Hier heel stabiel. Herinstallatie?quote:Op dinsdag 7 juli 2026 23:45 schreef mschol het volgende:
geen idee wat er aan de hand is, maar steam is hier rete instabiel geworden, crasht om de haverklap
weer wat uit te zoeken dit weekend
misschien, kijk van het weekend welquote:Op woensdag 8 juli 2026 07:31 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Hier heel stabiel. Herinstallatie?
Omdat piem0ls!1!!quote:Op woensdag 8 juli 2026 14:12 schreef Discombobulate het volgende:
Waarom vinden mensen Cyberpunk 2077 zo goed? Ik vind het best een 'gewone' RPG. Vermaak me prima, maar het is nog niet dat ik denk van wow. Phantom Liberty verhaal is wel echt een stuk beter merk ik.
base Cyberpunk 2077, vond ik veel te lang duren voordat het verhaal een beetje op gang kwam. Maar wat ik vaak wel tof vond is dat diverse sidequests wel invloed hadden op elkaar en eventueel uitkomsten in verschillende dialoogkeuzes. Je hebt best veel vrijheid in hoe je de missies aanpakt, of je nu stealth of gunblazing de missies aanvliegt. Daarnaast heb je gewoon een aantal verschillende manieren om de game uit te spelen (met andere eindes). Ik denk dat het wel een stuk lastiger wordt als je die hele Cyberpunk sfeer niet trekt, zoals ik slecht Middeleeuwse Barbaarse Dark Fantasy games weinig boeiend vindt.quote:Op woensdag 8 juli 2026 14:12 schreef Discombobulate het volgende:
Waarom vinden mensen Cyberpunk 2077 zo goed? Ik vind het best een 'gewone' RPG. Vermaak me prima, maar het is nog niet dat ik denk van wow. Phantom Liberty verhaal is wel echt een stuk beter merk ik.
Ik heb dat gevoel van vrijheid juist wat minder op een bepaalde manier. Maar moet nog héél veel spelen denk ik. Act I klaar, nu pas in de grote wereld bezig zelf.quote:Op donderdag 9 juli 2026 11:34 schreef Mr.Noodle het volgende:
[..]
base Cyberpunk 2077, vond ik veel te lang duren voordat het verhaal een beetje op gang kwam. Maar wat ik vaak wel tof vond is dat diverse sidequests wel invloed hadden op elkaar en eventueel uitkomsten in verschillende dialoogkeuzes. Je hebt best veel vrijheid in hoe je de missies aanpakt, of je nu stealth of gunblazing de missies aanvliegt. Daarnaast heb je gewoon een aantal verschillende manieren om de game uit te spelen (met andere eindes). Ik denk dat het wel een stuk lastiger wordt als je die hele Cyberpunk sfeer niet trekt, zoals ik slecht Middeleeuwse Barbaarse Dark Fantasy games weinig boeiend vindt.
Het verhaal van Phantom Liberty is wat compacter, maar de missies zijn ook meteen een stuk pakkender/spannender en de voorgestelde keuzes zorgde voor wat meer existentiële dilemma's. Alleen MaxTac is wel meteen pain in the ass in Phantom Liberty tov standaard versie van de game, alsof ze ineens een stuk tankier zijn..
Jammer dat het waarschijnlijk de laatste content ooit is op idTech nadat id compleet is gesloopt door MS.quote:Op vrijdag 10 juli 2026 10:06 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
Dark Ages DLC is best tof. De speer is wel even wennen.
nee johquote:Op vrijdag 10 juli 2026 12:10 schreef V. het volgende:
Als je droomt over een game, is dat een teken dat je moet minderen, zeker?
Ligt eraan welke game?quote:Op vrijdag 10 juli 2026 12:10 schreef V. het volgende:
Nee, dat is een teken dat je er goed in zit.quote:Op vrijdag 10 juli 2026 12:10 schreef V. het volgende:
quote:Op vrijdag 10 juli 2026 12:10 schreef V. het volgende:
quote:
Ja dat. Ik zit niet te wachten op DOOM/Quake op UE.quote:Op vrijdag 10 juli 2026 10:42 schreef Q. het volgende:
[..]
Jammer dat het waarschijnlijk de laatste content ooit is op idTech nadat id compleet is gesloopt door MS.
Alsof Idtech ook maar iemand iets boeit. Geen dev buiten ID die ermee kan werkenquote:Op vrijdag 10 juli 2026 10:42 schreef Q. het volgende:
[..]
Jammer dat het waarschijnlijk de laatste content ooit is op idTech nadat id compleet is gesloopt door MS.
Het boeit mij wat.quote:Op vrijdag 10 juli 2026 12:57 schreef MMaRsu het volgende:
[..]
Alsof Idtech ook maar iemand iets boeit. Geen dev buiten ID die ermee kan werken
Sterkte aanstaande dinsdagquote:Op zaterdag 11 juli 2026 09:36 schreef Geralt het volgende:
Ik heb in de sales alleen die ene game gekocht waar ik de naam van vergeten ben, due wat ik eerder zei. En Assetto Corsa Competizione, want die was maar 3 euro of iets. Kan ik die mooi gebruiken totdat Assetto Corsa Evo volledig uit komt.
Verder wel veel zitten kijken om nog meer te kopen, maar aangezien ik aanstaande dinsdag weer aan mijn oog geopereerd wordt, dacht ik dit is een puik moment om meteen te beginnen met Black Flag Resynced.
Dankje, komt goed! 💪quote:
ohjee, sterkte alvastquote:Op zaterdag 11 juli 2026 09:36 schreef Geralt het volgende:
Ik heb in de sales alleen die ene game gekocht waar ik de naam van vergeten ben, due wat ik eerder zei. En Assetto Corsa Competizione, want die was maar 3 euro of iets. Kan ik die mooi gebruiken totdat Assetto Corsa Evo volledig uit komt.
Verder wel veel zitten kijken om nog meer te kopen, maar aangezien ik aanstaande dinsdag weer aan mijn oog geopereerd wordt, dacht ik dit is een puik moment om meteen te beginnen met Black Flag Resynced.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Doe je die allemaal, dan:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt."They are rage. Brutal, without mercy. But you.... You will be worse. Rip and tear, until it is done!"
"Omae wa mou shindeiru."
"All we know is... he's called The Stig!"
Nieuwe Doom in Unreal-engine genot.quote:Op zaterdag 11 juli 2026 12:38 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
https://tweakers.net/nieu(...),,sh/x/discover/m1/4
Goed nieuws.
Ergens verwacht ik dit niet. Ze hebben de tech nog. Dus wellicht idTech8.5 ipv 9.quote:Op zaterdag 11 juli 2026 12:49 schreef Ludachrist het volgende:
[..]
Nieuwe Doom in Unreal-engine genot.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |