Absoluut dropshipping. Ik heb het account even bekeken. Ze hebben meer dan 2000 jurken.quote:Op maandag 29 juni 2026 15:30 schreef Moppie1982 het volgende:
[..]
Laat maar levertijd is 2-3 weken is dus dropshipping gok ik
Het lijkt net een klein kind. Past wel mooi bij de Nijntje hangers.quote:Op maandag 29 juni 2026 14:53 schreef Muisjeruisje het volgende:
Debbie op het einde van haar reel met dat lelijke gele jurkje en die paarse pet op 🫣 geen gezicht
Jammer dat ze daar reclame voor maakt, ga hem wel op SHEIN zoeken 😂quote:Op maandag 29 juni 2026 15:34 schreef JaNeeDan het volgende:
[..]
Absoluut dropshipping. Ik heb het account even bekeken. Ze hebben meer dan 2000 jurken.
Dan maar snel de stad in om een troost knuffeltje te kopen en natuurlijk nog zo'n verzwaringsbeer.quote:Op maandag 29 juni 2026 15:35 schreef TantePien1990 het volgende:
Ik ben in shock.
Ik DBM nu boos omdat haar kind niet geopereerd word??
Zeg me dat ik dit verkeerd opvat.
Bij twijfel een screenshot maken en die door Google lens gooien.quote:Op maandag 29 juni 2026 15:37 schreef Moppie1982 het volgende:
[..]
Jammer dat ze daar reclame voor maakt, ga hem wel op SHEIN zoeken 😂
Neen, is onderdeel van popken, een bedtime in Duitsland. Ze voeren ook het merk Lula popkenquote:Op maandag 29 juni 2026 15:34 schreef JaNeeDan het volgende:
[..]
Absoluut dropshipping. Ik heb het account even bekeken. Ze hebben meer dan 2000 jurken.
Waarom is Flip bij het gesprek? Na het onderzoek kan hij toch even in de wachtkamer spelen? Ze kunnen dingen horen waar ze alleen maar bang van worden. Hij had nu ook een paniekaanval in de auto. Soms moeten dingen bij kinderen maar ze hoeven dan niet alle details te weten. En als het zo'n belangrijk gesprek was waar is dr man in dit verhaal? Hij kan dan ook Flip afleiden en 2 horen meer dan 1. Het us ook zijn kind die mogelijk geopereerd wordt?quote:Op maandag 29 juni 2026 15:35 schreef TantePien1990 het volgende:
Ik ben in shock.
Hottub is niet zwemmen 😇🤪.quote:Op maandag 29 juni 2026 15:43 schreef brilduiker1973 het volgende:
L heeft een wond aan haar been, vorige week gebeurd op school en mag nu niet zwemmen. Maar ze zat toch wel in de hottub vorige week?
Vind hem op diverse sites zelfs Zalando, en daar ook een lange levertijd. SHEIN levert niets op.. maar dikke doei 2-3 weken wachten op een jurk. Vind dit echt dus een flut samenwerking! Blij voor die meid ze kon werken maar neequote:Op maandag 29 juni 2026 15:40 schreef Lalaland79 het volgende:
[..]
Bij twijfel een screenshot maken en die door Google lens gooien.
En ook zo leuk dat moeders alles online pleur!quote:Op maandag 29 juni 2026 15:44 schreef Lalaland79 het volgende:
[..]
Waarom is Flip bij het gesprek? Na het onderzoek kan hij toch even in de wachtkamer spelen? Ze kunnen dingen horen waar ze alleen maar bang van worden. Hij had nu ook een paniekaanval in de auto. Soms moeten dingen bij kinderen maar ze hoeven dan niet alle details te weten. En als het zo'n belangrijk gesprek was waar is dr man in dit verhaal? Hij kan dan ook Flip afleiden en 2 horen meer dan 1. Het us ook zijn kind die mogelijk geopereerd wordt?
Ik ga daar ook naar toe en mijn bh’s hebben nog nooit zo lekker gezeten als nu. Ze gebruiken je echte omvang en qua cup gebruiken ze de UK maat op de label.quote:Op maandag 29 juni 2026 13:22 schreef BriannaFraser42 het volgende:
Vraag mij niet waarom, maar ik kan mij herrineren dat Sanneke ooit eens naar de Bra store is geweest en die meten ook echt totaal anders en kom je vaak met een kleinere omvang en een grotere cupmaat terug. Lijkt mij erg knellen en oncomfortabel zitten,maar als de bh ook al net zo oud is als die shop sessie toen is hij nu zo uitgeleverd en past dan wel, maar of het goed zit, nee, denk het niet.
En juist met de warmte is het lekker dat alles losser zit!quote:Op maandag 29 juni 2026 15:44 schreef Lostit het volgende:
Die short van Sanneke is toch een maat te klein als ik dat zo zie. Krijg het er claustrofobisch van.
Happysize is onderdeel van Klingel, een Duits bedrijf. Dus zeker geen dropshipping.quote:Op maandag 29 juni 2026 15:43 schreef Demona16 het volgende:
[..]
Neen, is onderdeel van popken, een bedtime in Duitsland. Ze voeren ook het merk Lula popken
Duidelijk, dank je. Bij heel veel verschillende artikelen + lange levertijden denk ik direct aan dropshipping. Blijkbaar niet altijd terecht. Ik vraag me dan af waarom iemand zou kiezen voor zoiets. Even naar de winkel gaan is sneller.quote:Op maandag 29 juni 2026 15:43 schreef Demona16 het volgende:
[..]
Neen, is onderdeel van popken, een bedtime in Duitsland. Ze voeren ook het merk Lula popken
Ach het meisje heeft vast weer niet gekregen wat ze wilde: AANDACHTquote:Op maandag 29 juni 2026 15:35 schreef TantePien1990 het volgende:
Ik ben in shock.
😂🤣 want zoete meuk is echt top voor kinderen! (Sanneke wilt het gewoon zelf eten.... maar zeggen dat het voor je kind is is vast beter)quote:Op maandag 29 juni 2026 13:47 schreef JaNeeDan het volgende:
Of supermarkten even rijstwafels met zoet willen maken. Denkt Sanneke nou dat supermarkten zelf de producten maken die ze verkopen?
Ze heeft maat 75F maar 95D zit goed. Dan heb je dus geen 75F. Ik heb 75D, een 95 kan ik twee keer om me heen wikkelen. Een 80C zou dan kunnen of een 70E maar dan houdt het wel op.
En een shortama gekocht die nog te groot is. Je kan het maar vast in huis hebben voor de winter.
Wat zou het budget worden voor juli?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |