nee johquote:Op vrijdag 10 juli 2026 12:10 schreef V. het volgende:
Als je droomt over een game, is dat een teken dat je moet minderen, zeker?
Ligt eraan welke game?quote:Op vrijdag 10 juli 2026 12:10 schreef V. het volgende:
Nee, dat is een teken dat je er goed in zit.quote:Op vrijdag 10 juli 2026 12:10 schreef V. het volgende:
quote:Op vrijdag 10 juli 2026 12:10 schreef V. het volgende:
quote:
Ja dat. Ik zit niet te wachten op DOOM/Quake op UE.quote:Op vrijdag 10 juli 2026 10:42 schreef Q. het volgende:
[..]
Jammer dat het waarschijnlijk de laatste content ooit is op idTech nadat id compleet is gesloopt door MS.
Alsof Idtech ook maar iemand iets boeit. Geen dev buiten ID die ermee kan werkenquote:Op vrijdag 10 juli 2026 10:42 schreef Q. het volgende:
[..]
Jammer dat het waarschijnlijk de laatste content ooit is op idTech nadat id compleet is gesloopt door MS.
Het boeit mij wat.quote:Op vrijdag 10 juli 2026 12:57 schreef MMaRsu het volgende:
[..]
Alsof Idtech ook maar iemand iets boeit. Geen dev buiten ID die ermee kan werken
Sterkte aanstaande dinsdagquote:Op zaterdag 11 juli 2026 09:36 schreef Geralt het volgende:
Ik heb in de sales alleen die ene game gekocht waar ik de naam van vergeten ben, due wat ik eerder zei. En Assetto Corsa Competizione, want die was maar 3 euro of iets. Kan ik die mooi gebruiken totdat Assetto Corsa Evo volledig uit komt.
Verder wel veel zitten kijken om nog meer te kopen, maar aangezien ik aanstaande dinsdag weer aan mijn oog geopereerd wordt, dacht ik dit is een puik moment om meteen te beginnen met Black Flag Resynced.
Dankje, komt goed! 💪quote:
ohjee, sterkte alvastquote:Op zaterdag 11 juli 2026 09:36 schreef Geralt het volgende:
Ik heb in de sales alleen die ene game gekocht waar ik de naam van vergeten ben, due wat ik eerder zei. En Assetto Corsa Competizione, want die was maar 3 euro of iets. Kan ik die mooi gebruiken totdat Assetto Corsa Evo volledig uit komt.
Verder wel veel zitten kijken om nog meer te kopen, maar aangezien ik aanstaande dinsdag weer aan mijn oog geopereerd wordt, dacht ik dit is een puik moment om meteen te beginnen met Black Flag Resynced.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Doe je die allemaal, dan:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt."They are rage. Brutal, without mercy. But you.... You will be worse. Rip and tear, until it is done!"
"Omae wa mou shindeiru."
"All we know is... he's called The Stig!"
Nieuwe Doom in Unreal-engine genot.quote:Op zaterdag 11 juli 2026 12:38 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
https://tweakers.net/nieu(...),,sh/x/discover/m1/4
Goed nieuws.
Ergens verwacht ik dit niet. Ze hebben de tech nog. Dus wellicht idTech8.5 ipv 9.quote:Op zaterdag 11 juli 2026 12:49 schreef Ludachrist het volgende:
[..]
Nieuwe Doom in Unreal-engine genot.
Er zijn nog steeds arena's om door te knokken, al zijn er ook delen waar je wat meer vrijheid krijgt.quote:Op zondag 12 juli 2026 19:04 schreef Coco het volgende:
Ik haakte af op het 'arena shooter' gedeelte van Doom 2016. Is dat anders in de vervolgen?
Dark Ages niet gespeeld, maar Eternal is dat gewoon hetzelfde. Stukje lopen, beetje rondkijken, dan een arena in, stukje lopen, beetje rondkijken, etc.quote:Op zondag 12 juli 2026 19:04 schreef Coco het volgende:
Ik haakte af op het 'arena shooter' gedeelte van Doom 2016. Is dat anders in de vervolgen?
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |