abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_221164703
quote:
0s.gif Op zaterdag 27 juni 2026 15:46 schreef Die_van_verderop het volgende:

[..]
Rens is ook een eikel. Wel waterballonnen gaan gooien naar andermans telefoon (die overigens van mij verzopen had mogen worden) maar roepen dat je een telefoon in je zak hebt als ze jou nat willen gooien.
Hij had die waterballonnen even wat harder moeten gooien, recht in de canera en dus de smurf van AM. Is ze gelijk een week ontregelt.

[ Bericht 0% gewijzigd door Kaatje35 op 27-06-2026 16:04:18 ]
pi_221164712
quote:
0s.gif Op zaterdag 27 juni 2026 15:30 schreef Lynnyl het volgende:

[..]
Met Jim had ze niks, die moest vooral het huis uit. Met Sam ging ze wel op reis maar verder lijkt hij toch ook niet in haar top 3 te staan, Juul uiteraard wel. Guus is het meest vergeten en genegeerde kind. En ondanks dat de tweeling alles hetzelfde moet doen, zie je bij AM dat ze meer met Saar dan met Suus heeft, en dan die lieve Jet. Die altijd met haar kleine zusje opgescheept zit. Die altijd maar mee op sleeptouw moet omdat Lot vermaakt moet worden en AM vindt dat ze daar haar zus voor heeft. En Lot, het kind kan er niets aan doen. Geboren met een mobiel voor haar neus, en is zich daar naar gaan gedragen. En als je nou vraagt wat AM nou echt met haar kinderen doet, behalve al die gesponsorde uitjes of dingen in huis, dan blijft het lijst angstvallig leeg... totaal uit contact, er zit altijd een mobiel tussen haar en de kinderen.
Lot had geen mobile met een muziekje boven haar wiegje zoals veel baby’s maar een mobiel… arme kinderen en wat een ongelofelijk naar mens is AM toch met haar reacties naar de kinderen. Bah
pi_221164738
Ik blijf het zeggen,gelukkig AM &Maarten bieden zo'n veilige jeugd. Want AM weet dat het ook anders kan zijn.

*sarcasme uit*
pi_221164743
quote:
1s.gif Op zaterdag 27 juni 2026 15:23 schreef Harper het volgende:

[..]
Dit is wat ze in de review schreef, waar ze gisteren een linkje van plaatste.
En inderdaad, voor zover ik weet gebruiken zij geen chloor oid.

Ik vind het echt enorm goor dat ze dus blijkbaar de hele zomer met zoveel man "zwemmen" in dat kleine badje. En dat zonder douchen etc.
En dan ook nog eens je schoonzoon zonder shirt aan de lunchtafel.
🤮🤮
Hoeveel water kost het nou omdat ding te verversen? Maar PWN sponserd zeker niet🤔
pi_221164745
quote:
0s.gif Op zaterdag 27 juni 2026 15:51 schreef Ramonkel het volgende:

[..]
Lot had geen mobile met een muziekje boven haar wiegje zoals veel baby’s maar een mobiel… arme kinderen en wat een ongelofelijk naar mens is AM toch met haar reacties naar de kinderen. Bah
AM is wat dat betreft geen positieve mama, ik denk dat ze wel haar ouders mist wat dat betreft vooral omdat Suus nu zo bezig is, AM haar moeder deed dit toch ook.
pi_221164757
quote:
0s.gif Op zaterdag 27 juni 2026 15:55 schreef miep123456 het volgende:

[..]
AM is wat dat betreft geen positieve mama, ik denk dat ze wel haar ouders mist wat dat betreft vooral omdat Suus nu zo bezig is, AM haar moeder deed dit toch ook.
Of het herinnerd haar aan dr moeder en dat irriteert en dat reageert ze op S. af.
pi_221164814
quote:
0s.gif Op zaterdag 27 juni 2026 15:57 schreef Lalaland79 het volgende:

[..]
Of het herinnerd haar aan dr moeder en dat irriteert en dat reageert ze op S. af.
AM is negatief koel en afstandelijk, en zou heel goed kunnen dat de hobby van S irritatie opwekt bij haar.
Maar vind AM sowieso totaal niet meer op de AM lijken van voor Lot er was. Echt een hele zure nare vrouw.
pi_221164817
quote:
0s.gif Op zaterdag 27 juni 2026 15:57 schreef Lalaland79 het volgende:

[..]
dat kan ook natuurlijk, en dan is Suus de dupe, die vrouw heeft therapie nodig
pi_221164821
quote:
0s.gif Op zaterdag 27 juni 2026 16:04 schreef Ramonkel het volgende:

[..]
AM is negatief koel en afstandelijk, en zou heel goed kunnen dat de hobby van S irritatie opwekt bij haar.
Maar vind AM sowieso totaal niet meer op de AM lijken van voor Lot er was. Echt een hele zure nare vrouw.
Ik was nog niet op de hoogte van haar bestaan destijds. Was ze toen zo enorm anders of was het minder zichtbaar?
pi_221164832
quote:
1s.gif Op zaterdag 27 juni 2026 16:05 schreef Kaatje35 het volgende:

[..]
Ik was nog niet op de hoogte van haar bestaan destijds. Was ze toen zo enorm anders of was het minder zichtbaar?
Nog steeds een beetje een eigenheimer, maar een stuk positiever en leuker naar de kinderen toe.
pi_221164963
quote:
0s.gif Op zaterdag 27 juni 2026 15:24 schreef Lynnyl het volgende:

[..]
Ik vraag me af met hoeveel je zou moeten rapporteren voordat Meta iets doet. Dit is een typische pro-ana foto, twee zelfs, en dat de ES haar hele denken en handelen heeft overgenomen is één, maar dat exposen, dat zou niet op de socials mogen wat mij betreft.
Vreselijk. Ik heb te doen met haar ouders
pi_221164997
quote:
1s.gif Op zaterdag 27 juni 2026 15:39 schreef Missinglink24 het volgende:

[..]
Ja, helaas wel. Ik zie dat ook bij mijn ernstig psychiatrische broer. Hoe slechter het gaat, hoe meer het gestoorde gedrag naar voren komt. En hij zal ook niet meer beter worden.
Gezonde keuzes maken lukt gewoon niet meer.
Wat heftig lijkt me dat voor hem en jullie ook
pi_221165007
quote:
0s.gif Op zaterdag 27 juni 2026 16:07 schreef Ramonkel het volgende:

[..]
Nog steeds een beetje een eigenheimer, maar een stuk positiever en leuker naar de kinderen toe.
Dat vin
pi_221165012
Ik had de beginnende ongeïnteresseerde waaaauuw gemist, dus ik keek nog een keer. Wat een nare afwijzende manier van reageren op je puber die moeite doet iets leuks te maken.
AM: Oh, je hebt een tas gemaakt?
Ik dacht een broek?

......stilte....
S kijkt verwachtingsvol richting AM/camera en loopt uiteindelijk terug naar haar naaimachine.

AM: Jah.

Godsamme AM, wat mankeert je? Hoeveel zuur heb jij in je lijf om je eigen kind niet even in het zonnetje te laten stralen voor de fanbase van 100 duuzend volgers. Dan maar een plaatje van jezelf in bikini, voor de 87e keer?
pi_221165020
quote:
0s.gif Op zaterdag 27 juni 2026 16:07 schreef Ramonkel het volgende:

[..]
Ze hadden toen ook echt wel minder te besteden, ze was toen echt wel aangenamer om maar te kijken. Ik vind niet dat ze perse een gelukkiger leven heeft nu, zou fijn zijn als Suus contact mocht hebben met haar Oma samen deze mooie hobby kunnen uitoefenen, ze kan van haar die kneepjes leren
pi_221165025
quote:
0s.gif Op zaterdag 27 juni 2026 16:25 schreef Muisjeruisje het volgende:

[..]
Wat heftig lijkt me dat voor hem en jullie ook
Ja het is heel triest. Ik zou er nog veel meer over willen vertellen maar dat is allemaal off topic.
I can't help it, if I'm lucky
pi_221165033
quote:
0s.gif Op zaterdag 27 juni 2026 16:04 schreef miep123456 het volgende:

[..]
dat kan ook natuurlijk, en dan is Suus de dupe, die vrouw heeft therapie nodig
Ohhh stel je eens voor dat AM bij een echt goede therapeut terecht zou komen die door al haar drogredenaties heen prikt. Wat zou ik graag willen dat ze dat dan filmt en online knalt!
pi_221165037
quote:
1s.gif Op zaterdag 27 juni 2026 16:27 schreef AnnArt het volgende:
Ik had de beginnende ongeïnteresseerde waaaauuw gemist, dus ik keek nog een keer. Wat een nare afwijzende manier van reageren op je puber die moeite doet iets leuks te maken.
AM: Oh, je hebt een tas gemaakt?
Ik dacht een broek?

......stilte....
S kijkt verwachtingsvol richting AM/camera

AM: Jah.

Godsamme AM, wat mankeert je? Hoeveel zuur heb jij in je lijf om je eigen kind niet even in het zonnetje te laten stralen voor de fanbase van 100 duuzend volgers. Dan maar een plaatje van jezelf in bikini, voor de 87e keer?
Het valt nog mee dat er geen zucht kwam
pi_221165041
quote:
0s.gif Op zaterdag 27 juni 2026 16:30 schreef Missinglink24 het volgende:

[..]
Het valt nog mee dat er geen zucht kwam
Dit was al pijnlijk genoeg.
pi_221165092
quote:
0s.gif Op zaterdag 27 juni 2026 16:04 schreef Ramonkel het volgende:

[..]
Hormonaal denk ik. Ze is ook echt te oud om moeder te zijn van jonge kinderen. ( en dat ligt niet aan de leeftijd)
pi_221165152
quote:
0s.gif Op zaterdag 27 juni 2026 16:37 schreef Debuurvrouwvan het volgende:

[..]
Hormonaal denk ik. Ze is ook echt te oud om moeder te zijn van jonge kinderen. ( en dat ligt niet aan de leeftijd)
Ja ze is duidelijk klaar met zorgen en de rommel die pubers maken trekt ze ook slecht
pi_221165157
quote:
0s.gif Op zaterdag 27 juni 2026 16:37 schreef Debuurvrouwvan het volgende:

[..]
En eigenlijk had ze best nog een keer zwanger willen worden. Het is voor Lot al erg genoeg, laat staan dat er nog een beeb gekomen was. Ze vindt nu alles al te moeilijk en veel, en dan zijn er al drie (eh... 2,5) het huis uit. AH die de boodschappen bezorgd, maar er is altijd iets niet goed, of het nou het tijdstip is of dat er iets kapot is ... altijd zeuren, de ene dag in de week dat ze alleen thuis is en o wee als er dan een roosterwijziging van een puber is... uitjes waar alles leuk is maar ze zeurt over de koffie... Ze zeurt over de kinderen, over MG, haar hele leven. Doen alsof haar info de heilige graal voor de volgmoekes is, maar het niveau jaren '80 is. Misschien wordt dat deel drie 'hoe zeur ik door tot aan mijn pensioen'.
pi_221165184
Ik ben wel benieuwd, tegen de tijd dat AM oma wordt (grote kans). Zou ze dan een dag gaan oppassen?
pi_221165215
Ja Tamara het is zo dat je met 2 kinderen soms ook baalt van rommel etc.
Toch lijkt me dat niet te vergelijken met 10 kinderen en de mate waarin je dan sloven moet.
pi_221165279
Annemarie is een zure muts (geworden). Hoewel zij de tweeling graag als een lastig geheel neerzet zie ik ook verschillen. Saar is degene met de bos haar waar haar moeder eens een goede krullenkapper voor zou moeten inzetten. Ik vind haar best veel op moeder lijken, de stand van haar ogen, de wat spottende blik etc. Suus en Jet lijken wst meer op elkaar.
  zaterdag 27 juni 2026 @ 16:58:26 #276
502694 Rimboequeen
Koningin van de jungle
pi_221165316
De Geertsen eten vandaag pasta met bureautafel, dat wordt flink knagen.
pi_221165345
AM die pasta puttanesca met bureautafel eet 🙄
pi_221165441
quote:
0s.gif Op zaterdag 27 juni 2026 16:50 schreef Missinglink24 het volgende:
Ja Tamara het is zo dat je met 2 kinderen soms ook baalt van rommel etc.
Toch lijkt me dat niet te vergelijken met 10 kinderen en de mate waarin je dan sloven moet.
Tamara heeft volgens mij nergens anders een uitlaatklep dan insta
pi_221165479
quote:
1s.gif Op zaterdag 27 juni 2026 16:28 schreef Missinglink24 het volgende:

[..]
Ja het is heel triest. Ik zou er nog veel meer over willen vertellen maar dat is allemaal off topic.
Knuffel voor jullie!
pi_221165546
quote:
0s.gif Op zaterdag 27 juni 2026 16:58 schreef Rimboequeen het volgende:
Keer wat anders dan wrakstukken!
pi_221165577
Ik vind het opzich wel goed voor DBM dat ze eens met wat anders bezig is dan ziektes, pijntjes, trauma's en diagnoses.
Vind haar foto's wel matig, maargoed daar is dan ruimte voor verbetering.
pi_221165584
quote:
0s.gif Op zaterdag 27 juni 2026 17:07 schreef Paardenbloemmeisje het volgende:

[..]
Tamara heeft volgens mij nergens anders een uitlaatklep dan insta
Ze heeft volgens mij verschillende vriendinnen/goede kennissen in het dorp, er komt regelmatig iemand op visite?
pi_221165681
De Nagelkerkjes: de minst belangrijke zoon van Sofie is geslaagd voor zijn opleiding, dat wordt in één regeltje gemeld. Geen post of story, een kikker die ze in het zwembad vangen krijgt gewoon meer aandacht dan Stan. Zo sneu!
pi_221165849
Hoeveel kinderen heeft Lotteb?
Die kamer🫣
Hier ook ADHD enzo, maar jeetje
En je kunt je kinderen toch leren dat ze opruimen na het spelen met iets.
pi_221165879
quote:
0s.gif Op zaterdag 27 juni 2026 17:54 schreef Kiekembah het volgende:
Die kamer🫣
2. Ze is alleen en kan niks zelf.
pi_221165948
quote:
0s.gif Op zaterdag 27 juni 2026 18:00 schreef meesterinbreekster het volgende:

[..]
2. Ze is alleen en kan niks zelf.
Dat wordt nog wat want haar vastzittende huiler gaat verhuizen en zal dan toch even wat minder tijd hebben om haar te ondersteunen, met haar te gaan kamperen, of op reis te gaan... Dat worden heel veel huilbuien.
pi_221165982
quote:
Die kamer🫣
Die kinderen voelen het niet aan dat moeder wil dat het wordt opgeruimd😇
pi_221165986
quote:
0s.gif Op zaterdag 27 juni 2026 16:58 schreef Rimboequeen het volgende:
En vooraf een broodje buikspek, zo ongeveer hetzelfde als de volledige avondmaaltijd van gisteren.
Ik snap echt niks van wat ze eten daar.

En dat geneuzel over de bbq: dat ding van Maarten is toch gewoon een Green Egg van een ander merk? Of mis ik iets?
pi_221166028
Julia zegt 1 keer dat AM haar niet moet filmen, en als ze allemaal buiten zitten ‘waarom film je mij’
pi_221166035
quote:
0s.gif Op zaterdag 27 juni 2026 15:42 schreef Kaatje35 het volgende:

[..]
Helemaal eens.
[..]
Ik heb het ook gerapporteerd maar vraag het me ook af of het in de juiste context wordt gezien.

Ze is lekker aan het genieten bij d'r papa. Nou, ik hoop dat haar moeder dan even kan genieten van wat rust en privacy en eigen tijd. Wat een verschrikking voor die ouders.
Ik vrees dat mam de hele Vinted-toko up and running moet houden, dus vrees dat er weinig rust is...
pi_221166048
quote:
Die kamer🫣
Echt erg hoor die bende
pi_221166094
Wat krijgt Sofie dun haar 🤭.
  zaterdag 27 juni 2026 @ 18:45:17 #293
502694 Rimboequeen
Koningin van de jungle
pi_221166172
quote:
1s.gif Op zaterdag 27 juni 2026 18:19 schreef Harper het volgende:

[..]
En vooraf een broodje buikspek, zo ongeveer hetzelfde als de volledige avondmaaltijd van gisteren.
Ik snap echt niks van wat ze eten daar.

En dat geneuzel over de bbq: dat ding van Maarten is toch gewoon een Green Egg van een ander merk? Of mis ik iets?

Klopt hoor, AM bazelt weer flink, zal de hitte wel zijn.
pi_221166193
In de doos van AM zitten o.a. ‘handige travel essentials’. Daarmee bedoelt ze die plastic aardbeien tas?
pi_221166201
Ik denk dat Pascale haar volgers aan het lijntje houdt...de 'opname' wordt steeds uitgesteld...nu september/oktober....die tijd heeft ze niet...

Ze heeft ook eens verteld dat ze autisme heeft...volgens mij heeft zij een heel moeilijk en ingewikkelde persoonlijkheid...

En dat ze steeds zegt dat ze geen sondevoeding wil, tja op een gegeven moment valt er niet veel meer te willen...maar goed, ze kunnen haar niet dwingen...

In de reacties lees ik dat sommige mensen denken dat het ziekenhuis haar weer naar huis heeft gestuurd, maar volgens mij wil zij zelf zo snel mogelijk weg (want bang voor behandeling van de ES), en is ze uitbehandeld, dus het behandelprotocol zal zijn om haar wat op te lappen met het eea via het infuus en dan inderdaad weer te laten gaan. Denk dat zij ook palliatief is dan? Zou een hospice geen optie zijn voor haar, lijkt mij ook wat fijner voor haar moeder..wat moet dat mens overlopen van zorgen en zorgen voor...
pi_221166225
quote:
0s.gif Op zaterdag 27 juni 2026 18:48 schreef Huisopdehoek het volgende:
In de doos van AM zitten o.a. ‘handige travel essentials’. Daarmee bedoelt ze die plastic aardbeien tas?
Ja, wie reist er nou niet met een enorme wastas!
pi_221166235
quote:
0s.gif Op zaterdag 27 juni 2026 18:49 schreef opwegnaar het volgende:
Ik denk dat Pascale haar volgers aan het lijntje houdt...de 'opname' wordt steeds uitgesteld...nu september/oktober....die tijd heeft ze niet...

Ze heeft ook eens verteld dat ze autisme heeft...volgens mij heeft zij een heel moeilijk en ingewikkelde persoonlijkheid...

En dat ze steeds zegt dat ze geen sondevoeding wil, tja op een gegeven moment valt er niet veel meer te willen...maar goed, ze kunnen haar niet dwingen...

In de reacties lees ik dat sommige mensen denken dat het ziekenhuis haar weer naar huis heeft gestuurd, maar volgens mij wil zij zelf zo snel mogelijk weg (want bang voor behandeling van de ES), en is ze uitbehandeld, dus het behandelprotocol zal zijn om haar wat op te lappen met het eea via het infuus en dan inderdaad weer te laten gaan. Denk dat zij ook palliatief is dan? Zou een hospice geen optie zijn voor haar, lijkt mij ook wat fijner voor haar moeder..wat moet dat mens overlopen van zorgen en zorgen voor...
Dat denk ik ook.
En eens met de rest.
pi_221166251
Zo ze zijn niet zuinig met de burrata bij de familie Geerts! Pfff gelukkig hadden ze een borrel gehad! Jeetje wat een armoede is het eten daar vaak zeg!
pi_221166275
quote:
0s.gif Op zaterdag 27 juni 2026 18:49 schreef opwegnaar het volgende:

In de reacties zegt ze ook dat is besloten dat in een levensbedreigende situatie haar geen hulp meer wordt geboden. Dan snap ik niet goed waarom ze afgelopen week is opgenomen, want haar gehele situatie is levensbedreigend
pi_221166476
Sanneke zit weer op haar zeik/ik kan geen kritiek hendelen stoel

Pfff
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')