abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_221182435
Sanneke is echt happy vandaag 😂😂
pi_221182444
quote:
0s.gif Op maandag 29 juni 2026 15:59 schreef Johanna38 het volgende:
Dropt Tamara nou gewoon de uitslag van de IQ-test van Link online? Gelukkig geen dyslexie, wel dyscalculie bij broer. Why?
Gewoon rapport achtig iets toch van speciaal onderwijs
pi_221182462
quote:
0s.gif Op maandag 29 juni 2026 16:06 schreef Loveischocolala het volgende:

[..]
Gewoon rapport achtig iets toch van speciaal onderwijs
Ik zie ook niets maar heb niet ingezoomd 😂misschien stond daar wat. Vind rapporten online gooien sowieso not done

Weer lekker feta salade johhhh bij de familie Geerts pfff doet die vrouw ooit eens switchen van vaste dingen!
pi_221182468
Waarom heeft Sanneke een joggingbroek aan. Het is toch heerlijk weer? Trek dan die nieuwe jurk aan, zijn je benen ook bedekt maar staat veel leuker
pi_221182487
quote:
0s.gif Op maandag 29 juni 2026 16:09 schreef Lalaland79 het volgende:
Waarom heeft Sanneke een joggingbroek aan. Het is toch heerlijk weer? Trek dan die nieuwe jurk aan, zijn je benen ook bedekt maar staat veel leuker
Omdat ze dan even kon dansen!!!
pi_221182539
quote:
0s.gif Op maandag 29 juni 2026 15:48 schreef MamaJasmijn het volgende:
Denk dat de juf van L het gedaan heeft dat haar been open ligt. Als AM er was geweest dan was het niet gebeurd
Het komt vast niet door die vieze gore onhygiënische hottub waar eens per half jaar het water van ververst wordt, die intensief gebruikt wordt door ongewassen lijven en waar eergisteren een chemisch goedje in gegooid is, bij wijze van reiniging.
Wat een domme mutsen die AM en MG.
Jullie hebben L gewoon in een bacteriepoel gegooid en dan nu verbaasd zijn dat het ontstoken is.
Man-man-man.....
pi_221182543
quote:
0s.gif Op maandag 29 juni 2026 16:13 schreef Moppie1982 het volgende:

[..]
Omdat ze dan even kon dansen!!!
Was dat dansen? Dacht dat ze eindelijk zat te lopen liepen te stimmen
pi_221182559
Dbm die haar zin niet krijgt bij de doctor... ik vind dit zo extreem duidelijk rode vlaggen die wapperen.... voor ze ging wist ze helemaal wat ze allemaal wilde en nu kreeg ze nee dus heeft ze nieuwe afspraak... je mag toch hopen dat die arts iets in het dossier zet als "moeder wilt wel heel graag medische ingrepen die niet nodig zijn"
pi_221182567
quote:
0s.gif Op maandag 29 juni 2026 16:24 schreef tulpje19 het volgende:

[..]
Ik zat ook te kijken... wat probeerde ze te doen??
pi_221182570
quote:
0s.gif Op maandag 29 juni 2026 16:27 schreef DeEnigeEchteLouca het volgende:

[..]
Ik zat ook te kijken... wat probeerde ze te doen??
Ervan uitgaande dat het dansen was, denk ik de regendans
pi_221182574
quote:
0s.gif Op maandag 29 juni 2026 16:24 schreef tulpje19 het volgende:

[..]
Ach die meid is blij! Ze kan haar favoriete broek aan 🍾🍾

Idd die hottub is zo smerig, daarbij zijn ze niet echt hygiënisch, je stuurt haar ook naar scouting om te spelen met water en zand!

DBM is denk ik betrapt door de arts, die andere had ze waarschijnlijk goed gemanipuleerd en deze trapt er niet in! Trauma voor flip, nee meid voor jezelf!
pi_221182585
quote:
0s.gif Op maandag 29 juni 2026 16:27 schreef DeEnigeEchteLouca het volgende:
Dbm die haar zin niet krijgt bij de doctor... ik vind dit zo extreem duidelijk rode vlaggen die wapperen.... voor ze ging wist ze helemaal wat ze allemaal wilde en nu kreeg ze nee dus heeft ze nieuwe afspraak... je mag toch hopen dat die arts iets in het dossier zet als "moeder wilt wel heel graag medische ingrepen die niet nodig zijn"
Dit...

Vooraf inderdaad allemaal benoemen wat ze wil en zal krijgen....
pi_221182623
Hallooooo Sanne heeft toch bij super bra store gewerkt als mislukte baan? Of iets van een BH zaak. Jullie hoeven echt geen advies te geven dat 75d niet zou passen.
pi_221182638
quote:
0s.gif Op maandag 29 juni 2026 15:27 schreef Moppie1982 het volgende:
Ik zit nu gewoon te twijfelen om deze jurk te bestellen! Ik ga aankomende vrijdag naar de Amsterdamse zomer en vind hem eigenlijk te leuk met een leuk jasje 😱😱😱
Wow, Sanneke heeft gewoon iemand geinfluenced! Zou haar carrière als Fluflu dan toch nog van de grond (lees:bank) af komen?
pi_221182661
En ik snap het zinnetje niet, ging over de grenzen van Flip heen, hoe ziet zij dat? Ik vind een dokter kan je kind gewoon onderzoeken.. moet zelfs als je de oorzaak wilt vinden.
Ik zeg altijd even op je tandenbijten en door! Hoppa.
pi_221182674
quote:
0s.gif Op maandag 29 juni 2026 16:33 schreef Muisjeruisje het volgende:

