SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Gouden regels m.b.t. gebruik van steamSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Prijsvergelijkingssites
IsThereAnyDeal.com
CheapShark.com
/r/GameDeals - Verschillende deals van verschillende sites
Indie Game Bundles
Games Compare
Moddingsites
Nexus Mods
Steam Workshop
GTAInside.com
Leuke/handige linkjes
Het gratis PC Games topic op FOK!
/r/PCMasterRace - Reddit community voor PC Gamers.
Twitch - Dé stream site voor games.
SteamCalculator
Steam Statistieken
Steam Left
MySteamGauge
Dus, gebruikers, critici, zet hier je gedachten, ideeën, je laatste aanschaffingen en deel je ervaringen!!
Alternatieve stores:![]()
![]()
![]()
GoG: DRM free games. GoG biedt veel oude games die altijd met moderne OS en systemen werkt!
Origin: EA's eigen gamestore. Veel games van EA zelf die niet op Steam staan zijn hier te vinden.
uPlay: De gamestore van Ubisoft, bevat voornamelijk Ubisoft games.
Battle.net: De gameclient van Blizzard, de store bevat alleen games van Blizzard zelf.
Epic: De gamestore van Epic, bevat behalve Fortnite veel van Epics eigen games en daarnaast titels waar Epic veel geld voor heeft betaald om exclusief te mogen verkopen. Met regelmaat gratis games.
Dit topic wordt tevens gebruikt als algemeen PC Gaming topic, dus alle PC-(game)gerelateerde discussies zijn hier welkom.Ja inderdaad, V. ja.
Ja zoals ik in het vorige topic heb gepost, die ai chips, geheugen etc gaan ze nu gebruiken voor.robotsquote:
De schade is al gedaan. Ben bang dat het nooit meer zo gaat worden als vroeger.quote:
Niets blijft zoals het nu is.quote:Op maandag 29 juni 2026 14:58 schreef Q. het volgende:
[..]
De schade is al gedaan. Ben bang dat het nooit meer zo gaat worden als vroeger.
Goede tips die Apotheon en Frescoquote:Op dinsdag 30 juni 2026 15:07 schreef V. het volgende:
Nou, drie games aangeschaft in de sale, Apotheon (omdat die lijkt op de game Fresco die ik hier een aantal posts boven al aanhaalde en die nog moet komen), Monument Valley (had ik al op tablet en kost geen drol dus ook op de pc) en Haste, dat goede reviews kreeg en die ik ook op de Mac zou kunnen spelen als het heet is
Maar godskanonne, wat wordt ik misselijk van die game zeg. Refunded binnen een kwartier
fresco lijkt wel erg geinig ja...quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
mentions en alerts staan uit, pm/dm mij
quote:Op donderdag 2 juli 2026 20:17 schreef mschol het volgende:
[..]
fresco lijkt wel erg geinig ja...
oh, ik ben weer wat verderSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
"They are rage. Brutal, without mercy. But you.... You will be worse. Rip and tear, until it is done!"
"Omae wa mou shindeiru."
"All we know is... he's called The Stig!"
Het is even wennen en leren ja.quote:Op donderdag 2 juli 2026 20:15 schreef Discombobulate het volgende:
Pacific Drive geprobeerd maar kon me niet echt te pakken krijgen.
Ik krijg wel van mensen continu naar m'n kop geslingerd dat ik die moet spelen iig.quote:Op donderdag 2 juli 2026 20:29 schreef Geralt het volgende:
The Invincible heeft iemand die gedaan, is die leuk?
Ik zit er nu een uurtje of 6 in en het is wel cool. Geen snelle actie en het zit flink op treinrails, maar het verhaal, de setting en de sfeer doen het wel aardig. Het gebeurt niet vaak dat ik hele conversaties laat afspelen en de tijd neem om dingen te lezen in spellen, maar hier zit ik regelmatig 5 minuten achterover geleund te kijken wat er gebeurt. Voor 2,99 echt wel een aanrader als je van sci-fi houdt.quote:Op donderdag 2 juli 2026 20:29 schreef Geralt het volgende:
The Invincible heeft iemand die gedaan, is die leuk?
Is het een beetje zoals Firewatch maar dan in de ruimte?quote:Op donderdag 2 juli 2026 20:39 schreef Mano_ het volgende:
[..]
Ik zit er nu een uurtje of 6 in en het is wel cool. Geen snelle actie en het zit flink op treinrails, maar het verhaal, de setting en de sfeer doen het wel aardig. Het gebeurt niet vaak dat ik hele conversaties laat afspelen en de tijd neem om dingen te lezen in spellen, maar hier zit ik regelmatig 5 minuten achterover geleund te kijken wat er gebeurt. Voor 2,99 echt wel een aanrader als je van sci-fi houdt.
Ik was overigens wel in dubio of ik er aan moest starten of niet. Ik heb het boek nog niet gelezen en er ligt nog e.e.a. te wachten, dus dat nog wel een poosje duren. Toch maar begonnen.
Die ken ik niet. Het is een verhaal waar je zo nu en dan keuzes kan maken.quote:Op donderdag 2 juli 2026 20:47 schreef Discombobulate het volgende:
[..]
Is het een beetje zoals Firewatch maar dan in de ruimte?
Ik ging er een beetje uit van een Firewatch maar dan op Mars. Maar ik dacht voor die prijs waag ik de gok wel. Ook redelijk goede reviews.quote:Op donderdag 2 juli 2026 20:47 schreef Discombobulate het volgende:
[..]
Is het een beetje zoals Firewatch maar dan in de ruimte?
Ik weet niet waar je van houdt, maar een game als Factorio is geniaal zonder een zware GPU te vereisen.quote:Op vrijdag 3 juli 2026 17:47 schreef 100Spokes het volgende:
Een vraag voor PC gamers terwijl de STEAM sale nog gaande is...
Ik game altijd op consoles en tv maar nou heb ik sinds vorige maand een nieuwe PC, in eerste instantie niet voor gamen bedoeld maar voor audio werk, vanwege de hoge prijzen van alle onderdelen heb ik geen dure videokaart er in laten zetten maar een 6 GB ZOTAC GEFORCE RTX 3050 SOLO. Wel een Intel® Core™ Ultra 7 24 Core 270K Plus en 32GB Corsair VENGEANCE RGB DDR5 6000MHz en Samsung 990 EVO Plus SSD's. Voor mijn audio werk amazing.
Een game die ik wel bezit op Xbox maar er totaal niet uitziet en dus voor mij onspeelbaar was is GTA IV. Ik heb de game nooit gespeeld en gemist omdat ik niet gamede in die tijd. Nou ben ik er dus achter gekomen dat ik deze game prima kan spelen op deze PC en heb hem goedkoop op de kop getikt, Xbox controller aan de PC gehangen en gaan, de resolutie ziet er veel beter uit dan de 720p schijt op de Xbox versie.
Nou is mijn vraag dus zijn er andere games als GTA IV die ik in die era gemist heb die beter te spelen zijn op PC of alleen te spelen zijn op PC en die nu in de sale zijn? Hebben jullie nog aanraders het kan vanalles zijn maar wel vooral single player games...
Niet echt hetzelfde genre als GTA, maar de beste single player games die volgens mij prima zouden moeten draaien bij jou zijn:quote:Op vrijdag 3 juli 2026 17:47 schreef 100Spokes het volgende:
...
Hebben jullie nog aanraders het kan vanalles zijn maar wel vooral single player games...
BioShockquote:Op vrijdag 3 juli 2026 19:12 schreef V. het volgende:
[..]
Niet echt hetzelfde genre als GTA, maar de beste single player games die volgens mij prima zouden moeten draaien bij jou zijn:
Mijn vaste stokpaardje: Portal en Portal 2(!!!)
Dishonored (!)
A Plague Tale Innocence (!)
Bioshock (!)
Far Cry 3 is ook erg tof.
Sleeping Dogs is wel een prima GTA-kloon.quote:Op vrijdag 3 juli 2026 17:47 schreef 100Spokes het volgende:
Ik game altijd op consoles en tv maar nou heb ik sinds vorige maand een nieuwe PC, in eerste instantie niet voor gamen bedoeld maar voor audio werk, vanwege de hoge prijzen van alle onderdelen heb ik geen dure videokaart er in laten zetten maar een 6 GB ZOTAC GEFORCE RTX 3050 SOLO. Wel een Intel® Core™ Ultra 7 24 Core 270K Plus en 32GB Corsair VENGEANCE RGB DDR5 6000MHz en Samsung 990 EVO Plus SSD's. Voor mijn audio werk amazing.
Een game die ik wel bezit op Xbox maar er totaal niet uitziet en dus voor mij onspeelbaar was is GTA IV. Ik heb de game nooit gespeeld en gemist omdat ik niet gamede in die tijd. Nou ben ik er dus achter gekomen dat ik deze game prima kan spelen op deze PC en heb hem goedkoop op de kop getikt, Xbox controller aan de PC gehangen en gaan, de resolutie ziet er veel beter uit dan de 720p schijt op de Xbox versie.
Nou is mijn vraag dus zijn er andere games als GTA IV die ik in die era gemist heb die beter te spelen zijn op PC of alleen te spelen zijn op PC en die nu in de sale zijn? Hebben jullie nog aanraders het kan vanalles zijn maar wel vooral single player games...
Yep, die is ook tof!quote:Op vrijdag 3 juli 2026 19:17 schreef Ludachrist het volgende:
[..]
Sleeping Dogs is wel een prima GTA-kloon.
Kan niet wachten om ooit weer zoiets te ontdekken als Dredge. Vond dat heel fijn spelletje. Ik heb alles ook op 100%.quote:Op vrijdag 3 juli 2026 19:34 schreef V. het volgende:
Ik zit trouwens helemaal in Dredge en ben ook aan het doorzetten met Hollow Knight, voor ik aan Silksong begin.
Wel knetterrrrrrmoeilijk.
Dredgequote:Op vrijdag 3 juli 2026 19:34 schreef V. het volgende:
Ik zit trouwens helemaal in Dredge en ben ook aan het doorzetten met Hollow Knight, voor ik aan Silksong begin.
Wel knetterrrrrrmoeilijk.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |