In de viva blokkendoos 😆quote:Op dinsdag 30 juni 2026 20:59 schreef DeEnigeEchteLouca het volgende:
[..]
Ik kwam er laatst achter dat ik daar een permanente ban heb 😅🤣 vond ik grappig...
Ik verwacht niet dat deze vrouw begrijpt wat discussiėren betekent. Maar wie weet .....quote:Op dinsdag 30 juni 2026 18:04 schreef Dikkiedik1966 het volgende:
Hé Wieteke, zie net dat je me oproept om me te melden. Maar zo werktafel niet bij mij. Laten we hier in alle openheid discussiėren over onze meningen.
180 bedoel je denk ik 😅quote:Op dinsdag 30 juni 2026 21:05 schreef Mirp het volgende:
[..]
Nou precies wat jij zegt inderdaad. En dan ook zo ´welke dag is het vandaag? Ja ik weet het niet hoor, zonder Maudje ben ik nergens'. Ze voelt zich zo belangrijk, ze voelt zich zo knap, ze voelt zich zo verheven boven de rest. Iemand zei het hier laatst; waar is die leuke vlotte vrouw gebleven waar de meeste vrouwen zich in herkenden, die gewoon lekker normaal en leuk met de kinderen was. Zij is de laatste jaren echt 360 graden gedraaid.
Ik heb gisteren de hele vlog gezien. Het was niet gemakkelijk om ‘m helemaal af te kijken hahaha.quote:Op dinsdag 30 juni 2026 21:00 schreef Lynnyl het volgende:
[..]
Ik heb gisteren de vlog geprobeerd, maar na 5 minuten al afgehaakt. Ze heeft werkelijk niets boeiends te vertellen en het was of ik naar een vlog van een puber zat te kijken in plaats van de 'business boss' zoals ze zichzelf graag ziet. Een Tim die onzinnig rondloopt en niets lijkt te doen, Maudje die in de badkamer bezig is met een kledingrek. En ik mezelf even afvroeg of zij dan ook de koffer van MW inpakt. En MW die vooral heel vol van zichzelf is en wat onzinnige dingen uit staat te kramen. Maar het zal ongetwijfeld views dus knaken opleveren...
Ik ben haat wel eens tegengekomen op TikTok en die discobal refereert aan haar verzameling discoballen volgens mij. (Waar dom scrollen op TT al niet goed voor is 🤪)quote:Op dinsdag 30 juni 2026 20:08 schreef Lynnyl het volgende:
Die Wieteke: je online bestie die shinend als een discobal door het leven gaat. Het zal wel aan mij liggen, maar ik zie alleen maar plaatjes van een moeilijk kijkend gezicht op haar pagina. Maar goed, 15.400 volgers doen wel een discodansje met haar, dus duidelijk dat ik niet bij haar besties hoor. En dat vind ik helemaal prima
Jammer dat ze niet reageert. Online haten is zeker niet oké, maar bijdragen aan de uitbuiting van mensen is wat mij betreft nog veel minder oké. En daar luchtig aan voorbij gaan terwijl je je over van alles en nogwat uitspreekt vind ik getuigen van een erg dubbele standaard. Verder vind ik oprecht dat ze moet posten wat ze wil. Zoals al gezegd, voor mij is het een soort irritainment. Het is niet mijn soort humor. Maar ik zou nooit een haatbericht sturen. Ik krijg ook posts op mijn tijdlijn van meeėters die worden uitgeknepen. Wil ik eigenlijk ook niet zijn maar vind het toch fascinerend.quote:Op dinsdag 30 juni 2026 21:22 schreef Debuurvrouwvan het volgende:
[..]
Ik verwacht niet dat deze vrouw begrijpt wat discussiėren betekent. Maar wie weet .....
Haha oeps, dat bedoel ik inderdaadquote:Op dinsdag 30 juni 2026 21:26 schreef Missinglink24 het volgende:
[..]
180 bedoel je denk ik 😅
Met 360 zou ze weer precies op dezelfde plek staan 🙃
Ik ookquote:Op dinsdag 30 juni 2026 20:59 schreef DeEnigeEchteLouca het volgende:
[..]
Ik kwam er laatst achter dat ik daar een permanente ban heb 😅🤣 vond ik grappig...
Hmm dan kom je weer bij hetzelfde punt uit.quote:Op dinsdag 30 juni 2026 21:05 schreef Mirp het volgende:
[..]
Zij is de laatste jaren echt 360 graden gedraaid.
Oh was al gezegd zie ik nuquote:Op dinsdag 30 juni 2026 21:44 schreef Hyacinth het volgende:
[..]
Hmm dan kom je weer bij hetzelfde punt uit.
Nope geen idee... weet dat we toen van daar hierheen zijn gegaan en ik daar nog af en toe mee schreef bij b&b vol liefde... maar toen was seizoen om en raakte ik viva uit het oog... toen wilde ik weer eens kijken voor b&b maar kreeg ik dus dat ik er niet meer in kon 😅 denk dat iemand een losse vinger had en een hekel aan mequote:Op dinsdag 30 juni 2026 21:01 schreef Lynnyl het volgende:
[..]
Een permaban nog wel, en weet je ook waarom? Want daar werd wat uitgedeeld wat heel vaak nergens op sloeg.
Ik heb ooit een ban gekregen voor iets wat ik niet heb gedaan. Daar veel over gemaild met de mods. En die gaven toen toe dat mijn ban inderdaad niet terecht was, maar die bleef wel staan (een maandban) om een punt te maken tegenover de anderen van het topic.quote:Op dinsdag 30 juni 2026 21:53 schreef DeEnigeEchteLouca het volgende:
[..]
Nope geen idee... weet dat we toen van daar hierheen zijn gegaan en ik daar nog af en toe mee schreef bij b&b vol liefde... maar toen was seizoen om en raakte ik viva uit het oog... toen wilde ik weer eens kijken voor b&b maar kreeg ik dus dat ik er niet meer in kon 😅 denk dat iemand een losse vinger had en een hekel aan me
Na x aantal tijd inactief werd het account daar verwijderd. Misschien dat?quote:Op dinsdag 30 juni 2026 21:53 schreef DeEnigeEchteLouca het volgende:
[..]
Nope geen idee... weet dat we toen van daar hierheen zijn gegaan en ik daar nog af en toe mee schreef bij b&b vol liefde... maar toen was seizoen om en raakte ik viva uit het oog... toen wilde ik weer eens kijken voor b&b maar kreeg ik dus dat ik er niet meer in kon 😅 denk dat iemand een losse vinger had en een hekel aan me
Ik heb gisteren een poging gedaan een vlog te kijken, ben in slaap gevallen op de bank 🙈. En ik wilde eigenlijk nog even terugkijken of het echt zo was; dat haar hand zo trilt in de badkamer tot ze verdergaat met make op. Vond het te slaapverwekkend om nog op te zoeken.quote:Op dinsdag 30 juni 2026 20:53 schreef Mirp het volgende:
[..]
Zij voelt zich overal thuis behalve thuis.
Ik heb trouwens respect voor jullie wie de podcast luisteren en de vlogs kunnen kijken. Ik ben er de laatste dagen meermaals mee begonnen, maar ik trek het niet.
Ze zorgen er daar wel voor dat accounts op inactief raken met al die inlog moeilijkheden en onbeantwoorde mails naar de mods.quote:Op dinsdag 30 juni 2026 22:02 schreef ZombieQueen het volgende:
[..]
Na x aantal tijd inactief werd het account daar verwijderd. Misschien dat?
😂😂😂 Ik hou hier van. Dikke vinger!quote:Op dinsdag 30 juni 2026 22:01 schreef ZombieQueen het volgende:
[..]
Ik heb ooit een ban gekregen voor iets wat ik niet heb gedaan. Daar veel over gemaild met de mods. En die gaven toen toe dat mijn ban inderdaad niet terecht was, maar die bleef wel staan (een maandban) om een punt te maken tegenover de anderen van het topic.
Ik heb ze toen de tering gewenst en gevraagd om een perma. Niet gekregen want zo werkte het niet. Toen heb ik ze nog voor wat uit gemaakt en kreeg ik wel een perma.zelf verdient
Zeg dat... wachtwoord moet steeds veranderd worden etc etc.quote:Op dinsdag 30 juni 2026 22:05 schreef Kaatje35 het volgende:
[..]
Ze zorgen er daar wel voor dat accounts op inactief raken met al die inlog moeilijkheden en onbeantwoorde mails naar de mods.
Dat Viel mij ook op. maud had echte interactie met het kind, mcw enkel alleen voor de content, niet vanuit opraaagte interesse.quote:Op dinsdag 30 juni 2026 21:26 schreef Cato99 het volgende:
[..]
Ik heb gisteren de hele vlog gezien. Het was niet gemakkelijk om ‘m helemaal af te kijken hahaha.
MW en Maud zaten op een gegeven moment in de tuin en toen kwam 1 van de kinderen bij hun omdat MW kleding had gekocht bij de Action voor de kinderen. Wat mij opviel is dat MW eigenlijk ook helemaal niet omkijkt naar de kinderen en dat Maud het initiatief neemt met het kind. Op dat moment leek er weinig connectie tussen MW en kind.
Op dinsdag 30 juni 2026 22:12 schreef Snaky het volgende:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |