Dat het te verwachten is betekend toch niet dat ik niet mag hopen dat het een x beter is aangepakt na 5 delen?quote:Op woensdag 13 mei 2026 10:49 schreef Divje het volgende:
[..]
Dat is toch wel wat je kon verwachten van een Forza-game..
quote:
quote:Op woensdag 13 mei 2026 11:34 schreef ESF1Gamer het volgende:
[..]![]()
Maar hij maakte niet dat geluidje.
Ik laat hem niet op de grond kletteren, maar op de bank. Nog geen geluid gehoord.quote:
Ik ga je ook niet aanmoedigen om harder te gooienquote:Op woensdag 13 mei 2026 11:36 schreef ESF1Gamer het volgende:
[..]
Ik laat hem niet op de grond kletteren, maar op de bank. Nog geen geluid gehoord.
@Nattekat wel.quote:Op woensdag 13 mei 2026 11:36 schreef Mano_ het volgende:
[..]
Ik ga je ook niet aanmoedigen om harder te gooien
Mijn Switch 2 controller van 70¤ was zat geldquote:Op woensdag 13 mei 2026 11:38 schreef ESF1Gamer het volgende:
[..]
@:nattekat wel.
Koopt ie zelf maar een controller van 99 euro voor om het uit te testen.
Maar die maakt geen geluidjesquote:Op woensdag 13 mei 2026 11:44 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Mijn Switch 2 controller van 70¤ was zat geld
leuk inderdaadquote:Op woensdag 13 mei 2026 12:36 schreef over_hedge het volgende:
https://tweakers.net/geek(...)hem-laat-vallen.html
op pc alleen brother a tale of 2 sons oid met controller gespeeld volgens mijquote:Op woensdag 13 mei 2026 11:38 schreef Mano_ het volgende:
Overigens zijn er maar 2 spellen die ik ooit met een controller heb gespeeld: Rocket League en E:33. Daarvoor is m'n bejaarde 360 wireless goed genoeg
Ha zelfde hier.quote:Op woensdag 13 mei 2026 11:38 schreef Mano_ het volgende:
Overigens zijn er maar 2 spellen die ik ooit met een controller heb gespeeld: Rocket League en E:33. Daarvoor is m'n bejaarde 360 wireless goed genoeg
Veel van die Twilight-cd's zijn gelukkig gearchiveerd voor het nageslachtquote:Op woensdag 13 mei 2026 16:23 schreef RaXz het volgende:
Hah Twilight en CrazyBytes, dat is lang geleden.
dat heb ik gezien idd, mooiquote:Op woensdag 13 mei 2026 16:45 schreef Mano_ het volgende:
[..]
Veel van die Twilight-cd's zijn gelukkig gearchiveerd voor het nageslacht![]()
daar heb ik er 4 van volgens mijquote:CB weet ik niet, daar heb ik er volgens mij ook nog 1 of 2 ergens liggen.
Bekijk deze YouTube-videoquote:Op woensdag 13 mei 2026 11:38 schreef ESF1Gamer het volgende:
[..]
@:nattekat wel.
Koopt ie zelf maar een controller van 99 euro voor om het uit te testen.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Autore Deo, favente Regina Luctor et Emergo
Fuck the EBU.
quote:Op woensdag 13 mei 2026 19:07 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
Welke gebied zouden jullie kiezen als twede uitbreiding?
Zie plaatje in de spoiler.ligt een beetje aan wat het doel ermee is?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
mentions en alerts staan uit, pm/dm mij
verdere uitbreiding van de map voor de hulpdiensten.quote:Op woensdag 13 mei 2026 21:17 schreef mschol het volgende:
[..]
ligt een beetje aan wat het doel ermee is?
A danquote:Op woensdag 13 mei 2026 21:17 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
verdere uitbreiding van de map voor de hulpdiensten.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |