abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_221180583
quote:
0s.gif Op maandag 29 juni 2026 10:34 schreef Huisopdehoek het volgende:

[..]
Ongetwijfeld. En dan heel lang klagen dat die niks doen.
Ze wonen er prima en ze wil nog heel lang daar met M en haar verloofde wonen. Dan zou ik het de investering waard vinden.

Maar Sanneke en ik denken heel anders. 😁
Toen ik ging scheiden en met mijn kinderen in een sociale huurwoning ging wonen heb ik de wc opnieuw laten betegelen en een nieuwe keuken laten plaatsen. Ik houd van comfort en vond het de investering meer dan waard.
pi_221180632
quote:
0s.gif Op maandag 29 juni 2026 10:21 schreef Huisopdehoek het volgende:

[..]
De apothekersassistente keek op de houdbaarheidsdatum, zag dat de verpakking niet beschadigd was en de inhaler niet stuk en zei ‘dit is nog goed’

Zoiets ?
En de apothekersassistent (of, zoals AM het infantiel zou noemen: de mevrouw van de apotheek) zag dat het goed was en ritste het zakje dicht.

Mijn hemel, wat spoort die vrouw (AM dan he) niet.
pi_221180633
Niemand heeft Sanneke kennelijk vertelt dat ze buiten kan gaan zitten zodat hij haar zoontje lekker met water kan spelen.
pi_221180845
quote:
0s.gif Op maandag 29 juni 2026 11:05 schreef Lodelie het volgende:
Niemand heeft Sanneke kennelijk vertelt dat ze buiten kan gaan zitten zodat hij haar zoontje lekker met water kan spelen.
Sanneke gaat zo boodschappen doen om onnodige meuk in de voorraad te stouwen en daarna gaat ze op de bank wachten tot dion thuis komt terwijl ze probeert haar kind in leven te houden...
Als dion thuis komt kan hij in de tuin met mijan spelen
pi_221180858
AM weer over dat juffen cadeau. We moeten ons niet gek laten maken, de juf kijkt maar op de stomme, lelijke klassenfoto's als ze wil zien welke kinderen in de klas zaten. En ze weet uit betrouwbare bron (die slijmerige Ijsland muis waarschijnlijk) dat de juffen die cadeautjes ook allemáál, helemáál niet leuk vinden.
Ondertussen heeft AM zich al drukker gemaakt om die hele eindejaars cadeaus dan de klassenouder die dat vreselijk heftige en ongewenste cadeau moet regelen.
Die vrouw moet in therapie hoor.
pi_221180892
quote:
0s.gif Op maandag 29 juni 2026 10:31 schreef Huisopdehoek het volgende:
AM heeft 4 extra (!) activiteiten geboekt. Volgens mij is ze er 1 of 2 dagen voor de motorrit en 1 dag er na. En die moeten natuurlijk helemaal volgeplanned zijn want anders komt er een error in haar hoofd.
Ik ben met mijn zoon van 27 op vakantie geweest , niets volgepland, ik zei je wil vast ook wel een keer alleen weg .
A’j mekaar geliek geft, bu’j rap oet e kuierd Als je niet in dicussie gaat, ben je snel uitgepraat
Aj gen kop hebt kuj ok niet uut het roam kiekn - als je geen hoofd hebt kun je ook niet uit het raam kijken
pi_221180903
quote:
17s.gif Op maandag 29 juni 2026 10:33 schreef Hocuspocus2 het volgende:
Jvp en Koen gaan, net als vorig jaar, er regelmatig op uit richting een plas oid met de kinderen. MCW was daar vorig toch ook zo enthousiast over? Duidelijk is dat dat initiatief nooit van haar kwam. De kinderen komen niet verder dan een terras als ze nu bij haar zijn.
Hoho laatst 2 keer naar een centerparcs achtig zwembad met 6 kinderen,de kermis, vakantie .
pi_221180914
AM etaleert weer eens een keer hoe antisociaal gedrag eruit ziet. Jeetje, wat gaat die vrouw los op het juffencadeau.
pi_221180925
Sanneke maakt zich druk om relaties van volslagen vreemden. Vrouw, kijk eerst eens naar je eigen relatie.
pi_221180941
quote:
1s.gif Op maandag 29 juni 2026 11:30 schreef AnnArt het volgende:
AM etaleert weer eens een keer hoe antisociaal gedrag eruit ziet. Jeetje, wat gaat die vrouw los op het juffencadeau.
En haar hele leven bestaat uit moetjes? Dat doet ze zichzelf toch een beetje aan dan. Als je niet werkt voor een baas heb je toch weinig 'moetjes' en bepaal je zelf wat moet en niet moet?
pi_221180962
Het leven van Am bestaat uit moetjes.
Inderdaad! Zoals alles moeten filmen en posten: Tafel dekken, huishoudschema, fruit eten, eten opscheppen, sleutel ophangen, proosten met wijn, lakens in de vriezer, op de bakfiets stappen, Jim uitzwaaien, doen alsof je veel boeken leest en die delen, op gesponserde trips gaan, plastic zooi delen.

Ik zou ook doodmoe worden van al die moetjes, die je hele leven bepalen.

Een tikkie betalen om de juf te bedanken kost je 30 sec van je dag. Dat zijn niet de moetjes waar je moe van wordt of die alles bepalen. 5 stories erover vol kotsen wel.
pi_221180967
quote:
0s.gif Op maandag 29 juni 2026 11:05 schreef Lodelie het volgende:
Het is nu te koud en het waait iets...
pi_221180979
quote:
0s.gif Op maandag 29 juni 2026 11:40 schreef Lodelie het volgende:
Het leven van Am bestaat uit moetjes.
Inderdaad! Zoals alles moeten filmen en posten: Tafel dekken, huishoudschema, fruit eten, eten opscheppen, sleutel ophangen, proosten met wijn, lakens in de vriezer, op de bakfiets stappen, Jim uitzwaaien, doen alsof je veel boeken leest en die delen, op gesponserde trips gaan, plastic zooi delen.

Ik zou ook doodmoe worden van al die moetjes, die je hele leven bepalen.

Een tikkie betalen om de juf te bedanken kost je 30 sec van je dag. Dat zijn niet de moetjes waar je moe van wordt of die alles bepalen. 5 stories erover vol kotsen wel.
En nog erger, even verkapt melden dat die van IJsland, die dus juf is, helemaal niet van juffencadeaus houdt. En het dus héél normaal is dat je er niet aan mee doet. Je hebt verdorie nog twee kinderen op de basisschool en een heel jaar is een juf of meester bij je kind betrokken. En daar kan geen eurootje vanaf? Maar wel elke keer een advertentie dat je haar op haar exclusieve zondagaccount kan volgen. Harken en binnenhalen, maar (uit)delen ho maar. Wat een egotripper is het toch. En dan zie je die foto van jaren terug met een baby, wat een zachtheid straalde ze toen nog uit. Flu flu zijn heeft haar niet leuker gemaakt, dat is duidelijk zichtbaar.
pi_221180985
Debbie weer met een ziek zijn story
Jaaa we moeten er natuurlijk wel aan blijven denken dat ze ziek is, geen energie heeft voor leuke singen( zoals met de kinderen bij 37 graden naar een mega druk zwembad gaan.
Achter het huis in een badje aan je Stanley beker met waterdrops lurken, enz enz.
pi_221181015
Ik schrijf zelden mee en amper over AM maar wat een zeurmens.

Ik ben zelf juf en ik hoef echt geen dure cadeaus. Als ouders perse iets willen geven dan graag voor de klas. Maar ik zou het wel heel raar vinden als 1 kind er nooit bij staat. Dat zou ik het kind niet eens kwalijk nemen. Waarschijnlijk zet die klassenmoeder echt wel die kinderen erbij. Niks is zo afwijzend voor een kind om niet genoemd te worden. En nee dat snapt een 5 jarige echt totaal niet. Hoevaak je het oom uitlegt. Ik ben namelijk wel een professional als het gaat om het kinderbrein haha.

Mijn eigen zoon heeft 2 grote klassencadeaus. Betaald en zwlfgemaakt met alle kinderen die naar groep 3 gaan. Daarnaast hebben we laatst nog allemaal een bloem gegeven en krijgt ie van ons voor zijn beide juffen een cadeautje om te geven. Ze zijn 3 jaar betrokken geweest bij hem. Hebben hem gesteund, getroost en aangemoedigd toen wij er niet waren. Dat is wel een bedankje waard.
  maandag 29 juni 2026 @ 11:56:33 #66
129011 -Bubseltje-
absofuckinglutely!!
pi_221181030
En nu is het over geld besparen door niet aan cadeautjes mee te doen? :+ :X
pi_221181042
quote:
0s.gif Op maandag 29 juni 2026 11:56 schreef -Bubseltje- het volgende:
En nu is het over geld besparen door niet aan cadeautjes mee te doen? :+ :X
Ik ga stuk: het draait volgens AM niet om geld. Haar hele leven draait om geld, voor haarzelf weliswaar, want zij is hoofd kostwinner. En wie betaalt, die bepaalt. En dat is wel weer duidelijk met het juffencadeau...
pi_221181045
quote:
0s.gif Op maandag 29 juni 2026 11:32 schreef JaNeeDan het volgende:
Sanneke maakt zich druk om relaties van volslagen vreemden. Vrouw, kijk eerst eens naar je eigen relatie.
Dit!! En iedereen weet toch dat die mensen in dat programma zitten omdat ze aandacht willen? En dit zorgt voor aandacht...
pi_221181059
quote:
0s.gif Op maandag 29 juni 2026 11:28 schreef ikmoetdrieten het volgende:

[..]
Ik ben met mijn zoon van 27 op vakantie geweest , niets volgepland, ik zei je wil vast ook wel een keer alleen weg .
Jim heeft niks te willen want AM betaald en hij is een prop die ze nodig heeft voor haar content.
pi_221181070
Ik zit eigenlijk nog te wachten, ná die apotheek-content, waar het verhaald blijft over preventief wormenpillen slikken. “Want wij, Geertsen, slikken een aantal keer per jaar pillen tegen aarsmaden. Let op; dit doen wij preventief want wij willen geen aarsmaden krioelend is onze anus.” Zoiets was het toch?
pi_221181080
quote:
0s.gif Op maandag 29 juni 2026 11:32 schreef JaNeeDan het volgende:
Precies dat. Ze zei ook iets van dat Dion en zij dat niet hadden zien aankomen. Zou zij het wel zien aankomen als Dion eens wat positieve aandacht krijgt van een ander?
pi_221181090
quote:
0s.gif Op maandag 29 juni 2026 11:47 schreef Lynnyl het volgende:

[..]
En nog erger, even verkapt melden dat die van IJsland, die dus juf is, helemaal niet van juffencadeaus houdt. En het dus héél normaal is dat je er niet aan mee doet. Je hebt verdorie nog twee kinderen op de basisschool en een heel jaar is een juf of meester bij je kind betrokken. En daar kan geen eurootje vanaf? Maar wel elke keer een advertentie dat je haar op haar exclusieve zondagaccount kan volgen. Harken en binnenhalen, maar (uit)delen ho maar. Wat een egotripper is het toch. En dan zie je die foto van jaren terug met een baby, wat een zachtheid straalde ze toen nog uit. Flu flu zijn heeft haar niet leuker gemaakt, dat is duidelijk zichtbaar.
Alsof alle juffen (&meesters) hetzelfde zijn ook.
Ons mam was juf op een basisschool en kreeg ook wel dingen waarvan ze dacht: tja.. had je de moeite bespaard. Ze had ook ongeveer 20 'beste/liefste juf' mokken, hoefde ze ook niet per se te krijgen ieder jaar. Maar het gaat om het idee. Dat er wat moeite wordt gedaan en als er niks gegeven werd vond ze het ook goed.
pi_221181093
Maar gaf AM niet altijd zo’n dom zakje van een weckpot met daarin thee en koffie ofzo aan de juffen? Of was dat voor iets anders?
pi_221181094
De reden dat AM niet mee doet met het klassencadeau is puur het schoppen tegen alles wat sociaal gewenst gedrag is. Zij wil zichzelf wegzetten als een of andere Messias die voorgaat in de mars van volgmoekes tegen de maatschappij. Maar als ze weer die traktatiezakjes moet promoten krijgt de leerkracht een presentje als een van die meiden jarig is. Alsof ze dáár op zitten te wachten, dat lullige theezakje en mini chocolaatje 🙄
pi_221181098
Daar heeft de apotheek toch helemaal geen tijd voor?!
Wat enorm overdreven 🤭.

Zo’n apotheek assistente is gewoon sociaal vriendelijk gebleven. Gewoon heel storend want ze hebben het al druk zat.

Ze weet van gekkigheid niet wat ze moet plaatsen op IG.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')