[..]
Wow, Sanneke heeft gewoon iemand geinfluenced! Zou haar carrière als Fluflu dan toch nog van de grond (lees:bank) af komen?
Helaas door de levertijd ben ik er vanaf gestapt 😂😂
Ik vind de jurk oprecht leuk! Maar ik hou van kleur hè en vooral roze!
pi_221182696
quote:
0s.gif Op maandag 29 juni 2026 15:44 schreef Lalaland79 het volgende:

[..]
Waarom is Flip bij het gesprek? Na het onderzoek kan hij toch even in de wachtkamer spelen? Ze kunnen dingen horen waar ze alleen maar bang van worden. Hij had nu ook een paniekaanval in de auto. Soms moeten dingen bij kinderen maar ze hoeven dan niet alle details te weten. En als het zo'n belangrijk gesprek was waar is dr man in dit verhaal? Hij kan dan ook Flip afleiden en 2 horen meer dan 1. Het us ook zijn kind die mogelijk geopereerd wordt?
Ik dacht dat ze schreef dat ze het aapie ook mee nam 😂
pi_221182738
Dat dansje van sanneke 😂

Dbm, geen woorden voor
pi_221182754
quote:
0s.gif Op maandag 29 juni 2026 16:39 schreef Muisjeruisje het volgende:

[..]
Ik dacht dat ze schreef dat ze het aapie ook mee nam 😂
Ja, mee voor support. Maar deze KNO arts is helemaal verkeerd. Want hij/ zij stopte niet toen dat van DBM moest. Waarmee stoppen? De waarheid spreken die niet in haar straatje past. Ze stond al helemaal glunderend te vertellen wat er gaat gebeuren. Helaas meid, chatGPT heeft je niet het juiste verteld. Alsof zo'n arts dingen uit zijn duim zuigt. En dat loopt de zorg plat, dit soort. Altijd dat gezeur, gelukkig kan Flip binnenkort dan vast ook naar EMDR voor het volgende trauma. Kind krijgt een trauma van zijn moeder, met haar rijke fantasie.
pi_221182827
Heeft iemand Sanneke al verteld dat het vannacht tussen 3 en 6 uur “onrustig” kan zijn op straat? Nu al zin in de klaagstory’s van morgen. Hoeveel story’s zal ze eraan besteden?
pi_221182953
Ach gut, DBM heeft haar zin niet gekregen bij de dokter. Vol over de grenzen van Flipflap. Wat moet ik me daarbij voorstellen? Die dokter bleef maar medische termen richting dat kind schreeuwen terwijl DBM in paniek; stop, stop riep? En daarna uiteraard een paniekaanval in de auto.
Ga toch weg, ze is gewoon tegen gesproken en nu is ze beledigd. Zal binnenkort wel weer een post over komen dat alles effing kut is en dat ze van haar kinderen af moeten blijven en zo zwaar allemaal en ze heeft ook een rot lijf en ze is altijd moe.
pi_221183006
Ik denk dat Flip (of was het Flap) morgen thuisblijft vanwege deze zwaar traumatische ervaring...
pi_221183039
Ik lees weleens mee maar wie is DBM... k kom er maar niet uit 🙈
pi_221183047
quote:
0s.gif Op maandag 29 juni 2026 16:47 schreef papierentas het volgende:

[..]
Ja, mee voor support. Maar deze KNO arts is helemaal verkeerd. Want hij/ zij stopte niet toen dat van DBM moest. Waarmee stoppen? De waarheid spreken die niet in haar straatje past. Ze stond al helemaal glunderend te vertellen wat er gaat gebeuren. Helaas meid, chatGPT heeft je niet het juiste verteld. Alsof zo'n arts dingen uit zijn duim zuigt. En dat loopt de zorg plat, dit soort. Altijd dat gezeur, gelukkig kan Flip binnenkort dan vast ook naar EMDR voor het volgende trauma. Kind krijgt een trauma van zijn moeder, met haar rijke fantasie.
Ze doet net of deed de KNO arts de hele OPERATIE gewoon in de spreekkamer zonder narcose, soms moeten er dingen die niet leuk zijn en misschien even pijn doen maar daarna een ijsje (of zo'n trauma knuffel) en het is weer klaar. Mijn kinderen waren ook KNO "klantjes" en ikzelf ook en volgens mij in hetzelfde ziekenhuis als DBM en hier geen trauma's opgelopen gelukkig. (en hij heeft heel wat buisjes vervangen :) ) Sneu dat het jochie een paniekaanval kreeg, heeft hij helaas van zijn moeder "geleerd".

En Sanneke heeft geshopt en is weer happy, herken ik gelukkig niet ik heb een hekel aan shoppen. (Loop ook als een speer door de supermarkt, weet precies wat ik moet hebben en dan snel naar huis :) )
pi_221183048
quote:
0s.gif Op maandag 29 juni 2026 17:08 schreef opwegnaar het volgende:
Ik denk dat Flip (of was het Flap) morgen thuisblijft vanwege deze zwaar traumatische ervaring...
De rest van de week!
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')