abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  zaterdag 27 juni 2026 @ 16:58:26 #276
502694 Rimboequeen
Koningin van de jungle
pi_221165316
De Geertsen eten vandaag pasta met bureautafel, dat wordt flink knagen.
pi_221165345
AM die pasta puttanesca met bureautafel eet 🙄
pi_221165441
quote:
0s.gif Op zaterdag 27 juni 2026 16:50 schreef Missinglink24 het volgende:
Ja Tamara het is zo dat je met 2 kinderen soms ook baalt van rommel etc.
Toch lijkt me dat niet te vergelijken met 10 kinderen en de mate waarin je dan sloven moet.
Tamara heeft volgens mij nergens anders een uitlaatklep dan insta
pi_221165479
quote:
1s.gif Op zaterdag 27 juni 2026 16:28 schreef Missinglink24 het volgende:

[..]
Ja het is heel triest. Ik zou er nog veel meer over willen vertellen maar dat is allemaal off topic.
Knuffel voor jullie!
pi_221165546
quote:
0s.gif Op zaterdag 27 juni 2026 16:58 schreef Rimboequeen het volgende:
Keer wat anders dan wrakstukken!
I can't help it, if I'm lucky
pi_221165577
Ik vind het opzich wel goed voor DBM dat ze eens met wat anders bezig is dan ziektes, pijntjes, trauma's en diagnoses.
Vind haar foto's wel matig, maargoed daar is dan ruimte voor verbetering.
pi_221165584
quote:
0s.gif Op zaterdag 27 juni 2026 17:07 schreef Paardenbloemmeisje het volgende:

[..]
Tamara heeft volgens mij nergens anders een uitlaatklep dan insta
Ze heeft volgens mij verschillende vriendinnen/goede kennissen in het dorp, er komt regelmatig iemand op visite?
pi_221165681
De Nagelkerkjes: de minst belangrijke zoon van Sofie is geslaagd voor zijn opleiding, dat wordt in één regeltje gemeld. Geen post of story, een kikker die ze in het zwembad vangen krijgt gewoon meer aandacht dan Stan. Zo sneu!
pi_221165849
Hoeveel kinderen heeft Lotteb?
Die kamer🫣
Hier ook ADHD enzo, maar jeetje
En je kunt je kinderen toch leren dat ze opruimen na het spelen met iets.
pi_221165879
quote:
0s.gif Op zaterdag 27 juni 2026 17:54 schreef Kiekembah het volgende:
Die kamer🫣
2. Ze is alleen en kan niks zelf.
pi_221165948
quote:
0s.gif Op zaterdag 27 juni 2026 18:00 schreef meesterinbreekster het volgende:

[..]
2. Ze is alleen en kan niks zelf.
Dat wordt nog wat want haar vastzittende huiler gaat verhuizen en zal dan toch even wat minder tijd hebben om haar te ondersteunen, met haar te gaan kamperen, of op reis te gaan... Dat worden heel veel huilbuien.
pi_221165982
quote:
Die kamer🫣
Die kinderen voelen het niet aan dat moeder wil dat het wordt opgeruimd😇
pi_221165986
quote:
0s.gif Op zaterdag 27 juni 2026 16:58 schreef Rimboequeen het volgende:
En vooraf een broodje buikspek, zo ongeveer hetzelfde als de volledige avondmaaltijd van gisteren.
Ik snap echt niks van wat ze eten daar.

En dat geneuzel over de bbq: dat ding van Maarten is toch gewoon een Green Egg van een ander merk? Of mis ik iets?
pi_221166028
Julia zegt 1 keer dat AM haar niet moet filmen, en als ze allemaal buiten zitten ‘waarom film je mij’
pi_221166035
quote:
0s.gif Op zaterdag 27 juni 2026 15:42 schreef Kaatje35 het volgende:

[..]
Helemaal eens.
[..]
Ik heb het ook gerapporteerd maar vraag het me ook af of het in de juiste context wordt gezien.

Ze is lekker aan het genieten bij d'r papa. Nou, ik hoop dat haar moeder dan even kan genieten van wat rust en privacy en eigen tijd. Wat een verschrikking voor die ouders.
Ik vrees dat mam de hele Vinted-toko up and running moet houden, dus vrees dat er weinig rust is...
pi_221166048
quote:
Die kamer🫣
Echt erg hoor die bende
pi_221166094
Wat krijgt Sofie dun haar 🤭.
  zaterdag 27 juni 2026 @ 18:45:17 #293
502694 Rimboequeen
Koningin van de jungle
pi_221166172
quote:
1s.gif Op zaterdag 27 juni 2026 18:19 schreef Harper het volgende:

[..]
En vooraf een broodje buikspek, zo ongeveer hetzelfde als de volledige avondmaaltijd van gisteren.
Ik snap echt niks van wat ze eten daar.

En dat geneuzel over de bbq: dat ding van Maarten is toch gewoon een Green Egg van een ander merk? Of mis ik iets?

Klopt hoor, AM bazelt weer flink, zal de hitte wel zijn.
pi_221166193
In de doos van AM zitten o.a. ‘handige travel essentials’. Daarmee bedoelt ze die plastic aardbeien tas?
pi_221166201
Ik denk dat Pascale haar volgers aan het lijntje houdt...de 'opname' wordt steeds uitgesteld...nu september/oktober....die tijd heeft ze niet...

Ze heeft ook eens verteld dat ze autisme heeft...volgens mij heeft zij een heel moeilijk en ingewikkelde persoonlijkheid...

En dat ze steeds zegt dat ze geen sondevoeding wil, tja op een gegeven moment valt er niet veel meer te willen...maar goed, ze kunnen haar niet dwingen...

In de reacties lees ik dat sommige mensen denken dat het ziekenhuis haar weer naar huis heeft gestuurd, maar volgens mij wil zij zelf zo snel mogelijk weg (want bang voor behandeling van de ES), en is ze uitbehandeld, dus het behandelprotocol zal zijn om haar wat op te lappen met het eea via het infuus en dan inderdaad weer te laten gaan. Denk dat zij ook palliatief is dan? Zou een hospice geen optie zijn voor haar, lijkt mij ook wat fijner voor haar moeder..wat moet dat mens overlopen van zorgen en zorgen voor...
pi_221166225
quote:
0s.gif Op zaterdag 27 juni 2026 18:48 schreef Huisopdehoek het volgende:
In de doos van AM zitten o.a. ‘handige travel essentials’. Daarmee bedoelt ze die plastic aardbeien tas?
Ja, wie reist er nou niet met een enorme wastas!
pi_221166235
quote:
0s.gif Op zaterdag 27 juni 2026 18:49 schreef opwegnaar het volgende:
Ik denk dat Pascale haar volgers aan het lijntje houdt...de 'opname' wordt steeds uitgesteld...nu september/oktober....die tijd heeft ze niet...

Ze heeft ook eens verteld dat ze autisme heeft...volgens mij heeft zij een heel moeilijk en ingewikkelde persoonlijkheid...

En dat ze steeds zegt dat ze geen sondevoeding wil, tja op een gegeven moment valt er niet veel meer te willen...maar goed, ze kunnen haar niet dwingen...

In de reacties lees ik dat sommige mensen denken dat het ziekenhuis haar weer naar huis heeft gestuurd, maar volgens mij wil zij zelf zo snel mogelijk weg (want bang voor behandeling van de ES), en is ze uitbehandeld, dus het behandelprotocol zal zijn om haar wat op te lappen met het eea via het infuus en dan inderdaad weer te laten gaan. Denk dat zij ook palliatief is dan? Zou een hospice geen optie zijn voor haar, lijkt mij ook wat fijner voor haar moeder..wat moet dat mens overlopen van zorgen en zorgen voor...
Dat denk ik ook.
En eens met de rest.
pi_221166251
Zo ze zijn niet zuinig met de burrata bij de familie Geerts! Pfff gelukkig hadden ze een borrel gehad! Jeetje wat een armoede is het eten daar vaak zeg!
pi_221166275
quote:
0s.gif Op zaterdag 27 juni 2026 18:49 schreef opwegnaar het volgende:

In de reacties zegt ze ook dat is besloten dat in een levensbedreigende situatie haar geen hulp meer wordt geboden. Dan snap ik niet goed waarom ze afgelopen week is opgenomen, want haar gehele situatie is levensbedreigend
pi_221166476
Sanneke zit weer op haar zeik/ik kan geen kritiek hendelen stoel

Pfff
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')