abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  zaterdag 27 juni 2026 @ 14:00:26 #201
502694 Rimboequeen
Koningin van de jungle
pi_221163825
quote:
0s.gif Op zaterdag 27 juni 2026 12:57 schreef DeEnigeEchteLouca het volgende:

[..]
🤣😂 ik ook.... ze gaat weer fijn haar eigen zuurverdiende centjes op smikkelberen!
Ze hebben daar niks van ¤0.25 dus denk dat Dion moet bijspringen
pi_221163848
Toppunt een slak in je gootsteen wassen 🤮🤮🤮
pi_221163930
HVK blijft toch hopelijk niet op dat strand zitten met het onweer vlakbij? Levensgevaarlijk!

[ Bericht 2% gewijzigd door Missinglink24 op 27-06-2026 14:32:29 ]
I can't help it, if I'm lucky
pi_221163947
quote:
1s.gif Op zaterdag 27 juni 2026 11:20 schreef Weerikier het volgende:

Michelle en Tim, wat een ontzettend sneu stel is dat. Ik zou als ex van Tim zo niet blij zijn dat mijn jonge kinderen in deze toxic omgeving zouden moeten verblijven. Al is het volgens mij maar een weekend in de twee weken. Of Michelle manisch is.. Ze mankeert iig wel echt serieus iets in haar bovenkamer. Maar ik doe nu een enorme aanname maar ik vind haar ( en Tim) echt gedrag vertonen wat ik vaker gezien heb bij mensen die een bepaald soort drugs gebruiken. Het schoonmaken van badkamers om 1:00 snachts. Om 1:30 beginnen met een sport training. Koffers inpakken om 3:00 met een glas wijn erbij. Nachten niet slapen en het volgende moment de klok rond slapen. Strakke kaken, heel gejaagd praten vooral over zichzelf, de hele tijd haar neus ophalen. Het ene moment maximaal gelukkig, hoge pieken, het leven is prachtig. Het volgende moment maximaal janken en diepe dalen. En hoe die Tim ook in die laatste vlog staat op te scheppen terwijl hij dat verhaal over de Franse politie verteld. Ik kan het allemaal fout hebben natuurlijk en nogmaals het is een enorme aanname. Maar die vrouw moet van social media af en eens een rustige omgeving creëren voor haar kinderen ipv haar zoon te laten filmen hoe ze een ijsje likt tijdens het autorijden of hoe zij en Tim elkaar aflikken.
Ze heeft een fanbase opgebouwd als moeder van vier. En alles wat je aandacht geeft, en zij blijkbaar toch heel veel tekort is gekomen, groeit. En dan ontstaat daar dat rupsje-nooit-genoeg: niet tevreden met relatie Koen dus poly, met poly niet tevreden dus in een stadion en in Spanje al met Tim als sidekick. Van wonen in een leuk huis naar wonen op de farm. Van leuke uitjes naar maximaal in het vliegtuig zitten wanneer het maar kan, nog maximaler met koffers slepen want stel dat je 'spontaan' iets bedenkt en daar dan blijft. En dat allemaal om aan je volgers te kunnen laten zien. Denken dat iedereen naar haar kijkt als die vrouw die het gemaakt heeft, die 'bedrijven runt' en flu flu queen is. En het daardoor helemaal naar haar bol is gestegen. En in die bol ging het al niet lekker, maar nu is het helemaal maximaal infantiel, puberaal, sneu, overdreven en op sommige momenten allesbehalve classy maar vooral tokkie geworden. Je kind laten filmen dat jij aan een ijsje likt, wees er maar trots op dat deze likes en de views geld opleveren.
pi_221163966
quote:
0s.gif Op zaterdag 27 juni 2026 14:19 schreef Missinglink24 het volgende:
HVK blijft toch hopelijk niet op dat strand zitten met het onweer vlakbij? Levensgevaar!
Ik vind het ook zonder onweer gevaarlijk met 4 kinderen die niet kunnen zwemmen, ze zijn zo weg. (Of ze neemt iemand mee doe niet op beeld mag/kan/wil)
pi_221164028
AM: filmt alweer een rondje door de horeca groothandel. En noemt dan nog even dat het helaas alleen voor bedrijven is. Wil je dan A) je volgmoekes een oog uitsteken met kijk eens ik heb een bedrijf dus ik mag lekker wel of B) hoop je dat de volgmoekes ook naar de KvK rennen om zich als flu flu in te schrijven of C) hoop je op een samenwerking?
Over het smerige haringtonwater, de slak in de afwasbak, en de blote bast van de schoonzoon aan tafel, zeg ik maar niets, net als hoe ze weer tegen en over Suus doet die hartstikke creatief bezig is
pi_221164032
Pascal… geen woorden voor. Meid. Niet doen.
pi_221164053
Wat een leuke creatieve meid is die Saar! Of is het Suus?
pi_221164058
quote:
0s.gif Op zaterdag 27 juni 2026 14:30 schreef TantePien1990 het volgende:
Pascal… geen woorden voor. Meid. Niet doen.
Dan zie je wat de ziekenhuisopname haar gebracht heeft: stabiliseren tot ze weer terug naar huis kon, en verder niets.
pi_221164063
quote:
0s.gif Op zaterdag 27 juni 2026 14:31 schreef Debuurvrouwvan het volgende:
Wat een leuke creatieve meid is die Saar! Of is het Suus?
Het is Suus
En het viel AM tegen dat het geen korte broek was maar een tas. Geef die meid een compliment, echt super leuk gedaan juist
pi_221164069
quote:
1s.gif Op zaterdag 27 juni 2026 14:34 schreef Earring het volgende:

[..]
Het is Suus
En het viel AM tegen dat het geen korte broek was maar een tas. Geef die meid een compliment, echt super leuk gedaan juist
Ah maar ze kan zo goed de pubers loslaten en hun eigen keuzes laten maken he
  zaterdag 27 juni 2026 @ 14:35:25 #212
502694 Rimboequeen
Koningin van de jungle
pi_221164071
quote:
0s.gif Op zaterdag 27 juni 2026 14:30 schreef Lynnyl het volgende:
AM: filmt alweer een rondje door de horeca groothandel. En noemt dan nog even dat het helaas alleen voor bedrijven is. Wil je dan A) je volgmoekes een oog uitsteken met kijk eens ik heb een bedrijf dus ik mag lekker wel of B) hoop je dat de volgmoekes ook naar de KvK rennen om zich als flu flu in te schrijven of C) hoop je op een samenwerking?
Over het smerige haringtonwater, de slak in de afwasbak, en de blote bast van de schoonzoon aan tafel, zeg ik maar niets, net als hoe ze weer tegen en over Suus doet die hartstikke creatief bezig is
Dit!
AM:"van een leeffies broek?" 🤣
pi_221164081
Tamara wordt doodmoe van de bende elke keer. Ja dat snap ik meid, zoveel kinderen kort op elkaar ook nog en je bent gewoon veroordeeld tot een poetsdoek in je hand continue.
Vreselijk lijkt het me, alleen maar sloven en sloven dag in dag uit.
pi_221164107
quote:
0s.gif Op zaterdag 27 juni 2026 14:37 schreef Missinglink24 het volgende:
Tamara wordt doodmoe van de bende elke keer. Ja dat snap ik meid, zoveel kinderen kort op elkaar ook nog en je bent gewoon veroordeeld tot een poetsdoek in je hand continue.
Het is opstaan, zorgen dat alles en iedereen naar school en opvang gaat, boodschappen doen en huis poetsen, eten koken, was bijhouden, dan komt het hele spul weer thuis, avondprogramma en dan heb je misschien een uurtje voor jezelf, en de volgende dag begint het weer van voren af aan. Ik zou daar ook doodmoe van worden, en zou al helemaal niet uitkijken naar 6 weken zomervakantie als ik haar was...
pi_221164120
Ik volg Pascal bewust niet meer. Maar is zij dan maar een paar dagen opgenomen geweest? Zo'n traject hoort toch veel langer te duren? Ik schrok echt van haar gezicht.
pi_221164150
quote:
0s.gif Op zaterdag 27 juni 2026 14:43 schreef Applepony het volgende:
Ik volg Pascal bewust niet meer. Maar is zij dan maar een paar dagen opgenomen geweest? Zo'n traject hoort toch veel langer te duren? Ik schrok echt van haar gezicht.
Dat was ook geen traject. Ze is, vermoed ik, onwel geworden en heeft paar nachten in het ziekenhuis gelegen. Daar weer 'opgelapt' tot bepaalde waardes weer stabiel waren, en daarna is ze weer uitgestuurd. Voor behandeling staat ze op de wachtlijst. Maar dit soort tussentijdse kortdurende SEH-opnames volgen misschien de komende weken vaker omdat behandeling al doorgeschoven is naar september, als dat al doorgaat.
pi_221164361
Als je een houtgestookte hottub met een circulatiepomp (en eventueel een filter) hebt, hangt het af van hoe goed je het water onderhoudt.
Als richtlijn:
Met pomp én filter + goede waterbehandeling (bijvoorbeeld chloor, broom of actieve zuurstof): vervang het water ongeveer elke 2 tot 3 maanden.
Met alleen een pomp, zonder filter of desinfectie: vervang het water na 1 tot 3 weken, afhankelijk van hoe vaak je de hottub gebruikt.
Bij intensief gebruik (meerdere keren per week of met veel personen): het water zal vaker vervangen moeten worden.
pi_221164364
Met die laatste story kreeg ik zeer sterk het gevoel dat ze gereanimeerd is door die blauwe plek. Ik rapporteer al die story’s overigens ook gelijk.
pi_221164388
Die laatste foto zo niet nodig bij pascal… waarom
pi_221164414
AM; ik dacht dat je een korte broek had gemaakt. Oh, het is een tas, grinnik, van een levi's broek haha oke.

Even opnieuw AM;
Ik dacht dat je een korte broek aan het maken was, maar het is een tas. Wat leuk, dat had ik niet verwacht. Wat creatief bedacht.

Ik vond de uitdrukking op het gezicht van Suus veelzeggend.
pi_221164420
Dat filmen van haar kettingen en nadien selfie heeft toch iets provocerends. #pascal

Er is er nog 1 bij, nu met pleisterresten van het ecg. Stapje verder nog.

[ Bericht 33% gewijzigd door AnnArt op 27-06-2026 15:15:46 (Nog een selfie ) ]
pi_221164421
quote:
0s.gif Op zaterdag 27 juni 2026 14:37 schreef Missinglink24 het volgende:
Ik word met 3 kinderen soms al gillend gek van de bende en de bergen was haha.
pi_221164423
Pascal zoekt weer aandacht met haar bikini selfie 🤦♀
pi_221164425
quote:
0s.gif Op zaterdag 27 juni 2026 14:03 schreef Moppie1982 het volgende:
Toppunt een slak in je gootsteen wassen 🤮🤮🤮
Arm beestje
pi_221164431
quote:
1s.gif Op zaterdag 27 juni 2026 14:34 schreef Earring het volgende:

[..]
Het is Suus
Er kon geen compliment van af 🤦♀ naar mens.
Echt leuk dat Suus dit kan
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')