Chrono Triggerquote:Op maandag 27 juli 2026 21:08 schreef Droopie het volgende:
Ik heb dus een steamdeck en zoek pareltjes die niet in de top 100 van spellen staat.
Merk als ik de tijd ervoor neem er een wereld opengaat.
Op de laptop dacht ik Balantro, mehh.. nu speel ik uren
Gedaanquote:Op dinsdag 28 juli 2026 13:23 schreef Droopie het volgende:
Librarian: Tidy Up the Arcane Library
Deze ben ik gisteren mee begonnen... Wat the fuck haha..
Een bibliotheek opruimen, heerlijk rustgevend maar wel lastig.
ik ben al een hele tijd bezig, als eerste run, met een no magic run (geen major spells, dus wel springen en rennen)quote:Op dinsdag 28 juli 2026 13:29 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Gedaan
Ga je even mee bezig zijn wel
En let als je alle achievements wil.
Ik heb alle achievements, dus volledig klaar.quote:Op dinsdag 28 juli 2026 14:02 schreef mschol het volgende:
[..]
ik ben al een hele tijd bezig, als eerste run, met een no magic run (geen major spells, dus wel springen en rennen)
tenzij ik een loophole vind geen speedrun game voor mij
ja klopt inderdaad , dat helpt enormquote:Op dinsdag 28 juli 2026 14:07 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Ik heb alle achievements, dus volledig klaar.
Je kan wel zien of je boeken op de juiste plek staan, kan helpen.
En zorg dat je de upgrades krijgt, dan gaat het nog sneller.quote:Op dinsdag 28 juli 2026 14:10 schreef mschol het volgende:
[..]
ja klopt inderdaad , dat helpt enorm
het was voor mij vooral een "hoe ga ik hier aan beginnen"
nu je ook stapels neer kan zetten zoekt het alweer makkelijker
alle minor magic (incl de upgrade daarvan) heb ik, alle major kom ik voor deze run niet aanquote:Op dinsdag 28 juli 2026 14:12 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
En zorg dat je de upgrades krijgt, dan gaat het nog sneller.
quote:Op dinsdag 28 juli 2026 14:15 schreef mschol het volgende:
las ook dat mensen zich kwellen om zelfs zonder de minor magic een run te doen
quote:
Want?quote:
Kan. ik vind ze leukquote:Op dinsdag 28 juli 2026 12:48 schreef mschol het volgende:
[..]
[..]
deckbuilders vind ik eigenlijk maar saai
Ik speel gewoon nog ouderwets magic the gathering arena.quote:Op dinsdag 28 juli 2026 17:13 schreef V. het volgende:
[..]
Kan. ik vind ze leuk
Hearthstone, Fights in Tight Spaces, Balatro, Inscryption etc.
Slay the Spire!quote:Op dinsdag 28 juli 2026 17:13 schreef V. het volgende:
[..]
Kan. ik vind ze leuk
Inscryption is wel echt heel speciaal.quote:Op dinsdag 28 juli 2026 17:13 schreef V. het volgende:
[..]
Kan. ik vind ze leuk
Langquote:Op dinsdag 28 juli 2026 18:05 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
https://steamdb.info/sales/history/
Ja, en nee.quote:
Kan ik nog wat games completen.quote:Op dinsdag 28 juli 2026 19:50 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Ja, en nee.
Gewoon de tijd tussen sales goed kijken, dan zijn de kortingen vaak (veel) groter dan tijdens de sale.
Dank je welquote:Op dinsdag 28 juli 2026 18:05 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
https://steamdb.info/sales/history/
Hopelijk met de echte game niet het gedrocht wat 343i net heeft uitgebrachtquote:Op dinsdag 28 juli 2026 17:02 schreef Mr.Noodle het volgende:
Nou, ik ga vanavond maar eens voor het eerst een Halo campaign starten met de Master Chief, wish me luck!
Dude, told you!quote:Op woensdag 29 juli 2026 09:32 schreef 2dope het volgende:
Okay, Star Wars: Zero Company wordt dus gewoon pretty much XCOM 3 @:Monolith . Gisteravond een hands-on preview bijgewoond met onder andere Greg Foertsch (Firaxis art director XCOM 2 en XCOM: Enemy Unknown) en James Brawley (Firaxis level designer en animator XCOM 2). Ik had de titel slechts zijdelings in m'n vizier, wist niet eens dat oude XCOM vets eraan werkten dus dat was een aangename verrassing gisteravond.
Het was een presentatie van een uur waarin vrij duidelijk werd dat dit gewoon een spirituele opvolger wordt van XCOM 2. Ben geen enorme Star Wars fan en had "het oude jasje" van XCOM vs ADVENT geprefereerd maar heb de hoop wel opgegeven dat een XCOM 3 überhaupt ooit gaat komen (en als die al komt, wat er dan nog over is van het originele DNA). Anyway, vanavond met de demo aan de slag
Gisteren paar uurtjes die nieuwe Halo:Campaign Evolved met een buddy gespeeld via GamePass. Ik vind em niet eens zo slecht. Ik heb vroeger hier en daar enkel wat avondjes multiplayer met wat vrienden op de bank gespeeld op de oude Xbox 360-console. En qua gameplay lijkt het de mechanics van deel 3 te hebben. De werelden zien er op zijn tijds echt wel mooi uit in UE5 (met wel het originele level design), de nieuwe cutscenes zijn wel goede toevoeging voor het verhaal en split-screen mode (framerate tankt wel naar 30 fps) voelde weer nostalgisch leuk bijvoorbeeld. Wel jammer dat er geen Multiplayer-pvp in zit voor de retailprijs die je betaald. Maar goed, ik speel bijna nooit shooter games.quote:Op dinsdag 28 juli 2026 20:52 schreef MMaRsu het volgende:
[..]
Hopelijk met de echte game niet het gedrocht wat 343i net heeft uitgebracht
Ja lol, ik meende me al te herinneren dat iemand me hier recent op had gewezen. Mijn geheugen is echt een zeefquote:Op woensdag 29 juli 2026 09:52 schreef Mr.Noodle het volgende:
[..]
Dude, told you!
Het is waarschijnlijk nog het enige wat we nog op "XCOM 2"-gebied krijgen
Nice, heb ook niet direct heel veel met het Star Wars universum, maar een goeie xcom-like game laat ik niet liggen. Staat op de wishlist.quote:Op woensdag 29 juli 2026 09:32 schreef 2dope het volgende:
Okay, Star Wars: Zero Company wordt dus gewoon pretty much XCOM 3 @:Monolith . Gisteravond een hands-on preview bijgewoond met onder andere Greg Foertsch (Firaxis art director XCOM 2 en XCOM: Enemy Unknown) en James Brawley (Firaxis level designer en animator XCOM 2). Ik had de titel slechts zijdelings in m'n vizier, wist niet eens dat oude XCOM vets eraan werkten dus dat was een aangename verrassing gisteravond.
Het was een presentatie van een uur waarin vrij duidelijk werd dat dit gewoon een spirituele opvolger wordt van XCOM 2. Ben geen enorme Star Wars fan en had "het oude jasje" van XCOM vs ADVENT geprefereerd maar heb de hoop wel opgegeven dat een XCOM 3 überhaupt ooit gaat komen (en als die al komt, wat er dan nog over is van het originele DNA). Anyway, vanavond met de demo aan de slag
Ik bedoel...quote:Op woensdag 29 juli 2026 10:05 schreef Mr.Noodle het volgende:
[..]
Gisteren paar uurtjes die nieuwe Halo:Campaign Evolved met een buddy gespeeld via GamePass. Ik vind em niet eens zo slecht. Ik heb vroeger hier en daar enkel wat avondjes multiplayer met wat vrienden op de bank gespeeld op de oude Xbox 360-console. En qua gameplay lijkt het de mechanics van deel 3 te hebben. De werelden zien er op zijn tijds echt wel mooi uit in UE5 (met wel het originele level design), de nieuwe cutscenes zijn wel goede toevoeging voor het verhaal en split-screen mode (framerate tankt wel naar 30 fps) voelde weer nostalgisch leuk bijvoorbeeld. Wel jammer dat er geen Multiplayer-pvp in zit voor de retailprijs die je betaald. Maar goed, ik speel bijna nooit shooter games.
Bekijk deze YouTube-video
Aantal veranderingen die me opvielen tov het origineel: 4-spelers op een warthog, wapens uit andere Halo-delen en sprint-mode zit er nu in. De AI is een beetje hit & miss.
Denk dat ik nog wel de campaign mode uit speel, maar dan wissel tussen SteamDeck en Console (Xbox Anywhere titel).
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |