Zelfs een gemaakt 'waaauw' was te veel moeite.quote:Op zaterdag 27 juni 2026 15:07 schreef Dievanhiernaast het volgende:
AM; ik dacht dat je een korte broek had gemaakt. Oh, het is een tas, grinnik, van een levi's broek haha oke.
Even opnieuw AM;
Ik dacht dat je een korte broek aan het maken was, maar het is een tas. Wat leuk, dat had ik niet verwacht. Wat creatief bedacht.
Ik vond de uitdrukking op het gezicht van Suus veelzeggend.
Erg he?! Ik word daar zo kwaad van. Dat ze zich altijd en eeuwig wegzet als een goede moeder (de beste) maar dat ze niet in staat is werkelijk contact te maken met haar kinderen.quote:Op zaterdag 27 juni 2026 15:07 schreef Dievanhiernaast het volgende:
AM; ik dacht dat je een korte broek had gemaakt. Oh, het is een tas, grinnik, van een levi's broek haha oke.
Even opnieuw AM;
Ik dacht dat je een korte broek aan het maken was, maar het is een tas. Wat leuk, dat had ik niet verwacht. Wat creatief bedacht.
Daar kies je voor met zoveel kinderen.quote:Op zaterdag 27 juni 2026 14:37 schreef Missinglink24 het volgende:
Tamara wordt doodmoe van de bende elke keer. Ja dat snap ik meid, zoveel kinderen kort op elkaar ook nog en je bent gewoon veroordeeld tot een poetsdoek in je hand continue.
Vreselijk lijkt het me, alleen maar sloven en sloven dag in dag uit.
Dit is wat ze in de review schreef, waar ze gisteren een linkje van plaatste.quote:Op zaterdag 27 juni 2026 14:58 schreef Lodelie het volgende:
Als je een houtgestookte hottub met een circulatiepomp (en eventueel een filter) hebt, hangt het af van hoe goed je het water onderhoudt.
Als richtlijn:
Met pomp én filter + goede waterbehandeling (bijvoorbeeld chloor, broom of actieve zuurstof): vervang het water ongeveer elke 2 tot 3 maanden.
Met alleen een pomp, zonder filter of desinfectie: vervang het water na 1 tot 3 weken, afhankelijk van hoe vaak je de hottub gebruikt.
Bij intensief gebruik (meerdere keren per week of met veel personen): het water zal vaker vervangen moeten worden.
Ik vraag me af met hoeveel je zou moeten rapporteren voordat Meta iets doet. Dit is een typische pro-ana foto, twee zelfs, en dat de ES haar hele denken en handelen heeft overgenomen is één, maar dat exposen, dat zou niet op de socials mogen wat mij betreft.quote:Op zaterdag 27 juni 2026 15:09 schreef Muisjeruisje het volgende:
Pascal zoekt weer aandacht met haar bikini selfie 🤦♀
Ah vandaar! Dank je!quote:Op zaterdag 27 juni 2026 14:45 schreef Lynnyl het volgende:
[..]
Dat was ook geen traject. Ze is, vermoed ik, onwel geworden en heeft paar nachten in het ziekenhuis gelegen. Daar weer 'opgelapt' tot bepaalde waardes weer stabiel waren, en daarna is ze weer uitgestuurd. Voor behandeling staat ze op de wachtlijst. Maar dit soort tussentijdse kortdurende SEH-opnames volgen misschien de komende weken vaker omdat behandeling al doorgeschoven is naar september, als dat al doorgaat.
Die hoorde je net in het begin.quote:Op zaterdag 27 juni 2026 15:11 schreef AnnArt het volgende:
[..]
Zelfs een gemaakt 'waaauw' was te veel moeite.
Helemaal eens.quote:Op zaterdag 27 juni 2026 15:24 schreef Lynnyl het volgende:
[..]
Ik vraag me af met hoeveel je zou moeten rapporteren voordat Meta iets doet. Dit is een typische pro-ana foto, twee zelfs, en dat de ES haar hele denken en handelen heeft overgenomen is één, maar dat exposen, dat zou niet op de socials mogen wat mij betreft.
Neem toch aan dat haar organen al veel (blijvende) schade hebben opgelopen. Denk niet dat zij nog te helpen is.quote:Op zaterdag 27 juni 2026 14:45 schreef Lynnyl het volgende:
[..]
Dat was ook geen traject. Ze is, vermoed ik, onwel geworden en heeft paar nachten in het ziekenhuis gelegen. Daar weer 'opgelapt' tot bepaalde waardes weer stabiel waren, en daarna is ze weer uitgestuurd. Voor behandeling staat ze op de wachtlijst. Maar dit soort tussentijdse kortdurende SEH-opnames volgen misschien de komende weken vaker omdat behandeling al doorgeschoven is naar september, als dat al doorgaat.
Echt pareltjes met de voeten afgekapt ook.quote:Op zaterdag 27 juni 2026 15:25 schreef miep123456 het volgende:
DBM tegen de zon in knippen , ze vind het een prachtige foto, ik vraag me af waar ik naar aan het kijken ben.
Met Jim had ze niks, die moest vooral het huis uit. Met Sam ging ze wel op reis maar verder lijkt hij toch ook niet in haar top 3 te staan, Juul uiteraard wel. Guus is het meest vergeten en genegeerde kind. En ondanks dat de tweeling alles hetzelfde moet doen, zie je bij AM dat ze meer met Saar dan met Suus heeft, en dan die lieve Jet. Die altijd met haar kleine zusje opgescheept zit. Die altijd maar mee op sleeptouw moet omdat Lot vermaakt moet worden en AM vindt dat ze daar haar zus voor heeft. En Lot, het kind kan er niets aan doen. Geboren met een mobiel voor haar neus, en is zich daar naar gaan gedragen. En als je nou vraagt wat AM nou echt met haar kinderen doet, behalve al die gesponsorde uitjes of dingen in huis, dan blijft het lijst angstvallig leeg... totaal uit contact, er zit altijd een mobiel tussen haar en de kinderen.quote:Op zaterdag 27 juni 2026 15:17 schreef Shuri het volgende:
[..]
Erg he?! Ik word daar zo kwaad van. Dat ze zich altijd en eeuwig wegzet als een goede moeder (de beste) maar dat ze niet in staat is werkelijk contact te maken met haar kinderen.
Op basis van wat hier gezegd wordt, ik volg haar niet, denk ik dat het een kwestie van tijd is voor haar nieren ermee stoppenquote:Op zaterdag 27 juni 2026 15:30 schreef Zomerzonnetjw het volgende:
[..]
Neem toch aan dat haar organen al veel (blijvende) schade hebben opgelopen. Denk niet dat zij nog te helpen is.
Als je haar zou reanimeren breek je minimaal alle ribben.quote:Op zaterdag 27 juni 2026 14:58 schreef TantePien1990 het volgende:
Met die laatste story kreeg ik zeer sterk het gevoel dat ze gereanimeerd is door die blauwe plek. Ik rapporteer al die story’s overigens ook gelijk.
Maar echt, de laatste keer bij de hanos was ze enthousiaster over de artisjokken dan nu over de zelfgemaakte tas van haar dochter.quote:Op zaterdag 27 juni 2026 15:11 schreef AnnArt het volgende:
[..]
Zelfs een gemaakt 'waaauw' was te veel moeite.
Ik vind haar moeder trouwens een enorme 'enabler'. Stond nu ook weer voor Mies te strijken, omdat Mies en Timmie het zo druk hebben. 😳quote:Op zaterdag 27 juni 2026 14:21 schreef Lynnyl het volgende:
[..]
Ze heeft een fanbase opgebouwd als moeder van vier. En alles wat je aandacht geeft, en zij blijkbaar toch heel veel tekort is gekomen, groeit. En dan ontstaat daar dat rupsje-nooit-genoeg: niet tevreden met relatie Koen dus poly, met poly niet tevreden dus in een stadion en in Spanje al met Tim als sidekick. Van wonen in een leuk huis naar wonen op de farm. Van leuke uitjes naar maximaal in het vliegtuig zitten wanneer het maar kan, nog maximaler met koffers slepen want stel dat je 'spontaan' iets bedenkt en daar dan blijft. En dat allemaal om aan je volgers te kunnen laten zien. Denken dat iedereen naar haar kijkt als die vrouw die het gemaakt heeft, die 'bedrijven runt' en flu flu queen is. En het daardoor helemaal naar haar bol is gestegen. En in die bol ging het al niet lekker, maar nu is het helemaal maximaal infantiel, puberaal, sneu, overdreven en op sommige momenten allesbehalve classy maar vooral tokkie geworden. Je kind laten filmen dat jij aan een ijsje likt, wees er maar trots op dat deze likes en de views geld opleveren.
Suus is niet anders gewend van haar moeder.quote:Op zaterdag 27 juni 2026 15:07 schreef Dievanhiernaast het volgende:
Even opnieuw AM;
Als je 40.000 tot 60.000 deels bewuste en deels onbewuste gedachten hebt op een dag, en je gaat zoals ze zelf zegt, bijna het hoekje om. Dan zou je hopen dat de ES-gedachten toch wat meer aan de kant worden geschoven en andere gedachten die wel bijdragen aan herstel aandacht krijgen. Maar zo zie je maar hoe sterk de ES is. Gewoon op de oude voet verder gaan met jezelf exposen op de socials tot het lichaam het opgeeft en organen gaan uitvallen.quote:Op zaterdag 27 juni 2026 15:31 schreef Dievanhiernaast het volgende:
[..]
Op basis van wat hier gezegd wordt, ik volg haar niet, denk ik dat het een kwestie van tijd is voor haar nieren ermee stoppen
Is het ook.quote:Op zaterdag 27 juni 2026 15:08 schreef AnnArt het volgende:
Dat filmen van haar kettingen en nadien selfie heeft toch iets provocerends. #pascal
Er is er nog 1 bij, nu met pleisterresten van het ecg. Stapje verder nog.
Ja, helaas wel. Ik zie dat ook bij mijn ernstig psychiatrische broer. Hoe slechter het gaat, hoe meer het gestoorde gedrag naar voren komt. En hij zal ook niet meer beter worden.quote:Op zaterdag 27 juni 2026 15:36 schreef Lynnyl het volgende:
[..]
Als je 40.000 tot 60.000 deels bewuste en deels onbewuste gedachten hebt op een dag, en je gaat zoals ze zelf zegt, bijna het hoekje om. Dan zou je hopen dat de ES-gedachten toch wat meer aan de kant worden geschoven en andere gedachten die wel bijdragen aan herstel aandacht krijgen. Maar zo zie je maar hoe sterk de ES is. Gewoon op de oude voet verder gaan met jezelf exposen op de socials tot het lichaam het opgeeft en organen gaan uitvallen.
Zo ontzettend sneu! Gewoon nooit eens een compliment, altijd alleen maar zuchten, domme opmerkingen maken, steken onder water geven en je kind 'op de gram' gooien. Dat zie je nu ook bij Jet. Als ze de mobiel ziet, gaat ze ook dansjes doen of net zo druk als Julia want dan wordt ze door AM gefilmd, en is er even aandacht. Wie van hen schrijft over een aantal jaar een 'de kinderen van' boek...quote:Op zaterdag 27 juni 2026 15:35 schreef Missinglink24 het volgende:
[..]
Suus is niet anders gewend van haar moeder.
Heb je ook gezien hoe zwart de voeten zijn bij dat meisje? Kan ze zelf niets aandoen maar omdat nu zo op de foto vast te leggen. Zwarte voeten zijn leuk op een vakantiefoto. Niet zoquote:Op zaterdag 27 juni 2026 15:30 schreef Dievanhiernaast het volgende:
[..]
Echt pareltjes met de voeten afgekapt ook.
Misschien een paar keer 'het perfecte plaatje' kijken voor wat tips. Of, ik noem iets geks, een cursus volgen?
Helemaal eens.quote:Op zaterdag 27 juni 2026 15:24 schreef Lynnyl het volgende:
[..]
Ik vraag me af met hoeveel je zou moeten rapporteren voordat Meta iets doet. Dit is een typische pro-ana foto, twee zelfs, en dat de ES haar hele denken en handelen heeft overgenomen is één, maar dat exposen, dat zou niet op de socials mogen wat mij betreft.
Ik heb het ook gerapporteerd maar vraag het me ook af of het in de juiste context wordt gezien.quote:Op zaterdag 27 juni 2026 15:24 schreef Lynnyl het volgende:
[..]
Rens is ook een eikel. Wel waterballonnen gaan gooien naar andermans telefoon (die overigens van mij verzopen had mogen worden) maar roepen dat je een telefoon in je zak hebt als ze jou nat willen gooien.quote:Op zaterdag 27 juni 2026 15:34 schreef miep123456 het volgende:
Jet vond Rens zijn actie met dat water echt niet leuk, AM die het niks vind dat er een tas van de jeans word gemaakt. Die vrouw is echt heel erg. Ze zegt iets over haar moeder maar deze vrouw, geen woorden voor.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |