abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_221161845
Sanneke heeft het ook over de gesprekken met mensen via haar DM. Volgens mij ziet ze dat echt als een vriendschap. Laatst zei ze daar ook al over dat die dan opeens heel raar reageren en dat ze dat niet snapt want ze hadden zulke leuke gesprekken. Als ik dat een beetje vertaal is het in haar ogen vriendschap en goede gesprekken als je het met haar eens bent. Zo niet dan snap je haar niet en ben je "tegen" haar.
pi_221161917
Nee Sanneke je hebt inderdaad nooit zelf gezegd dat autisme je persoonlijkheid is. Dat hoef je ook niet want heel je gedrag schreeuwt het al.

En weer bijna janken omdat mensen die ze "kent" (van insta, in haar DM dus eigenlijk volslagen vreemden 🙄) zeggen dat het zo fijn is dat ze niet hoeft te werken. Zij is zo enorm mentaal onstabiel dat het bijna onverantwoord is om haar een kind op te laten voeden.
pi_221161920
quote:
0s.gif Op zaterdag 27 juni 2026 09:32 schreef RipCity het volgende:

[..]
Ze 'verdient 150-200 per MAAND' met linkjes :') Dus ze zou gewoon 1 dag per maand kunnen werken en al meer verdienen dan al dat 'harde werken en linkjes posten'.

Misschien kan ze video's verkopen aan neusgaten fetishisten.
Weet je hoe ongeloofwaardig die 150/200 pm is? 😂🤣 ik denk dat ze het misschien per jaar haalt... ze heeft echt weinig klikkers op de linkjes he! Als men niet op "like" drukt drukt men ook niet op linkjes... en ze krijgt max 10 likes per bericht ofzo? Dat is als je het berekent naar de klikken ongeveer 1 a 2 euro...
pi_221161929
quote:
1s.gif Op zaterdag 27 juni 2026 09:31 schreef Aardbeienyoghurt het volgende:

[..]
Je kan niet op basis van wat filmpjes van z’n moeder zeggen of hij op mannen valt of niet. Daarnaast heeft hij een vriendin. Het is echt aan hemzelf om dat te bepalen en eventueel de wereld in te brengen.

Verder is er inderdaad niks schokkends aan op iemand van hetzelfde geslacht te vallen, maar dat zeg ik ook niet. Maar goed, off topic.

Vind het gewoon zielig voor hem, want hij is hierin meegesleurd door z’n moeder. Ja hij kan daar nu tegen in gaan, maar doe dat maar eens tegen AM. En dan heb je iemand op een anoniem forum die opeens denkt te ‘zien’ dat je op mannen valt terwijl je een vriendin hebt
Jim zielig. Een volwassen man. Die ervoor kiest om dagelijks voor de camera van zijn moeder te verschijnen. Zielig.
Is Maarten dan ook zielig?
Die jongste kinderen, die zijn zielig. Wildvreemden die "bij de bevalling van L waren". Dat is zielig.
Gefrustreerde Gerda met een prei als profielfoto
pi_221161958
quote:
0s.gif Op zaterdag 27 juni 2026 09:37 schreef Jenn1806 het volgende:
Nee Sanneke je hebt inderdaad nooit zelf gezegd dat autisme je persoonlijkheid is. Dat hoef je ook niet want heel je gedrag schreeuwt het al.

En weer bijna janken omdat mensen die ze "kent" (van insta, in haar DM dus eigenlijk volslagen vreemden 🙄) zeggen dat het zo fijn is dat ze niet hoeft te werken. Zij is zo enorm mentaal onstabiel dat het bijna onverantwoord is om haar een kind op te laten voeden.
Eigenlijk heeft ze het dus wel gezegd.... laatst was ze ook zo boos omdat men zei je bent geen autist je hebt autisme.. toen had ze een heel relaas over dat ze wel een autist is want autisme is geen ziekte waar je beter van kan worden dus het is niet iets wat je hebt het is iets wat je bent...

Dus tja... ze heeft het wel gezegd.. maar is het weer even vergeten
pi_221161966
En volgens mij is bij Jim water en stroom enzo afgesloten... AM doet ook zijn was... hij eet thuis en hij douched thuis.. (thuis bij ouders) waarom hij niet bij vriendin douched snap ik dan weer niet.. en hoezo doet niets het?? Lekker volwassen
pi_221161967
quote:
0s.gif Op zaterdag 27 juni 2026 09:38 schreef Geertje_G het volgende:

[..]
Jim zielig. Een volwassen man. Die ervoor kiest om dagelijks voor de camera van zijn moeder te verschijnen. Zielig.
Die jongste kinderen, die zijn zielig. Wildvreemden die "bij de bevalling van L waren". Dat is zielig.
Ook eens. Maarten vind ik dan weer niet zielig, hij is de partner van AM en in principe ‘gelijke’.

Maar denk dat je niet moet onderschatten wat loyaliteit/liefde en erkenning van je ouders willen kan doen met een kind/volwassen man
pi_221161974
quote:
0s.gif Op zaterdag 27 juni 2026 09:41 schreef DeEnigeEchteLouca het volgende:

[..]
Eigenlijk heeft ze het dus wel gezegd.... laatst was ze ook zo boos omdat men zei je bent geen autist je hebt autisme.. toen had ze een heel relaas over dat ze wel een autist is want autisme is geen ziekte waar je beter van kan worden dus het is niet iets wat je hebt het is iets wat je bent...

Dus tja... ze heeft het wel gezegd.. maar is het weer even vergeten
Dit wilde ik ook schrijven. Zij heeft het zelf haar persoonlijkheid gemaakt.

Triest dat zij denkt dat ze een band heeft opgebouwd met mensen die haar berichten sturen. Ze beseft echt niet hoe fake social media is.

En 1,5 kilo afgevallen! Sanneke die eerder beweerde geen waarde te hechten aan getallen op de weegschaal. Die 1,5 kilo zat in haar tranen die ze uit zelfmedelijden liet stromen.
pi_221161976
quote:
0s.gif Op zaterdag 27 juni 2026 07:56 schreef SophiaLoren het volgende:
Hvk doet wel altijd veel met de kids.
Ook nu het buiten slapen. Dat zijn veel leuke herinneringen.

Bijzonder dat het bij Debbie spoed is met een gekneusde teen. Ik heb hem twee keer gebroken gehad en er werd letterlijk niks gedaan omdat ze niks kunnen. Ze loopt dan ook makkelijk nog op teenslippers...
Hier ook, was geen grote teen overigens, maar ik kon niet op slippers lopen en de teen was bont en blauw en dik.
Ik heb maanden op mijn wandelschoenen gelopen omdat die het stevigst waren.
pi_221161979
quote:
0s.gif Op zaterdag 27 juni 2026 09:33 schreef Lalaland79 het volgende:
Sanneke heeft het ook over de gesprekken met mensen via haar DM. Volgens mij ziet ze dat echt als een vriendschap. Laatst zei ze daar ook al over dat die dan opeens heel raar reageren en dat ze dat niet snapt want ze hadden zulke leuke gesprekken. Als ik dat een beetje vertaal is het in haar ogen vriendschap en goede gesprekken als je het met haar eens bent. Zo niet dan snap je haar niet en ben je "tegen" haar.
Dit is wel echt een groot probleem onder bepaalde fluflu's. Zij omringen zichzelf online met alleen eensgezinde mensen. Iemand met enig tegenspraak wordt geblokkeerd. Ik het dagelijks leven hebben ze nauwelijks sociale contacten (DBM, AM, Sanneke), zo houden ze hun eigen bubbel in stand en verliezen het zicht op de werkelijkheid. En het erge van alles is dat ze dit ook op hun kin(eren) overbrengen, die weten straks ook niet hoe ze respectvol een discussie moeten voeren.
pi_221161985
Sanneke zet normaal gesproken heel veel stappen??
I can't help it, if I'm lucky
pi_221161991
quote:
1s.gif Op zaterdag 27 juni 2026 09:45 schreef JaNeeDan het volgende:

[..]

Triest dat zij denkt dat ze een band heeft opgebouwd met mensen die haar berichten sturen. Ze beseft echt niet hoe fake social media is.

En 1,5 kilo afgevallen! Sanneke die eerder beweerde geen waarde te hechten aan getallen op de weegschaal. Die 1,5 kilo zat in haar tranen die ze uit zelfmedelijden liet stromen.
Grappige is dat ik afgelopen week dus niets ben afgevallen... en dat is helemaal normaal omdat je lichaam met hitte juist vocht gaat vasthouden.... (mijn enkels jongens 😨.... )
Ze heeft de hele week opgesloten gezeten 🤦‍♂️ ze verzint ze waar ze bij staat
pi_221161994
quote:
0s.gif Op zaterdag 27 juni 2026 09:47 schreef Missinglink24 het volgende:
Sanneke zet normaal gesproken heel veel stappen??
Nou ja ze was wel van 400 stappen rond 3 uur smiddags gemiddeld naar 1000 gegaan de afgelopen periode... dat is bijna 1,5 x meer
pi_221162007
quote:
0s.gif Op zaterdag 27 juni 2026 09:37 schreef DeEnigeEchteLouca het volgende:

[..]
Weet je hoe ongeloofwaardig die 150/200 pm is? 😂🤣 ik denk dat ze het misschien per jaar haalt... ze heeft echt weinig klikkers op de linkjes he! Als men niet op "like" drukt drukt men ook niet op linkjes... en ze krijgt max 10 likes per bericht ofzo? Dat is als je het berekent naar de klikken ongeveer 1 a 2 euro...
Ze krijgt het meeste binnen via affiliate aankopen. Als iemand iets via haar bol.com link enzo koopt krijgt ze daar 3-5% over. Maar ze koopt waarschijnlijk al haar eigen aankopen ook via haar eigen affiliate links en zo verhoogt ze 'fictief' haar inkomsten. Onder de streep blijft er dus gewoon paar tientjes per maand.

Dat eet ze dus in 1 avond al op.
Een oplettende kijker (volgens Mediacourant 15-4-20).
pi_221162011
Sanneke kijkt uit naar volgende week, want nu met de hitte komt ze haar huis alleen maar uit voor de supermarkt. Dat is niet heel veel anders dan normaal toch?
pi_221162022
quote:
0s.gif Op zaterdag 27 juni 2026 09:21 schreef DeEnigeEchteLouca het volgende:
Sanneke verdient haar eigen geld 🤔
Wie legt mij uit waar ze haar eigen geld mee verdient??? Ze heeft geen samenwerkingen... alleen klik acties van bol a paar cent per klik en ze klaagt non stop dat niemand klikt... dus waar verdient ze haar eigen geld mee dan?
Of vind ze dat het geld wat dion verdient automatisch door haar verdient is? Omdat ze hun kind in leven houd tot hij thuis is?
Kijk mijn partner verdient ook veel meer dan ik.. en een groot deel van zijn geld is voor "de gezinspot" en mijn aandeel daarin is veel kleiner... maar als ik weer eens een keer ga winkelen voor mezelf is het wel met mijn geld 🤷 ik breng gewoon ook geld in het laatje zeg maar...

(En Sanneke als dingen je echt niets zouden doen zou je er geen posts over maken 👍 maar het taalgebruik is wel triest van die persoon... met minder krachttermen zou hij/zij een punt hebben)
Niet zo negatief he, de vaderdag cadeaus waren een samenwerking/gekregen.
pi_221162049
quote:
1s.gif Op zaterdag 27 juni 2026 09:56 schreef Dievanhiernaast het volgende:

[..]
Niet zo negatief he, de vaderdag cadeaus waren een samenwerking/gekregen.
Meuk betaald geen rekeningen he...
pi_221162056
quote:
0s.gif Op zaterdag 27 juni 2026 09:38 schreef Geertje_G het volgende:

[..]
Dit inderdaad.

Jim is echt niet zielig. Ik denk trouwens dat hij er ook echt geen seconde van wakker ligt wanneer een volslagen vreemde denkt te zien dat hij gay is en dat op een forum als Fok plempt😎
Daar is ie dan weer volwassen genoeg voor volgens mij.
pi_221162076
quote:
0s.gif Op zaterdag 27 juni 2026 10:02 schreef DeEnigeEchteLouca het volgende:

[..]
Meuk betaald geen rekeningen he...
Ik was sarcastisch 😉
pi_221162086
quote:
1s.gif Op zaterdag 27 juni 2026 09:45 schreef JaNeeDan het volgende:

[..]

Ik dacht al, zal wel vochtverlies zijn 🫣
pi_221162095
Il vind dat ontbijt van AM er trouwens echt niet lekker uit zien
pi_221162097
Die laatste story van Wiline .. als of ze is overleden (en nee dat is niet, maar jee wat een plaatje)
pi_221162100
quote:
0s.gif Op zaterdag 27 juni 2026 09:44 schreef Aardbeienyoghurt het volgende:

[..]
Ook eens. Maarten vind ik dan weer niet zielig, hij is de partner van AM en in principe ‘gelijke’.

Maar denk dat je niet moet onderschatten wat loyaliteit/liefde en erkenning van je ouders willen kan doen met een kind/volwassen man
Ik vind t eerder sneu dan zielig.

Jim is op zijn 21e het huis uitgezet terwijl hij daar niet klaar voor was.
De Geerts kinderen worden allemaal 'beschermd' (geen postzegels lopen, niet alleen naar kinderfeestjes), maar zodra ze genoeg had van Jim werd hij in het diepe gegooid zonder zwemles gehad te hebben.
Het is helemaal niet erg dat je zoekende bent als je in de 20 bent, mijn zwager was 27 toen hij eindelijk iets ging doen wat hij echt leuk vindt. Maar Jim kan niet goed voor zichzelf zorgen (heb ik het idee) omdat hij dat nooit geleerd heeft.
En nu zijn (gelukkig al een tijdje) de zwangerschaps hormonen van AM verdwenen en voelt ze zich schuldig, dus probeert ze hem aan haar te binden met eten en een vakantie waar ze zelf te angstig voor is.
En Maarten doet er lekker allemaal aan mee, die is geen haar beter. Het enige verschil is dat hij de telefoon/camera/teltubbiedildo niet vast heeft.
pi_221162108
KC is ongesteld, waar deel je dit? Dit kan toch niemand boeien?
pi_221162110
Zagen jullie hoe MG het been van AM streelde tijdens het wijnen? Stond er een doorsmmeerbeurt op de kalender?
MG is zeker niet zielig, die zit gezellig samen met AM in de geïsoleerde bubbel en gelooft ook in het sprookje. Wat een geluk hebben zij met elkaar.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')