Waren pittige challenges ja. Ik weet nog wel dat ik die op console (stock xbone) heb gedaan wat een hel was. Enkele jaren later op PC was een verademing. Als die fucking Ken Levine nou eens opschiet met Judas, dat duurt ook al weer decennium inmiddels.quote:Op woensdag 22 juli 2026 09:24 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Ik heb alle DLC idd, en ik had al wat gedaan van CitC. Maar ik twijfel of ik alle 60 Blue Ribbons ga halen
Nu begonnen met Burial at Sea 1
Ik heb op Xbox 360 alleen de base game gespeeld. Nu op PC ging het een stuk makkelijker idd. 1999 mode was frustrerend op punten, maar sommige fights kon je wel cheesen. Zodra ik alle DLC gedaan heb begin ik met BioShock Remastered.quote:Op woensdag 22 juli 2026 09:31 schreef 2dope het volgende:
[..]
Waren pittige challenges ja. Ik weet nog wel dat ik die op console (stock xbone) heb gedaan wat een hel was. Enkele jaren later op PC was een verademing. Als die fucking Ken Levine nou eens opschiet met Judas, dat duurt ook al weer decennium inmiddels.
Ohja, 1999 mode was de moeilijkste stand toch? Dan ging je supersnel dood weet ik nog. Undertow vigor was goed voor crowd control.quote:Op woensdag 22 juli 2026 09:35 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Ik heb op Xbox 360 alleen de base game gespeeld. Nu op PC ging het een stuk makkelijker idd. 1999 mode was frustrerend op punten, maar sommige fights kon je wel cheesen. Zodra ik alle DLC gedaan heb begin ik met BioShock Remastered.
En ja, Judas mag wel een beetje opschieten onderhand.
Klopt. Het was meer tactisch en soms ook gewoon wegrennen en cheesen. De Siren boss was eerst echt enorm klote, totdat ik ergens las dat je haar kon cheesen door op haar spawn punt heel wat Devil's Kiss traps te plaatsen. De triggerde meteen en toen was bijna al haar health wegquote:Op woensdag 22 juli 2026 09:43 schreef 2dope het volgende:
[..]
Ohja, 1999 mode was de moeilijkste stand toch? Dan ging je supersnel dood weet ik nog. Undertow vigor was goed voor crowd control.
Bioshock 1 en 2 nog nooit gedaan?
Hell yeah. Bioshock 2 wordt door veel mensen als 'minder' gezien. Ik vond 'm super, lekker als Big Daddy beuken met die boor. Je kunt best wel redelijk 'builds' maken met al die tonics en plasmid upgrades zijn veel sicker dan in deel 1. Enjoyquote:Op woensdag 22 juli 2026 10:00 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Klopt. Het was meer tactisch en soms ook gewoon wegrennen en cheesen. De Siren boss was eerst echt enorm klote, totdat ik ergens las dat je haar kon cheesen door op haar spawn punt heel wat Devil's Kiss traps te plaatsen. De triggerde meteen en toen was bijna al haar health weg
Ik heb BioShock 1 gespeeld op de 360, en daar op 1 na alle achievements behaald. BioShock 2 ooit aan begonnen maar nooit afgerond. Dat ga ik nu dus rechtzetten
Gaat lukkenquote:Op woensdag 22 juli 2026 12:41 schreef 2dope het volgende:
[..]
Hell yeah. Bioshock 2 wordt door veel mensen als 'minder' gezien. Ik vond 'm super, lekker als Big Daddy beuken met die boor. Je kunt best wel redelijk 'builds' maken met al die tonics en plasmid upgrades zijn veel sicker dan in deel 1. Enjoy
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |