Maar dat weerhoudt Sanneke er natuurlijk niet van om alvast vooruit te spenderen he... straks weer boos op moeder dat het zo tegen viel wat ze krijgt 👌quote:Op maandag 29 juni 2026 07:30 schreef JaNeeDan het volgende:
[..]
Zoals ik het lees moet dat huis nog verkocht worden. Over dat geld zal ze nu nog niet kunnen beschikken.
Hoe werkt dat, geld uitgeven voordat je het hebt?quote:Op maandag 29 juni 2026 08:02 schreef DeEnigeEchteLouca het volgende:
[..]
Maar dat weerhoudt Sanneke er natuurlijk niet van om alvast vooruit te spenderen he... straks weer boos op moeder dat het zo tegen viel wat ze krijgt 👌
We herinneren ons allemaal nog de tranen toen er ‘opeens’ een huis was en, achteraf gezien zogenaamd, te weinig geld voor de verhuizing.quote:Op maandag 29 juni 2026 08:01 schreef LeSage het volgende:
Zou Sanneke nou zelf niet snappen dat ze een erfenis niet uit moet geven zomaar?
Ze heeft geen enkele voorziening voor haar toekomst. Geen pensioen, geen koopwoning.
En daar is ze echt niet de enige in. Maar als je dan de ‘gelukkige’ bent die een erfenis krijgt, zou je dat toch moeten gebruiken voor die toekomst? Niet voor de Action zeg maar.
Als ik die moeder was zou ik lekker op wereldreis gaan en allerlei mensen spekken die wel iets bijdragen aan de vooruitgang van de wereld 👌quote:Op maandag 29 juni 2026 08:10 schreef JaNeeDan het volgende:
[..]
Hoe werkt dat, geld uitgeven voordat je het hebt?
Nu geen cent opzij zetten omdat je verwacht dat je spaarrekening vanzelf een keer gevuld gaat worden? Als ik haar moeder was zou ik haar geen geld geven. Misschien een betere auto maar ik zou niet willen dat mijn geld wordt besteed aan meuk en de nieuwste snack trends.
Is dat deze?quote:Op maandag 29 juni 2026 08:20 schreef Iris2.0 het volgende:
God ik zit voor de vlog maar wat is onze Tim irritant en overdreven zeg.. Voor iemand die eerst niet in beeld wou, pakt ie z'n fame aardig!
Maar dat snapt ze niet, Sanneke moet kopen kopen kopen…. Wel heel grappig dat ik nu een ad krijg met div scootmobielen op deze pagina 😂😂misschien is dat wat voor Sanneke😂quote:Op maandag 29 juni 2026 08:17 schreef DeEnigeEchteLouca het volgende:
[..]
Als ik die moeder was zou ik lekker op wereldreis gaan en allerlei mensen spekken die wel iets bijdragen aan de vooruitgang van de wereld 👌
Of het op een rekening zetten voor mijan/kleinkinderen wat vrij komt als hij 21 is 👍 zodat Sanneke het met de boekencollectie moet doen 👌
Maar dat Sanneke iedere cent uitgeeft die binnen komt is wel duidelijk... hoe meer meuk hoe beter
Dat heeft niemand haar verteld.quote:Op maandag 29 juni 2026 08:01 schreef LeSage het volgende:
Zou Sanneke nou zelf niet snappen dat ze een erfenis niet uit moet geven zomaar?
Ze heeft geen enkele voorziening voor haar toekomst. Geen pensioen, geen koopwoning.
En daar is ze echt niet de enige in. Maar als je dan de ‘gelukkige’ bent die een erfenis krijgt, zou je dat toch moeten gebruiken voor die toekomst? Niet voor de Action zeg maar.
Nog nooit laten doenquote:Op maandag 29 juni 2026 08:46 schreef -Bubseltje- het volgende:
Je gaat voor kamp de medicatie laten checken bij de apotheek. AM is het normaal niet nodig dan? Zo veel vragen
Met dat geld kan ze wel een hele stoet foodtrucks inhuren voor de bruiloft, een droom die in vervulling gaat 🫣quote:Op maandag 29 juni 2026 08:58 schreef brilduiker1973 het volgende:
Ik vrees dat het kopen helemaal uit de hand loopt. En geld voor een mega bruiloft waar niemand komt. Ze zal best veel uitnodigingen versturen hoor maar denk niet dat er veel komen. Als je al zo weinig contact hebt met iemand dan voel ik me niet geroepen om naar een bruiloft te gaan van iemand. Maar goed dit denk ik.
Ik vind bruiloften ook zonde van het geld 🫣quote:Op maandag 29 juni 2026 09:18 schreef proud_mami het volgende:
Jaarlijkse vrijstelling ¤ 6.908 per kind.
Eenmalig verhoogde vrijstelling.
Je mag in dat jaar de reguliere jaarlijkse vrijstelling niet daarnaast gebruiken. De eenmalige vrijstelling is: ¤ 33.129,-
Ben benieuwd hoe snel dat er doorheen is, vooral met en foodtruck bruiloft zal dat heel hard gaan. Ze had het daar laatst toch over dat ze de prijzen zo vonden tegenvallen voor een bruiloft?
Wij zijn jaren geleden heel simpel getrouwd toen ik 7 maanden zwanger was omdat op die manier alles makkelijk wettelijk geregeld werd mbt tot kind. Maar ik heb ook nooit gedroomd van een grote bruiloft, persoonlijk vonden we dat zonde van het geld.
Vroeger droomde ik daar wel van, tot ik alle prijzen zag en me bedacht wat ik met dat geld allemaal kon doen🙈quote:Op maandag 29 juni 2026 09:18 schreef proud_mami het volgende:
Je mag in dat jaar de reguliere jaarlijkse vrijstelling niet daarnaast gebruiken. De eenmalige vrijstelling is: ¤ 33.129,-
Ben benieuwd hoe snel dat er doorheen is, vooral met en foodtruck bruiloft zal dat heel hard gaan. Ze had het daar laatst toch over dat ze de prijzen zo vonden tegenvallen voor een bruiloft?
Wij zijn jaren geleden heel simpel getrouwd toen ik 7 maanden zwanger was omdat op die manier alles makkelijk wettelijk geregeld werd mbt tot kind. Maar ik heb ook nooit gedroomd van een grote bruiloft, persoonlijk vonden we dat zonde van het geld.
Heel vreemd, je weet toch zelf ook wat nodig is. En normale neusdruppels ipv ontstekingsremmende....Waarom??? Die hebben een hele andere werking, snap er niks van. Zou ze weten dat die voorzetkamer wekelijks gereinigd dient te worden? Daar zie ik never content van.quote:Op maandag 29 juni 2026 08:46 schreef -Bubseltje- het volgende:
Je gaat voor kamp de medicatie laten checken bij de apotheek. AM is het normaal niet nodig dan? Zo veel vragen
Vertel , waarover is ze zo vol van zich zelfquote:Op maandag 29 juni 2026 09:30 schreef opwegnaar het volgende:
Jeetje zeg, hoe vól van zichzelf kan DBM zijn zeg🙈
Geen idee, maar als je dr bezwete gezicht niet wil zien even een story skippen.quote:Op maandag 29 juni 2026 09:47 schreef miep123456 het volgende:
[..]
Vertel , waarover is ze zo vol van zich zelf
Recent over de geweldige foto's die ze maakt, maar ze steekt het ook niet onder stoelen of banken hoe gespierd en sterk ze wel niet is, en dat ze cute outfits aanheeft...quote:Op maandag 29 juni 2026 09:47 schreef miep123456 het volgende:
[..]
Vertel , waarover is ze zo vol van zich zelf
De apothekersassistente keek op de houdbaarheidsdatum, zag dat de verpakking niet beschadigd was en de inhaler niet stuk en zei ‘dit is nog goed’quote:Op maandag 29 juni 2026 10:09 schreef Lodelie het volgende:
Volgens mij heeft ze die pufjes puur voor nood en zijn zeker tot nooit nodig.
Ik denk dat ze heeft laten controleren of het nog goed is.
En weer schermen met "6 jaar geleden lag ze in het ziekenhuis."
Am kan haast stories amper nog maar gevuld krijgen: veel boodschappen en to do lijstjes,en terugblikken.
Nou dat. Zelfs bij de Action heb je van die horren die je met klittenband vast kan plakken op het kozijn.quote:Op maandag 29 juni 2026 10:21 schreef JaNeeDan het volgende:
Een dag niet geklaagd, is een dag niet geleefd: muggen!
Misschien investeren in horren i.p.v. troep. Zomaar een idee.
Zou ik ook doen maar ik kan me bij Sanneke ook voorstellen dat zij weigert te investeren in een huurwoning. Ze vindt zoiets vast de verantwoordelijkheid van de woningcorporatie.quote:Op maandag 29 juni 2026 10:23 schreef Huisopdehoek het volgende:
[..]
Nou dat. Zelfs bij de Action heb je van die horren die je met klittenband vast kan plakken op het kozijn.
Perfect? Nee. Goedkoop en waarschijnlijk afdoende? Ja.
Ik zou met de erfenis in ieder geval investeren in horren en zonwering aan de buitenkant. Rolluiken, desnoods. Daar heb je heel veel jaren plezier van.
😆quote:Op maandag 29 juni 2026 10:31 schreef Dikkiedik1966 het volgende:
Ik moet echt stoppen hier. Toen de hond net aan het eten was zei ik tegen hem “ben je lekker aan het smikkelberen“. Gelukkig was er niemand thuis, maar dit gaat geheid een keer fout.
Ongetwijfeld. En dan heel lang klagen dat die niks doen.quote:Op maandag 29 juni 2026 10:30 schreef JaNeeDan het volgende:
[..]
Zou ik ook doen maar ik kan me bij Sanneke ook voorstellen dat zij weigert te investeren in een huurwoning. Ze vindt zoiets vast de verantwoordelijkheid van de woningcorporatie.
Hier verbaasde ik me ook over. Dat is veel. Plus dat die activiteiten al snel 100 euro pp kosten.quote:Op maandag 29 juni 2026 10:31 schreef Huisopdehoek het volgende:
AM heeft 4 extra (!) activiteiten geboekt. Volgens mij is ze er 1 of 2 dagen voor de motorrit en 1 dag er na. En die moeten natuurlijk helemaal volgeplanned zijn want anders komt er een error in haar hoofd.
😂😂quote:Op maandag 29 juni 2026 10:31 schreef Dikkiedik1966 het volgende:
Ik moet echt stoppen hier. Toen de hond net aan het eten was zei ik tegen hem “ben je lekker aan het smikkelberen“. Gelukkig was er niemand thuis, maar dit gaat geheid een keer fout.
Ik kan me niet voorstellen wat ze dan gedaan hebben.quote:Op maandag 29 juni 2026 10:21 schreef Huisopdehoek het volgende:
[..]
De apothekersassistente keek op de houdbaarheidsdatum, zag dat de verpakking niet beschadigd was en de inhaler niet stuk en zei ‘dit is nog goed’
Zoiets ?
Uh? Na twee à drie dagen Kos nu ook twee à drie dagen IJsland? Da's nu toch echt een bestemming waar je voor minstens een goeie week naartoe gaat, niet? Wat een korte trips gezien de afstanden...quote:Op maandag 29 juni 2026 10:31 schreef Huisopdehoek het volgende:
AM heeft 4 extra (!) activiteiten geboekt. Volgens mij is ze er 1 of 2 dagen voor de motorrit en 1 dag er na. En die moeten natuurlijk helemaal volgeplanned zijn want anders komt er een error in haar hoofd.
Heerlijk om te zien, koen lekker helpen met zandkastelen bouwenquote:Op maandag 29 juni 2026 10:33 schreef Hocuspocus2 het volgende:
Jvp en Koen gaan, net als vorig jaar, er regelmatig op uit richting een plas oid met de kinderen. MCW was daar vorig toch ook zo enthousiast over? Duidelijk is dat dat initiatief nooit van haar kwam. De kinderen komen niet verder dan een terras als ze nu bij haar zijn.
Ze kunnen het hele pakketje nakijken en dan inderdaad nog aanraden om iets tegen uitdroging etc mee te nemen... Maar goed, dat soort lijstjes van 'vakantieapotheek' vind je op het internet ook wel. Maar als je het in de apotheek zelf vraagt, kan je het meteen open? Waarschijnlijk bedoelde ze het zo.quote:Op maandag 29 juni 2026 10:38 schreef Lodelie het volgende:
[..]
Ik kan me niet voorstellen wat ze dan gedaan hebben.
Er klost iemand op klompen binnen, met grote ogen want interactie, die heeft een diepvrieszakje met medicatie tegen astma (?) bij zich en wil dat dat gecontroleerd wordt want haar dochter gaat op kamp en zes jaar geleden lag ze in het ziekenhuis.
Wat valt er te controleren? Het recept, de gegevens van de patiënt en de medicatie zelf.
En binnenkort weer Moraira! Wat is er gebeurd met de betonnen bak op Mallorca?quote:Op maandag 29 juni 2026 10:33 schreef Hocuspocus2 het volgende:
Jvp en Koen gaan, net als vorig jaar, er regelmatig op uit richting een plas oid met de kinderen. MCW was daar vorig toch ook zo enthousiast over? Duidelijk is dat dat initiatief nooit van haar kwam. De kinderen komen niet verder dan een terras als ze nu bij haar zijn.
Kijken we naar dezelfde persoon?quote:Op maandag 29 juni 2026 10:15 schreef opwegnaar het volgende:
[..]
Recent over de geweldige foto's die ze maakt, maar ze steekt het ook niet onder stoelen of banken hoe gespierd en sterk ze wel niet is, en dat ze cute outfits aanheeft...
Hahaha, spot on.quote:Op maandag 29 juni 2026 10:38 schreef Lodelie het volgende:
[..]
Ik kan me niet voorstellen wat ze dan gedaan hebben.
Er klost iemand op klompen binnen, met grote ogen want interactie, die heeft een diepvrieszakje met medicatie tegen astma (?) bij zich en wil dat dat gecontroleerd wordt want haar dochter gaat op kamp en zes jaar geleden lag ze in het ziekenhuis.
Wat valt er te controleren? Het recept, de gegevens van de patiënt en de medicatie zelf.
Toen ik ging scheiden en met mijn kinderen in een sociale huurwoning ging wonen heb ik de wc opnieuw laten betegelen en een nieuwe keuken laten plaatsen. Ik houd van comfort en vond het de investering meer dan waard.quote:Op maandag 29 juni 2026 10:34 schreef Huisopdehoek het volgende:
[..]
Ongetwijfeld. En dan heel lang klagen dat die niks doen.
Ze wonen er prima en ze wil nog heel lang daar met M en haar verloofde wonen. Dan zou ik het de investering waard vinden.
Maar Sanneke en ik denken heel anders. 😁
En de apothekersassistent (of, zoals AM het infantiel zou noemen: de mevrouw van de apotheek) zag dat het goed was en ritste het zakje dicht.quote:Op maandag 29 juni 2026 10:21 schreef Huisopdehoek het volgende:
[..]
De apothekersassistente keek op de houdbaarheidsdatum, zag dat de verpakking niet beschadigd was en de inhaler niet stuk en zei ‘dit is nog goed’
Zoiets ?
Sanneke gaat zo boodschappen doen om onnodige meuk in de voorraad te stouwen en daarna gaat ze op de bank wachten tot dion thuis komt terwijl ze probeert haar kind in leven te houden...quote:Op maandag 29 juni 2026 11:05 schreef Lodelie het volgende:
Niemand heeft Sanneke kennelijk vertelt dat ze buiten kan gaan zitten zodat hij haar zoontje lekker met water kan spelen.
Ik ben met mijn zoon van 27 op vakantie geweest , niets volgepland, ik zei je wil vast ook wel een keer alleen weg .quote:Op maandag 29 juni 2026 10:31 schreef Huisopdehoek het volgende:
Hoho laatst 2 keer naar een centerparcs achtig zwembad met 6 kinderen,de kermis, vakantie .quote:Op maandag 29 juni 2026 10:33 schreef Hocuspocus2 het volgende:
En haar hele leven bestaat uit moetjes? Dat doet ze zichzelf toch een beetje aan dan. Als je niet werkt voor een baas heb je toch weinig 'moetjes' en bepaal je zelf wat moet en niet moet?quote:Op maandag 29 juni 2026 11:30 schreef AnnArt het volgende:
AM etaleert weer eens een keer hoe antisociaal gedrag eruit ziet. Jeetje, wat gaat die vrouw los op het juffencadeau.
Het is nu te koud en het waait iets...quote:Op maandag 29 juni 2026 11:05 schreef Lodelie het volgende:
Niemand heeft Sanneke kennelijk vertelt dat ze buiten kan gaan zitten zodat hij haar zoontje lekker met water kan spelen.
En nog erger, even verkapt melden dat die van IJsland, die dus juf is, helemaal niet van juffencadeaus houdt. En het dus héél normaal is dat je er niet aan mee doet. Je hebt verdorie nog twee kinderen op de basisschool en een heel jaar is een juf of meester bij je kind betrokken. En daar kan geen eurootje vanaf? Maar wel elke keer een advertentie dat je haar op haar exclusieve zondagaccount kan volgen. Harken en binnenhalen, maar (uit)delen ho maar. Wat een egotripper is het toch. En dan zie je die foto van jaren terug met een baby, wat een zachtheid straalde ze toen nog uit. Flu flu zijn heeft haar niet leuker gemaakt, dat is duidelijk zichtbaar.quote:Op maandag 29 juni 2026 11:40 schreef Lodelie het volgende:
Het leven van Am bestaat uit moetjes.
Inderdaad! Zoals alles moeten filmen en posten: Tafel dekken, huishoudschema, fruit eten, eten opscheppen, sleutel ophangen, proosten met wijn, lakens in de vriezer, op de bakfiets stappen, Jim uitzwaaien, doen alsof je veel boeken leest en die delen, op gesponserde trips gaan, plastic zooi delen.
Ik zou ook doodmoe worden van al die moetjes, die je hele leven bepalen.
Een tikkie betalen om de juf te bedanken kost je 30 sec van je dag. Dat zijn niet de moetjes waar je moe van wordt of die alles bepalen. 5 stories erover vol kotsen wel.
Ik ga stuk: het draait volgens AM niet om geld. Haar hele leven draait om geld, voor haarzelf weliswaar, want zij is hoofd kostwinner. En wie betaalt, die bepaalt. En dat is wel weer duidelijk met het juffencadeau...quote:Op maandag 29 juni 2026 11:56 schreef -Bubseltje- het volgende:
En nu is het over geld besparen door niet aan cadeautjes mee te doen?![]()
Dit!! En iedereen weet toch dat die mensen in dat programma zitten omdat ze aandacht willen? En dit zorgt voor aandacht...quote:Op maandag 29 juni 2026 11:32 schreef JaNeeDan het volgende:
Sanneke maakt zich druk om relaties van volslagen vreemden. Vrouw, kijk eerst eens naar je eigen relatie.
Jim heeft niks te willen want AM betaald en hij is een prop die ze nodig heeft voor haar content.quote:Op maandag 29 juni 2026 11:28 schreef ikmoetdrieten het volgende:
[..]
Ik ben met mijn zoon van 27 op vakantie geweest , niets volgepland, ik zei je wil vast ook wel een keer alleen weg .
Precies dat. Ze zei ook iets van dat Dion en zij dat niet hadden zien aankomen. Zou zij het wel zien aankomen als Dion eens wat positieve aandacht krijgt van een ander?quote:Op maandag 29 juni 2026 11:32 schreef JaNeeDan het volgende:
Sanneke maakt zich druk om relaties van volslagen vreemden. Vrouw, kijk eerst eens naar je eigen relatie.
Alsof alle juffen (&meesters) hetzelfde zijn ook.quote:Op maandag 29 juni 2026 11:47 schreef Lynnyl het volgende:
[..]
En nog erger, even verkapt melden dat die van IJsland, die dus juf is, helemaal niet van juffencadeaus houdt. En het dus héél normaal is dat je er niet aan mee doet. Je hebt verdorie nog twee kinderen op de basisschool en een heel jaar is een juf of meester bij je kind betrokken. En daar kan geen eurootje vanaf? Maar wel elke keer een advertentie dat je haar op haar exclusieve zondagaccount kan volgen. Harken en binnenhalen, maar (uit)delen ho maar. Wat een egotripper is het toch. En dan zie je die foto van jaren terug met een baby, wat een zachtheid straalde ze toen nog uit. Flu flu zijn heeft haar niet leuker gemaakt, dat is duidelijk zichtbaar.
Ja hierom maak ik gewoon het tikkie over. En als er eens een jaar komt waarbij er extra aandacht of iets is geweest voor mijn kind dan zoek ik zelf wel wat extra’s uit. Maar dat is nog niet aan de hand geweest.quote:Op maandag 29 juni 2026 12:11 schreef Dievanhiernaast het volgende:
[..]
Alsof alle juffen (&meesters) hetzelfde zijn ook.
Ons mam was juf op een basisschool en kreeg ook wel dingen waarvan ze dacht: tja.. had je de moeite bespaard. Ze had ook ongeveer 20 'beste/liefste juf' mokken, hoefde ze ook niet per se te krijgen ieder jaar. Maar het gaat om het idee. Dat er wat moeite wordt gedaan en als er niks gegeven werd vond ze het ook goed.
Ik vraag me af hoe de familie van Dion hier tegenaan kijkt, dit wil je toch niet voor je zoon en kleinkind?quote:Op maandag 29 juni 2026 11:21 schreef DeEnigeEchteLouca het volgende:
[..]
Sanneke gaat zo boodschappen doen om onnodige meuk in de voorraad te stouwen en daarna gaat ze op de bank wachten tot dion thuis komt terwijl ze probeert haar kind in leven te houden...
Als dion thuis komt kan hij in de tuin met mijan spelen
Dit!quote:Op maandag 29 juni 2026 11:59 schreef Lynnyl het volgende:
[..]
Ik ga stuk: het draait volgens AM niet om geld. Haar hele leven draait om geld, voor haarzelf weliswaar, want zij is hoofd kostwinner. En wie betaalt, die bepaalt. En dat is wel weer duidelijk met het juffencadeau...
kinderen koekjes laten bakken en in een leuk trommeltje gedaan, kost geen drol , meiden kunnen het zelf . Als am er zelf geen energie in wil stoppen kan ze het de meisjes toch laten doen?quote:Op maandag 29 juni 2026 12:13 schreef Lostit het volgende:
[..]
Ja hierom maak ik gewoon het tikkie over. En als er eens een jaar komt waarbij er extra aandacht of iets is geweest voor mijn kind dan zoek ik zelf wel wat extra’s uit. Maar dat is nog niet aan de hand geweest.
Ik heb ook betaald ☺. , maar nog steeds samen beslissen , wat we gingen doen , het was ook zijn vakantie en of hij alleen ergens naar toe wilde, prima hij is 27 , en geen klein kind denk ik dan die je bij de hand moet nemen .quote:Op maandag 29 juni 2026 12:04 schreef Huisopdehoek het volgende:
[..]
Jim heeft niks te willen want AM betaald en hij is een prop die ze nodig heeft voor haar content.
Dat levert niets op, behalve wat content. Maar omdat ze anti-juffencadeau is kan dat niet in haar stories natuurlijk. En... dan moet ze koekjes bakken met die meiden. Moet ze zelf deeg draaien, instructies geven, koekjes afbakken. En ze 'moet' al zoveel. Dat kan niet meer bij haar mental load.quote:Op maandag 29 juni 2026 12:21 schreef Lipisu het volgende:
Ik heb ooit de
[..]
kinderen koekjes laten bakken en in een leuk trommeltje gedaan, kost geen drol , meiden kunnen het zelf . Als am er zelf geen energie in wil stoppen kan ze het de meisjes toch laten doen?
Risico is juist groot dat ze haar belachelijk gaat maken als het niet naar haar zin is. Kan de IJslandse vriendin het niet beter doen, die durft ze niet af te kraken.quote:Op maandag 29 juni 2026 12:29 schreef AnnArt het volgende:
Het is paybacktime voor Suus. AM wil dat S iets voor haar naait. Komt ie, Suus: 🖕
Nou als dit haar premenopauze periode is dan zal haar content er niet beter op worden. Zeurflu is het, meer niet. Karen en Gerda zijn er heilig bij.quote:Op maandag 29 juni 2026 12:30 schreef Lodelie het volgende:
Am zit volgens mij midden in de overgang en/of kan slecht tegen de hitte.
Jeetje zeg.
Jaquote:Op maandag 29 juni 2026 08:40 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Is dat deze?
#4: Michelle X Kapten & Son Mallorca trip
Ja!! 🤣😂 helemaal goed gehoord 🤣😂quote:Op maandag 29 juni 2026 12:39 schreef Hope88 het volgende:
Ik versta het niet goed, denk ik.. Zegt Sanneke nu dat ze normaal 75F draagt qua bh en nu een keer 95D heeft gekocht?
Ze ruilt haar home away from home net zo snel in als haar partner, zegt ookal weer genoeg. Echt deze vrouw!quote:Op maandag 29 juni 2026 10:47 schreef JaNeeDan het volgende:
[..]
En binnenkort weer Moraira! Wat is er gebeurd met de betonnen bak op Mallorca?
Nee ze gaan ook langer, staat ook in de door jou gequote bericht. Die motorrit duurt 5 of 6 dagen en ervoor en erna hebben ze nog een klein beetje "vrije" tijd.quote:Op maandag 29 juni 2026 10:39 schreef MonaB het volgende:
[..]
Uh? Na twee à drie dagen Kos nu ook twee à drie dagen IJsland? Da's nu toch echt een bestemming waar je voor minstens een goeie week naartoe gaat, niet? Wat een korte trips gezien de afstanden...
Koen ziet er wat voller uit, minder zorgelijk.quote:Op maandag 29 juni 2026 10:33 schreef Hocuspocus2 het volgende:
Iemand moet het haar nu al vast zeggen anders vergeet ze het weerquote:Op maandag 29 juni 2026 12:53 schreef IlseMarije het volgende:
Juffenkadootjes, tikkies voor juffenkadootjes, groepsapp voor de klas, er staat Sanneke nog heel wat te wachten
De horror, vrije tijd😱😱😱quote:Op maandag 29 juni 2026 12:42 schreef Rimboequeen het volgende:
[..]
Nee ze gaan ook langer, staat ook in de door jou gequote bericht. Die motorrit duurt 5 of 6 dagen en ervoor en erna hebben ze nog een klein beetje "vrije" tijd.
Bruiloft, nieuwe meubels, vakanties en horeca. Dat geld is er doorheen binnen een jaar. Het is nu al uitgegeven in haar hoofd.quote:Op maandag 29 juni 2026 09:18 schreef proud_mami het volgende:
Eerst zegt ze ‘ik had deze al in 75F, nu heb ik hem in het zwart in 95 D. Dus die eerste BH maat zal wel een foutje zijn geweest. Of wishful thinking.quote:Op maandag 29 juni 2026 13:13 schreef WinnieWana het volgende:
Sanneke en bh maat 75 F![]()
Hoe dan? Dat snijdt toch in je rug. Of zijn de oude bh s zo oud en uitgerekt?
Luizenmoeder, klaar-over (bestaat dat nog?) de klas schoonmaken aan het einde van het jaar, versieren voor Sint/kerst.quote:Op maandag 29 juni 2026 12:53 schreef IlseMarije het volgende:
Juffenkadootjes, tikkies voor juffenkadootjes, groepsapp voor de klas, er staat Sanneke nog heel wat te wachten
Misschien krijgt hij zakgeld. En moet hij kiezen van de CEO: óf een bijdrage voor de lief- en leedpot óf een koffieknipkaart.quote:Op maandag 29 juni 2026 13:05 schreef Lodelie het volgende:
Zou Maarten wel een tikkie mogen betalen voor een collega die weggaat of voor de lief en leed pot?
Of geeft Maarten alleen een hand "want zo doen wij Geertsen dat"
Nee ze zegt dat ze deze al in lila heeft... ze heeft eigenlijk maat 75F maar deze in maat 95D en ook al in het lila denk dat ze heel veel jaren geleden in haar pubertijd ofzo maat 75F heeft gekocht en denkt dat die maat altijd zo blijft ofzo 🤷quote:Op maandag 29 juni 2026 13:14 schreef Huisopdehoek het volgende:
[..]
Eerst zegt ze ‘ik had deze al in 75F, nu heb ik hem in het zwart in 95 D. Dus die eerste BH maat zal wel een foutje zijn geweest. Of wishful thinking.
Wat dacht je van elke dag op het schoolplein staan , 2x, of meer. 5 dagen in de week ook in de hitte, wind, regen. Ik zie het haar niet doen!quote:Op maandag 29 juni 2026 13:17 schreef Huisopdehoek het volgende:
[..]
Luizenmoeder, klaar-over (bestaat dat nog?) de klas schoonmaken aan het einde van het jaar, versieren voor Sint/kerst.
Of zou ze dat al bij inschrijving aangeven: ik ben autist, dat kan ik niet.
Ze raakt al overprikkeld als ze er aan denkt.quote:Op maandag 29 juni 2026 13:17 schreef Huisopdehoek het volgende:
[..]
Luizenmoeder, klaar-over (bestaat dat nog?) de klas schoonmaken aan het einde van het jaar, versieren voor Sint/kerst.
Zou de lila bh dan nu eens in de was gaan?quote:Op maandag 29 juni 2026 13:20 schreef DeEnigeEchteLouca het volgende:
[..]
Nee ze zegt dat ze deze al in lila heeft... ze heeft eigenlijk maat 75F maar deze in maat 95D en ook al in het lila denk dat ze heel veel jaren geleden in haar pubertijd ofzo maat 75F heeft gekocht en denkt dat die maat altijd zo blijft ofzo 🤷
Om haar bovenbeen gepast misschien? Want iemand heeft haar ooit verteld dat dat dan ook je bh maat is, en je je niet uit hoeft te kleden om te passen?quote:
Oohhh deja vu van de basisschool jaren hier.quote:Op maandag 29 juni 2026 13:34 schreef Dievanhiernaast het volgende:
[..]
Ze raakt al overprikkeld als ze er aan denkt.
Ik vind haar wel zo'n type dat niks doet en vervolgens zeurt dat ze niet mee mag met het schoolreisje.
Ze heeft geen auto/rijbewijs dus kan niet in de auto blijven zitten tot de school uitgaat zoals DBM doet, ze kan zich nog verschuilen in de bak van de bakfiets maar dat is zo”n gedoe 🤣quote:Op maandag 29 juni 2026 13:27 schreef brilduiker1973 het volgende:
[..]
Wat dacht je van elke dag op het schoolplein staan , 2x, of meer. 5 dagen in de week ook in de hitte, wind, regen. Ik zie het haar niet doen!
Ik kon dit even niet volgen.quote:Op maandag 29 juni 2026 13:44 schreef Huisopdehoek het volgende:
AM over de tweeling die naar verschillende klassen is geweest de eerste paar maanden: ‘het heeft consequenties gehad die niet meer terug te draaien zijn.’
Wat een dramaqueen..
daar zal ze zelf wel weer een trauma van hebben, moeten er zelfhulpboeken op het nachtkastje liggen gelezen worden en het zal tot in lengte van dagen uitgemolken worden.
Daar stuurt ze Dion voor naar school.quote:Op maandag 29 juni 2026 13:17 schreef Huisopdehoek het volgende:
[..]
Maar jongens ze heeft geen tijd en geld om het een keer goed op te laten meten. Hoe krijgt ze het haar strot uit.quote:Op maandag 29 juni 2026 12:39 schreef Hope88 het volgende:
Ik versta het niet goed, denk ik.. Zegt Sanneke nu dat ze normaal 75F draagt qua bh en nu een keer 95D heeft gekocht?
Ze heeft eigenlijk maat 75F, FF of G. Twintig jaar geleden misschien.quote:Op maandag 29 juni 2026 14:13 schreef Mirp het volgende:
[..]
Maar jongens ze heeft geen tijd en geld om het een keer goed op te laten meten. Hoe krijgt ze het haar strot uit.
Onder schooltijd?quote:Op maandag 29 juni 2026 14:02 schreef opwegnaar het volgende:
Bizar toch, DBM straalt en is helemaal opgewekt dat ze met vriendje weer eens naar het ziekenhuis kan..
De jurk is leuk ook met riem. De skort vind ik niet leuk en het sjaaltje heel tuttigquote:Op maandag 29 juni 2026 14:35 schreef JaNeeDan het volgende:
De jurk die Sanneke in de reel draagt ziet er heel fijn uit! Ik vind hem leuk.
Uiteraard...quote:
Vind ik ook, die jurk staat haar leuk.quote:Op maandag 29 juni 2026 14:38 schreef Missinglink24 het volgende:
[..]
De jurk is leuk ook met riem. De skort vind ik niet leuk en het sjaaltje heel tuttig
Bizar weer hè!! Geen tijd? Gisteren kon ze toch toen Dion naar de kinderboerderij was.quote:Op maandag 29 juni 2026 14:13 schreef Mirp het volgende:
[..]
Maar jongens ze heeft geen tijd en geld om het een keer goed op te laten meten. Hoe krijgt ze het haar strot uit.
Met haar uitstraling mijden mensen haar vanzelf. Kan ze daarna weer klagen dat ze zich buitengesloten voelt.quote:Op maandag 29 juni 2026 13:55 schreef IlseMarije het volgende:
[..]
Ze heeft geen auto/rijbewijs dus kan niet in de auto blijven zitten tot de school uitgaat zoals DBM doet, ze kan zich nog verschuilen in de bak van de bakfiets maar dat is zo”n gedoe 🤣
How can I make it about me.quote:Op maandag 29 juni 2026 14:28 schreef Iris2.0 het volgende:
Ik heb vlogdag. Vlog 3, die vriend uit Barca. Mies loopt alweer te janken over zijn situatie. Hoe lang kent zij hem 🤣 Ik zou echt vet awkard zijn als een jankende MCW mij op stond te wachten op Schiphol
Deze had ze al, heeft al vaker outfits uitgezocht.quote:Op maandag 29 juni 2026 14:52 schreef Muisjeruisje het volgende:
[..]
Vind ik ook, die jurk staat haar leuk.
En ze heeft eindelijk eens een samenwerking
Ja, verschillende niveausquote:Op maandag 29 juni 2026 13:59 schreef Harper het volgende:
[..]
Ik kon dit even niet volgen.
Ik dacht dat ze wel op dezelfde school zaten maar niet in dezelfde klas? Dus ze zijn halverwege het schooljaar gewisseld om samen te komen? Dat heeft ze niet eerder verteld volgens mij.
En wat is dat over consequenties die niet meer terug te draaien zijn?
Ik vind het ook nogal dramatisch. Als ze niet hetzelfde niveau hebben, dan is dat gewoon zo.
Ik heb het idee dat dat samen zijn misschien wel belangrijker voor AM is dan voor S&S.
Die we nooit weer gezien hebben.quote:Op maandag 29 juni 2026 15:00 schreef Missinglink24 het volgende:
[..]
Deze had ze al, heeft al vaker outfits uitgezocht.
Oeh scherp van je, betrapt!quote:Op maandag 29 juni 2026 15:13 schreef Kaatjepuk het volgende:
DeViervanKim is al ruim drie jaar niet meer ongesteld geweest vanwege de spiraal.
Dezelfde Kim die de afgelopen jaren reclame is blijven maken voor Snugs. Diegene die heel hard roept transparant te zijn.
Ik kan me dit bij mn eigen alleen voorstellen bij een begrafenis van een vreemde. Dan kan ik zo meehuilen omdat het dan toch herinnerd aan een je eigen in die setting. Dan gaan zonder moeite de sluizen open.quote:Op maandag 29 juni 2026 14:55 schreef Dievanhiernaast het volgende:
[..]
How can I make it about me.
Jij hebt een kutsituatie en dat vind IK zó emotioneel 😭
Die skort had een maatje groter gekund. Zit dan iets losser op de benen en dan zit dat losse flap ding wat zwieriger.quote:Op maandag 29 juni 2026 14:38 schreef Missinglink24 het volgende:
[..]
De jurk is leuk ook met riem. De skort vind ik niet leuk en het sjaaltje heel tuttig
Nee, ze gaat met Jim een (cross)motortocht maken in IJsland. Het gaat over de dagen voor de tocht en erna. Die heeft ze dus volgepropt met activiteiten.quote:Op maandag 29 juni 2026 10:39 schreef MonaB het volgende:
[..]
Uh? Na twee à drie dagen Kos nu ook twee à drie dagen IJsland? Da's nu toch echt een bestemming waar je voor minstens een goeie week naartoe gaat, niet? Wat een korte trips gezien de afstanden...
Heb je een linkje voor me? 🤪 Geblokkeerd door Sanneke en Molly wil niet laden.quote:Op maandag 29 juni 2026 15:27 schreef Moppie1982 het volgende:
Ik zit nu gewoon te twijfelen om deze jurk te bestellen! Ik ga aankomende vrijdag naar de Amsterdamse zomer en vind hem eigenlijk te leuk met een leuk jasje 😱😱😱
Laat maar levertijd is 2-3 weken is dus dropshipping gok ikquote:Op maandag 29 juni 2026 15:27 schreef Moppie1982 het volgende:
Ik zit nu gewoon te twijfelen om deze jurk te bestellen! Ik ga aankomende vrijdag naar de Amsterdamse zomer en vind hem eigenlijk te leuk met een leuk jasje 😱😱😱
https://www.happy-size.nl(...)_96uJF9JC2R6ln9M2GUQquote:Op maandag 29 juni 2026 15:29 schreef Die_van_verderop het volgende:
[..]
Heb je een linkje voor me? 🤪 Geblokkeerd door Sanneke en Molly wil niet laden.
Absoluut dropshipping. Ik heb het account even bekeken. Ze hebben meer dan 2000 jurken.quote:Op maandag 29 juni 2026 15:30 schreef Moppie1982 het volgende:
[..]
Laat maar levertijd is 2-3 weken is dus dropshipping gok ik
Het lijkt net een klein kind. Past wel mooi bij de Nijntje hangers.quote:Op maandag 29 juni 2026 14:53 schreef Muisjeruisje het volgende:
Debbie op het einde van haar reel met dat lelijke gele jurkje en die paarse pet op 🫣 geen gezicht
Jammer dat ze daar reclame voor maakt, ga hem wel op SHEIN zoeken 😂quote:Op maandag 29 juni 2026 15:34 schreef JaNeeDan het volgende:
[..]
Absoluut dropshipping. Ik heb het account even bekeken. Ze hebben meer dan 2000 jurken.
Dan maar snel de stad in om een troost knuffeltje te kopen en natuurlijk nog zo'n verzwaringsbeer.quote:Op maandag 29 juni 2026 15:35 schreef TantePien1990 het volgende:
Ik ben in shock.
Ik DBM nu boos omdat haar kind niet geopereerd word??
Zeg me dat ik dit verkeerd opvat.
Bij twijfel een screenshot maken en die door Google lens gooien.quote:Op maandag 29 juni 2026 15:37 schreef Moppie1982 het volgende:
[..]
Jammer dat ze daar reclame voor maakt, ga hem wel op SHEIN zoeken 😂
Neen, is onderdeel van popken, een bedtime in Duitsland. Ze voeren ook het merk Lula popkenquote:Op maandag 29 juni 2026 15:34 schreef JaNeeDan het volgende:
[..]
Absoluut dropshipping. Ik heb het account even bekeken. Ze hebben meer dan 2000 jurken.
Waarom is Flip bij het gesprek? Na het onderzoek kan hij toch even in de wachtkamer spelen? Ze kunnen dingen horen waar ze alleen maar bang van worden. Hij had nu ook een paniekaanval in de auto. Soms moeten dingen bij kinderen maar ze hoeven dan niet alle details te weten. En als het zo'n belangrijk gesprek was waar is dr man in dit verhaal? Hij kan dan ook Flip afleiden en 2 horen meer dan 1. Het us ook zijn kind die mogelijk geopereerd wordt?quote:Op maandag 29 juni 2026 15:35 schreef TantePien1990 het volgende:
Ik ben in shock.
Hottub is niet zwemmen 😇🤪.quote:Op maandag 29 juni 2026 15:43 schreef brilduiker1973 het volgende:
L heeft een wond aan haar been, vorige week gebeurd op school en mag nu niet zwemmen. Maar ze zat toch wel in de hottub vorige week?
Vind hem op diverse sites zelfs Zalando, en daar ook een lange levertijd. SHEIN levert niets op.. maar dikke doei 2-3 weken wachten op een jurk. Vind dit echt dus een flut samenwerking! Blij voor die meid ze kon werken maar neequote:Op maandag 29 juni 2026 15:40 schreef Lalaland79 het volgende:
[..]
Bij twijfel een screenshot maken en die door Google lens gooien.
En ook zo leuk dat moeders alles online pleur!quote:Op maandag 29 juni 2026 15:44 schreef Lalaland79 het volgende:
[..]
Waarom is Flip bij het gesprek? Na het onderzoek kan hij toch even in de wachtkamer spelen? Ze kunnen dingen horen waar ze alleen maar bang van worden. Hij had nu ook een paniekaanval in de auto. Soms moeten dingen bij kinderen maar ze hoeven dan niet alle details te weten. En als het zo'n belangrijk gesprek was waar is dr man in dit verhaal? Hij kan dan ook Flip afleiden en 2 horen meer dan 1. Het us ook zijn kind die mogelijk geopereerd wordt?
Ik ga daar ook naar toe en mijn bh’s hebben nog nooit zo lekker gezeten als nu. Ze gebruiken je echte omvang en qua cup gebruiken ze de UK maat op de label.quote:Op maandag 29 juni 2026 13:22 schreef BriannaFraser42 het volgende:
Vraag mij niet waarom, maar ik kan mij herrineren dat Sanneke ooit eens naar de Bra store is geweest en die meten ook echt totaal anders en kom je vaak met een kleinere omvang en een grotere cupmaat terug. Lijkt mij erg knellen en oncomfortabel zitten,maar als de bh ook al net zo oud is als die shop sessie toen is hij nu zo uitgeleverd en past dan wel, maar of het goed zit, nee, denk het niet.
En juist met de warmte is het lekker dat alles losser zit!quote:Op maandag 29 juni 2026 15:44 schreef Lostit het volgende:
Die short van Sanneke is toch een maat te klein als ik dat zo zie. Krijg het er claustrofobisch van.
Happysize is onderdeel van Klingel, een Duits bedrijf. Dus zeker geen dropshipping.quote:Op maandag 29 juni 2026 15:43 schreef Demona16 het volgende:
[..]
Neen, is onderdeel van popken, een bedtime in Duitsland. Ze voeren ook het merk Lula popken
Duidelijk, dank je. Bij heel veel verschillende artikelen + lange levertijden denk ik direct aan dropshipping. Blijkbaar niet altijd terecht. Ik vraag me dan af waarom iemand zou kiezen voor zoiets. Even naar de winkel gaan is sneller.quote:Op maandag 29 juni 2026 15:43 schreef Demona16 het volgende:
[..]
Neen, is onderdeel van popken, een bedtime in Duitsland. Ze voeren ook het merk Lula popken
Ach het meisje heeft vast weer niet gekregen wat ze wilde: AANDACHTquote:Op maandag 29 juni 2026 15:35 schreef TantePien1990 het volgende:
Ik ben in shock.
😂🤣 want zoete meuk is echt top voor kinderen! (Sanneke wilt het gewoon zelf eten.... maar zeggen dat het voor je kind is is vast beter)quote:Op maandag 29 juni 2026 13:47 schreef JaNeeDan het volgende:
Of supermarkten even rijstwafels met zoet willen maken. Denkt Sanneke nou dat supermarkten zelf de producten maken die ze verkopen?
Ze heeft maat 75F maar 95D zit goed. Dan heb je dus geen 75F. Ik heb 75D, een 95 kan ik twee keer om me heen wikkelen. Een 80C zou dan kunnen of een 70E maar dan houdt het wel op.
En een shortama gekocht die nog te groot is. Je kan het maar vast in huis hebben voor de winter.
Wat zou het budget worden voor juli?
Gewoon rapport achtig iets toch van speciaal onderwijsquote:Op maandag 29 juni 2026 15:59 schreef Johanna38 het volgende:
Dropt Tamara nou gewoon de uitslag van de IQ-test van Link online? Gelukkig geen dyslexie, wel dyscalculie bij broer. Why?
Ik zie ook niets maar heb niet ingezoomd 😂misschien stond daar wat. Vind rapporten online gooien sowieso not donequote:Op maandag 29 juni 2026 16:06 schreef Loveischocolala het volgende:
[..]
Gewoon rapport achtig iets toch van speciaal onderwijs
Omdat ze dan even kon dansen!!!quote:Op maandag 29 juni 2026 16:09 schreef Lalaland79 het volgende:
Waarom heeft Sanneke een joggingbroek aan. Het is toch heerlijk weer? Trek dan die nieuwe jurk aan, zijn je benen ook bedekt maar staat veel leuker
Het komt vast niet door die vieze gore onhygiënische hottub waar eens per half jaar het water van ververst wordt, die intensief gebruikt wordt door ongewassen lijven en waar eergisteren een chemisch goedje in gegooid is, bij wijze van reiniging.quote:Op maandag 29 juni 2026 15:48 schreef MamaJasmijn het volgende:
Denk dat de juf van L het gedaan heeft dat haar been open ligt. Als AM er was geweest dan was het niet gebeurd
Ik zat ook te kijken... wat probeerde ze te doen??quote:Op maandag 29 juni 2026 16:24 schreef tulpje19 het volgende:
[..]
Was dat dansen? Dacht dat ze eindelijk zat te lopen liepen te stimmen
Ervan uitgaande dat het dansen was, denk ik de regendansquote:Op maandag 29 juni 2026 16:27 schreef DeEnigeEchteLouca het volgende:
[..]
Ik zat ook te kijken... wat probeerde ze te doen??
Ach die meid is blij! Ze kan haar favoriete broek aan 🍾🍾quote:Op maandag 29 juni 2026 16:24 schreef tulpje19 het volgende:
[..]
Was dat dansen? Dacht dat ze eindelijk zat te lopen liepen te stimmen
Dit...quote:Op maandag 29 juni 2026 16:27 schreef DeEnigeEchteLouca het volgende:
Dbm die haar zin niet krijgt bij de doctor... ik vind dit zo extreem duidelijk rode vlaggen die wapperen.... voor ze ging wist ze helemaal wat ze allemaal wilde en nu kreeg ze nee dus heeft ze nieuwe afspraak... je mag toch hopen dat die arts iets in het dossier zet als "moeder wilt wel heel graag medische ingrepen die niet nodig zijn"
Wow, Sanneke heeft gewoon iemand geinfluenced! Zou haar carrière als Fluflu dan toch nog van de grond (lees:bank) af komen?quote:Op maandag 29 juni 2026 15:27 schreef Moppie1982 het volgende:
Helaas door de levertijd ben ik er vanaf gestapt 😂😂quote:Op maandag 29 juni 2026 16:33 schreef Muisjeruisje het volgende:
[..]
Wow, Sanneke heeft gewoon iemand geinfluenced! Zou haar carrière als Fluflu dan toch nog van de grond (lees:bank) af komen?
Ik dacht dat ze schreef dat ze het aapie ook mee nam 😂quote:Op maandag 29 juni 2026 15:44 schreef Lalaland79 het volgende:
[..]
Waarom is Flip bij het gesprek? Na het onderzoek kan hij toch even in de wachtkamer spelen? Ze kunnen dingen horen waar ze alleen maar bang van worden. Hij had nu ook een paniekaanval in de auto. Soms moeten dingen bij kinderen maar ze hoeven dan niet alle details te weten. En als het zo'n belangrijk gesprek was waar is dr man in dit verhaal? Hij kan dan ook Flip afleiden en 2 horen meer dan 1. Het us ook zijn kind die mogelijk geopereerd wordt?
Ja, mee voor support. Maar deze KNO arts is helemaal verkeerd. Want hij/ zij stopte niet toen dat van DBM moest. Waarmee stoppen? De waarheid spreken die niet in haar straatje past. Ze stond al helemaal glunderend te vertellen wat er gaat gebeuren. Helaas meid, chatGPT heeft je niet het juiste verteld. Alsof zo'n arts dingen uit zijn duim zuigt. En dat loopt de zorg plat, dit soort. Altijd dat gezeur, gelukkig kan Flip binnenkort dan vast ook naar EMDR voor het volgende trauma. Kind krijgt een trauma van zijn moeder, met haar rijke fantasie.quote:Op maandag 29 juni 2026 16:39 schreef Muisjeruisje het volgende:
[..]
Ik dacht dat ze schreef dat ze het aapie ook mee nam 😂
Ze doet net of deed de KNO arts de hele OPERATIE gewoon in de spreekkamer zonder narcose, soms moeten er dingen die niet leuk zijn en misschien even pijn doen maar daarna een ijsje (of zo'n trauma knuffel) en het is weer klaar. Mijn kinderen waren ook KNO "klantjes" en ikzelf ook en volgens mij in hetzelfde ziekenhuis als DBM en hier geen trauma's opgelopen gelukkig. (en hij heeft heel wat buisjes vervangenquote:Op maandag 29 juni 2026 16:47 schreef papierentas het volgende:
[..]
Ja, mee voor support. Maar deze KNO arts is helemaal verkeerd. Want hij/ zij stopte niet toen dat van DBM moest. Waarmee stoppen? De waarheid spreken die niet in haar straatje past. Ze stond al helemaal glunderend te vertellen wat er gaat gebeuren. Helaas meid, chatGPT heeft je niet het juiste verteld. Alsof zo'n arts dingen uit zijn duim zuigt. En dat loopt de zorg plat, dit soort. Altijd dat gezeur, gelukkig kan Flip binnenkort dan vast ook naar EMDR voor het volgende trauma. Kind krijgt een trauma van zijn moeder, met haar rijke fantasie.
De rest van de week!quote:Op maandag 29 juni 2026 17:08 schreef opwegnaar het volgende:
Ik denk dat Flip (of was het Flap) morgen thuisblijft vanwege deze zwaar traumatische ervaring...
De.blije.mama op instaquote:Op maandag 29 juni 2026 17:10 schreef goldencoast het volgende:
Ik lees weleens mee maar wie is DBM... k kom er maar niet uit 🙈
Volgens mij niet, hoor. Annemarie zegt het weer zo krom, maar ik lees het als : "Achteraf hadden we S&S samen moeten houden. We hebben helaas niet naar ons gevoel geluisterd en wel naar de uitslag van de test".quote:Op maandag 29 juni 2026 13:59 schreef Harper het volgende:
[..]
Ik kon dit even niet volgen.
Ik dacht dat ze wel op dezelfde school zaten maar niet in dezelfde klas? Dus ze zijn halverwege het schooljaar gewisseld om samen te komen? Dat heeft ze niet eerder verteld volgens mij.
En wat is dat over consequenties die niet meer terug te draaien zijn?
Ik vind het ook nogal dramatisch. Als ze niet hetzelfde niveau hebben, dan is dat gewoon zo.
Ik heb het idee dat dat samen zijn misschien wel belangrijker voor AM is dan voor S&S.
Ik was al verbaasd. Ze heeft echt geen talent voor vertellen, het is soms onbegrijpelijk.quote:Op maandag 29 juni 2026 17:28 schreef Shuri het volgende:
[..]
Volgens mij niet, hoor. Annemarie zegt het weer zo krom, maar ik lees het als : "Achteraf hadden we S&S samen moeten houden. We hebben helaas niet naar ons gevoel geluisterd en wel naar de uitslag van de test".
Verder komt S1 thuis en zegt dat ze om 12 uur uit was, waarop Annemarie op S2 wijst en vraagt: zij ook? Wat er op duidt mijns inziens dat ze niet bij elkander in de klas zitten.
(Volgens mij ben ik mosterd want dit antwoord stond echt uren klaar om te posten, maar was het vergeten 😜)
Met zn allen dan maar EMDR, binnenkort ook nog zonder haar partner op vakantie ook daar ligt ze vast al wakker van.quote:Op maandag 29 juni 2026 17:41 schreef Hope88 het volgende:
Flapje blijft zeker thuis de rest van de week om bij te komen van deze traumatische ervaring. Hij zal wel erg moe zijn ook, want hij slaapt vast erg slecht. Flip blijft vast ook wel thuis, die is zo van slag door Flap en het triggert haar eigen trauma's.
DBM kan dus ook hele week niet sporten want het is effing zwaar allemaal en dat terwijl ze net zo lekker er in zat en 5 keer per week gaat!
Wedden? 🤣
Doe het maar wel. Gewoon kijken. Het is zonder geluid, dat scheelt. En je komt niet meer bij, denk er haar droomjurk voor de bruiloft bij en je kijkt naar de openingsdans.quote:Op maandag 29 juni 2026 17:45 schreef Die_van_verderop het volgende:
Het zou me ook niet verbazen als DBM die paniekaanval van Flip uit haar dikke duim zuigt. Ik denk eerder dat hij een paniekaanval kreeg van z’n moeder omdat zij perse een operatie wilde.
En ik was bíjna geïnfluenced door jullie om Sannekes dansje te gaan bekijken, maar ik kan vandaag niet meer zoveel vervelende mensen hebben.
Die ramen gaan echt niet ver open die zij hebben, past daar een klein kind door, ik denk het wel, maar dan maak je het gat kleiner inderdaad, of zorg dat hij het raam niet open kan maken. Maar ze zoekt gewoon een samenwerking hiervoor, en ze is weer helemaal op dreef met uitzoeken waaraan ze geld op kan maken. Happy de Peppie.quote:Op maandag 29 juni 2026 17:54 schreef JaNeeDan het volgende:
Er schijnen overal kinderen uit het raam te vallen. Ik ga zo een stuk wandelen, ik zal jullie straks laten weten hoeveel vallende kinderen ik heb gezien. Eigenlijk kan ik het nu wel zeggen: nul. Exact nul.
Sanneke en Dion weten echt niet hoe ze Google moeten gebruiken.
Doorvalbeveiliging, raamgrendels. Kom op Sanneke en Dion, zo ingewikkeld is het niet.
Waarschijnlijk teveel herinneringen. Ligt ze de hele vakantie dat zwembad vol te huilen.quote:Op maandag 29 juni 2026 10:47 schreef JaNeeDan het volgende:
[..]
En binnenkort weer Moraira! Wat is er gebeurd met de betonnen bak op Mallorca?
Ik ben 55+, bij ons ook, ook onze ramen vroeger kon je nog helemaal openzetten naar buiten, ben er ook nooit uitgevallenquote:Op maandag 29 juni 2026 18:00 schreef papierentas het volgende:
[..]
Die ramen gaan echt niet ver open die zij hebben, past daar een klein kind door, ik denk het wel, maar dan maak je het gat kleiner inderdaad, of zorg dat hij het raam niet open kan maken. Maar ze zoekt gewoon een samenwerking hiervoor, en ze is weer helemaal op dreef met uitzoeken waaraan ze geld op kan maken. Happy de Peppie.
Wij hadden vroeger thuis van die ramen die je naar buiten open duwde, echt in al die huizen nog nooit een kind uit het raam gevallen. En ik kon daar toch ook echt wel bij als ik op het kozijn klom.
Zij lag daar toen op een bedje met een fles wijn in een emmer ijs en haar sigaretten. 🍷quote:Op maandag 29 juni 2026 10:33 schreef Hocuspocus2 het volgende:
Maximaal genieten!quote:Op maandag 29 juni 2026 18:15 schreef Zomerzonnetjw het volgende:
[..]
Zij lag daar toen op een bedje met een fles wijn in een emmer ijs en haar sigaretten. 🍷
Een paniekaanval kan prima bij kinderen hoor. Mijn 9 jarige had er 2 weken terug eentje. Was heel naar om te zien.quote:Op maandag 29 juni 2026 18:10 schreef ikmoetdrieten het volgende:
Een paniekaanval bij kinderen hoe ziet dat eruit?
Een kind kan wel ergens bang voor zijn , maar een paniekaanval?
Koen is living his best life. 🎉quote:Op maandag 29 juni 2026 12:44 schreef Lipisu het volgende:
[..]
Koen ziet er wat voller uit, minder zorgelijk.
Fijn voor hem
Om eerlijk te zijn zag ik dat het Sophia Kinderziekenhuis dit wel vertelde, afgelopen weekend. Ik zag dit voorbij komen, inclusief soort waarschuwing, op hun instagram.quote:Op maandag 29 juni 2026 17:54 schreef JaNeeDan het volgende:
Er schijnen overal kinderen uit het raam te vallen. Ik ga zo een stuk wandelen, ik zal jullie straks laten weten hoeveel vallende kinderen ik heb gezien. Eigenlijk kan ik het nu wel zeggen: nul. Exact nul.
Sanneke en Dion weten echt niet hoe ze Google moeten gebruiken.
Doorvalbeveiliging, raamgrendels. Kom op Sanneke en Dion, zo ingewikkeld is het niet.
Oh! Maar ik heb de droomjurk gemist. Wat voor soort jurk moet ik aan denken om het plaatje compleet te maken?quote:Op maandag 29 juni 2026 17:50 schreef JaNeeDan het volgende:
[..]
Doe het maar wel. Gewoon kijken. Het is zonder geluid, dat scheelt. En je komt niet meer bij, denk er haar droomjurk voor de bruiloft bij en je kijkt naar de openingsdans.
Zo mee eens. Zeker weten dat juffen het wel waarderen, die domme IJslandmuts is niet 'alle juffen'. Koop gezamenlijk een wat groter bruikbaar cadeau en klaar. Leuk ook voor de leerlingen van zij van IJsland. Die kreeg van mij niks. Of zo'n lullig theezakje in een stom cadeauzakje. Ofquote:Op maandag 29 juni 2026 11:47 schreef Lynnyl het volgende:
[..]
En nog erger, even verkapt melden dat die van IJsland, die dus juf is, helemaal niet van juffencadeaus houdt. En het dus héél normaal is dat je er niet aan mee doet. Je hebt verdorie nog twee kinderen op de basisschool en een heel jaar is een juf of meester bij je kind betrokken. En daar kan geen eurootje vanaf? Maar wel elke keer een advertentie dat je haar op haar exclusieve zondagaccount kan volgen. Harken en binnenhalen, maar (uit)delen ho maar. Wat een egotripper is het toch. En dan zie je die foto van jaren terug met een baby, wat een zachtheid straalde ze toen nog uit. Flu flu zijn heeft haar niet leuker gemaakt, dat is duidelijk zichtbaar.
Hahaha....ze kan zich niet alles laten ontzeggen natuurlijk. Zomaar een operatie door de neus geboord. Er zijn grenzen aan wat DBM kan hebben, hoorquote:Op maandag 29 juni 2026 18:17 schreef opwegnaar het volgende:
Ik denk dat DBM uit frustratie door de wasstraat is (douchen), dr pyjama heeft aangetrokken en al op bed is, ze zal wel KLAAR zijn met deze dag...en stiekem nog even gamen..
Dat staat echt nergens! Ik weet ook niet zo goed waar je het vandaan haaltquote:Op maandag 29 juni 2026 17:34 schreef Harper het volgende:
[..]
Ik was al verbaasd. Ze heeft echt geen talent voor vertellen, het is soms onbegrijpelijk.
Maar nu snap ik het nog niet want waarom zouden ze nu wel in dezelfde klas komen? Een van de S-en verandert van niveau?
En welke niet terug te draaien consequenties?
En nu een bericht op Rijnmond; weer 2 kindjes uit een raam gevallen.quote:Op maandag 29 juni 2026 18:26 schreef Hope88 het volgende:
[..]
Om eerlijk te zijn zag ik dat het Sophia Kinderziekenhuis dit wel vertelde, afgelopen weekend. Ik zag dit voorbij komen, inclusief soort waarschuwing, op hun instagram.
Wat ik heb onthouden is dat S en S elk een ander advies kregen qua niveau. En dat AM kostte wat het kost die 2 bij elkaar in ze klas hebben. #tweeling.quote:Op maandag 29 juni 2026 18:56 schreef Shuri het volgende:
[..]
Dat staat echt nergens! Ik weet ook niet zo goed waar je het vandaan haalt. Ik lees alleen een heel slecht geformuleerd verhaal over dat ze spijt hebben S&S uit elkaar te hebben gehaald.
Of ik moet iets gigantisch missen natuurlijk.
Afgelopen maand in Rotterdam een kind van 2 jaar, afgelopen weekend een kind van 1,5 jaar en vanochtend een kind in de peuterleeftijd in Apeldoorn.quote:Op maandag 29 juni 2026 18:26 schreef Hope88 het volgende:
[..]
Om eerlijk te zijn zag ik dat het Sophia Kinderziekenhuis dit wel vertelde, afgelopen weekend. Ik zag dit voorbij komen, inclusief soort waarschuwing, op hun instagram.
Ze zaten om 16.30 al aan het avondeten en dan nog valt hij al in slaap. Dan doe je echt iets niet helemaal goed qua slaapritme.quote:Op maandag 29 juni 2026 18:45 schreef Hope88 het volgende:
Ach, die arme jongste van HVK in slaap gevallen tijdens het eten. Het is toch sneu daar zeg, dat arme jochie krijgt echt geen rust overdag
Ik snap daar ook weinig van. Meeste ramen boven hebben ook een sleutelslot erop zitten. Dus hoe dan???quote:Op maandag 29 juni 2026 19:03 schreef Huisopdehoek het volgende:
[..]
Afgelopen maand in Rotterdam een kind van 2 jaar, afgelopen weekend een kind van 1,5 jaar en vanochtend een kind in de peuterleeftijd in Apeldoorn.
Ik vind dat best verontrustend.
🤣quote:Op maandag 29 juni 2026 18:12 schreef Cyan het volgende:
[..]
Waarschijnlijk teveel herinneringen. Ligt ze de hele vakantie dat zwembad vol te huilen.
AM schrijft dat ze hoopt dat de tweeling weer bij elkaar mag, als de uitslagen van de toetsen volgende week binnen zijnquote:Op maandag 29 juni 2026 18:56 schreef Shuri het volgende:
[..]
Dat staat echt nergens! Ik weet ook niet zo goed waar je het vandaan haalt. Ik lees alleen een heel slecht geformuleerd verhaal over dat ze spijt hebben S&S uit elkaar te hebben gehaald.
Ja verschrikkelijk. Bij mijn vorige woning (arbeidershuisje uit 1920) konden de kinderen ook zo eruit donderen als je de klem vergat. Nachtmerries had ik er van, en echt altijd dubbelcheck of de klem erop zat.quote:Op maandag 29 juni 2026 19:04 schreef Lalaland79 het volgende:
[..]
Ik snap daar ook weinig van. Meeste ramen boven hebben ook een sleutelslot erop zitten. Dus hoe dan???
Maar het zal je kind maar zijn dat uit het raam is gevallen 😥
Mijn kinderen zijn ook nooit uit het raam gevallen. Ik vroeger ook ook niet. Het zal wel iets van deze tijd zijn.quote:Op maandag 29 juni 2026 18:13 schreef ikmoetdrieten het volgende:
[..]
Ik ben 55+, bij ons ook, ook onze ramen vroeger kon je nog helemaal openzetten naar buiten, ben er ook nooit uitgevallen
Ja, dat klopt, maar dat wordt nu niet bedoeld. Uit een slecht geformuleerde story wordt nu hier gefilterd dat ze nu wéér wel bij elkaar in de klas zouden zitten of weer komen. Mijns inziens staat dat er niet.quote:Op maandag 29 juni 2026 19:02 schreef Lalaland79 het volgende:
[..]
Wat ik heb onthouden is dat S en S elk een ander advies kregen qua niveau. En dat AM kostte wat het kost die 2 bij elkaar in ze klas hebben. #tweeling.
Dus 1 van de 2 heeft onder gepresteerd of 1 heeft er om dr tenen gelopen
Hoe oud was zij toen ze moeder werd? Ik was 22. Maar heb het bij 2 gehouden en een heerlijk leven waarin ik ben blijven werken en mezelf ben blijven ontwikkelen.quote:Op maandag 29 juni 2026 18:50 schreef Hocuspocus2 het volgende:
Ik denk dat AM zo verbitterd is geworden omdat ze zo vroeg moeder is geworden. Alles wat ze wilde is niet gebeurd en die wrok koestert ze, na al die jaren, nog steeds. Ik heb het al vaker gezegd; die vrouw heeft een goede psycholoog nodig om haar jeugd te verwerken.
Aha! Die story heb ik dus gemist. Ze hóópt dat. Wat erg 🫤quote:Op maandag 29 juni 2026 19:07 schreef Missinglink24 het volgende:
[..]
AM schrijft dat ze hoopt dat de tweeling weer bij elkaar mag, als de uitslagen van de toetsen volgende week binnen zijn
Ik heb het ook gezien. Maar volgens Sanneke gebeurt het overal. En Sanneke heeft het al eerder druk gehad met hun ramen die ver open kunnen. Dan vraag ik me af waarom ze er nog niks aan gedaan hebben. Ze heeft het over klimmen uit een peuterbed. Mijn dreumes klom met slaapzak en al uit haar ledikant, schuifelde naar de overloop en trok zich vervolgens op aan het traphekje om zich daar overheen te laten zakken. Ze kunnen meer dan je denkt en dat doen ze ook eerder dan je denkt. Dus hup, als je zo bang bent doe je er iets aan.quote:Op maandag 29 juni 2026 18:26 schreef Hope88 het volgende:
[..]
Geen idee wat haar droomjurk is. Ik verwacht een strak lijfje met wijde rok. De levertijd is alleen lang, anderhalf jaar ofzo. Dus dat wordt voorlopig dansen in joggingbroek.quote:Op maandag 29 juni 2026 [quote]
[b]Op [url=https://forum.fok.nl/topic/2761394/9/25#p221183628]maandag 29 juni 2026 18:28 schreef Die_van_verderop het volgende:
[..]
Oh! Maar ik heb de droomjurk gemist. Wat voor soort jurk moet ik aan denken om het plaatje compleet te maken?
Sanneke heeft geen klap van de molen gehad, die is zelf als kind uit het raam gevallen denk ik. Wat een moeilijkdoenerij jongens.
Ik was nog jonger, maar ja heb er ook geen 8 misschien dat dat je zuurder maakt 😂quote:Op maandag 29 juni 2026 18:50 schreef Hocuspocus2 het volgende:
Ik denk dat AM zo verbitterd is geworden omdat ze zo vroeg moeder is geworden. Alles wat ze wilde is niet gebeurd en die wrok koestert ze, na al die jaren, nog steeds. Ik heb het al vaker gezegd; die vrouw heeft een goede psycholoog nodig om haar jeugd te verwerken.
24 ofzo toch?quote:Op maandag 29 juni 2026 19:10 schreef JaNeeDan het volgende:
[..]
Hoe oud was zij toen ze moeder werd? Ik was 22. Maar heb het bij 2 gehouden en een heerlijk leven waarin ik ben blijven werken en mezelf ben blijven ontwikkelen.
Niemand mag de echte namen van de kinderen weten! Al staan deze uitgebreid in allerlei artikelen online, op haar Facebook en op YouTube.quote:Op maandag 29 juni 2026 19:55 schreef Jennyy01 het volgende:
En Waarom noemt ze die kinderen flip en flap? Ik loop nog niet zo lang mee maar heb zoveel vragen als ik flip en flap weer eens voorbij zie komen..
Even zalando en ulla popken de app zelf checken! Zo bestel ik studio untold altijd nooit via happy sizequote:Op maandag 29 juni 2026 15:30 schreef Moppie1982 het volgende:
[..]
https://www.happy-size.nl(...)_96uJF9JC2R6ln9M2GUQ
Aha ik dacht al zoiets. Maar kon het ook weer niet rijmen aangezien ze wel de volledige medische geschiedenis van beiden kinders online pleurt.quote:Op maandag 29 juni 2026 19:59 schreef Moedervan4kids het volgende:
[..]
Niemand mag de echte namen van de kinderen weten! Al staan deze uitgebreid in allerlei artikelen online, op haar Facebook en op YouTube.
Maar we doen net alsof niemand de top 10 namen van haar flip en flap weet.
Ach ze plakt ook plaatjes op de foto's om ze elders herkenbaar te zetten... en als ze de trommels maakt zie je de namen... op de kamerdeur staat het.. maar ze word heel blij om te doen dat ze hun privé respecteert...quote:Op maandag 29 juni 2026 20:09 schreef Jennyy01 het volgende:
[..]
Aha ik dacht al zoiets. Maar kon het ook weer niet rijmen aangezien ze wel de volledige medische geschiedenis van beiden kinders online pleurt.
Ik moet zeggen dat ik werkelijk geen idee heb hoe oud ze was. Ze ging iig nog naar school. Daarna heeft ze alles laten vallen om moeder te zijn. En Maarten mocht wel werken. Dat zit haar nog het meeste dwars.quote:Op maandag 29 juni 2026 19:10 schreef JaNeeDan het volgende:
[..]
Hoe oud was zij toen ze moeder werd? Ik was 22. Maar heb het bij 2 gehouden en een heerlijk leven waarin ik ben blijven werken en mezelf ben blijven ontwikkelen.
Haar kinderen op den duur ookquote:Op maandag 29 juni 2026 18:50 schreef Hocuspocus2 het volgende:
Echt he, bizar dat ze dit toelaat en ook nog eens staat te filmenquote:Op maandag 29 juni 2026 19:05 schreef Huisopdehoek het volgende:
En die 2 jongens bij HVK die staan te springen in de bakfiets.. morgen weer klagen dat de bakfiets stuk is?
Daarom vertelt ze nu te onpas dat ze HOOFDkostwinner is. Zonder haar kwam er geen (zuurdesem-)brood op tafel en kreeg niemand een kwak voedsel op z'n bord. Nu kunnen ze iedere dag griekse salade eten. Dat kon anders niet.quote:Op maandag 29 juni 2026 20:16 schreef Hocuspocus2 het volgende:
[..]
Ik moet zeggen dat ik werkelijk geen idee heb hoe oud ze was. Ze ging iig nog naar school. Daarna heeft ze alles laten vallen om moeder te zijn. En Maarten mocht wel werken. Dat zit haar nog het meeste dwars.
Ze was er zelf bij toen ze zwanger werd. 25 jaar geleden bestond de pil, spiraal etc al voor vrouwen. Tenzij ze door de voorbehoedmiddelen heen zwanger is geworden.quote:Op maandag 29 juni 2026 20:16 schreef Hocuspocus2 het volgende:
[..]
Ik moet zeggen dat ik werkelijk geen idee heb hoe oud ze was. Ze ging iig nog naar school. Daarna heeft ze alles laten vallen om moeder te zijn. En Maarten mocht wel werken. Dat zit haar nog het meeste dwars.
Haar kinderen nog veel meer. Niet alleen door de rigide opvoeding waarbij het niet wil is wet maar AM is wet is, maar ook opgroeien met een mobiel voor je neus die alles in 100 momenten per dag registreert. Dat zijn er 600 per week voor de niet-abo's, oftewel ruim 31000 (!!) inkijkjes per jaar van het gezin waar jij in opgroeit. Vanaf dat je wakker wordt tot je gaat slapen, de rotzooi op je kamer, wat je op je boterham smeert, welke kwak er 's avonds op je bord ligt, welke kleding je aanhebt, gewoon alles...quote:
Ja het gebeurt ook zeker wel. Even niet opletten, of vergeten dat het openstaat. Mijn moeder haar zusje is verdronken toen ze 3 was, mijn oma was 1x vergeten het tuinhek op slot te doen.quote:Op maandag 29 juni 2026 20:29 schreef Muisjeruisje het volgende:
Ik ken helaas een gezin dat een kind verloren heeft die uit het raam gevallen is, een heel tragisch ongeluk. Het gebeurd denk ik niet mega vaak, naar het gebeurd wel
Ja en niemand heeft haar verplicht om er dan ook maar meteen 8 te krijgen. Als ze bij 2 gestopt was had het leven er ook heel anders uit gezien.quote:Op maandag 29 juni 2026 20:28 schreef Lalaland79 het volgende:
[..]
Ze was er zelf bij toen ze zwanger werd. 25 jaar geleden bestond de pil, spiraal etc al voor vrouwen. Tenzij ze door de voorbehoedmiddelen heen zwanger is geworden.
Natuurlijk gebeuren dit soort vreselijke ongelukken. Net als dat er mensen verdrinken. En beide situaties hoor je nu meer dan in de winter.quote:Op maandag 29 juni 2026 20:29 schreef Muisjeruisje het volgende:
Ik ken helaas een gezin dat een kind verloren heeft die uit het raam gevallen is, een heel tragisch ongeluk. Het gebeurd denk ik niet mega vaak, naar het gebeurd wel
AM is net 50 geworden en Jim is 26. In haar voorstelrondje is ze nog 47 en Jim 23.quote:Op maandag 29 juni 2026 20:16 schreef Hocuspocus2 het volgende:
[..]
Alles was te lezen, nu heeft ze er een filter overheen gegooid. Gelukkig maar.quote:Op maandag 29 juni 2026 16:06 schreef Loveischocolala het volgende:
[..]
Gewoon rapport achtig iets toch van speciaal onderwijs
Wat ontzettend triest 😭quote:Op maandag 29 juni 2026 20:33 schreef papierentas het volgende:
[..]
Ja het gebeurt ook zeker wel. Even niet opletten, of vergeten dat het openstaat. Mijn moeder haar zusje is verdronken toen ze 3 was, mijn oma was 1x vergeten het tuinhek op slot te doen.
Wat mij vooral opviel: wat een enorme borsten heeft Aïda ineens! Zag het ook als opmerking bij de reacties maar daar mag je niks over zeggen van de fans. En dat zingen is niet om aan te horen!quote:Op maandag 29 juni 2026 18:34 schreef poohenzo het volgende:
AM zeikt erop los vandaag zeg. Ipv de medicijnen te controleren voor kamp kan ze beter met Lot naar de huisarts . Die wond is ontstoken en na een aantal dagen nog steeds niet dicht ( van het weken in die hottub lauwe pisbak natuurlijk )
Verdere irritatie : Janneke Jelies post een filmpje van zingende krijsende dochters en nog erger zijn de fans die het prachtig vinden . Wat een sekte is het toch .
Denk dat ze een goede voorgevormde push up beha aanheeft. Anders zitten ze best hoog naar verhouding 😅quote:Op maandag 29 juni 2026 20:41 schreef Earring het volgende:
[..]
Wat mij vooral opviel: wat een enorme borsten heeft Aïda ineens! Zag het ook als opmerking bij de reacties maar daar mag je niks over zeggen van de fans. En dat zingen is niet om aan te horen!
Vond het zo nep uitzien in ieder gevalquote:Op maandag 29 juni 2026 20:48 schreef Lalaland79 het volgende:
[..]
Denk dat ze een goede voorgevormde push up beha aanheeft. Anders zitten ze best hoog naar verhouding 😅
Of ze is zwanger want bij gebrek aan een opleiding of werk is het best tijd om de Jelies sekte uit te breiden .quote:Op maandag 29 juni 2026 20:48 schreef Lalaland79 het volgende:
[..]
Denk dat ze een goede voorgevormde push up beha aanheeft. Anders zitten ze best hoog naar verhouding 😅
Wat cringe! Haar zoon moet haar weer optillen. En die tekst. Die lijkt niet helemaal te kloppen. Ze propt 3 zinnen in 1 zin en vergeet een deel.quote:Op maandag 29 juni 2026 21:04 schreef Hyacinth het volgende:
Zelfs in een reclame voor een robotgrasmaaier weet MCW het nog om haar te laten draaien. Met dat achterlijke geklef en gespring op iedereen. Het lijkt zelf nog wel een kind.
quote:Hij maakt volledig zelfstandig dankzij geavanceerde navigatie met camera’s, sensoren en GPS, er is geen gedoe met begrenzingsdraden en zelfs in een tuin als de onze met perkjes en paden vindt ie gewoon zelf zijn weg.
Sorryquote:Op maandag 29 juni 2026 18:56 schreef Shuri het volgende:
[..]
Als ik in Uden (daar woont ze toch?) zou wonen zou ik bang zijn me op straat of in een winkel te begeven. Voor je het weet heb je MCW op je rug.quote:Op maandag 29 juni 2026 21:04 schreef Hyacinth het volgende:
Zelfs in een reclame voor een robotgrasmaaier weet MCW het nog om haar te laten draaien. Met dat achterlijke geklef en gespring op iedereen. Het lijkt zelf nog wel een kind.
Dus dan zou 1 van de 2 een niveau lager gaan in de 2de klas?quote:Op maandag 29 juni 2026 21:18 schreef Harper het volgende:
[..]
SorryIk kreeg die indruk maar terugkijkend weet ik ook niet hoe.
Maar ze zegt nu toch wel dat ze hoopt dat S&S volgend jaar weer bij elkaar mogen?
Op treads reageerde ze bij iemand.( als ik het goed begreep)quote:Op maandag 29 juni 2026 21:20 schreef Beertjeteddy het volgende:
Gewoon nieuwsgierig hoor, misschien heb ik eroverheen gelezen maar waar hebben jullie gelezen dat Sanneke een erfenis krijgt dan?
Ach ach, heeft Soof weer teveel kritiek gekregen op haar luie niets doen werkdagen, en moet Jan dat weer verdedigen? En... zou die kat op de 4e foto netjes zijn blijven zitten of heeft hij stiekem toch vlees van de bbq tafel gepakt...quote:Op maandag 29 juni 2026 21:23 schreef Snaky het volgende:
Jan schrijft vandaag over de belevenissen van de twee klefkezen. Even voor de duidelijkheid, het is zeker niet zo dat Sofie niks doet hoor. Jan wil niet ruilen. Verder nog even online dat Junior 'geen talenman' is net zoals zijn vader, dat ze daar aan moeten werken (wat ze niet gaan doen natuurlijk) maar dat wisten ze ook allang. Nou vind ik Jan beter schrijven dan zijn Sofieke, maar ala. Gelukkig had Junior een goed punt voor gym. Fijn dat iedereen dit weer weet.
Van alle wurksjops met Vera-maakt-je-niet-mooier. Ze doet er zelf nooit wat mee volgens mij. Maar hé, het staat in de planner dus kan ze weer een filmpje recyclen en de nodige posts maken.quote:Op maandag 29 juni 2026 21:02 schreef Miepje77 het volgende:
Waarom heeft AM zoveel make up borstels en kwasten?
Ze zitten nog steeds niet bij elkaar in de klas hoor. AM hoopt juist dat ze volgend jaar weer bij elkaar komen.quote:Op maandag 29 juni 2026 15:07 schreef Huisopdehoek het volgende:
[..]
Ja, verschillende niveaus
‘Achteraf gezien was het beter om S en S bij elkaar te houden. Maar dat kom niet door het niveauverschil wat uit de testen kwam. We waren bang dat de een zich zou vervelen en de ander op de tenen zou moeten lopen’
En die paar maanden zijn niet meer terug te draaien, oh drama..
Ze had op de insta gereageerd van sander schimmelpenninck , zn laatste post over erven, belasting etc.quote:Op maandag 29 juni 2026 21:20 schreef Beertjeteddy het volgende:
Gewoon nieuwsgierig hoor, misschien heb ik eroverheen gelezen maar waar hebben jullie gelezen dat Sanneke een erfenis krijgt dan?
Ja, ze hoopt dat ze weer bij elkaar in de klas komen. Echt he, jezelf zijn en leren op je eigen niveau kan dus echt niet bij de Geertsen. En volgens mij is het haar wens en niet per se van de meisjes zelf.quote:Op maandag 29 juni 2026 21:18 schreef Harper het volgende:
[..]
SorryIk kreeg die indruk maar terugkijkend weet ik ook niet hoe.
Maar ze zegt nu toch wel dat ze hoopt dat S&S volgend jaar weer bij elkaar mogen?
Als taal niet je sterkste vak is, is het een supergoed 🤪 idee van Sofie om half in België en half in Spanje te gaan wonen.quote:Op maandag 29 juni 2026 21:23 schreef Snaky het volgende:
Jan schrijft vandaag over de belevenissen van de twee klefkezen. Even voor de duidelijkheid, het is zeker niet zo dat Sofie niks doet hoor. Jan wil niet ruilen. Verder nog even online dat Junior 'geen talenman' is net zoals zijn vader, dat ze daar aan moeten werken (wat ze niet gaan doen natuurlijk) maar dat wisten ze ook allang. Nou vind ik Jan beter schrijven dan zijn Sofieke, maar ala. Gelukkig had Junior een goed punt voor gym. Fijn dat iedereen dit weer weet.
En dat je ook beschikbaar moet zijn buiten je contract uren omquote:Op maandag 29 juni 2026 22:04 schreef Dievanhiernaast het volgende:
Michelle zet ook weer ff 2 kinderen in voor de reclame van een robot grasmaaier.
En ze zoekt een interieur verzorgster die graag wil werken in een informele sfeer.
Misschien moet ze er even bijzetten, dat je de ALLERLIEFSTE moet zijn en je er geen probleem mee moet hebben dat je constant omhelst wordt.
Ik moest de term googlenquote:Op maandag 29 juni 2026 22:04 schreef Dievanhiernaast het volgende:
Michelle zet ook weer ff 2 kinderen in voor de reclame van een robot grasmaaier.
En ze zoekt een interieur verzorgster die graag wil werken in een informele sfeer.
Misschien moet ze er even bijzetten, dat je de ALLERLIEFSTE moet zijn en je er geen probleem mee moet hebben dat je constant omhelst wordt.
En dat het oke moet zijn dat je uitbetaling even uitgesteld wordt.quote:Op maandag 29 juni 2026 22:05 schreef Lalaland79 het volgende:
[..]
En dat je ook beschikbaar moet zijn buiten je contract uren om
Één keer in de zoveel tijd moet Jan even een lofzang schrijven voor Sofie.quote:Op maandag 29 juni 2026 21:23 schreef Snaky het volgende:
Me Moppie tochquote:Op maandag 29 juni 2026 19:35 schreef Moppie1982 het volgende:
[..]
24 ofzo toch?
Ik was 21, heb er ook 2. Ben nu bijna 43 en me oudste is bijna 22.
Me jongste is bijna 15, ik heb echt een lekker leven waar ik idd blijf leren, leuke baan en ontwikkel nog altijd! Moet er niet aan denken op me 50e nog een kleuter te hebben 😂😂
En dat het oké is om meermaals besprongen te worden...quote:Op maandag 29 juni 2026 22:07 schreef Dievanhiernaast het volgende:
[..]
En dat het oke moet zijn dat je uitbetaling even uitgesteld wordt.
Zodat ze iig met elkaar en niet met AM gaan kletsen als ze weer eens onverwacht vervroegd vrij zijn en AM graag rust in haar huis wil, all by herself.quote:Op maandag 29 juni 2026 21:49 schreef Hocuspocus2 het volgende:
[..]
Ze zitten nog steeds niet bij elkaar in de klas hoor. AM hoopt juist dat ze volgend jaar weer bij elkaar komen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |