abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_221159292
quote:
0s.gif Op vrijdag 26 juni 2026 21:30 schreef Cyan het volgende:

[..]
Ik vroeg me n.a.v. de vlog waarin ze die kinderen meeslepen naar Frankrijk af of er misschien ook afspraken zijn dat Michelle niet alleen met die kinderen mag zijn als Tim niet in de buurt is.

Ik vind dat hele verhaal over die auto een vreemd verhaal. Ze doet er heel luchtig over maar volgens mij heeft Tim echt veel te hard gereden.
[..]

Wat maakt dat je dat denkt?
I can't help it, if I'm lucky
pi_221159300
quote:
0s.gif Op vrijdag 26 juni 2026 21:26 schreef Jenn1806 het volgende:
Waarom maakt HVK tegenwoordig zo'n scheef staartje bovenop Louay's hoofd?.. Lijkt precies een meisje zo. Er zijn voor jongens toch wel leukere manieren om het haar uit hun ogen te houden 😅 En dan in combinatie met de veelal beige unisex kleding zal hij wel vaak voor meisje aangezien worden.
Tsja dat is nog wel het minste van de problemen daar, dat iemand misschien zou denken dat Louay een meisje is.
pi_221159319
quote:
0s.gif Op vrijdag 26 juni 2026 21:44 schreef Missinglink24 het volgende:

[..]
Wat maakt dat je dat denkt?
Omdat het me niet ideaal lijkt om met 2 kleine kinderen op en neer te rijden naar Frankrijk om een auto op te halen terwijl er zeer waarschijnlijk ook wel een van hun vrienden of andere familieleden had kunnen meerijden met Tim.
Alleen mensen zonder fantasie vluchten in de realiteit
pi_221159445
quote:
0s.gif Op vrijdag 26 juni 2026 21:46 schreef Cyan het volgende:

[..]
Omdat het me niet ideaal lijkt om met 2 kleine kinderen op en neer te rijden naar Frankrijk om een auto op te halen terwijl er zeer waarschijnlijk ook wel een van hun vrienden of andere familieleden had kunnen meerijden met Tim.
Nee ideaal zeker niet.
MCW en Tim zijn verliefd en daarom kennelijk niet van elkaar los te krijgen momenteel.
Maar de conclusie dat ze niet alleen met haar kinderen mag zijn, vind ik wat vergezocht?
pi_221159488
AM zat bíjna, maar toen was Jim daar om te douchen!

Heeft Jim zelf geen douche?
Wist ze niet dat Jim kwam?
Moet Jim nog geholpen worden met douchen, aangezien ze kennelijk niet kan blijven zitten als hij dat doet?
Vragen, vragen..
pi_221159507
quote:
0s.gif Op vrijdag 26 juni 2026 21:26 schreef Jenn1806 het volgende:
Waarom maakt HVK tegenwoordig zo'n scheef staartje bovenop Louay's hoofd?.. Lijkt precies een meisje zo. Er zijn voor jongens toch wel leukere manieren om het haar uit hun ogen te houden 😅 En dan in combinatie met de veelal beige unisex kleding zal hij wel vaak voor meisje aangezien worden.
Kan ze met hem shoots doen voor jongens en meisjes kleding. Meer kans om geboekt te worden
pi_221159514
Gut die Morris he, die zo spontaan wil filmen hoe mama aan een ijsje lebbert tijdens het rijden.

Net zo spontaan als dat de ene een kado voor Tim wil kopen en de ander wil knuffelen in beeld en weer de volgende bij Tim op schoot kruipt.
Spontaan. Ja.

[ Bericht 0% gewijzigd door Missinglink24 op 26-06-2026 22:15:42 ]
pi_221159516
DBM heeft dit weekend 2 shoots voor haar fotografie 'business' nadat deze een jaar lang in ruste was, en nu denkt ze dat haar bedrijf dan echt gaat lopen...
Denk het niet, ze heeft niet eens passie voor fotografie, zo maakt ook geen leuke foto's, heeft een lullig cameraatje en niet eens een fotografie opleiding gedaan. Staat haar bedrijf überhaupt wel ingeschreven bij de KvK? Haar signature foto is een neusgaten foto, maar ik twijfel of dat de trend gaat worden.

En dat is een probleem van fluflu's zoals DBM en Sanne, die wachten op hun luie krent af. Nee, DBM als jij echt wil dat je fotografie business gaat lopen, dan moet je toch echt elke dag aan de bak. Cursussen/opleiding volgen, veel oefenen, een site maken, reclame maken enz...
pi_221159564
quote:

[..]
Ik vroeg me n.a.v. de vlog waarin ze die kinderen meeslepen naar Frankrijk af of er misschien ook afspraken zijn dat Michelle niet alleen met die kinderen mag zijn als Tim niet in de buurt is.

Ik vind dat hele verhaal over die auto een vreemd verhaal. Ze doet er heel luchtig over maar volgens mij heeft Tim echt veel te hard gereden.
[..]

Ik denk dat ook. Ik denk eerlijk gezegd dat ex haar kent en meer weet over hoe zij is (manisch) dan wij en het daarom niet wil. Dit is overigens een aanname maar zit er denk ik niet ver naast
pi_221159575
quote:
0s.gif Op vrijdag 26 juni 2026 21:57 schreef Missinglink24 het volgende:

Moet Jim nog geholpen worden met douchen, aangezien ze kennelijk niet kan blijven zitten als hij dat doet?
Vragen, vragen..
Oh ja nav haar Jim stories afgelopen 24 uur vroeg ik me af; zou Jim op mannen vallen, ineens "zag" ik het
pi_221159583
quote:
0s.gif Op vrijdag 26 juni 2026 22:00 schreef opwegnaar het volgende:
DBM heeft dit weekend 2 shoots voor haar fotografie 'business' nadat deze een jaar lang in ruste was, en nu denkt ze dat haar bedrijf dan echt gaat lopen...
Denk het niet, ze heeft niet eens passie voor fotografie, zo maakt ook geen leuke foto's, heeft een lullig cameraatje en niet eens een fotografie opleiding gedaan. Staat haar bedrijf überhaupt wel ingeschreven bij de KvK? Haar signature foto is een neusgaten foto, maar ik twijfel of dat de trend gaat worden.

En dat is een probleem van fluflu's zoals DBM en Sanne, die wachten op hun luie krent af. Nee, DBM als jij echt wil dat je fotografie business gaat lopen, dan moet je toch echt elke dag aan de bak. Cursussen/opleiding volgen, veel oefenen, een site maken, reclame maken enz...
Hahah neusgaten foto. Die zijn altijd wel prominent aanwezig he, die neusgaten
pi_221159608
Aida Jelies is ook 'onder de pannen' zoals ze hier in Brabant zeggen.
pi_221159630
quote:
0s.gif Op vrijdag 26 juni 2026 21:46 schreef Cyan het volgende:

[..]
Hier gaf laatst iemand een mogelijke verklaring voor.
Tim zou mogelijk rijden in een auto die op Michelle haar naam staat en daarmee zou zij diegene zijn die hem op moest halen. Is een aanname, maar zou mogelijk een plausibele verklaring zijn waarom zij daarheen moest.
En waar Michelle gaat, gaat Tim.
pi_221159631
quote:

[..]

[..]

Waaruit maak je deze aanname? Vind hem nogal wat!
pi_221159667
quote:
0s.gif Op vrijdag 26 juni 2026 22:00 schreef Missinglink24 het volgende:
Gut die Morris he, die zo spontaan wil filmen hoe mama aan een ijsje lubbert tijdens het rijden.

Ze had overal aandacht voor, behalve voor het rijden. Doodeng.
pi_221159675
Ik vind MW alles behalve perfect, maar aannames dat ze haar kinderen niet alleen mag zien, of zelfs manisch is..
Gaan echt te ver, en dan nog denken dat je er niet ver naast zit. Die paar minuten dat je wat ziet..
pi_221159681
quote:

Vragen, vragen..
Raar. Mijn zoon is ongeveer zo oud, maar die kan zelfstandig onder de douche. De gebruikte handdoeken vind ik de volgende dag weer terug.
pi_221159711
quote:

Vragen, vragen..
Haha ik wilde hetzelfde zeggen.
Maar hij heeft geen water daar begreep ik.
Hoezo kan ze niet blijven zitten, oja ze hadden net n momentje samen! Dat hebben ze nooit natuurlijk met al die koffiepauzes
pi_221159747
quote:
0s.gif Op vrijdag 26 juni 2026 22:05 schreef Iris2.0 het volgende:

[..]
Oh ja nav haar Jim stories afgelopen 24 uur vroeg ik me af; zou Jim op mannen vallen, ineens "zag" ik het
Wat doe jij vreemde aannames.
Eerst over MCW en nu over Jim
Dat hoort hier niet thuis vind ik
pi_221159782
quote:
0s.gif Op vrijdag 26 juni 2026 20:13 schreef Missinglink24 het volgende:

[..]
Ik geloof je
🥳🥳jeujj😉
pi_221159856
quote:
1s.gif Op vrijdag 26 juni 2026 22:00 schreef Missinglink24 het volgende:
Gut die Morris he, die zo spontaan wil filmen hoe mama aan een ijsje lebbert tijdens het rijden.

Net zo spontaan als dat de ene een kado voor Tim wil kopen en de ander wil knuffelen in beeld en weer de volgende bij Tim op schoot kruipt.
Spontaan. Ja.
Vind niet dat je Morris dat aan mag rekenen, hij is niet diegene die filmt, het is een kind
pi_221159895
quote:
0s.gif Op vrijdag 26 juni 2026 22:26 schreef Lipisu het volgende:

[..]
Vind niet dat je Morris dat aan mag rekenen, hij is niet diegene die filmt, het is een kind
Je begrijpt me verkeerd. Ik geloof niet dat Morris dit spontaan uit zichzelf doet, zoals MCW beweert. MCW zei dat Morris het wilde filmen.
Uiteraard reken ik dat knulletje verder niks aan.
pi_221159899
quote:
1s.gif Op vrijdag 26 juni 2026 22:17 schreef Earring het volgende:

[..]
Wat doe jij vreemde aannames.
Eerst over MCW en nu over Jim
Dat hoort hier niet thuis vind ik
Eens, die insinuaties gaan soms echt te ver.
pi_221159901
quote:
1s.gif Op vrijdag 26 juni 2026 22:00 schreef Missinglink24 het volgende:

Spontaan. Ja.
Ja, altijd heel toevallig net scherpgesteld als iets gebeurt. Zoals ze ook gefilmd wordt als ze jankend in iemands armen valt (of iets anders 'spontaans') en dat niet vooraf aangekondigd wordt voor het perfecte plaatje. Er wordt maximaal geregisseerd in de soap van Mies.
pi_221159904
Wat staat Debbie weer hysterisch te doen met haar Rare Twins op haar schouders 🫣 koekoek
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')