Ik ben hier, of eigenlijk op het Viva forum, gekomen doordat AM jullie noemde. De schellen vielen hier van mijn ogen 😉. En hoe meer mensen door die neppe fluflu wereld prikken hoe beter denk ik. Meer besef waarom je je kinderen niet online inzet enz.quote:Op dinsdag 30 juni 2026 18:49 schreef Harper het volgende:
[..]
Alsjeblieft niet zeg. Niet nog meer gezeik.
Niet per se, want zij geeft ze preventief, wat dus geen zin heeft. Ze tagde ooit de vragendokter over haar preventieve wormentabletjes, die toen aangaf dat dat geen zin had (die heeft ze dan weer niet gerepost volgens mij haha). Dus waarschijnlijk hebben ze daar niet zo vaak wormen. Maar alle Geertsen krijgen preventief een wormenkuur.quote:Op dinsdag 30 juni 2026 15:16 schreef poohenzo het volgende:
[..]
nu is de shock nog groter! Er is iets 'normaals' gaande bij familie Geerts hahaha
Daarom noemt ze alles haar 'home away from home' zo is ze altijd thuisquote:Op dinsdag 30 juni 2026 15:47 schreef Snaky het volgende:
Michelle 'egggt opragggt' is niet graag van huis!
Ik zat me ook al af te vragen waarom er daar een scheepslading aan deo doorheen gaat per dag kennelijk. Misschien toch eens wat vaker douchen 😉quote:Op dinsdag 30 juni 2026 18:59 schreef Harper het volgende:
Afgelopen weekend liet AM verschillende navullingen Wild van deoppasvan te krijgen. Dus het verhaal van vanochtend dat ze zogenaamd allemaal samen met één stick doen is lekker overdreven. Bovendien zou zo´n stick maanden meegaan.
Mallorca, moraira, Parijs, die meit voelt zich overal thuisquote:Op dinsdag 30 juni 2026 18:59 schreef Dievanhiernaast het volgende:
[..]
Daarom noemt ze alles haar 'home away from home' zo is ze altijd thuis
Ik zat al zeker 15 jaar op Viva maar hier ben ik gekomen doordat het daar niet meer mocht.quote:Op dinsdag 30 juni 2026 18:55 schreef Die_van_verderop het volgende:
[..]
Ik ben hier, of eigenlijk op het Viva forum, gekomen doordat AM jullie noemde. De schellen vielen hier van mijn ogen 😉. En hoe meer mensen door die neppe fluflu wereld prikken hoe beter denk ik. Meer besef waarom je je kinderen niet online inzet enz.
Ja ik kom daar ook vandaan, was sinds 2007 op Viva tot er steeds ergere censuur kwam enkele jaren geleden gestopt daar.quote:Op dinsdag 30 juni 2026 19:06 schreef Missinglink24 het volgende:
[..]
Ik zat al zeker 15 jaar op Viva maar hier ben ik gekomen doordat het daar niet meer mocht.
Wat een domme troel die Wieteke, echt een kansparel jaquote:Op dinsdag 30 juni 2026 18:04 schreef Dikkiedik1966 het volgende:
Hé Wieteke, zie net dat je me oproept om me te melden. Maar zo werktafel niet bij mij. Laten we hier in alle openheid discussiëren over onze meningen.
Tja je bent patiënt of je bent t niet hèquote:Op dinsdag 30 juni 2026 19:22 schreef AnnArt het volgende:
Wat is dat voor chaotische antireclame voor die wilde Deodorant bij AM? Als er geen samenwerking meer is gaat AM onder geen beding het merk in beeld brengen. Dus wat dit voor paniekerig gedoe is?
AM kan geen groot gezin runnen zonder MG. Zonder MG wordt er zelfs voor 5 kinderen niet gekookt. Waar is vrouw zo druk mee geweest vandaag dat er zelfs geen griekse salade af kan. Komkommer en tomaat snij je in 5 minuten. Pot fetakaas erop en klaar is het. Die stoere AM heeft echt maar een beperkte draagkracht.
Dus iedereen doet dezelfde roller onder zn oksels🤢🤢. Een spray snap ik. Maar dit...quote:Op dinsdag 30 juni 2026 18:59 schreef Harper het volgende:
Afgelopen weekend liet AM verschillende navullingen Wild van deoppasvan te krijgen. Dus het verhaal van vanochtend dat ze zogenaamd allemaal samen met één stick doen is lekker overdreven. Bovendien zou zo´n stick maanden meegaan.
De levering van haar bestelling duurde lang dus vandaar dit dramaquote:Op dinsdag 30 juni 2026 19:24 schreef Lalaland79 het volgende:
[..]
Dus iedereen doet dezelfde roller onder zn oksels🤢🤢. Een spray snap ik. Maar dit...
Leuk juist eens een andere zeur erbijquote:Op dinsdag 30 juni 2026 18:49 schreef Harper het volgende:
[..]
Alsjeblieft niet zeg. Niet nog meer gezeik.
Maar wat doe je al die tijd in je nest? Je bent toch wel een keer uitgeslapen?quote:Op dinsdag 30 juni 2026 18:27 schreef Missinglink24 het volgende:
[..]
Mede mogelijk gemaakt door Roy en betaalde kinderopvang
Nee. Jet heeft ook tot haar 8e op dit minifietsje gefietst. Ivm dezelfde visie als bij alle Geerts-kinderen. Ze zijn onzeker, dus daarom op dit kleutermodel totdat ze met de knieën de kin raken. Dat ze onzeker zijn omdat je in deze houding geen kracht kunt zetten, komt niet bij AM op.quote:Op dinsdag 30 juni 2026 17:59 schreef Lalaland79 het volgende:
[..]
Dr benen zijn te lang dus ze kan geen kracht zetten met trappen. Hebben ze geen fietsje meer staan, met zoveel kinderen boven je zou je toch zeggen dat er in die schroothoop op de oprit toch iets moet staan
Dat is dus niet waar. Ze overdrijft weer eens.quote:Op dinsdag 30 juni 2026 19:24 schreef Lalaland79 het volgende:
[..]
Dus iedereen doet dezelfde roller onder zn oksels🤢🤢. Een spray snap ik. Maar dit...
Ik destijds ook door AM. Naar mijn idee was dat rond de geboorte van haar jongste. Toen al heel gauw gestopt met AM volgen en later de stap van VF naar hier gemaakt.quote:Op dinsdag 30 juni 2026 18:55 schreef Die_van_verderop het volgende:
[..]
Ik ben hier, of eigenlijk op het Viva forum, gekomen doordat AM jullie noemde. De schellen vielen hier van mijn ogen 😉. En hoe meer mensen door die neppe fluflu wereld prikken hoe beter denk ik. Meer besef waarom je je kinderen niet online inzet enz.
Geile boekjes lezen en scrollenquote:Op dinsdag 30 juni 2026 19:32 schreef JaNeeDan het volgende:
[..]
Maar wat doe je al die tijd in je nest? Je bent toch wel een keer uitgeslapen?
Preciesquote:Op dinsdag 30 juni 2026 19:35 schreef Harper het volgende:
[..]
Dat is dus niet waar. Ze overdrijft weer eens.
Ja, herken wel meer usernames 😉quote:Op dinsdag 30 juni 2026 19:21 schreef Rimboequeen het volgende:
[..]
Ja ik kom daar ook vandaan, was sinds 2007 op Viva tot er steeds ergere censuur kwam enkele jaren geleden gestopt daar.
Lot en eerst ook Jet hebben ook 0,0 oefening gehad om te fietsen.quote:Op dinsdag 30 juni 2026 19:34 schreef AnnArt het volgende:
[..]
Nee. Jet heeft ook tot haar 8e op dit minifietsje gefietst. Ivm dezelfde visie als bij alle Geerts-kinderen. Ze zijn onzeker, dus daarom op dit kleutermodel totdat ze met de knieën de kin raken. Dat ze onzeker zijn omdat je in deze houding geen kracht kunt zetten, komt niet bij AM op.
Is dit niet een peuterfietsje?quote:Op dinsdag 30 juni 2026 19:34 schreef AnnArt het volgende:
[..]
Nee. Jet heeft ook tot haar 8e op dit minifietsje gefietst. Ivm dezelfde visie als bij alle Geerts-kinderen. Ze zijn onzeker, dus daarom op dit kleutermodel totdat ze met de knieën de kin raken. Dat ze onzeker zijn omdat je in deze houding geen kracht kunt zetten, komt niet bij AM op.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |