En dit ja. Soms komt er wat voorbij en dan denk ik: even checken.quote:Op maandag 6 juli 2026 14:14 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Ik heb een paar kanalen op youtube die ik volg waar de games die ik leuk vind in besproken worden.
Ik volg niet speciaal game-kanalen maar zit behoorlijk veel op YT en dan duiken dingen die hot zijn vanzelf wel op. En dit topic natuurlijk.quote:Op maandag 6 juli 2026 14:14 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Ik heb een paar kanalen op youtube die ik volg waar de games die ik leuk vind in besproken worden.
Of dit topic handig is hangt er wel vanaf wat je speelt.quote:Op maandag 6 juli 2026 17:48 schreef V. het volgende:
[..]
Ik volg niet speciaal game-kanalen maar zit behoorlijk veel op YT en dan duiken dingen die hot zijn vanzelf wel op. En dit topic natuurlijk.
Ik houd niet echt bij wat er uit gaat komen, maar ik volg wel wat Twitch streamers die games spelen in genres die ik leuk vind bijvoorbeeld.quote:Op maandag 6 juli 2026 12:40 schreef Discombobulate het volgende:
Hoe houden jullie een beetje bij wat voor nieuwe games uit gaan komen? Ik weet niet echt een overzicht.
Dit, ik check gewoon wat mensen met smaak spelen en dan gaat dat op de wishlist voor als ik over 3000 uur klaar ben met Slay the Spire 2.quote:Op maandag 6 juli 2026 18:00 schreef Monolith het volgende:
[..]
Ik houd niet echt bij wat er uit gaat komen, maar ik volg wel wat Twitch streamers die games spelen in genres die ik leuk vind bijvoorbeeld.
Hij is al in de aanbiedingquote:Op dinsdag 7 juli 2026 11:58 schreef V. het volgende:
Ik wacht nog even maar hij staat wel op mijn wishlist.
20% is barely een aanbieding.quote:Op dinsdag 7 juli 2026 12:10 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Hij is al in de aanbieding
Weet ik. Maar wellicht van de winter goedkoperquote:Op dinsdag 7 juli 2026 12:10 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Hij is al in de aanbieding
Het is ook geen AAA-prijs.quote:
Ik ook, na deze nog wat andere games alle achievements behalen.quote:Op dinsdag 7 juli 2026 13:04 schreef V. het volgende:
Weet ik
[..]
Weet ik. Maar wellicht van de winter goedkoper
Ik ben toch dingen uit mijn backlog aan het spelen.
Buiten de 'sale' om zijn games vaak met grotere korting te verkrijgen. Wel je wishlist blijven volgen.quote:
Hier heel stabiel. Herinstallatie?quote:Op dinsdag 7 juli 2026 23:45 schreef mschol het volgende:
geen idee wat er aan de hand is, maar steam is hier rete instabiel geworden, crasht om de haverklap
weer wat uit te zoeken dit weekend
misschien, kijk van het weekend welquote:Op woensdag 8 juli 2026 07:31 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Hier heel stabiel. Herinstallatie?
Omdat piem0ls!1!!quote:Op woensdag 8 juli 2026 14:12 schreef Discombobulate het volgende:
Waarom vinden mensen Cyberpunk 2077 zo goed? Ik vind het best een 'gewone' RPG. Vermaak me prima, maar het is nog niet dat ik denk van wow. Phantom Liberty verhaal is wel echt een stuk beter merk ik.
base Cyberpunk 2077, vond ik veel te lang duren voordat het verhaal een beetje op gang kwam. Maar wat ik vaak wel tof vond is dat diverse sidequests wel invloed hadden op elkaar en eventueel uitkomsten in verschillende dialoogkeuzes. Je hebt best veel vrijheid in hoe je de missies aanpakt, of je nu stealth of gunblazing de missies aanvliegt. Daarnaast heb je gewoon een aantal verschillende manieren om de game uit te spelen (met andere eindes). Ik denk dat het wel een stuk lastiger wordt als je die hele Cyberpunk sfeer niet trekt, zoals ik slecht Middeleeuwse Barbaarse Dark Fantasy games weinig boeiend vindt.quote:Op woensdag 8 juli 2026 14:12 schreef Discombobulate het volgende:
Waarom vinden mensen Cyberpunk 2077 zo goed? Ik vind het best een 'gewone' RPG. Vermaak me prima, maar het is nog niet dat ik denk van wow. Phantom Liberty verhaal is wel echt een stuk beter merk ik.
Ik heb dat gevoel van vrijheid juist wat minder op een bepaalde manier. Maar moet nog héél veel spelen denk ik. Act I klaar, nu pas in de grote wereld bezig zelf.quote:Op donderdag 9 juli 2026 11:34 schreef Mr.Noodle het volgende:
[..]
base Cyberpunk 2077, vond ik veel te lang duren voordat het verhaal een beetje op gang kwam. Maar wat ik vaak wel tof vond is dat diverse sidequests wel invloed hadden op elkaar en eventueel uitkomsten in verschillende dialoogkeuzes. Je hebt best veel vrijheid in hoe je de missies aanpakt, of je nu stealth of gunblazing de missies aanvliegt. Daarnaast heb je gewoon een aantal verschillende manieren om de game uit te spelen (met andere eindes). Ik denk dat het wel een stuk lastiger wordt als je die hele Cyberpunk sfeer niet trekt, zoals ik slecht Middeleeuwse Barbaarse Dark Fantasy games weinig boeiend vindt.
Het verhaal van Phantom Liberty is wat compacter, maar de missies zijn ook meteen een stuk pakkender/spannender en de voorgestelde keuzes zorgde voor wat meer existentiële dilemma's. Alleen MaxTac is wel meteen pain in the ass in Phantom Liberty tov standaard versie van de game, alsof ze ineens een stuk tankier zijn..
Jammer dat het waarschijnlijk de laatste content ooit is op idTech nadat id compleet is gesloopt door MS.quote:Op vrijdag 10 juli 2026 10:06 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
Dark Ages DLC is best tof. De speer is wel even wennen.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |