quote:Op dinsdag 17 maart 2026 14:43 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Eergisteren en gisteren overdag zat ik te twijfelen of ik Big Ambitions wilde gaan aanschaffen. Ik kwam vervolgens thuis, startte Steam op. En toen was ie in de aanbieding. Toen gelijk gekocht.
Early Accessquote:Op dinsdag 17 maart 2026 14:43 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Eergisteren en gisteren overdag zat ik te twijfelen of ik Big Ambitions wilde gaan aanschaffen. Ik kwam vervolgens thuis, startte Steam op. En toen was ie in de aanbieding. Toen gelijk gekocht.
Aanrader?quote:Op donderdag 19 maart 2026 06:24 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
En wat er nu allemaal al in zit.
Zwaar overhyped deze game, heb hem toch maar gekocht. De world zal er iig fantastisch uitzien op een OLED.quote:
Ik blijf gewoon lekker DLSS 4.0 of 4.5 gebruiken. Binnenkort kunnen we ook nog 6x FrameGen verwachten op 50xx kaarten, zal waarschijnlijk bizar veel latency opleveren.quote:Op maandag 16 maart 2026 20:30 schreef MMaRsu het volgende:
Bekijk deze YouTube-video
Kotst op zn bureau
Hij is zeker hyped, ik denk dat het wel een leuke game is maar geen meesterwerk. Ik kijk nog of ik zwicht 🤣 kut denuvo drm schijt haat ik thoquote:Op donderdag 19 maart 2026 18:54 schreef -Deluzion- het volgende:
[..]
Zwaar overhyped deze game, heb hem toch maar gekocht. De world zal er iig fantastisch uitzien op een OLED.
Niet mijn type game, dus refund genomen. Death Stranding gekozen en dat bevalt veel beter.quote:Op donderdag 19 maart 2026 19:29 schreef MMaRsu het volgende:
Hij is zeker hyped, ik denk dat het wel een leuke game is maar geen meesterwerk. Ik kijk nog of ik zwicht 🤣 kut denuvo drm schijt haat ik tho
Ik zie het je toch echt spelenquote:
Dan moet t wel echt goed zijnquote:Op dinsdag 17 maart 2026 14:28 schreef MMaRsu het volgende:
K ga crimson misschien wel spelen maar kopen ehh misschien
Dan moet t wel echt goed zijn
JE BENT GEZWICHTTTTTTTTTTTttttttquote:Op donderdag 19 maart 2026 19:29 schreef MMaRsu het volgende:
[..]
Hij is zeker hyped, ik denk dat het wel een leuke game is maar geen meesterwerk. Ik kijk nog of ik zwicht 🤣 kut denuvo drm schijt haat ik tho
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |