Sleeping Dogs is wel een prima GTA-kloon.quote:Op vrijdag 3 juli 2026 17:47 schreef 100Spokes het volgende:
Een vraag voor PC gamers terwijl de STEAM sale nog gaande is...
Ik game altijd op consoles en tv maar nou heb ik sinds vorige maand een nieuwe PC, in eerste instantie niet voor gamen bedoeld maar voor audio werk, vanwege de hoge prijzen van alle onderdelen heb ik geen dure videokaart er in laten zetten maar een 6 GB ZOTAC GEFORCE RTX 3050 SOLO. Wel een Intel® Core™ Ultra 7 24 Core 270K Plus en 32GB Corsair VENGEANCE RGB DDR5 6000MHz en Samsung 990 EVO Plus SSD's. Voor mijn audio werk amazing.
Een game die ik wel bezit op Xbox maar er totaal niet uitziet en dus voor mij onspeelbaar was is GTA IV. Ik heb de game nooit gespeeld en gemist omdat ik niet gamede in die tijd. Nou ben ik er dus achter gekomen dat ik deze game prima kan spelen op deze PC en heb hem goedkoop op de kop getikt, Xbox controller aan de PC gehangen en gaan, de resolutie ziet er veel beter uit dan de 720p schijt op de Xbox versie.
Nou is mijn vraag dus zijn er andere games als GTA IV die ik in die era gemist heb die beter te spelen zijn op PC of alleen te spelen zijn op PC en die nu in de sale zijn? Hebben jullie nog aanraders het kan vanalles zijn maar wel vooral single player games...
Yep, die is ook tof!quote:Op vrijdag 3 juli 2026 19:17 schreef Ludachrist het volgende:
[..]
Sleeping Dogs is wel een prima GTA-kloon.
Kan niet wachten om ooit weer zoiets te ontdekken als Dredge. Vond dat heel fijn spelletje. Ik heb alles ook op 100%.quote:Op vrijdag 3 juli 2026 19:34 schreef V. het volgende:
Ik zit trouwens helemaal in Dredge en ben ook aan het doorzetten met Hollow Knight, voor ik aan Silksong begin.
Wel knetterrrrrrmoeilijk.
Dredgequote:Op vrijdag 3 juli 2026 19:34 schreef V. het volgende:
Ik zit trouwens helemaal in Dredge en ben ook aan het doorzetten met Hollow Knight, voor ik aan Silksong begin.
Wel knetterrrrrrmoeilijk.
Crusader Kings 3 is tof. Wel een hoge leercurve. Ik speel het regelmatig en snap nog niet allesquote:Op vrijdag 3 juli 2026 23:02 schreef NoCigar het volgende:
Toch maar KindomeCome2 met alles er op en aan gekocht. Voel me een goed mens nu. Ook Crusader King III, omdat ik dat altijd al eens ooit wil proberen.
En ontzettend veel dlc's en uitbreidingen zag ik zo in de gauwigheid.quote:Op vrijdag 3 juli 2026 23:08 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Crusader Kings 3 is tof. Wel een hoge leercurve. Ik speel het regelmatig en snap nog niet alles
Tutorial helpt wel
Dat deden ze ook al met deel 2quote:Op zaterdag 4 juli 2026 00:16 schreef NoCigar het volgende:
[..]
En ontzettend veel dlc's en uitbreidingen zag ik zo in de gauwigheid.
joequote:Op zaterdag 4 juli 2026 14:23 schreef MMaRsu het volgende:
Er zijn mensen die portal niet hebben gespeeld?
quote:Op zaterdag 4 juli 2026 14:23 schreef MMaRsu het volgende:
quote:
Nog nooit van gehoord zelfs .....quote:Op zaterdag 4 juli 2026 14:23 schreef MMaRsu het volgende:
Why?quote:
Dave the Diverquote:Op vrijdag 3 juli 2026 19:54 schreef Discombobulate het volgende:
[..]
Kan niet wachten om ooit weer zoiets te ontdekken als Dredge. Vond dat heel fijn spelletje. Ik heb alles ook op 100%.
Dat kan uiteraard. Ik hoop nog steeds op een deel 3.quote:Op zaterdag 4 juli 2026 16:34 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
Ik ken Portal 1 en 2 wel. Het is alleen niet mijn type game.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |