volgens mij heb ik Simcity 4 nooit gemodquote:Op maandag 6 oktober 2025 14:24 schreef DjVero het volgende:
[..]
Heu, die heb ik ook gekocht, maar nog niet gespeeld.
Simcity 4 voor ¤4,99 aangeschaft n.a.v. Sweet Transit waar ik maar niet het geduld voor op kan brengen om het te leren. Dat (SC4) eerst gespeeld (en gemod).
quote:
Hier wel.quote:An error occurred while processing your request.
Reference #236.88386368.1759817662.3ca2e77c
https://errors.edgesuite.net/236.88386368.1759817662.3ca2e77c
yup, die melding heb ik op mijn laptop.quote:
Hij doet het weer!quote:Op dinsdag 7 oktober 2025 08:56 schreef ESF1Gamer het volgende:
[..]
yup, die melding heb ik op mijn laptop.
Op mijn steamdeck kreeg ik met moeite een spel opgestart.
Eerst even werken, dan zien of het dan opgelost is.
Welk bureau heb je gekocht? Ik wil er ook 1.quote:Op woensdag 8 oktober 2025 10:48 schreef Droopie het volgende:
Ik ben een bedrijfje begonnen, en mede daarom een zit/ sta bureau gekocht
Met mijn gamelaptop speel ik nu uren Satisfactory, op een barkruk aan een hoge tafel dus kan niet wachten tot dat bureau er is.
Nu is de categorie bureaustoelen heel groot, maar toen dacht ik opeens, waarom geen stoel die gamers gebruiken.?
Achter een bureau met laptop/ beeldscherm is toch hetzelfde.
Dus mijn vraag, wat hebben jullie voor stoel en waar kan je het beste fysiek zo'n stoel testen en kopen(liever niet meer dan 300 of 400 euro)
Herman miller, geen gaming chair.quote:Op woensdag 8 oktober 2025 10:48 schreef Droopie het volgende:
Met mijn gamelaptop speel ik nu uren Satisfactory, op een barkruk aan een hoge tafel dus kan niet wachten tot dat bureau er is.
Nu is de categorie bureaustoelen heel groot, maar toen dacht ik opeens, waarom geen stoel die gamers gebruiken.?
Dus mijn vraag, wat hebben jullie voor stoel en waar kan je het beste fysiek zo'n stoel testen en kopen(liever niet meer dan 300 of 400 euro)
"Gamerstoelen" zijn in de kern een manier om meer geld te vragen voor een bureaustoel. Wat op kantoor werkt werkt ook voor het gamen.quote:Op woensdag 8 oktober 2025 10:48 schreef Droopie het volgende:
Ik heb na pakweg 7 jaar op een IKEA-stoel van 70 euro gezeten te hebben een Herman Miller Vantum gekocht. Dat is (naar verluidt) een "gaming chair", maar dat is ook maar gewoon een labeltje natuurlijk.quote:Op woensdag 8 oktober 2025 10:48 schreef Droopie het volgende:
https://www.pijlman-kanto(...)ubelen-100x60cm.html en dan donker marmer 160 x 70 cmquote:Op woensdag 8 oktober 2025 10:55 schreef Evangelion het volgende:
[..]
Welk bureau heb je gekocht? Ik wil er ook 1.
Een goede bureaustoel is voor mij ook prima hoor.. maar ik kon door het bomen het bos niet vinden..quote:Op woensdag 8 oktober 2025 13:41 schreef over_hedge het volgende:
Gaming chair sowieso niet doen als je iets om ergonomie geeft. En om je geldEn ja er zijn best gaming chair te vinden die wel goede ergonomie hebben. Maar dan betaal je als nog veel extra omdat het "gaming" is
Ik heb die op release gekocht, heel even aan begonnen maar toen door tijdgebrek mee gestopt.quote:Op woensdag 8 oktober 2025 16:36 schreef Coco het volgende:
Clair Obscur: Expedition 33 krijgt nieuwe content inclusief story.
Genot.
5 miljoen verkocht
Je kan parry achterwege laten en alleen dodge gebruiken, is makkelijker.quote:Op zondag 12 oktober 2025 19:39 schreef PirE het volgende:
[..]
Ik heb die op release gekocht, heel even aan begonnen maar toen door tijdgebrek mee gestopt.
Nu het wat minder weer is en de dagen somberder worden heb ik het weer opgepakt.
Parry mechanics dmv timing zijn niet mijn ding (speel ook geen Souls-like titels). Maar dat is eigenlijk mijn enige persoonlijke minpunt. Als het echt irritant wordt knal ik hem op easy, nog niet nodig gehad maar wel fijn dat je het mid campaign kan aanpassen.
Ja, probeer meestal eerst parry en als dat niet luktquote:Op zondag 12 oktober 2025 19:41 schreef Coco het volgende:
[..]
Je kan parry achterwege laten en alleen dodge gebruiken, is makkelijker.
Het grappige is dus dat ik altijd eerst begon met dodgen om de timing-mechanics te leren van de tegenstander. Op het moment dat je "Perfect Dodge" in beeld ziet dan weet je dat dat het perfecte parry moment is voor zo'n tegenstander. Dat vond ik makkelijker leren. Ik ging er eigenlijk altijd vanuit dat ik nooit de eerste keer de vijand versla, tenzij ik 1-punch OP was.quote:Op zondag 12 oktober 2025 19:50 schreef PirE het volgende:
[..]
Ja, probeer meestal eerst parry en als dat niet luktga ik dodgen
.
Door deze post de Heroes of Might and Magic III Complete Edition gekocht voor nog geen 3 euro op gog.quote:Op dinsdag 14 oktober 2025 13:32 schreef Drankster het volgende:
Bekijk deze YouTube-video
Heroes of Might and Magic III
Heb de volledige soundtrack fysiek hier liggen.![]()
Weet niet of je het gezien had, maar op Steam is de demo van HoMM: Olden Era beschikbaar.quote:Op donderdag 16 oktober 2025 10:35 schreef Drankster het volgende:
[..]
Door deze post de Heroes of Might and Magic III Complete Edition gekocht voor nog geen 3 euro op gog.
quote:Op donderdag 16 oktober 2025 11:09 schreef Monolith het volgende:
[..]
Weet niet of je het gezien had, maar op Steam is de demo van HoMM: Olden Era beschikbaar.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |