abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_221176441
quote:
0s.gif Op zondag 28 juni 2026 20:11 schreef Lalaland79 het volgende:

[..]
Ja want huidkanker rijmt niet. Ik snap niet dat ze zich vergeet in te smeren. De zon is zo sterk deze dagen
Oh serieus? ik dacht dat deze uitspraak ging over over haar hammen en weer in bikini kkunnen.
pi_221176484
quote:
0s.gif Op zondag 28 juni 2026 20:12 schreef Flipperkast_007 het volgende:

[..]
Oh serieus? ik dacht dat deze uitspraak ging over over haar hammen en weer in bikini kkunnen.
Nee, ik lees het als verbrand door de zon
pi_221176491
quote:
0s.gif Op zondag 28 juni 2026 20:05 schreef Snaky het volgende:
Zo nog even een wijsheid van Deslimmemama, 'vandaag een tomaatje, morgen een chocolaatje'.
Die is ook echt niet het helderste licht
pi_221176500
quote:
0s.gif Op zondag 28 juni 2026 20:16 schreef Lalaland79 het volgende:

[..]
Nee, ik lees het als verbrand door de zon
Ik heb de post/stroy niet gezien. Ik las het alleen hier.

Echt een domme opmerking van haar.
pi_221176547
quote:
0s.gif Op zondag 28 juni 2026 20:12 schreef Flipperkast_007 het volgende:

[..]
Nou ben ik in de war. De blije mama deed deze uitspraak toch? Maar als het over hammen gaat moet ik aan AM denken?
pi_221176562
quote:
1s.gif Op zondag 28 juni 2026 20:09 schreef Fleurtjebellefleur het volgende:

[..]
Goed onderbouwde kritiek wordt in stilte verwijderd. Dat zegt wel degelijk iets over het incasseringsvermogen van Michelle. Vind ik het taalgebruik van die Hetty oké? Nee! Maar Michelle is ook te laf om een keer inhoudelijk te reageren op inhoudelijke berichten die er veel meer staan. Dit is een iitzondering en die pakt ze eruit
Precies. Vrijwel alle volgers zullen berichten met 'hoer' 'slet' en diverse ziektes afkeuren. Wij ook. Zo kan ze laten zien hoe oneerlijk ze behandeld wordt etc.
Maar waar is de kritiek op de ingrijpende keuzes die ze maakt voor haar kinderen? Het introduceren van Tim in een razend tempo? De kinderen van JvP waar zo zo ontzettend veel van hield? Het tonen van haar halfblote dochter, met een zogezegd zelf een misbruikverleden te hebben?

Zou het heel interessant vinden als ze daar eens een spreekbeurt van 8 stories over zou houden.
I can't help it, if I'm lucky
pi_221176598
quote:
0s.gif Op zondag 28 juni 2026 19:22 schreef Missinglink24 het volgende:

[..]
Klopt gescheld is ordinair en zinloos en nergens voor nodig ook.

Ben toch wel benieuwd hoe zij dan reageert op daadwerkelijk goed onderbouwde kritiek.
Alle kritiek zit haar niet lekker. Ze haalde haar verbroken poly er voor de verandering ook weer eens bij.

Ik heb eens op iets heel onschuldig gereageerd, een grapje met een knipoog over haar hakken. Gelijk op de blokkeer.

Hetty melkt ze vooral uit nu.

Ik vond haar reactie in de vlog op Tim ook bizar. Ze was duidelijk gepikeerd en hij moest haar geruststellen en een kusje geven.
Zegt die gozer eens wat, gaat het meteen wéér over Mies.
Nu vond ik het ook nergens op slaan, heel verhaal over wielklem en boze mevrouw. Maar de wielklem enzo vond zij dan wel helemaal fantastico, maar het mocht niet over de mevrouw gaan schijnbaar.

Die relatie houdt geen stand. Zij is complex en volgens mij is hij ook niet makkelijk. Brugge heeft hem niet alleen ontslagen vanwege de slechte resultaten als ik de berichten daarover mag geloven. En welke zelfstandige man, met kleine kinderen en net uit een relatie, trekt meteen bij zijn nieuwe liefde in zonder baan, inkomen en eigen woonruimte.
Volgens Mies kunnen ze flink ruzie maken, maar ze is zó compleet en écht gelukkig met deze man.
De highs en lows.
pi_221176618
quote:
0s.gif Op zondag 28 juni 2026 20:30 schreef Kaatje35 het volgende:

[..]
Alle kritiek zit haar niet lekker. Ze haalde haar verbroken poly er voor de verandering ook weer eens bij.

Ik heb eens op iets heel onschuldig gereageerd, een grapje met een knipoog over haar hakken. Gelijk op de blokkeer.

Ik vond haar reactie in de vlog op Tim ook bizar. Ze was duidelijk gepikeerd en hij moest haar geruststellen en een kusje geven.
Nu vond ik het ook nergens op slaan, heel verhaal over wielklem en boze mevrouw. Maar de wielklem enzo vond zij dan wel helemaal fantastico, maar het mocht niet over de mevrouw gaan schijnbaar.

Die relatie houdt geen stand
. Zij is complex en volgens mij is hij ook niet makkelijk. Brugge heeft hem niet alleen ontslagen vanwege de slechte resultaten als ik de berichten daarover mag geloven. En welke zelfstandige man, met kleine kinderen en net uit een relatie, trekt meteen bij zijn nieuwe liefde in zonder baan, inkomen en eigen woonruimte.
Volgens Mies kunnen ze flink ruzie maken, maar ze is zó compleet en écht gelukkig met deze man.
De highs en lows.
Klopt ik heb het ook al eerder gezegd; ik geef het tot de zomer van 2027
pi_221176621
Dubbel
pi_221176625
quote:
0s.gif Op zondag 28 juni 2026 20:30 schreef Kaatje35 het volgende:

[..]

Die relatie houdt geen stand. Zij is complex en volgens mij is hij ook niet makkelijk. Brugge heeft hem niet alleen ontslagen vanwege de slechte resultaten als ik de berichten daarover mag geloven. En welke zelfstandige man, met kleine kinderen en net uit een relatie, trekt meteen bij zijn nieuwe liefde in zonder baan, inkomen en eigen woonruimte.
De highs en lows.

Maar gelukkig zijn de kinderen zo flexibel en gelukkig met de situatie.

Klinkt als een ongezonde relatie. Niet dat wij nooit ruzie hebben, maar zij zijn net bij elkaar (ja ja ze kennen elkaar al 20jaar! Ik weet het).

Zij houden bij elkaar probleem gedrag in stand.
pi_221176649
Wil en Tien waren met hun kinderen en de man van Wil een weekend in de Beekse Bergen. Tien is ziek geworden en zag tegen de rit naar huis op. Ze heeft op haar tandvlees teruggereden. Ik vraag me dan af of Wil of haar man niet had kunnen rijden.
pi_221176653
quote:
1s.gif Op zondag 28 juni 2026 20:33 schreef Dievanhiernaast het volgende:

[..]
Maar gelukkig zijn de kinderen zo flexibel en gelukkig met de situatie.

Klinkt als een ongezonde relatie. Niet dat wij nooit ruzie hebben, maar zij zijn net bij elkaar (ja ja ze kennen elkaar al 20jaar! Ik weet het).

Zij houden bij elkaar probleem gedrag in stand.
En ze hebben elkaar vooral heel hard nodig.

Niets mis met constructief ruzie maken, dat hoort er ook bij, maar zo klonk het mij niet zoals zij het vertelde. En ik zie er ook niets van terug in haar communicatieve vaardigheden en stabiele mindset en daar lijkt hij nu ook niet van over te lopen.
pi_221176656
quote:

[..]
Goed onderbouwde kritiek wordt in stilte verwijderd. Dat zegt wel degelijk iets over het incasseringsvermogen van Michelle. Vind ik het taalgebruik van die Hetty oké? Nee! Maar Michelle is ook te laf om een keer inhoudelijk te reageren op inhoudelijke berichten die er veel meer staan. Dit is een iitzondering en die pakt ze eruit
MW blokkeert ook als je nog nooit gereageerd hebt maar alleen haar stories kijkt! Deed ze al voor de poly. Wat voor veel gewoon een rondje socials of irritainment is, is voor de fluflu's "werk". Vorige week merkte een fluflu op dat we soort van dankbaar als volgers moeten zijn voor alle content die zij maken _O- , hoeveel tijd dat daarin zit en dat het niet meer dan normaal is dat daar financieel iets tegenover hoort te staan. Als je ervoor kiest om je hele leven te delen op de socials, je kinderen te exposen, samenwerkingen aan te gaan die totaal niet bij je passen, dan is dat je eigen keuze. En zul je moeten dealen met volgers en reagluurders die dat niet leuk vinden. MW straalt vooral uit dat ze zich verheven voelt boven haar volgers omdat ze het maximaal 'gemaakt' heeft. Haar wereld draait om haar en haar materialisme. En daar jankt ze 'niet normaal gewoon' wat om af als het niet gaat zoals zij wil. Maar tegelijk, als ik af en toe zie wat mensen als reactie neerkwakken, niet alleen bij fluflu's maar bij alle accounts die openbaar staan, daar kijk ik met zorgwekkende verbazing naar. Wat dat betreft vind ik de reactie van Hetty niet oké. Maar om daar dan 6 stories over te maken, is ook alleen maar weer aandacht en ja-knikkers zoeken.
  Moderator zondag 28 juni 2026 @ 20:39:57 #239
184769 crew  Deisyy
pi_221176668
quote:

[..]
quote:
1s.gif Op zondag 28 juni 2026 20:24 schreef Missinglink24 het volgende:

[..]
Precies. Vrijwel alle volgers zullen berichten met 'hoer' 'slet' en diverse ziektes afkeuren. Wij ook. Zo kan ze laten zien hoe oneerlijk ze behandeld wordt etc.
Maar waar is de kritiek op de ingrijpende keuzes die ze maakt voor haar kinderen? Het introduceren van Tim in een razend tempo? De kinderen van JvP waar zo zo ontzettend veel van hield? Het tonen van haar halfblote dochter, met een zogezegd zelf een misbruikverleden te hebben?

Zou het heel interessant vinden als ze daar eens een spreekbeurt van 8 stories over zou houden.
Ik vind niet dat een influencer hoeft te reageren op (opbouwende) kritiek, maar ik vind het wel heel flauw wanneer ze dat soort reacties verwijderd, wees eerlijk en laat dat dan ook staan.
Ik ga gaten graven! Want waar gaten zijn is hoop!
pi_221176676
quote:
0s.gif Op zondag 28 juni 2026 19:42 schreef Johanna38 het volgende:

[..]
Weet je wel hoe ver het lopen is naar het schuurtje?!
Ja en dan moet ze met haar voeten door het gras de bagger en heermoes. Zo handig geen tegels naar je schuur. Ze moest toen meteen 2 stellingkasten hebben voor in de schuur, daar passen toch deze kussens wel op? Of staat die hele schuur vol met de 20 dozen voor vinted, waar ze nu al 4 maanden vakantie viert. Zoveel vragen :')
pi_221176684
Ik kan me zomaar voorstellen dat MCW direct haar hakken in het zand steekt als Tim ook maar iets van (opbouwende) kritiek uit op haar. Ze lijkt mij af en toe behoorlijk mentaal instabiel waardoor ze wellicht ietwat lichtgeraakt kan zijn.
pi_221176732
Iedereen weet dat in huizen geleefd wordt en wat speelgoed hier en daar is niet erg.

Maar Sanneke stapelt al het speelgoed bij elkaar en noemt het opruimen.
Koop een dichte kast.
Hier zou ik ( niet autistisch) nu overprikkelt van worden. En haar kind waarschijnlijk ook want die kan nu geen keuze maken en smijt daarom alle boeken maar door het huis.

En tuinkussens en een zwembad (!)in huis heb ik bij niemand gezien behalve bij haar.
Ik ben vandaag zo vrolijk, zo vrolijk, zo vrolijk
pi_221176770
quote:
1s.gif Op zondag 28 juni 2026 20:46 schreef WinnieWana het volgende:
Iedereen weet dat in huizen geleefd wordt en wat speelgoed hier en daar is niet erg.

Maar Sanneke stapelt al het speelgoed bij elkaar en noemt het opruimen.
Koop een dichte kast.
Hier zou ik ( niet autistisch) nu overprikkelt van worden. En haar kind waarschijnlijk ook want die kan nu geen keuze maken en smijt daarom alle boeken maar door het huis.

En tuinkussens en een zwembad (!)in huis heb ik bij niemand gezien behalve bij haar.
Ik zat ook met verbazing te kijken naar de hoeveelheid speelgoed. Zo onnodig en overweldigend voor een kind.

Die kussens liggen er al weken. Ik denk dat de schuur volgepropt is met nog veel meer rotzooi.
pi_221176781
Sanneke haar post met haar 'house tour'. Speelgoed en boeken nemen het huis over zegt ze. Wat een enorme berg zooi weer. Haar eigen zooi en verzameldrang vergeet ze even voor het mooie. Uitpuilende kasten met voedsel, kleding op eetstoelen, een kleine keuken vol gestouwd met nutteloze apparaten. Maar wel weer mooi, ook dit is iemand anders zijn schuld. En dan ook nog het badje binnen in huis? Leg dat in de schuur, of op zijn kop op de buitentafel.
pi_221176799
Wat is dat toch met die overprikkelde fluflu's die de radio/tv/muziek op standje gehoorschade zetten, terwijl ze claimen al zo overprikkeld te zijn?

En Sanneke die zo lacht om iets kan ook zijn om Mijan, wat zij wel ziet maar wij niet. Ze zegt 'gadverdamme' ofzoiets, dus misschien stopt Mijan iets in zijn mond ofzo.
pi_221176806
quote:
0s.gif Op zondag 28 juni 2026 20:51 schreef papierentas het volgende:
Sanneke haar post met haar 'house tour'. Speelgoed en boeken nemen het huis over zegt ze. Wat een enorme berg zooi weer. Haar eigen zooi en verzameldrang vergeet ze even voor het mooie. Uitpuilende kasten met voedsel, kleding op eetstoelen, een kleine keuken vol gestouwd met nutteloze apparaten. Maar wel weer mooi, ook dit is iemand anders zijn schuld. En dan ook nog het badje binnen in huis? Leg dat in de schuur, of op zijn kop op de buitentafel.
Dat Mijam daar niet overprikkeld van raakt, zoveel keuze aan speelgoed dat je het niet meer weet als kleine dreumes.
pi_221176867
quote:
0s.gif Op zondag 28 juni 2026 20:54 schreef Lynnyl het volgende:

[..]
Dat Mijam daar niet overprikkeld van raakt, zoveel keuze aan speelgoed dat je het niet meer weet als kleine dreumes.
Misschien dat ie daarom zo aan haar 'hangt' hij weet gewoon niet wat ie moet doen 😅

Maar zij raakt toch ook van iedere scheet overprikkeld? Waarom ziet je huis er dan zo uit?
Ik snap dat het soms veel kan zijn, maar begin ergens, kleine stapjes. Zorg dat je zooi achter een deur verdwijnt.
Ze wonen daar echt net hoe krijg je t toch voor elkaar dat t er zo uitziet? Ik ben nu stiekem wel een beetje benieuwd hoe die 'content' kamer er in hemelsnaam uitziet.
pi_221176888
Minibelle die elk bouwwerkje van haar kleuter op de foto zet en een heel verhaal erbij dat ze ook 3d kan bouwen.

En weer duidelijk wie daar de dienst uitmaakt met dat wandelen door het park. Ze hoeft maar even te piepen en ze krijgt wat ze wil.

En de jongste is aan het einde van de dag klaar met gefilmt te worden en wil gewoon eten..maar moeders moet nog even vragen hoeveel een paar is en hoeveel ze denkt dat er in een zak eten zit.

[ Bericht 1% gewijzigd door WinnieWana op 28-06-2026 21:26:53 ]
Ik ben vandaag zo vrolijk, zo vrolijk, zo vrolijk
pi_221176953
Mijn zoon vond/ vindt het lastig spelen als er veel speelgoed is en als het overal ligt. Dan is er geen ruimte om te spelen en geen ruimte in zn hoofd om het te overzien. Dus hij kan zn eigen niet vermaken en verveelt zich dan. Terwijl er genoeg op zn kamer is. Is zn kamer en bureau netjes dan hoor en zie je hem uren niet. Misschien dat Sanneke dat ook heeft met Mijan. Te veel speelgoed, en hij speelt er amper mee. Voor haar een teken dat hij erop is uitgekeken en dus iets nieuws nodig heeft.
pi_221176969
quote:
1s.gif Op zondag 28 juni 2026 20:32 schreef Missinglink24 het volgende:

[..]
Klopt ik heb het ook al eerder gezegd; ik geef het tot de zomer van 2027
Zo lang?
pi_221177111
quote:
0s.gif Op zondag 28 juni 2026 19:20 schreef JaNeeDan het volgende:

[..]
Natuurlijk gaat het niet om het vergeten op zich. Het zal een opeenstapeling van zijn. Maar dat zal Sanneke dan weer niet zien vermoed ik. Al die opmerkingen van hem op de achtergrond, daar zit frustratie in.
Hij moet het de volgende keer even goed voor haar voorstructureren: as zondag of ergens heen wat jij leuk vindt en onnodige boodschappen/spullen kopen of met je kind naar de kinderboerderij/ in de tuin spelen/fietsen/naar de speeltuin.
Twee activiteiten op één dag is duidelijk teveel voor jou, dat leg je steeds heel goed uit hoe het in je gefrituurde hersenen werkt. Dus het is belangrijk dat je keuzes maakt, dus zeg het maar wat prioriteit heeft.
pi_221177151
quote:
1s.gif Op zondag 28 juni 2026 21:02 schreef WinnieWana het volgende:
Minibelle denkt die elk bouwwerkje van haar kleuter op de foto zet en heel verhaal erbij dat ze ook 3d kan bouwen.

En weer duidelijk wie daar de dienst uitmaakt met dat wandelen door het park. Ze hoeft maar even te piepen en ze krijgt wat ze wil.

En de jongste is aan het einde van de dag klaar met gefilmt te worden en wil gewoon eten..maar moeders moet nog even vragen hoeveel een paar is en hoeveel ze denkt dat er in een zak eten zit.
Vreselijk mens vind ik het!
pi_221177163
Heel toevallig ligt Tim in de bosjes om MCW te filmen. Ze kijkt gelijk recht in de camera, dus hoezo ingestudeerd. En wat probeert ze vakkundig te verstoppen/buiten beeld te houden? Een blikje Red Bull of een blikje drank?
pi_221177166
quote:
1s.gif Op zondag 28 juni 2026 21:18 schreef Kaatje35 het volgende:

[..]
Hij moet het de volgende keer even goed voor haar voorstructureren: as zondag of ergens heen wat jij leuk vindt en onnodige boodschappen/spullen kopen of met je kind naar de kinderboerderij/ in de tuin spelen/fietsen/naar de speeltuin.
Twee activiteiten op één dag is duidelijk teveel voor jou, dat leg je steeds heel goed uit hoe het in je gefrituurde hersens werkt. Dus het is belangrijk dat je keuzes maakt, dus zeg het maar wat prioriteit heeft.
Dat wordt janken😭
pi_221177307
quote:
0s.gif Op zondag 28 juni 2026 21:21 schreef Applepony het volgende:
Heel toevallig ligt Tim in de bosjes om MCW te filmen. Ze kijkt gelijk recht in de camera, dus hoezo ingestudeerd. En wat probeert ze vakkundig te verstoppen/buiten beeld te houden? Een blikje Red Bull of een blikje drank?
Blikje Steltz zo te zien
pi_221177351
quote:
0s.gif Op zondag 28 juni 2026 21:06 schreef Lalaland79 het volgende:
Te veel speelgoed, en hij speelt er amper mee. Voor haar een teken dat hij erop is uitgekeken en dus iets nieuws nodig heeft.
Ja ik denk ook dat zij het interpreteert dat hij het niet leuk vind en nog meer speelgoed moet hebben. Net als dat hij een binnenkind is. Ik hoop echt dat zij hulp zoekt/krijgt
pi_221177397
quote:
0s.gif Op zondag 28 juni 2026 14:48 schreef Rimboequeen het volgende:

[..]
Naast die lange dikke nagels vind ik die krulduim altijd zo eng
Die was mij nog niet opgevallen.. en bedankt 🤣
pi_221177482
quote:
0s.gif Op zondag 28 juni 2026 21:06 schreef Lalaland79 het volgende:
Mijn zoon vond/ vindt het lastig spelen als er veel speelgoed is en als het overal ligt. Dan is er geen ruimte om te spelen en geen ruimte in zn hoofd om het te overzien. Dus hij kan zn eigen niet vermaken en verveelt zich dan. Terwijl er genoeg op zn kamer is. Is zn kamer en bureau netjes dan hoor en zie je hem uren niet. Misschien dat Sanneke dat ook heeft met Mijan. Te veel speelgoed, en hij speelt er amper mee. Voor haar een teken dat hij erop is uitgekeken en dus iets nieuws nodig heeft.
Ik vind ook dat het heel veel speelgoed ligt. Ik zou zeggen berg alles op in de content kamer en haal er steeds wisselend wat speelgoed uit voor in de woonkamer. Als je het idee hebt dat ie op dingen is uitgekeken leg je die weer een paar weken op de content kamer en haal je wat nieuwe dingen naar beneden.
pi_221177510
Maar Sanneke heeft een groot deel van de dag haar telefoon in handen. Dan kan ze toch de afspraken in de online agenda zetten?
Een to-do lijst maken, mocht ze ook vergeten dat de content-kamer nog opgeruimd moet worden? Een weekmenu maken met dingen die ze nog in huis heeft, die in de vriezer liggen?
Wat ze schoon moet maken tijdens het middagslaapje van M, of als Dion thuis komt van zijn werk?
pi_221177601
Ik heb een tijdje met (jonge) vrouwen met Ass gewerkt. Soms hadden ze ook een verstandelijke beperking. En wat ik vaak zag was heel veel spullen in huis. Vaak veel troep, actionmeuk, prullaria enz. Sanneke past perfect in het plaatje.
Ik ben overigens met dat werk gestopt omdat er door mijn cliënten heel veel geklaagd werd en er maar weinig naar zichzelf konden kijken. Ik werd echt gek van het gezeur dus het was uiteindelijk beter om te stoppen O-)
pi_221177678
Ik herken MCW haar blik helemaal niet in dat restau samen met Timmie. Is er iets aan haar gezicht veranderd of geshopt?
pi_221177679
En die sigaret in de asbak bij uit eten gaan, dacht dat ze niet meer rookte
pi_221177708
quote:
0s.gif Op zondag 28 juni 2026 21:40 schreef Huisopdehoek het volgende:
Maar Sanneke heeft een groot deel van de dag haar telefoon in handen. Dan kan ze toch de afspraken in de online agenda zetten?
Een to-do lijst maken, mocht ze ook vergeten dat de content-kamer nog opgeruimd moet worden? Een weekmenu maken met dingen die ze nog in huis heeft, die in de vriezer liggen?
Wat ze schoon moet maken tijdens het middagslaapje van M, of als Dion thuis komt van zijn werk?
Ik vind het zeld heerlijk om met een lijstje te werken. Dingen die gedaan moeten worden schieten op de gekste momenten door je hoofd. Gelijk noteren in je telefoon geeft dan veel rust.
En dan is afstrepen de beloning en motivatie als dingen nog open staan.
pi_221177713
Noemt DBM haar dikke bovenarmen nou 'big guns' 😅
pi_221177716
quote:
0s.gif Op zondag 28 juni 2026 21:29 schreef Iris2.0 het volgende:

[..]
Blikje Steltz zo te zien
Een BVO-tje! Biertje voor onderweg! Andre Hazes had altijd blikjes Heineken mee voor onderweg in de auto en noemde dat een BVO-tje. Michelle doet dat met een blikje Steltz. Lekker een beetje pre-gamen in de auto , moet kunnen toch.
pi_221177767
quote:
Ze rookt wel nog steeds zo te zien aan de sigaret in de asbak op tafel bij het eten
pi_221177786
quote:
17s.gif Op zondag 28 juni 2026 21:34 schreef Hocuspocus2 het volgende:

[..]
Ik vind die dikke nagels altijd zo viezig
pi_221177844
quote:
0s.gif Op zondag 28 juni 2026 20:22 schreef Die_van_verderop het volgende:

[..]
Nou ben ik in de war. De blije mama deed deze uitspraak toch? Maar als het over hammen gaat moet ik aan AM denken?
Oh excuses. Ben een weekje van de online wereld geweest. Moet er weer even inkomen, haha.
pi_221177936
quote:
0s.gif Op zondag 28 juni 2026 21:54 schreef Muisjeruisje het volgende:

[..]
Ze rookt wel nog steeds zo te zien aan de sigaret in de asbak op tafel bij het eten
Ik voel me heel koppig en bem dan ook, maar nu zoek ik naar een asbak met sigaret maar zie het niet.
Ik wist niet dat ze rookte en dat mag ze zelf weten uiteraard, maar snap nu beter waarom ze zo'n vreselijke stem heeft.
pi_221177969
quote:
0s.gif Op zondag 28 juni 2026 22:04 schreef Kaatje35 het volgende:

[..]
Ik voel me heel koppig en bem dan ook, maar nu zoek ik naar een asbak met sigaret maar zie het niet.
Ik wist niet dat ze rookte en dat mag ze zelf weten uiteraard, maar snap nu beter waarom ze zo'n vreselijke stem heeft.
Eerste story met de menukaarten en de 2 glazen champagne/prosecco of wat dan ook...
pi_221178052
Koppig = kippig dus 🙈
pi_221178064
Ik mis Wiline, weet iemand waarom ze offline is ?
pi_221178103
quote:
0s.gif Op zondag 28 juni 2026 21:50 schreef Lalaland79 het volgende:

[..]
Ik vind het zeld heerlijk om met een lijstje te werken. Dingen die gedaan moeten worden schieten op de gekste momenten door je hoofd. Gelijk noteren in je telefoon geeft dan veel rust.
En dan is afstrepen de beloning en motivatie als dingen nog open staan.
Hier ook zo. En als ik het heb genoteerd hoef ik het niet te onthouden. Beter voor mijn nachtrust, want wakker worden en meteen ‘aan staan’ omdat je niet moet vergeten de volgende dag crackers te kopen/de afspraak met de tandarts verzetten/Gerda te feliciteren met haar verjaardag woensdag is geen pretje.
pi_221178109
quote:
0s.gif Op zondag 28 juni 2026 22:04 schreef Kaatje35 het volgende:

[..]
Misschien toch ff langs de specsavers😉 storie met menukaarten en 2 glazen prosecco(?)

Edit; mosterd 🙈
pi_221178111
quote:
0s.gif Op zondag 28 juni 2026 22:06 schreef Lynnyl het volgende:

[..]
Eerste story met de menukaarten en de 2 glazen champagne/prosecco of wat dan ook...
@Kaatje35 hier dus 🫣
pi_221178112
quote:
0s.gif Op zondag 28 juni 2026 22:12 schreef Kaatje35 het volgende:
Koppig = kippig dus 🙈
🤓
pi_221178129
quote:
quote:
17s.gif Op zondag 28 juni 2026 21:34 schreef Hocuspocus2 het volgende:

[..]
Wereldprobleem, een krulduim je zult het maar hebben
pi_221178132
Ik kijk nog eens goed naar de foto’s van DBM, die ze op haar fotografie account geplaatst heeft. Maar op de laatste foto, hebben zowel de man als de vrouw een witte vlek op hun broek. Een beetje fotograaf werkt dit toch gewoon weg?

Gelukkig support ze zichzelf met de reactie:
😍😍😍 Wat zijn ze mooi geworden hè!

Waarop ze weer reageert als fotograaf met een hartje. 🥲
pi_221178170
Ze heeft haar haren platter op haar hoofd, misschien is het dat
pi_221178209
Eerder vandaag noemde ik al dat ik vond dat MCW op zo'n paradijselijke plek woont. Zij heeft dit ook altijd gewenst. Noemt dat zij de meeste ruimte heeft en anderen met hun sleutel zichzelf binnenlaten. Vervolgens allerlei foto's van vriendinnen die aan het koken zijn en zij als stralend middelpunt op groepsfoto's. Zo'n huis is mijn droom ook, maar dan ben ik gastvrouw en verwen ik mijn vrienden met lekker eten.
Iemand zei hier al: Het leven van Mies draait om Mies, anderen zijn figuranten.
pi_221178251
Deze moeke moest even googlen wat Steltz (Stëlz) is 😅. Snap wel dat MCW kiest voor caloriearm 🙄.
pi_221178320
quote:
0s.gif Op zondag 28 juni 2026 22:17 schreef Moedervan4kids het volgende:
Ik kijk nog eens goed naar de foto’s van DBM, die ze op haar fotografie account geplaatst heeft. Maar op de laatste foto, hebben zowel de man als de vrouw een witte vlek op hun broek. Een beetje fotograaf werkt dit toch gewoon weg?

😂🤣😂🤣😂
pi_221178359
quote:

_O-

Zouden Nino en Lisanne (?) niet zo'n fan zijn van de foto's?
pi_221178465
quote:
0s.gif Op zondag 28 juni 2026 22:12 schreef Inazan het volgende:
Ik mis Wiline, weet iemand waarom ze offline is ?
Ze was grieperig en er lag in dr directe omgeving iemand op sterven.
pi_221178496
quote:
1s.gif Op zondag 28 juni 2026 22:32 schreef Dievanhiernaast het volgende:

[..]
_O-

Zouden Nino en Lisanne (?) niet zo'n fan zijn van de foto's?
Die mistte ik ook
Manlief heeft ook nog geen ❤geplaatst
pi_221178769
MCW ook weer maximaal zonder gordel in de auto
pi_221178817
quote:

Hoe heet dat account?
pi_221178842
Iemand een funda link van het nieuwe klushuis van Yara Mairin?
pi_221178860
75 euro mensen. Voor 15-40 foto’s.
pi_221178895
quote:
0s.gif Op zondag 28 juni 2026 21:49 schreef Xmuis het volgende:
Ik herken MCW haar blik helemaal niet in dat restau samen met Timmie. Is er iets aan haar gezicht veranderd of geshopt?
In haar spreekbeurt over Hetty (is hier al veel over gezegd en ik ben het wel eens met MCW; dit soort ongefundeerde op de vrouw spelende teksten sturen is niet nodig. Ik vind het ordinair zelfs, als een volwassen (?) vrouw een andere vrouw een "ordinaire snol" noemt; krijg er helemaal Oh Oh Cherso vibes van) lijkt het alsof haar lippen anders zijn en lijkt het alsof er recent botox in haar voorhoofd is gespoten want daar zat nauwelijks mimiek in. Is geen oordeel ofzo van mijn kant, maar viel me op.

[ Bericht 0% gewijzigd door Fietsbel26 op 28-06-2026 23:39:54 ]
pi_221178926
De laatste reel van mcw. Ze ziet er toch gewoon ongezond uit? Kan ze 1000x tegen zichzelf zeggen dat ze zo ontzettend straalt, maar ik zie vooral een enorm vermoeide vrouw. Die lacht als een boer met kiespijn.

Btw. Wat doet het met je relatie als er één altijd met een camera moet vastleggen hoe fantastisch de ander is?
pi_221178948
quote:
0s.gif Op zondag 28 juni 2026 18:44 schreef Deisyy het volgende:

[..]
Tegen iemand zeggen dat ze een ordinaire snol is is heel iets anders dan ergens een mening over hebben, en als Hetty dan een mening mag hebben mag MCW daar ook weer een mening op hebben.
Ik had het niet over Hetty of over specifiek die Michelle, ik volg haar niet. Ik reageerde instemmend op specifiek de comment waarop ik reageerde.
pi_221178968
quote:

Triest dat ze op zichzelf reageert, en ook totaal niet professioneel
pi_221178972
quote:
0s.gif Op zondag 28 juni 2026 22:56 schreef Kiekembah het volgende:
MCW ook weer maximaal zonder gordel in de auto
Dat gaat toch een keer onwijs fout daar?
pi_221178974
quote:
0s.gif Op zondag 28 juni 2026 23:11 schreef Moedervan4kids het volgende:
75 euro mensen. Voor 15-40 foto’s.
Vast iets voor Debbie, die houd wel van een fotoshootje hier en daar
pi_221179129
quote:
1s.gif Op zondag 28 juni 2026 21:18 schreef Kaatje35 het volgende:

[..]
Twee activiteiten op één dag is duidelijk teveel voor jou, dat leg je steeds heel goed uit hoe het in je gefrituurde hersenen werkt. Dus het is belangrijk dat je keuzes maakt, dus zeg het maar wat prioriteit heeft.
Ik vraag me dan af hoe het moet als ze gaan trouwen? Hele dag geleefd worden, veel prikkels, sociaal doen, M die je in de gaten moet houden.
pi_221179139
Is toch raar… Die pasar malem ( zij zegt avondmarkt maar betekent niet dat dit automatisch in de avond wordt gehouden?) was toch even lopen langs de kraampjes, het was niet veel en hup door naar de kinderboerderij.
Snap.het.niet!
Ok door de hitte kan maar het was gisteren al minder warm.
pi_221179156
quote:
0s.gif Op maandag 29 juni 2026 05:59 schreef brilduiker1973 het volgende:
Is toch raar… Die pasar malem ( zij zegt avondmarkt maar betekent niet dat dit automatisch in de avond wordt gehouden?) was toch even lopen langs de kraampjes, het was niet veel en hup door naar de kinderboerderij.
Snap.het.niet!
Ok door de hitte kan maar het was gisteren al minder warm.
Ze zijn net tegen openingstijd gegaan en dan is het altijd nog aan het opstarten... als ze uurtje later was gegaan had ze naar hartelust kunnen smikkelberen!

Het was van 11 tot 17:00 wat niet betekent om 11 uur staat iedereen klaar.. maar ook niet dat iedereen tot 5 uur staat! Er zijn kramen die eerder opruimen maar ook kramen die iets langer blijven staan....
pi_221179192
Voor als jullie je afvragen waarom Sanneke opeens het ruim heeft en zoveel kan spenderen. Want er is opeens een omslag gekomen na de verhuizing;

@r.o.b.e.r.t_l.o.o dat is keuzes maken.
Daarom verkoopt mijn moeder haar woning nu. Zodat ze nog van het geld kan genieten en het ook mij kan schenken. En dat lost ook het probleem van scheef wonen op.

Ik weet even niet hoe ik een foto kan toevoegen. Maar het is een reactie op een post van sander schimmelpenninck
Ze weet dus dat er geld haar kant op komt
pi_221179233
quote:
1s.gif Op maandag 29 juni 2026 06:46 schreef Jippiejappie het volgende:
Voor als jullie je afvragen waarom Sanneke opeens het ruim heeft en zoveel kan spenderen. Want er is opeens een omslag gekomen na de verhuizing;

@:r.o.b.e.r.t_l.o.o dat is keuzes maken.
Daarom verkoopt mijn moeder haar woning nu. Zodat ze nog van het geld kan genieten en het ook mij kan schenken. En dat lost ook het probleem van scheef wonen op.

Ik weet even niet hoe ik een foto kan toevoegen. Maar het is een reactie op een post van sander schimmelpenninck
Ze weet dus dat er geld haar kant op komt
Zoals ik het lees moet dat huis nog verkocht worden. Over dat geld zal ze nu nog niet kunnen beschikken.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')