ik heb de conditie van een oude ezel maar zelfs ik red dat hahaquote:Op dinsdag 30 juni 2026 11:26 schreef popje het volgende:
Echt best kansloos, dat AM 6:30 2 km als een serieuze, snelle workout beschouwt.
ik heb me er nooit in verdiept maar heeft die zooi geen bijwerkingen of gewoon geen werking als je dit geeft zonder reden?quote:Op dinsdag 30 juni 2026 11:53 schreef Huisopdehoek het volgende:
[..]
Alle kinderen moeten ze preventief slikken. Je weet tog.. 🙄
Bron: Google AI:quote:Op dinsdag 30 juni 2026 11:54 schreef poohenzo het volgende:
[..]
ik heb me er nooit in verdiept maar heeft die zooi geen bijwerkingen of gewoon geen werking als je dit geeft zonder reden?
In de serie vertelde ze ook dat zij en haar man aan het afvallen warenquote:Op dinsdag 30 juni 2026 10:45 schreef Fleur2.0 het volgende:
[..]
Zeker. Maar zeker het influencer-like leven dat mensen denken te moeten hebben speelt ook een rol, ook in de hippe woonwijken waar 30+ers het allemaal denken te moeten kunnen en hebben. Maar ook bij allerlei beroepen waar mensen scherp moeten blijven en lange uren maken. Je zou kunnen denken; in alle lagen van de bevolking. maar het is vooral duur. dus het financiele plaatje speelt een grote rol.
Zo, jeetje, nu wel weer genoeg woorden getypt.
Volgen jullie Florine Hofstee trouwens ook? Zij en haar man zijn echt maximaal aan het afvallen. Je ziet dat het haar echt een zelfvertrouwen boost geeft
Vind het echt zo bijzonder... ik heb zelf nog nooit wormen gehad en mijn kinderen ook nog nooit.. nooit preventief iets genomen maar wel echt kampeerders dus echt buiten mensen 🤷 nu snap ik dat het echt iedereen kan overkomen... maar bij sommige mensen snap ik dan niet dat het standaard is dat ze het krijgen of dat ze om het niet te krijgen preventief dingen slikken 🤷🤔 doe ik iets raars? Dat wij het nog nooit hebben gehad??quote:Op dinsdag 30 juni 2026 11:53 schreef Huisopdehoek het volgende:
[..]
Alle kinderen moeten ze preventief slikken. Je weet tog.. 🙄
Die vrouw die tikt gewoon niet, en dan wijst ze naar haar ouders, kijk wat ze zelf doet.quote:Op dinsdag 30 juni 2026 12:04 schreef DeEnigeEchteLouca het volgende:
[..]
Vind het echt zo bijzonder... ik heb zelf nog nooit wormen gehad en mijn kinderen ook nog nooit.. nooit preventief iets genomen maar wel echt kampeerders dus echt buiten mensen 🤷 nu snap ik dat het echt iedereen kan overkomen... maar bij sommige mensen snap ik dan niet dat het standaard is dat ze het krijgen of dat ze om het niet te krijgen preventief dingen slikken 🤷🤔 doe ik iets raars? Dat wij het nog nooit hebben gehad??
Onze oudste had/heeft ze nooit, de middelste om de haverklap. Nog nooit preventief gegeven, want dat heeft geen zin.quote:Op dinsdag 30 juni 2026 12:07 schreef MonaB het volgende:
Ik vind het ook heel raar, die wormenpillen. Zelf ook een buitenmens en ik eet alles wat los en vast zit, ben niet gauw vies van iets, maar nooit wormen gehad, ook nog nooit gehoord van mensen in mijn omgeving. Komt het zo vaak voor dan? Ik dacht dat iets vrij uitzonderlijk was, en dat je dan inderdaad behandelde als het gebeurde, maar niet preventief.
Slecht voorbeeld om zomaar medicatie te nemen als het nergens op slaat.
Zet jij geen laarzen met paardenstront op de eettafel?quote:Op dinsdag 30 juni 2026 12:04 schreef DeEnigeEchteLouca het volgende:
[..]
Vind het echt zo bijzonder... ik heb zelf nog nooit wormen gehad en mijn kinderen ook nog nooit.. nooit preventief iets genomen maar wel echt kampeerders dus echt buiten mensen 🤷 nu snap ik dat het echt iedereen kan overkomen... maar bij sommige mensen snap ik dan niet dat het standaard is dat ze het krijgen of dat ze om het niet te krijgen preventief dingen slikken 🤷🤔 doe ik iets raars? Dat wij het nog nooit hebben gehad??
Nee... maar eerlijkheidshalve... ook niet ergens anders bij gebrek aan paardrij behoefte...quote:Op dinsdag 30 juni 2026 12:21 schreef Missinglink24 het volgende:
[..]
Zet jij geen laarzen met paardenstront op de eettafel?
Dat van Annick is nergens bevestigdquote:Op dinsdag 30 juni 2026 09:31 schreef Moedervan4kids het volgende:
En puntje bij paaltje is Annick gewoon vreemdgegaan. Zelfde als de hele poly breuk en MB haar slippertje. Mocht hier door personen absoluut niet benoemd worden want was echt niet zo.
En Guess what? Het was allemaal wél zo. Alles is uitgekomen. Beetje speculeren moet kunnen toch?
En als dat nou het enige smerige was wat ze daar deden… 😅quote:Op dinsdag 30 juni 2026 12:21 schreef Missinglink24 het volgende:
[..]
Ja dat begreep ik later ook. Onzichtbaar gemaakt ofzo las ik hierquote:Op dinsdag 30 juni 2026 12:29 schreef Danielle_ het volgende:
Ik las trouwens gister iets over het IQ van een van de kinderen van Tamara maar zag dat toen ik keek niet terug, alleen één story over twee gesprekken op school voor de twee kinderen die ernaartoe gaan. Dus ik denk dat ze het verstandig verwijderd had?
Maar je snapt toch dat dat niet geldt voor de familie Geerts? Net zoals zoveel andere regels niet voor hen gelden...quote:Op dinsdag 30 juni 2026 11:58 schreef proud_mami het volgende:
[..]
Bron: Google AI:
In Nederland wordt het preventief slikken van anti-wormpillen bij kinderen niet aangeraden. Volgens de NHG-richtlijnen voor huisartsen gebruikt u een wormenkuur (zoals mebendazol) alleen als er daadwerkelijk sprake is van een actieve infectie met klachten, zoals zichtbare wormpjes of hevige jeuk.Het medicijn voorkomt namelijk niet dat een kind in de toekomst opnieuw besmet raakt. Daarnaast kan onnodig gebruik bijdragen aan resistentie van de wormen.Waarom preventief slikken niet werktGeen beschermende werking: Anti-wormpillen doden de wormen die op dat moment in de darmen zitten. Het legt geen beschermend laagje aan. Een kind kan de dag na de kuur direct weer een nieuw eitje inslikken en opnieuw besmet raken.Resistentie: Het structureel of onnodig slikken van deze medicijnen vergroot de kans dat wormen ongevoelig worden voor de werkzame stof.Leeftijdsgrens: Zelfzorgtabletten met mebendazol zijn niet geschikt voor kinderen jonger dan 2 jaar, tenzij een huisarts dit specifiek voorschrijft.
Maar ja, AM weet het beter hè?
Van Debbie is ook nooit ergens bevestigd dat ze long COVID heeft. En toch roept iedereen het. Inclusief zijzelfquote:
Klopt ze had het wazig gemaakt. Had het wel al gezien daarvoor.quote:Op dinsdag 30 juni 2026 12:29 schreef Danielle_ het volgende:
Ik las trouwens gister iets over het IQ van een van de kinderen van Tamara maar zag dat toen ik keek niet terug, alleen één story over twee gesprekken op school voor de twee kinderen die ernaartoe gaan. Dus ik denk dat ze het verstandig verwijderd had?
Nee bij mij ook niet, toch hebben de kinderen hier ook wel eens wormpjes gehad en ik kan me herinneren dat ik als kind het ook eens had.quote:Op dinsdag 30 juni 2026 12:25 schreef DeEnigeEchteLouca het volgende:
[..]
Nee... maar eerlijkheidshalve... ook niet ergens anders bij gebrek aan paardrij behoefte...
Wandelschoenen staan echter ook nooit op tafel
Nee een normaal denkend mens doet dat niet maar goed daar gaat het al fout normaal denkend, daar valt AM niet onder.quote:Op dinsdag 30 juni 2026 12:21 schreef Missinglink24 het volgende:
[..]
In de tijd die Sanneke nodig heeft om van de bank af te komen kan M misschien al boven staan. Maakt ze zich zo druk om die ramen, maar een deurkruk omhoog of een traphekje is er niet?quote:Op dinsdag 30 juni 2026 13:29 schreef Muisjeruisje het volgende:
Sanneke die zegt dat Mijan ineens boven aan de trap stond? Waar was zij dan? En hebben ze geen traphekjes?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |