Oh ja, dat zal het zijn. Mijn huil zit vast 😂quote:Op dinsdag 30 juni 2026 15:04 schreef Lalaland79 het volgende:
[..]
Wil je ook je huil nog kwijt? Mag hoor, wij oordelen niet😊
Ik vraag me oprecht af hoe dat werkt in het hoofd van deze mensen.quote:Op dinsdag 30 juni 2026 15:32 schreef tulpje19 het volgende:
[..]
Oh dit wekt bij mij enorme irritaties op. Ik had iemand in mijn omgeving die alles bij Chinese webshops kocht, heel veel vlees at, twee motoren en twee auto’s had, drie keer per jaar een verre vliegvakantie maakte… en dan op GroenLinks of PvdD stemde, want die waren goed voor het milieu 🤡🤡🤡
Dit.quote:Op dinsdag 30 juni 2026 14:55 schreef Hocuspocus2 het volgende:
Of MCW nu wel of niet gebruikt.. ik heb altijd het gevoel dat ik kijk naar een incoming trainwreck.
Zo denk ik:quote:Op dinsdag 30 juni 2026 15:49 schreef Dikkiedik1966 het volgende:
[..]
Ik vraag me oprecht af hoe dat werkt in het hoofd van deze mensen.
En de fidget spinner en ze kan anders bewegen dan andere Barbies. Er is zo’n lijn van Barbie met allemaal aandoeningen.quote:Op dinsdag 30 juni 2026 16:08 schreef JaNeeDan het volgende:
Waarom heeft die pop die Sanneke deelt autisme? Vanwege de koptelefoon?
Ik dacht dat het een bloem was🤣quote:Op dinsdag 30 juni 2026 16:10 schreef tulpje19 het volgende:
[..]
En de fidget spinner en ze kan anders bewegen dan andere Barbies. Er is zo’n lijn van Barbie met allemaal aandoeningen.
Echt gvd. Ik trap er nog steeds in. Hoe kan dat???quote:Op dinsdag 30 juni 2026 15:46 schreef Harper het volgende:
OMG wat een controlfreak is AM toch. Ze is al maaaanden bezig met spullen verzamelen/kopen/krijgen voor IJsland. Ze weet dat ze alles op de lijst heeft.
Maar nee, ze heeft pas rust als alles op de eettafel uitgestald ligt.
![]()
(en dan waarschijnlijk nog steeds niet)
Die ereader is nu opeens ook een gadget die buitenproportioneel onmisbaar is.quote:Op dinsdag 30 juni 2026 15:46 schreef Harper het volgende:
OMG wat een controlfreak is AM toch. Ze is al maaaanden bezig met spullen verzamelen/kopen/krijgen voor IJsland. Ze weet dat ze alles op de lijst heeft.
Maar nee, ze heeft pas rust als alles op de eettafel uitgestald ligt.
![]()
(en dan waarschijnlijk nog steeds niet)
En als ze wel vreemdgaat vertelt ze dat eerlijk?quote:Op dinsdag 30 juni 2026 16:30 schreef Lipisu het volgende:
Ik weet uit betrouwbare bron dat dat van A niet waar is
En de motorkledingshit....en de ereader waarschijnlijk.quote:Op dinsdag 30 juni 2026 16:34 schreef Harper het volgende:
[..]
Echt gvd. Ik trap er nog steeds in. Hoe kan dat???
Haar inpakstories zijn "paid partnership".
Voor de zoetstof repen maar ook voor Hema packing cubes.
Dan zou ze het niet ontkennen.quote:Op dinsdag 30 juni 2026 16:38 schreef Die_van_verderop het volgende:
[..]
En als ze wel vreemdgaat vertelt ze dat eerlijk?
😂🤡quote:Op dinsdag 30 juni 2026 15:47 schreef Snaky het volgende:
Michelle 'egggt opragggt' is niet graag van huis!
Ook voor voor mensen die geen vlees eten?quote:Op dinsdag 30 juni 2026 16:55 schreef Johanna38 het volgende:
Lekker bijna gratis frikandellen voor iedereen!!!
Ik kijk niet vaak meer, maar is die oude buurman (van de paardjes) nog wel eens in beeld? Valt mij ook op hoe weinig/niet die kinderen met vriendjes/vriendinnetjes spelen. De boerderie is daar toch top voor? Alleen B is wel eens met zijn vriendje B, maar dan moeten ze ook gelijk poseren met de armen om elkaar heen en is Maudje de oppas.quote:Op dinsdag 30 juni 2026 12:09 schreef Babbelaertje het volgende:
Vraag mij ook af wat MCW zo fantastisch vind aan het “farmlife” ze doet namelijk niks wat daarbij past en nu ook niet meer het gras maaien..
ze leeft gewoon in een villa maar geen farmlife.
En wat een cringe reclame weer met alleen maar geklef met Timmie en de kindjes
Betreft de vermoedens van ❄, zou mij niet verbazen!
Hahaha, ik voldoe wel aardig aan het stereotype van Barbie. Zeer gehecht aan mijn NC-koptelefoon, alleen geen fidget spinner maar een tangle. En dat was al heel ver voor mijn diagnose 🙈.quote:Op dinsdag 30 juni 2026 16:16 schreef JaNeeDan het volgende:
[..]
Ik dacht dat het een bloem was🤣
Wel lekker generaliserend, een koptelefoon een fidget spinner. We zien Sanneke daar binnenkort vast ook mee.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |