SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Gouden regels m.b.t. gebruik van steamSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Prijsvergelijkingssites
IsThereAnyDeal.com
CheapShark.com
/r/GameDeals - Verschillende deals van verschillende sites
Indie Game Bundles
Games Compare
Moddingsites
Nexus Mods
Steam Workshop
GTAInside.com
Leuke/handige linkjes
Het gratis PC Games topic op FOK!
/r/PCMasterRace - Reddit community voor PC Gamers.
Twitch - Dé stream site voor games.
SteamCalculator
Steam Statistieken
Steam Left
MySteamGauge
Dus, gebruikers, critici, zet hier je gedachten, ideeën, je laatste aanschaffingen en deel je ervaringen!!
Alternatieve stores:![]()
![]()
![]()
GoG: DRM free games. GoG biedt veel oude games die altijd met moderne OS en systemen werkt!
Origin: EA's eigen gamestore. Veel games van EA zelf die niet op Steam staan zijn hier te vinden.
uPlay: De gamestore van Ubisoft, bevat voornamelijk Ubisoft games.
Battle.net: De gameclient van Blizzard, de store bevat alleen games van Blizzard zelf.
Epic: De gamestore van Epic, bevat behalve Fortnite veel van Epics eigen games en daarnaast titels waar Epic veel geld voor heeft betaald om exclusief te mogen verkopen. Met regelmaat gratis games.
Dit topic wordt tevens gebruikt als algemeen PC Gaming topic, dus alle PC-(game)gerelateerde discussies zijn hier welkom.Ja inderdaad, V. ja.
Ja zoals ik in het vorige topic heb gepost, die ai chips, geheugen etc gaan ze nu gebruiken voor.robotsquote:
De schade is al gedaan. Ben bang dat het nooit meer zo gaat worden als vroeger.quote:
Niets blijft zoals het nu is.quote:Op maandag 29 juni 2026 14:58 schreef Q. het volgende:
[..]
De schade is al gedaan. Ben bang dat het nooit meer zo gaat worden als vroeger.
Goede tips die Apotheon en Frescoquote:Op dinsdag 30 juni 2026 15:07 schreef V. het volgende:
Nou, drie games aangeschaft in de sale, Apotheon (omdat die lijkt op de game Fresco die ik hier een aantal posts boven al aanhaalde en die nog moet komen), Monument Valley (had ik al op tablet en kost geen drol dus ook op de pc) en Haste, dat goede reviews kreeg en die ik ook op de Mac zou kunnen spelen als het heet is
Maar godskanonne, wat wordt ik misselijk van die game zeg. Refunded binnen een kwartier
fresco lijkt wel erg geinig ja...quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
mentions en alerts staan uit, pm/dm mij
quote:Op donderdag 2 juli 2026 20:17 schreef mschol het volgende:
[..]
fresco lijkt wel erg geinig ja...
oh, ik ben weer wat verderSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
"They are rage. Brutal, without mercy. But you.... You will be worse. Rip and tear, until it is done!"
"Omae wa mou shindeiru."
"All we know is... he's called The Stig!"
Het is even wennen en leren ja.quote:Op donderdag 2 juli 2026 20:15 schreef Discombobulate het volgende:
Pacific Drive geprobeerd maar kon me niet echt te pakken krijgen.
Ik krijg wel van mensen continu naar m'n kop geslingerd dat ik die moet spelen iig.quote:Op donderdag 2 juli 2026 20:29 schreef Geralt het volgende:
The Invincible heeft iemand die gedaan, is die leuk?
Ik zit er nu een uurtje of 6 in en het is wel cool. Geen snelle actie en het zit flink op treinrails, maar het verhaal, de setting en de sfeer doen het wel aardig. Het gebeurt niet vaak dat ik hele conversaties laat afspelen en de tijd neem om dingen te lezen in spellen, maar hier zit ik regelmatig 5 minuten achterover geleund te kijken wat er gebeurt. Voor 2,99 echt wel een aanrader als je van sci-fi houdt.quote:Op donderdag 2 juli 2026 20:29 schreef Geralt het volgende:
The Invincible heeft iemand die gedaan, is die leuk?
Is het een beetje zoals Firewatch maar dan in de ruimte?quote:Op donderdag 2 juli 2026 20:39 schreef Mano_ het volgende:
[..]
Ik zit er nu een uurtje of 6 in en het is wel cool. Geen snelle actie en het zit flink op treinrails, maar het verhaal, de setting en de sfeer doen het wel aardig. Het gebeurt niet vaak dat ik hele conversaties laat afspelen en de tijd neem om dingen te lezen in spellen, maar hier zit ik regelmatig 5 minuten achterover geleund te kijken wat er gebeurt. Voor 2,99 echt wel een aanrader als je van sci-fi houdt.
Ik was overigens wel in dubio of ik er aan moest starten of niet. Ik heb het boek nog niet gelezen en er ligt nog e.e.a. te wachten, dus dat nog wel een poosje duren. Toch maar begonnen.
Die ken ik niet. Het is een verhaal waar je zo nu en dan keuzes kan maken.quote:Op donderdag 2 juli 2026 20:47 schreef Discombobulate het volgende:
[..]
Is het een beetje zoals Firewatch maar dan in de ruimte?
Ik ging er een beetje uit van een Firewatch maar dan op Mars. Maar ik dacht voor die prijs waag ik de gok wel. Ook redelijk goede reviews.quote:Op donderdag 2 juli 2026 20:47 schreef Discombobulate het volgende:
[..]
Is het een beetje zoals Firewatch maar dan in de ruimte?
Ik weet niet waar je van houdt, maar een game als Factorio is geniaal zonder een zware GPU te vereisen.quote:Op vrijdag 3 juli 2026 17:47 schreef 100Spokes het volgende:
Een vraag voor PC gamers terwijl de STEAM sale nog gaande is...
Ik game altijd op consoles en tv maar nou heb ik sinds vorige maand een nieuwe PC, in eerste instantie niet voor gamen bedoeld maar voor audio werk, vanwege de hoge prijzen van alle onderdelen heb ik geen dure videokaart er in laten zetten maar een 6 GB ZOTAC GEFORCE RTX 3050 SOLO. Wel een Intel® Core™ Ultra 7 24 Core 270K Plus en 32GB Corsair VENGEANCE RGB DDR5 6000MHz en Samsung 990 EVO Plus SSD's. Voor mijn audio werk amazing.
Een game die ik wel bezit op Xbox maar er totaal niet uitziet en dus voor mij onspeelbaar was is GTA IV. Ik heb de game nooit gespeeld en gemist omdat ik niet gamede in die tijd. Nou ben ik er dus achter gekomen dat ik deze game prima kan spelen op deze PC en heb hem goedkoop op de kop getikt, Xbox controller aan de PC gehangen en gaan, de resolutie ziet er veel beter uit dan de 720p schijt op de Xbox versie.
Nou is mijn vraag dus zijn er andere games als GTA IV die ik in die era gemist heb die beter te spelen zijn op PC of alleen te spelen zijn op PC en die nu in de sale zijn? Hebben jullie nog aanraders het kan vanalles zijn maar wel vooral single player games...
Niet echt hetzelfde genre als GTA, maar de beste single player games die volgens mij prima zouden moeten draaien bij jou zijn:quote:Op vrijdag 3 juli 2026 17:47 schreef 100Spokes het volgende:
...
Hebben jullie nog aanraders het kan vanalles zijn maar wel vooral single player games...
BioShockquote:Op vrijdag 3 juli 2026 19:12 schreef V. het volgende:
[..]
Niet echt hetzelfde genre als GTA, maar de beste single player games die volgens mij prima zouden moeten draaien bij jou zijn:
Mijn vaste stokpaardje: Portal en Portal 2(!!!)
Dishonored (!)
A Plague Tale Innocence (!)
Bioshock (!)
Far Cry 3 is ook erg tof.
Sleeping Dogs is wel een prima GTA-kloon.quote:Op vrijdag 3 juli 2026 17:47 schreef 100Spokes het volgende:
Ik game altijd op consoles en tv maar nou heb ik sinds vorige maand een nieuwe PC, in eerste instantie niet voor gamen bedoeld maar voor audio werk, vanwege de hoge prijzen van alle onderdelen heb ik geen dure videokaart er in laten zetten maar een 6 GB ZOTAC GEFORCE RTX 3050 SOLO. Wel een Intel® Core™ Ultra 7 24 Core 270K Plus en 32GB Corsair VENGEANCE RGB DDR5 6000MHz en Samsung 990 EVO Plus SSD's. Voor mijn audio werk amazing.
Een game die ik wel bezit op Xbox maar er totaal niet uitziet en dus voor mij onspeelbaar was is GTA IV. Ik heb de game nooit gespeeld en gemist omdat ik niet gamede in die tijd. Nou ben ik er dus achter gekomen dat ik deze game prima kan spelen op deze PC en heb hem goedkoop op de kop getikt, Xbox controller aan de PC gehangen en gaan, de resolutie ziet er veel beter uit dan de 720p schijt op de Xbox versie.
Nou is mijn vraag dus zijn er andere games als GTA IV die ik in die era gemist heb die beter te spelen zijn op PC of alleen te spelen zijn op PC en die nu in de sale zijn? Hebben jullie nog aanraders het kan vanalles zijn maar wel vooral single player games...
Yep, die is ook tof!quote:Op vrijdag 3 juli 2026 19:17 schreef Ludachrist het volgende:
[..]
Sleeping Dogs is wel een prima GTA-kloon.
Kan niet wachten om ooit weer zoiets te ontdekken als Dredge. Vond dat heel fijn spelletje. Ik heb alles ook op 100%.quote:Op vrijdag 3 juli 2026 19:34 schreef V. het volgende:
Ik zit trouwens helemaal in Dredge en ben ook aan het doorzetten met Hollow Knight, voor ik aan Silksong begin.
Wel knetterrrrrrmoeilijk.
Dredgequote:Op vrijdag 3 juli 2026 19:34 schreef V. het volgende:
Ik zit trouwens helemaal in Dredge en ben ook aan het doorzetten met Hollow Knight, voor ik aan Silksong begin.
Wel knetterrrrrrmoeilijk.
Crusader Kings 3 is tof. Wel een hoge leercurve. Ik speel het regelmatig en snap nog niet allesquote:Op vrijdag 3 juli 2026 23:02 schreef NoCigar het volgende:
Toch maar KindomeCome2 met alles er op en aan gekocht. Voel me een goed mens nu. Ook Crusader King III, omdat ik dat altijd al eens ooit wil proberen.
En ontzettend veel dlc's en uitbreidingen zag ik zo in de gauwigheid.quote:Op vrijdag 3 juli 2026 23:08 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Crusader Kings 3 is tof. Wel een hoge leercurve. Ik speel het regelmatig en snap nog niet alles
Tutorial helpt wel
Dat deden ze ook al met deel 2quote:Op zaterdag 4 juli 2026 00:16 schreef NoCigar het volgende:
[..]
En ontzettend veel dlc's en uitbreidingen zag ik zo in de gauwigheid.
joequote:Op zaterdag 4 juli 2026 14:23 schreef MMaRsu het volgende:
Er zijn mensen die portal niet hebben gespeeld?
quote:Op zaterdag 4 juli 2026 14:23 schreef MMaRsu het volgende:
quote:
Nog nooit van gehoord zelfs .....quote:Op zaterdag 4 juli 2026 14:23 schreef MMaRsu het volgende:
Why?quote:
Dave the Diverquote:Op vrijdag 3 juli 2026 19:54 schreef Discombobulate het volgende:
[..]
Kan niet wachten om ooit weer zoiets te ontdekken als Dredge. Vond dat heel fijn spelletje. Ik heb alles ook op 100%.
Dat kan uiteraard. Ik hoop nog steeds op een deel 3.quote:Op zaterdag 4 juli 2026 16:34 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
Ik ken Portal 1 en 2 wel. Het is alleen niet mijn type game.
Geloof je,quote:Op zaterdag 4 juli 2026 17:46 schreef V. het volgende:
[..]
Nou, nooit van gehoord... Zijn nogal bekende games.
Niet gespeeld, maar zat laatst wat streams te kijken waar mensen de expansion speelden en dat zag er wel tof uitquote:
Die wil ik ook nog doen ja.quote:Op zaterdag 4 juli 2026 17:53 schreef Monolith het volgende:
[..]
Niet gespeeld, maar zat laatst wat streams te kijken waar mensen de expansion speelden en dat zag er wel tof uit
Het heeft mij nooit weten te pakken itt het merendeel van de mensen.quote:Op zaterdag 4 juli 2026 23:01 schreef V. het volgende:
Hollow Knight![]()
![]()
![]()
![]()
Jezus, da's toch wel een van de meest stupidly overlooked games in mijn backlog ooit
Wat een juweel van een game.
Nee, ik was er al een paar keer aan begonnen en binnen een kwartier gestopt en daarna nooit meer aangeraakt. Ook met zo'n gevoel van: niet voor mij, lastig, geen zin in... Maar ik heb nu even doorgezet en wat is dit een liefdevol gemaakte, retemoeilijke maar supertoffe gamequote:Op zondag 5 juli 2026 08:34 schreef Discombobulate het volgende:
[..]
Het heeft mij nooit weten te pakken itt het merendeel van de mensen.
2 heb ik nooit gedaan.quote:Op zaterdag 4 juli 2026 14:23 schreef MMaRsu het volgende:
Deel 2 ja?quote:
Deel 2 is veel beter. Het is natuurlijk grafisch wat minder indrukwekkend dan wat we nu hebben, maar lukt mij altijd prima daar doorheen te kijken.quote:Op zondag 5 juli 2026 09:43 schreef Geralt het volgende:
[..]
Deel 2 ja?
Deel 1 vond ik wel gaaf. Kan Deel 2 grafisch nog wel anno 2026?
Het zijn niet te meest realistische graphics ooit, nee, maar ik kijk er zo helemaal niet naar.quote:Op zondag 5 juli 2026 09:43 schreef Geralt het volgende:
[..]
Deel 2 ja?
Grafisch is het prima maar dat is natuurlijk ook een beetje irrelevant. Genoeg games die er gedateerd uit zien maar veel leuker zijn dan grafische powerhousesquote:Op zondag 5 juli 2026 09:43 schreef Geralt het volgende:
[..]
Deel 2 ja?
Is persoonlijk denk ik. Ik vond er zelf niets aan. Playstation heeft even een paar games uitgebracht op PC maar is daar nu ook weer mee gestopt. Alleen ghosts of tsushima vond ik wel ok, de rest waren een beetje de standaard console cookie-cutter games. Dat is je ding of niet.quote:Zie net dat deze in de aanbieding zijn:
UNCHARTED™: Legacy of Thieves Collection
Ik wist niet eens dat die er voor de pc waren, dacht altijd dat is de tombraider voor de playstation zegmaar.
Zijn die de moeite waard voor de prijs om nu mee te pakken?
https://www.allkeyshop.co(...)-key-compare-prices/quote:Op zondag 5 juli 2026 09:43 schreef Geralt het volgende:
[..]
Deel 2 ja?
Zie net dat deze in de aanbieding zijn:
UNCHARTED™: Legacy of Thieves Collection
Ik wist niet eens dat die er voor de pc waren, dacht altijd dat is de tombraider voor de playstation zegmaar.
Zijn die de moeite waard voor de prijs om nu mee te pakken? De 9de begin ik met Black Flag resynced en dan stopt de sales ook, maar misschien voor daarna?
Wat heb je allemaal aangeschaft?quote:Op zondag 5 juli 2026 12:45 schreef mschol het volgende:
backlog is weer aangevuld
wishlist meer opgeruimd
allerlei games die langer op mn wishlist stonden en <¤5 waren, (+ via keys stray en town to city)quote:
Ik in principe ook niet, maar heb onlangs na jaren consolegaming onlangs mijn pc geupgrade en dan wil het oog ook wat natuurlijkquote:Op maandag 6 juli 2026 09:32 schreef Discombobulate het volgende:
Ik heb totaal geen probleem met oudere graphics. Vriend van me kan dat dan weer absoluut niet spelen, wat echt zonde is, want er is zo veel goeds.
Teveelquote:
Ik via sites of youtube.quote:Op maandag 6 juli 2026 12:40 schreef Discombobulate het volgende:
Hoe houden jullie een beetje bij wat voor nieuwe games uit gaan komen? Ik weet niet echt een overzicht.
In het verleden ging ik altijd naar Game Informer, die hebben een vrij strakke upcoming release-kalender. Ik weet niet zeker of ze nog steeds goed up2date zijn maar is in ieder geval een prima uitgangspunt: https://gameinformer.com/2026quote:Op maandag 6 juli 2026 12:40 schreef Discombobulate het volgende:
Hoe houden jullie een beetje bij wat voor nieuwe games uit gaan komen? Ik weet niet echt een overzicht.
Ik heb een paar kanalen op youtube die ik volg waar de games die ik leuk vind in besproken worden.quote:Op maandag 6 juli 2026 12:40 schreef Discombobulate het volgende:
En dit ja. Soms komt er wat voorbij en dan denk ik: even checken.quote:Op maandag 6 juli 2026 14:14 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Ik heb een paar kanalen op youtube die ik volg waar de games die ik leuk vind in besproken worden.
Ik volg niet speciaal game-kanalen maar zit behoorlijk veel op YT en dan duiken dingen die hot zijn vanzelf wel op. En dit topic natuurlijk.quote:Op maandag 6 juli 2026 14:14 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Ik heb een paar kanalen op youtube die ik volg waar de games die ik leuk vind in besproken worden.
Of dit topic handig is hangt er wel vanaf wat je speelt.quote:Op maandag 6 juli 2026 17:48 schreef V. het volgende:
[..]
Ik volg niet speciaal game-kanalen maar zit behoorlijk veel op YT en dan duiken dingen die hot zijn vanzelf wel op. En dit topic natuurlijk.
Ik houd niet echt bij wat er uit gaat komen, maar ik volg wel wat Twitch streamers die games spelen in genres die ik leuk vind bijvoorbeeld.quote:Op maandag 6 juli 2026 12:40 schreef Discombobulate het volgende:
Dit, ik check gewoon wat mensen met smaak spelen en dan gaat dat op de wishlist voor als ik over 3000 uur klaar ben met Slay the Spire 2.quote:Op maandag 6 juli 2026 18:00 schreef Monolith het volgende:
[..]
Ik houd niet echt bij wat er uit gaat komen, maar ik volg wel wat Twitch streamers die games spelen in genres die ik leuk vind bijvoorbeeld.
Hij is al in de aanbiedingquote:Op dinsdag 7 juli 2026 11:58 schreef V. het volgende:
Ik wacht nog even maar hij staat wel op mijn wishlist.
20% is barely een aanbieding.quote:Op dinsdag 7 juli 2026 12:10 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Hij is al in de aanbieding
Weet ik. Maar wellicht van de winter goedkoperquote:Op dinsdag 7 juli 2026 12:10 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Hij is al in de aanbieding
Het is ook geen AAA-prijs.quote:
Ik ook, na deze nog wat andere games alle achievements behalen.quote:Op dinsdag 7 juli 2026 13:04 schreef V. het volgende:
Weet ik
[..]
Weet ik. Maar wellicht van de winter goedkoper
Ik ben toch dingen uit mijn backlog aan het spelen.
Buiten de 'sale' om zijn games vaak met grotere korting te verkrijgen. Wel je wishlist blijven volgen.quote:
Hier heel stabiel. Herinstallatie?quote:Op dinsdag 7 juli 2026 23:45 schreef mschol het volgende:
geen idee wat er aan de hand is, maar steam is hier rete instabiel geworden, crasht om de haverklap
weer wat uit te zoeken dit weekend
misschien, kijk van het weekend welquote:Op woensdag 8 juli 2026 07:31 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Hier heel stabiel. Herinstallatie?
Omdat piem0ls!1!!quote:Op woensdag 8 juli 2026 14:12 schreef Discombobulate het volgende:
Waarom vinden mensen Cyberpunk 2077 zo goed? Ik vind het best een 'gewone' RPG. Vermaak me prima, maar het is nog niet dat ik denk van wow. Phantom Liberty verhaal is wel echt een stuk beter merk ik.
base Cyberpunk 2077, vond ik veel te lang duren voordat het verhaal een beetje op gang kwam. Maar wat ik vaak wel tof vond is dat diverse sidequests wel invloed hadden op elkaar en eventueel uitkomsten in verschillende dialoogkeuzes. Je hebt best veel vrijheid in hoe je de missies aanpakt, of je nu stealth of gunblazing de missies aanvliegt. Daarnaast heb je gewoon een aantal verschillende manieren om de game uit te spelen (met andere eindes). Ik denk dat het wel een stuk lastiger wordt als je die hele Cyberpunk sfeer niet trekt, zoals ik slecht Middeleeuwse Barbaarse Dark Fantasy games weinig boeiend vindt.quote:Op woensdag 8 juli 2026 14:12 schreef Discombobulate het volgende:
Waarom vinden mensen Cyberpunk 2077 zo goed? Ik vind het best een 'gewone' RPG. Vermaak me prima, maar het is nog niet dat ik denk van wow. Phantom Liberty verhaal is wel echt een stuk beter merk ik.
Ik heb dat gevoel van vrijheid juist wat minder op een bepaalde manier. Maar moet nog héél veel spelen denk ik. Act I klaar, nu pas in de grote wereld bezig zelf.quote:Op donderdag 9 juli 2026 11:34 schreef Mr.Noodle het volgende:
[..]
base Cyberpunk 2077, vond ik veel te lang duren voordat het verhaal een beetje op gang kwam. Maar wat ik vaak wel tof vond is dat diverse sidequests wel invloed hadden op elkaar en eventueel uitkomsten in verschillende dialoogkeuzes. Je hebt best veel vrijheid in hoe je de missies aanpakt, of je nu stealth of gunblazing de missies aanvliegt. Daarnaast heb je gewoon een aantal verschillende manieren om de game uit te spelen (met andere eindes). Ik denk dat het wel een stuk lastiger wordt als je die hele Cyberpunk sfeer niet trekt, zoals ik slecht Middeleeuwse Barbaarse Dark Fantasy games weinig boeiend vindt.
Het verhaal van Phantom Liberty is wat compacter, maar de missies zijn ook meteen een stuk pakkender/spannender en de voorgestelde keuzes zorgde voor wat meer existentiële dilemma's. Alleen MaxTac is wel meteen pain in the ass in Phantom Liberty tov standaard versie van de game, alsof ze ineens een stuk tankier zijn..
Jammer dat het waarschijnlijk de laatste content ooit is op idTech nadat id compleet is gesloopt door MS.quote:Op vrijdag 10 juli 2026 10:06 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
Dark Ages DLC is best tof. De speer is wel even wennen.
nee johquote:Op vrijdag 10 juli 2026 12:10 schreef V. het volgende:
Als je droomt over een game, is dat een teken dat je moet minderen, zeker?
Ligt eraan welke game?quote:Op vrijdag 10 juli 2026 12:10 schreef V. het volgende:
Nee, dat is een teken dat je er goed in zit.quote:Op vrijdag 10 juli 2026 12:10 schreef V. het volgende:
quote:Op vrijdag 10 juli 2026 12:10 schreef V. het volgende:
quote:
Ja dat. Ik zit niet te wachten op DOOM/Quake op UE.quote:Op vrijdag 10 juli 2026 10:42 schreef Q. het volgende:
[..]
Jammer dat het waarschijnlijk de laatste content ooit is op idTech nadat id compleet is gesloopt door MS.
Alsof Idtech ook maar iemand iets boeit. Geen dev buiten ID die ermee kan werkenquote:Op vrijdag 10 juli 2026 10:42 schreef Q. het volgende:
[..]
Jammer dat het waarschijnlijk de laatste content ooit is op idTech nadat id compleet is gesloopt door MS.
Het boeit mij wat.quote:Op vrijdag 10 juli 2026 12:57 schreef MMaRsu het volgende:
[..]
Alsof Idtech ook maar iemand iets boeit. Geen dev buiten ID die ermee kan werken
Sterkte aanstaande dinsdagquote:Op zaterdag 11 juli 2026 09:36 schreef Geralt het volgende:
Ik heb in de sales alleen die ene game gekocht waar ik de naam van vergeten ben, due wat ik eerder zei. En Assetto Corsa Competizione, want die was maar 3 euro of iets. Kan ik die mooi gebruiken totdat Assetto Corsa Evo volledig uit komt.
Verder wel veel zitten kijken om nog meer te kopen, maar aangezien ik aanstaande dinsdag weer aan mijn oog geopereerd wordt, dacht ik dit is een puik moment om meteen te beginnen met Black Flag Resynced.
Dankje, komt goed! 💪quote:
ohjee, sterkte alvastquote:Op zaterdag 11 juli 2026 09:36 schreef Geralt het volgende:
Ik heb in de sales alleen die ene game gekocht waar ik de naam van vergeten ben, due wat ik eerder zei. En Assetto Corsa Competizione, want die was maar 3 euro of iets. Kan ik die mooi gebruiken totdat Assetto Corsa Evo volledig uit komt.
Verder wel veel zitten kijken om nog meer te kopen, maar aangezien ik aanstaande dinsdag weer aan mijn oog geopereerd wordt, dacht ik dit is een puik moment om meteen te beginnen met Black Flag Resynced.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Doe je die allemaal, dan:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt."They are rage. Brutal, without mercy. But you.... You will be worse. Rip and tear, until it is done!"
"Omae wa mou shindeiru."
"All we know is... he's called The Stig!"
Nieuwe Doom in Unreal-engine genot.quote:Op zaterdag 11 juli 2026 12:38 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
https://tweakers.net/nieu(...),,sh/x/discover/m1/4
Goed nieuws.
Ergens verwacht ik dit niet. Ze hebben de tech nog. Dus wellicht idTech8.5 ipv 9.quote:Op zaterdag 11 juli 2026 12:49 schreef Ludachrist het volgende:
[..]
Nieuwe Doom in Unreal-engine genot.
Er zijn nog steeds arena's om door te knokken, al zijn er ook delen waar je wat meer vrijheid krijgt.quote:Op zondag 12 juli 2026 19:04 schreef Coco het volgende:
Ik haakte af op het 'arena shooter' gedeelte van Doom 2016. Is dat anders in de vervolgen?
Dark Ages niet gespeeld, maar Eternal is dat gewoon hetzelfde. Stukje lopen, beetje rondkijken, dan een arena in, stukje lopen, beetje rondkijken, etc.quote:Op zondag 12 juli 2026 19:04 schreef Coco het volgende:
Ik haakte af op het 'arena shooter' gedeelte van Doom 2016. Is dat anders in de vervolgen?
Wat versta jij onder een 'arena shooter'?quote:Op zondag 12 juli 2026 19:04 schreef Coco het volgende:
Nee, je wordt steeds in een arena geplaatst waar je tegen horde moet vechten alvorens je verder kan.quote:Op zondag 12 juli 2026 22:08 schreef V. het volgende:
[..]
Wat versta jij onder een 'arena shooter'?
Doom 2016 is volgens mij gewoon hetzelfde principe als de originele Doom.
Je hebt levels. Daar moet je je doorheen vechten.
Niet steeds. Doom 2016 was veel minder arena shooter dan de sequels.quote:Op zondag 12 juli 2026 22:18 schreef Coco het volgende:
[..]
Nee, je wordt steeds in een arena geplaatst waar je tegen horde moet vechten alvorens je verder kan.
Dat is totaal anders dan in de originele doom.
Maar je zei dat in Eternal het goed gecamoufleerd is.quote:Op zondag 12 juli 2026 22:19 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Niet steeds. Doom 2016 was veel minder arena shooter dan de sequels.
Ziet er interessant uit, eerste indrukken?quote:Op vrijdag 10 juli 2026 20:38 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
Ik ben met Crisol begonnen. Interessante game. Je bloed is ook je ammo. En het is een soort survival horror maar ook weer niet
Je moet me wel volledig quoten.quote:Op zondag 12 juli 2026 22:18 schreef Coco het volgende:
[..]
Nee, je wordt steeds in een arena geplaatst waar je tegen horde moet vechten alvorens je verder kan.
Dat is totaal anders dan in de originele doom.
Het was voor mij daarom doodsaai.
Dit gebeurt 4x per level, niet 'heeeeeeeel af en toe'quote:Op zondag 12 juli 2026 22:08 schreef V. het volgende:
[..]
Heeeeel af en toe klappen er deuren dicht en kun je een ruimte niet meer uit tot je alles hebt afgemaakt.
Het is anders ja. Goede sfeer. Mooie setting. Alleen zo'n irritante side characterquote:Op zondag 12 juli 2026 22:33 schreef Coco het volgende:
[..]
Ziet er interessant uit, eerste indrukken?
Hier valt het wel mee eigenlijkquote:
mijn pc staat in een hoek waar weinig natuurlijke airflow is als ramen en deuren openstaan, dus warmte blijft daar extra lang hangen; Moet er nog eens een ventilator neerzettenquote:Op donderdag 16 juli 2026 07:05 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Hier valt het wel mee eigenlijk
Oefquote:Op donderdag 16 juli 2026 07:09 schreef mschol het volgende:
[..]
mijn pc staat in een hoek waar weinig natuurlijke airflow is als ramen en deuren openstaan, dus warmte blijft daar extra lang hangen; Moet er nog eens een ventilator neerzetten
Hier ook snel warm, maar nu alles luchten in huis en dus ook de zolder waar de pc staat.quote:
dat is wel rot jaquote:Op donderdag 16 juli 2026 07:37 schreef vosss het volgende:
[..]
Hier ook snel warm, maar nu alles luchten in huis en dus ook de zolder waar de pc staat.
Nadeel is alleen dat mijn pc eigenlijk gewoon een simrig is (met normale games lapboard en muis op schoot) en dat nu dus veel te laag is om in te gaan zitten zo 2 dagen na mijn 4de oogoperatie.
Ik mag 2 weken niet bukken, niet hurken, niet tillen en meer van zulks en de stoel van mijn Trakracer TR8 Pro simrig zit eigenlijk op de grond. Dus dat kost me teveel kracht/energie om daar in te gaan zitten voorlopig. En dan nog meer met er weer uit komen denk ik.
Dus beter gaat iedereen gewoon heel veel posten op FOK! zodat ik ook wat te doen heb
Dus komende tijd ff geen gamen voor mij
Ja gister heel ff Forza Horizon 6 beneden op de 4k beamer en 100inch scherm. Dus op de Series X kan wel, maarja net pc geupgrade en begonnen met Black Flag Resynced, dus dan wil ik daar eigenlijk ook mee verder.
Ff weekje minstens afwachten dus.
Gewoon allin gaan en deze kopen:quote:Op donderdag 16 juli 2026 07:47 schreef mschol het volgende:
[..]
dat is wel rot ja
ik wil uiteindelijk dit systeem (7800x3D, 4080, 3 schermen) verplaatsen en soort simrig van maken maar uiteindelijk met een truckerstoel, dus wel hogere zit.
en dan een lichter game/kantoor systeempje in die hoek met 1 scherm
maar weet niet zo goed waar ik het beste voor moet gaan op het moment
@ChevyCaprice heeft ook een simquote:Op donderdag 16 juli 2026 07:47 schreef mschol het volgende:
[..]
dat is wel rot ja
ik wil uiteindelijk dit systeem (7800x3D, 4080, 3 schermen) verplaatsen en soort simrig van maken maar uiteindelijk met een truckerstoel, dus wel hogere zit.
en dan een lichter game/kantoor systeempje in die hoek met 1 scherm
maar weet niet zo goed waar ik het beste voor moet gaan op het moment
Oh, dat lijkt me eerlijk gezegd torture/ragebait..quote:Op vrijdag 10 juli 2026 20:01 schreef V. het volgende:
[..]
Hollow Knight
Het is mijn nieuwe verslaving.
Hoi medeverslaafdequote:Op donderdag 16 juli 2026 11:43 schreef ChildoftheStars het volgende:
Yeah! Eindelijk de nieuwe cozy grove gekregen van een dinnetje en gespeeld gisteren
De cozy grove-spelletjes hebben twee irritante eigenschappen:
1.) Je krijgt maar een x-aantal queesten per dag, zodat je niet te lang speelt... mag ik dat zelf bepalen zeg(met een uur, anderhalf uur ben je er doorheen voor een dag)
2.) je kan niet het beeld meedraaien? Ik weet niet hoe ik het uit moet leggen, maar het beeld is vanuit één hoek
En ik heb de nieuwe DLC van Disneys Dreamlight Valley gekocht (soms moet je jezelf wat gunnen). Met Winnie the Pooh!
Gelukkig kun je die wel zolang spelen als je wilt(al is voor het spel open is de waarschuwing dat je niet te lang moet gamen
)
Ben even helemaal gameverslaafde nu (waait ook wel weer over, gaat met golven)
Jij gaat FANTASY LIFE i: The Girl Who Steals Time fantastisch vinden.quote:Op donderdag 16 juli 2026 11:43 schreef ChildoftheStars het volgende:
Yeah! Eindelijk de nieuwe cozy grove gekregen van een dinnetje en gespeeld gisteren
De cozy grove-spelletjes hebben twee irritante eigenschappen:
1.) Je krijgt maar een x-aantal queesten per dag, zodat je niet te lang speelt... mag ik dat zelf bepalen zeg(met een uur, anderhalf uur ben je er doorheen voor een dag)
2.) je kan niet het beeld meedraaien? Ik weet niet hoe ik het uit moet leggen, maar het beeld is vanuit één hoek
En ik heb de nieuwe DLC van Disneys Dreamlight Valley gekocht (soms moet je jezelf wat gunnen). Met Winnie the Pooh!
Gelukkig kun je die wel zolang spelen als je wilt(al is voor het spel open is de waarschuwing dat je niet te lang moet gamen
)
Ben even helemaal gameverslaafde nu (waait ook wel weer over, gaat met golven)
Dank je wel voor de tipquote:Op donderdag 16 juli 2026 17:00 schreef Drankster het volgende:
[..]
Jij gaat FANTASY LIFE i: The Girl Who Steals Time fantastisch vinden.
Je moet inderdaad vechten. Niet heel moeilijk of uitdagend maar als je helemaal niet wilt vechten dan is het wel snel te veel denk ik.quote:Op donderdag 16 juli 2026 17:10 schreef ChildoftheStars het volgende:
[..]
Dank je wel voor de tip
Het lijkt alsof er in gevochten wordt? Dan vind ik een spelletje niet meer leuk, sorryKrijg daar zo'n stress van. Daarom ben ik ook gestopt met Stardew Valley. Dan moet je vechten in de mijnen en dat is "te spannend". Wil gewoon vrolijk rondhuppelen, dingen zoeken en maken etc.
Dinkum is ook zo'n stressspel dat ik gekregen heb. Dan bijten krokodillen je dood en vlieg je in de fik bij je kampvuurAl is het verder wel leuk. Een soort Animal Crossing, maar dan met gevaar.
Het moet echt cozy en chill zijn
Sorry
Hahaha dat vissen is ook echt lastig bij Stardew. Ik ben daar te onhandig, ongeduldig en/of niet slim genoeg voorquote:Op donderdag 16 juli 2026 17:59 schreef Drankster het volgende:
[..]
Je moet inderdaad vechten. Niet heel moeilijk of uitdagend maar als je helemaal niet wilt vechten dan is het wel snel te veel denk ik.
Dat over Stardew Valley herken ik wel. Ik heb het vooral coop gespeeld met mijn vriendin en zij vindt vissen dus echt vreselijk. Ik moest dus vechten en vissen en zij kon lekker met de dieren knuffelen.
Leuke date wel danquote:Op donderdag 16 juli 2026 18:07 schreef ChildoftheStars het volgende:
[..]
Hahaha dat vissen is ook echt lastig bij Stardew. Ik ben daar te onhandig, ongeduldig en/of niet slim genoeg voorBij andere spellen lukt het vissen me wel
Zou haast een relatie zoeken zodat ik dat kan uitbesteden
quote:Op donderdag 16 juli 2026 07:58 schreef vosss het volgende:
[..]
Gewoon allin gaan en deze kopen:
https://flight-simulators(...)tor-439.html#SID=121
Heb je misschien wel een extra hypotheek voor nodig lol
quote:Op maandag 20 juli 2026 10:47 schreef marcb1974 het volgende:
Fallout 5 komt,
daarnaast een remaster van Fallout 3 en Fallout New Vegas. Blijkbaar moeten die ook kapot.
https://www.nu.nl/tweaker(...)llout-games-aan.html
Huhquote:Op donderdag 16 juli 2026 18:07 schreef ChildoftheStars het volgende:
[..]
Hahaha dat vissen is ook echt lastig bij Stardew.
mwah,quote:Op maandag 20 juli 2026 11:21 schreef MMaRsu het volgende:
[..]de originele versies blijven gewoon speelbaar dus er gaat niks kapot
Dit hadden ze al jaren geleden moeten doen btw, de fans vragen hier eeuwen om
Fallout 4 is een grafspelquote:Op maandag 20 juli 2026 11:25 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
mwah,
fallout 4 heeft nu ook wel wat extra bugs na het gekloot ermee.
quote:Op maandag 20 juli 2026 10:47 schreef marcb1974 het volgende:
Fallout 5 komt,
daarnaast een remaster van Fallout 3 en Fallout New Vegas. Blijkbaar moeten die ook kapot.
Fallout 5 is in pre-production. Dit gaat nog wel 10 jaar duren.quote:Op maandag 20 juli 2026 10:47 schreef marcb1974 het volgende:
Fallout 5 komt,
JA MAAR HIJ KOMT!!!quote:Op dinsdag 21 juli 2026 10:31 schreef Drankster het volgende:
[..]
Fallout 5 is in pre-production. Dit gaat nog wel 10 jaar duren.
Voor goeie (Fallout-)dialogen moet je bij Interplay/Black Isle zijn (Fallout 1 & 2).quote:Op dinsdag 21 juli 2026 09:33 schreef over_hedge het volgende:
[..]
Ik ben zo iemand die vroeger rpgs saai vond. En alle dialoog door klikte en daarom nooit fallout gespeeld.
Tegenwoordig ben ik totaal omgedraaid qua smaak van online spellen naar juist single player rpgs of andere spellen met goede dialoog en verhalen.
Dus best leuk die remakes. Ik ga ze wel spelen.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |