Ik vind haar ook gruwelijk niet te doen. Los van die jurk. Gruwelijk. Om dat soort vrouwen loop ik met een grote boog.🤮quote:Op dinsdag 30 juni 2026 14:55 schreef Dikkiedik1966 het volgende:
Net als Leonie heeft ook mijn andere grote irritainment influencer weer een pareltje. Wieteke van Diggele, degene die mensen die negatieve reacties naar haar sturen aan de publieke schandpaal nagelt draagt een jurk van Shein. Dat wordt goed gepraat door te zeggen dat ze alles meer dan 10 jaar draagt. Nou deze jurk echt niet, want die gaat echt geen 10 jaar mee. Behalve als je hem om de vijf jaar één keer draagt. Dat deze jurk onder zeer slechte arbeidsomstandigheden mogelijk door kinderen is gemaakt, zien we voor het gemak maar door de vingers. Want volgens Wieteke heeft iedereen een reden om iets wel of niet te doen. Dat vind ik zo zo’n vreselijke dubbele moraal. Een kut opmerking maken bij iemand van Instagram kan niet, maar mensen uitbuiten kan wel, dat is een eigen keuze. Het is jammer dat de kinderen die deze kleding maken geen Instagram hebben en haar kunnen namen en shamen.
Disclaimer: ik snap best dat mensen bij Shein kopen, maar ben dan in andere gevallen niet zo’n enorme deugneus die anderen de maat neemt.
Ik denk dat AM L beter ook wat lange mouwen aan kan doen als zij op dat onmogelijk kleine fietsje moet balanceren. Dadelijk is er ook een stuk vel van de arm af.quote:Op dinsdag 30 juni 2026 17:19 schreef Shuri het volgende:
Het blijft bevreemdend te zien dat L. amper fietsen kan. Uiteraard is het fietsje ook te klein om lekker door te fietsen. Stel je voor zeg, een passende fiets.
Dr benen zijn te lang dus ze kan geen kracht zetten met trappen. Hebben ze geen fietsje meer staan, met zoveel kinderen boven je zou je toch zeggen dat er in die schroothoop op de oprit toch iets moet staanquote:Op dinsdag 30 juni 2026 17:19 schreef Shuri het volgende:
Het blijft bevreemdend te zien dat L. amper fietsen kan. Uiteraard is het fietsje ook te klein om lekker door te fietsen. Stel je voor zeg, een passende fiets.
En da heeft D ook nog die andere moeder en kind opgehaald. Als het echt te veel prikkels voor dr zou zijn dan laat je je rijden.quote:Op dinsdag 30 juni 2026 17:47 schreef DeEnigeEchteLouca het volgende:
😂🤣 kijk Debbie lopen 👍👌 lekker bezug mijd!! En dikke wow dat zij met de jongens iets doet... er is zeker iets van regionaal nieuws aanwezig waar ze naar kan zwaaien ofzo?? Debbie zal wel in de picture moeten staan...
En Sanneke die de wegren trend doet 🤣😂 en gelijk ziet dat mijan gehechter is aan de camera dan aan zijn moeder... mama weg? Prima doei 👍
Debbie heeft tot 14 uur in haar nest liggen slapen? Hoe dan?quote:Op dinsdag 30 juni 2026 17:47 schreef DeEnigeEchteLouca het volgende:
😂🤣 kijk Debbie lopen 👍👌 lekker bezug mijd!! En dikke wow dat zij met de jongens iets doet... er is zeker iets van regionaal nieuws aanwezig waar ze naar kan zwaaien ofzo?? Debbie zal wel in de picture moeten staan...
En Sanneke die de wegren trend doet 🤣😂 en gelijk ziet dat mijan gehechter is aan de camera dan aan zijn moeder... mama weg? Prima doei 👍
Ander topic? Ben hier nog nooit de naam Wieteke tegengekomen.quote:Op dinsdag 30 juni 2026 18:04 schreef Dikkiedik1966 het volgende:
Hé Wieteke, zie net dat je me oproept om me te melden. Maar zo werktafel niet bij mij. Laten we hier in alle openheid discussiëren over onze meningen.
Nope, gaat over Wieteke van Diggele. Zie mijn post van een paar uur geleden. Ze leest hier mee en heeft in haar insta stories mij opgeroepen om contact met haar op te nemen.quote:Op dinsdag 30 juni 2026 18:06 schreef JaNeeDan het volgende:
[..]
Ander topic? Ben hier nog nooit de naam Wieteke tegengekomen.
Is ze bestie met Sanneke en DBM? Die houden ook de camera zo dicht op hun gezicht 😅🤪quote:Op dinsdag 30 juni 2026 18:09 schreef Dikkiedik1966 het volgende:
[..]
Nope, gaat over Wieteke van Diggele. Zie mijn post van een paar uur geleden. Ze leest hier mee en heeft in haar insta stories mij opgeroepen om contact met haar op te nemen.
arme lot, fiets is gewoon veel te klein.quote:Op dinsdag 30 juni 2026 17:59 schreef Lalaland79 het volgende:
[..]
Dr benen zijn te lang dus ze kan geen kracht zetten met trappen. Hebben ze geen fietsje meer staan, met zoveel kinderen boven je zou je toch zeggen dat er in die schroothoop op de oprit toch iets moet staan
Pff wat kansloos van haar en behoorlijk agressief hoe ze doetquote:Op dinsdag 30 juni 2026 18:09 schreef Dikkiedik1966 het volgende:
[..]
Nope, gaat over Wieteke van Diggele. Zie mijn post van een paar uur geleden. Ze leest hier mee en heeft in haar insta stories mij opgeroepen om contact met haar op te nemen.
Nooit van gehoord. Ik dacht dat een user met de naam Wieteke jou via DM had benaderd. Ik moet minder denken😉quote:Op dinsdag 30 juni 2026 18:09 schreef Dikkiedik1966 het volgende:
[..]
Wat ze ook doet, gezond is het iig nietquote:Op dinsdag 30 juni 2026 18:07 schreef meesterinbreekster het volgende:
Ik denk bij MCW eerder aan het misbruiken van medicatie (bv voor adhd, ook een soort amfetamine) dan echt drugs. Dit kun je meenemen naar het buitenland, zit niet zo in de taboesfeer als drugs en het is medicatie dus tjaaa
Mede mogelijk gemaakt door Roy en betaalde kinderopvangquote:Op dinsdag 30 juni 2026 18:05 schreef JaNeeDan het volgende:
[..]
Debbie heeft tot 14 uur in haar nest liggen slapen? Hoe dan?
Dat vroeg ik me ook afquote:Op dinsdag 30 juni 2026 17:27 schreef papierentas het volgende:
Am die bij een drogisterij Wild koopt? Is Wild ook al afgehaakt bij haar ?
Jammer dat ze het forum niet noemt. Kunnen nog meer mensen lezen hoe hypocriet ze is.quote:Op dinsdag 30 juni 2026 18:09 schreef Dikkiedik1966 het volgende:
[..]
Ga net even bij haar kijken, maar dit is ook al zo’n lekker gekke mijt 🤪quote:Op dinsdag 30 juni 2026 18:09 schreef Dikkiedik1966 het volgende:
[..]
Deze kende ik nog niet en wil ik ook niet kennen. Lijkt wel de oudere zus van Sanneke 😂.quote:Op dinsdag 30 juni 2026 18:09 schreef Dikkiedik1966 het volgende:
[..]
Alsjeblieft niet zeg. Niet nog meer gezeik.quote:Op dinsdag 30 juni 2026 18:29 schreef Die_van_verderop het volgende:
[..]
Jammer dat ze het forum niet noemt. Kunnen nog meer mensen lezen hoe hypocriet ze is.
Juist wel is goed om wat nieuwe aanwas te krijgen hier 😁quote:Op dinsdag 30 juni 2026 18:49 schreef Harper het volgende:
[..]
Alsjeblieft niet zeg. Niet nog meer gezeik.
Ze moest HELEMAAL Wild gaan zoeken in de stad en haar tas inpakkenquote:Op dinsdag 30 juni 2026 18:50 schreef Harper het volgende:
Maarten is er niet met het eten vanavond. Dus ze eten brood.
Anne zelf was te druk vandaag natuurlijk.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |