Er ging ¤5 af die ik nog in m’n portemonnee had. Verder gewoon normale prijs.quote:
Dat geforceerd co-op vind ik echt slecht. Solo moet net zo leuk zijn voor games.quote:Op zondag 11 januari 2026 16:40 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
Ik ben wel benieuwd naar Enshrouded. Enige nadeel vind ik dat ze zelf zeggen dat aangeraden wordt om het co-op te spelen, ipv alleen.
Eens. Ik heb geen vrienden om mee te spelen. En dan moet je ook maar weer net allebei op hetzelfde moment tijd hebben om te kunnen spelen.quote:Op zondag 11 januari 2026 16:45 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Dat geforceerd co-op vind ik echt slecht. Solo moet net zo leuk zijn voor games.
Ik heb/had een gamerbuddy uit Oostenrijk. Samen met hem veel co-op games op Xbox 360 gedaan. Resident Evil 5 en 6, Gears of War 1 t/m 3, Dead Space 3 en nog wat andere. Dat was wel leuk.quote:Op zondag 11 januari 2026 16:46 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Eens. Ik heb geen vrienden om mee te spelen. En dan moet je ook maar weer net allebei op hetzelfde moment tijd hebben om te kunnen spelen.
Idem, ik speel alleen. Ik heb geen vrienden die gamen.quote:Op zondag 11 januari 2026 16:46 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Eens. Ik heb geen vrienden om mee te spelen. En dan moet je ook maar weer net allebei op hetzelfde moment tijd hebben om te kunnen spelen.
Ik heb de early access gewoon solo gespeeld, dat ging prima.quote:Op zondag 11 januari 2026 16:40 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
Ik ben wel benieuwd naar Enshrouded. Enige nadeel vind ik dat ze zelf zeggen dat aangeraden wordt om het co-op te spelen, ipv alleen.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |