abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_221200247
Elysenia heeft n huis gekocht! Fijn maar ik weet niet beter dat ze het financieel zwaar hadden. Een tijd terug moest ze nog geld lenen van familie voor een auto.
pi_221200274
quote:
0s.gif Op dinsdag 30 juni 2026 20:59 schreef DeEnigeEchteLouca het volgende:

[..]
Ik kwam er laatst achter dat ik daar een permanente ban heb 😅🤣 vond ik grappig...
In de viva blokkendoos 😆
pi_221200391
quote:
0s.gif Op dinsdag 30 juni 2026 18:04 schreef Dikkiedik1966 het volgende:
Hé Wieteke, zie net dat je me oproept om me te melden. Maar zo werktafel niet bij mij. Laten we hier in alle openheid discussiėren over onze meningen.
Ik verwacht niet dat deze vrouw begrijpt wat discussiėren betekent. Maar wie weet .....
pi_221200411
quote:
88s.gif Op dinsdag 30 juni 2026 21:05 schreef Mirp het volgende:

[..]
Nou precies wat jij zegt inderdaad. En dan ook zo ´welke dag is het vandaag? Ja ik weet het niet hoor, zonder Maudje ben ik nergens'. Ze voelt zich zo belangrijk, ze voelt zich zo knap, ze voelt zich zo verheven boven de rest. Iemand zei het hier laatst; waar is die leuke vlotte vrouw gebleven waar de meeste vrouwen zich in herkenden, die gewoon lekker normaal en leuk met de kinderen was. Zij is de laatste jaren echt 360 graden gedraaid.
180 bedoel je denk ik 😅

Met 360 zou ze weer precies op dezelfde plek staan 🙃
I can't help it, if I'm lucky
pi_221200412
quote:
0s.gif Op dinsdag 30 juni 2026 21:00 schreef Lynnyl het volgende:

[..]
Ik heb gisteren de vlog geprobeerd, maar na 5 minuten al afgehaakt. Ze heeft werkelijk niets boeiends te vertellen en het was of ik naar een vlog van een puber zat te kijken in plaats van de 'business boss' zoals ze zichzelf graag ziet. Een Tim die onzinnig rondloopt en niets lijkt te doen, Maudje die in de badkamer bezig is met een kledingrek. En ik mezelf even afvroeg of zij dan ook de koffer van MW inpakt. En MW die vooral heel vol van zichzelf is en wat onzinnige dingen uit staat te kramen. Maar het zal ongetwijfeld views dus knaken opleveren...
Ik heb gisteren de hele vlog gezien. Het was niet gemakkelijk om ‘m helemaal af te kijken hahaha.
MW en Maud zaten op een gegeven moment in de tuin en toen kwam 1 van de kinderen bij hun omdat MW kleding had gekocht bij de Action voor de kinderen. Wat mij opviel is dat MW eigenlijk ook helemaal niet omkijkt naar de kinderen en dat Maud het initiatief neemt met het kind. Op dat moment leek er weinig connectie tussen MW en kind.
pi_221200413
quote:
0s.gif Op dinsdag 30 juni 2026 20:08 schreef Lynnyl het volgende:
Die Wieteke: je online bestie die shinend als een discobal door het leven gaat. Het zal wel aan mij liggen, maar ik zie alleen maar plaatjes van een moeilijk kijkend gezicht op haar pagina. Maar goed, 15.400 volgers doen wel een discodansje met haar, dus duidelijk dat ik niet bij haar besties hoor. En dat vind ik helemaal prima :Y
Ik ben haat wel eens tegengekomen op TikTok en die discobal refereert aan haar verzameling discoballen volgens mij. (Waar dom scrollen op TT al niet goed voor is 🤪)
pi_221200422
Ik net de stories van Debbie, ze is weer lekker hysterisch enthousiast. En geslapen vanaf een uur of 9 (gok ik) tot 2 uur? Bizar
pi_221200461
quote:
0s.gif Op dinsdag 30 juni 2026 21:22 schreef Debuurvrouwvan het volgende:

[..]
Ik verwacht niet dat deze vrouw begrijpt wat discussiėren betekent. Maar wie weet .....
Jammer dat ze niet reageert. Online haten is zeker niet oké, maar bijdragen aan de uitbuiting van mensen is wat mij betreft nog veel minder oké. En daar luchtig aan voorbij gaan terwijl je je over van alles en nogwat uitspreekt vind ik getuigen van een erg dubbele standaard. Verder vind ik oprecht dat ze moet posten wat ze wil. Zoals al gezegd, voor mij is het een soort irritainment. Het is niet mijn soort humor. Maar ik zou nooit een haatbericht sturen. Ik krijg ook posts op mijn tijdlijn van meeėters die worden uitgeknepen. Wil ik eigenlijk ook niet zijn maar vind het toch fascinerend.
Verder ben ik best normaal en heb een heel serieuze baan 😁

[ Bericht 1% gewijzigd door Dikkiedik1966 op 30-06-2026 21:40:16 (Spelfout) ]
pi_221200487
quote:
0s.gif Op dinsdag 30 juni 2026 21:26 schreef Missinglink24 het volgende:

[..]
180 bedoel je denk ik 😅

Met 360 zou ze weer precies op dezelfde plek staan 🙃
Haha oeps, dat bedoel ik inderdaad :X
pi_221200517
quote:
0s.gif Op dinsdag 30 juni 2026 20:59 schreef DeEnigeEchteLouca het volgende:

[..]
Ik kwam er laatst achter dat ik daar een permanente ban heb 😅🤣 vond ik grappig...
Ik ook
A’j mekaar geliek geft, bu’j rap oet e kuierd Als je niet in dicussie gaat, ben je snel uitgepraat
Aj gen kop hebt kuj ok niet uut het roam kiekn - als je geen hoofd hebt kun je ook niet uit het raam kijken
pi_221200526
quote:
88s.gif Op dinsdag 30 juni 2026 21:05 schreef Mirp het volgende:

[..]
Zij is de laatste jaren echt 360 graden gedraaid.
Hmm dan kom je weer bij hetzelfde punt uit.
pi_221200540
quote:
0s.gif Op dinsdag 30 juni 2026 21:44 schreef Hyacinth het volgende:

[..]
Hmm dan kom je weer bij hetzelfde punt uit.
Oh was al gezegd zie ik nu
pi_221200588
quote:
0s.gif Op dinsdag 30 juni 2026 21:01 schreef Lynnyl het volgende:

[..]
Een permaban nog wel, en weet je ook waarom? Want daar werd wat uitgedeeld wat heel vaak nergens op sloeg.
Nope geen idee... weet dat we toen van daar hierheen zijn gegaan en ik daar nog af en toe mee schreef bij b&b vol liefde... maar toen was seizoen om en raakte ik viva uit het oog... toen wilde ik weer eens kijken voor b&b maar kreeg ik dus dat ik er niet meer in kon 😅 denk dat iemand een losse vinger had en een hekel aan me
pi_221200642
quote:
0s.gif Op dinsdag 30 juni 2026 21:53 schreef DeEnigeEchteLouca het volgende:

[..]
Nope geen idee... weet dat we toen van daar hierheen zijn gegaan en ik daar nog af en toe mee schreef bij b&b vol liefde... maar toen was seizoen om en raakte ik viva uit het oog... toen wilde ik weer eens kijken voor b&b maar kreeg ik dus dat ik er niet meer in kon 😅 denk dat iemand een losse vinger had en een hekel aan me
Ik heb ooit een ban gekregen voor iets wat ik niet heb gedaan. Daar veel over gemaild met de mods. En die gaven toen toe dat mijn ban inderdaad niet terecht was, maar die bleef wel staan (een maandban) om een punt te maken tegenover de anderen van het topic.

Ik heb ze toen de tering gewenst en gevraagd om een perma. Niet gekregen want zo werkte het niet. Toen heb ik ze nog voor wat uit gemaakt en kreeg ik wel een perma. ^O^ zelf verdient ^O^
pi_221200653
quote:
0s.gif Op dinsdag 30 juni 2026 21:53 schreef DeEnigeEchteLouca het volgende:

[..]
Na x aantal tijd inactief werd het account daar verwijderd. Misschien dat?
pi_221200669
quote:
88s.gif Op dinsdag 30 juni 2026 20:53 schreef Mirp het volgende:

[..]
Zij voelt zich overal thuis behalve thuis.

Ik heb trouwens respect voor jullie wie de podcast luisteren en de vlogs kunnen kijken. Ik ben er de laatste dagen meermaals mee begonnen, maar ik trek het niet.
Ik heb gisteren een poging gedaan een vlog te kijken, ben in slaap gevallen op de bank 🙈. En ik wilde eigenlijk nog even terugkijken of het echt zo was; dat haar hand zo trilt in de badkamer tot ze verdergaat met make op. Vond het te slaapverwekkend om nog op te zoeken.
pi_221200672
quote:
1s.gif Op dinsdag 30 juni 2026 22:02 schreef ZombieQueen het volgende:

[..]
Na x aantal tijd inactief werd het account daar verwijderd. Misschien dat?
Ze zorgen er daar wel voor dat accounts op inactief raken met al die inlog moeilijkheden en onbeantwoorde mails naar de mods.
pi_221200695
quote:
1s.gif Op dinsdag 30 juni 2026 22:01 schreef ZombieQueen het volgende:

[..]
Ik heb ooit een ban gekregen voor iets wat ik niet heb gedaan. Daar veel over gemaild met de mods. En die gaven toen toe dat mijn ban inderdaad niet terecht was, maar die bleef wel staan (een maandban) om een punt te maken tegenover de anderen van het topic.

Ik heb ze toen de tering gewenst en gevraagd om een perma. Niet gekregen want zo werkte het niet. Toen heb ik ze nog voor wat uit gemaakt en kreeg ik wel een perma. ^O^ zelf verdient ^O^
😂😂😂 Ik hou hier van. Dikke vinger!
pi_221200699
quote:
0s.gif Op dinsdag 30 juni 2026 22:05 schreef Kaatje35 het volgende:

[..]
Ze zorgen er daar wel voor dat accounts op inactief raken met al die inlog moeilijkheden en onbeantwoorde mails naar de mods.
Zeg dat... wachtwoord moet steeds veranderd worden etc etc.
pi_221200710
AM in haar maandlasten: ‘de maand waarop het schoolreisje in het water viel’

Mens, je wķlde helemaal niet dat je kinderen op dat verschrikkelijk enge schoolreisje gingen..
pi_221200716
quote:
0s.gif Op dinsdag 30 juni 2026 21:26 schreef Cato99 het volgende:

[..]
Ik heb gisteren de hele vlog gezien. Het was niet gemakkelijk om ‘m helemaal af te kijken hahaha.
MW en Maud zaten op een gegeven moment in de tuin en toen kwam 1 van de kinderen bij hun omdat MW kleding had gekocht bij de Action voor de kinderen. Wat mij opviel is dat MW eigenlijk ook helemaal niet omkijkt naar de kinderen en dat Maud het initiatief neemt met het kind. Op dat moment leek er weinig connectie tussen MW en kind.
Dat Viel mij ook op. maud had echte interactie met het kind, mcw enkel alleen voor de content, niet vanuit opraaagte interesse.
Ik ben echt een ramptoerist, noem me een bitch maar ik kan niet wachten totdat deze bubbel eens doorgeprikt wordt.

🍿🍿🍿🍿
pi_221200746
quote:
0s.gif Op dinsdag 30 juni 2026 21:07 schreef Muisjeruisje het volgende:

[..]
In de viva blokkendoos 😆
Hoe zou het toch komen?
pi_221200761
[quote]0s.gif Op dinsdag 30 juni 2026 22:12 schreef Snaky het volgende:

[..]
Dan moest je het vrij bont maken.
pi_221200795
Wat heftig weer bij Sanne. Het negeren van M, het uiteindelijke ongepaste reageren naar hem. Het klagen en alles beter weten.
Alsof mensen er nog nooit over nagedacht hebben hoe je veiligheidsmaatregelen kan treffen in huis voor je peuter.

Jullie denken misschien dat ik gek ben geworden. Nee Sanne, dat denk ik niet: je bent gek en je wordt steeds gekker! Ga begeleiding thuis aanvragen, voor jezelf en dus ook in het belang van M.

En zo met deze story's kan ze Dion weer manipuleren, om nog even meer te doen of toch een dag vrij zodat hij nog meer kan doen thuis?

En wat kletst ze nu, ze kan niet eens poepen zonder kind en voordat ze M kreeg lag Dion eerder op bed dan zij.
Ja, Dion moet werken muts. Nogal logisch dat hij moe is met ook nog zijn zorgtaak voor jou en nu ook voor M.
En ja, een kind heeft oprechte aandacht nodig. Stel je in godsnaam niet zo aan met je dagelijkse taak van je kind in leven houden. Ga wat ondernemen met je kind ipv thuis zitten en een ritje naar de supermarkten met M in de wandelwagen.
Ga eens fietsen met die jongen!

Is er werkelijk niemand in die familie die met Dion in gesprek kan om deze zorg te uiten en hem te ondersteunen om duidelijke grenzen te gaan stellen.
Wat een trieste bende.
pi_221200816
Die Wieteke en Leonie hebben wel echt een ding gemeen: zich heel erg druk maken of iets waar ze zich zogenaamd niets van aantrekken.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')