abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_221157312
quote:
1s.gif Op vrijdag 26 juni 2026 17:20 schreef Dievanhiernaast het volgende:

[..]
Ik heb met zoiets altijd het idee dat je hebt om te kunnen zeggen dat je gaat varen, terwijl hoe vaak ga je daadwerkelijk? 🙈
Weinig! Wij lenen hem vooral uit😅
pi_221157484
quote:
0s.gif Op vrijdag 26 juni 2026 16:29 schreef Harper het volgende:
Bzzonder Jeanine en man kochten met vrienden een bootje a 40.000 euro. Daar komt ook genoeg binnen zo te zien.
Het bootje is te huur voor 4 uur voor 230 euro of 8 uur voor 400 euro.
Geen idee of dit normale prijzen zijn maar ik vind het ontzettend veel geld.
Dat zijn bij ons wel normale prijzen..
Wij hebben ook wel eens gekeken maar dan met een vriendengroep. Eindstand regen dus nooit gegaan🤣
pi_221157712
quote:
0s.gif Op vrijdag 26 juni 2026 16:29 schreef Harper het volgende:
Bzzonder Jeanine en man kochten met vrienden een bootje a 40.000 euro. Daar komt ook genoeg binnen zo te zien.
Het bootje is te huur voor 4 uur voor 230 euro of 8 uur voor 400 euro.
Geen idee of dit normale prijzen zijn maar ik vind het ontzettend veel geld.
Volgens mij wel redelijk normale prijzen hoor.. voor wij een eigen boot kochten huurde we met vrienden ook wel eens een boot en deelde dan die kosten.
pi_221157745
Debbie heeft een stuk speelgoed voor de middelste gekregen. Helaas voor hem vindt ze het zelf heel cool.
Kleuter.
pi_221157777
quote:
1s.gif Op vrijdag 26 juni 2026 17:20 schreef Dievanhiernaast het volgende:

[..]
Ik heb met zoiets altijd het idee dat je hebt om te kunnen zeggen dat je gaat varen, terwijl hoe vaak ga je daadwerkelijk? 🙈
Wij varen wel veel. We kunnen voor ons huis opstappen en door de stad varen of gaan juist richting het Lauwersmeer. We hadden eerst een kleiner sloepje. Die konden we aan het terras aanmeren in het centrum. B:)B
pi_221157980
quote:
0s.gif Op vrijdag 26 juni 2026 18:25 schreef JaNeeDan het volgende:
Debbie heeft een stuk speelgoed voor de middelste gekregen. Helaas voor hem vindt ze het zelf heel cool.
Kleuter.
Al die grijp handjes ook weer 😵‍💫 ben ik echt zo gezegend met mijn kinderen dat ze niet in mijn dozen graaien? (En ik krijg ook best veel speelgoed hoor... )
Je ziet jay echt op de achtergrond... beteuterd hoofd dat hij weer niets krijgt...
pi_221157992
quote:
0s.gif Op vrijdag 26 juni 2026 19:06 schreef DeEnigeEchteLouca het volgende:

[..]
Al die grijp handjes ook weer 😵‍💫 ben ik echt zo gezegend met mijn kinderen dat ze niet in mijn dozen graaien? (En ik krijg ook best veel speelgoed hoor... )
Je ziet jay echt op de achtergrond... beteuterd hoofd dat hij weer niets krijgt...
Ze zien dit van hun moeder. Kan je die kinderen niet kwalijk nemen. Debbie wordt met de dag infantieler.
pi_221158015
Zou iedereen die foto’s van eten post nou niet doorhebben dat eten er vaak helemaal niet smakelijk uitziet op foto’s? JvP, Sanneke, Debbie hoeven in elk geval geen food fluencers te worden.
pi_221158167
Heeft HVK een bril, of was er iemand mee die buiten beeld bleef? Sowieso erg veel (te veel) spullen om op de bakfiets mee te kunnen nemen.
I can't help it, if I'm lucky
  vrijdag 26 juni 2026 @ 19:56:55 #35
502694 Rimboequeen
Koningin van de jungle
pi_221158250
Menu vandaag bij AM: broodje holle kies
pi_221158309
Debbie heeft ook weer een doos meuk in huis gehaald
I can't help it, if I'm lucky
pi_221158314
quote:
0s.gif Op vrijdag 26 juni 2026 18:25 schreef JaNeeDan het volgende:
Debbie heeft een stuk speelgoed voor de middelste gekregen. Helaas voor hem vindt ze het zelf heel cool.
Kleuter.
Nou echt hè, zag haar grijpen.
Arm jong met zo'n egoïstische moeder. En wat zag ze er weer uit toen ze met haar gekneusde teen naar de spoed moest.
Heerlijk overdreven ook weer want met een gekneusde Teun kun je echt niet op teenslippers, met die teen "grijp" je, anders kun je niet lopen
pi_221158335
quote:
0s.gif Op vrijdag 26 juni 2026 19:40 schreef Missinglink24 het volgende:
Heeft HVK een bril, of was er iemand mee die buiten beeld bleef? Sowieso erg veel (te veel) spullen om op de bakfiets mee te kunnen nemen.
Geloof me, die zit daar niet alleen. Laatste keer zag ik een man bij de kinderen op de handdoek. Toen ik ernaar vroeg draaide ze om de waarheid heen.
pi_221158342
quote:
0s.gif Op vrijdag 26 juni 2026 19:40 schreef Missinglink24 het volgende:
Heeft HVK een bril, of was er iemand mee die buiten beeld bleef? Sowieso erg veel (te veel) spullen om op de bakfiets mee te kunnen nemen.
Maar het idee van heel de dag met zoveel kids op een strandje doorbrengen🥵. Mij te heet.
pi_221158354
quote:
0s.gif Op vrijdag 26 juni 2026 20:09 schreef Lipisu het volgende:

[..]
Geloof me, die zit daar niet alleen. Laatste keer zag ik een man bij de kinderen op de handdoek. Toen ik ernaar vroeg draaide ze om de waarheid heen.
Ik geloof je
I can't help it, if I'm lucky
pi_221158357
quote:
0s.gif Op vrijdag 26 juni 2026 20:10 schreef Lalaland79 het volgende:

[..]
Maar het idee van heel de dag met zoveel kids op een strandje doorbrengen🥵. Mij te heet.
Ja maar met al die kids in een snikheet huisje vol zooi moeten doorbrengen is ook niet bepaald aanlokkelijk
Als het strandje schaduw heeft dan snap.ik dat wel weer en voor de kinderen waarschijnlijk ook een stuk fijner dan thuis.
I can't help it, if I'm lucky
pi_221158363
quote:
0s.gif Op vrijdag 26 juni 2026 19:56 schreef Rimboequeen het volgende:
Menu vandaag bij AM: broodje holle kies
Ja daarom stond Guus al klaar om zijn broodje te verdedigen
Gelukkig voor hem wilde mama alleen zijn broodje filmen niet opeten
I can't help it, if I'm lucky
pi_221158480
quote:
1s.gif Op vrijdag 26 juni 2026 18:30 schreef ZombieQueen het volgende:

[..]
Wij varen wel veel. We kunnen voor ons huis opstappen en door de stad varen of gaan juist richting het Lauwersmeer. We hadden eerst een kleiner sloepje. Die konden we aan het terras aanmeren in het centrum. B:)B
Dat scheelt wel denk ik als je er weinig moeite voor hoeft te doen.
Hier zou ik echt naar een haven(tje) moeten wat minimaal 25min rijden is.
pi_221158501
quote:
0s.gif Op vrijdag 26 juni 2026 20:10 schreef Lalaland79 het volgende:

[..]
Maar het idee van heel de dag met zoveel kids op een strandje doorbrengen🥵. Mij te heet.
Ze is een van de weinige die niet klaagt haha dat vind ik dan wel weer knap
pi_221158504
quote:
0s.gif Op vrijdag 26 juni 2026 16:14 schreef popje het volgende:
MCW's vlog; Tim die zo dom lacht over het aso parkeren van zijn auto voor iemands deur, en vervolgens gaan ze de auto die in Frankrijk achter moest blijven ophalen met twee kleine kindjes achterin, wat zijn zij onverantwoordelijk.
Inderdaad. Want dat kon niet op een andere dag 🤯 En Mies zo te zien weer eens zonder veiligheidsgordel.

Wat een belachelijk, storend pubergedrag. En Mies maar steeds checken of haar nieuwe haar goed zit en manisch nieuwe lipgloss op doen voor de camera.
pi_221158526
MCW

Wat zal ze balen dat Timmie's kindjes niet gefilmd mogen worden. Wat een gemiste content kans!

(Well done, ex van Tim)
pi_221158607
Ik schrok ook wel van de huid van SarahRebecca zonder make-up! En daarna van die rare stories over haar woede enzo.. Wat is dat ook voor een figuur met haar "ik voel hem niet zo".
pi_221158748
Zag iemand die arm van Pascal laatst op insta. Ik schrok me lam. Dat ze nog steeds leeft vind ik onvoorstelbaar...
pi_221158995
Waarom maakt HVK tegenwoordig zo'n scheef staartje bovenop Louay's hoofd?.. Lijkt precies een meisje zo. Er zijn voor jongens toch wel leukere manieren om het haar uit hun ogen te houden 😅 En dan in combinatie met de veelal beige unisex kleding zal hij wel vaak voor meisje aangezien worden.
pi_221159044
quote:
0s.gif Op vrijdag 26 juni 2026 20:49 schreef Zomerzonnetjw het volgende:
MCW

Wat zal ze balen dat Timmie's kindjes niet gefilmd mogen worden. Wat een gemiste content kans!

(Well done, ex van Tim)
Ik vroeg me n.a.v. de vlog waarin ze die kinderen meeslepen naar Frankrijk af of er misschien ook afspraken zijn dat Michelle niet alleen met die kinderen mag zijn als Tim niet in de buurt is.

Ik vind dat hele verhaal over die auto een vreemd verhaal. Ze doet er heel luchtig over maar volgens mij heeft Tim echt veel te hard gereden.

quote:
Misdrijf
Per januari 2026 wordt een snelheidsovertreding van meer dan 50 km/u gezien als een misdrijf. Dit kan worden bestraft met drie maanden gevangenisstraf en een boete van 3.750 euro. Ook aanvullende maatregelen zijn mogelijk, zoals het intrekken van het rijbewijs, een rijverbod van 5 jaar en inbeslagname van het voertuig. Het kan mogelijk ook een strafblad opleveren.

Bron: https://www.anwb.nl/jurid(...)anaf-nu-een-misdrijf
Alleen mensen zonder fantasie vluchten in de realiteit
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')