abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_221199208
Minibelle gooit haar jongste maar weer even halfnaakt en wijdbeens te kijk. Wanneer gaan ze het nu eens leren |:(
Ik ben vandaag zo vrolijk, zo vrolijk, zo vrolijk
pi_221199227
quote:
0s.gif Op dinsdag 30 juni 2026 17:47 schreef DeEnigeEchteLouca het volgende:
😂🤣 kijk Debbie lopen 👍👌 lekker bezug mijd!! En dikke wow dat zij met de jongens iets doet... er is zeker iets van regionaal nieuws aanwezig waar ze naar kan zwaaien ofzo?? Debbie zal wel in de picture moeten staan
De burgemeester!😂
pi_221199314
quote:
0s.gif Op dinsdag 30 juni 2026 18:07 schreef meesterinbreekster het volgende:
Ik denk bij MCW eerder aan het misbruiken van medicatie (bv voor adhd, ook een soort amfetamine) dan echt drugs. Dit kun je meenemen naar het buitenland, zit niet zo in de taboesfeer als drugs en het is medicatie dus tjaaa
Met al die reisjes die zij maakt? Je moet bij elk reisje op tijd bij het CAK een aanvraag doen als je ADHD-medicatie de grens mee over wil nemen omdat deze onder de Opiumwet vallen. En zij reist 'spontaan'. Daarbij zegt ze zelf ADHD te hebben, dan zouden deze medicatie juist zorgen dat ze niet zo hyper is. Ik vul in op basis van wat ik zie en dan denk ik meer aan het eerdergenoemde dan aan medicatiemisbruik.
pi_221199332
quote:
0s.gif Op dinsdag 30 juni 2026 18:29 schreef Muisjeruisje het volgende:

[..]
Dat vroeg ik me ook af
Vorige week bleef ze maar herhalen dat de bestelling nog niet binnen was. Appie kon ook niet leveren. Dus probeert ze nu toch weer bij Wild onder de aandacht te komen door het zelf te kopen en te promoten? Dan wordt het wel heel sneu. Samenwerkingen waar ze zelf echt achter staat. Wild wordt dan blijkbaar toch niet zo wild van haar...
pi_221199375
quote:
0s.gif Op dinsdag 30 juni 2026 19:05 schreef Missinglink24 het volgende:

[..]
Mallorca, moraira, Parijs, die meit voelt zich overal thuis
Rotterdam laatst toch ook al... Amsterdam heeft ze haar clubhouse. Ze geeft altijd dat 'nooit meer naar huis' gevoel en tegelijk is haar farmleven het helemaal. Zo verwarrend...
pi_221199388
quote:
0s.gif Op dinsdag 30 juni 2026 19:22 schreef AnnArt het volgende:
Wat is dat voor chaotische antireclame voor die wilde Deodorant bij AM? Als er geen samenwerking meer is gaat AM onder geen beding het merk in beeld brengen. Dus wat dit voor paniekerig gedoe is?
AM kan geen groot gezin runnen zonder MG. Zonder MG wordt er zelfs voor 5 kinderen niet gekookt. Waar is vrouw zo druk mee geweest vandaag dat er zelfs geen griekse salade af kan. Komkommer en tomaat snij je in 5 minuten. Pot fetakaas erop en klaar is het. Die stoere AM heeft echt maar een beperkte draagkracht.
Jaaa ik dacht huh broodmaaltijd?
pi_221199396
quote:
0s.gif Op dinsdag 30 juni 2026 19:39 schreef Sstt1993 het volgende:

[..]
Is dit niet een peuterfietsje?
Je kan hier toch onmogelijk op fietsen als je 8 bent!
Wij zijn de Geertsen en zo doen wij dat... je weet toch!
pi_221199428
Die Wieteke: je online bestie die shinend als een discobal door het leven gaat. Het zal wel aan mij liggen, maar ik zie alleen maar plaatjes van een moeilijk kijkend gezicht op haar pagina. Maar goed, 15.400 volgers doen wel een discodansje met haar, dus duidelijk dat ik niet bij haar besties hoor. En dat vind ik helemaal prima :Y
pi_221199433
quote:
0s.gif Op dinsdag 30 juni 2026 19:24 schreef Lalaland79 het volgende:

[..]
Dus iedereen doet dezelfde roller onder zn oksels🤢🤢. Een spray snap ik. Maar dit...
Ja zo vies, bah!!!
pi_221199547
quote:
0s.gif Op dinsdag 30 juni 2026 19:36 schreef Missinglink24 het volgende:

[..]
Geile boekjes lezen en scrollen
Lekker kronkelen 🤪
pi_221199564
En Sofie met haar hele drukke baan, die heeft vooral tijd om hier en op FB mee te lezen en plaatst daarom bewust wat extra selfies. Is goed Soof, lekker swifferen en temperatuurborden plaatsen, zo wordt je vanzelf zakenvrouw van het jaar. Maar dat Jan dan noemt dat ze al een hele tijd weten dat Junior geen talenman is. Hoe verdrietig is dat met een moeder die de pabo gedaan heeft. Dan ga je toch niet elke dag vanuit je roze stoel op je kantoor naar beneden kijken en dat 'werk' noemen (als je al thuis bent), maar ga je elke dag met dat mannetje oefenen. Als hij alleen maar goed is in gym, zal de slogan van Jan dat je altijd nog bakker kan worden lastig worden :)
  Moderator / Colorchick dinsdag 30 juni 2026 @ 20:24:53 #262
382129 crew  Donna
pi_221199634
quote:
0s.gif Op dinsdag 30 juni 2026 19:37 schreef Missinglink24 het volgende:

[..]
Ja, herken wel meer usernames 😉
Ik kom ook op Viva. :W
pi_221199762
Wieteke vindt er nog wel eens ergens wat van. Nou wij vinden ook wel eens ergens wat van.
pi_221199890
quote:
0s.gif Op dinsdag 30 juni 2026 20:34 schreef SophiaLoren het volgende:
Wieteke vindt er nog wel eens ergens wat van. Nou wij vinden ook wel eens ergens wat van.
Ja ongeveer 264 topics 🤪
Alleen mensen zonder fantasie vluchten in de realiteit
pi_221200004
Ik zag die Wieteke een tijdje geleden langskomen, ik vond dat toen een leuk filmpje.
Zij woont hier in de buurt dus ik dacht dat het langskwam via gemeenschappelijke vrienden ofzo.

Maar zij is dus een heuse influencer.
pi_221200025
quote:
0s.gif Op dinsdag 30 juni 2026 20:19 schreef Lynnyl het volgende:
En Sofie met haar hele drukke baan, die heeft vooral tijd om hier en op FB mee te lezen en plaatst daarom bewust wat extra selfies. Is goed Soof, lekker swifferen en temperatuurborden plaatsen, zo wordt je vanzelf zakenvrouw van het jaar. Maar dat Jan dan noemt dat ze al een hele tijd weten dat Junior geen talenman is. Hoe verdrietig is dat met een moeder die de pabo gedaan heeft. Dan ga je toch niet elke dag vanuit je roze stoel op je kantoor naar beneden kijken en dat 'werk' noemen (als je al thuis bent), maar ga je elke dag met dat mannetje oefenen. Als hij alleen maar goed is in gym, zal de slogan van Jan dat je altijd nog bakker kan worden lastig worden :)
Hoe Jan haar ook gisteren ophemelen. Mijn hemel. Die kreeg denk extra kroeltijd in bed gisteravond 🫣
  Moderator / Colorchick dinsdag 30 juni 2026 @ 20:51:13 #267
382129 crew  Donna
pi_221200044
quote:
0s.gif Op dinsdag 30 juni 2026 20:43 schreef Cyan het volgende:

[..]
Ja ongeveer 264 topics 🤪
Sinds 19 juni van vorig jaar trouwens. Wauw. 5 topics per week ongeveer.
pi_221200080
quote:
0s.gif Op dinsdag 30 juni 2026 20:02 schreef Lynnyl het volgende:

[..]
Rotterdam laatst toch ook al... Amsterdam heeft ze haar clubhouse. Ze geeft altijd dat 'nooit meer naar huis' gevoel en tegelijk is haar farmleven het helemaal. Zo verwarrend...
Zij voelt zich overal thuis behalve thuis.

Ik heb trouwens respect voor jullie wie de podcast luisteren en de vlogs kunnen kijken. Ik ben er de laatste dagen meermaals mee begonnen, maar ik trek het niet.
pi_221200108
quote:
0s.gif Op dinsdag 30 juni 2026 20:51 schreef Donna het volgende:

[..]
Sinds 19 juni van vorig jaar trouwens. Wauw. 5 topics per week ongeveer.
Volgens mij het best lopende topic van Fok 😅
I can't help it, if I'm lucky
pi_221200168
quote:
0s.gif Op dinsdag 30 juni 2026 20:24 schreef Donna het volgende:

[..]
Ik kom ook op Viva. :W
Ik kwam er laatst achter dat ik daar een permanente ban heb 😅🤣 vond ik grappig...
pi_221200183
quote:
88s.gif Op dinsdag 30 juni 2026 20:53 schreef Mirp het volgende:

[..]
Zij voelt zich overal thuis behalve thuis.

Ik heb trouwens respect voor jullie wie de podcast luisteren en de vlogs kunnen kijken. Ik ben er de laatste dagen meermaals mee begonnen, maar ik trek het niet.
Ik heb gisteren de vlog geprobeerd, maar na 5 minuten al afgehaakt. Ze heeft werkelijk niets boeiends te vertellen en het was of ik naar een vlog van een puber zat te kijken in plaats van de 'business boss' zoals ze zichzelf graag ziet. Een Tim die onzinnig rondloopt en niets lijkt te doen, Maudje die in de badkamer bezig is met een kledingrek. En ik mezelf even afvroeg of zij dan ook de koffer van MW inpakt. En MW die vooral heel vol van zichzelf is en wat onzinnige dingen uit staat te kramen. Maar het zal ongetwijfeld views dus knaken opleveren...
pi_221200185
quote:
0s.gif Op dinsdag 30 juni 2026 19:37 schreef Missinglink24 het volgende:

[..]
Ja, herken wel meer usernames 😉
Good old viva tijd 👌🏻. Hoewel, ik ben pas echt actief mee gaan schrijven toen ‘we’ overgingen naar fok. Tamara was daar ook best actief.
pi_221200198
quote:
0s.gif Op dinsdag 30 juni 2026 20:59 schreef DeEnigeEchteLouca het volgende:

[..]
Ik kwam er laatst achter dat ik daar een permanente ban heb 😅🤣 vond ik grappig...
Een permaban nog wel, en weet je ook waarom? Want daar werd wat uitgedeeld wat heel vaak nergens op sloeg.
pi_221200207
quote:
0s.gif Op dinsdag 30 juni 2026 15:33 schreef Lalaland79 het volgende:
Wat fijn voor Zayn (hvk) dat de logopedie is opgestart😃
Lekker op tijd ook!
pi_221200245
quote:
0s.gif Op dinsdag 30 juni 2026 21:00 schreef Lynnyl het volgende:

[..]
Ik heb gisteren de vlog geprobeerd, maar na 5 minuten al afgehaakt. Ze heeft werkelijk niets boeiends te vertellen en het was of ik naar een vlog van een puber zat te kijken in plaats van de 'business boss' zoals ze zichzelf graag ziet. Een Tim die onzinnig rondloopt en niets lijkt te doen, Maudje die in de badkamer bezig is met een kledingrek. En ik mezelf even afvroeg of zij dan ook de koffer van MW inpakt. En MW die vooral heel vol van zichzelf is en wat onzinnige dingen uit staat te kramen. Maar het zal ongetwijfeld views dus knaken opleveren...
Nou precies wat jij zegt inderdaad. En dan ook zo ´welke dag is het vandaag? Ja ik weet het niet hoor, zonder Maudje ben ik nergens'. Ze voelt zich zo belangrijk, ze voelt zich zo knap, ze voelt zich zo verheven boven de rest. Iemand zei het hier laatst; waar is die leuke vlotte vrouw gebleven waar de meeste vrouwen zich in herkenden, die gewoon lekker normaal en leuk met de kinderen was. Zij is de laatste jaren echt 360 graden gedraaid.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')