abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_221184896
quote:
1s.gif Op maandag 29 juni 2026 19:55 schreef Jennyy01 het volgende:
En Waarom noemt ze die kinderen flip en flap? Ik loop nog niet zo lang mee maar heb zoveel vragen als ik flip en flap weer eens voorbij zie komen..
Niemand mag de echte namen van de kinderen weten! Al staan deze uitgebreid in allerlei artikelen online, op haar Facebook en op YouTube.

Maar we doen net alsof niemand de top 10 namen van haar flip en flap weet.
pi_221184954
quote:
Even zalando en ulla popken de app zelf checken! Zo bestel ik studio untold altijd nooit via happy size
pi_221185126
quote:
0s.gif Op maandag 29 juni 2026 19:59 schreef Moedervan4kids het volgende:

[..]
Niemand mag de echte namen van de kinderen weten! Al staan deze uitgebreid in allerlei artikelen online, op haar Facebook en op YouTube.

Maar we doen net alsof niemand de top 10 namen van haar flip en flap weet.
Aha ik dacht al zoiets. Maar kon het ook weer niet rijmen aangezien ze wel de volledige medische geschiedenis van beiden kinders online pleurt.
pi_221185292
quote:
0s.gif Op maandag 29 juni 2026 20:09 schreef Jennyy01 het volgende:

[..]
Aha ik dacht al zoiets. Maar kon het ook weer niet rijmen aangezien ze wel de volledige medische geschiedenis van beiden kinders online pleurt.
Ach ze plakt ook plaatjes op de foto's om ze elders herkenbaar te zetten... en als ze de trommels maakt zie je de namen... op de kamerdeur staat het.. maar ze word heel blij om te doen dat ze hun privé respecteert...
pi_221185306
quote:
0s.gif Op maandag 29 juni 2026 19:10 schreef JaNeeDan het volgende:

[..]
Hoe oud was zij toen ze moeder werd? Ik was 22. Maar heb het bij 2 gehouden en een heerlijk leven waarin ik ben blijven werken en mezelf ben blijven ontwikkelen.
Ik moet zeggen dat ik werkelijk geen idee heb hoe oud ze was. Ze ging iig nog naar school. Daarna heeft ze alles laten vallen om moeder te zijn. En Maarten mocht wel werken. Dat zit haar nog het meeste dwars.
pi_221185526
quote:
17s.gif Op maandag 29 juni 2026 18:50 schreef Hocuspocus2 het volgende:
Ik denk dat AM zo verbitterd is geworden omdat ze zo vroeg moeder is geworden. Alles wat ze wilde is niet gebeurd en die wrok koestert ze, na al die jaren, nog steeds. Ik heb het al vaker gezegd; die vrouw heeft een goede psycholoog nodig om haar jeugd te verwerken.
Haar kinderen op den duur ook
pi_221185553
quote:
0s.gif Op maandag 29 juni 2026 19:05 schreef Huisopdehoek het volgende:
En die 2 jongens bij HVK die staan te springen in de bakfiets.. morgen weer klagen dat de bakfiets stuk is?
Echt he, bizar dat ze dit toelaat en ook nog eens staat te filmen
pi_221185557
quote:
17s.gif Op maandag 29 juni 2026 20:16 schreef Hocuspocus2 het volgende:

[..]
Ik moet zeggen dat ik werkelijk geen idee heb hoe oud ze was. Ze ging iig nog naar school. Daarna heeft ze alles laten vallen om moeder te zijn. En Maarten mocht wel werken. Dat zit haar nog het meeste dwars.
Daarom vertelt ze nu te onpas dat ze HOOFDkostwinner is. Zonder haar kwam er geen (zuurdesem-)brood op tafel en kreeg niemand een kwak voedsel op z'n bord. Nu kunnen ze iedere dag griekse salade eten. Dat kon anders niet.
pi_221185585
quote:

[..]
Ze was er zelf bij toen ze zwanger werd. 25 jaar geleden bestond de pil, spiraal etc al voor vrouwen. Tenzij ze door de voorbehoedmiddelen heen zwanger is geworden.
pi_221185604
Ik ken helaas een gezin dat een kind verloren heeft die uit het raam gevallen is, een heel tragisch ongeluk. Het gebeurd denk ik niet mega vaak, naar het gebeurd wel
pi_221185631
quote:
0s.gif Op maandag 29 juni 2026 20:25 schreef Muisjeruisje het volgende:

[..]
Haar kinderen op den duur ook
Haar kinderen nog veel meer. Niet alleen door de rigide opvoeding waarbij het niet wil is wet maar AM is wet is, maar ook opgroeien met een mobiel voor je neus die alles in 100 momenten per dag registreert. Dat zijn er 600 per week voor de niet-abo's, oftewel ruim 31000 (!!) inkijkjes per jaar van het gezin waar jij in opgroeit. Vanaf dat je wakker wordt tot je gaat slapen, de rotzooi op je kamer, wat je op je boterham smeert, welke kwak er 's avonds op je bord ligt, welke kleding je aanhebt, gewoon alles...
pi_221185681
quote:
0s.gif Op maandag 29 juni 2026 20:29 schreef Muisjeruisje het volgende:
Ik ken helaas een gezin dat een kind verloren heeft die uit het raam gevallen is, een heel tragisch ongeluk. Het gebeurd denk ik niet mega vaak, naar het gebeurd wel
Ja het gebeurt ook zeker wel. Even niet opletten, of vergeten dat het openstaat. Mijn moeder haar zusje is verdronken toen ze 3 was, mijn oma was 1x vergeten het tuinhek op slot te doen.
pi_221185684
quote:
0s.gif Op maandag 29 juni 2026 20:28 schreef Lalaland79 het volgende:

[..]
Ze was er zelf bij toen ze zwanger werd. 25 jaar geleden bestond de pil, spiraal etc al voor vrouwen. Tenzij ze door de voorbehoedmiddelen heen zwanger is geworden.
Ja en niemand heeft haar verplicht om er dan ook maar meteen 8 te krijgen. Als ze bij 2 gestopt was had het leven er ook heel anders uit gezien.
Maar dit wilde ze toch. 8 kinderen dus heeel veel jaren lang heeeeel erg veel moetjes?
Volgens mij zit ze ook gewoon flink in de overgang en is daardoor alle zorg zin weg bij haar.
I can't help it, if I'm lucky
pi_221185750
quote:
0s.gif Op maandag 29 juni 2026 20:29 schreef Muisjeruisje het volgende:
Natuurlijk gebeuren dit soort vreselijke ongelukken. Net als dat er mensen verdrinken. En beide situaties hoor je nu meer dan in de winter.
pi_221185758
quote:

[..]
AM is net 50 geworden en Jim is 26. In haar voorstelrondje is ze nog 47 en Jim 23.
pi_221185792
quote:
0s.gif Op maandag 29 juni 2026 16:06 schreef Loveischocolala het volgende:

[..]
Gewoon rapport achtig iets toch van speciaal onderwijs
Alles was te lezen, nu heeft ze er een filter overheen gegooid. Gelukkig maar.
pi_221185806
quote:
0s.gif Op maandag 29 juni 2026 20:33 schreef papierentas het volgende:

[..]
Ja het gebeurt ook zeker wel. Even niet opletten, of vergeten dat het openstaat. Mijn moeder haar zusje is verdronken toen ze 3 was, mijn oma was 1x vergeten het tuinhek op slot te doen.
Wat ontzettend triest 😭
pi_221185807
quote:
0s.gif Op maandag 29 juni 2026 18:34 schreef poohenzo het volgende:
AM zeikt erop los vandaag zeg. Ipv de medicijnen te controleren voor kamp kan ze beter met Lot naar de huisarts . Die wond is ontstoken en na een aantal dagen nog steeds niet dicht ( van het weken in die hottub lauwe pisbak natuurlijk )

Verdere irritatie : Janneke Jelies post een filmpje van zingende krijsende dochters en nog erger zijn de fans die het prachtig vinden . Wat een sekte is het toch .
Wat mij vooral opviel: wat een enorme borsten heeft Aïda ineens! Zag het ook als opmerking bij de reacties maar daar mag je niks over zeggen van de fans. En dat zingen is niet om aan te horen!
pi_221185915
quote:
1s.gif Op maandag 29 juni 2026 20:41 schreef Earring het volgende:

[..]
Wat mij vooral opviel: wat een enorme borsten heeft Aïda ineens! Zag het ook als opmerking bij de reacties maar daar mag je niks over zeggen van de fans. En dat zingen is niet om aan te horen!
Denk dat ze een goede voorgevormde push up beha aanheeft. Anders zitten ze best hoog naar verhouding 😅
pi_221185959
quote:
0s.gif Op maandag 29 juni 2026 20:48 schreef Lalaland79 het volgende:

[..]
Denk dat ze een goede voorgevormde push up beha aanheeft. Anders zitten ze best hoog naar verhouding 😅
Vond het zo nep uitzien in ieder geval
pi_221186163
quote:
0s.gif Op maandag 29 juni 2026 20:48 schreef Lalaland79 het volgende:

[..]
Of ze is zwanger want bij gebrek aan een opleiding of werk is het best tijd om de Jelies sekte uit te breiden .
( stiekem hoop ik van niet want dan komt er nooit een nieuwe weg voor haar )
pi_221186204
Ik ben geen DBM volger maar ik ging even bij dr kijken. Wat ik nu zie is een moeder die nogal ongezond eng blij is dat haar zoon een medische aandoening en vervolgens een mogelijke operatie krijgt.

Bij vrouwen als Debby, DBM en Sanneke zou je gewoon met terugwerkende kracht wensen dat internet en het influencerbestaan niet zou bestaan.
pi_221186257
Waarom heeft AM zoveel make up borstels en kwasten?
pi_221186294
Zelfs in een reclame voor een robotgrasmaaier weet MCW het nog om haar te laten draaien. Met dat achterlijke geklef en gespring op iedereen. Het lijkt zelf nog wel een kind.
pi_221186336
*

[ Bericht 100% gewijzigd door RipCity op 29-06-2026 21:13:49 ]
Een oplettende kijker (volgens Mediacourant 15-4-20).
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')