abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_221176441
quote:
0s.gif Op zondag 28 juni 2026 20:11 schreef Lalaland79 het volgende:

[..]
Ja want huidkanker rijmt niet. Ik snap niet dat ze zich vergeet in te smeren. De zon is zo sterk deze dagen
Oh serieus? ik dacht dat deze uitspraak ging over over haar hammen en weer in bikini kkunnen.
pi_221176484
quote:
0s.gif Op zondag 28 juni 2026 20:12 schreef Flipperkast_007 het volgende:

[..]
Oh serieus? ik dacht dat deze uitspraak ging over over haar hammen en weer in bikini kkunnen.
Nee, ik lees het als verbrand door de zon
pi_221176491
quote:
0s.gif Op zondag 28 juni 2026 20:05 schreef Snaky het volgende:
Zo nog even een wijsheid van Deslimmemama, 'vandaag een tomaatje, morgen een chocolaatje'.
Die is ook echt niet het helderste licht
pi_221176500
quote:
0s.gif Op zondag 28 juni 2026 20:16 schreef Lalaland79 het volgende:

[..]
Nee, ik lees het als verbrand door de zon
Ik heb de post/stroy niet gezien. Ik las het alleen hier.

Echt een domme opmerking van haar.
pi_221176547
quote:
0s.gif Op zondag 28 juni 2026 20:12 schreef Flipperkast_007 het volgende:

[..]
Nou ben ik in de war. De blije mama deed deze uitspraak toch? Maar als het over hammen gaat moet ik aan AM denken?
pi_221176562
quote:
1s.gif Op zondag 28 juni 2026 20:09 schreef Fleurtjebellefleur het volgende:

[..]
Goed onderbouwde kritiek wordt in stilte verwijderd. Dat zegt wel degelijk iets over het incasseringsvermogen van Michelle. Vind ik het taalgebruik van die Hetty oké? Nee! Maar Michelle is ook te laf om een keer inhoudelijk te reageren op inhoudelijke berichten die er veel meer staan. Dit is een iitzondering en die pakt ze eruit
Precies. Vrijwel alle volgers zullen berichten met 'hoer' 'slet' en diverse ziektes afkeuren. Wij ook. Zo kan ze laten zien hoe oneerlijk ze behandeld wordt etc.
Maar waar is de kritiek op de ingrijpende keuzes die ze maakt voor haar kinderen? Het introduceren van Tim in een razend tempo? De kinderen van JvP waar zo zo ontzettend veel van hield? Het tonen van haar halfblote dochter, met een zogezegd zelf een misbruikverleden te hebben?

Zou het heel interessant vinden als ze daar eens een spreekbeurt van 8 stories over zou houden.
I can't help it, if I'm lucky
pi_221176598
quote:
0s.gif Op zondag 28 juni 2026 19:22 schreef Missinglink24 het volgende:

[..]
Klopt gescheld is ordinair en zinloos en nergens voor nodig ook.

Ben toch wel benieuwd hoe zij dan reageert op daadwerkelijk goed onderbouwde kritiek.
Alle kritiek zit haar niet lekker. Ze haalde haar verbroken poly er voor de verandering ook weer eens bij.

Ik heb eens op iets heel onschuldig gereageerd, een grapje met een knipoog over haar hakken. Gelijk op de blokkeer.

Hetty melkt ze vooral uit nu.

Ik vond haar reactie in de vlog op Tim ook bizar. Ze was duidelijk gepikeerd en hij moest haar geruststellen en een kusje geven.
Zegt die gozer eens wat, gaat het meteen wéér over Mies.
Nu vond ik het ook nergens op slaan, heel verhaal over wielklem en boze mevrouw. Maar de wielklem enzo vond zij dan wel helemaal fantastico, maar het mocht niet over de mevrouw gaan schijnbaar.

Die relatie houdt geen stand. Zij is complex en volgens mij is hij ook niet makkelijk. Brugge heeft hem niet alleen ontslagen vanwege de slechte resultaten als ik de berichten daarover mag geloven. En welke zelfstandige man, met kleine kinderen en net uit een relatie, trekt meteen bij zijn nieuwe liefde in zonder baan, inkomen en eigen woonruimte.
Volgens Mies kunnen ze flink ruzie maken, maar ze is zó compleet en écht gelukkig met deze man.
De highs en lows.
pi_221176618
quote:
0s.gif Op zondag 28 juni 2026 20:30 schreef Kaatje35 het volgende:

[..]
Alle kritiek zit haar niet lekker. Ze haalde haar verbroken poly er voor de verandering ook weer eens bij.

Ik heb eens op iets heel onschuldig gereageerd, een grapje met een knipoog over haar hakken. Gelijk op de blokkeer.

Ik vond haar reactie in de vlog op Tim ook bizar. Ze was duidelijk gepikeerd en hij moest haar geruststellen en een kusje geven.
Nu vond ik het ook nergens op slaan, heel verhaal over wielklem en boze mevrouw. Maar de wielklem enzo vond zij dan wel helemaal fantastico, maar het mocht niet over de mevrouw gaan schijnbaar.

Die relatie houdt geen stand
. Zij is complex en volgens mij is hij ook niet makkelijk. Brugge heeft hem niet alleen ontslagen vanwege de slechte resultaten als ik de berichten daarover mag geloven. En welke zelfstandige man, met kleine kinderen en net uit een relatie, trekt meteen bij zijn nieuwe liefde in zonder baan, inkomen en eigen woonruimte.
Volgens Mies kunnen ze flink ruzie maken, maar ze is zó compleet en écht gelukkig met deze man.
De highs en lows.
Klopt ik heb het ook al eerder gezegd; ik geef het tot de zomer van 2027
pi_221176621
Dubbel
pi_221176625
quote:
0s.gif Op zondag 28 juni 2026 20:30 schreef Kaatje35 het volgende:

[..]

Die relatie houdt geen stand. Zij is complex en volgens mij is hij ook niet makkelijk. Brugge heeft hem niet alleen ontslagen vanwege de slechte resultaten als ik de berichten daarover mag geloven. En welke zelfstandige man, met kleine kinderen en net uit een relatie, trekt meteen bij zijn nieuwe liefde in zonder baan, inkomen en eigen woonruimte.
De highs en lows.

Maar gelukkig zijn de kinderen zo flexibel en gelukkig met de situatie.

Klinkt als een ongezonde relatie. Niet dat wij nooit ruzie hebben, maar zij zijn net bij elkaar (ja ja ze kennen elkaar al 20jaar! Ik weet het).

Zij houden bij elkaar probleem gedrag in stand.
pi_221176649
Wil en Tien waren met hun kinderen en de man van Wil een weekend in de Beekse Bergen. Tien is ziek geworden en zag tegen de rit naar huis op. Ze heeft op haar tandvlees teruggereden. Ik vraag me dan af of Wil of haar man niet had kunnen rijden.
pi_221176653
quote:
1s.gif Op zondag 28 juni 2026 20:33 schreef Dievanhiernaast het volgende:

[..]
Maar gelukkig zijn de kinderen zo flexibel en gelukkig met de situatie.

Klinkt als een ongezonde relatie. Niet dat wij nooit ruzie hebben, maar zij zijn net bij elkaar (ja ja ze kennen elkaar al 20jaar! Ik weet het).

Zij houden bij elkaar probleem gedrag in stand.
En ze hebben elkaar vooral heel hard nodig.

Niets mis met constructief ruzie maken, dat hoort er ook bij, maar zo klonk het mij niet zoals zij het vertelde. En ik zie er ook niets van terug in haar communicatieve vaardigheden en stabiele mindset en daar lijkt hij nu ook niet van over te lopen.
pi_221176656
quote:

[..]
Goed onderbouwde kritiek wordt in stilte verwijderd. Dat zegt wel degelijk iets over het incasseringsvermogen van Michelle. Vind ik het taalgebruik van die Hetty oké? Nee! Maar Michelle is ook te laf om een keer inhoudelijk te reageren op inhoudelijke berichten die er veel meer staan. Dit is een iitzondering en die pakt ze eruit
MW blokkeert ook als je nog nooit gereageerd hebt maar alleen haar stories kijkt! Deed ze al voor de poly. Wat voor veel gewoon een rondje socials of irritainment is, is voor de fluflu's "werk". Vorige week merkte een fluflu op dat we soort van dankbaar als volgers moeten zijn voor alle content die zij maken _O- , hoeveel tijd dat daarin zit en dat het niet meer dan normaal is dat daar financieel iets tegenover hoort te staan. Als je ervoor kiest om je hele leven te delen op de socials, je kinderen te exposen, samenwerkingen aan te gaan die totaal niet bij je passen, dan is dat je eigen keuze. En zul je moeten dealen met volgers en reagluurders die dat niet leuk vinden. MW straalt vooral uit dat ze zich verheven voelt boven haar volgers omdat ze het maximaal 'gemaakt' heeft. Haar wereld draait om haar en haar materialisme. En daar jankt ze 'niet normaal gewoon' wat om af als het niet gaat zoals zij wil. Maar tegelijk, als ik af en toe zie wat mensen als reactie neerkwakken, niet alleen bij fluflu's maar bij alle accounts die openbaar staan, daar kijk ik met zorgwekkende verbazing naar. Wat dat betreft vind ik de reactie van Hetty niet oké. Maar om daar dan 6 stories over te maken, is ook alleen maar weer aandacht en ja-knikkers zoeken.
  Moderator zondag 28 juni 2026 @ 20:39:57 #239
184769 crew  Deisyy
pi_221176668
quote:

[..]
quote:
1s.gif Op zondag 28 juni 2026 20:24 schreef Missinglink24 het volgende:

[..]
Precies. Vrijwel alle volgers zullen berichten met 'hoer' 'slet' en diverse ziektes afkeuren. Wij ook. Zo kan ze laten zien hoe oneerlijk ze behandeld wordt etc.
Maar waar is de kritiek op de ingrijpende keuzes die ze maakt voor haar kinderen? Het introduceren van Tim in een razend tempo? De kinderen van JvP waar zo zo ontzettend veel van hield? Het tonen van haar halfblote dochter, met een zogezegd zelf een misbruikverleden te hebben?

Zou het heel interessant vinden als ze daar eens een spreekbeurt van 8 stories over zou houden.
Ik vind niet dat een influencer hoeft te reageren op (opbouwende) kritiek, maar ik vind het wel heel flauw wanneer ze dat soort reacties verwijderd, wees eerlijk en laat dat dan ook staan.
Ik ga gaten graven! Want waar gaten zijn is hoop!
pi_221176676
quote:
0s.gif Op zondag 28 juni 2026 19:42 schreef Johanna38 het volgende:

[..]
Weet je wel hoe ver het lopen is naar het schuurtje?!
Ja en dan moet ze met haar voeten door het gras de bagger en heermoes. Zo handig geen tegels naar je schuur. Ze moest toen meteen 2 stellingkasten hebben voor in de schuur, daar passen toch deze kussens wel op? Of staat die hele schuur vol met de 20 dozen voor vinted, waar ze nu al 4 maanden vakantie viert. Zoveel vragen :')
pi_221176684
Ik kan me zomaar voorstellen dat MCW direct haar hakken in het zand steekt als Tim ook maar iets van (opbouwende) kritiek uit op haar. Ze lijkt mij af en toe behoorlijk mentaal instabiel waardoor ze wellicht ietwat lichtgeraakt kan zijn.
pi_221176732
Iedereen weet dat in huizen geleefd wordt en wat speelgoed hier en daar is niet erg.

Maar Sanneke stapelt al het speelgoed bij elkaar en noemt het opruimen.
Koop een dichte kast.
Hier zou ik ( niet autistisch) nu overprikkelt van worden. En haar kind waarschijnlijk ook want die kan nu geen keuze maken en smijt daarom alle boeken maar door het huis.

En tuinkussens en een zwembad (!)in huis heb ik bij niemand gezien behalve bij haar.
Ik ben vandaag zo vrolijk, zo vrolijk, zo vrolijk
pi_221176770
quote:
1s.gif Op zondag 28 juni 2026 20:46 schreef WinnieWana het volgende:
Iedereen weet dat in huizen geleefd wordt en wat speelgoed hier en daar is niet erg.

Maar Sanneke stapelt al het speelgoed bij elkaar en noemt het opruimen.
Koop een dichte kast.
Hier zou ik ( niet autistisch) nu overprikkelt van worden. En haar kind waarschijnlijk ook want die kan nu geen keuze maken en smijt daarom alle boeken maar door het huis.

En tuinkussens en een zwembad (!)in huis heb ik bij niemand gezien behalve bij haar.
Ik zat ook met verbazing te kijken naar de hoeveelheid speelgoed. Zo onnodig en overweldigend voor een kind.

Die kussens liggen er al weken. Ik denk dat de schuur volgepropt is met nog veel meer rotzooi.
pi_221176781
Sanneke haar post met haar 'house tour'. Speelgoed en boeken nemen het huis over zegt ze. Wat een enorme berg zooi weer. Haar eigen zooi en verzameldrang vergeet ze even voor het mooie. Uitpuilende kasten met voedsel, kleding op eetstoelen, een kleine keuken vol gestouwd met nutteloze apparaten. Maar wel weer mooi, ook dit is iemand anders zijn schuld. En dan ook nog het badje binnen in huis? Leg dat in de schuur, of op zijn kop op de buitentafel.
pi_221176799
Wat is dat toch met die overprikkelde fluflu's die de radio/tv/muziek op standje gehoorschade zetten, terwijl ze claimen al zo overprikkeld te zijn?

En Sanneke die zo lacht om iets kan ook zijn om Mijan, wat zij wel ziet maar wij niet. Ze zegt 'gadverdamme' ofzoiets, dus misschien stopt Mijan iets in zijn mond ofzo.
pi_221176806
quote:
0s.gif Op zondag 28 juni 2026 20:51 schreef papierentas het volgende:
Sanneke haar post met haar 'house tour'. Speelgoed en boeken nemen het huis over zegt ze. Wat een enorme berg zooi weer. Haar eigen zooi en verzameldrang vergeet ze even voor het mooie. Uitpuilende kasten met voedsel, kleding op eetstoelen, een kleine keuken vol gestouwd met nutteloze apparaten. Maar wel weer mooi, ook dit is iemand anders zijn schuld. En dan ook nog het badje binnen in huis? Leg dat in de schuur, of op zijn kop op de buitentafel.
Dat Mijam daar niet overprikkeld van raakt, zoveel keuze aan speelgoed dat je het niet meer weet als kleine dreumes.
pi_221176867
quote:
0s.gif Op zondag 28 juni 2026 20:54 schreef Lynnyl het volgende:

[..]
Dat Mijam daar niet overprikkeld van raakt, zoveel keuze aan speelgoed dat je het niet meer weet als kleine dreumes.
Misschien dat ie daarom zo aan haar 'hangt' hij weet gewoon niet wat ie moet doen 😅

Maar zij raakt toch ook van iedere scheet overprikkeld? Waarom ziet je huis er dan zo uit?
Ik snap dat het soms veel kan zijn, maar begin ergens, kleine stapjes. Zorg dat je zooi achter een deur verdwijnt.
Ze wonen daar echt net hoe krijg je t toch voor elkaar dat t er zo uitziet? Ik ben nu stiekem wel een beetje benieuwd hoe die 'content' kamer er in hemelsnaam uitziet.
pi_221176888
Minibelle die elk bouwwerkje van haar kleuter op de foto zet en een heel verhaal erbij dat ze ook 3d kan bouwen.

En weer duidelijk wie daar de dienst uitmaakt met dat wandelen door het park. Ze hoeft maar even te piepen en ze krijgt wat ze wil.

En de jongste is aan het einde van de dag klaar met gefilmt te worden en wil gewoon eten..maar moeders moet nog even vragen hoeveel een paar is en hoeveel ze denkt dat er in een zak eten zit.

[ Bericht 1% gewijzigd door WinnieWana op 28-06-2026 21:26:53 ]
Ik ben vandaag zo vrolijk, zo vrolijk, zo vrolijk
pi_221176953
Mijn zoon vond/ vindt het lastig spelen als er veel speelgoed is en als het overal ligt. Dan is er geen ruimte om te spelen en geen ruimte in zn hoofd om het te overzien. Dus hij kan zn eigen niet vermaken en verveelt zich dan. Terwijl er genoeg op zn kamer is. Is zn kamer en bureau netjes dan hoor en zie je hem uren niet. Misschien dat Sanneke dat ook heeft met Mijan. Te veel speelgoed, en hij speelt er amper mee. Voor haar een teken dat hij erop is uitgekeken en dus iets nieuws nodig heeft.
pi_221176969
quote:
1s.gif Op zondag 28 juni 2026 20:32 schreef Missinglink24 het volgende:

[..]
Klopt ik heb het ook al eerder gezegd; ik geef het tot de zomer van 2027
Zo lang?
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')