abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_221156029
We gaan door!

Topicreeks: Topicreeks: Mommyvloggers aan de overkant #1 en Topicreeks: Topicreeks: Familievloggers #1 zijn gesloten en we gaan door met één topic voor alle vloggers/influencers, dus niet alleen de mommy- en familievloggers.

Klets gezellig mee, maar hou het netjes!

Tip: lees eerst het hele topic door voordat je reageert, dat scheelt misverstanden en ouwe koeien uit de sloot halen. Soms is gewoon 'alles' al gezegd.

- Reageer op wat de influencers laten zien, niet op inside of 'van horen van' informatie.
- Het op een hatelijke manier verbasteren van namen van influencers en gezin en het gebruiken van scheldnamen is niet toegestaan.
- Houd het netjes wat betreft de minderjarige kinderen.


Wij als mods zien natuurlijk niet alles en daarom hebben we op FOK! een topic report (TR) systeem waarmee je ons kunt helpen. Denk je een post te zien die niet door de beugel kan dan kun je een TR plaatsen. Daarmee kun je zelf meehelpen FOK! en de topics leuk te houden. Het kost de moderators teveel tijd om een terugkoppeling te geven op elk topic report, maar jullie kunnen er van uit gaan dat elke TR serieus beoordeeld wordt. Wil je een terugkoppeling? Vraag er om in je TR.Info uit MED

Ongeoorloofde posts worden verwijderd, zo werkt dat nou eenmaal op FOK!, omdat het voor ons niet altijd mogelijk is alles te lezen kan het gebeuren dat er toch nog een post verwijderd had moeten worden, zet dan (nogmaals) een TR, moderators zijn ook maar mensen. Het kan ook gebeuren dat er teveel tekst verwijderd wordt, of dat quotes verwijderd worden, want soms zitten we mobiel of moet het snel en dan gaat er onbedoeld weleens meer weg, maak er geen ramp van, er worden echt niet meteen strafpunten gegeven.

Wil je, om welke reden dan ook, anoniem kijken dan kan dat bijvoorbeeld hier: https://anonyig.com/en/ of www.mollygram.com (vaak sneller)

Voor feedback, opmerkingen en vragen aan de moderators kun je hier terecht SHO / [SHO FB] The SHO goes on

In Mededelingen vind je de userpolicy en de aanvulling daarop, ook staan er nog wat andere regeltjes en tips. En je vindt er ook ons banbeleid.
pi_221156074
Die titel! 🏊♂👏
pi_221156172
Ik moest hardop lachen om de titel 😂
  vrijdag 26 juni 2026 @ 15:22:34 #4
129011 -Bubseltje-
absofuckinglutely!!
pi_221156363
Morgen weer code rood hier. Zou dbm jaloers zijn. En die titel _O_
pi_221156365
quote:
1s.gif Op vrijdag 26 juni 2026 15:04 schreef Earring het volgende:
Die titel! 🏊♂👏
Ik heb er ook direct een beeld bij🫣
pi_221156367
Je moet wat met die hitte dames 😂😂
pi_221156377
quote:
0s.gif Op vrijdag 26 juni 2026 15:22 schreef Moppie1982 het volgende:
Je moet wat met die hitte dames 😂😂
Kennelijk is zwemmen in een harington een goed idee 🙈
pi_221156421
quote:
1s.gif Op vrijdag 26 juni 2026 15:24 schreef Dievanhiernaast het volgende:

[..]
Kennelijk is zwemmen in een harington een goed idee 🙈
Wahaha die heb ik helaas niet
pi_221156443
quote:
0s.gif Op vrijdag 26 juni 2026 15:22 schreef -Bubseltje- het volgende:
Morgen weer code rood hier. Zou dbm jaloers zijn. En die titel _O_
Hier ook.
Maar morgen is geen schooldag dus dan kunnen de kinderen zelfs met 30 graden 10 km fietsen. Hebben ze geen last van in de zon kijken en met de airco aan slapen :P .
Ik ben vandaag zo vrolijk, zo vrolijk, zo vrolijk
pi_221156457
😂🤣 de titel 🤣😂 ik noem het niet eens zwemmen in ons 4 bij 2,5 zwembad 😂🤣 we spelen daarin 👌 om te zwemmen gaan we naar het strandje (maar daar is het nu extreem druk.... dus heerlijk spelen in de tuin)

Maar... ik schrok even... Sanneke met een bericht "werk gezocht" 🤣😂 bleek dat ze een bericht van iemand anders te delen.... maar ik dacht echt even huh????
pi_221156461
quote:
17s.gif Op vrijdag 26 juni 2026 12:33 schreef Hocuspocus2 het volgende:

[..]
Nee ik denk niet het me onwil omtrent werken oid te maken heeft. ASS zorgt er nu eenmaal voor dat er maar 1 waarheid is voor haar. En zij denkt dat ze goed met haar beperking om gaat. Dus niet nodig. En je moet echt van goede huize komen om zo iemand te helpen.
Ik snap wat je zegt. Maar ik heb eerlijk gezegd niet het idee dat Sanneke wel zou wíllen werken. Liever lui dan moe, daar moet ik altijd aan denken bij haar. Dion lijkt ook altijd alles te doen in het huishouden. Ze heeft eerder al op haar zelf gewoond toch, neem aan dat ze daar ook gewoon huishoudelijke klusjes deed?
pi_221156489
quote:
1s.gif Op vrijdag 26 juni 2026 15:37 schreef proud_mami het volgende:

[..]
Ik snap wat je zegt. Maar ik heb eerlijk gezegd niet het idee dat Sanneke wel zou wíllen werken. Liever lui dan moe, daar moet ik altijd aan denken bij haar. Dion lijkt ook altijd alles te doen in het huishouden. Ze heeft eerder al op haar zelf gewoond toch, neem aan dat ze daar ook gewoon huishoudelijke klusjes deed?
Hee hoo nadat Dion het vriendelijk vroeg doet Sanne nu elke dag de afwas
I can't help it, if I'm lucky
pi_221156577
Dbm: houd de kinderen thuis want te warm, dus zet ze het badje incl kinderen in de volle zon met 10 cm water , het is 12 uur tijdens die foto, de school zou dan ook uit gaan.
Zie het voordeel van thuis zijn niet zo
In de zon buiten is misschien wel gevaarlijker dan in een klaslokaal
pi_221156608
Dbm haar kinderen zitten lekker boven te spelen in de airco... 😂🤣 snachts kunnen ze daar van de hitte niet slapen.... maar overdag is er airco 🤣😂
pi_221156715
quote:
0s.gif Op vrijdag 26 juni 2026 13:11 schreef Missinglink24 het volgende:

[..]
En 1x per jaar een keer het water van verversen
Volgens de review die ze vanochtend plakte: eens per 3 weken (nu ze een filter hebben).
Niet dus.
Gadverdamme.
pi_221156719
quote:
1s.gif Op vrijdag 26 juni 2026 15:47 schreef Lipisu het volgende:
Dbm: houd de kinderen thuis want te warm, dus zet ze het badje incl kinderen in de volle zon met 10 cm water , het is 12 uur tijdens die foto, de school zou dan ook uit gaan.
Zie het voordeel van thuis zijn niet zo
In de zon buiten is misschien wel gevaarlijker dan in een klaslokaal
Het scheelt haar 4x een rit in de auto
Dat kan wel voor de Action en de vergeten kadootjes of boodschappen maar voor school is dat teveel gevraagd
pi_221156777
quote:
0s.gif Op vrijdag 26 juni 2026 15:50 schreef DeEnigeEchteLouca het volgende:
Dbm haar kinderen zitten lekker boven te spelen in de airco... 😂🤣 snachts kunnen ze daar van de hitte niet slapen.... maar overdag is er airco 🤣😂
Airco draait overdag op zonnepanelen? Dan is het gratis en snachts leveren ze niets op.
Ik heb geen idee wat haar logica is😅
  vrijdag 26 juni 2026 @ 16:14:38 #18
3778 popje
Watishetnutvaneenondertitel?
pi_221156807
MCW's vlog; Tim die zo dom lacht over het aso parkeren van zijn auto voor iemands deur, en vervolgens gaan ze de auto die in Frankrijk achter moest blijven ophalen met twee kleine kindjes achterin, wat zijn zij onverantwoordelijk.
Het leven is een groot feest, en jij bent ook uitgenodigd!
pi_221156917
Weg. Zinloos om te reageren op iets dat kant noch wal raakt.

[ Bericht 54% gewijzigd door Debuurvrouwvan op 26-06-2026 16:45:54 ]
pi_221156941
Bzzonder Jeanine en man kochten met vrienden een bootje a 40.000 euro. Daar komt ook genoeg binnen zo te zien.
Het bootje is te huur voor 4 uur voor 230 euro of 8 uur voor 400 euro.
Geen idee of dit normale prijzen zijn maar ik vind het ontzettend veel geld.
pi_221156960
quote:
0s.gif Op vrijdag 26 juni 2026 15:37 schreef DeEnigeEchteLouca het volgende:
😂🤣 de titel 🤣😂 ik noem het niet eens zwemmen in ons 4 bij 2,5 zwembad 😂🤣 we spelen daarin 👌 om te zwemmen gaan we naar het strandje (maar daar is het nu extreem druk.... dus heerlijk spelen in de tuin)

Maar... ik schrok even... Sanneke met een bericht "werk gezocht" 🤣😂 bleek dat ze een bericht van iemand anders te delen.... maar ik dacht echt even huh????
😆 dat was ook mijn gedachte
pi_221157040
quote:
1s.gif Op vrijdag 26 juni 2026 16:27 schreef Debuurvrouwvan het volgende:
@:lila01, om even op je post met je vraag of ik weet waarom een hitteprotocol nodig is terug te komen....ja hoor, dat weet ik. ik ben niet achterlijk. Net zo min als het grootste deel van Europa, waar men gewoon normaal leeft met hitte.

Laat je toch niet zo opfokken joh, en kijk eens wat verder dan je eigen Nederlandse bubbeltje. Want dan ontdek je namelijk dat je, met de nodige aanpassingen, gewoon kunt doorgaan met je leven bij 39 graden.

Toch grappig dat zoveel Nederlanders ieder jaar weer massaal naar Italië, Spanje of Frankrijk trekken in de zomer. Of zouden dat alleen de mensen zijn die nu ook niet zo'n drama maken van deze temperaturen?
Kunnen we deze off topic discussie staken? Veel te warm voor.
En we weten nu wel dat in Zweden de treinen gewoon rijden met sneeuw en de Spanjaarden gewoon doorleven met 40°C waar hier het spoor wegsmelt en de scholen gesloten worden.
pi_221157058
quote:
1s.gif Op vrijdag 26 juni 2026 16:44 schreef Dievanhiernaast het volgende:

[..]
Kunnen we deze off topic discussie staken? Veel te warm voor.
En we weten nu wel dat in Zweden de treinen gewoon rijden met sneeuw en de Spanjaarden gewoon doorleven met 40°C waar hier het spoor wegsmelt en de scholen gesloten worden.
Heel graag . Godzijdank leven we allemaal nog ondanks het LeVensGeVaaRlIJke weer, dus pluk vooral lekker de dag 🤣🤣🤣
pi_221157096
quote:
0s.gif Op vrijdag 26 juni 2026 16:29 schreef Harper het volgende:
Bzzonder Jeanine en man kochten met vrienden een bootje a 40.000 euro. Daar komt ook genoeg binnen zo te zien.
Het bootje is te huur voor 4 uur voor 230 euro of 8 uur voor 400 euro.
Geen idee of dit normale prijzen zijn maar ik vind het ontzettend veel geld.
Ik was ook verbaasd. Ze hebben het samen met een ander gekocht en dan nu ook nog verhuur. Hopenlijk kunnen ze er zelf nog gebruik van maken.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')