Ik moet nog even één kopen voor in m'n laptop als extra. Tips welke? Western Digital Black SN770 - Interne SSD - NVMe M.2 - 1 TB had ik gevonden. Is ook wel genoeg 1 TB denk ik, maar er is zo veel verschil.quote:Op donderdag 23 juli 2026 17:56 schreef Elan het volgende:
https://www.ign.com/artic(...)-still-getting-worse
Als je nog nieuwe hardware wil kun je beter niet wachten op een eventuele prijsdaling want die gaat waarschijnlijk niet komen.
Crazy. dit betaalde ik nog geen jaar geleden voor een 2TB NvMe.
[ afbeelding ]
Nu bijna 3x zo duur.
quote:Op donderdag 23 juli 2026 17:56 schreef Elan het volgende:
Als je nog nieuwe hardware wil kun je beter niet wachten op een eventuele prijsdaling want die gaat waarschijnlijk niet komen.
[ afbeelding ]
Nu bijna 3x zo duur.
WD is ook prima, je kunt eventueel de individuele schrijf en leessnelheden vergelijken.quote:Op donderdag 23 juli 2026 19:18 schreef Discombobulate het volgende:
[..]
Ik moet nog even één kopen voor in m'n laptop als extra. Tips welke? Western Digital Black SN770 - Interne SSD - NVMe M.2 - 1 TB had ik gevonden. Is ook wel genoeg 1 TB denk ik, maar er is zo veel verschil.
Heel bizar wel die prijzen. Ik ben niet zo veel met hardware bezig, maar krijg het wel mee.
Zou t gewoon doen als je de middelen hebt, shit gaat toch voorlopig niet goedkoper worden.quote:Op donderdag 23 juli 2026 20:44 schreef mschol het volgende:
[..]![]()
en ik wilde nog upgraden naar 64GB ram
bijna 3 jaar terug alweer betaalde ik 190 voor 4TB:
[ afbeelding ]
1000 euro voor 64GB uitgeven is best een drempel...quote:Op donderdag 23 juli 2026 22:33 schreef Elan het volgende:
[..]
Zou t gewoon doen als je de middelen hebt, shit gaat toch voorlopig niet goedkoper worden.
Beetje als een huis willen kopen en gaan zitten wachten op een crash die nooit komt.
Vorig jaar WD 4tb gekocht voor iets van 330 euro.quote:Op donderdag 23 juli 2026 17:56 schreef Elan het volgende:
[ afbeelding ]
Nu bijna 3x zo duur.
Je kan de Metal Gear Sold: Master Collection Vol.1 proberen. Allemaal door Kojima geregisseerd. Vond ik destijds heel goed op de consoles, maar goed 3D pixel graphics, dus misschien niet helemaal de tand des tijds doorstaan. Free Weekend (alleen voor deel 1, zo te zien) overigens, dus je kan proberen voor het te kopen..quote:Op donderdag 23 juli 2026 19:20 schreef Discombobulate het volgende:
Kijk vooral ook heel erg uit naar OD Knock van Kojima, maar dat zal nog wel even duren.
Net ff geprobeerd maar gvd dat is toch niet meer te spelen met 30fps enzo en 4:3quote:Op vrijdag 24 juli 2026 00:14 schreef Mr.Noodle het volgende:
[..]
Je kan de Metal Gear Sold: Master Collection Vol.1 proberen. Allemaal door Kojima geregisseerd. Vond ik destijds heel goed op de consoles, maar goed 3D pixel graphics, dus misschien niet helemaal de tand des tijds doorstaan. Free Weekend (alleen voor deel 1, zo te zien) overigens, dus je kan proberen voor het te kopen..
Ben wel heel benieuwd. Waarom, zonder spoilers, was het zo'n crazy ride?quote:Op vrijdag 24 juli 2026 00:21 schreef MMaRsu het volgende:
Eerste game dat ik een traantje weg moest pinken bij de credits omdat het gewoon zo'n crazy ride was.
quote:PackageOnlySpend is the amount of funds used to purchase games or software on Steam (after any discounts). PackageOnlySavings is the amount you have saved via discounts on the purchase of those games or software.
Ik spaar veel geld uit door gewoon geen dingen te kopen in de aanbieding om ze vervolgens nooit te spelen.quote:Op vrijdag 24 juli 2026 09:37 schreef mschol het volgende:
steam heeft nog meer statistieken die ik niet kende:
https://help.steampowered.com/en/accountdata/AccountSpend
PackageOnlySpend 2026-07-22 17:14:08.887 9056.39 USD
PackageOnlySavings 2026-07-22 17:14:08.887 13813.12 USD
[..]
Ik probeer meer games 100% achievements te behalen.quote:Op vrijdag 24 juli 2026 13:59 schreef marcb1974 het volgende:
Jeuj, nu meer achievements dan vorig jaar
Ik ook, kost soms alleen erg veel tijd met de games die ik de laatste tijd doe ...quote:Op vrijdag 24 juli 2026 14:01 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Ik probeer meer games 100% achievements te behalen.
Qwanten naar die achievement? Soms helpt het.quote:Op vrijdag 24 juli 2026 14:14 schreef mschol het volgende:
ik probeer een game te 100%'en maar moet nog 1 laaste ding vinden.. en er is geen echte map..
fijnnu met een kaartje die iemand in paint gemaakt heeft proberen uit te pluizen waar ik wat gemist heb
https://store.steampowered.com/app/3601800/Meltopia/
??quote:Op vrijdag 24 juli 2026 14:25 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Qwanten naar die achievement? Soms helpt het.
Ja ditquote:Op vrijdag 24 juli 2026 14:24 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Ik ook, kost soms alleen erg veel tijd met de games die ik de laatste tijd doe ...
Welke woord komt niet goed over?quote:
Natuurlijk bestaat dat wel,quote:
daar je nog zorgen over makenquote:Op vrijdag 24 juli 2026 14:35 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Natuurlijk bestaat dat wel,
dat is wat je doet om informatie te zoeken op het interwebs zonder die enge amerikaanse troep te gebruiken
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |