Wahaha die heb ik helaas nietquote:Op vrijdag 26 juni 2026 15:24 schreef Dievanhiernaast het volgende:
[..]
Kennelijk is zwemmen in een harington een goed idee 🙈
Hier ook.quote:Op vrijdag 26 juni 2026 15:22 schreef -Bubseltje- het volgende:
Morgen weer code rood hier. Zou dbm jaloers zijn. En die titel
Ik snap wat je zegt. Maar ik heb eerlijk gezegd niet het idee dat Sanneke wel zou wíllen werken. Liever lui dan moe, daar moet ik altijd aan denken bij haar. Dion lijkt ook altijd alles te doen in het huishouden. Ze heeft eerder al op haar zelf gewoond toch, neem aan dat ze daar ook gewoon huishoudelijke klusjes deed?quote:Op vrijdag 26 juni 2026 12:33 schreef Hocuspocus2 het volgende:
[..]
Nee ik denk niet het me onwil omtrent werken oid te maken heeft. ASS zorgt er nu eenmaal voor dat er maar 1 waarheid is voor haar. En zij denkt dat ze goed met haar beperking om gaat. Dus niet nodig. En je moet echt van goede huize komen om zo iemand te helpen.
Hee hoo nadat Dion het vriendelijk vroeg doet Sanne nu elke dag de afwasquote:Op vrijdag 26 juni 2026 15:37 schreef proud_mami het volgende:
[..]
Ik snap wat je zegt. Maar ik heb eerlijk gezegd niet het idee dat Sanneke wel zou wíllen werken. Liever lui dan moe, daar moet ik altijd aan denken bij haar. Dion lijkt ook altijd alles te doen in het huishouden. Ze heeft eerder al op haar zelf gewoond toch, neem aan dat ze daar ook gewoon huishoudelijke klusjes deed?
Volgens de review die ze vanochtend plakte: eens per 3 weken (nu ze een filter hebben).quote:Op vrijdag 26 juni 2026 13:11 schreef Missinglink24 het volgende:
[..]
En 1x per jaar een keer het water van verversen
Het scheelt haar 4x een rit in de autoquote:Op vrijdag 26 juni 2026 15:47 schreef Lipisu het volgende:
Dbm: houd de kinderen thuis want te warm, dus zet ze het badje incl kinderen in de volle zon met 10 cm water , het is 12 uur tijdens die foto, de school zou dan ook uit gaan.
Zie het voordeel van thuis zijn niet zo
In de zon buiten is misschien wel gevaarlijker dan in een klaslokaal
Airco draait overdag op zonnepanelen? Dan is het gratis en snachts leveren ze niets op.quote:Op vrijdag 26 juni 2026 15:50 schreef DeEnigeEchteLouca het volgende:
Dbm haar kinderen zitten lekker boven te spelen in de airco... 😂🤣 snachts kunnen ze daar van de hitte niet slapen.... maar overdag is er airco 🤣😂
😆 dat was ook mijn gedachtequote:Op vrijdag 26 juni 2026 15:37 schreef DeEnigeEchteLouca het volgende:
😂🤣 de titel 🤣😂 ik noem het niet eens zwemmen in ons 4 bij 2,5 zwembad 😂🤣 we spelen daarin 👌 om te zwemmen gaan we naar het strandje (maar daar is het nu extreem druk.... dus heerlijk spelen in de tuin)
Maar... ik schrok even... Sanneke met een bericht "werk gezocht" 🤣😂 bleek dat ze een bericht van iemand anders te delen.... maar ik dacht echt even huh????
Kunnen we deze off topic discussie staken? Veel te warm voor.quote:Op vrijdag 26 juni 2026 16:27 schreef Debuurvrouwvan het volgende:
@:lila01, om even op je post met je vraag of ik weet waarom een hitteprotocol nodig is terug te komen....ja hoor, dat weet ik. ik ben niet achterlijk. Net zo min als het grootste deel van Europa, waar men gewoon normaal leeft met hitte.
Laat je toch niet zo opfokken joh, en kijk eens wat verder dan je eigen Nederlandse bubbeltje. Want dan ontdek je namelijk dat je, met de nodige aanpassingen, gewoon kunt doorgaan met je leven bij 39 graden.
Toch grappig dat zoveel Nederlanders ieder jaar weer massaal naar Italië, Spanje of Frankrijk trekken in de zomer. Of zouden dat alleen de mensen zijn die nu ook niet zo'n drama maken van deze temperaturen?
Heel graag . Godzijdank leven we allemaal nog ondanks het LeVensGeVaaRlIJke weer, dus pluk vooral lekker de dag 🤣🤣🤣quote:Op vrijdag 26 juni 2026 16:44 schreef Dievanhiernaast het volgende:
[..]
Kunnen we deze off topic discussie staken? Veel te warm voor.
En we weten nu wel dat in Zweden de treinen gewoon rijden met sneeuw en de Spanjaarden gewoon doorleven met 40°C waar hier het spoor wegsmelt en de scholen gesloten worden.
Ik was ook verbaasd. Ze hebben het samen met een ander gekocht en dan nu ook nog verhuur. Hopenlijk kunnen ze er zelf nog gebruik van maken.quote:Op vrijdag 26 juni 2026 16:29 schreef Harper het volgende:
Bzzonder Jeanine en man kochten met vrienden een bootje a 40.000 euro. Daar komt ook genoeg binnen zo te zien.
Het bootje is te huur voor 4 uur voor 230 euro of 8 uur voor 400 euro.
Geen idee of dit normale prijzen zijn maar ik vind het ontzettend veel geld.
Ik heb met zoiets altijd het idee dat je hebt om te kunnen zeggen dat je gaat varen, terwijl hoe vaak ga je daadwerkelijk? 🙈quote:Op vrijdag 26 juni 2026 16:54 schreef Earring het volgende:
[..]
Ik was ook verbaasd. Ze hebben het samen met een ander gekocht en dan nu ook nog verhuur. Hopenlijk kunnen ze er zelf nog gebruik van maken.
Weinig! Wij lenen hem vooral uit😅quote:Op vrijdag 26 juni 2026 17:20 schreef Dievanhiernaast het volgende:
[..]
Ik heb met zoiets altijd het idee dat je hebt om te kunnen zeggen dat je gaat varen, terwijl hoe vaak ga je daadwerkelijk? 🙈
Dat zijn bij ons wel normale prijzen..quote:Op vrijdag 26 juni 2026 16:29 schreef Harper het volgende:
Bzzonder Jeanine en man kochten met vrienden een bootje a 40.000 euro. Daar komt ook genoeg binnen zo te zien.
Volgens mij wel redelijk normale prijzen hoor.. voor wij een eigen boot kochten huurde we met vrienden ook wel eens een boot en deelde dan die kosten.quote:Op vrijdag 26 juni 2026 16:29 schreef Harper het volgende:
Wij varen wel veel. We kunnen voor ons huis opstappen en door de stad varen of gaan juist richting het Lauwersmeer. We hadden eerst een kleiner sloepje. Die konden we aan het terras aanmeren in het centrum.quote:Op vrijdag 26 juni 2026 17:20 schreef Dievanhiernaast het volgende:
[..]
Ik heb met zoiets altijd het idee dat je hebt om te kunnen zeggen dat je gaat varen, terwijl hoe vaak ga je daadwerkelijk? 🙈
Al die grijp handjes ook weer 😵💫 ben ik echt zo gezegend met mijn kinderen dat ze niet in mijn dozen graaien? (En ik krijg ook best veel speelgoed hoor... )quote:Op vrijdag 26 juni 2026 18:25 schreef JaNeeDan het volgende:
Debbie heeft een stuk speelgoed voor de middelste gekregen. Helaas voor hem vindt ze het zelf heel cool.
Kleuter.
Ze zien dit van hun moeder. Kan je die kinderen niet kwalijk nemen. Debbie wordt met de dag infantieler.quote:Op vrijdag 26 juni 2026 19:06 schreef DeEnigeEchteLouca het volgende:
[..]
Al die grijp handjes ook weer 😵💫 ben ik echt zo gezegend met mijn kinderen dat ze niet in mijn dozen graaien? (En ik krijg ook best veel speelgoed hoor... )
Je ziet jay echt op de achtergrond... beteuterd hoofd dat hij weer niets krijgt...
Nou echt hè, zag haar grijpen.quote:Op vrijdag 26 juni 2026 18:25 schreef JaNeeDan het volgende:
Debbie heeft een stuk speelgoed voor de middelste gekregen. Helaas voor hem vindt ze het zelf heel cool.
Kleuter.
Geloof me, die zit daar niet alleen. Laatste keer zag ik een man bij de kinderen op de handdoek. Toen ik ernaar vroeg draaide ze om de waarheid heen.quote:Op vrijdag 26 juni 2026 19:40 schreef Missinglink24 het volgende:
Heeft HVK een bril, of was er iemand mee die buiten beeld bleef? Sowieso erg veel (te veel) spullen om op de bakfiets mee te kunnen nemen.
Maar het idee van heel de dag met zoveel kids op een strandje doorbrengen🥵. Mij te heet.quote:Op vrijdag 26 juni 2026 19:40 schreef Missinglink24 het volgende:
Heeft HVK een bril, of was er iemand mee die buiten beeld bleef? Sowieso erg veel (te veel) spullen om op de bakfiets mee te kunnen nemen.
Ik geloof jequote:Op vrijdag 26 juni 2026 20:09 schreef Lipisu het volgende:
[..]
Geloof me, die zit daar niet alleen. Laatste keer zag ik een man bij de kinderen op de handdoek. Toen ik ernaar vroeg draaide ze om de waarheid heen.
Ja maar met al die kids in een snikheet huisje vol zooi moeten doorbrengen is ook niet bepaald aanlokkelijkquote:Op vrijdag 26 juni 2026 20:10 schreef Lalaland79 het volgende:
[..]
Maar het idee van heel de dag met zoveel kids op een strandje doorbrengen🥵. Mij te heet.
Ja daarom stond Guus al klaar om zijn broodje te verdedigenquote:Op vrijdag 26 juni 2026 19:56 schreef Rimboequeen het volgende:
Menu vandaag bij AM: broodje holle kies
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |