Je moet er toch zien te komen? En rijden is goedkoper en sneller dan vliegen in dit geval en in snap wel dat je dit samen wilt doen.quote:Op zaterdag 27 juni 2026 00:15 schreef Dievanhiernaast het volgende:
[..]
Maar als het auto op haar naam staat, hoeft hij toch niet mee?
Op vrijdag 26 juni 2026 22:00 schreef opwegnaar het volgende:
Op zaterdag 27 juni 2026 07:28 schreef miep123456 het volgende:Of aan uit kunnen geven. Ik weet nog dat ze ooit een foto deelde, zo scheef als de toren van Pisa en ze was zo trots.quote:[ afbeelding ] Op vrijdag 26 juni 2026 22:00 schreef opwegnaar het volgende:
DBM heeft dit weekend 2 shoots voor haar fotografie 'business' nadat deze een jaar lang in ruste was, en nu denkt ze dat haar bedrijf dan echt gaat lopen...
Denk het niet, ze heeft niet eens passie voor fotografie, zo maakt ook geen leuke foto's, heeft een lullig cameraatje en niet eens een fotografie opleiding gedaan. Staat haar bedrijf überhaupt wel ingeschreven bij de KvK? Haar signature foto is een neusgaten foto, maar ik twijfel of dat de trend gaat worden.
En dat is een probleem van fluflu's zoals DBM en Sanne, die wachten op hun luie krent af. Nee, DBM als jij echt wil dat je fotografie business gaat lopen, dan moet je toch echt elke dag aan de bak. Cursussen/opleiding volgen, veel oefenen, een site maken, reclame maken enz...
Opleiding hoef je niet te volgen, ik zie er die er een gevolgd hebben en fotos maken die je met gemak met de telefoon beter kan maken. Fotos van DBM zijn niet om naar huis te schrijven, veel al zijn dit mensen die er geen geld aan willen uitgeven
Wat denk je te ‘zien’ dan? En dan is jouw indruk een feit?quote:Op vrijdag 26 juni 2026 22:05 schreef Iris2.0 het volgende:
[..]
Oh ja nav haar Jim stories afgelopen 24 uur vroeg ik me af; zou Jim op mannen vallen, ineens "zag" ik het
Volgens mij heeft ze ook alleen nog maar foto’s gemaakt van bekenden? Voor haar ‘portfolio’?quote:Op zaterdag 27 juni 2026 07:31 schreef Dievanhiernaast het volgende:
[..]
Of aan uit kunnen geven. Ik weet nog dat ze ooit een foto deelde, zo scheef als de toren van Pisa en ze was zo trots.
Ik zou haar nooit 'inhuren'.
Dat het met z’n 2en logisch is ben ik met je eens. Maar om dan samen te gaan en die 2 meisjes op de achterbank te zetten?? Maar stel je voor dat MCW langer dan een uur zonder Timmie is?? Ze had toch ook met haar moeder kunnen gaan als zij verplicht die auto op moest halen.quote:Op zaterdag 27 juni 2026 00:58 schreef Fleurtjebellefleur het volgende:
[..]
Je moet er toch zien te komen? En rijden is goedkoper en sneller dan vliegen in dit geval en in snap wel dat je dit samen wilt doen.
En MCW al helemaal niet, want die kan niks alleen of zelfstandig
Los van het feit dat in van alles vind van deze situatie, snap ik wel dat ze dit met z’n tweeën deden
Ik las de J als Jim 😂quote:Op zaterdag 27 juni 2026 08:12 schreef Huisopdehoek het volgende:
AM gisteren tegen J: wat ben je rood!
Eh.. is dat niet de plicht van de ouders (oh nee, de moeder want het zijn haar kinderen) om te zorgen voor schaduw en goed en regelmatig insmeren?
Nee, de voorletter gebruik ik alleen voor minderjarige kinderen. De volwassen kinderen kunnen zelf beslissen of ze door moeders de ether in geslingerd willen worden.quote:
Niet okay deze opmerking. Laat dit lekker bij de kinderen zelf. En alsof je dat kan zien 😂.quote:Op vrijdag 26 juni 2026 22:05 schreef Iris2.0 het volgende:
[..]
Oh ja nav haar Jim stories afgelopen 24 uur vroeg ik me af; zou Jim op mannen vallen, ineens "zag" ik het
Ik vind dat altijd een beetje dubbel. Want als ze zou zeggen; “volgens mij valt hij op vrouwen” is het wel oké? Ik heb het ook weleens gedacht bij hem. En nee, je kan het niet “zien”, maar heb jij nooit bij een persoon dat je denkt dat hij homoseksueel is? Je zgn gaydar? Zolang hij niet op kinderen of dieren valt vind ik alles oke.quote:Op zaterdag 27 juni 2026 08:41 schreef Aardbeienyoghurt het volgende:
[..]
Niet okay deze opmerking. Laat dit lekker bij de kinderen zelf. En alsof je dat kan zien 😂.
Overigens doet me dit denken aan AM die zogenaamd kon ruiken dat haar kinderen ziek zijn.
Dit dacht ik ook. Die is de weg kwijt hoorquote:Op zaterdag 27 juni 2026 00:00 schreef Hocuspocus2 het volgende:
Hoe MCW ook weer in die auto zit. Met haar linkerbeen omhoog? Er is echt niets meer over van die ooit zo nette vrouw. Het is nu gewoon een ordinaire puber.
En met deze warmte, terwijl de kinderen naar school brengen met de auto echt te warm is.quote:Op vrijdag 26 juni 2026 22:31 schreef Lipisu het volgende:
[..]
Bijzonder dat ze dat dan wel kan met al haar gebreken en angsten, vast op karakter
Op al je vragen: nee. En echt niet okay om te insinueren op een forum waar z’n moeder besproken wordt. Hij kiest hier niet voor hè, dat is z’n moederquote:Op zaterdag 27 juni 2026 08:53 schreef Die_van_verderop het volgende:
[..]
Ik vind dat altijd een beetje dubbel. Want als ze zou zeggen; “volgens mij valt hij op vrouwen” is het wel oké? Ik heb het ook weleens gedacht bij hem. En nee, je kan het niet “zien”, maar heb jij nooit bij een persoon dat je denkt dat hij homoseksueel is? Je zgn gaydar? Zolang hij niet op kinderen of dieren valt vind ik alles oke.
Ehm...nee hoor, hij kiest hier inmiddels zelf voor.quote:Op zaterdag 27 juni 2026 09:12 schreef Aardbeienyoghurt het volgende:
[..]
Op al je vragen: nee. En echt niet okay om te insinueren op een forum waar z’n moeder besproken wordt. Hij kiest hier niet voor hè, dat is z’n moeder
Het was haar werkdag he gister. Dus dan is de zorgtaak voor Maarten. Dat ze er tig keer per dag bijzit met koffie drinken is wat anders, dat is haar pauzequote:Op zaterdag 27 juni 2026 08:12 schreef Huisopdehoek het volgende:
AM gisteren tegen J: wat ben je rood!
Eh.. is dat niet de plicht van de ouders (oh nee, de moeder want het zijn haar kinderen) om te zorgen voor schaduw en goed en regelmatig insmeren?
Je kan niet op basis van wat filmpjes van z’n moeder zeggen of hij op mannen valt of niet. Daarnaast heeft hij een vriendin. Het is echt aan hemzelf om dat te bepalen en eventueel de wereld in te brengen.quote:Op zaterdag 27 juni 2026 09:22 schreef Debuurvrouwvan het volgende:
[..]
Ehm...nee hoor, hij kiest hier inmiddels zelf voor.
En gay zijn is iets volkomen normaals, dus je dat afvragen lijkt me nu niet iets heel schokkends. Zeggen dat het zo is op basis van wat je ziet is bijzonder, maar gebeurt hier tenslotte ook dagelijks.
Ze heeft inderdaad nooit samenwerkingen, dus waarom ze een contentkamer wilde 😆 die kamer laat ze nooit zien dus die staat vast vol met zooi en rommelquote:Op zaterdag 27 juni 2026 09:21 schreef DeEnigeEchteLouca het volgende:
Sanneke verdient haar eigen geld 🤔
Wie legt mij uit waar ze haar eigen geld mee verdient??? Ze heeft geen samenwerkingen... alleen klik acties van bol a paar cent per klik en ze klaagt non stop dat niemand klikt... dus waar verdient ze haar eigen geld mee dan?
Of vind ze dat het geld wat dion verdient automatisch door haar verdient is? Omdat ze hun kind in leven houd tot hij thuis is?
Kijk mijn partner verdient ook veel meer dan ik.. en een groot deel van zijn geld is voor "de gezinspot" en mijn aandeel daarin is veel kleiner... maar als ik weer eens een keer ga winkelen voor mezelf is het wel met mijn geld 🤷 ik breng gewoon ook geld in het laatje zeg maar...
(En Sanneke als dingen je echt niets zouden doen zou je er geen posts over maken 👍 maar het taalgebruik is wel triest van die persoon... met minder krachttermen zou hij/zij een punt hebben)
Ze 'verdient 150-200 per MAAND' met linkjesquote:Op zaterdag 27 juni 2026 09:21 schreef DeEnigeEchteLouca het volgende:
Sanneke verdient haar eigen geld 🤔
Wie legt mij uit waar ze haar eigen geld mee verdient??? Ze heeft geen samenwerkingen... alleen klik acties van bol a paar cent per klik en ze klaagt non stop dat niemand klikt... dus waar verdient ze haar eigen geld mee dan?
Of vind ze dat het geld wat dion verdient automatisch door haar verdient is? Omdat ze hun kind in leven houd tot hij thuis is?
Kijk mijn partner verdient ook veel meer dan ik.. en een groot deel van zijn geld is voor "de gezinspot" en mijn aandeel daarin is veel kleiner... maar als ik weer eens een keer ga winkelen voor mezelf is het wel met mijn geld 🤷 ik breng gewoon ook geld in het laatje zeg maar...
(En Sanneke als dingen je echt niets zouden doen zou je er geen posts over maken 👍 maar het taalgebruik is wel triest van die persoon... met minder krachttermen zou hij/zij een punt hebben)
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |