Klopt. Maar hoeveel tijd blijft er over buiten dat wat MCW op insta gooit? Ik weet zeker dat zij zou benoemen dat het huis vol vriendjes/vriendinnetjes is.quote:Op zaterdag 27 juni 2026 11:02 schreef Lipisu het volgende:
[..]
Maar omdat je ze niet ziet wil niet zeggen dat ze er niet zijn toch?
Bij Am weten we dat ze dat niet wil.
Niet als hun moeder heeft aangegeven dat ze niets over haar kinderen op Insta wil.quote:Op zaterdag 27 juni 2026 11:37 schreef JaNeeDan het volgende:
[..]
Klopt. Maar hoeveel tijd blijft er over buiten dat wat MCW op insta gooit? Ik weet zeker dat zij zou benoemen dat het huis vol vriendjes/vriendinnetjes is.
Het geld alleen voor de dikke teen hequote:Op zaterdag 27 juni 2026 10:50 schreef Lipisu het volgende:
[..]
Scheelt dat ze al een rolstoel heeft 🫣
Bedoel je nu de moeder van Tim z’n kinderen? MCW heeft letterlijk gezegd dat zijn kinderen niet in beeld mogen.quote:Op zaterdag 27 juni 2026 11:46 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Niet als hun moeder heeft aangegeven dat ze niets over haar kinderen op Insta wil.
Verhaal over mcw: Amen!quote:Op zaterdag 27 juni 2026 11:20 schreef Weerikier het volgende:
Sanneke verdiend haar eigen geld. Mag ik heel even lachen. Die paar tientjes in de maand die ze misschien krijgt omdat een paar halve garen op die lullige linkjes klikken? Ga daar maar de huur van proberen te betalen, dan praten we verder.
Michelle en Tim, wat een ontzettend sneu stel is dat. Ik zou als ex van Tim zo niet blij zijn dat mijn jonge kinderen in deze toxic omgeving zouden moeten verblijven. Al is het volgens mij maar een weekend in de twee weken. Of Michelle manisch is.. Ze mankeert iig wel echt serieus iets in haar bovenkamer. Maar ik doe nu een enorme aanname maar ik vind haar ( en Tim) echt gedrag vertonen wat ik vaker gezien heb bij mensen die een bepaald soort drugs gebruiken. Het schoonmaken van badkamers om 1:00 snachts. Om 1:30 beginnen met een sport training. Koffers inpakken om 3:00 met een glas wijn erbij. Nachten niet slapen en het volgende moment de klok rond slapen. Strakke kaken, heel gejaagd praten vooral over zichzelf, de hele tijd haar neus ophalen. Het ene moment maximaal gelukkig, hoge pieken, het leven is prachtig. Het volgende moment maximaal janken en diepe dalen. En hoe die Tim ook in die laatste vlog staat op te scheppen terwijl hij dat verhaal over de Franse politie verteld. Ik kan het allemaal fout hebben natuurlijk en nogmaals het is een enorme aanname. Maar die vrouw moet van social media af en eens een rustige omgeving creëren voor haar kinderen ipv haar zoon te laten filmen hoe ze een ijsje likt tijdens het autorijden of hoe zij en Tim elkaar aflikken.
Ik had het ook over de moeder Tim zijn kinderen, misschien mag ze het ook niet over ze hebben, dat we er daarom niets over horen.quote:Op zaterdag 27 juni 2026 12:00 schreef JaNeeDan het volgende:
[..]
Bedoel je nu de moeder van Tim z’n kinderen? MCW heeft letterlijk gezegd dat zijn kinderen niet in beeld mogen.
Ik weet precies waar ze zijn, dat wordt smikkelberenquote:Op zaterdag 27 juni 2026 11:51 schreef AnnArt het volgende:
Zo, het is weekend. Dion is thuis en Sanneke wordt uitgelaten. Die vrouw is/kan/doet/wil niks zonder Dion.
De kinderen van Tim bedoelde ik niet. Ik zei dat ik het opvallend vind dat er nooit met vriendjes/vriendinnetjes gespeeld lijkt te worden. Het wordt ook nooit benoemd.quote:Op zaterdag 27 juni 2026 12:11 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Ik had het ook over de moeder Tim zijn kinderen, misschien mag ze het ook niet over ze hebben, dat we er daarom niets over horen.
Dan begreep ik je verkeerd. En ik vind het ook alleen maar goed als de moeder haar kinderen niet bloot laat stellen aan die poppenkast.quote:Op zaterdag 27 juni 2026 12:24 schreef JaNeeDan het volgende:
[..]
De kinderen van Tim bedoelde ik niet. Ik zei dat ik het opvallend vind dat er nooit met vriendjes/vriendinnetjes gespeeld lijkt te worden. Het wordt ook nooit benoemd.
Dat de kinderen van Tim niet in beeld mogen juich ik van harte toe. Waren maar meer ouders zo verstandig.
En dan te bedenken dat in de “eerlijke review” die ze gisteren deelde staat dat ze iedere 3 wkn het water wisselen door dat er nu een pomp op zit… dus ze heeft wederom zelf niet door hoeveel onzin ze uitkraamtquote:Op zaterdag 27 juni 2026 12:41 schreef AnnArt het volgende:
Iieeuww, de Geertsen zijn nog viezer dan ik dacht. Zo'n kleine hoeveelheid water, dat door zoveel mensen zo intensief wordt gebruikt, opgewarmd-afgekoeld-opgewarmd, wordt om de 6 maanden ververst?!
Dat moet een broednest van bacterieen zijn. Daar kan geen chloor tegenop. Klinkt superongezond....en vies! #jeuk
Eindelijk uit haar eenzame opsluiting bevrijd 🥳quote:Op zaterdag 27 juni 2026 11:51 schreef AnnArt het volgende:
Zo, het is weekend. Dion is thuis en Sanneke wordt uitgelaten. Die vrouw is/kan/doet/wil niks zonder Dion.
🤣😂 ik ook.... ze gaat weer fijn haar eigen zuurverdiende centjes op smikkelberen!quote:Op zaterdag 27 juni 2026 12:19 schreef Rimboequeen het volgende:
[..]
Ik weet precies waar ze zijn, dat wordt smikkelberen
Voor de dikke duim geldt heel veel denk ik 🤡quote:Op zaterdag 27 juni 2026 11:57 schreef miep123456 het volgende:
[..]
Het geld alleen voor de dikke teen he
Die hebben ze zelf ingelegd denk ik 🙈quote:Op zaterdag 27 juni 2026 13:02 schreef Moppie1982 het volgende:
Nou idd smeerlappen zeg! Vieze harington en dan eten ze nog zure haring bij de lunch ook 😂😂
Surströmmingquote:Op zaterdag 27 juni 2026 13:04 schreef Dievanhiernaast het volgende:
[..]
Die hebben ze zelf ingelegd denk ik 🙈
Met die hitte? Ik moet er niet aan denken met deze temperaturen 😮quote:Op zaterdag 27 juni 2026 10:13 schreef AnnArt het volgende:
Zagen jullie hoe MG het been van AM streelde tijdens het wijnen? Stond er een doorsmmeerbeurt op de kalender?
MG is zeker niet zielig, die zit gezellig samen met AM in de geïsoleerde bubbel en gelooft ook in het sprookje. Wat een geluk hebben zij met elkaar.
Betreft MCW: Ik dacht het jij schrijft het. Dit gaat verder dan ADHD.quote:Op zaterdag 27 juni 2026 11:20 schreef Weerikier het volgende:
Sanneke verdiend haar eigen geld. Mag ik heel even lachen. Die paar tientjes in de maand die ze misschien krijgt omdat een paar halve garen op die lullige linkjes klikken? Ga daar maar de huur van proberen te betalen, dan praten we verder.
Michelle en Tim, wat een ontzettend sneu stel is dat. Ik zou als ex van Tim zo niet blij zijn dat mijn jonge kinderen in deze toxic omgeving zouden moeten verblijven. Al is het volgens mij maar een weekend in de twee weken. Of Michelle manisch is.. Ze mankeert iig wel echt serieus iets in haar bovenkamer. Maar ik doe nu een enorme aanname maar ik vind haar ( en Tim) echt gedrag vertonen wat ik vaker gezien heb bij mensen die een bepaald soort drugs gebruiken. Het schoonmaken van badkamers om 1:00 snachts. Om 1:30 beginnen met een sport training. Koffers inpakken om 3:00 met een glas wijn erbij. Nachten niet slapen en het volgende moment de klok rond slapen. Strakke kaken, heel gejaagd praten vooral over zichzelf, de hele tijd haar neus ophalen. Het ene moment maximaal gelukkig, hoge pieken, het leven is prachtig. Het volgende moment maximaal janken en diepe dalen. En hoe die Tim ook in die laatste vlog staat op te scheppen terwijl hij dat verhaal over de Franse politie verteld. Ik kan het allemaal fout hebben natuurlijk en nogmaals het is een enorme aanname. Maar die vrouw moet van social media af en eens een rustige omgeving creëren voor haar kinderen ipv haar zoon te laten filmen hoe ze een ijsje likt tijdens het autorijden of hoe zij en Tim elkaar aflikken.
Zijn steeds insta vriendinnetjes. Zoals suikerhuisje, verschillende mamavan… en meer van haar, steeds dezelfde, reageerdersquote:Op zaterdag 27 juni 2026 13:45 schreef Lalaland79 het volgende:
DBM heeft dr shoot gedaan. Nu direct de foto's bewerken want morgen heeft ze nog een shoot.
Kunnen er niet meer foto's op de site schijf staan? En dan heb je alle foto's bewerkt in 1 middag? Top kwaliteit 👍.
Ze heeft zeeën van tijd door de week, na het sporten en wassen draaien en vouwen, dus doe dat van de week.
Als ze echt professioneler wil worden moet ze er ook meer tijd ( en apparatuur en cursussen)in stoppen. Zo wordt het nooit wat.
En hoe vinden mensen haar om een shoot te doen? Ze maakt geen actieve teclame voor dr "bedrijf".
🤮 gatverdammequote:Op zaterdag 27 juni 2026 12:41 schreef AnnArt het volgende:
Iieeuww, de Geertsen zijn nog viezer dan ik dacht. Zo'n kleine hoeveelheid water, dat door zoveel mensen zo intensief wordt gebruikt, opgewarmd-afgekoeld-opgewarmd, wordt om de 6 maanden ververst?!
Dat moet een broednest van bacterieen zijn. Daar kan geen chloor tegenop. Klinkt superongezond....en vies! #jeuk
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |