Een arts kan wel besluiten niet meer te behandelen. Dan zal er een niet reanimeren/niet beademen/geen ic opname verklaring zijn. Dit kan op medische gronden besloten worden,komt (in mijn ervaring) niet vaak voor. Gebeurd vooral als de inschatting is dat je heel slecht uit een reanimatie komt en er eigenlijk geen kans meer is op herstel. Zij heeft natuurlijk echt niks meer bij te zetten.quote:Op zaterdag 27 juni 2026 21:25 schreef Huisopdehoek het volgende:
[..]
Ik weet niet of ‘ze’ dat kunnen besluiten. Als zij op straat valt en niet meer op kan staan want buiten bewustzijn, dan denkt niet een ambulanceverpleegkundige ‘oh, laat maar liggen’? En zullen ze tóch een infuus proberen te prikken en haar naar het ZH vervoeren. En of artsen daar, als zij niet zelf meer kan zeggen dat ze niet meer behandeld wil worden, helemaal niks meer doen? Mogen doen?
Nee deze en villaverzetje waren het niet, het was best wel recent en ook best wel een bizarre setup met banken en keukenblokquote:Op zaterdag 27 juni 2026 23:19 schreef BriannaFraser42 het volgende:
[..]
Is al een tijdje terug,maar dat was Creato Pris.
Keek net de vlog op haar eigen kanaal, maar niet te doen om naar deze vrouw te kijken. De hele wereld draait om Mies. Continu aan d'r haar zitten, het over haar haar hebben, anderen die maar herhalen hoe leuk en mooi het is.quote:Op zondag 28 juni 2026 02:42 schreef meesterinbreekster het volgende:
Mcw weer lekker snachts opruimen 🙄
Ja die vingers, brr. Van de week al met dat ijsje in de auto..steeds die wijsvinger met die haviknagels in de lucht.quote:Op zondag 28 juni 2026 08:36 schreef Iris2.0 het volgende:
MCW: God Tim krijgt ook sterallures zeg. Dat gegil op de achtergrond. Ik ben het ook niet met haar eens. Als je je leven deelt en mensen vinden dat gevaarlijk (zwemkledingfoto's kids) mag dat best gezegd worden. Word ook altijd kriegel van die hamervingers van dr brrrr.
Tuurlijk dat gekwijl met die kids moet toch opvallen, ben benieuwd hoe die oudergesprekken gaan....quote:Op zondag 28 juni 2026 09:25 schreef Muisjeruisje het volgende:
Hoe zouden mensen in Uden en op de school van de kinderen eigenlijk tegen het gedrag van Mcw aankijken? Het kan toch niet anders dan dat er over haar gepraat word 🫣
De docent krijgt eerst een kus op de mond en met een beetje geluk springt MCW nog op zijn rug. Alleen maar liefde!!quote:Op zondag 28 juni 2026 09:45 schreef Iris2.0 het volgende:
[..]
Tuurlijk dat gekwijl met die kids moet toch opvallen, ben benieuwd hoe die oudergesprekken gaan....
Sommige hier moeten Sanneke nodig eens ontvolgen. Er wordt meer over Sanneke gezeurd dan dat Sanneke zeurt. Het is gewoon knap.quote:Op zaterdag 27 juni 2026 20:30 schreef Missinglink24 het volgende:
Ik heb ook flink van me afgeklaagd hoor de afgelopen dagen. En zo'n beetje iedereen die ik sprak ook. Wel gewerkt hoor. Maar van sommigen kan je het gewoon niet zo hebben.
De allerliefste juf/meester🫶quote:Op zondag 28 juni 2026 09:47 schreef Missinglink24 het volgende:
[..]
De docent krijgt eerst een kus op de mond en met een beetje geluk springt MCW nog op zijn rug. Alleen maar liefde!!
😂 ik zie dit voor mequote:Op zondag 28 juni 2026 09:47 schreef Missinglink24 het volgende:
[..]
De docent krijgt eerst een kus op de mond en met een beetje geluk springt MCW nog op zijn rug. Alleen maar liefde!!
🤣🤣🤣quote:Op zondag 28 juni 2026 09:49 schreef Hocuspocus2 het volgende:
[..]
Sommige hier moeten Sanneke nodig eens ontvolgen. Er wordt meer over Sanneke gezeurd dan dat Sanneke zeurt. Het is gewoon knap.
Oh en ik heb ook steen en been geklaagd over de warmte want het was ook gewoon niet te doen 👍🏻. Net als ieder ander die ik tegen kwam. Laat iedereen lekker klagen zeg in deze blafhitte, ook degene die niets te doen hebben.
Ik vind het sowieso bizar dat mensen zulke dingen online knallen, zeggen ze dat ook als ze voor haar staan? En het gaat nu om mcw maar ik zie het overal. Online winkels die kleding showen en dan dat daar van die vreselijk onaardige reacties onder komen.quote:Op zondag 28 juni 2026 09:19 schreef AmbtenaarRO het volgende:
Laat ik voorop stellen: het was geen nette reactie van Hetty, door haar een snol te noemen, maar was dit nou echt zó verschrikkelijk? Ik krijg een raar gevoel bij de timing van MCW. Afleiding?
Ik praat ook heel snel maar Michelle wint van mij.quote:Op zondag 28 juni 2026 09:22 schreef AnnArt het volgende:
Ik krijg het benauwd als ik MCW hoor praten. Hees, dichte neus en onophoudelijk door blijven tetteren. Vrouw, doe eens rustig.
Toetsenbordhelden, je ziet ze overalquote:Op zondag 28 juni 2026 09:53 schreef Lipisu het volgende:
[..]
Ik vind het sowieso bizar dat mensen zulke dingen online knallen, zeggen ze dat ook als ze voor haar staan? En het gaat nu om mcw maar ik zie het overal. Online winkels die kleding showen en dan dat daar van die vreselijk onaardige reacties onder komen.
Ik begrijp dat niet, waarom doen mensen dat.
Zou Hetty zich nu opgelucht voelen dat ze iemand even voor snol uitmaakte?
Je kunt ook gewoon iets denken of beter, ontvlogen als je hem/haar niet leuk vindt.
En zeker, als je alles deelt over je leven kun je reacties verwachten, risico van het vak , maar het kan ook op een nette manier.
quote:Op zondag 28 juni 2026 09:55 schreef Flipperkast_007 het volgende:
Over blaffen gesproken: heeft AM het al weer gehad over de hondsdagen?
Nee en volgens mij was ze het vorig jaar vergeten?quote:Op zondag 28 juni 2026 09:55 schreef Flipperkast_007 het volgende:
Over blaffen gesproken: heeft AM het al weer gehad over de hondsdagen?
Ik kon deze niet laten, maar gelukkig kan je er om lachenquote:
Tuurlijk wordt er over haar gepraat. Het is toch allemaal ons kent ons daar.quote:Op zondag 28 juni 2026 09:25 schreef Muisjeruisje het volgende:
Hoe zouden mensen in Uden en op de school van de kinderen eigenlijk tegen het gedrag van Mcw aankijken? Het kan toch niet anders dan dat er over haar gepraat word 🫣
Die moeten toch terugkijken op die periode en het gevoel hebben dat ze in een koortsdroom hebben geleefd. Ik kan me voorstellen dat zij vol verwondering naar die stories kijken en blij zijn dat ze uit elkaar zijn.quote:Op zondag 28 juni 2026 09:56 schreef Muisjeruisje het volgende:
Hoe zouden Koen en Sjaak hier nu allemaal tegen aan kijken? Die hebben nu toch echt een heel andere leven dan Mcw, veel rustiger en stabieler
Tsja ze waren er zelf bij en deden net zo hard mee, dus ergens waren ze toen blijkbaar heel gelukkig met de situatie.quote:Op zondag 28 juni 2026 10:04 schreef Cyan het volgende:
[..]
Die moeten toch terugkijken op die periode en het gevoel hebben dat ze in een koortsdroom hebben geleefd. Ik kan me voorstellen dat zij vol verwondering naar die stories kijken en blij zijn dat ze uit elkaar zijn.
Koekoek, serieus?!quote:Op zondag 28 juni 2026 10:03 schreef Cyan het volgende:
[..]
Tuurlijk wordt er over haar gepraat. Het is toch allemaal ons kent ons daar.
In podcast vertelde ze dat niet alleen zij keihard moest huilen bij het afknippen van haar haar, Tim ook en zelfs haar ouders.
Volgens mij was het iets van haar moeder... en daar mag niets over gezegd worden meer dus vermoed dat daarom er niets meer gezegd word over hondsdagenquote:Op zondag 28 juni 2026 09:58 schreef Missinglink24 het volgende:
[..]
Nee en volgens mij was ze het vorig jaar vergeten?
Hahahha.. helemaal deluluquote:Op zondag 28 juni 2026 10:03 schreef Cyan het volgende:
[..]
In podcast vertelde ze dat niet alleen zij keihard moest huilen bij het afknippen van haar haar, Tim ook en zelfs haar ouders.
Ah ohja dat zou het verklaren.quote:Op zondag 28 juni 2026 10:38 schreef DeEnigeEchteLouca het volgende:
[..]
Volgens mij was het iets van haar moeder... en daar mag niets over gezegd worden meer dus vermoed dat daarom er niets meer gezegd word over hondsdagen
Dat meen jequote:Op zondag 28 juni 2026 10:03 schreef Cyan het volgende:
[..]
Hoogstens in haar nieuwe opstel.quote:Op zondag 28 juni 2026 10:42 schreef Missinglink24 het volgende:
[..]
Trouwens he, zouden we ooit nog wat horen over het debacle op haar 50e verjaardag?
😂😂 nu heb ik het gezien en kan ik het niet meer niet-zien.quote:Op zondag 28 juni 2026 09:03 schreef Applepony het volgende:
[..]
Ja die vingers, brr. Van de week al met dat ijsje in de auto..steeds die wijsvinger met die haviknagels in de lucht.
Hahahha en dan te bedenken dat het grotendeels matten waren. Papa eb mama toch, die zijn toch ook niet wijs. Rare verstandhouding hebben die lui met elkaar...quote:Op zondag 28 juni 2026 10:03 schreef Cyan het volgende:
[..]
Ze waren niet gelukkig, Koen moest 🤣quote:Op zondag 28 juni 2026 10:14 schreef Lipisu het volgende:
[..]
Tsja ze waren er zelf bij en deden net zo hard mee, dus ergens waren ze toen blijkbaar heel gelukkig met de situatie.
En hoe zij er nu over denken en tegen aan kijken, zou het niet weten , ze lijken het met kinderen netjes met elkaar te hebben opgelost, dat is het belangrijkst.
Niet met modder gooien , respect voor elkaar.
Hij is een volwassen man toch? Dan kan je je eigen keuzes maken, en als je gedwongen wordt door je vrouw dit te doen en je doet mee… ben je net zo schuldig.quote:
In de tijd van de poly was mcw niet zo losbollig als dat ze nu isquote:Op zondag 28 juni 2026 10:14 schreef Lipisu het volgende:
[..]
Tsja ze waren er zelf bij en deden net zo hard mee, dus ergens waren ze toen blijkbaar heel gelukkig met de situatie.
En hoe zij er nu over denken en tegen aan kijken, zou het niet weten , ze lijken het met kinderen netjes met elkaar te hebben opgelost, dat is het belangrijkst.
Niet met modder gooien , respect voor elkaar.
Dan ben je niet goed hoor! Als je haar eraf moet vanwege chemotherapie dan snap ik het, maar vanwege beschadigd haar en uitgezakte matten huilen? Dan moeten ze allemaal een schop onder hun kont krijgen. Stelletje idioten.quote:Op zondag 28 juni 2026 10:03 schreef Cyan het volgende:
[..]
Take it easy, niet zo serieus.. dat snappe we toch allemaal, ik wil er gewoon een beetje grappig over doen.quote:Op zondag 28 juni 2026 11:22 schreef Moppie1982 het volgende:
[..]
Hij is een volwassen man toch? Dan kan je je eigen keuzes maken, en als je gedwongen wordt door je vrouw dit te doen en je doet mee… ben je net zo schuldig.
Dank je wel. Ik kreeg het niet goed verwoord omdat het mij persoonlijk raakt.quote:Op zondag 28 juni 2026 11:29 schreef Snaky het volgende:
[..]
Dan ben je niet goed hoor! Als je haar eraf moet vanwege chemotherapie dan snap ik het, maar vanwege beschadigd haar en uitgezakte matten huilen? Dan moeten ze allemaal een schop onder hun kont krijgen. Stelletje idioten.
Wtf dan spoor je toch totaal niet als gezinquote:Op zondag 28 juni 2026 10:03 schreef Cyan het volgende:
[..]
Hear hear.quote:Op zondag 28 juni 2026 11:29 schreef Snaky het volgende:
[..]
Dan ben je niet goed hoor! Als je haar eraf moet vanwege chemotherapie dan snap ik het, maar vanwege beschadigd haar en uitgezakte matten huilen? Dan moeten ze allemaal een schop onder hun kont krijgen. Stelletje idioten.
Hahaha maximale aanstellerij, inderdaadquote:Op zondag 28 juni 2026 10:46 schreef AgnesGru het volgende:
[..]
Dat meen je![]()
Wat een maximale aanstellerij zeg.
Ik vraag me af hoe ze reageren als er iets 'echt' ergs gebeurt. Als dit al hun reactie bij zoiets is...quote:Op zondag 28 juni 2026 11:29 schreef Snaky het volgende:
[..]
Ik zie zuid-Europese plattelandstaferelen voor me 😃quote:Op zondag 28 juni 2026 12:01 schreef AccurateAllegiance het volgende:
[..]
Ik vraag me af hoe ze reageren als er iets 'echt' ergs gebeurt. Als dit al hun reactie bij zoiets is...
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |