Maar moet recepten om te craften eerst vinden toch, en dat zijn er gigantisch veel? Ik lees dan dat ik die potions moet maken voor dit, of die potion voor dat, maar al die dingen staan nog lang niet in mijn crafting lijst en heb bij lange na niet alle ingrediënten.quote:Op maandag 31 augustus 2026 21:57 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Exploren, side quests en craften (dacht ik).
Blood of the Dawnwalkerquote:Op dinsdag 1 september 2026 14:22 schreef MMaRsu het volgende:
Bekijk deze YouTube-video
Klinkt niet alsof het een geweldig spel is
Wat vind jij dan 2dope?
Craften kan je, ondanks de simpliciteit, grotendeels overslaan in witcher. Je vindt recipes en in het menuutje laat hij automatisch zien als je de juiste ingredienten hebt. Meestal verkrijg je die gewoon van loot bij enemies en af en toe even wat plantjes plukken als je onderweg bent ergens naartoe. Ook kan je ze vaak gewoon van merchants kopen.quote:Op dinsdag 1 september 2026 07:05 schreef Discombobulate het volgende:
[..]
Maar moet recepten om te craften eerst vinden toch, en dat zijn er gigantisch veel? Ik lees dan dat ik die potions moet maken voor dit, of die potion voor dat, maar al die dingen staan nog lang niet in mijn crafting lijst en heb bij lange na niet alle ingrediënten.
cccccccc
Dus eigenlijk gewoon een beetje doorspelen en dan komt alles vanzelf wel? Want ik krijg sommige bosses nu niet gedaan.quote:Op dinsdag 1 september 2026 16:19 schreef ems. het volgende:
[..]
Craften kan je, ondanks de simpliciteit, grotendeels overslaan in witcher. Je vindt recipes en in het menuutje laat hij automatisch zien als je de juiste ingredienten hebt. Meestal verkrijg je die gewoon van loot bij enemies en af en toe even wat plantjes plukken als je onderweg bent ergens naartoe. Ook kan je ze vaak gewoon van merchants kopen.
Beste wapens krijg je als questrewards of, vaker nog, van het killen van enemies. Als je quests doet op jouw level dan krijg je die items vaak vanzelf. Je hebt ook recipes voor 'groene' setwapens. Die zijn wel sterk en ook te upgraden. Misschien niet slecht om daar eens naar te kijken.
Wel kan je je wapen slijpen voor wat extra damage en een drankje drinken waardoor je meer damage doet tegen bepaalde enemies. Ook moet je slim gebruiken van je witcher powers. Die weerwolf moet gewoon te doen zijn, tenzij je echt heel erg achterloopt met je wapens op de een of andere manier
Hmmmm. Even kijken dan nog.quote:Op dinsdag 1 september 2026 16:19 schreef ems. het volgende:
Die weerwolf moet gewoon te doen zijn, tenzij je echt heel erg achterloopt met je wapens op de een of andere manier
Grotendeels wel ja. Als het echt te moeilijk is kan je natuurlijk de moeilijkheidsgraad verlagen maar dan verlies je wel een beetje waardigheid als man. Of althans, zo zou ik dat ervarenquote:Op dinsdag 1 september 2026 17:38 schreef Discombobulate het volgende:
[..]
Dus eigenlijk gewoon een beetje doorspelen en dan komt alles vanzelf wel? Want ik krijg sommige bosses nu niet gedaan.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |