Hij moet het de volgende keer even goed voor haar voorstructureren: as zondag of ergens heen wat jij leuk vindt en onnodige boodschappen/spullen kopen of met je kind naar de kinderboerderij/ in de tuin spelen/fietsen/naar de speeltuin.quote:Op zondag 28 juni 2026 19:20 schreef JaNeeDan het volgende:
[..]
Natuurlijk gaat het niet om het vergeten op zich. Het zal een opeenstapeling van zijn. Maar dat zal Sanneke dan weer niet zien vermoed ik. Al die opmerkingen van hem op de achtergrond, daar zit frustratie in.
Vreselijk mens vind ik het!quote:Op zondag 28 juni 2026 21:02 schreef WinnieWana het volgende:
Minibelle denkt die elk bouwwerkje van haar kleuter op de foto zet en heel verhaal erbij dat ze ook 3d kan bouwen.
En weer duidelijk wie daar de dienst uitmaakt met dat wandelen door het park. Ze hoeft maar even te piepen en ze krijgt wat ze wil.
En de jongste is aan het einde van de dag klaar met gefilmt te worden en wil gewoon eten..maar moeders moet nog even vragen hoeveel een paar is en hoeveel ze denkt dat er in een zak eten zit.
Dat wordt janken😭quote:Op zondag 28 juni 2026 21:18 schreef Kaatje35 het volgende:
[..]
Hij moet het de volgende keer even goed voor haar voorstructureren: as zondag of ergens heen wat jij leuk vindt en onnodige boodschappen/spullen kopen of met je kind naar de kinderboerderij/ in de tuin spelen/fietsen/naar de speeltuin.
Twee activiteiten op één dag is duidelijk teveel voor jou, dat leg je steeds heel goed uit hoe het in je gefrituurde hersens werkt. Dus het is belangrijk dat je keuzes maakt, dus zeg het maar wat prioriteit heeft.
Blikje Steltz zo te zienquote:Op zondag 28 juni 2026 21:21 schreef Applepony het volgende:
Heel toevallig ligt Tim in de bosjes om MCW te filmen. Ze kijkt gelijk recht in de camera, dus hoezo ingestudeerd. En wat probeert ze vakkundig te verstoppen/buiten beeld te houden? Een blikje Red Bull of een blikje drank?
Ja ik denk ook dat zij het interpreteert dat hij het niet leuk vind en nog meer speelgoed moet hebben. Net als dat hij een binnenkind is. Ik hoop echt dat zij hulp zoekt/krijgtquote:Op zondag 28 juni 2026 21:06 schreef Lalaland79 het volgende:
Te veel speelgoed, en hij speelt er amper mee. Voor haar een teken dat hij erop is uitgekeken en dus iets nieuws nodig heeft.
Die was mij nog niet opgevallen.. en bedankt 🤣quote:Op zondag 28 juni 2026 14:48 schreef Rimboequeen het volgende:
[..]
Naast die lange dikke nagels vind ik die krulduim altijd zo eng
Ik vind ook dat het heel veel speelgoed ligt. Ik zou zeggen berg alles op in de content kamer en haal er steeds wisselend wat speelgoed uit voor in de woonkamer. Als je het idee hebt dat ie op dingen is uitgekeken leg je die weer een paar weken op de content kamer en haal je wat nieuwe dingen naar beneden.quote:Op zondag 28 juni 2026 21:06 schreef Lalaland79 het volgende:
Mijn zoon vond/ vindt het lastig spelen als er veel speelgoed is en als het overal ligt. Dan is er geen ruimte om te spelen en geen ruimte in zn hoofd om het te overzien. Dus hij kan zn eigen niet vermaken en verveelt zich dan. Terwijl er genoeg op zn kamer is. Is zn kamer en bureau netjes dan hoor en zie je hem uren niet. Misschien dat Sanneke dat ook heeft met Mijan. Te veel speelgoed, en hij speelt er amper mee. Voor haar een teken dat hij erop is uitgekeken en dus iets nieuws nodig heeft.
Ik vind het zeld heerlijk om met een lijstje te werken. Dingen die gedaan moeten worden schieten op de gekste momenten door je hoofd. Gelijk noteren in je telefoon geeft dan veel rust.quote:Op zondag 28 juni 2026 21:40 schreef Huisopdehoek het volgende:
Maar Sanneke heeft een groot deel van de dag haar telefoon in handen. Dan kan ze toch de afspraken in de online agenda zetten?
Een to-do lijst maken, mocht ze ook vergeten dat de content-kamer nog opgeruimd moet worden? Een weekmenu maken met dingen die ze nog in huis heeft, die in de vriezer liggen?
Wat ze schoon moet maken tijdens het middagslaapje van M, of als Dion thuis komt van zijn werk?
Een BVO-tje! Biertje voor onderweg! Andre Hazes had altijd blikjes Heineken mee voor onderweg in de auto en noemde dat een BVO-tje. Michelle doet dat met een blikje Steltz. Lekker een beetje pre-gamen in de auto , moet kunnen toch.quote:
Ze rookt wel nog steeds zo te zien aan de sigaret in de asbak op tafel bij het etenquote:Op zondag 28 juni 2026 21:21 schreef Applepony het volgende:
Heel toevallig ligt Tim in de bosjes om MCW te filmen. Ze kijkt gelijk recht in de camera, dus hoezo ingestudeerd. En wat probeert ze vakkundig te verstoppen/buiten beeld te houden? Een blikje Red Bull of een blikje drank?
Ik vind die dikke nagels altijd zo viezigquote:Op zondag 28 juni 2026 21:34 schreef Hocuspocus2 het volgende:
[..]
Die was mij nog niet opgevallen.. en bedankt 🤣
Oh excuses. Ben een weekje van de online wereld geweest. Moet er weer even inkomen, haha.quote:Op zondag 28 juni 2026 20:22 schreef Die_van_verderop het volgende:
[..]
Nou ben ik in de war. De blije mama deed deze uitspraak toch? Maar als het over hammen gaat moet ik aan AM denken?
Ik voel me heel koppig en bem dan ook, maar nu zoek ik naar een asbak met sigaret maar zie het niet.quote:Op zondag 28 juni 2026 21:54 schreef Muisjeruisje het volgende:
[..]
Ze rookt wel nog steeds zo te zien aan de sigaret in de asbak op tafel bij het eten
Eerste story met de menukaarten en de 2 glazen champagne/prosecco of wat dan ook...quote:Op zondag 28 juni 2026 22:04 schreef Kaatje35 het volgende:
[..]
Ik voel me heel koppig en bem dan ook, maar nu zoek ik naar een asbak met sigaret maar zie het niet.
Ik wist niet dat ze rookte en dat mag ze zelf weten uiteraard, maar snap nu beter waarom ze zo'n vreselijke stem heeft.
Hier ook zo. En als ik het heb genoteerd hoef ik het niet te onthouden. Beter voor mijn nachtrust, want wakker worden en meteen ‘aan staan’ omdat je niet moet vergeten de volgende dag crackers te kopen/de afspraak met de tandarts verzetten/Gerda te feliciteren met haar verjaardag woensdag is geen pretje.quote:Op zondag 28 juni 2026 21:50 schreef Lalaland79 het volgende:
[..]
Ik vind het zeld heerlijk om met een lijstje te werken. Dingen die gedaan moeten worden schieten op de gekste momenten door je hoofd. Gelijk noteren in je telefoon geeft dan veel rust.
En dan is afstrepen de beloning en motivatie als dingen nog open staan.
Misschien toch ff langs de specsavers😉 storie met menukaarten en 2 glazen prosecco(?)quote:Op zondag 28 juni 2026 22:04 schreef Kaatje35 het volgende:
[..]
Ik voel me heel koppig en bem dan ook, maar nu zoek ik naar een asbak met sigaret maar zie het niet.
Ik wist niet dat ze rookte en dat mag ze zelf weten uiteraard, maar snap nu beter waarom ze zo'n vreselijke stem heeft.
@Kaatje35 hier dus 🫣quote:Op zondag 28 juni 2026 22:06 schreef Lynnyl het volgende:
[..]
Eerste story met de menukaarten en de 2 glazen champagne/prosecco of wat dan ook...
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |