abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_221195310
quote:
0s.gif Op dinsdag 30 juni 2026 10:06 schreef Debuurvrouwvan het volgende:
Wie denkt AM te overtuigen met haar gelul dat ze van dat ene rondje rennen en 1 x huisvrouwengym per week weer spieren heeft en conditie?

Sorry hoor, maar schat ze haar volgers nu echt zo laag in?
Ja. Want ze moet ook stories lang uitwijden over een medicijnpaspoort, gaat voor de 50+ers uitleggen waar je informatie over haar doos kan vinden en een ereader moet ook in Jip-en-Janneketaal worden uitgelegd.
pi_221195321
Als mcw echt aan de ❄ (jaja ik leer snel) zit, dan was dat toch al wel op de juicechannels verschenen?
pi_221195332
quote:
0s.gif Op dinsdag 30 juni 2026 10:14 schreef Raradefayee het volgende:
Als mcw echt aan de ❄ (jaja ik leer snel) zit, dan was dat toch al wel op de juicechannels verschenen?
Dan moet wel iemand dat IRL gezien hebben en ook nog eens melden aan die channels, denk ik. En dan nog... Niet op basis van 'symptomen'.
pi_221195334
quote:
Wie denkt AM te overtuigen met haar gelul dat ze van dat ene rondje rennen en 1 x huisvrouwengym per week weer spieren heeft en conditie?

Tja, tuurlijk zullen er zijn die dit geloven. Maar als ik haar was zou ik nu even niet meer paardrijden, want je weet maar nooit he.
pi_221195336
O, en nog even; recreatief gebruik van drugs op feestjes en partijen zorgt zeker wel voor dat de grens naar dagelijks gebruik makkelijker wordt overgegaan, maar een pilletje gebruiken op een festival is echt wat anders als cocaine in het dagelijks leven. En bij drugsgebruik denken veel mensen aan pillen en feest en 'hard gaan'. Maar dat bedoel ik niet. Dat moet ze ook lekker zelf weten vind ik. Ik heb het over een cocaine afhankelijkheid. Langdurig gebruik in het dagelijks leven. En de afglijdende schaal die daarbij hoort. En de risico's daarvan.

Dat zie je veel minder 'heftig' aan mensen. Dat is veel subtieler. En daarmee kun je ook nog 'gewoon' functioneren. Iets wat je met party-pillen op echt niet kunt.

Wat je vaak ziet is dat mensen die het al eens hebben gebruikt tijdens een feestje om bijvoorbeeld het allemaal beter vol te kunnen houden verleidt om het ook eens overdag te gaan gebruiken als ze moe zijn, of wel een oppepper kunnen gebruiken.

Als je daar meer over wilt weten; kun je het opzoeken.
Het komt een beetje hier op neer:
Het geeft ze het gevoel dat ze het allemaal beter aankunnen, zelfverzekerder zijn, sneller, wakkerder, helderder en gevatter, langer door kunnen gaan, beter een borrel kunnen verdragen of langer door kunnen drinken, minder hoeven eten, en uiteindelijk voelen ze zich een betere versie van zichzelf. en zo sluipt het het dagelijks leven in. Het ding is alleen; het werkt steeds minder lang, dus je moet steeds vaker. Vandaar ook de vele toiletbezoekjes die je vaak ziet, of 'even naar de auto wat pakken' etc bij gebruikers. En er komen allerlei zaken bij als verkoudheid, aan de neus zitten, neus ophalen. op de klok kijken, allemaal ticjes. etc etc.

Het zal je verbazen hoeveel 'succesvolle' en welvarende mensen die presteren onder een bepaalde druk, al dan niet zelfopgelegd', het gebruiken, mensen waarvan je het totaal niet verwacht.
  dinsdag 30 juni 2026 @ 10:16:59 #81
502694 Rimboequeen
Koningin van de jungle
pi_221195337
quote:

De volgmoekes van AM timmeren niet zo hoog en die geloven haar blindelings.
pi_221195340
Wat is toch dat fatique waar DBM last van krijgt als ze met de gewichten aan het gooien is?
pi_221195385
quote:
0s.gif Op dinsdag 30 juni 2026 09:17 schreef Lipisu het volgende:

[..]
Even dit,

Sorry hoor maar je kunt niet zomaar roepen dat iemand❄gebruikt( weet niet wat er precies wordt bedoeld maar ik gok dat het geen ijsje is)
Er is geen bewijs, we hebben het niet gezien.
Ja ze is niet iemand die in de standaard norm past, of een saai leven leeft.
Maar om te insinueren dat zij en eerder ook jvp en Koen ❄gebruiken vind ik niet ok.
Misschien ligt het aan mij hoor maar ik had dat vorige week ook met Annick waar over werd geschreven dat ze vreemd was gegaan, je kwetst mensen enorm met zomaar iets roepen zonder dat je erbij was of bewijs hebt.
Gaat mij gewoon wat te ver.
Ik vind eigenlijk dat we dat eens vaker zouden moeten aankaarten, zorgwekkend gedrag bij ouders die zorg dragen over kinderen. In bepaalde kringen is het heel erg genormaliseerd om te snuiven. Woon zelf in een dergelijke buurt en het komt zo ontzettend veel voor, en herken bij haar alle rode vlaggen.

Ik ben zelf opgegroeid met een moeder die ‘functioneel’ alcoholist was en in het weekend ook drugs gebruikte. Kan je vertellen dat ik had gewild dat mensen hierover iets hadden gezegd, ipv tegen elkaar insinueren dat het zo’n vaart niet zal lopen of allemaal wel meevalt.
pi_221195395
[quote]0s.gif Op dinsdag 30 juni 2026 10:14 schreef Raradefayee het volgende:
[/quote

Dat is toch geen nieuws meer tegenwoordig, of iemand cocaine gebruikt? Dan zijn ze nog wel ff bezig want dan kunnen ze 3/4e van BN-er en influencer Nederland posten.
pi_221195397
quote:
0s.gif Op dinsdag 30 juni 2026 10:17 schreef opwegnaar het volgende:
Wat is toch dat fatique waar DBM last van krijgt als ze met de gewichten aan het gooien is?
Fatigue (met een G, maar Nederlanders maken van elke G graag iets hard) is Engels/Frans voor vermoeidheid.
pi_221195405
quote:
0s.gif Op dinsdag 30 juni 2026 07:05 schreef Lalaland79 het volgende:
Ik vond het idee van dat ze ingepakt waren ook erg leuk. Hoop dat ze ze weer inpakt.
Zag dat het boek, in ieder geval 1 van AM er ook nog in stond
Het feit dat ze wil dat de boeken terugkoppeling is ook raar, er komen ook boeken bij. Da zit zo'n kast straks propvol, net als haar huis🤔
Zoals altijd, net niet....
pi_221195417
@Fleur2.0 het klopt wat je zegt.

Van de Zuidas is het bij veel mensen bekend, hoewel daar uiteraard ook gewoon mensen werken die nooit gebruiken.

Toen ik daar werkte en daardoor ook in kringen terecht kwam waar o.a. veel ondernemers zaten was dit ook echt volledig geaccepteerd.
pi_221195514
quote:
0s.gif Op dinsdag 30 juni 2026 10:17 schreef opwegnaar het volgende:
En ze heeft last van de warmte...
Welke warmte? Ik vind het behoorlijk afgekoeld.
pi_221195543
quote:
0s.gif Op dinsdag 30 juni 2026 10:23 schreef Riveressie1 het volgende:

[..]
Ik vind eigenlijk dat we dat eens vaker zouden moeten aankaarten, zorgwekkend gedrag bij ouders die zorg dragen over kinderen. In bepaalde kringen is het heel erg genormaliseerd om te snuiven. Woon zelf in een dergelijke buurt en het komt zo ontzettend veel voor, en herken bij haar alle rode vlaggen.

Ik ben zelf opgegroeid met een moeder die ‘functioneel’ alcoholist was en in het weekend ook drugs gebruikte. Kan je vertellen dat ik had gewild dat mensen hierover iets hadden gezegd, ipv tegen elkaar insinueren dat het zo’n vaart niet zal lopen of allemaal wel meevalt.
Wat vreslijk dat je dat hebt moeten meemaken, maar inderdaad, dat is wat ik bedoel.

Afhankelijkheid van middelen is iets wat iemand gebeurt. en dat is heel verdrietig. Dat veroordeel ik ook zeker niet.

Het is heel ongezond. Je maakt je lijf kapot. En de dingen die erbij komen; het egoistische gedrag, het liegen, het draaien en het voor de gek houden van mensen en de gevolgen daarvan Dat is heel ingewikkeld.
pi_221195584
quote:
0s.gif Op dinsdag 30 juni 2026 10:28 schreef Debuurvrouwvan het volgende:
@:Fleur2.0 het klopt wat je zegt.

Van de Zuidas is het bij veel mensen bekend, hoewel daar uiteraard ook gewoon mensen werken die nooit gebruiken.

Toen ik daar werkte en daardoor ook in kringen terecht kwam waar o.a. veel ondernemers zaten was dit ook echt volledig geaccepteerd.
Zeker. Maar zeker het influencer-like leven dat mensen denken te moeten hebben speelt ook een rol, ook in de hippe woonwijken waar 30+ers het allemaal denken te moeten kunnen en hebben. Maar ook bij allerlei beroepen waar mensen scherp moeten blijven en lange uren maken. Je zou kunnen denken; in alle lagen van de bevolking. maar het is vooral duur. dus het financiele plaatje speelt een grote rol.

Zo, jeetje, nu wel weer genoeg woorden getypt.
Volgen jullie Florine Hofstee trouwens ook? Zij en haar man zijn echt maximaal aan het afvallen. Je ziet dat het haar echt een zelfvertrouwen boost geeft

[ Bericht 8% gewijzigd door Fleur2.0 op 30-06-2026 10:57:55 ]
  dinsdag 30 juni 2026 @ 10:55:13 #91
326948 rebel-angel
back in the magic zone
pi_221195780
quote:
0s.gif Op dinsdag 30 juni 2026 10:04 schreef miep123456 het volgende:
AM slaat de paardrijles over omdat het risico te groot is, natuurlijk is daar altijd een risico maar mijn god, ongelooflijk. Ook dat haar conditie beter is geworden doordat ze 1 keer per week traint. Bijzondere vrouw is het toch. Nu zal ze wel stoppen na de reis!
Die had ze vorige week over moeten slaan, toen het zo warm was en het risico voor de dieren te groot was.
W
Z
E
pi_221195805
quote:
0s.gif Op dinsdag 30 juni 2026 09:59 schreef Muisjeruisje het volgende:

[..]
Lotte zou me ook niks verbazen als die af en toe wat doet
Verklaard ook waarom ze na zoiets 9 vd 10x in een dip beland
pi_221195837
quote:
0s.gif Op dinsdag 30 juni 2026 10:04 schreef miep123456 het volgende:
AM slaat de paardrijles over omdat het risico te groot is, natuurlijk is daar altijd een risico maar mijn god, ongelooflijk. Ook dat haar conditie beter is geworden doordat ze 1 keer per week traint. Bijzondere vrouw is het toch. Nu zal ze wel stoppen na de reis!
Na de vakantie zal de samenwerking met het vrouwenclubje wel voorbij zijn.
pi_221195847
quote:
0s.gif Op dinsdag 30 juni 2026 09:40 schreef Missinglink24 het volgende:
Wat trekt Sanneke trouwens een maf gezicht aan het begin van haar story net? 🤣 Gister al dat hokie tokie dansje 🙃😅
Ik had het nog niet gezien en weet niet wat ik had verwacht maar ik moest hardop lachen 😂😂
pi_221195848
quote:
1s.gif Op dinsdag 30 juni 2026 10:56 schreef Dievanhiernaast het volgende:

[..]
Verklaard ook waarom ze na zoiets 9 vd 10x in een dip beland
Was ze op LagoLago dit weekend net als o.a. Sanny Verhoeven, Rebecca Boektje, Ellen Hoog etc etc? Als influencer zijnde moet je toch nog enigszins je kop erbij houden mbt hoe je op de gram komt. En de dagen erna misschien pas wat posten ;)
pi_221195879
quote:
0s.gif Op dinsdag 30 juni 2026 11:01 schreef Fleur2.0 het volgende:

[..]
Was ze op LagoLago dit weekend net als o.a. Sanny Verhoeven, Rebecca Boektje, Ellen Hoog etc etc? Als influencer zijnde moet je toch nog enigszins je kop erbij houden mbt hoe je op de gram komt. En de dagen erna misschien pas wat posten ;)
Ze heeft van t weekend alleen die enorme zooi in huis gedeeld dacht ik.
pi_221195911
quote:
0s.gif Op dinsdag 30 juni 2026 11:01 schreef Fleur2.0 het volgende:

[..]
Ja die Sanny is ook echt zo'n type hoor, die doet het hele feest op een flesje water toch 😉
I can't help it, if I'm lucky
pi_221195981
Een ‘ontbijtje met extra eiwitten’ vind ik altijd zo overdreven als je wat gesport hebt.
Maar ze moet natuurlijk wel die hondenbrokken blijven promoten zolang de samenwerking duurt.
  dinsdag 30 juni 2026 @ 11:26:41 #99
3778 popje
Watishetnutvaneenondertitel?
pi_221196007
Echt best kansloos, dat AM 6:30 2 km als een serieuze, snelle workout beschouwt.
Het leven is een groot feest, en jij bent ook uitgenodigd!
pi_221196061
Podcast geluisterd. Michelle houdt zich in zegt ze. Maar ze blijft Iris onderbreken en het over zichzelf hebben.
En hoe vaak zegt zij 'echt' (agggt)?

Dat 'geschat' ook de hele tijd, niet normaal.

[ Bericht 0% gewijzigd door Snaky op 30-06-2026 18:18:09 ]
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')