abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  Moderator maandag 29 juni 2026 @ 07:56:14 #1
184769 crew  Deisyy
pi_221179274
We gaan door!

Topicreeks: Topicreeks: Mommyvloggers aan de overkant #1 en Topicreeks: Topicreeks: Familievloggers #1 zijn gesloten en we gaan door met één topic voor alle vloggers/influencers, dus niet alleen de mommy- en familievloggers.

Klets gezellig mee, maar hou het netjes!

Tip: lees eerst het hele topic door voordat je reageert, dat scheelt misverstanden en ouwe koeien uit de sloot halen. Soms is gewoon 'alles' al gezegd.

- Reageer op wat de influencers laten zien, niet op inside of 'van horen van' informatie.
- Het op een hatelijke manier verbasteren van namen van influencers en gezin en het gebruiken van scheldnamen is niet toegestaan.
- Houd het netjes wat betreft de minderjarige kinderen.

Wij als mods zien natuurlijk niet alles en daarom hebben we op FOK! een topic report (TR) systeem waarmee je ons kunt helpen. Denk je een post te zien die niet door de beugel kan dan kun je een TR plaatsen. Daarmee kun je zelf meehelpen FOK! en de topics leuk te houden. Het kost de moderators teveel tijd om een terugkoppeling te geven op elk topic report, maar jullie kunnen er van uit gaan dat elke TR serieus beoordeeld wordt. Wil je een terugkoppeling? Vraag er om in je TR.Info uit MED

Ongeoorloofde posts worden verwijderd, zo werkt dat nou eenmaal op FOK!, omdat het voor ons niet altijd mogelijk is alles te lezen kan het gebeuren dat er toch nog een post verwijderd had moeten worden, zet dan (nogmaals) een TR, moderators zijn ook maar mensen. Het kan ook gebeuren dat er teveel tekst verwijderd wordt, of dat quotes verwijderd worden, want soms zitten we mobiel of moet het snel en dan gaat er onbedoeld weleens meer weg, maak er geen ramp van, er worden echt niet meteen strafpunten gegeven.

Wil je, om welke reden dan ook, anoniem kijken dan kan dat bijvoorbeeld hier: https://anonyig.com/en/ of www.mollygram.com (vaak sneller)

Voor feedback, opmerkingen en vragen aan de moderators kun je hier terecht SHO / [SHO FB] The SHO goes on

In Mededelingen vind je de userpolicy en de aanvulling daarop, ook staan er nog wat andere regeltjes en tips. En je vindt er ook ons banbeleid.
Ik ga gaten graven! Want waar gaten zijn is hoop!
  Moderator maandag 29 juni 2026 @ 07:57:00 #2
184769 crew  Deisyy
pi_221179277
Ik zag geen nieuw topic, dus ik heb er eentje geopend.
pi_221179293
Zou Sanneke nou zelf niet snappen dat ze een erfenis niet uit moet geven zomaar?
Ze heeft geen enkele voorziening voor haar toekomst. Geen pensioen, geen koopwoning.
En daar is ze echt niet de enige in. Maar als je dan de ‘gelukkige’ bent die een erfenis krijgt, zou je dat toch moeten gebruiken voor die toekomst? Niet voor de Action zeg maar.
‘Jouw ouders hadden zeker liever een jongetje gehad?’
pi_221179295
quote:
0s.gif Op maandag 29 juni 2026 07:30 schreef JaNeeDan het volgende:

[..]
Zoals ik het lees moet dat huis nog verkocht worden. Over dat geld zal ze nu nog niet kunnen beschikken.
Maar dat weerhoudt Sanneke er natuurlijk niet van om alvast vooruit te spenderen he... straks weer boos op moeder dat het zo tegen viel wat ze krijgt 👌
  Moderator maandag 29 juni 2026 @ 08:08:19 #5
184769 crew  Deisyy
pi_221179309
TT 'veractualialiseerd' :+
pi_221179314
quote:
0s.gif Op maandag 29 juni 2026 08:02 schreef DeEnigeEchteLouca het volgende:

[..]
Maar dat weerhoudt Sanneke er natuurlijk niet van om alvast vooruit te spenderen he... straks weer boos op moeder dat het zo tegen viel wat ze krijgt 👌
Hoe werkt dat, geld uitgeven voordat je het hebt?
Nu geen cent opzij zetten omdat je verwacht dat je spaarrekening vanzelf een keer gevuld gaat worden? Als ik haar moeder was zou ik haar geen geld geven. Misschien een betere auto maar ik zou niet willen dat mijn geld wordt besteed aan meuk en de nieuwste snack trends.
pi_221179320
quote:
1s.gif Op maandag 29 juni 2026 08:01 schreef LeSage het volgende:
Zou Sanneke nou zelf niet snappen dat ze een erfenis niet uit moet geven zomaar?
Ze heeft geen enkele voorziening voor haar toekomst. Geen pensioen, geen koopwoning.
En daar is ze echt niet de enige in. Maar als je dan de ‘gelukkige’ bent die een erfenis krijgt, zou je dat toch moeten gebruiken voor die toekomst? Niet voor de Action zeg maar.
We herinneren ons allemaal nog de tranen toen er ‘opeens’ een huis was en, achteraf gezien zogenaamd, te weinig geld voor de verhuizing.

Een ander lost het wel op.
pi_221179328
Ik hoop dat ze er wijs mee omgaat: goede veilige auto, wellicht een huis kopen, geld aan jezelf uitgeven dmv een goede coach. Kost wel wat maar als het een goede is is het het geld waard. Niet zo zeer mbt autisme maar voor haar zelf en hoe zij in het leven staat.
pi_221179333
quote:
0s.gif Op maandag 29 juni 2026 08:10 schreef JaNeeDan het volgende:

[..]
Hoe werkt dat, geld uitgeven voordat je het hebt?
Nu geen cent opzij zetten omdat je verwacht dat je spaarrekening vanzelf een keer gevuld gaat worden? Als ik haar moeder was zou ik haar geen geld geven. Misschien een betere auto maar ik zou niet willen dat mijn geld wordt besteed aan meuk en de nieuwste snack trends.
Als ik die moeder was zou ik lekker op wereldreis gaan en allerlei mensen spekken die wel iets bijdragen aan de vooruitgang van de wereld 👌
Of het op een rekening zetten voor mijan/kleinkinderen wat vrij komt als hij 21 is 👍 zodat Sanneke het met de boekencollectie moet doen 👌

Maar dat Sanneke iedere cent uitgeeft die binnen komt is wel duidelijk... hoe meer meuk hoe beter
pi_221179339
Ik zie net een reactie van onze altijd blije moeder onder een item over bevallen. 'Ik ben 2x in het ziekenhuis bevallen en dat is maar goed ook want anders was de eerste keer de baby gestorven en de tweede keer ik'.
pi_221179344
God ik zit voor de vlog maar wat is onze Tim irritant en overdreven zeg.. Voor iemand die eerst niet in beeld wou, pakt ie z'n fame aardig!
  Moderator maandag 29 juni 2026 @ 08:40:19 #12
184769 crew  Deisyy
pi_221179442
quote:
0s.gif Op maandag 29 juni 2026 08:20 schreef Iris2.0 het volgende:
God ik zit voor de vlog maar wat is onze Tim irritant en overdreven zeg.. Voor iemand die eerst niet in beeld wou, pakt ie z'n fame aardig!
Is dat deze?
#4: Michelle X Kapten & Son Mallorca trip
  Moderator maandag 29 juni 2026 @ 08:42:41 #13
184769 crew  Deisyy
pi_221179451
Vol in de make-up naar bed :')
pi_221179457
quote:
0s.gif Op maandag 29 juni 2026 08:17 schreef DeEnigeEchteLouca het volgende:

[..]
Als ik die moeder was zou ik lekker op wereldreis gaan en allerlei mensen spekken die wel iets bijdragen aan de vooruitgang van de wereld 👌
Of het op een rekening zetten voor mijan/kleinkinderen wat vrij komt als hij 21 is 👍 zodat Sanneke het met de boekencollectie moet doen 👌

Maar dat Sanneke iedere cent uitgeeft die binnen komt is wel duidelijk... hoe meer meuk hoe beter
Maar dat snapt ze niet, Sanneke moet kopen kopen kopen…. Wel heel grappig dat ik nu een ad krijg met div scootmobielen op deze pagina 😂😂misschien is dat wat voor Sanneke😂

[ Bericht 0% gewijzigd door Ramonkel op 29-06-2026 08:47:57 (Foutje ) ]
  maandag 29 juni 2026 @ 08:46:50 #15
129011 -Bubseltje-
absofuckinglutely!!
pi_221179460
Je gaat voor kamp de medicatie laten checken bij de apotheek. AM is het normaal niet nodig dan? Zo veel vragen
pi_221179477
Het maakt Sanneke alleen maar een naarder mens vind ik. Lekker leven van het geld van het verkochte huis van haar moeder, ipv proberen iets voor jezelf te doen en wat geld te verdienen. Want ik zeg niet dat ze een hele week kan werken, maar zijn probeert níks. Lekker gratis geld voor deze nare mevrouw.
pi_221179503
quote:
1s.gif Op maandag 29 juni 2026 08:01 schreef LeSage het volgende:
Dat heeft niemand haar verteld.
Ze rekent zich al rijk voordat ze iets heeft gekregen
pi_221179534
Ik vrees dat het kopen helemaal uit de hand loopt. En geld voor een mega bruiloft waar niemand komt. Ze zal best veel uitnodigingen versturen hoor maar denk niet dat er veel komen. Als je al zo weinig contact hebt met iemand dan voel ik me niet geroepen om naar een bruiloft te gaan van iemand. Maar goed dit denk ik.
pi_221179655
quote:
0s.gif Op maandag 29 juni 2026 08:46 schreef -Bubseltje- het volgende:
Je gaat voor kamp de medicatie laten checken bij de apotheek. AM is het normaal niet nodig dan? Zo veel vragen
Nog nooit laten doen
pi_221179663
quote:
0s.gif Op maandag 29 juni 2026 08:58 schreef brilduiker1973 het volgende:
Ik vrees dat het kopen helemaal uit de hand loopt. En geld voor een mega bruiloft waar niemand komt. Ze zal best veel uitnodigingen versturen hoor maar denk niet dat er veel komen. Als je al zo weinig contact hebt met iemand dan voel ik me niet geroepen om naar een bruiloft te gaan van iemand. Maar goed dit denk ik.
Met dat geld kan ze wel een hele stoet foodtrucks inhuren voor de bruiloft, een droom die in vervulling gaat 🫣

Ik zie het voor me, een rij foodtrucks die aan komt rijden, en Sanneke die er spontaan van begint te kronkelen 🫣

[ Bericht 7% gewijzigd door Muisjeruisje op 29-06-2026 09:11:17 ]
pi_221179775
Ik had even de hoop dat Sanneke haar kind niet meer in beeld zou brengen. Maar daar is ie weer.
pi_221179788
Jaarlijkse vrijstelling ¤ 6.908 per kind.

Eenmalig verhoogde vrijstelling.
Je mag in dat jaar de reguliere jaarlijkse vrijstelling niet daarnaast gebruiken. De eenmalige vrijstelling is: ¤ 33.129,-

Ben benieuwd hoe snel dat er doorheen is, vooral met en foodtruck bruiloft zal dat heel hard gaan. Ze had het daar laatst toch over dat ze de prijzen zo vonden tegenvallen voor een bruiloft?

Wij zijn jaren geleden heel simpel getrouwd toen ik 7 maanden zwanger was omdat op die manier alles makkelijk wettelijk geregeld werd mbt tot kind. Maar ik heb ook nooit gedroomd van een grote bruiloft, persoonlijk vonden we dat zonde van het geld.
pi_221179792
quote:
1s.gif Op maandag 29 juni 2026 09:18 schreef proud_mami het volgende:

Je mag in dat jaar de reguliere jaarlijkse vrijstelling niet daarnaast gebruiken. De eenmalige vrijstelling is: ¤ 33.129,-

Ben benieuwd hoe snel dat er doorheen is, vooral met en foodtruck bruiloft zal dat heel hard gaan. Ze had het daar laatst toch over dat ze de prijzen zo vonden tegenvallen voor een bruiloft?

Wij zijn jaren geleden heel simpel getrouwd toen ik 7 maanden zwanger was omdat op die manier alles makkelijk wettelijk geregeld werd mbt tot kind. Maar ik heb ook nooit gedroomd van een grote bruiloft, persoonlijk vonden we dat zonde van het geld.
Ik vind bruiloften ook zonde van het geld 🫣
pi_221179803
quote:

Vroeger droomde ik daar wel van, tot ik alle prijzen zag en me bedacht wat ik met dat geld allemaal kon doen🙈
pi_221179875
Jeetje zeg, hoe vól van zichzelf kan DBM zijn zeg🙈
  maandag 29 juni 2026 @ 09:31:11 #26
502694 Rimboequeen
Koningin van de jungle
pi_221179881
quote:
0s.gif Op maandag 29 juni 2026 08:46 schreef -Bubseltje- het volgende:
Heel vreemd, je weet toch zelf ook wat nodig is. En normale neusdruppels ipv ontstekingsremmende....Waarom??? Die hebben een hele andere werking, snap er niks van. Zou ze weten dat die voorzetkamer wekelijks gereinigd dient te worden? Daar zie ik never content van.
pi_221180013
De nodige stories over een medicijnpaspoort. Zou ze weten dat je die ook digitaal via de portal van (vrijwel alle) apotheken kunt krijgen? Zodat je die altijd bij de hand hebt want haar telefoon vergeet ze nooit, of zou ze dat papieren paspoort in een van die kraaktassen van de Belgische moekes doen en sleept ze die altijd mee als ze ergens heen gaan?
pi_221180065
quote:
0s.gif Op maandag 29 juni 2026 09:30 schreef opwegnaar het volgende:
Jeetje zeg, hoe vól van zichzelf kan DBM zijn zeg🙈
Vertel , waarover is ze zo vol van zich zelf
pi_221180093
quote:
0s.gif Op maandag 29 juni 2026 09:47 schreef miep123456 het volgende:

[..]
Geen idee, maar als je dr bezwete gezicht niet wil zien even een story skippen.
Ik sport ook met warm weer maar ik bespaar iedereen een soortgelijke foto😅
pi_221180132
Maar hoezo medicatie laten controleren? Ik neem aan dat je in huis hebt wat ze normaal gebruikt/voorgeschreven is. Wat valt daaraan te controleren?
En "in geval van nood op kamp kan ze een pufje van een ander kind gebruiken"??
Juist daarvoor neemt ze haar eigen medicatie mee lijkt me? En als dat niet voldoende is ga je naar de HAP of belt 112.
Medicatie van een ander gebruiken 8)7
pi_221180182
Volgens mij heeft ze die pufjes puur voor nood en zijn zeker tot nooit nodig.
Ik denk dat ze heeft laten controleren of het nog goed is.

En weer schermen met "6 jaar geleden lag ze in het ziekenhuis."

Am kan haast stories amper nog maar gevuld krijgen: veel boodschappen en to do lijstjes,en terugblikken.
pi_221180202
quote:
0s.gif Op maandag 29 juni 2026 09:47 schreef miep123456 het volgende:

[..]
Recent over de geweldige foto's die ze maakt, maar ze steekt het ook niet onder stoelen of banken hoe gespierd en sterk ze wel niet is, en dat ze cute outfits aanheeft...
pi_221180230
Een dag niet geklaagd, is een dag niet geleefd: muggen!

Zomaar een idee: investeren in horren i.p.v. troep.
pi_221180231
quote:
0s.gif Op maandag 29 juni 2026 10:09 schreef Lodelie het volgende:
Volgens mij heeft ze die pufjes puur voor nood en zijn zeker tot nooit nodig.
Ik denk dat ze heeft laten controleren of het nog goed is.

En weer schermen met "6 jaar geleden lag ze in het ziekenhuis."

Am kan haast stories amper nog maar gevuld krijgen: veel boodschappen en to do lijstjes,en terugblikken.
De apothekersassistente keek op de houdbaarheidsdatum, zag dat de verpakking niet beschadigd was en de inhaler niet stuk en zei ‘dit is nog goed’

Zoiets ?
pi_221180242
quote:
0s.gif Op maandag 29 juni 2026 10:21 schreef JaNeeDan het volgende:
Een dag niet geklaagd, is een dag niet geleefd: muggen!

Misschien investeren in horren i.p.v. troep. Zomaar een idee.
Nou dat. Zelfs bij de Action heb je van die horren die je met klittenband vast kan plakken op het kozijn.
Perfect? Nee. Goedkoop en waarschijnlijk afdoende? Ja.

Ik zou met de erfenis in ieder geval investeren in horren en zonwering aan de buitenkant. Rolluiken, desnoods. Daar heb je heel veel jaren plezier van.
pi_221180298
quote:
0s.gif Op maandag 29 juni 2026 10:23 schreef Huisopdehoek het volgende:

[..]
Nou dat. Zelfs bij de Action heb je van die horren die je met klittenband vast kan plakken op het kozijn.
Perfect? Nee. Goedkoop en waarschijnlijk afdoende? Ja.

Ik zou met de erfenis in ieder geval investeren in horren en zonwering aan de buitenkant. Rolluiken, desnoods. Daar heb je heel veel jaren plezier van.
Zou ik ook doen maar ik kan me bij Sanneke ook voorstellen dat zij weigert te investeren in een huurwoning. Ze vindt zoiets vast de verantwoordelijkheid van de woningcorporatie.
pi_221180317
Ik moet echt stoppen hier. Toen de hond net aan het eten was zei ik tegen hem “ben je lekker aan het smikkelberen“. Gelukkig was er niemand thuis, maar dit gaat geheid een keer fout.
pi_221180322
AM heeft 4 extra (!) activiteiten geboekt. Volgens mij is ze er 1 of 2 dagen voor de motorrit en 1 dag er na. En die moeten natuurlijk helemaal volgeplanned zijn want anders komt er een error in haar hoofd.
pi_221180344
quote:
0s.gif Op maandag 29 juni 2026 10:31 schreef Dikkiedik1966 het volgende:
Ik moet echt stoppen hier. Toen de hond net aan het eten was zei ik tegen hem “ben je lekker aan het smikkelberen“. Gelukkig was er niemand thuis, maar dit gaat geheid een keer fout.
😆
Join the club..
pi_221180363
Jvp en Koen gaan, net als vorig jaar, er regelmatig op uit richting een plas oid met de kinderen. MCW was daar vorig toch ook zo enthousiast over? Duidelijk is dat dat initiatief nooit van haar kwam. De kinderen komen niet verder dan een terras als ze nu bij haar zijn.
pi_221180389
quote:
0s.gif Op maandag 29 juni 2026 10:30 schreef JaNeeDan het volgende:

[..]
Zou ik ook doen maar ik kan me bij Sanneke ook voorstellen dat zij weigert te investeren in een huurwoning. Ze vindt zoiets vast de verantwoordelijkheid van de woningcorporatie.
Ongetwijfeld. En dan heel lang klagen dat die niks doen.
Ze wonen er prima en ze wil nog heel lang daar met M en haar verloofde wonen. Dan zou ik het de investering waard vinden.

Maar Sanneke en ik denken heel anders. 😁
pi_221180448
quote:
0s.gif Op maandag 29 juni 2026 10:31 schreef Huisopdehoek het volgende:
AM heeft 4 extra (!) activiteiten geboekt. Volgens mij is ze er 1 of 2 dagen voor de motorrit en 1 dag er na. En die moeten natuurlijk helemaal volgeplanned zijn want anders komt er een error in haar hoofd.
Hier verbaasde ik me ook over. Dat is veel. Plus dat die activiteiten al snel 100 euro pp kosten.
pi_221180477
quote:
0s.gif Op maandag 29 juni 2026 10:31 schreef Dikkiedik1966 het volgende:
😂😂
Pas op dat je het niet op je werk zegt ofzo
pi_221180479
quote:
0s.gif Op maandag 29 juni 2026 10:21 schreef Huisopdehoek het volgende:

[..]
De apothekersassistente keek op de houdbaarheidsdatum, zag dat de verpakking niet beschadigd was en de inhaler niet stuk en zei ‘dit is nog goed’

Zoiets ?
Ik kan me niet voorstellen wat ze dan gedaan hebben.

Er klost iemand op klompen binnen, met grote ogen want interactie, die heeft een diepvrieszakje met medicatie tegen astma (?) bij zich en wil dat dat gecontroleerd wordt want haar dochter gaat op kamp en zes jaar geleden lag ze in het ziekenhuis.

Wat valt er te controleren? Het recept, de gegevens van de patiënt en de medicatie zelf.
pi_221180488
quote:
Uh? Na twee à drie dagen Kos nu ook twee à drie dagen IJsland? Da's nu toch echt een bestemming waar je voor minstens een goeie week naartoe gaat, niet? Wat een korte trips gezien de afstanden...
pi_221180515
quote:
17s.gif Op maandag 29 juni 2026 10:33 schreef Hocuspocus2 het volgende:
Jvp en Koen gaan, net als vorig jaar, er regelmatig op uit richting een plas oid met de kinderen. MCW was daar vorig toch ook zo enthousiast over? Duidelijk is dat dat initiatief nooit van haar kwam. De kinderen komen niet verder dan een terras als ze nu bij haar zijn.
Heerlijk om te zien, koen lekker helpen met zandkastelen bouwen
pi_221180516
quote:
0s.gif Op maandag 29 juni 2026 10:38 schreef Lodelie het volgende:

[..]

Er klost iemand op klompen binnen, met grote ogen want interactie, die heeft een diepvrieszakje met medicatie tegen astma (?) bij zich en wil dat dat gecontroleerd wordt want haar dochter gaat op kamp en zes jaar geleden lag ze in het ziekenhuis.

Wat valt er te controleren? Het recept, de gegevens van de patiënt en de medicatie zelf.
Ze kunnen het hele pakketje nakijken en dan inderdaad nog aanraden om iets tegen uitdroging etc mee te nemen... Maar goed, dat soort lijstjes van 'vakantieapotheek' vind je op het internet ook wel. Maar als je het in de apotheek zelf vraagt, kan je het meteen open? Waarschijnlijk bedoelde ze het zo.
pi_221180518
quote:
En binnenkort weer Moraira! Wat is er gebeurd met de betonnen bak op Mallorca?
pi_221180532
quote:
0s.gif Op maandag 29 juni 2026 10:15 schreef opwegnaar het volgende:

[..]
Recent over de geweldige foto's die ze maakt, maar ze steekt het ook niet onder stoelen of banken hoe gespierd en sterk ze wel niet is, en dat ze cute outfits aanheeft...
Kijken we naar dezelfde persoon?
pi_221180540
quote:
0s.gif Op maandag 29 juni 2026 10:38 schreef Lodelie het volgende:

[..]

Hahaha, spot on.
pi_221180583
quote:
0s.gif Op maandag 29 juni 2026 10:34 schreef Huisopdehoek het volgende:

[..]
Ongetwijfeld. En dan heel lang klagen dat die niks doen.
Ze wonen er prima en ze wil nog heel lang daar met M en haar verloofde wonen. Dan zou ik het de investering waard vinden.

Maar Sanneke en ik denken heel anders. 😁
Toen ik ging scheiden en met mijn kinderen in een sociale huurwoning ging wonen heb ik de wc opnieuw laten betegelen en een nieuwe keuken laten plaatsen. Ik houd van comfort en vond het de investering meer dan waard.
pi_221180632
quote:
0s.gif Op maandag 29 juni 2026 10:21 schreef Huisopdehoek het volgende:

[..]

Zoiets ?
En de apothekersassistent (of, zoals AM het infantiel zou noemen: de mevrouw van de apotheek) zag dat het goed was en ritste het zakje dicht.

Mijn hemel, wat spoort die vrouw (AM dan he) niet.
pi_221180633
Niemand heeft Sanneke kennelijk vertelt dat ze buiten kan gaan zitten zodat hij haar zoontje lekker met water kan spelen.
pi_221180845
quote:
0s.gif Op maandag 29 juni 2026 11:05 schreef Lodelie het volgende:
Niemand heeft Sanneke kennelijk vertelt dat ze buiten kan gaan zitten zodat hij haar zoontje lekker met water kan spelen.
Sanneke gaat zo boodschappen doen om onnodige meuk in de voorraad te stouwen en daarna gaat ze op de bank wachten tot dion thuis komt terwijl ze probeert haar kind in leven te houden...
Als dion thuis komt kan hij in de tuin met mijan spelen
pi_221180858
AM weer over dat juffen cadeau. We moeten ons niet gek laten maken, de juf kijkt maar op de stomme, lelijke klassenfoto's als ze wil zien welke kinderen in de klas zaten. En ze weet uit betrouwbare bron (die slijmerige Ijsland muis waarschijnlijk) dat de juffen die cadeautjes ook allemáál, helemáál niet leuk vinden.
Ondertussen heeft AM zich al drukker gemaakt om die hele eindejaars cadeaus dan de klassenouder die dat vreselijk heftige en ongewenste cadeau moet regelen.
Die vrouw moet in therapie hoor.
pi_221180892
quote:
Ik ben met mijn zoon van 27 op vakantie geweest , niets volgepland, ik zei je wil vast ook wel een keer alleen weg .
A’j mekaar geliek geft, bu’j rap oet e kuierd Als je niet in dicussie gaat, ben je snel uitgepraat
Aj gen kop hebt kuj ok niet uut het roam kiekn - als je geen hoofd hebt kun je ook niet uit het raam kijken
pi_221180903
quote:
Hoho laatst 2 keer naar een centerparcs achtig zwembad met 6 kinderen,de kermis, vakantie .
pi_221180914
AM etaleert weer eens een keer hoe antisociaal gedrag eruit ziet. Jeetje, wat gaat die vrouw los op het juffencadeau.
pi_221180925
Sanneke maakt zich druk om relaties van volslagen vreemden. Vrouw, kijk eerst eens naar je eigen relatie.
pi_221180941
quote:
1s.gif Op maandag 29 juni 2026 11:30 schreef AnnArt het volgende:
AM etaleert weer eens een keer hoe antisociaal gedrag eruit ziet. Jeetje, wat gaat die vrouw los op het juffencadeau.
En haar hele leven bestaat uit moetjes? Dat doet ze zichzelf toch een beetje aan dan. Als je niet werkt voor een baas heb je toch weinig 'moetjes' en bepaal je zelf wat moet en niet moet?
pi_221180962
Het leven van Am bestaat uit moetjes.
Inderdaad! Zoals alles moeten filmen en posten: Tafel dekken, huishoudschema, fruit eten, eten opscheppen, sleutel ophangen, proosten met wijn, lakens in de vriezer, op de bakfiets stappen, Jim uitzwaaien, doen alsof je veel boeken leest en die delen, op gesponserde trips gaan, plastic zooi delen.

Ik zou ook doodmoe worden van al die moetjes, die je hele leven bepalen.

Een tikkie betalen om de juf te bedanken kost je 30 sec van je dag. Dat zijn niet de moetjes waar je moe van wordt of die alles bepalen. 5 stories erover vol kotsen wel.
pi_221180967
quote:
0s.gif Op maandag 29 juni 2026 11:05 schreef Lodelie het volgende:
Het is nu te koud en het waait iets...
pi_221180979
quote:
0s.gif Op maandag 29 juni 2026 11:40 schreef Lodelie het volgende:
Het leven van Am bestaat uit moetjes.
Inderdaad! Zoals alles moeten filmen en posten: Tafel dekken, huishoudschema, fruit eten, eten opscheppen, sleutel ophangen, proosten met wijn, lakens in de vriezer, op de bakfiets stappen, Jim uitzwaaien, doen alsof je veel boeken leest en die delen, op gesponserde trips gaan, plastic zooi delen.

Ik zou ook doodmoe worden van al die moetjes, die je hele leven bepalen.

Een tikkie betalen om de juf te bedanken kost je 30 sec van je dag. Dat zijn niet de moetjes waar je moe van wordt of die alles bepalen. 5 stories erover vol kotsen wel.
En nog erger, even verkapt melden dat die van IJsland, die dus juf is, helemaal niet van juffencadeaus houdt. En het dus héél normaal is dat je er niet aan mee doet. Je hebt verdorie nog twee kinderen op de basisschool en een heel jaar is een juf of meester bij je kind betrokken. En daar kan geen eurootje vanaf? Maar wel elke keer een advertentie dat je haar op haar exclusieve zondagaccount kan volgen. Harken en binnenhalen, maar (uit)delen ho maar. Wat een egotripper is het toch. En dan zie je die foto van jaren terug met een baby, wat een zachtheid straalde ze toen nog uit. Flu flu zijn heeft haar niet leuker gemaakt, dat is duidelijk zichtbaar.
pi_221180985
Debbie weer met een ziek zijn story
Jaaa we moeten er natuurlijk wel aan blijven denken dat ze ziek is, geen energie heeft voor leuke singen( zoals met de kinderen bij 37 graden naar een mega druk zwembad gaan.
Achter het huis in een badje aan je Stanley beker met waterdrops lurken, enz enz.
pi_221181015
Ik schrijf zelden mee en amper over AM maar wat een zeurmens.

Ik ben zelf juf en ik hoef echt geen dure cadeaus. Als ouders perse iets willen geven dan graag voor de klas. Maar ik zou het wel heel raar vinden als 1 kind er nooit bij staat. Dat zou ik het kind niet eens kwalijk nemen. Waarschijnlijk zet die klassenmoeder echt wel die kinderen erbij. Niks is zo afwijzend voor een kind om niet genoemd te worden. En nee dat snapt een 5 jarige echt totaal niet. Hoevaak je het oom uitlegt. Ik ben namelijk wel een professional als het gaat om het kinderbrein haha.

Mijn eigen zoon heeft 2 grote klassencadeaus. Betaald en zwlfgemaakt met alle kinderen die naar groep 3 gaan. Daarnaast hebben we laatst nog allemaal een bloem gegeven en krijgt ie van ons voor zijn beide juffen een cadeautje om te geven. Ze zijn 3 jaar betrokken geweest bij hem. Hebben hem gesteund, getroost en aangemoedigd toen wij er niet waren. Dat is wel een bedankje waard.
  maandag 29 juni 2026 @ 11:56:33 #66
129011 -Bubseltje-
absofuckinglutely!!
pi_221181030
En nu is het over geld besparen door niet aan cadeautjes mee te doen? :+ :X
pi_221181042
quote:
0s.gif Op maandag 29 juni 2026 11:56 schreef -Bubseltje- het volgende:
En nu is het over geld besparen door niet aan cadeautjes mee te doen? :+ :X
Ik ga stuk: het draait volgens AM niet om geld. Haar hele leven draait om geld, voor haarzelf weliswaar, want zij is hoofd kostwinner. En wie betaalt, die bepaalt. En dat is wel weer duidelijk met het juffencadeau...
pi_221181045
quote:
0s.gif Op maandag 29 juni 2026 11:32 schreef JaNeeDan het volgende:
Sanneke maakt zich druk om relaties van volslagen vreemden. Vrouw, kijk eerst eens naar je eigen relatie.
Dit!! En iedereen weet toch dat die mensen in dat programma zitten omdat ze aandacht willen? En dit zorgt voor aandacht...
pi_221181059
quote:
0s.gif Op maandag 29 juni 2026 11:28 schreef ikmoetdrieten het volgende:

[..]
Ik ben met mijn zoon van 27 op vakantie geweest , niets volgepland, ik zei je wil vast ook wel een keer alleen weg .
Jim heeft niks te willen want AM betaald en hij is een prop die ze nodig heeft voor haar content.
pi_221181070
Ik zit eigenlijk nog te wachten, ná die apotheek-content, waar het verhaald blijft over preventief wormenpillen slikken. “Want wij, Geertsen, slikken een aantal keer per jaar pillen tegen aarsmaden. Let op; dit doen wij preventief want wij willen geen aarsmaden krioelend is onze anus.” Zoiets was het toch?
pi_221181080
quote:
0s.gif Op maandag 29 juni 2026 11:32 schreef JaNeeDan het volgende:
Precies dat. Ze zei ook iets van dat Dion en zij dat niet hadden zien aankomen. Zou zij het wel zien aankomen als Dion eens wat positieve aandacht krijgt van een ander?
pi_221181090
quote:
0s.gif Op maandag 29 juni 2026 11:47 schreef Lynnyl het volgende:

[..]
En nog erger, even verkapt melden dat die van IJsland, die dus juf is, helemaal niet van juffencadeaus houdt. En het dus héél normaal is dat je er niet aan mee doet. Je hebt verdorie nog twee kinderen op de basisschool en een heel jaar is een juf of meester bij je kind betrokken. En daar kan geen eurootje vanaf? Maar wel elke keer een advertentie dat je haar op haar exclusieve zondagaccount kan volgen. Harken en binnenhalen, maar (uit)delen ho maar. Wat een egotripper is het toch. En dan zie je die foto van jaren terug met een baby, wat een zachtheid straalde ze toen nog uit. Flu flu zijn heeft haar niet leuker gemaakt, dat is duidelijk zichtbaar.
Alsof alle juffen (&meesters) hetzelfde zijn ook.
Ons mam was juf op een basisschool en kreeg ook wel dingen waarvan ze dacht: tja.. had je de moeite bespaard. Ze had ook ongeveer 20 'beste/liefste juf' mokken, hoefde ze ook niet per se te krijgen ieder jaar. Maar het gaat om het idee. Dat er wat moeite wordt gedaan en als er niks gegeven werd vond ze het ook goed.
pi_221181093
Maar gaf AM niet altijd zo’n dom zakje van een weckpot met daarin thee en koffie ofzo aan de juffen? Of was dat voor iets anders?
pi_221181094
De reden dat AM niet mee doet met het klassencadeau is puur het schoppen tegen alles wat sociaal gewenst gedrag is. Zij wil zichzelf wegzetten als een of andere Messias die voorgaat in de mars van volgmoekes tegen de maatschappij. Maar als ze weer die traktatiezakjes moet promoten krijgt de leerkracht een presentje als een van die meiden jarig is. Alsof ze dáár op zitten te wachten, dat lullige theezakje en mini chocolaatje 🙄
pi_221181098
Daar heeft de apotheek toch helemaal geen tijd voor?!
Wat enorm overdreven 🤭.

Zo’n apotheek assistente is gewoon sociaal vriendelijk gebleven. Gewoon heel storend want ze hebben het al druk zat.

Ze weet van gekkigheid niet wat ze moet plaatsen op IG.
pi_221181100
quote:
1s.gif Op maandag 29 juni 2026 12:11 schreef Dievanhiernaast het volgende:

[..]
Alsof alle juffen (&meesters) hetzelfde zijn ook.
Ons mam was juf op een basisschool en kreeg ook wel dingen waarvan ze dacht: tja.. had je de moeite bespaard. Ze had ook ongeveer 20 'beste/liefste juf' mokken, hoefde ze ook niet per se te krijgen ieder jaar. Maar het gaat om het idee. Dat er wat moeite wordt gedaan en als er niks gegeven werd vond ze het ook goed.
Ja hierom maak ik gewoon het tikkie over. En als er eens een jaar komt waarbij er extra aandacht of iets is geweest voor mijn kind dan zoek ik zelf wel wat extra’s uit. Maar dat is nog niet aan de hand geweest.
pi_221181103
quote:
0s.gif Op maandag 29 juni 2026 11:21 schreef DeEnigeEchteLouca het volgende:

[..]
Sanneke gaat zo boodschappen doen om onnodige meuk in de voorraad te stouwen en daarna gaat ze op de bank wachten tot dion thuis komt terwijl ze probeert haar kind in leven te houden...
Als dion thuis komt kan hij in de tuin met mijan spelen
Ik vraag me af hoe de familie van Dion hier tegenaan kijkt, dit wil je toch niet voor je zoon en kleinkind?
pi_221181114
quote:
0s.gif Op maandag 29 juni 2026 11:59 schreef Lynnyl het volgende:

[..]
Ik ga stuk: het draait volgens AM niet om geld. Haar hele leven draait om geld, voor haarzelf weliswaar, want zij is hoofd kostwinner. En wie betaalt, die bepaalt. En dat is wel weer duidelijk met het juffencadeau...
Dit!
Hoe krijgt AM die hypocrisie haar strot uit?! Vrouw die niets voor een ander wenst te doen, als dat geen geld oplevert? En zelfs haar kinderen inzet voor geld. Dit gaat irritainment voorbij.
pi_221181123
AM ‘mijn hele leven bestaat uit moetjes en zo hoort het. Zo klaar mee’

Mens, stel je niet zo aan. De meeste moetjes leg je jezelf op omdat je een error krijgt als dingen niet zo gaan zoals ze van jezelf moeten óf je verdient geld aan de moetjes.

Jankerd.
pi_221181145
Ik heb ooit de
quote:
0s.gif Op maandag 29 juni 2026 12:13 schreef Lostit het volgende:

[..]
Ja hierom maak ik gewoon het tikkie over. En als er eens een jaar komt waarbij er extra aandacht of iets is geweest voor mijn kind dan zoek ik zelf wel wat extra’s uit. Maar dat is nog niet aan de hand geweest.
kinderen koekjes laten bakken en in een leuk trommeltje gedaan, kost geen drol , meiden kunnen het zelf . Als am er zelf geen energie in wil stoppen kan ze het de meisjes toch laten doen?
pi_221181183
quote:
0s.gif Op maandag 29 juni 2026 12:04 schreef Huisopdehoek het volgende:

[..]
Jim heeft niks te willen want AM betaald en hij is een prop die ze nodig heeft voor haar content.
Ik heb ook betaald ☺. , maar nog steeds samen beslissen , wat we gingen doen , het was ook zijn vakantie en of hij alleen ergens naar toe wilde, prima hij is 27 , en geen klein kind denk ik dan die je bij de hand moet nemen .
A’j mekaar geliek geft, bu’j rap oet e kuierd Als je niet in dicussie gaat, ben je snel uitgepraat
Aj gen kop hebt kuj ok niet uut het roam kiekn - als je geen hoofd hebt kun je ook niet uit het raam kijken
pi_221181186
Het is paybacktime voor Suus. AM wil dat S iets voor haar naait. Komt ie, Suus: 🖕
pi_221181193
quote:
0s.gif Op maandag 29 juni 2026 12:21 schreef Lipisu het volgende:
Ik heb ooit de
[..]
kinderen koekjes laten bakken en in een leuk trommeltje gedaan, kost geen drol , meiden kunnen het zelf . Als am er zelf geen energie in wil stoppen kan ze het de meisjes toch laten doen?
Dat levert niets op, behalve wat content. Maar omdat ze anti-juffencadeau is kan dat niet in haar stories natuurlijk. En... dan moet ze koekjes bakken met die meiden. Moet ze zelf deeg draaien, instructies geven, koekjes afbakken. En ze 'moet' al zoveel. Dat kan niet meer bij haar mental load.
pi_221181199
Am zit volgens mij midden in de overgang en/of kan slecht tegen de hitte.

Jeetje zeg.
pi_221181202
quote:
0s.gif Op maandag 29 juni 2026 12:29 schreef AnnArt het volgende:
Het is paybacktime voor Suus. AM wil dat S iets voor haar naait. Komt ie, Suus: 🖕
Risico is juist groot dat ze haar belachelijk gaat maken als het niet naar haar zin is. Kan de IJslandse vriendin het niet beter doen, die durft ze niet af te kraken.
pi_221181204
AM zou eens een keer aan Lot en Jet kunnen denken ipv haarzelf , dat de kinderen het ook leuk vinden om de juf wat te geven .
Toch raar dat ze dat niet mogen
Maar ik vind haar schijnheilig , misschien zegt ze dit alleen maar weer omdat dit veel reakties oplevert
Je weet niet meer of ze echt is of nep
pi_221181212
quote:
0s.gif Op maandag 29 juni 2026 12:30 schreef Lodelie het volgende:
Am zit volgens mij midden in de overgang en/of kan slecht tegen de hitte.

Jeetje zeg.
Nou als dit haar premenopauze periode is dan zal haar content er niet beter op worden. Zeurflu is het, meer niet. Karen en Gerda zijn er heilig bij.
pi_221181231
quote:
0s.gif Op maandag 29 juni 2026 08:40 schreef Deisyy het volgende:

[..]
Is dat deze?
#4: Michelle X Kapten & Son Mallorca trip
Ja
pi_221181248
Ik versta het niet goed, denk ik.. Zegt Sanneke nu dat ze normaal 75F draagt qua bh en nu een keer 95D heeft gekocht?
pi_221181258
Sanneke over bh 😂🤣😂🤣 o jommes ik heb gewoon buikpijn van het lachen.... "ik heb dus maat 75F of G 🤣😂🤣😂🤣😂🤣 ow veeg me op....
En deze is dan maat 95D ...

Sanneke weet echt niet hoe dit werkt he???? Ow zoveel buikpijn nu van het lachen... 75F 🤣😂🤣👍👌 15 jaar geleden misschien schat....
pi_221181260
quote:
0s.gif Op maandag 29 juni 2026 12:39 schreef Hope88 het volgende:
Ik versta het niet goed, denk ik.. Zegt Sanneke nu dat ze normaal 75F draagt qua bh en nu een keer 95D heeft gekocht?
Ja!! 🤣😂 helemaal goed gehoord 🤣😂
pi_221181266
quote:
0s.gif Op maandag 29 juni 2026 10:47 schreef JaNeeDan het volgende:

[..]
Ze ruilt haar home away from home net zo snel in als haar partner, zegt ookal weer genoeg. Echt deze vrouw!
  maandag 29 juni 2026 @ 12:42:10 #93
502694 Rimboequeen
Koningin van de jungle
pi_221181269
quote:
0s.gif Op maandag 29 juni 2026 10:39 schreef MonaB het volgende:

[..]
Uh? Na twee à drie dagen Kos nu ook twee à drie dagen IJsland? Da's nu toch echt een bestemming waar je voor minstens een goeie week naartoe gaat, niet? Wat een korte trips gezien de afstanden...
Nee ze gaan ook langer, staat ook in de door jou gequote bericht. Die motorrit duurt 5 of 6 dagen en ervoor en erna hebben ze nog een klein beetje "vrije" tijd.
pi_221181285
quote:
Koen ziet er wat voller uit, minder zorgelijk.
Fijn voor hem
pi_221181311
De tweeling komt thuis, er kan niet eens een hallo vanaf. Maar meteen ‘er is toch geen tropenrooster meer?…. Zij ook?… ik heb een naaiklusje voor je’.
pi_221181338
Juffenkadootjes, tikkies voor juffenkadootjes, groepsapp voor de klas, er staat Sanneke nog heel wat te wachten
pi_221181354
Had niemand alleen Sannekr verteld dat muggen door een open raam vliegen?
pi_221181356
quote:
0s.gif Op maandag 29 juni 2026 12:53 schreef IlseMarije het volgende:
Juffenkadootjes, tikkies voor juffenkadootjes, groepsapp voor de klas, er staat Sanneke nog heel wat te wachten
Iemand moet het haar nu al vast zeggen anders vergeet ze het weer
pi_221181397
quote:
0s.gif Op maandag 29 juni 2026 12:42 schreef Rimboequeen het volgende:

[..]
Nee ze gaan ook langer, staat ook in de door jou gequote bericht. Die motorrit duurt 5 of 6 dagen en ervoor en erna hebben ze nog een klein beetje "vrije" tijd.
De horror, vrije tijd😱😱😱
pi_221181407
quote:

Bruiloft, nieuwe meubels, vakanties en horeca. Dat geld is er doorheen binnen een jaar. Het is nu al uitgegeven in haar hoofd.
En ik denk dat ze nu ook al wat toegestopt krijgt van haar moeder.

Ik denk ook dat ze verwacht dat ze haar deel van de erfenis al krijgt. Daar had ze eerder een vraag over of iemand hier meer over wist. Vroegtijdig uitbetalen van het kindsdeel. Dus ik verwacht dat zij meer verwacht dan die 33.000. En dat is een mooi bedrag om te sparen/beleggen.
Ik ben vandaag zo vrolijk, zo vrolijk, zo vrolijk
pi_221181421
Zou Maarten wel een tikkie mogen betalen voor een collega die weggaat of voor de lief en leed pot?

Of geeft Maarten alleen een hand "want zo doen wij Geertsen dat"
pi_221181459
Sanneke en bh maat 75 F :D

Hoe dan? Dat snijdt toch in je rug. Of zijn de oude bh s zo oud en uitgerekt?
Ik ben vandaag zo vrolijk, zo vrolijk, zo vrolijk
pi_221181463
quote:
1s.gif Op maandag 29 juni 2026 13:13 schreef WinnieWana het volgende:
Sanneke en bh maat 75 F :D

Hoe dan? Dat snijdt toch in je rug. Of zijn de oude bh s zo oud en uitgerekt?
Eerst zegt ze ‘ik had deze al in 75F, nu heb ik hem in het zwart in 95 D. Dus die eerste BH maat zal wel een foutje zijn geweest. Of wishful thinking.
pi_221181480
quote:
0s.gif Op maandag 29 juni 2026 12:53 schreef IlseMarije het volgende:
Luizenmoeder, klaar-over (bestaat dat nog?) de klas schoonmaken aan het einde van het jaar, versieren voor Sint/kerst.
Of zou ze dat al bij inschrijving aangeven: ik ben autist, dat kan ik niet.
pi_221181492
quote:
0s.gif Op maandag 29 juni 2026 13:05 schreef Lodelie het volgende:
Zou Maarten wel een tikkie mogen betalen voor een collega die weggaat of voor de lief en leed pot?

Of geeft Maarten alleen een hand "want zo doen wij Geertsen dat"
Misschien krijgt hij zakgeld. En moet hij kiezen van de CEO: óf een bijdrage voor de lief- en leedpot óf een koffieknipkaart.
pi_221181499
quote:
1s.gif Op maandag 29 juni 2026 13:14 schreef Huisopdehoek het volgende:

[..]
Eerst zegt ze ‘ik had deze al in 75F, nu heb ik hem in het zwart in 95 D. Dus die eerste BH maat zal wel een foutje zijn geweest. Of wishful thinking.
Nee ze zegt dat ze deze al in lila heeft... ze heeft eigenlijk maat 75F maar deze in maat 95D en ook al in het lila denk dat ze heel veel jaren geleden in haar pubertijd ofzo maat 75F heeft gekocht en denkt dat die maat altijd zo blijft ofzo 🤷
pi_221181508
Vraag mij niet waarom, maar ik kan mij herrineren dat Sanneke ooit eens naar de Bra store is geweest en die meten ook echt totaal anders en kom je vaak met een kleinere omvang en een grotere cupmaat terug. Lijkt mij erg knellen en oncomfortabel zitten,maar als de bh ook al net zo oud is als die shop sessie toen is hij nu zo uitgeleverd en past dan wel, maar of het goed zit, nee, denk het niet.
pi_221181510
Uitgelubberd!
pi_221181532
quote:
0s.gif Op maandag 29 juni 2026 13:17 schreef Huisopdehoek het volgende:

[..]
Luizenmoeder, klaar-over (bestaat dat nog?) de klas schoonmaken aan het einde van het jaar, versieren voor Sint/kerst.
Wat dacht je van elke dag op het schoolplein staan , 2x, of meer. 5 dagen in de week ook in de hitte, wind, regen. Ik zie het haar niet doen!
pi_221181568
quote:

[..]
Ze raakt al overprikkeld als ze er aan denkt.
Ik vind haar wel zo'n type dat niks doet en vervolgens zeurt dat ze niet mee mag met het schoolreisje.
pi_221181593
quote:
0s.gif Op maandag 29 juni 2026 13:20 schreef DeEnigeEchteLouca het volgende:

[..]
Nee ze zegt dat ze deze al in lila heeft... ze heeft eigenlijk maat 75F maar deze in maat 95D en ook al in het lila denk dat ze heel veel jaren geleden in haar pubertijd ofzo maat 75F heeft gekocht en denkt dat die maat altijd zo blijft ofzo 🤷
Zou de lila bh dan nu eens in de was gaan?
pi_221181598
AM die de juf cadeaus gebruikt om een les te geven over dat het niet om spullen draait.

Ook AM: graaide eerst wekelijks de groenrijk leeg en krijgt nu constant zooi van de drukke mama (om nog maar even te zwijgen over andere samenwerkingen).

Goed punt AM. Goed punt.
pi_221181600
AM was alleen de kussenslopen en onderlakens (= hoeslakens?) aangezien niemand onder een dekbed heeft gelegen afgelopen week. Maar die lakens die elke dag in de vriezer gingen dan?
pi_221181627
Omvang 75, ammehoela Sanneke 🤣
pi_221181631
AM over de tweeling die naar verschillende klassen is geweest de eerste paar maanden: ‘het heeft consequenties gehad die niet meer terug te draaien zijn.’

Wat een dramaqueen..
daar zal ze zelf wel weer een trauma van hebben, moeten er zelfhulpboeken op het nachtkastje liggen gelezen worden en het zal tot in lengte van dagen uitgemolken worden.
pi_221181640
quote:
0s.gif Op maandag 29 juni 2026 13:44 schreef Riveressie1 het volgende:
Om haar bovenbeen gepast misschien? Want iemand heeft haar ooit verteld dat dat dan ook je bh maat is, en je je niet uit hoeft te kleden om te passen?
pi_221181648
Of supermarkten even rijstwafels met zoet willen maken. Denkt Sanneke nou dat supermarkten zelf de producten maken die ze verkopen?

Ze heeft maat 75F maar 95D zit goed. Dan heb je dus geen 75F. Ik heb 75D, een 95 kan ik twee keer om me heen wikkelen. Een 80C zou dan kunnen of een 70E maar dan houdt het wel op.

En een shortama gekocht die nog te groot is. Je kan het maar vast in huis hebben voor de winter.

Wat zou het budget worden voor juli?
pi_221181661
quote:
1s.gif Op maandag 29 juni 2026 13:34 schreef Dievanhiernaast het volgende:

[..]
Ze raakt al overprikkeld als ze er aan denkt.
Ik vind haar wel zo'n type dat niks doet en vervolgens zeurt dat ze niet mee mag met het schoolreisje.
Oohhh deja vu van de basisschool jaren hier.
Van die Gerda's die nooit ook maar iets voor school wilden betekenen, ( naar mijn mening is er altijd wel iets wat je past) maar bij de eindmusical en eindfeest wel alles wilden bepalen. Sommigen wisten nog alle kinderen niet na 8 jaar.
pi_221181666
Sanneke spreekt zo slecht dat haar verhaal over de beha, zoals gewoonlijk, kant noch wal raakt.
Volgens mij probeerde ze te zeggen dat haar beha-maat ooit gemeten is en toen op 75F kwam, maar dat het nu niet meer klopt en ze eigenlijk niet weet wat haar maat nu is.

Maar ze zegt: “ik heb eigenlijk 75F”.

De temperatuur is wat gedaald, maar nog steeds hoger dan haar IQ.
pi_221181685
quote:
0s.gif Op maandag 29 juni 2026 13:27 schreef brilduiker1973 het volgende:

[..]
Wat dacht je van elke dag op het schoolplein staan , 2x, of meer. 5 dagen in de week ook in de hitte, wind, regen. Ik zie het haar niet doen!
Ze heeft geen auto/rijbewijs dus kan niet in de auto blijven zitten tot de school uitgaat zoals DBM doet, ze kan zich nog verschuilen in de bak van de bakfiets maar dat is zo”n gedoe 🤣
pi_221181715
quote:
0s.gif Op maandag 29 juni 2026 13:44 schreef Huisopdehoek het volgende:
AM over de tweeling die naar verschillende klassen is geweest de eerste paar maanden: ‘het heeft consequenties gehad die niet meer terug te draaien zijn.’

Wat een dramaqueen..
daar zal ze zelf wel weer een trauma van hebben, moeten er zelfhulpboeken op het nachtkastje liggen gelezen worden en het zal tot in lengte van dagen uitgemolken worden.
Ik kon dit even niet volgen.
Ik dacht dat ze wel op dezelfde school zaten maar niet in dezelfde klas? Dus ze zijn halverwege het schooljaar gewisseld om samen te komen? Dat heeft ze niet eerder verteld volgens mij.
En wat is dat over consequenties die niet meer terug te draaien zijn?

Ik vind het ook nogal dramatisch. Als ze niet hetzelfde niveau hebben, dan is dat gewoon zo.
Ik heb het idee dat dat samen zijn misschien wel belangrijker voor AM is dan voor S&S.
pi_221181732
Bizar toch, DBM straalt en is helemaal opgewekt dat ze met vriendje weer eens naar het ziekenhuis kan..
pi_221181758
quote:

[..]
Daar stuurt ze Dion voor naar school.
pi_221181793
quote:
0s.gif Op maandag 29 juni 2026 12:39 schreef Hope88 het volgende:
Maar jongens ze heeft geen tijd en geld om het een keer goed op te laten meten. Hoe krijgt ze het haar strot uit.
pi_221181821
quote:
0s.gif Op maandag 29 juni 2026 14:13 schreef Mirp het volgende:

[..]
Maar jongens ze heeft geen tijd en geld om het een keer goed op te laten meten. Hoe krijgt ze het haar strot uit.
Ze heeft eigenlijk maat 75F, FF of G. Twintig jaar geleden misschien.
pi_221181858
Als ze een goede bh wil, waarmee ze nu dus indirect zegt dat die van de Hema niet goed zijn, dan kan ze beter ipv beha's en bralettes kopen doorsparen. Maar dat woord kent ze waarschijnlijk niet.
Goedkoop is duurkoop en duurkoop is goedkoop👍
pi_221181861
quote:
0s.gif Op maandag 29 juni 2026 14:02 schreef opwegnaar het volgende:
Bizar toch, DBM straalt en is helemaal opgewekt dat ze met vriendje weer eens naar het ziekenhuis kan..
Onder schooltijd?
pi_221181864
Ik heb vlogdag. Vlog 3, die vriend uit Barca. Mies loopt alweer te janken over zijn situatie. Hoe lang kent zij hem 🤣 Ik zou echt vet awkard zijn als een jankende MCW mij op stond te wachten op Schiphol

[ Bericht 25% gewijzigd door Iris2.0 op 29-06-2026 14:29:38 (Toevoeging) ]
pi_221181906
De jurk die Sanneke in de reel draagt ziet er heel fijn uit! Ik vind hem leuk.
pi_221181923
quote:
0s.gif Op maandag 29 juni 2026 14:35 schreef JaNeeDan het volgende:
De jurk die Sanneke in de reel draagt ziet er heel fijn uit! Ik vind hem leuk.
De jurk is leuk ook met riem. De skort vind ik niet leuk en het sjaaltje heel tuttig
I can't help it, if I'm lucky
pi_221181938
quote:
0s.gif Op maandag 29 juni 2026 14:27 schreef Lipisu het volgende:

[..]
Onder schooltijd?
Uiteraard...

Bijschrift: ik kan mij voorstellen dat het soms niet anders kan, maar DBM plant nóóit een afspraak op woensdagmiddag of ná schooltijd..
pi_221181960
quote:
0s.gif Op maandag 29 juni 2026 13:44 schreef Riveressie1 het volgende:
😅
pi_221181969
quote:
0s.gif Op maandag 29 juni 2026 14:38 schreef Missinglink24 het volgende:

[..]
De jurk is leuk ook met riem. De skort vind ik niet leuk en het sjaaltje heel tuttig
Vind ik ook, die jurk staat haar leuk.
En ze heeft eindelijk eens een samenwerking
pi_221181977
quote:
0s.gif Op maandag 29 juni 2026 14:13 schreef Mirp het volgende:

[..]
Bizar weer hè!! Geen tijd? Gisteren kon ze toch toen Dion naar de kinderboerderij was.
pi_221181978
quote:
0s.gif Op maandag 29 juni 2026 13:55 schreef IlseMarije het volgende:

[..]
Ze heeft geen auto/rijbewijs dus kan niet in de auto blijven zitten tot de school uitgaat zoals DBM doet, ze kan zich nog verschuilen in de bak van de bakfiets maar dat is zo”n gedoe 🤣
Met haar uitstraling mijden mensen haar vanzelf. Kan ze daarna weer klagen dat ze zich buitengesloten voelt.
pi_221181979
Debbie op het einde van haar reel met dat lelijke gele jurkje en die paarse pet op 🫣 geen gezicht
pi_221181985
quote:
1s.gif Op maandag 29 juni 2026 14:28 schreef Iris2.0 het volgende:
Ik heb vlogdag. Vlog 3, die vriend uit Barca. Mies loopt alweer te janken over zijn situatie. Hoe lang kent zij hem 🤣 Ik zou echt vet awkard zijn als een jankende MCW mij op stond te wachten op Schiphol
How can I make it about me.

Jij hebt een kutsituatie en dat vind IK zó emotioneel 😭
pi_221182017
quote:
0s.gif Op maandag 29 juni 2026 14:52 schreef Muisjeruisje het volgende:

[..]
Vind ik ook, die jurk staat haar leuk.
En ze heeft eindelijk eens een samenwerking
Deze had ze al, heeft al vaker outfits uitgezocht.
pi_221182062
quote:
0s.gif Op maandag 29 juni 2026 13:59 schreef Harper het volgende:

[..]
Ik dacht dat ze wel op dezelfde school zaten maar niet in dezelfde klas? Dus ze zijn halverwege het schooljaar gewisseld om samen te komen? Dat heeft ze niet eerder verteld volgens mij.

Ik vind het ook nogal dramatisch. Als ze niet hetzelfde niveau hebben, dan is dat gewoon zo.
Ik heb het idee dat dat samen zijn misschien wel belangrijker voor AM is dan voor S&S.
Ja, verschillende niveaus
‘Achteraf gezien was het beter om S en S bij elkaar te houden. Maar dat kom niet door het niveauverschil wat uit de testen kwam. We waren bang dat de een zich zou vervelen en de ander op de tenen zou moeten lopen’

En die paar maanden zijn niet meer terug te draaien, oh drama..
pi_221182084
Oh noooo
Zeeman gaat enkele filialen sluit
Waar moeten onze flu flus nu naartoe
pi_221182093
DeViervanKim is al ruim drie jaar niet meer ongesteld geweest vanwege de spiraal.

Dezelfde Kim die de afgelopen jaren reclame is blijven maken voor Snugs. Diegene die heel hard roept transparant te zijn.
pi_221182111
quote:
0s.gif Op maandag 29 juni 2026 15:00 schreef Missinglink24 het volgende:

[..]
Deze had ze al, heeft al vaker outfits uitgezocht.
Die we nooit weer gezien hebben.
pi_221182127
quote:
0s.gif Op maandag 29 juni 2026 15:13 schreef Kaatjepuk het volgende:
DeViervanKim is al ruim drie jaar niet meer ongesteld geweest vanwege de spiraal.

Dezelfde Kim die de afgelopen jaren reclame is blijven maken voor Snugs. Diegene die heel hard roept transparant te zijn.
Oeh scherp van je, betrapt!
pi_221182165
quote:
1s.gif Op maandag 29 juni 2026 14:55 schreef Dievanhiernaast het volgende:

[..]
How can I make it about me.

Jij hebt een kutsituatie en dat vind IK zó emotioneel 😭
Ik kan me dit bij mn eigen alleen voorstellen bij een begrafenis van een vreemde. Dan kan ik zo meehuilen omdat het dan toch herinnerd aan een je eigen in die setting. Dan gaan zonder moeite de sluizen open.
pi_221182181
Ik zit nu gewoon te twijfelen om deze jurk te bestellen! Ik ga aankomende vrijdag naar de Amsterdamse zomer en vind hem eigenlijk te leuk met een leuk jasje 😱😱😱
pi_221182184
quote:
0s.gif Op maandag 29 juni 2026 14:38 schreef Missinglink24 het volgende:

[..]
Die skort had een maatje groter gekund. Zit dan iets losser op de benen en dan zit dat losse flap ding wat zwieriger.
De kleuren staan dr erg goed. Vooral dat groen👍
pi_221182188
quote:
0s.gif Op maandag 29 juni 2026 10:39 schreef MonaB het volgende:

[..]
Nee, ze gaat met Jim een (cross)motortocht maken in IJsland. Het gaat over de dagen voor de tocht en erna. Die heeft ze dus volgepropt met activiteiten.
pi_221182192
quote:
0s.gif Op maandag 29 juni 2026 15:27 schreef Moppie1982 het volgende:
Ik zit nu gewoon te twijfelen om deze jurk te bestellen! Ik ga aankomende vrijdag naar de Amsterdamse zomer en vind hem eigenlijk te leuk met een leuk jasje 😱😱😱
Heb je een linkje voor me? 🤪 Geblokkeerd door Sanneke en Molly wil niet laden.
pi_221182196
quote:
Laat maar levertijd is 2-3 weken is dus dropshipping gok ik
pi_221182201
quote:
0s.gif Op maandag 29 juni 2026 15:29 schreef Die_van_verderop het volgende:

[..]
Heb je een linkje voor me? 🤪 Geblokkeerd door Sanneke en Molly wil niet laden.
https://www.happy-size.nl(...)_96uJF9JC2R6ln9M2GUQ
pi_221182221
De skort vind ik ook niet leuk, misschien een maatje groter!

Wat is Am weer lekker aan het zeuren vandaag, nu weer over die tweeling.. laat ze lekker hun eigen leven bepalen. Thuis moeten ze al zoveel. En ze mag wel ff met die wond van L uitkijken dat hij niet gaat ontsteken.

Wat een drama bij DBM, gok dat ze gewoon haar zin niet heeft gekregen voor een operatie.
pi_221182228
quote:
0s.gif Op maandag 29 juni 2026 15:30 schreef Moppie1982 het volgende:

[..]
Laat maar levertijd is 2-3 weken is dus dropshipping gok ik
Absoluut dropshipping. Ik heb het account even bekeken. Ze hebben meer dan 2000 jurken.
pi_221182236
Ik ben in shock.
Ik DBM nu boos omdat haar kind niet geopereerd word??
Zeg me dat ik dit verkeerd opvat.
pi_221182246
quote:
0s.gif Op maandag 29 juni 2026 14:53 schreef Muisjeruisje het volgende:
Debbie op het einde van haar reel met dat lelijke gele jurkje en die paarse pet op 🫣 geen gezicht
Het lijkt net een klein kind. Past wel mooi bij de Nijntje hangers.
pi_221182247
quote:
0s.gif Op maandag 29 juni 2026 15:34 schreef JaNeeDan het volgende:

[..]
Absoluut dropshipping. Ik heb het account even bekeken. Ze hebben meer dan 2000 jurken.
Jammer dat ze daar reclame voor maakt, ga hem wel op SHEIN zoeken 😂
pi_221182252
quote:
0s.gif Op maandag 29 juni 2026 15:35 schreef TantePien1990 het volgende:
Ik ben in shock.
Dan maar snel de stad in om een troost knuffeltje te kopen en natuurlijk nog zo'n verzwaringsbeer.
pi_221182263
quote:
0s.gif Op maandag 29 juni 2026 15:37 schreef Moppie1982 het volgende:

[..]
Jammer dat ze daar reclame voor maakt, ga hem wel op SHEIN zoeken 😂
Bij twijfel een screenshot maken en die door Google lens gooien.
pi_221182282
L heeft een wond aan haar been, vorige week gebeurd op school en mag nu niet zwemmen. Maar ze zat toch wel in de hottub vorige week?
pi_221182286
quote:
0s.gif Op maandag 29 juni 2026 15:34 schreef JaNeeDan het volgende:

[..]
Neen, is onderdeel van popken, een bedtime in Duitsland. Ze voeren ook het merk Lula popken
pi_221182293
quote:
Ik ben in shock.
Waarom is Flip bij het gesprek? Na het onderzoek kan hij toch even in de wachtkamer spelen? Ze kunnen dingen horen waar ze alleen maar bang van worden. Hij had nu ook een paniekaanval in de auto. Soms moeten dingen bij kinderen maar ze hoeven dan niet alle details te weten. En als het zo'n belangrijk gesprek was waar is dr man in dit verhaal? Hij kan dan ook Flip afleiden en 2 horen meer dan 1. Het us ook zijn kind die mogelijk geopereerd wordt?
pi_221182295
quote:
0s.gif Op maandag 29 juni 2026 15:43 schreef brilduiker1973 het volgende:
L heeft een wond aan haar been, vorige week gebeurd op school en mag nu niet zwemmen. Maar ze zat toch wel in de hottub vorige week?
Hottub is niet zwemmen 😇🤪.
pi_221182297
Die short van Sanneke is toch een maat te klein als ik dat zo zie. Krijg het er claustrofobisch van.
pi_221182298
quote:
0s.gif Op maandag 29 juni 2026 15:40 schreef Lalaland79 het volgende:

[..]
Bij twijfel een screenshot maken en die door Google lens gooien.
Vind hem op diverse sites zelfs Zalando, en daar ook een lange levertijd. SHEIN levert niets op.. maar dikke doei 2-3 weken wachten op een jurk. Vind dit echt dus een flut samenwerking! Blij voor die meid ze kon werken maar nee
pi_221182305
quote:
0s.gif Op maandag 29 juni 2026 15:44 schreef Lalaland79 het volgende:

[..]
Waarom is Flip bij het gesprek? Na het onderzoek kan hij toch even in de wachtkamer spelen? Ze kunnen dingen horen waar ze alleen maar bang van worden. Hij had nu ook een paniekaanval in de auto. Soms moeten dingen bij kinderen maar ze hoeven dan niet alle details te weten. En als het zo'n belangrijk gesprek was waar is dr man in dit verhaal? Hij kan dan ook Flip afleiden en 2 horen meer dan 1. Het us ook zijn kind die mogelijk geopereerd wordt?
En ook zo leuk dat moeders alles online pleur!
pi_221182313
quote:
0s.gif Op maandag 29 juni 2026 13:22 schreef BriannaFraser42 het volgende:
Vraag mij niet waarom, maar ik kan mij herrineren dat Sanneke ooit eens naar de Bra store is geweest en die meten ook echt totaal anders en kom je vaak met een kleinere omvang en een grotere cupmaat terug. Lijkt mij erg knellen en oncomfortabel zitten,maar als de bh ook al net zo oud is als die shop sessie toen is hij nu zo uitgeleverd en past dan wel, maar of het goed zit, nee, denk het niet.
Ik ga daar ook naar toe en mijn bh’s hebben nog nooit zo lekker gezeten als nu. Ze gebruiken je echte omvang en qua cup gebruiken ze de UK maat op de label.
Maar goed, ik heb dan ook een maat die überhaupt niet te krijgen is bij bijvoorbeeld de Hunkemöller. Als je een gangbare maat hebt dan kun je daar vast prima slagen.
pi_221182314
quote:
0s.gif Op maandag 29 juni 2026 15:44 schreef Lostit het volgende:
Die short van Sanneke is toch een maat te klein als ik dat zo zie. Krijg het er claustrofobisch van.
En juist met de warmte is het lekker dat alles losser zit!
pi_221182318
quote:
0s.gif Op maandag 29 juni 2026 15:43 schreef Demona16 het volgende:

[..]
Neen, is onderdeel van popken, een bedtime in Duitsland. Ze voeren ook het merk Lula popken
Happysize is onderdeel van Klingel, een Duits bedrijf. Dus zeker geen dropshipping.
pi_221182322
Denk dat de juf van L het gedaan heeft dat haar been open ligt. Als AM er was geweest dan was het niet gebeurd
pi_221182342
quote:
0s.gif Op maandag 29 juni 2026 15:43 schreef Demona16 het volgende:

[..]
Duidelijk, dank je. Bij heel veel verschillende artikelen + lange levertijden denk ik direct aan dropshipping. Blijkbaar niet altijd terecht. Ik vraag me dan af waarom iemand zou kiezen voor zoiets. Even naar de winkel gaan is sneller.

[ Bericht 0% gewijzigd door JaNeeDan op 29-06-2026 16:03:21 ]
pi_221182357
quote:
Ik ben in shock.
Ach het meisje heeft vast weer niet gekregen wat ze wilde: AANDACHT
pi_221182394
Tamara knalt nog even het IQ van Link online
pi_221182398
Dropt Tamara nou gewoon de uitslag van de IQ-test van Link online? Gelukkig geen dyslexie, wel dyscalculie bij broer. Why?
pi_221182420
Gatver die wond van Lot zo lekker ingezoomd in beeld had niet gehoeven eigenlijk. En het ziet er een beetje raar uit ook.
pi_221182424
En AM moet zo veel, haar leven hangt aan elkaar van moetjes? Euhmm..
pi_221182428
quote:
1s.gif Op maandag 29 juni 2026 13:47 schreef JaNeeDan het volgende:
Of supermarkten even rijstwafels met zoet willen maken. Denkt Sanneke nou dat supermarkten zelf de producten maken die ze verkopen?

Ze heeft maat 75F maar 95D zit goed. Dan heb je dus geen 75F. Ik heb 75D, een 95 kan ik twee keer om me heen wikkelen. Een 80C zou dan kunnen of een 70E maar dan houdt het wel op.

En een shortama gekocht die nog te groot is. Je kan het maar vast in huis hebben voor de winter.

Wat zou het budget worden voor juli?

😂🤣 want zoete meuk is echt top voor kinderen! (Sanneke wilt het gewoon zelf eten.... maar zeggen dat het voor je kind is is vast beter)
pi_221182435
Sanneke is echt happy vandaag 😂😂
pi_221182444
quote:
0s.gif Op maandag 29 juni 2026 15:59 schreef Johanna38 het volgende:
Dropt Tamara nou gewoon de uitslag van de IQ-test van Link online? Gelukkig geen dyslexie, wel dyscalculie bij broer. Why?
Gewoon rapport achtig iets toch van speciaal onderwijs
pi_221182462
quote:
0s.gif Op maandag 29 juni 2026 16:06 schreef Loveischocolala het volgende:

[..]
Ik zie ook niets maar heb niet ingezoomd 😂misschien stond daar wat. Vind rapporten online gooien sowieso not done

Weer lekker feta salade johhhh bij de familie Geerts pfff doet die vrouw ooit eens switchen van vaste dingen!
pi_221182468
Waarom heeft Sanneke een joggingbroek aan. Het is toch heerlijk weer? Trek dan die nieuwe jurk aan, zijn je benen ook bedekt maar staat veel leuker
pi_221182487
quote:
0s.gif Op maandag 29 juni 2026 16:09 schreef Lalaland79 het volgende:
Waarom heeft Sanneke een joggingbroek aan. Het is toch heerlijk weer? Trek dan die nieuwe jurk aan, zijn je benen ook bedekt maar staat veel leuker
Omdat ze dan even kon dansen!!!
pi_221182539
quote:
0s.gif Op maandag 29 juni 2026 15:48 schreef MamaJasmijn het volgende:
Denk dat de juf van L het gedaan heeft dat haar been open ligt. Als AM er was geweest dan was het niet gebeurd
Het komt vast niet door die vieze gore onhygiënische hottub waar eens per half jaar het water van ververst wordt, die intensief gebruikt wordt door ongewassen lijven en waar eergisteren een chemisch goedje in gegooid is, bij wijze van reiniging.
Wat een domme mutsen die AM en MG.
Jullie hebben L gewoon in een bacteriepoel gegooid en dan nu verbaasd zijn dat het ontstoken is.
Man-man-man.....
pi_221182543
quote:
0s.gif Op maandag 29 juni 2026 16:13 schreef Moppie1982 het volgende:

[..]
Omdat ze dan even kon dansen!!!
Was dat dansen? Dacht dat ze eindelijk zat te lopen liepen te stimmen
pi_221182559
Dbm die haar zin niet krijgt bij de doctor... ik vind dit zo extreem duidelijk rode vlaggen die wapperen.... voor ze ging wist ze helemaal wat ze allemaal wilde en nu kreeg ze nee dus heeft ze nieuwe afspraak... je mag toch hopen dat die arts iets in het dossier zet als "moeder wilt wel heel graag medische ingrepen die niet nodig zijn"
pi_221182567
quote:
0s.gif Op maandag 29 juni 2026 16:24 schreef tulpje19 het volgende:

[..]
Ik zat ook te kijken... wat probeerde ze te doen??
pi_221182570
quote:
0s.gif Op maandag 29 juni 2026 16:27 schreef DeEnigeEchteLouca het volgende:

[..]
Ik zat ook te kijken... wat probeerde ze te doen??
Ervan uitgaande dat het dansen was, denk ik de regendans
pi_221182574
quote:
0s.gif Op maandag 29 juni 2026 16:24 schreef tulpje19 het volgende:

[..]
Ach die meid is blij! Ze kan haar favoriete broek aan 🍾🍾

Idd die hottub is zo smerig, daarbij zijn ze niet echt hygiënisch, je stuurt haar ook naar scouting om te spelen met water en zand!

DBM is denk ik betrapt door de arts, die andere had ze waarschijnlijk goed gemanipuleerd en deze trapt er niet in! Trauma voor flip, nee meid voor jezelf!
pi_221182585
quote:
0s.gif Op maandag 29 juni 2026 16:27 schreef DeEnigeEchteLouca het volgende:
Dbm die haar zin niet krijgt bij de doctor... ik vind dit zo extreem duidelijk rode vlaggen die wapperen.... voor ze ging wist ze helemaal wat ze allemaal wilde en nu kreeg ze nee dus heeft ze nieuwe afspraak... je mag toch hopen dat die arts iets in het dossier zet als "moeder wilt wel heel graag medische ingrepen die niet nodig zijn"
Dit...

Vooraf inderdaad allemaal benoemen wat ze wil en zal krijgen....
pi_221182623
Hallooooo Sanne heeft toch bij super bra store gewerkt als mislukte baan? Of iets van een BH zaak. Jullie hoeven echt geen advies te geven dat 75d niet zou passen.
pi_221182638
quote:
Wow, Sanneke heeft gewoon iemand geinfluenced! Zou haar carrière als Fluflu dan toch nog van de grond (lees:bank) af komen?
pi_221182661
En ik snap het zinnetje niet, ging over de grenzen van Flip heen, hoe ziet zij dat? Ik vind een dokter kan je kind gewoon onderzoeken.. moet zelfs als je de oorzaak wilt vinden.
Ik zeg altijd even op je tandenbijten en door! Hoppa.
pi_221182674
quote:
0s.gif Op maandag 29 juni 2026 16:33 schreef Muisjeruisje het volgende:

[..]
Wow, Sanneke heeft gewoon iemand geinfluenced! Zou haar carrière als Fluflu dan toch nog van de grond (lees:bank) af komen?
Helaas door de levertijd ben ik er vanaf gestapt 😂😂
Ik vind de jurk oprecht leuk! Maar ik hou van kleur hè en vooral roze!
pi_221182696
quote:
0s.gif Op maandag 29 juni 2026 15:44 schreef Lalaland79 het volgende:

[..]
Ik dacht dat ze schreef dat ze het aapie ook mee nam 😂
pi_221182738
Dat dansje van sanneke 😂

Dbm, geen woorden voor
pi_221182754
quote:
0s.gif Op maandag 29 juni 2026 16:39 schreef Muisjeruisje het volgende:

[..]
Ik dacht dat ze schreef dat ze het aapie ook mee nam 😂
Ja, mee voor support. Maar deze KNO arts is helemaal verkeerd. Want hij/ zij stopte niet toen dat van DBM moest. Waarmee stoppen? De waarheid spreken die niet in haar straatje past. Ze stond al helemaal glunderend te vertellen wat er gaat gebeuren. Helaas meid, chatGPT heeft je niet het juiste verteld. Alsof zo'n arts dingen uit zijn duim zuigt. En dat loopt de zorg plat, dit soort. Altijd dat gezeur, gelukkig kan Flip binnenkort dan vast ook naar EMDR voor het volgende trauma. Kind krijgt een trauma van zijn moeder, met haar rijke fantasie.
pi_221182827
Heeft iemand Sanneke al verteld dat het vannacht tussen 3 en 6 uur “onrustig” kan zijn op straat? Nu al zin in de klaagstory’s van morgen. Hoeveel story’s zal ze eraan besteden?
pi_221182953
Ach gut, DBM heeft haar zin niet gekregen bij de dokter. Vol over de grenzen van Flipflap. Wat moet ik me daarbij voorstellen? Die dokter bleef maar medische termen richting dat kind schreeuwen terwijl DBM in paniek; stop, stop riep? En daarna uiteraard een paniekaanval in de auto.
Ga toch weg, ze is gewoon tegen gesproken en nu is ze beledigd. Zal binnenkort wel weer een post over komen dat alles effing kut is en dat ze van haar kinderen af moeten blijven en zo zwaar allemaal en ze heeft ook een rot lijf en ze is altijd moe.
pi_221183006
Ik denk dat Flip (of was het Flap) morgen thuisblijft vanwege deze zwaar traumatische ervaring...
pi_221183039
Ik lees weleens mee maar wie is DBM... k kom er maar niet uit 🙈
pi_221183047
quote:
0s.gif Op maandag 29 juni 2026 16:47 schreef papierentas het volgende:

[..]
Ja, mee voor support. Maar deze KNO arts is helemaal verkeerd. Want hij/ zij stopte niet toen dat van DBM moest. Waarmee stoppen? De waarheid spreken die niet in haar straatje past. Ze stond al helemaal glunderend te vertellen wat er gaat gebeuren. Helaas meid, chatGPT heeft je niet het juiste verteld. Alsof zo'n arts dingen uit zijn duim zuigt. En dat loopt de zorg plat, dit soort. Altijd dat gezeur, gelukkig kan Flip binnenkort dan vast ook naar EMDR voor het volgende trauma. Kind krijgt een trauma van zijn moeder, met haar rijke fantasie.
Ze doet net of deed de KNO arts de hele OPERATIE gewoon in de spreekkamer zonder narcose, soms moeten er dingen die niet leuk zijn en misschien even pijn doen maar daarna een ijsje (of zo'n trauma knuffel) en het is weer klaar. Mijn kinderen waren ook KNO "klantjes" en ikzelf ook en volgens mij in hetzelfde ziekenhuis als DBM en hier geen trauma's opgelopen gelukkig. (en hij heeft heel wat buisjes vervangen :) ) Sneu dat het jochie een paniekaanval kreeg, heeft hij helaas van zijn moeder "geleerd".

En Sanneke heeft geshopt en is weer happy, herken ik gelukkig niet ik heb een hekel aan shoppen. (Loop ook als een speer door de supermarkt, weet precies wat ik moet hebben en dan snel naar huis :) )
pi_221183048
quote:
0s.gif Op maandag 29 juni 2026 17:08 schreef opwegnaar het volgende:
Ik denk dat Flip (of was het Flap) morgen thuisblijft vanwege deze zwaar traumatische ervaring...
De rest van de week!
pi_221183053
quote:
0s.gif Op maandag 29 juni 2026 17:10 schreef goldencoast het volgende:
Ik lees weleens mee maar wie is DBM... k kom er maar niet uit 🙈
De.blije.mama op insta
pi_221183070
Bizar trouwens: die foto van Pascal met haar vader in het zwembad is 68x gerepost en 897x doorgestuurd/bewaard?

Wie doet zo iets?
pi_221183084
quote:
0s.gif Op maandag 29 juni 2026 17:10 schreef Huisopdehoek het volgende:

[..]
De rest van de week!
Ja, lekker nu al zomervakantie!
pi_221183146
Lot heeft met best een flinke wond op haar been 5 dagen liggen weken in het "zwembad" en AM is verbaasd dat de wond nog niet dicht is?
Nog afgezien van het vieze water (brrrr), ze snapt toch zelf ook wel dat een wond niet dicht groeit als het zo vaak en lang nat is?

[ Bericht 0% gewijzigd door Harper op 29-06-2026 21:12:58 ]
pi_221183162
quote:
0s.gif Op maandag 29 juni 2026 13:59 schreef Harper het volgende:

[..]

Volgens mij niet, hoor. Annemarie zegt het weer zo krom, maar ik lees het als : "Achteraf hadden we S&S samen moeten houden. We hebben helaas niet naar ons gevoel geluisterd en wel naar de uitslag van de test".

Verder komt S1 thuis en zegt dat ze om 12 uur uit was, waarop Annemarie op S2 wijst en vraagt: zij ook? Wat er op duidt mijns inziens dat ze niet bij elkander in de klas zitten.

(Volgens mij ben ik mosterd want dit antwoord stond echt uren klaar om te posten, maar was het vergeten 😜)
pi_221183210
quote:
0s.gif Op maandag 29 juni 2026 17:28 schreef Shuri het volgende:

[..]
Volgens mij niet, hoor. Annemarie zegt het weer zo krom, maar ik lees het als : "Achteraf hadden we S&S samen moeten houden. We hebben helaas niet naar ons gevoel geluisterd en wel naar de uitslag van de test".

Verder komt S1 thuis en zegt dat ze om 12 uur uit was, waarop Annemarie op S2 wijst en vraagt: zij ook? Wat er op duidt mijns inziens dat ze niet bij elkander in de klas zitten.

(Volgens mij ben ik mosterd want dit antwoord stond echt uren klaar om te posten, maar was het vergeten 😜)
Ik was al verbaasd. Ze heeft echt geen talent voor vertellen, het is soms onbegrijpelijk.
Maar nu snap ik het nog niet want waarom zouden ze nu wel in dezelfde klas komen? Een van de S-en verandert van niveau?
En welke niet terug te draaien consequenties?
pi_221183238
Flapje blijft zeker thuis de rest van de week om bij te komen van deze traumatische ervaring. Hij zal wel erg moe zijn ook, want hij slaapt vast erg slecht. Flip blijft vast ook wel thuis, die is zo van slag door Flap en het triggert haar eigen trauma's.
DBM kan dus ook hele week niet sporten want het is effing zwaar allemaal en dat terwijl ze net zo lekker er in zat en 5 keer per week gaat!
Wedden? 🤣
pi_221183320
quote:
0s.gif Op maandag 29 juni 2026 17:41 schreef Hope88 het volgende:
Flapje blijft zeker thuis de rest van de week om bij te komen van deze traumatische ervaring. Hij zal wel erg moe zijn ook, want hij slaapt vast erg slecht. Flip blijft vast ook wel thuis, die is zo van slag door Flap en het triggert haar eigen trauma's.
DBM kan dus ook hele week niet sporten want het is effing zwaar allemaal en dat terwijl ze net zo lekker er in zat en 5 keer per week gaat!
Wedden? 🤣
Met zn allen dan maar EMDR, binnenkort ook nog zonder haar partner op vakantie ook daar ligt ze vast al wakker van.
pi_221183338
Het zou me ook niet verbazen als DBM die paniekaanval van Flip uit haar dikke duim zuigt. Ik denk eerder dat hij een paniekaanval kreeg van z’n moeder omdat zij perse een operatie wilde.
En ik was bíjna geïnfluenced door jullie om Sannekes dansje te gaan bekijken, maar ik kan vandaag niet meer zoveel vervelende mensen hebben.
pi_221183387
quote:
0s.gif Op maandag 29 juni 2026 17:45 schreef Die_van_verderop het volgende:
Het zou me ook niet verbazen als DBM die paniekaanval van Flip uit haar dikke duim zuigt. Ik denk eerder dat hij een paniekaanval kreeg van z’n moeder omdat zij perse een operatie wilde.
En ik was bíjna geïnfluenced door jullie om Sannekes dansje te gaan bekijken, maar ik kan vandaag niet meer zoveel vervelende mensen hebben.
Doe het maar wel. Gewoon kijken. Het is zonder geluid, dat scheelt. En je komt niet meer bij, denk er haar droomjurk voor de bruiloft bij en je kijkt naar de openingsdans.
pi_221183415
Er schijnen overal kinderen uit het raam te vallen. Ik ga zo een stuk wandelen, ik zal jullie straks laten weten hoeveel vallende kinderen ik heb gezien. Eigenlijk kan ik het nu wel zeggen: nul. Exact nul.

Sanneke en Dion weten echt niet hoe ze Google moeten gebruiken.
Doorvalbeveiliging, raamgrendels. Kom op Sanneke en Dion, zo ingewikkeld is het niet.
pi_221183464
quote:
1s.gif Op maandag 29 juni 2026 17:54 schreef JaNeeDan het volgende:
Er schijnen overal kinderen uit het raam te vallen. Ik ga zo een stuk wandelen, ik zal jullie straks laten weten hoeveel vallende kinderen ik heb gezien. Eigenlijk kan ik het nu wel zeggen: nul. Exact nul.

Doorvalbeveiliging, raamgrendels. Kom op Sanneke en Dion, zo ingewikkeld is het niet.
Die ramen gaan echt niet ver open die zij hebben, past daar een klein kind door, ik denk het wel, maar dan maak je het gat kleiner inderdaad, of zorg dat hij het raam niet open kan maken. Maar ze zoekt gewoon een samenwerking hiervoor, en ze is weer helemaal op dreef met uitzoeken waaraan ze geld op kan maken. Happy de Peppie.

Wij hadden vroeger thuis van die ramen die je naar buiten open duwde, echt in al die huizen nog nooit een kind uit het raam gevallen. En ik kon daar toch ook echt wel bij als ik op het kozijn klom.
pi_221183517
Een paniekaanval bij kinderen hoe ziet dat eruit?
Een kind kan wel ergens bang voor zijn , maar een paniekaanval?
pi_221183520
quote:
0s.gif Op maandag 29 juni 2026 10:47 schreef JaNeeDan het volgende:

[..]
Waarschijnlijk teveel herinneringen. Ligt ze de hele vakantie dat zwembad vol te huilen.
Alleen mensen zonder fantasie vluchten in de realiteit
pi_221183525
quote:
0s.gif Op maandag 29 juni 2026 18:00 schreef papierentas het volgende:

[..]
Die ramen gaan echt niet ver open die zij hebben, past daar een klein kind door, ik denk het wel, maar dan maak je het gat kleiner inderdaad, of zorg dat hij het raam niet open kan maken. Maar ze zoekt gewoon een samenwerking hiervoor, en ze is weer helemaal op dreef met uitzoeken waaraan ze geld op kan maken. Happy de Peppie.

Wij hadden vroeger thuis van die ramen die je naar buiten open duwde, echt in al die huizen nog nooit een kind uit het raam gevallen. En ik kon daar toch ook echt wel bij als ik op het kozijn klom.
Ik ben 55+, bij ons ook, ook onze ramen vroeger kon je nog helemaal openzetten naar buiten, ben er ook nooit uitgevallen
pi_221183542
quote:
Zij lag daar toen op een bedje met een fles wijn in een emmer ijs en haar sigaretten. 🍷
pi_221183557
Ik denk dat DBM uit frustratie door de wasstraat is (douchen), dr pyjama heeft aangetrokken en al op bed is, ze zal wel KLAAR zijn met deze dag...en stiekem nog even gamen..
pi_221183558
quote:
0s.gif Op maandag 29 juni 2026 18:15 schreef Zomerzonnetjw het volgende:

[..]
Zij lag daar toen op een bedje met een fles wijn in een emmer ijs en haar sigaretten. 🍷
Maximaal genieten!
pi_221183572
quote:
0s.gif Op maandag 29 juni 2026 18:10 schreef ikmoetdrieten het volgende:
Een paniekaanval bij kinderen hoe ziet dat eruit?
Een kind kan wel ergens bang voor zijn , maar een paniekaanval?
Een paniekaanval kan prima bij kinderen hoor. Mijn 9 jarige had er 2 weken terug eentje. Was heel naar om te zien.
pi_221183582
quote:
0s.gif Op maandag 29 juni 2026 12:44 schreef Lipisu het volgende:

[..]
Koen ziet er wat voller uit, minder zorgelijk.
Fijn voor hem
Koen is living his best life. 🎉
pi_221183621
quote:
1s.gif Op maandag 29 juni 2026 17:54 schreef JaNeeDan het volgende:

Om eerlijk te zijn zag ik dat het Sophia Kinderziekenhuis dit wel vertelde, afgelopen weekend. Ik zag dit voorbij komen, inclusief soort waarschuwing, op hun instagram.
pi_221183628
quote:
0s.gif Op maandag 29 juni 2026 17:50 schreef JaNeeDan het volgende:

[..]
Doe het maar wel. Gewoon kijken. Het is zonder geluid, dat scheelt. En je komt niet meer bij, denk er haar droomjurk voor de bruiloft bij en je kijkt naar de openingsdans.
Oh! Maar ik heb de droomjurk gemist. Wat voor soort jurk moet ik aan denken om het plaatje compleet te maken?

Sanneke heeft geen klap van de molen gehad, die is zelf als kind uit het raam gevallen denk ik. Wat een moeilijkdoenerij jongens.
pi_221183635
quote:
0s.gif Op maandag 29 juni 2026 11:47 schreef Lynnyl het volgende:

[..]
Zo mee eens. Zeker weten dat juffen het wel waarderen, die domme IJslandmuts is niet 'alle juffen'. Koop gezamenlijk een wat groter bruikbaar cadeau en klaar. Leuk ook voor de leerlingen van zij van IJsland. Die kreeg van mij niks. Of zo'n lullig theezakje in een stom cadeauzakje. Of :! Eén gratis workshop van haar bestie.
pi_221183649
quote:
0s.gif Op maandag 29 juni 2026 18:17 schreef opwegnaar het volgende:
Ik denk dat DBM uit frustratie door de wasstraat is (douchen), dr pyjama heeft aangetrokken en al op bed is, ze zal wel KLAAR zijn met deze dag...en stiekem nog even gamen..
Hahaha....ze kan zich niet alles laten ontzeggen natuurlijk. Zomaar een operatie door de neus geboord. Er zijn grenzen aan wat DBM kan hebben, hoor
pi_221183682
AM zeikt erop los vandaag zeg. Ipv de medicijnen te controleren voor kamp kan ze beter met Lot naar de huisarts . Die wond is ontstoken en na een aantal dagen nog steeds niet dicht ( van het weken in die hottub lauwe pisbak natuurlijk )

Verdere irritatie : Janneke Jelies post een filmpje van zingende krijsende dochters en nog erger zijn de fans die het prachtig vinden . Wat een sekte is het toch .
pi_221183748
Ach, die arme jongste van HVK in slaap gevallen tijdens het eten. Het is toch sneu daar zeg, dat arme jochie krijgt echt geen rust overdag
pi_221183791
Ik denk dat AM zo verbitterd is geworden omdat ze zo vroeg moeder is geworden. Alles wat ze wilde is niet gebeurd en die wrok koestert ze, na al die jaren, nog steeds. Ik heb het al vaker gezegd; die vrouw heeft een goede psycholoog nodig om haar jeugd te verwerken.
pi_221183808
Ik kom er na het lezen van de stories van AM vandaag achter dat ze anti kadootje is en pro handje schudden als bedankje.

Ja. Daarom neemt ze tijdens haar boektours elke keer aaaaaal die kadootjes in ontvangst in plaats van dat ze oproept dat niet te doen. Hare majesteit een handje geven om haar te bedanken voor het ALWEER schrijven van een bestseller is wat haar betreft genoeg. Goed om te weten!
pi_221183834
Ik heb gewoon geen woorden voor DMB. Die heeft echt hulp nodig als je het mij vraagt. Arts wilde niks.. nee hij ging niet mee in je fantasiewereld en daarom is flap nu getraumatiseerd. Zij maakt echt zulke watjes van die kinderen. Totaal niet klaar voor de maatschappij als ze straks volwassen zijn. Hoe moet dat ooit functioneren? Als iemand straks boe tegen ze zegt gaan ze huilen.

MCW gaat er met de dag slechter uitzien. Zielig voor die kinderen waar ze allemaal in meegesleept worden. Als je alleen bent moet je het zelf weten maar je hebt 4 kinderen! Kan er niet bij met mn hoofd.
pi_221183863
quote:
0s.gif Op maandag 29 juni 2026 17:34 schreef Harper het volgende:

[..]
Ik was al verbaasd. Ze heeft echt geen talent voor vertellen, het is soms onbegrijpelijk.
Maar nu snap ik het nog niet want waarom zouden ze nu wel in dezelfde klas komen? Een van de S-en verandert van niveau?
En welke niet terug te draaien consequenties?
Dat staat echt nergens! Ik weet ook niet zo goed waar je het vandaan haalt :@. Ik lees alleen een heel slecht geformuleerd verhaal over dat ze spijt hebben S&S uit elkaar te hebben gehaald.

Of ik moet iets gigantisch missen natuurlijk.
pi_221183906
quote:
0s.gif Op maandag 29 juni 2026 18:26 schreef Hope88 het volgende:

[..]
Om eerlijk te zijn zag ik dat het Sophia Kinderziekenhuis dit wel vertelde, afgelopen weekend. Ik zag dit voorbij komen, inclusief soort waarschuwing, op hun instagram.
En nu een bericht op Rijnmond; weer 2 kindjes uit een raam gevallen.
pi_221183946
quote:
0s.gif Op maandag 29 juni 2026 18:56 schreef Shuri het volgende:

[..]
Dat staat echt nergens! Ik weet ook niet zo goed waar je het vandaan haalt :@. Ik lees alleen een heel slecht geformuleerd verhaal over dat ze spijt hebben S&S uit elkaar te hebben gehaald.

Wat ik heb onthouden is dat S en S elk een ander advies kregen qua niveau. En dat AM kostte wat het kost die 2 bij elkaar in ze klas hebben. #tweeling.
Dus 1 van de 2 heeft onder gepresteerd of 1 heeft er om dr tenen gelopen
pi_221183951
quote:

[..]
Afgelopen maand in Rotterdam een kind van 2 jaar, afgelopen weekend een kind van 1,5 jaar en vanochtend een kind in de peuterleeftijd in Apeldoorn.

Ik vind dat best verontrustend.
Maar een deel zal voorkomen kunnen worden door voorzorgsmaatregelen.
pi_221183956
quote:
0s.gif Op maandag 29 juni 2026 18:45 schreef Hope88 het volgende:
Ach, die arme jongste van HVK in slaap gevallen tijdens het eten. Het is toch sneu daar zeg, dat arme jochie krijgt echt geen rust overdag
Ze zaten om 16.30 al aan het avondeten en dan nog valt hij al in slaap. Dan doe je echt iets niet helemaal goed qua slaapritme.
pi_221183970
quote:
0s.gif Op maandag 29 juni 2026 19:03 schreef Huisopdehoek het volgende:

[..]
Afgelopen maand in Rotterdam een kind van 2 jaar, afgelopen weekend een kind van 1,5 jaar en vanochtend een kind in de peuterleeftijd in Apeldoorn.

Ik vind dat best verontrustend.
Ik snap daar ook weinig van. Meeste ramen boven hebben ook een sleutelslot erop zitten. Dus hoe dan???
Maar het zal je kind maar zijn dat uit het raam is gevallen 😥
pi_221183976
En die 2 jongens bij HVK die staan te springen in de bakfiets.. morgen weer klagen dat de bakfiets stuk is?
pi_221183980
quote:
0s.gif Op maandag 29 juni 2026 18:12 schreef Cyan het volgende:

[..]
Waarschijnlijk teveel herinneringen. Ligt ze de hele vakantie dat zwembad vol te huilen.
🤣
pi_221183999
quote:

[..]

AM schrijft dat ze hoopt dat de tweeling weer bij elkaar mag, als de uitslagen van de toetsen volgende week binnen zijn
pi_221184005
Terug van het wandelen. Ik had het al gezegd maar extra op gelet: nul kinderen uit ramen zien vallen.
pi_221184023
quote:
0s.gif Op maandag 29 juni 2026 19:04 schreef Lalaland79 het volgende:

[..]
Ik snap daar ook weinig van. Meeste ramen boven hebben ook een sleutelslot erop zitten. Dus hoe dan???
Maar het zal je kind maar zijn dat uit het raam is gevallen 😥
Ja verschrikkelijk. Bij mijn vorige woning (arbeidershuisje uit 1920) konden de kinderen ook zo eruit donderen als je de klem vergat. Nachtmerries had ik er van, en echt altijd dubbelcheck of de klem erop zat.
pi_221184025
quote:
1s.gif Op maandag 29 juni 2026 18:13 schreef ikmoetdrieten het volgende:

[..]
Ik ben 55+, bij ons ook, ook onze ramen vroeger kon je nog helemaal openzetten naar buiten, ben er ook nooit uitgevallen
Mijn kinderen zijn ook nooit uit het raam gevallen. Ik vroeger ook ook niet. Het zal wel iets van deze tijd zijn.
pi_221184035
quote:
0s.gif Op maandag 29 juni 2026 19:02 schreef Lalaland79 het volgende:

[..]
Wat ik heb onthouden is dat S en S elk een ander advies kregen qua niveau. En dat AM kostte wat het kost die 2 bij elkaar in ze klas hebben. #tweeling.
Dus 1 van de 2 heeft onder gepresteerd of 1 heeft er om dr tenen gelopen
Ja, dat klopt, maar dat wordt nu niet bedoeld. Uit een slecht geformuleerde story wordt nu hier gefilterd dat ze nu wéér wel bij elkaar in de klas zouden zitten of weer komen. Mijns inziens staat dat er niet.

Maar Annemarie is ondanks het feit dat ze een bestsellerauteur is, heel slecht in normaal Nederlands.
pi_221184052
quote:
17s.gif Op maandag 29 juni 2026 18:50 schreef Hocuspocus2 het volgende:
Ik denk dat AM zo verbitterd is geworden omdat ze zo vroeg moeder is geworden. Alles wat ze wilde is niet gebeurd en die wrok koestert ze, na al die jaren, nog steeds. Ik heb het al vaker gezegd; die vrouw heeft een goede psycholoog nodig om haar jeugd te verwerken.
Hoe oud was zij toen ze moeder werd? Ik was 22. Maar heb het bij 2 gehouden en een heerlijk leven waarin ik ben blijven werken en mezelf ben blijven ontwikkelen.
pi_221184063
Ik snap dat hele tweeling gedoe niet bij AM. Ik zat op de middelbare school in de klas met de helft van een een-eiige tweeling , die jongen zat dus op het vwo . Zijn broer deed de mavo. Hadden ze allebei totaal geen last van en hebben ze nog steeds een prima band met elkaar en daarnaast dus beiden eigen vrienden .

Waarom moet AM de twee S-en perse als 1 behandelen ?
pi_221184072
quote:
0s.gif Op maandag 29 juni 2026 19:07 schreef Missinglink24 het volgende:

[..]
AM schrijft dat ze hoopt dat de tweeling weer bij elkaar mag, als de uitslagen van de toetsen volgende week binnen zijn
Aha! Die story heb ik dus gemist. Ze hóópt dat. Wat erg 🫤
pi_221184126
quote:

[..]
Ik heb het ook gezien. Maar volgens Sanneke gebeurt het overal. En Sanneke heeft het al eerder druk gehad met hun ramen die ver open kunnen. Dan vraag ik me af waarom ze er nog niks aan gedaan hebben. Ze heeft het over klimmen uit een peuterbed. Mijn dreumes klom met slaapzak en al uit haar ledikant, schuifelde naar de overloop en trok zich vervolgens op aan het traphekje om zich daar overheen te laten zakken. Ze kunnen meer dan je denkt en dat doen ze ook eerder dan je denkt. Dus hup, als je zo bang bent doe je er iets aan.
pi_221184153
quote:
0s.gif Op maandag 29 juni 2026 [quote]0s.gif [b]Op [url=https://forum.fok.nl/topic/2761394/9/25#p221183628]maandag 29 juni 2026 18:28 schreef Die_van_verderop het volgende:

[..]
Oh! Maar ik heb de droomjurk gemist. Wat voor soort jurk moet ik aan denken om het plaatje compleet te maken?

Sanneke heeft geen klap van de molen gehad, die is zelf als kind uit het raam gevallen denk ik. Wat een moeilijkdoenerij jongens.
Geen idee wat haar droomjurk is. Ik verwacht een strak lijfje met wijde rok. De levertijd is alleen lang, anderhalf jaar ofzo. Dus dat wordt voorlopig dansen in joggingbroek.

[ Bericht 16% gewijzigd door JaNeeDan op 29-06-2026 19:27:50 ]
pi_221184497
quote:
Ik was nog jonger, maar ja heb er ook geen 8 misschien dat dat je zuurder maakt 😂
pi_221184520
quote:
0s.gif Op maandag 29 juni 2026 19:10 schreef JaNeeDan het volgende:

[..]
Hoe oud was zij toen ze moeder werd? Ik was 22. Maar heb het bij 2 gehouden en een heerlijk leven waarin ik ben blijven werken en mezelf ben blijven ontwikkelen.
24 ofzo toch?

Ik was 21, heb er ook 2. Ben nu bijna 43 en me oudste is bijna 22.

Me jongste is bijna 15, ik heb echt een lekker leven waar ik idd blijf leren, leuke baan en ontwikkel nog altijd! Moet er niet aan denken op me 50e nog een kleuter te hebben 😂😂
pi_221184822
En Waarom noemt ze die kinderen flip en flap? Ik loop nog niet zo lang mee maar heb zoveel vragen als ik flip en flap weer eens voorbij zie komen..

[ Bericht 0% gewijzigd door Jennyy01 op 29-06-2026 19:57:27 (Typfout) ]
pi_221184896
quote:
1s.gif Op maandag 29 juni 2026 19:55 schreef Jennyy01 het volgende:
En Waarom noemt ze die kinderen flip en flap? Ik loop nog niet zo lang mee maar heb zoveel vragen als ik flip en flap weer eens voorbij zie komen..
Niemand mag de echte namen van de kinderen weten! Al staan deze uitgebreid in allerlei artikelen online, op haar Facebook en op YouTube.

Maar we doen net alsof niemand de top 10 namen van haar flip en flap weet.
pi_221184954
quote:
Even zalando en ulla popken de app zelf checken! Zo bestel ik studio untold altijd nooit via happy size
pi_221185126
quote:
0s.gif Op maandag 29 juni 2026 19:59 schreef Moedervan4kids het volgende:

[..]
Niemand mag de echte namen van de kinderen weten! Al staan deze uitgebreid in allerlei artikelen online, op haar Facebook en op YouTube.

Maar we doen net alsof niemand de top 10 namen van haar flip en flap weet.
Aha ik dacht al zoiets. Maar kon het ook weer niet rijmen aangezien ze wel de volledige medische geschiedenis van beiden kinders online pleurt.
pi_221185292
quote:
0s.gif Op maandag 29 juni 2026 20:09 schreef Jennyy01 het volgende:

[..]
Aha ik dacht al zoiets. Maar kon het ook weer niet rijmen aangezien ze wel de volledige medische geschiedenis van beiden kinders online pleurt.
Ach ze plakt ook plaatjes op de foto's om ze elders herkenbaar te zetten... en als ze de trommels maakt zie je de namen... op de kamerdeur staat het.. maar ze word heel blij om te doen dat ze hun privé respecteert...
pi_221185306
quote:
0s.gif Op maandag 29 juni 2026 19:10 schreef JaNeeDan het volgende:

[..]
Ik moet zeggen dat ik werkelijk geen idee heb hoe oud ze was. Ze ging iig nog naar school. Daarna heeft ze alles laten vallen om moeder te zijn. En Maarten mocht wel werken. Dat zit haar nog het meeste dwars.
pi_221185526
quote:
Haar kinderen op den duur ook
pi_221185553
quote:
0s.gif Op maandag 29 juni 2026 19:05 schreef Huisopdehoek het volgende:
En die 2 jongens bij HVK die staan te springen in de bakfiets.. morgen weer klagen dat de bakfiets stuk is?
Echt he, bizar dat ze dit toelaat en ook nog eens staat te filmen
pi_221185557
quote:
17s.gif Op maandag 29 juni 2026 20:16 schreef Hocuspocus2 het volgende:

[..]
Ik moet zeggen dat ik werkelijk geen idee heb hoe oud ze was. Ze ging iig nog naar school. Daarna heeft ze alles laten vallen om moeder te zijn. En Maarten mocht wel werken. Dat zit haar nog het meeste dwars.
Daarom vertelt ze nu te onpas dat ze HOOFDkostwinner is. Zonder haar kwam er geen (zuurdesem-)brood op tafel en kreeg niemand een kwak voedsel op z'n bord. Nu kunnen ze iedere dag griekse salade eten. Dat kon anders niet.
pi_221185585
quote:

[..]
Ze was er zelf bij toen ze zwanger werd. 25 jaar geleden bestond de pil, spiraal etc al voor vrouwen. Tenzij ze door de voorbehoedmiddelen heen zwanger is geworden.
pi_221185604
Ik ken helaas een gezin dat een kind verloren heeft die uit het raam gevallen is, een heel tragisch ongeluk. Het gebeurd denk ik niet mega vaak, naar het gebeurd wel
pi_221185631
quote:
0s.gif Op maandag 29 juni 2026 20:25 schreef Muisjeruisje het volgende:

[..]
Haar kinderen op den duur ook
Haar kinderen nog veel meer. Niet alleen door de rigide opvoeding waarbij het niet wil is wet maar AM is wet is, maar ook opgroeien met een mobiel voor je neus die alles in 100 momenten per dag registreert. Dat zijn er 600 per week voor de niet-abo's, oftewel ruim 31000 (!!) inkijkjes per jaar van het gezin waar jij in opgroeit. Vanaf dat je wakker wordt tot je gaat slapen, de rotzooi op je kamer, wat je op je boterham smeert, welke kwak er 's avonds op je bord ligt, welke kleding je aanhebt, gewoon alles...
pi_221185681
quote:
0s.gif Op maandag 29 juni 2026 20:29 schreef Muisjeruisje het volgende:
Ik ken helaas een gezin dat een kind verloren heeft die uit het raam gevallen is, een heel tragisch ongeluk. Het gebeurd denk ik niet mega vaak, naar het gebeurd wel
Ja het gebeurt ook zeker wel. Even niet opletten, of vergeten dat het openstaat. Mijn moeder haar zusje is verdronken toen ze 3 was, mijn oma was 1x vergeten het tuinhek op slot te doen.
pi_221185684
quote:
0s.gif Op maandag 29 juni 2026 20:28 schreef Lalaland79 het volgende:

[..]
Ze was er zelf bij toen ze zwanger werd. 25 jaar geleden bestond de pil, spiraal etc al voor vrouwen. Tenzij ze door de voorbehoedmiddelen heen zwanger is geworden.
Ja en niemand heeft haar verplicht om er dan ook maar meteen 8 te krijgen. Als ze bij 2 gestopt was had het leven er ook heel anders uit gezien.
Maar dit wilde ze toch. 8 kinderen dus heeel veel jaren lang heeeeel erg veel moetjes?
Volgens mij zit ze ook gewoon flink in de overgang en is daardoor alle zorg zin weg bij haar.
pi_221185750
quote:
0s.gif Op maandag 29 juni 2026 20:29 schreef Muisjeruisje het volgende:
Natuurlijk gebeuren dit soort vreselijke ongelukken. Net als dat er mensen verdrinken. En beide situaties hoor je nu meer dan in de winter.
pi_221185758
quote:

[..]
AM is net 50 geworden en Jim is 26. In haar voorstelrondje is ze nog 47 en Jim 23.
pi_221185792
quote:
0s.gif Op maandag 29 juni 2026 16:06 schreef Loveischocolala het volgende:

[..]
Alles was te lezen, nu heeft ze er een filter overheen gegooid. Gelukkig maar.
pi_221185806
quote:
0s.gif Op maandag 29 juni 2026 20:33 schreef papierentas het volgende:

[..]
Ja het gebeurt ook zeker wel. Even niet opletten, of vergeten dat het openstaat. Mijn moeder haar zusje is verdronken toen ze 3 was, mijn oma was 1x vergeten het tuinhek op slot te doen.
Wat ontzettend triest 😭
pi_221185807
quote:
0s.gif Op maandag 29 juni 2026 18:34 schreef poohenzo het volgende:
AM zeikt erop los vandaag zeg. Ipv de medicijnen te controleren voor kamp kan ze beter met Lot naar de huisarts . Die wond is ontstoken en na een aantal dagen nog steeds niet dicht ( van het weken in die hottub lauwe pisbak natuurlijk )

Verdere irritatie : Janneke Jelies post een filmpje van zingende krijsende dochters en nog erger zijn de fans die het prachtig vinden . Wat een sekte is het toch .
Wat mij vooral opviel: wat een enorme borsten heeft Aïda ineens! Zag het ook als opmerking bij de reacties maar daar mag je niks over zeggen van de fans. En dat zingen is niet om aan te horen!
pi_221185915
quote:
1s.gif Op maandag 29 juni 2026 20:41 schreef Earring het volgende:

[..]
Wat mij vooral opviel: wat een enorme borsten heeft Aïda ineens! Zag het ook als opmerking bij de reacties maar daar mag je niks over zeggen van de fans. En dat zingen is niet om aan te horen!
Denk dat ze een goede voorgevormde push up beha aanheeft. Anders zitten ze best hoog naar verhouding 😅
pi_221185959
quote:
0s.gif Op maandag 29 juni 2026 20:48 schreef Lalaland79 het volgende:

[..]
Denk dat ze een goede voorgevormde push up beha aanheeft. Anders zitten ze best hoog naar verhouding 😅
Vond het zo nep uitzien in ieder geval
pi_221186163
quote:
0s.gif Op maandag 29 juni 2026 20:48 schreef Lalaland79 het volgende:

[..]
Of ze is zwanger want bij gebrek aan een opleiding of werk is het best tijd om de Jelies sekte uit te breiden .
( stiekem hoop ik van niet want dan komt er nooit een nieuwe weg voor haar )
pi_221186204
Ik ben geen DBM volger maar ik ging even bij dr kijken. Wat ik nu zie is een moeder die nogal ongezond eng blij is dat haar zoon een medische aandoening en vervolgens een mogelijke operatie krijgt.

Bij vrouwen als Debby, DBM en Sanneke zou je gewoon met terugwerkende kracht wensen dat internet en het influencerbestaan niet zou bestaan.
pi_221186257
Waarom heeft AM zoveel make up borstels en kwasten?
pi_221186294
Zelfs in een reclame voor een robotgrasmaaier weet MCW het nog om haar te laten draaien. Met dat achterlijke geklef en gespring op iedereen. Het lijkt zelf nog wel een kind.
pi_221186336
*

[ Bericht 100% gewijzigd door RipCity op 29-06-2026 21:13:49 ]
Een oplettende kijker (volgens Mediacourant 15-4-20).
pi_221186372
quote:
0s.gif Op maandag 29 juni 2026 21:04 schreef Hyacinth het volgende:
Zelfs in een reclame voor een robotgrasmaaier weet MCW het nog om haar te laten draaien. Met dat achterlijke geklef en gespring op iedereen. Het lijkt zelf nog wel een kind.
Wat cringe! Haar zoon moet haar weer optillen. En die tekst. Die lijkt niet helemaal te kloppen. Ze propt 3 zinnen in 1 zin en vergeet een deel.

quote:
Hij maakt volledig zelfstandig dankzij geavanceerde navigatie met camera’s, sensoren en GPS, er is geen gedoe met begrenzingsdraden en zelfs in een tuin als de onze met perkjes en paden vindt ie gewoon zelf zijn weg.
pi_221186381
Ah DBM heeft in september weer een wedstrijd en daar hoort natuurlijk een nieuw pak bij. Ze mag wel vast gaan trainen.
pi_221186485
quote:

[..]

Sorry :@ Ik kreeg die indruk maar terugkijkend weet ik ook niet hoe.
Maar ze zegt nu toch wel dat ze hoopt dat S&S volgend jaar weer bij elkaar mogen?
pi_221186503
Gewoon nieuwsgierig hoor, misschien heb ik eroverheen gelezen maar waar hebben jullie gelezen dat Sanneke een erfenis krijgt dan?
pi_221186528
quote:
0s.gif Op maandag 29 juni 2026 21:04 schreef Hyacinth het volgende:
Als ik in Uden (daar woont ze toch?) zou wonen zou ik bang zijn me op straat of in een winkel te begeven. Voor je het weet heb je MCW op je rug.
pi_221186538
quote:
0s.gif Op maandag 29 juni 2026 21:18 schreef Harper het volgende:

[..]
Maar ze zegt nu toch wel dat ze hoopt dat S&S volgend jaar weer bij elkaar mogen?
Dus dan zou 1 van de 2 een niveau lager gaan in de 2de klas?
pi_221186545
quote:
1s.gif Op maandag 29 juni 2026 21:20 schreef Beertjeteddy het volgende:
Gewoon nieuwsgierig hoor, misschien heb ik eroverheen gelezen maar waar hebben jullie gelezen dat Sanneke een erfenis krijgt dan?
Op treads reageerde ze bij iemand.( als ik het goed begreep)
pi_221186552
Jan schrijft vandaag over de belevenissen van de twee klefkezen. Even voor de duidelijkheid, het is zeker niet zo dat Sofie niks doet hoor. Jan wil niet ruilen. Verder nog even online dat Junior 'geen talenman' is net zoals zijn vader, dat ze daar aan moeten werken (wat ze niet gaan doen natuurlijk) maar dat wisten ze ook allang. Nou vind ik Jan beter schrijven dan zijn Sofieke, maar ala. Gelukkig had Junior een goed punt voor gym. Fijn dat iedereen dit weer weet.
pi_221186607
quote:
0s.gif Op maandag 29 juni 2026 21:23 schreef Snaky het volgende:
Jan schrijft vandaag over de belevenissen van de twee klefkezen. Even voor de duidelijkheid, het is zeker niet zo dat Sofie niks doet hoor. Jan wil niet ruilen. Verder nog even online dat Junior 'geen talenman' is net zoals zijn vader, dat ze daar aan moeten werken (wat ze niet gaan doen natuurlijk) maar dat wisten ze ook allang. Nou vind ik Jan beter schrijven dan zijn Sofieke, maar ala. Gelukkig had Junior een goed punt voor gym. Fijn dat iedereen dit weer weet.
Ach ach, heeft Soof weer teveel kritiek gekregen op haar luie niets doen werkdagen, en moet Jan dat weer verdedigen? En... zou die kat op de 4e foto netjes zijn blijven zitten of heeft hij stiekem toch vlees van de bbq tafel gepakt...
pi_221186718
Waarom spring je zo bij je zoon op en sla je je benen om hem heen… 🤯🤯
pi_221186743
quote:
1s.gif Op maandag 29 juni 2026 21:02 schreef Miepje77 het volgende:
Waarom heeft AM zoveel make up borstels en kwasten?
Van alle wurksjops met Vera-maakt-je-niet-mooier. Ze doet er zelf nooit wat mee volgens mij. Maar hé, het staat in de planner dus kan ze weer een filmpje recyclen en de nodige posts maken.
pi_221186755
quote:
0s.gif Op maandag 29 juni 2026 15:07 schreef Huisopdehoek het volgende:

[..]
Ja, verschillende niveaus
‘Achteraf gezien was het beter om S en S bij elkaar te houden. Maar dat kom niet door het niveauverschil wat uit de testen kwam. We waren bang dat de een zich zou vervelen en de ander op de tenen zou moeten lopen’

En die paar maanden zijn niet meer terug te draaien, oh drama..
Ze zitten nog steeds niet bij elkaar in de klas hoor. AM hoopt juist dat ze volgend jaar weer bij elkaar komen.
pi_221186778
quote:
1s.gif Op maandag 29 juni 2026 21:20 schreef Beertjeteddy het volgende:
Ze had op de insta gereageerd van sander schimmelpenninck , zn laatste post over erven, belasting etc.
pi_221186856
quote:
0s.gif Op maandag 29 juni 2026 21:18 schreef Harper het volgende:

[..]
Ja, ze hoopt dat ze weer bij elkaar in de klas komen. Echt he, jezelf zijn en leren op je eigen niveau kan dus echt niet bij de Geertsen. En volgens mij is het haar wens en niet per se van de meisjes zelf.
pi_221186880
Michelle zet ook weer ff 2 kinderen in voor de reclame van een robot grasmaaier.
En ze zoekt een interieur verzorgster die graag wil werken in een informele sfeer.
Misschien moet ze er even bijzetten, dat je de ALLERLIEFSTE moet zijn en je er geen probleem mee moet hebben dat je constant omhelst wordt.
pi_221186894
quote:
Als taal niet je sterkste vak is, is het een supergoed 🤪 idee van Sofie om half in België en half in Spanje te gaan wonen.
Ik hoop zo dat ze die plannen erbij Han niet doorheen krijgt.
pi_221186900
quote:
1s.gif Op maandag 29 juni 2026 22:04 schreef Dievanhiernaast het volgende:
Michelle zet ook weer ff 2 kinderen in voor de reclame van een robot grasmaaier.
En ze zoekt een interieur verzorgster die graag wil werken in een informele sfeer.
Misschien moet ze er even bijzetten, dat je de ALLERLIEFSTE moet zijn en je er geen probleem mee moet hebben dat je constant omhelst wordt.
En dat je ook beschikbaar moet zijn buiten je contract uren om
pi_221186911
quote:
1s.gif Op maandag 29 juni 2026 22:04 schreef Dievanhiernaast het volgende:
Ik moest de term googlen :@
pi_221186915
quote:
0s.gif Op maandag 29 juni 2026 22:05 schreef Lalaland79 het volgende:

[..]
En dat je ook beschikbaar moet zijn buiten je contract uren om
En dat het oke moet zijn dat je uitbetaling even uitgesteld wordt.
pi_221186917
quote:
Één keer in de zoveel tijd moet Jan even een lofzang schrijven voor Sofie.

Sofie heeft de filters sinds een tijdje ontdekt. Het gaat alleen nog al eens mis. Geen idee wat ze met haar handje en ene borst heeft gedaan, maar het ziet er nog meer infantiel uit dan dat het zonder filters ed al regelmatig doet.
pi_221186922
Ben ik de enige die dit best eng vind om zo’n persoonlijke oproep te plaatsen op je account voor meer als 100.000 volgers dat je op zoek bent naar een nanny/PA/schoonmaker. Je weet toch bij God niet wat je in huis haalt. Los van sieraden, tassen en kleding is het ook de zorg voor de kinderen.

Je zou maar een geobsedeerde volger hebben die er alles voor over heeft om jouw leven binnen te stappen met hele andere intenties. Maar Michelle vindt iedereen lief 🫶🏻
pi_221186932
quote:
0s.gif Op maandag 29 juni 2026 19:35 schreef Moppie1982 het volgende:

[..]
24 ofzo toch?

Ik was 21, heb er ook 2. Ben nu bijna 43 en me oudste is bijna 22.

Me jongste is bijna 15, ik heb echt een lekker leven waar ik idd blijf leren, leuke baan en ontwikkel nog altijd! Moet er niet aan denken op me 50e nog een kleuter te hebben 😂😂
Me Moppie toch :)
pi_221186982
quote:
1s.gif Op maandag 29 juni 2026 22:07 schreef Dievanhiernaast het volgende:

[..]
En dat het oke moet zijn dat je uitbetaling even uitgesteld wordt.
En dat het oké is om meermaals besprongen te worden...
pi_221186988
Mooi he. Zo kan je je schoonmaakster/oppas ff op de zaak zetten en betaalt heel Nl mee aan je leefstijl. Prima joh.
pi_221186994
quote:
17s.gif Op maandag 29 juni 2026 21:49 schreef Hocuspocus2 het volgende:

[..]
Ze zitten nog steeds niet bij elkaar in de klas hoor. AM hoopt juist dat ze volgend jaar weer bij elkaar komen.
Zodat ze iig met elkaar en niet met AM gaan kletsen als ze weer eens onverwacht vervroegd vrij zijn en AM graag rust in haar huis wil, all by herself.
pi_221187025
Debbie heeft echt eindeloze energie gekregen he.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')