😂😂quote:Op zaterdag 27 juni 2026 09:52 schreef RipCity het volgende:
[..]
Ze krijgt het meeste binnen via affiliate aankopen. Als iemand iets via haar bol.com link enzo koopt krijgt ze daar 3-5% over. Maar ze koopt waarschijnlijk al haar eigen aankopen ook via haar eigen affiliate links en zo verhoogt ze 'fictief' haar inkomsten. Onder de streep blijft er dus gewoon paar tientjes per maand.
Dat eet ze dus in 1 avond al op.
Ik 'ken' DBM alleen van hier, maar die vrouw doet ook daadwerkelijk wat, naast het terroriseren van de gezondheidszorg?quote:Op vrijdag 26 juni 2026 22:00 schreef opwegnaar het volgende:
DBM heeft dit weekend 2 shoots voor haar fotografie 'business' nadat deze een jaar lang in ruste was, en nu denkt ze dat haar bedrijf dan echt gaat lopen...
Denk het niet, ze heeft niet eens passie voor fotografie, zo maakt ook geen leuke foto's, heeft een lullig cameraatje en niet eens een fotografie opleiding gedaan. Staat haar bedrijf überhaupt wel ingeschreven bij de KvK? Haar signature foto is een neusgaten foto, maar ik twijfel of dat de trend gaat worden.
En dat is een probleem van fluflu's zoals DBM en Sanne, die wachten op hun luie krent af. Nee, DBM als jij echt wil dat je fotografie business gaat lopen, dan moet je toch echt elke dag aan de bak. Cursussen/opleiding volgen, veel oefenen, een site maken, reclame maken enz...
Dat vroeg ik me ook af en toen bedacht ik me dat zij misschien wel nog thuis woont?quote:Op zaterdag 27 juni 2026 09:43 schreef DeEnigeEchteLouca het volgende:
En volgens mij is bij Jim water en stroom enzo afgesloten... AM doet ook zijn was... hij eet thuis en hij douched thuis.. (thuis bij ouders) waarom hij niet bij vriendin douched snap ik dan weer niet.. en hoezo doet niets het?? Lekker volwassen
Ik dacht alleen maar laat niet die voeten zien! Het stopte net op tijd gelukkig.quote:Op zaterdag 27 juni 2026 10:13 schreef AnnArt het volgende:
Zagen jullie hoe MG het been van AM streelde tijdens het wijnen? Stond er een doorsmmeerbeurt op de kalender?
MG is zeker niet zielig, die zit gezellig samen met AM in de geïsoleerde bubbel en gelooft ook in het sprookje. Wat een geluk hebben zij met elkaar.
😂quote:Op zaterdag 27 juni 2026 10:20 schreef AnnArt het volgende:
[..]
Ik 'ken' DBM alleen van hier, maar die vrouw doet ook daadwerkelijk wat, naast het terroriseren van de gezondheidszorg?
Ik vond het trouwens wel weer echt dbm komisch... een bericht "ik ben helemaal heel erg maximaal boos!!!!" En echt direct gevolgd door een "ow jommens ben zo blij want heb weer zinloos geld over de balk geworpen "quote:Op zaterdag 27 juni 2026 10:15 schreef opwegnaar het volgende:
Op RTL nieuws een item over dat 'kinderen te koop op Vinted', is dus gewoon zoals ik al dacht een hoax...en DBM in alle staten omdat ze het dus daadwerkelijk geloofd, zo doe je dus aan opruiing, stemmingmakerij en het verspreiden van nepnieuws🙈🤢
Ja duh ze doet heulveul wasjes en past op haar 3 aapjes/vriendjes/kindjes (heeft 2 kinderen) ze denkt iedere dag aan sporten! (Bedoeling was gaan maar denken is al heel wat toch?) En als ze de zorg niet belast vraagt ze medisch advies aan haar bestie chatgpt 👍quote:Op zaterdag 27 juni 2026 10:20 schreef AnnArt het volgende:
[..]
Ik 'ken' DBM alleen van hier, maar die vrouw doet ook daadwerkelijk wat, naast het terroriseren van de gezondheidszorg?
Dat staartje zal ze doen omdat anders het haar in zijn ogen valt. Zij houdt duidelijk van lange haren. De kinderen hebben mooie haren, maar zo'n kleintje doe je een plezier als je het korter laat knippen, in elk geval zodat het niet in zijn ogen valt.quote:Op vrijdag 26 juni 2026 21:26 schreef Jenn1806 het volgende:
Waarom maakt HVK tegenwoordig zo'n scheef staartje bovenop Louay's hoofd?.. Lijkt precies een meisje zo. Er zijn voor jongens toch wel leukere manieren om het haar uit hun ogen te houden 😅 En dan in combinatie met de veelal beige unisex kleding zal hij wel vaak voor meisje aangezien worden.
Hij moest het huis uit. Hoogzwangere AM was hem spuugzat (haar eigen woorden) en er moest plek gemaakt worden voor Lotje.quote:Op zaterdag 27 juni 2026 10:32 schreef Kaatje35 het volgende:
Wat is de (on)zin van het uit huis zijn van Jim, kost toch onnodig geld zo. Laat hem dan thuis wonen zodat hij lekker kan sparen.
Moest hij uit huis, net zoals bij Nagelkerke, of wilde hij dat zelf?
Het was de auto van Tim die ze op gingen halen.quote:Op zaterdag 27 juni 2026 00:15 schreef Dievanhiernaast het volgende:
[..]
Maar als het auto op haar naam staat, hoeft hij toch niet mee?
Of ze komen niet op beeld?quote:Op zaterdag 27 juni 2026 07:47 schreef JaNeeDan het volgende:
MCW heeft weer een drama post over afscheid nemen van de kinderen. Doe normaal! Ze heeft gekozen voor parttime zorg voor de kinderen en parttime in de lampen hangen. Maar de tekst die ze uitbraakt doet vermoeden dat ze op de bank zit te janken wanneer de kinderen er niet zijn.
Wat ik trouwens opvallend vind is dat de kinderen nooit met vriendjes lijken te spelen. Behalve de naamgenoot van de 2e.
Scheelt dat ze al een rolstoel heeft 🫣quote:Op zaterdag 27 juni 2026 07:56 schreef SophiaLoren het volgende:
Hvk doet wel altijd veel met de kids.
Ook nu het buiten slapen. Dat zijn veel leuke herinneringen.
Bijzonder dat het bij Debbie spoed is met een gekneusde teen. Ik heb hem twee keer gebroken gehad en er werd letterlijk niks gedaan omdat ze niks kunnen. Ze loopt dan ook makkelijk nog op teenslippers...
Ze kan met dat bedrag niet eens haar eigen zorgverzekering betalen.quote:Op zaterdag 27 juni 2026 09:52 schreef RipCity het volgende:
[..]
Ze krijgt het meeste binnen via affiliate aankopen. Als iemand iets via haar bol.com link enzo koopt krijgt ze daar 3-5% over. Maar ze koopt waarschijnlijk al haar eigen aankopen ook via haar eigen affiliate links en zo verhoogt ze 'fictief' haar inkomsten. Onder de streep blijft er dus gewoon paar tientjes per maand.
Dat eet ze dus in 1 avond al op.
Dat vind ik niet te vergelijken met zelfgekozen vriendjes en vriendinnetjes.quote:Op zaterdag 27 juni 2026 10:49 schreef Lipisu het volgende:
[..]
Of ze komen niet op beeld?
Ze hebben natuurlijk genoeg vermaak , zijn zelf met 4, 2 van Tim erbij .
Neefje en nichtje zien ze veel.
De 3 van haar vriendin.
Laatst met de voetbalwedstrijd had ze het huis vol met jongens van het voetbalteam .
En toen werd hier door iemand gezegd dat het dezelfde auto was als waar Sjaak in reed, dus dat deze waarschijnlijk op haar naam staat.quote:Op zaterdag 27 juni 2026 10:44 schreef Lipisu het volgende:
[..]
Het was de auto van Tim die ze op gingen halen.
Ze heeft dat toen ergens gemeldt
Maar omdat je ze niet ziet wil niet zeggen dat ze er niet zijn toch?quote:Op zaterdag 27 juni 2026 10:58 schreef JaNeeDan het volgende:
[..]
Dat vind ik niet te vergelijken met zelfgekozen vriendjes en vriendinnetjes.
Nee Sjaak had een ander model volgens mij.quote:Op zaterdag 27 juni 2026 10:59 schreef Dievanhiernaast het volgende:
[..]
En toen werd hier door iemand gezegd dat het dezelfde auto was als waar Sjaak in reed, dus dat deze waarschijnlijk op haar naam staat.
En als hij op zijn naam staat dan begrijp nog minder waarom ze haar 10jarige de verantwoordelijkheid gaf om zijn 5jarige zusje veilig op school te krijgen, dan had hij een vriend/familielid ook kunnen vragen om mee te rijden.
Volgens mij rijdt Jacqueline nog steeds in de auto die ze al had tijdens de poly. Ze zijn in ieder geval niet met de auto van Michelle naar Parijs gereden is te zien in de vlog.quote:Op zaterdag 27 juni 2026 11:04 schreef Lipisu het volgende:
[..]
Nee Sjaak had een ander model volgens mij.
Tim heeft een grotere( oh dit klinkt raar)
Ik heb bar weinig verstand van auto's, ik zie dat echt niet haha en ik kijk de vlogs niet misschien dat ze daar beter in beeld komen.quote:Op zaterdag 27 juni 2026 11:04 schreef Lipisu het volgende:
[..]
Nee Sjaak had een ander model volgens mij.
Tim heeft een grotere( oh dit klinkt raar)
Daarom likte ze natuurlijk aan een ijsje, Timmie was een keer niet in de buurt.quote:Op zaterdag 27 juni 2026 11:20 schreef Weerikier het volgende:
Sanneke verdiend haar eigen geld. Mag ik heel even lachen. Die paar tientjes in de maand die ze misschien krijgt omdat een paar halve garen op die lullige linkjes klikken? Ga daar maar de huur van proberen te betalen, dan praten we verder.
Michelle en Tim, wat een ontzettend sneu stel is dat. Ik zou als ex van Tim zo niet blij zijn dat mijn jonge kinderen in deze toxic omgeving zouden moeten verblijven. Al is het volgens mij maar een weekend in de twee weken. Of Michelle manisch is.. Ze mankeert iig wel echt serieus iets in haar bovenkamer. Maar ik doe nu een enorme aanname maar ik vind haar ( en Tim) echt gedrag vertonen wat ik vaker gezien heb bij mensen die een bepaald soort drugs gebruiken. Het schoonmaken van badkamers om 1:00 snachts. Om 1:30 beginnen met een sport training. Koffers inpakken om 3:00 met een glas wijn erbij. Nachten niet slapen en het volgende moment de klok rond slapen. Strakke kaken, heel gejaagd praten vooral over zichzelf, de hele tijd haar neus ophalen. Het ene moment maximaal gelukkig, hoge pieken, het leven is prachtig. Het volgende moment maximaal janken en diepe dalen. En hoe die Tim ook in die laatste vlog staat op te scheppen terwijl hij dat verhaal over de Franse politie verteld. Ik kan het allemaal fout hebben natuurlijk en nogmaals het is een enorme aanname. Maar die vrouw moet van social media af en eens een rustige omgeving creëren voor haar kinderen ipv haar zoon te laten filmen hoe ze een ijsje likt tijdens het autorijden of hoe zij en Tim elkaar aflikken.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |