abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_221703186
quote:
0s.gif Op maandag 31 augustus 2026 21:57 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:

[..]
Exploren, side quests en craften (dacht ik).
Maar moet recepten om te craften eerst vinden toch, en dat zijn er gigantisch veel? Ik lees dan dat ik die potions moet maken voor dit, of die potion voor dat, maar al die dingen staan nog lang niet in mijn crafting lijst en heb bij lange na niet alle ingrediënten.

Het voelt voor mij wel een beetje souls like ondanks dat dat het niet is. :')
A Robin Redbreast in a Cage Puts all Heaven in a Rage.
pi_221703742
Deze maand nog O+

Bekijk deze YouTube-video
stupidity has become as common as common sense was before
~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~
Travel Is Fatal To Prejudice, Bigotry and Narrow-Mindedness
  Eindredactie Games dinsdag 1 september 2026 @ 13:56:02 #278
104357 crew  2dope
Siempre Peligroso
pi_221705422
Wat Blood of the Dawnwalker screenshots uit eigen doos, 5120x1440 voor super ultra wide chads

Op donderdag 3 maart 2011 19:12 schreef zeross het volgende:
Een Headmax PMX60 Sennheiser Koptelefoon, nieuw in de verpakking, slechts enkele keren gebruikt.
  dinsdag 1 september 2026 @ 14:22:01 #279
112068 MMaRsu
I need some paprika
pi_221705559

Klinkt niet alsof het een geweldig spel is

Wat vind jij dan 2dope?
welcome to my submarine lair. It's long, hard and full of seamen!
  Eindredactie Games dinsdag 1 september 2026 @ 14:25:05 #280
104357 crew  2dope
Siempre Peligroso
pi_221705578
quote:
0s.gif Op dinsdag 1 september 2026 14:22 schreef MMaRsu het volgende:

Klinkt niet alsof het een geweldig spel is

Wat vind jij dan 2dope?
Blood of the Dawnwalker

't is een beetje Witcher 3 light.
Op donderdag 3 maart 2011 19:12 schreef zeross het volgende:
Een Headmax PMX60 Sennheiser Koptelefoon, nieuw in de verpakking, slechts enkele keren gebruikt.
pi_221706234
quote:
0s.gif Op dinsdag 1 september 2026 07:05 schreef Discombobulate het volgende:

[..]
Maar moet recepten om te craften eerst vinden toch, en dat zijn er gigantisch veel? Ik lees dan dat ik die potions moet maken voor dit, of die potion voor dat, maar al die dingen staan nog lang niet in mijn crafting lijst en heb bij lange na niet alle ingrediënten.
cccccccc
Craften kan je, ondanks de simpliciteit, grotendeels overslaan in witcher. Je vindt recipes en in het menuutje laat hij automatisch zien als je de juiste ingredienten hebt. Meestal verkrijg je die gewoon van loot bij enemies en af en toe even wat plantjes plukken als je onderweg bent ergens naartoe. Ook kan je ze vaak gewoon van merchants kopen.

Beste wapens krijg je als questrewards of, vaker nog, van het killen van enemies. Als je quests doet op jouw level dan krijg je die items vaak vanzelf. Je hebt ook recipes voor 'groene' setwapens. Die zijn wel sterk en ook te upgraden. Misschien niet slecht om daar eens naar te kijken.

Wel kan je je wapen slijpen voor wat extra damage en een drankje drinken waardoor je meer damage doet tegen bepaalde enemies. Ook moet je slim gebruiken van je witcher powers. Die weerwolf moet gewoon te doen zijn, tenzij je echt heel erg achterloopt met je wapens op de een of andere manier :+
Conscience do cost.
pi_221706722
quote:
8s.gif Op dinsdag 1 september 2026 16:19 schreef ems. het volgende:

[..]
Craften kan je, ondanks de simpliciteit, grotendeels overslaan in witcher. Je vindt recipes en in het menuutje laat hij automatisch zien als je de juiste ingredienten hebt. Meestal verkrijg je die gewoon van loot bij enemies en af en toe even wat plantjes plukken als je onderweg bent ergens naartoe. Ook kan je ze vaak gewoon van merchants kopen.

Beste wapens krijg je als questrewards of, vaker nog, van het killen van enemies. Als je quests doet op jouw level dan krijg je die items vaak vanzelf. Je hebt ook recipes voor 'groene' setwapens. Die zijn wel sterk en ook te upgraden. Misschien niet slecht om daar eens naar te kijken.

Wel kan je je wapen slijpen voor wat extra damage en een drankje drinken waardoor je meer damage doet tegen bepaalde enemies. Ook moet je slim gebruiken van je witcher powers. Die weerwolf moet gewoon te doen zijn, tenzij je echt heel erg achterloopt met je wapens op de een of andere manier :+
Dus eigenlijk gewoon een beetje doorspelen en dan komt alles vanzelf wel? Want ik krijg sommige bosses nu niet gedaan.
pi_221706726
quote:
8s.gif Op dinsdag 1 september 2026 16:19 schreef ems. het volgende:
Die weerwolf moet gewoon te doen zijn, tenzij je echt heel erg achterloopt met je wapens op de een of andere manier
Hmmmm. Even kijken dan nog.
pi_221706984
quote:
0s.gif Op dinsdag 1 september 2026 17:38 schreef Discombobulate het volgende:

[..]
Dus eigenlijk gewoon een beetje doorspelen en dan komt alles vanzelf wel? Want ik krijg sommige bosses nu niet gedaan.
Grotendeels wel ja. Als het echt te moeilijk is kan je natuurlijk de moeilijkheidsgraad verlagen maar dan verlies je wel een beetje waardigheid als man. Of althans, zo zou ik dat ervaren :+

En het voordeel is ook, als die weerwolf echt nog te hoog gegrepen is sla je hem gewoon even over en kom je een paar levels later nog eens terug. Het is immers open world dus je bent niet verplicht om elke quest direct af te ronden.

Gebruik trouwens ook je beastiary. Daarin staat wat de zwakheden zijn van bepaalde monsters (welke skills of elixers etc) en gebruik dat!
Conscience do cost.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')