abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_221183053
quote:
0s.gif Op maandag 29 juni 2026 17:10 schreef goldencoast het volgende:
Ik lees weleens mee maar wie is DBM... k kom er maar niet uit 🙈
De.blije.mama op insta
pi_221183070
Bizar trouwens: die foto van Pascal met haar vader in het zwembad is 68x gerepost en 897x doorgestuurd/bewaard?

Wie doet zo iets?
pi_221183084
quote:
0s.gif Op maandag 29 juni 2026 17:10 schreef Huisopdehoek het volgende:

[..]
De rest van de week!
Ja, lekker nu al zomervakantie!
pi_221183146
Lot heeft met best een flinke wond op haar been 5 dagen liggen weken in het "zwembad" en AM is verbaasd dat de wond nog niet dicht is?
Nog afgezien van het vieze water (brrrr), ze snapt toch zelf ook wel dat een wond niet dicht groeit als het zo vaak en lang nat is?

[ Bericht 0% gewijzigd door Harper op 29-06-2026 21:12:58 ]
pi_221183162
quote:
0s.gif Op maandag 29 juni 2026 13:59 schreef Harper het volgende:

[..]
Ik kon dit even niet volgen.
Ik dacht dat ze wel op dezelfde school zaten maar niet in dezelfde klas? Dus ze zijn halverwege het schooljaar gewisseld om samen te komen? Dat heeft ze niet eerder verteld volgens mij.
En wat is dat over consequenties die niet meer terug te draaien zijn?

Ik vind het ook nogal dramatisch. Als ze niet hetzelfde niveau hebben, dan is dat gewoon zo.
Ik heb het idee dat dat samen zijn misschien wel belangrijker voor AM is dan voor S&S.
Volgens mij niet, hoor. Annemarie zegt het weer zo krom, maar ik lees het als : "Achteraf hadden we S&S samen moeten houden. We hebben helaas niet naar ons gevoel geluisterd en wel naar de uitslag van de test".

Verder komt S1 thuis en zegt dat ze om 12 uur uit was, waarop Annemarie op S2 wijst en vraagt: zij ook? Wat er op duidt mijns inziens dat ze niet bij elkander in de klas zitten.

(Volgens mij ben ik mosterd want dit antwoord stond echt uren klaar om te posten, maar was het vergeten 😜)
pi_221183210
quote:
0s.gif Op maandag 29 juni 2026 17:28 schreef Shuri het volgende:

[..]
Volgens mij niet, hoor. Annemarie zegt het weer zo krom, maar ik lees het als : "Achteraf hadden we S&S samen moeten houden. We hebben helaas niet naar ons gevoel geluisterd en wel naar de uitslag van de test".

Verder komt S1 thuis en zegt dat ze om 12 uur uit was, waarop Annemarie op S2 wijst en vraagt: zij ook? Wat er op duidt mijns inziens dat ze niet bij elkander in de klas zitten.

(Volgens mij ben ik mosterd want dit antwoord stond echt uren klaar om te posten, maar was het vergeten 😜)
Ik was al verbaasd. Ze heeft echt geen talent voor vertellen, het is soms onbegrijpelijk.
Maar nu snap ik het nog niet want waarom zouden ze nu wel in dezelfde klas komen? Een van de S-en verandert van niveau?
En welke niet terug te draaien consequenties?
pi_221183238
Flapje blijft zeker thuis de rest van de week om bij te komen van deze traumatische ervaring. Hij zal wel erg moe zijn ook, want hij slaapt vast erg slecht. Flip blijft vast ook wel thuis, die is zo van slag door Flap en het triggert haar eigen trauma's.
DBM kan dus ook hele week niet sporten want het is effing zwaar allemaal en dat terwijl ze net zo lekker er in zat en 5 keer per week gaat!
Wedden? 🤣
pi_221183320
quote:
0s.gif Op maandag 29 juni 2026 17:41 schreef Hope88 het volgende:
Flapje blijft zeker thuis de rest van de week om bij te komen van deze traumatische ervaring. Hij zal wel erg moe zijn ook, want hij slaapt vast erg slecht. Flip blijft vast ook wel thuis, die is zo van slag door Flap en het triggert haar eigen trauma's.
DBM kan dus ook hele week niet sporten want het is effing zwaar allemaal en dat terwijl ze net zo lekker er in zat en 5 keer per week gaat!
Wedden? 🤣
Met zn allen dan maar EMDR, binnenkort ook nog zonder haar partner op vakantie ook daar ligt ze vast al wakker van.
pi_221183338
Het zou me ook niet verbazen als DBM die paniekaanval van Flip uit haar dikke duim zuigt. Ik denk eerder dat hij een paniekaanval kreeg van z’n moeder omdat zij perse een operatie wilde.
En ik was bíjna geïnfluenced door jullie om Sannekes dansje te gaan bekijken, maar ik kan vandaag niet meer zoveel vervelende mensen hebben.
pi_221183387
quote:
0s.gif Op maandag 29 juni 2026 17:45 schreef Die_van_verderop het volgende:
Het zou me ook niet verbazen als DBM die paniekaanval van Flip uit haar dikke duim zuigt. Ik denk eerder dat hij een paniekaanval kreeg van z’n moeder omdat zij perse een operatie wilde.
En ik was bíjna geïnfluenced door jullie om Sannekes dansje te gaan bekijken, maar ik kan vandaag niet meer zoveel vervelende mensen hebben.
Doe het maar wel. Gewoon kijken. Het is zonder geluid, dat scheelt. En je komt niet meer bij, denk er haar droomjurk voor de bruiloft bij en je kijkt naar de openingsdans.
pi_221183415
Er schijnen overal kinderen uit het raam te vallen. Ik ga zo een stuk wandelen, ik zal jullie straks laten weten hoeveel vallende kinderen ik heb gezien. Eigenlijk kan ik het nu wel zeggen: nul. Exact nul.

Sanneke en Dion weten echt niet hoe ze Google moeten gebruiken.
Doorvalbeveiliging, raamgrendels. Kom op Sanneke en Dion, zo ingewikkeld is het niet.
pi_221183464
quote:
1s.gif Op maandag 29 juni 2026 17:54 schreef JaNeeDan het volgende:
Er schijnen overal kinderen uit het raam te vallen. Ik ga zo een stuk wandelen, ik zal jullie straks laten weten hoeveel vallende kinderen ik heb gezien. Eigenlijk kan ik het nu wel zeggen: nul. Exact nul.

Doorvalbeveiliging, raamgrendels. Kom op Sanneke en Dion, zo ingewikkeld is het niet.
Die ramen gaan echt niet ver open die zij hebben, past daar een klein kind door, ik denk het wel, maar dan maak je het gat kleiner inderdaad, of zorg dat hij het raam niet open kan maken. Maar ze zoekt gewoon een samenwerking hiervoor, en ze is weer helemaal op dreef met uitzoeken waaraan ze geld op kan maken. Happy de Peppie.

Wij hadden vroeger thuis van die ramen die je naar buiten open duwde, echt in al die huizen nog nooit een kind uit het raam gevallen. En ik kon daar toch ook echt wel bij als ik op het kozijn klom.
pi_221183517
Een paniekaanval bij kinderen hoe ziet dat eruit?
Een kind kan wel ergens bang voor zijn , maar een paniekaanval?
A’j mekaar geliek geft, bu’j rap oet e kuierd Als je niet in dicussie gaat, ben je snel uitgepraat
Aj gen kop hebt kuj ok niet uut het roam kiekn - als je geen hoofd hebt kun je ook niet uit het raam kijken
pi_221183520
quote:
0s.gif Op maandag 29 juni 2026 10:47 schreef JaNeeDan het volgende:

[..]
En binnenkort weer Moraira! Wat is er gebeurd met de betonnen bak op Mallorca?
Waarschijnlijk teveel herinneringen. Ligt ze de hele vakantie dat zwembad vol te huilen.
Alleen mensen zonder fantasie vluchten in de realiteit
pi_221183525
quote:
0s.gif Op maandag 29 juni 2026 18:00 schreef papierentas het volgende:

[..]
Die ramen gaan echt niet ver open die zij hebben, past daar een klein kind door, ik denk het wel, maar dan maak je het gat kleiner inderdaad, of zorg dat hij het raam niet open kan maken. Maar ze zoekt gewoon een samenwerking hiervoor, en ze is weer helemaal op dreef met uitzoeken waaraan ze geld op kan maken. Happy de Peppie.

Wij hadden vroeger thuis van die ramen die je naar buiten open duwde, echt in al die huizen nog nooit een kind uit het raam gevallen. En ik kon daar toch ook echt wel bij als ik op het kozijn klom.
Ik ben 55+, bij ons ook, ook onze ramen vroeger kon je nog helemaal openzetten naar buiten, ben er ook nooit uitgevallen
A’j mekaar geliek geft, bu’j rap oet e kuierd Als je niet in dicussie gaat, ben je snel uitgepraat
Aj gen kop hebt kuj ok niet uut het roam kiekn - als je geen hoofd hebt kun je ook niet uit het raam kijken
pi_221183542
quote:
17s.gif Op maandag 29 juni 2026 10:33 schreef Hocuspocus2 het volgende:
Jvp en Koen gaan, net als vorig jaar, er regelmatig op uit richting een plas oid met de kinderen. MCW was daar vorig toch ook zo enthousiast over? Duidelijk is dat dat initiatief nooit van haar kwam. De kinderen komen niet verder dan een terras als ze nu bij haar zijn.
Zij lag daar toen op een bedje met een fles wijn in een emmer ijs en haar sigaretten. 🍷
pi_221183557
Ik denk dat DBM uit frustratie door de wasstraat is (douchen), dr pyjama heeft aangetrokken en al op bed is, ze zal wel KLAAR zijn met deze dag...en stiekem nog even gamen..
pi_221183558
quote:
0s.gif Op maandag 29 juni 2026 18:15 schreef Zomerzonnetjw het volgende:

[..]
Zij lag daar toen op een bedje met een fles wijn in een emmer ijs en haar sigaretten. 🍷
Maximaal genieten!
Alleen mensen zonder fantasie vluchten in de realiteit
pi_221183572
quote:
0s.gif Op maandag 29 juni 2026 18:10 schreef ikmoetdrieten het volgende:
Een paniekaanval bij kinderen hoe ziet dat eruit?
Een kind kan wel ergens bang voor zijn , maar een paniekaanval?
Een paniekaanval kan prima bij kinderen hoor. Mijn 9 jarige had er 2 weken terug eentje. Was heel naar om te zien.
pi_221183582
quote:
0s.gif Op maandag 29 juni 2026 12:44 schreef Lipisu het volgende:

[..]
Koen ziet er wat voller uit, minder zorgelijk.
Fijn voor hem
Koen is living his best life. 🎉
pi_221183621
quote:
1s.gif Op maandag 29 juni 2026 17:54 schreef JaNeeDan het volgende:

Om eerlijk te zijn zag ik dat het Sophia Kinderziekenhuis dit wel vertelde, afgelopen weekend. Ik zag dit voorbij komen, inclusief soort waarschuwing, op hun instagram.
pi_221183628
quote:
0s.gif Op maandag 29 juni 2026 17:50 schreef JaNeeDan het volgende:

[..]
Doe het maar wel. Gewoon kijken. Het is zonder geluid, dat scheelt. En je komt niet meer bij, denk er haar droomjurk voor de bruiloft bij en je kijkt naar de openingsdans.
Oh! Maar ik heb de droomjurk gemist. Wat voor soort jurk moet ik aan denken om het plaatje compleet te maken?

Sanneke heeft geen klap van de molen gehad, die is zelf als kind uit het raam gevallen denk ik. Wat een moeilijkdoenerij jongens.
pi_221183635
quote:
0s.gif Op maandag 29 juni 2026 11:47 schreef Lynnyl het volgende:

[..]
En nog erger, even verkapt melden dat die van IJsland, die dus juf is, helemaal niet van juffencadeaus houdt. En het dus héél normaal is dat je er niet aan mee doet. Je hebt verdorie nog twee kinderen op de basisschool en een heel jaar is een juf of meester bij je kind betrokken. En daar kan geen eurootje vanaf? Maar wel elke keer een advertentie dat je haar op haar exclusieve zondagaccount kan volgen. Harken en binnenhalen, maar (uit)delen ho maar. Wat een egotripper is het toch. En dan zie je die foto van jaren terug met een baby, wat een zachtheid straalde ze toen nog uit. Flu flu zijn heeft haar niet leuker gemaakt, dat is duidelijk zichtbaar.
Zo mee eens. Zeker weten dat juffen het wel waarderen, die domme IJslandmuts is niet 'alle juffen'. Koop gezamenlijk een wat groter bruikbaar cadeau en klaar. Leuk ook voor de leerlingen van zij van IJsland. Die kreeg van mij niks. Of zo'n lullig theezakje in een stom cadeauzakje. Of :! Eén gratis workshop van haar bestie.
pi_221183649
quote:
0s.gif Op maandag 29 juni 2026 18:17 schreef opwegnaar het volgende:
Ik denk dat DBM uit frustratie door de wasstraat is (douchen), dr pyjama heeft aangetrokken en al op bed is, ze zal wel KLAAR zijn met deze dag...en stiekem nog even gamen..
Hahaha....ze kan zich niet alles laten ontzeggen natuurlijk. Zomaar een operatie door de neus geboord. Er zijn grenzen aan wat DBM kan hebben, hoor
pi_221183682
AM zeikt erop los vandaag zeg. Ipv de medicijnen te controleren voor kamp kan ze beter met Lot naar de huisarts . Die wond is ontstoken en na een aantal dagen nog steeds niet dicht ( van het weken in die hottub lauwe pisbak natuurlijk )

Verdere irritatie : Janneke Jelies post een filmpje van zingende krijsende dochters en nog erger zijn de fans die het prachtig vinden . Wat een sekte is het toch .
pi_221183748
Ach, die arme jongste van HVK in slaap gevallen tijdens het eten. Het is toch sneu daar zeg, dat arme jochie krijgt echt geen rust overdag
pi_221183791
Ik denk dat AM zo verbitterd is geworden omdat ze zo vroeg moeder is geworden. Alles wat ze wilde is niet gebeurd en die wrok koestert ze, na al die jaren, nog steeds. Ik heb het al vaker gezegd; die vrouw heeft een goede psycholoog nodig om haar jeugd te verwerken.
pi_221183808
Ik kom er na het lezen van de stories van AM vandaag achter dat ze anti kadootje is en pro handje schudden als bedankje.

Ja. Daarom neemt ze tijdens haar boektours elke keer aaaaaal die kadootjes in ontvangst in plaats van dat ze oproept dat niet te doen. Hare majesteit een handje geven om haar te bedanken voor het ALWEER schrijven van een bestseller is wat haar betreft genoeg. Goed om te weten!
pi_221183834
Ik heb gewoon geen woorden voor DMB. Die heeft echt hulp nodig als je het mij vraagt. Arts wilde niks.. nee hij ging niet mee in je fantasiewereld en daarom is flap nu getraumatiseerd. Zij maakt echt zulke watjes van die kinderen. Totaal niet klaar voor de maatschappij als ze straks volwassen zijn. Hoe moet dat ooit functioneren? Als iemand straks boe tegen ze zegt gaan ze huilen.

MCW gaat er met de dag slechter uitzien. Zielig voor die kinderen waar ze allemaal in meegesleept worden. Als je alleen bent moet je het zelf weten maar je hebt 4 kinderen! Kan er niet bij met mn hoofd.
pi_221183863
quote:
0s.gif Op maandag 29 juni 2026 17:34 schreef Harper het volgende:

[..]
Ik was al verbaasd. Ze heeft echt geen talent voor vertellen, het is soms onbegrijpelijk.
Maar nu snap ik het nog niet want waarom zouden ze nu wel in dezelfde klas komen? Een van de S-en verandert van niveau?
En welke niet terug te draaien consequenties?
Dat staat echt nergens! Ik weet ook niet zo goed waar je het vandaan haalt :@. Ik lees alleen een heel slecht geformuleerd verhaal over dat ze spijt hebben S&S uit elkaar te hebben gehaald.

Of ik moet iets gigantisch missen natuurlijk.
pi_221183906
quote:
0s.gif Op maandag 29 juni 2026 18:26 schreef Hope88 het volgende:

[..]
Om eerlijk te zijn zag ik dat het Sophia Kinderziekenhuis dit wel vertelde, afgelopen weekend. Ik zag dit voorbij komen, inclusief soort waarschuwing, op hun instagram.
En nu een bericht op Rijnmond; weer 2 kindjes uit een raam gevallen.
pi_221183946
quote:
0s.gif Op maandag 29 juni 2026 18:56 schreef Shuri het volgende:

[..]
Dat staat echt nergens! Ik weet ook niet zo goed waar je het vandaan haalt :@. Ik lees alleen een heel slecht geformuleerd verhaal over dat ze spijt hebben S&S uit elkaar te hebben gehaald.

Wat ik heb onthouden is dat S en S elk een ander advies kregen qua niveau. En dat AM kostte wat het kost die 2 bij elkaar in ze klas hebben. #tweeling.
Dus 1 van de 2 heeft onder gepresteerd of 1 heeft er om dr tenen gelopen
pi_221183951
quote:

[..]
Afgelopen maand in Rotterdam een kind van 2 jaar, afgelopen weekend een kind van 1,5 jaar en vanochtend een kind in de peuterleeftijd in Apeldoorn.

Ik vind dat best verontrustend.
Maar een deel zal voorkomen kunnen worden door voorzorgsmaatregelen.
pi_221183956
quote:
0s.gif Op maandag 29 juni 2026 18:45 schreef Hope88 het volgende:
Ach, die arme jongste van HVK in slaap gevallen tijdens het eten. Het is toch sneu daar zeg, dat arme jochie krijgt echt geen rust overdag
Ze zaten om 16.30 al aan het avondeten en dan nog valt hij al in slaap. Dan doe je echt iets niet helemaal goed qua slaapritme.
pi_221183970
quote:
0s.gif Op maandag 29 juni 2026 19:03 schreef Huisopdehoek het volgende:

[..]
Afgelopen maand in Rotterdam een kind van 2 jaar, afgelopen weekend een kind van 1,5 jaar en vanochtend een kind in de peuterleeftijd in Apeldoorn.

Ik vind dat best verontrustend.
Ik snap daar ook weinig van. Meeste ramen boven hebben ook een sleutelslot erop zitten. Dus hoe dan???
Maar het zal je kind maar zijn dat uit het raam is gevallen 😥
pi_221183976
En die 2 jongens bij HVK die staan te springen in de bakfiets.. morgen weer klagen dat de bakfiets stuk is?
pi_221183980
quote:
0s.gif Op maandag 29 juni 2026 18:12 schreef Cyan het volgende:

[..]
Waarschijnlijk teveel herinneringen. Ligt ze de hele vakantie dat zwembad vol te huilen.
🤣
pi_221183999
quote:
0s.gif Op maandag 29 juni 2026 18:56 schreef Shuri het volgende:

[..]

AM schrijft dat ze hoopt dat de tweeling weer bij elkaar mag, als de uitslagen van de toetsen volgende week binnen zijn
I can't help it, if I'm lucky
pi_221184005
Terug van het wandelen. Ik had het al gezegd maar extra op gelet: nul kinderen uit ramen zien vallen.
pi_221184023
quote:
0s.gif Op maandag 29 juni 2026 19:04 schreef Lalaland79 het volgende:

[..]
Ik snap daar ook weinig van. Meeste ramen boven hebben ook een sleutelslot erop zitten. Dus hoe dan???
Maar het zal je kind maar zijn dat uit het raam is gevallen 😥
Ja verschrikkelijk. Bij mijn vorige woning (arbeidershuisje uit 1920) konden de kinderen ook zo eruit donderen als je de klem vergat. Nachtmerries had ik er van, en echt altijd dubbelcheck of de klem erop zat.
I can't help it, if I'm lucky
pi_221184025
quote:
1s.gif Op maandag 29 juni 2026 18:13 schreef ikmoetdrieten het volgende:

[..]
Ik ben 55+, bij ons ook, ook onze ramen vroeger kon je nog helemaal openzetten naar buiten, ben er ook nooit uitgevallen
Mijn kinderen zijn ook nooit uit het raam gevallen. Ik vroeger ook ook niet. Het zal wel iets van deze tijd zijn.
pi_221184035
quote:
0s.gif Op maandag 29 juni 2026 19:02 schreef Lalaland79 het volgende:

[..]
Wat ik heb onthouden is dat S en S elk een ander advies kregen qua niveau. En dat AM kostte wat het kost die 2 bij elkaar in ze klas hebben. #tweeling.
Dus 1 van de 2 heeft onder gepresteerd of 1 heeft er om dr tenen gelopen
Ja, dat klopt, maar dat wordt nu niet bedoeld. Uit een slecht geformuleerde story wordt nu hier gefilterd dat ze nu wéér wel bij elkaar in de klas zouden zitten of weer komen. Mijns inziens staat dat er niet.

Maar Annemarie is ondanks het feit dat ze een bestsellerauteur is, heel slecht in normaal Nederlands.
pi_221184052
quote:
17s.gif Op maandag 29 juni 2026 18:50 schreef Hocuspocus2 het volgende:
Ik denk dat AM zo verbitterd is geworden omdat ze zo vroeg moeder is geworden. Alles wat ze wilde is niet gebeurd en die wrok koestert ze, na al die jaren, nog steeds. Ik heb het al vaker gezegd; die vrouw heeft een goede psycholoog nodig om haar jeugd te verwerken.
Hoe oud was zij toen ze moeder werd? Ik was 22. Maar heb het bij 2 gehouden en een heerlijk leven waarin ik ben blijven werken en mezelf ben blijven ontwikkelen.
pi_221184063
Ik snap dat hele tweeling gedoe niet bij AM. Ik zat op de middelbare school in de klas met de helft van een een-eiige tweeling , die jongen zat dus op het vwo . Zijn broer deed de mavo. Hadden ze allebei totaal geen last van en hebben ze nog steeds een prima band met elkaar en daarnaast dus beiden eigen vrienden .

Waarom moet AM de twee S-en perse als 1 behandelen ?
pi_221184072
quote:
0s.gif Op maandag 29 juni 2026 19:07 schreef Missinglink24 het volgende:

[..]
AM schrijft dat ze hoopt dat de tweeling weer bij elkaar mag, als de uitslagen van de toetsen volgende week binnen zijn
Aha! Die story heb ik dus gemist. Ze hóópt dat. Wat erg 🫤
pi_221184126
quote:

[..]
Ik heb het ook gezien. Maar volgens Sanneke gebeurt het overal. En Sanneke heeft het al eerder druk gehad met hun ramen die ver open kunnen. Dan vraag ik me af waarom ze er nog niks aan gedaan hebben. Ze heeft het over klimmen uit een peuterbed. Mijn dreumes klom met slaapzak en al uit haar ledikant, schuifelde naar de overloop en trok zich vervolgens op aan het traphekje om zich daar overheen te laten zakken. Ze kunnen meer dan je denkt en dat doen ze ook eerder dan je denkt. Dus hup, als je zo bang bent doe je er iets aan.
pi_221184153
quote:
0s.gif Op maandag 29 juni 2026 [quote]0s.gif [b]Op [url=https://forum.fok.nl/topic/2761394/9/25#p221183628]maandag 29 juni 2026 18:28 schreef Die_van_verderop het volgende:

[..]
Oh! Maar ik heb de droomjurk gemist. Wat voor soort jurk moet ik aan denken om het plaatje compleet te maken?

Sanneke heeft geen klap van de molen gehad, die is zelf als kind uit het raam gevallen denk ik. Wat een moeilijkdoenerij jongens.
Geen idee wat haar droomjurk is. Ik verwacht een strak lijfje met wijde rok. De levertijd is alleen lang, anderhalf jaar ofzo. Dus dat wordt voorlopig dansen in joggingbroek.

[ Bericht 16% gewijzigd door JaNeeDan op 29-06-2026 19:27:50 ]
pi_221184497
quote:
17s.gif Op maandag 29 juni 2026 18:50 schreef Hocuspocus2 het volgende:
Ik was nog jonger, maar ja heb er ook geen 8 misschien dat dat je zuurder maakt 😂
pi_221184520
quote:
0s.gif Op maandag 29 juni 2026 19:10 schreef JaNeeDan het volgende:

[..]
Hoe oud was zij toen ze moeder werd? Ik was 22. Maar heb het bij 2 gehouden en een heerlijk leven waarin ik ben blijven werken en mezelf ben blijven ontwikkelen.
24 ofzo toch?

Ik was 21, heb er ook 2. Ben nu bijna 43 en me oudste is bijna 22.

Me jongste is bijna 15, ik heb echt een lekker leven waar ik idd blijf leren, leuke baan en ontwikkel nog altijd! Moet er niet aan denken op me 50e nog een kleuter te hebben 😂😂
pi_221184822
En Waarom noemt ze die kinderen flip en flap? Ik loop nog niet zo lang mee maar heb zoveel vragen als ik flip en flap weer eens voorbij zie komen..

[ Bericht 0% gewijzigd door Jennyy01 op 29-06-2026 19:57:27 (Typfout) ]
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')