Deel 2 is veel beter. Het is natuurlijk grafisch wat minder indrukwekkend dan wat we nu hebben, maar lukt mij altijd prima daar doorheen te kijken.quote:Op zondag 5 juli 2026 09:43 schreef Geralt het volgende:
[..]
Deel 2 ja?
Deel 1 vond ik wel gaaf. Kan Deel 2 grafisch nog wel anno 2026?
Het zijn niet te meest realistische graphics ooit, nee, maar ik kijk er zo helemaal niet naar.quote:Op zondag 5 juli 2026 09:43 schreef Geralt het volgende:
[..]
Deel 2 ja?
Grafisch is het prima maar dat is natuurlijk ook een beetje irrelevant. Genoeg games die er gedateerd uit zien maar veel leuker zijn dan grafische powerhousesquote:Op zondag 5 juli 2026 09:43 schreef Geralt het volgende:
[..]
Deel 2 ja?
Is persoonlijk denk ik. Ik vond er zelf niets aan. Playstation heeft even een paar games uitgebracht op PC maar is daar nu ook weer mee gestopt. Alleen ghosts of tsushima vond ik wel ok, de rest waren een beetje de standaard console cookie-cutter games. Dat is je ding of niet.quote:Zie net dat deze in de aanbieding zijn:
UNCHARTED™: Legacy of Thieves Collection
Ik wist niet eens dat die er voor de pc waren, dacht altijd dat is de tombraider voor de playstation zegmaar.
Zijn die de moeite waard voor de prijs om nu mee te pakken?
https://www.allkeyshop.co(...)-key-compare-prices/quote:Op zondag 5 juli 2026 09:43 schreef Geralt het volgende:
[..]
Deel 2 ja?
Zie net dat deze in de aanbieding zijn:
UNCHARTED™: Legacy of Thieves Collection
Ik wist niet eens dat die er voor de pc waren, dacht altijd dat is de tombraider voor de playstation zegmaar.
Zijn die de moeite waard voor de prijs om nu mee te pakken? De 9de begin ik met Black Flag resynced en dan stopt de sales ook, maar misschien voor daarna?
Wat heb je allemaal aangeschaft?quote:Op zondag 5 juli 2026 12:45 schreef mschol het volgende:
backlog is weer aangevuld
wishlist meer opgeruimd
allerlei games die langer op mn wishlist stonden en <¤5 waren, (+ via keys stray en town to city)quote:
Ik in principe ook niet, maar heb onlangs na jaren consolegaming onlangs mijn pc geupgrade en dan wil het oog ook wat natuurlijkquote:Op maandag 6 juli 2026 09:32 schreef Discombobulate het volgende:
Ik heb totaal geen probleem met oudere graphics. Vriend van me kan dat dan weer absoluut niet spelen, wat echt zonde is, want er is zo veel goeds.
Teveelquote:
Ik via sites of youtube.quote:Op maandag 6 juli 2026 12:40 schreef Discombobulate het volgende:
Hoe houden jullie een beetje bij wat voor nieuwe games uit gaan komen? Ik weet niet echt een overzicht.
In het verleden ging ik altijd naar Game Informer, die hebben een vrij strakke upcoming release-kalender. Ik weet niet zeker of ze nog steeds goed up2date zijn maar is in ieder geval een prima uitgangspunt: https://gameinformer.com/2026quote:Op maandag 6 juli 2026 12:40 schreef Discombobulate het volgende:
Hoe houden jullie een beetje bij wat voor nieuwe games uit gaan komen? Ik weet niet echt een overzicht.
Ik heb een paar kanalen op youtube die ik volg waar de games die ik leuk vind in besproken worden.quote:Op maandag 6 juli 2026 12:40 schreef Discombobulate het volgende:
En dit ja. Soms komt er wat voorbij en dan denk ik: even checken.quote:Op maandag 6 juli 2026 14:14 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Ik heb een paar kanalen op youtube die ik volg waar de games die ik leuk vind in besproken worden.
Ik volg niet speciaal game-kanalen maar zit behoorlijk veel op YT en dan duiken dingen die hot zijn vanzelf wel op. En dit topic natuurlijk.quote:Op maandag 6 juli 2026 14:14 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Ik heb een paar kanalen op youtube die ik volg waar de games die ik leuk vind in besproken worden.
Of dit topic handig is hangt er wel vanaf wat je speelt.quote:Op maandag 6 juli 2026 17:48 schreef V. het volgende:
[..]
Ik volg niet speciaal game-kanalen maar zit behoorlijk veel op YT en dan duiken dingen die hot zijn vanzelf wel op. En dit topic natuurlijk.
Ik houd niet echt bij wat er uit gaat komen, maar ik volg wel wat Twitch streamers die games spelen in genres die ik leuk vind bijvoorbeeld.quote:Op maandag 6 juli 2026 12:40 schreef Discombobulate het volgende:
Dit, ik check gewoon wat mensen met smaak spelen en dan gaat dat op de wishlist voor als ik over 3000 uur klaar ben met Slay the Spire 2.quote:Op maandag 6 juli 2026 18:00 schreef Monolith het volgende:
[..]
Ik houd niet echt bij wat er uit gaat komen, maar ik volg wel wat Twitch streamers die games spelen in genres die ik leuk vind bijvoorbeeld.
Hij is al in de aanbiedingquote:Op dinsdag 7 juli 2026 11:58 schreef V. het volgende:
Ik wacht nog even maar hij staat wel op mijn wishlist.
20% is barely een aanbieding.quote:Op dinsdag 7 juli 2026 12:10 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Hij is al in de aanbieding
Weet ik. Maar wellicht van de winter goedkoperquote:Op dinsdag 7 juli 2026 12:10 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Hij is al in de aanbieding
Het is ook geen AAA-prijs.quote:
Ik ook, na deze nog wat andere games alle achievements behalen.quote:Op dinsdag 7 juli 2026 13:04 schreef V. het volgende:
Weet ik
[..]
Weet ik. Maar wellicht van de winter goedkoper
Ik ben toch dingen uit mijn backlog aan het spelen.
Buiten de 'sale' om zijn games vaak met grotere korting te verkrijgen. Wel je wishlist blijven volgen.quote:
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |