Die ben ik ook in de gaten aan het houden. Interessant idd.quote:Op zondag 26 juli 2026 13:30 schreef Drankster het volgende:
Over niche games gesproken Terror: Endless Night heeft eindelijk een releasewindow: Q4 2026
Gebasseerd op het waargebeurde horror verhaal van Franklin's lost expedition die op zoek waren naar de Noordwestelijke doorvaart in 1845. Een ware rabbithole waarbij elk detail nog gestoorder en viezer is dan de vorige (hongerige mensen doen rare dingen). AMC heeft een boek over deze gebeurtenis verfilmd met één seizoen, ook echt een aanrader om in het sfeertje te komen.Dredge DLC The Pale Reach is ook gebaseerd op dit verhaal.
Bekijk deze YouTube-video
Ik wacht eerst even de reviews af denk ik.quote:Op zondag 26 juli 2026 10:22 schreef Drankster het volgende:
[..]
[..]
Bekijk deze YouTube-video
6 oktober demo. Ik hoopte al deze te kunnen spelen op Gamescom volgende maand maar 6 oktober is ook prima. 🥰
RE 4 remake is wel heel andere ballgame dan SH2 hoor. Bovendien is RE4RE dermate goed dat iedereen best even tijd mag vrijmaken voor die game. Alles klopt gewoon.quote:Op maandag 27 juli 2026 13:02 schreef Discombobulate het volgende:
Het is vervelend als je niet iets kan vinden wat je wil spelen.![]()
Ik zit te denken aan RE 4 remake na SH 2 remake die ik zo tof vond, maar aan de andere kant wil ik ook iets unieks en nieuws.
Hell yeahhhh. Onderschat de rivet gun ook niet, mooi dingquote:Op maandag 27 juli 2026 17:14 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
@:2dope begonnen aan BioShock 2 Remastered. Let's DRILL baby!
Speel op Hard, Rivet Gun is net een handheld sniper.quote:Op maandag 27 juli 2026 18:13 schreef 2dope het volgende:
[..]
Hell yeahhhh. Onderschat de rivet gun ook niet, mooi ding
Ze worden vaak in hetzelfde rijtje genoemd, en dat snap ik ook wel.quote:Op maandag 27 juli 2026 17:22 schreef ems. het volgende:
[..]
RE 4 remake is wel heel andere ballgame dan SH2 hoor. Bovendien is RE4RE dermate goed dat iedereen best even tijd mag vrijmaken voor die game. Alles klopt gewoon.
Je moet daar 7 minuten of zo in leven blijven. Als je vijanden omlegt gaat het sneller.quote:Op maandag 27 juli 2026 18:35 schreef Discombobulate het volgende:
[..]
Ze worden vaak in hetzelfde rijtje genoemd, en dat snap ik ook wel.
Edit: Ben nu in dat kut dorpje waar iedereen achter me aan gaat.
Edit 2: Tip was gewoon blijven rennen dus.
Ik had het opgezocht inderdaad. Overigens, ik speel 'm op normal maar vind het echt best lastig.quote:Op maandag 27 juli 2026 19:18 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Je moet daar 7 minuten of zo in leven blijven. Als je vijanden omlegt gaat het sneller.
Ik deed die op Hardcore. Letterlijk rennen voor je levenquote:Op maandag 27 juli 2026 20:00 schreef Discombobulate het volgende:
[..]
Ik had het opgezocht inderdaad. Overigens, ik speel 'm op normal maar vind het echt best lastig.
Dat zou ik echt niet kunnen. En dan te bedenken dat ik ooit ook nog eens een Souls-like game wil gaan spelen.quote:Op maandag 27 juli 2026 20:00 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Ik deed die op Hardcore. Letterlijk rennen voor je leven
A Short Hike is wel leuk op Steamdeck als je van cozy games houdt.quote:Op maandag 27 juli 2026 21:08 schreef Droopie het volgende:
Ik heb dus een steamdeck en zoek pareltjes die niet in de top 100 van spellen staat.
Merk als ik de tijd ervoor neem er een wereld opengaat.
Op de laptop dacht ik Balantro, mehh.. nu speel ik uren
Staat Balantro niet in de top 100?quote:Op maandag 27 juli 2026 21:08 schreef Droopie het volgende:
Ik heb dus een steamdeck en zoek pareltjes die niet in de top 100 van spellen staat.
Wat is daar nou zo goed aan? Ik ga het niet spelen want straks raak ik ook verslaafd.quote:Op maandag 27 juli 2026 21:08 schreef Droopie het volgende:
De combo's die je kunt maken. Superleuke game.quote:Op dinsdag 28 juli 2026 08:37 schreef Discombobulate het volgende:
[..]
Wat is daar nou zo goed aan? Ik ga het niet spelen want straks raak ik ook verslaafd.
2e pas?quote:Op dinsdag 28 juli 2026 08:42 schreef ESF1Gamer het volgende:
Laatste achievement gehaald van Vampire Crawlers![]()
Mijn 2de game full achievements gehaald. Ook al heb ik die andere game niet meeer vanwege updates en nieuwe achievements erbij.
Zoveel games speel ik niet uitquote:
Ik wel, completionist dat ik benquote:Op dinsdag 28 juli 2026 10:45 schreef ESF1Gamer het volgende:
[..]
Zoveel games speel ik niet uit
Ik doe niet aan 100% achievements als ik game uitspeel.
quote:Op dinsdag 28 juli 2026 08:37 schreef Discombobulate het volgende:
[..]
Wat is daar nou zo goed aan? Ik ga het niet spelen want straks raak ik ook verslaafd.
deckbuilders vind ik eigenlijk maar saaiquote:Op dinsdag 28 juli 2026 08:42 schreef V. het volgende:
[..]
De combo's die je kunt maken. Superleuke game.
Inscryption vond ik wel geweldig.quote:Op dinsdag 28 juli 2026 12:48 schreef mschol het volgende:
[..]
[..]
deckbuilders vind ik eigenlijk maar saai
Darkest Dungeon 2. Ben ook weer verslaafd, wanne topgame.quote:Op maandag 27 juli 2026 21:08 schreef Droopie het volgende:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |