Ok dan begreep ik hem niet goed, excuses.quote:Op vrijdag 26 juni 2026 22:28 schreef Missinglink24 het volgende:
[..]
Je begrijpt me verkeerd. Ik geloof niet dat Morris dit spontaan uit zichzelf doet, zoals MCW beweert. MCW zei dat Morris het wilde filmen.
Uiteraard reken ik dat knulletje verder niks aan.
Of wanneer ze spontaan op iemands rug springt. Ja het leven van MCW hangt van spontaniteit aan elkaar.quote:Op vrijdag 26 juni 2026 22:28 schreef Zomerzonnetjw het volgende:
[..]
Ja, altijd heel toevallig net scherpgesteld als iets gebeurt. Zoals ze ook gefilmd wordt als ze jankend in iemands armen valt (of iets anders 'spontaans') en dat niet vooraf aangekondigd wordt voor het perfecte plaatje. Er wordt maximaal geregisseerd in de soap van Mies.
Het woord manisch mbt Mies is hier al vaak genoemd.quote:Op vrijdag 26 juni 2026 22:13 schreef Moppie1982 het volgende:
Ik vind MW alles behalve perfect, maar aannames dat ze haar kinderen niet alleen mag zien, of zelfs manisch is..
Gaan echt te ver, en dan nog denken dat je er niet ver naast zit. Die paar minuten dat je wat ziet..
Bijzonder dat ze dat dan wel kan met al haar gebreken en angsten, vast op karakterquote:Op vrijdag 26 juni 2026 22:00 schreef opwegnaar het volgende:
DBM heeft dit weekend 2 shoots voor haar fotografie 'business' nadat deze een jaar lang in ruste was, en nu denkt ze dat haar bedrijf dan echt gaat lopen...
Denk het niet, ze heeft niet eens passie voor fotografie, zo maakt ook geen leuke foto's, heeft een lullig cameraatje en niet eens een fotografie opleiding gedaan. Staat haar bedrijf überhaupt wel ingeschreven bij de KvK? Haar signature foto is een neusgaten foto, maar ik twijfel of dat de trend gaat worden.
En dat is een probleem van fluflu's zoals DBM en Sanne, die wachten op hun luie krent af. Nee, DBM als jij echt wil dat je fotografie business gaat lopen, dan moet je toch echt elke dag aan de bak. Cursussen/opleiding volgen, veel oefenen, een site maken, reclame maken enz...
Niet te doen. Ook gewoon nog blijer dan haar kind dat er twee draakjes in zitten. Echt wat moet je ermee en waar laat ze al die zooi toch 😅quote:Op vrijdag 26 juni 2026 22:29 schreef Muisjeruisje het volgende:
Wat staat Debbie weer hysterisch te doen met haar Rare Twins op haar schouders 🫣 koekoek
Die blik in haar ogen ook weerquote:Op vrijdag 26 juni 2026 22:31 schreef Missinglink24 het volgende:
[..]
Niet te doen. Ook gewoon nog blijer dan haar kind dat er twee draakjes in zitten. Echt wat moet je ermee en waar laat ze al die zooi toch 😅
Ik had het niet over haar kinderen maar over zijn kinderen.quote:Op vrijdag 26 juni 2026 22:13 schreef Moppie1982 het volgende:
Ik vind MW alles behalve perfect, maar aannames dat ze haar kinderen niet alleen mag zien, of zelfs manisch is..
Gaan echt te ver, en dan nog denken dat je er niet ver naast zit. Die paar minuten dat je wat ziet..
En toevallig wordt al die spontaniteit altijd op de gevoelige plaat vast gelegd.quote:Op vrijdag 26 juni 2026 22:30 schreef Missinglink24 het volgende:
[..]
Of wanneer ze spontaan op iemands rug springt. Ja het leven van MCW hangt van spontaniteit aan elkaar.
Ah! Nee die kan ik snappen! Eerlijk zou het ook niet prettig vinden als me kinderen alleen met hun nieuwe bonus moeder die er nog maar net is alleen zouden blijven! Papa tijd is papa tijd namelijkquote:Op vrijdag 26 juni 2026 22:48 schreef Cyan het volgende:
[..]
Ik had het niet over haar kinderen maar over zijn kinderen.
Zij is alles behalve veilig wat ze laat zien, teveel bloot, teveel info, zieke kinderen plaatsen.. enige wat ze niet doet is reclame maken met zequote:Op vrijdag 26 juni 2026 23:17 schreef Jenn1806 het volgende:
Jezus Tamara, die foto van die twee jochies in alleen een luier op bed. Snapt ze nou zelf niet dat dat een no go is? Onbegrijpelijk waarom iemand dit soort foto's het www in slingert. Maar nee, zij is heul veilig hoor met haar semi gesloten account want ze weigert iedereen zonder foto's of met eigenaardige profielfoto 🙄🙄
Zolang zij dit zelf niet vertelt, zoals bijv een DBM of Sanneke vind ik het speculaties die veel te ver gaan.. maar dat is mijn meningquote:Op vrijdag 26 juni 2026 22:30 schreef Zomerzonnetjw het volgende:
[..]
Het woord manisch mbt Mies is hier al vaak genoemd.
En zeker als het voor een samenwerking is. Dan verdwijnen al die bezwaren ineens als sneeuw voor de zon ( lekker gezegde in deze warmtequote:Op vrijdag 26 juni 2026 15:35 schreef WinnieWana het volgende:
[..]
Hier ook.
Maar morgen is geen schooldag dus dan kunnen de kinderen zelfs met 30 graden 10 km fietsen. Hebben ze geen last van in de zon kijken en met de airco aan slapen.
Dit is toch niet heel vreemd? Je hebt twee mensen nodig om die auto te halen (want de ander moet de andere auto terug rijden) Als op dat moment de kindjes thuis zijn, dan is het toch heel normaal om ze mee te nemen?quote:Op vrijdag 26 juni 2026 21:30 schreef Cyan het volgende:
[..]
Ik vroeg me n.a.v. de vlog waarin ze die kinderen meeslepen naar Frankrijk af of er misschien ook afspraken zijn dat Michelle niet alleen met die kinderen mag zijn als Tim niet in de buurt is.
Ik vind dat hele verhaal over die auto een vreemd verhaal. Ze doet er heel luchtig over maar volgens mij heeft Tim echt veel te hard gereden.
[..]
Plus dat de foto’s ook gewoon echt altijd onvoordelig zijn voor die kinderen. Kan dan misschien ‘echt’ zijn. Maar denk niet dat die pubers of bijna pubers blij worden van die foto’s dat ze net een hap pasta naar binnen werken, badkleding foto’s en vage plaatsjesquote:Op vrijdag 26 juni 2026 23:22 schreef Moppie1982 het volgende:
[..]
Zij is alles behalve veilig wat ze laat zien, teveel bloot, teveel info, zieke kinderen plaatsen.. enige wat ze niet doet is reclame maken met ze
Kan ze de opruimcoach weer bellenquote:Op vrijdag 26 juni 2026 22:31 schreef Missinglink24 het volgende:
[..]
Niet te doen. Ook gewoon nog blijer dan haar kind dat er twee draakjes in zitten. Echt wat moet je ermee en waar laat ze al die zooi toch 😅
Die had vooral spullen verplaatst ipv weggedaanquote:Op vrijdag 26 juni 2026 23:51 schreef Muisjeruisje het volgende:
[..]
Kan ze de opruimcoach weer bellen
Nou manisch is ze echt wel.quote:Op vrijdag 26 juni 2026 22:13 schreef Moppie1982 het volgende:
Ik ook, we zien allemaal dat ze haar kinderen wel mag zienquote:Op vrijdag 26 juni 2026 22:48 schreef Cyan het volgende:
[..]
Ik had het niet over haar kinderen maar over zijn kinderen.
Maar als het auto op haar naam staat, hoeft hij toch niet mee?quote:Op vrijdag 26 juni 2026 23:34 schreef Joleinuitdestad het volgende:
[..]
Dit is toch niet heel vreemd? Je hebt twee mensen nodig om die auto te halen (want de ander moet de andere auto terug rijden) Als op dat moment de kindjes thuis zijn, dan is het toch heel normaal om ze mee te nemen?
De auto staat waarschijnlijk op naam van Mies dus vandaar dat zij de auto bij de gendarmerie op moest halen.
In de vlog zegt ze dan ook letterlijk: Er zijn nieuwe regels in Frankrijk.
Los daarvan zou ik het heel logisch vinden dat Michelle nog niet alleen bij die kindjes 'mag' zijn. Gewoon omdat ze nog maar zo kort een relatie hebben.
Ik dacht het, jij schrijft het.quote:Op zaterdag 27 juni 2026 00:00 schreef Hocuspocus2 het volgende:
Hoe MCW ook weer in die auto zit. Met haar linkerbeen omhoog? Er is echt niets meer over van die ooit zo nette vrouw. Het is nu gewoon een ordinaire puber.
Daar lijkt het wel op. Ze is niet het helderste licht.quote:Op zaterdag 27 juni 2026 00:13 schreef DeEnigeEchteLouca het volgende:
😨 laat hvk nu kinderen zo in de tuin slapen? En meld ze dat even voor alle engnekken die onder de foto's van de kinderen dubieuze glibber reacties plaatsen?? En dan zo op een matras zonder insecten of ongedierte bescherming? Dat de ratten en buurt katten er lekker bij kunnen???? Ik sta even helemaal perplex
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |