Alle beetjes kunnen helpenquote:Op vrijdag 24 juli 2026 14:37 schreef mschol het volgende:
[..]
daar je nog zorgen over maken![]()
![]()
en nee, achievements zoeken heeft geen nut in dit geval want generieke achievements die niet weten welk deel van de puzzel ik al wel heb
Ik heb Dredge 100%, maar het hangt er maar helemaal van af. Het moet niet oneindig grinden worden of iets oneindigs moeilijk doen. Ik moet ook nog paar dingen 5 sterren geven in Death Stranding, maar op een gegeven moment denk ik wel echt waar ben ik mee bezig, alleen voor die mini dopamine hit van een achievement halen.quote:Op vrijdag 24 juli 2026 14:01 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Ik probeer meer games 100% achievements te behalen.
Ik heb Dredge op Xbox 100%. Pc moet nog.quote:Op vrijdag 24 juli 2026 16:28 schreef Discombobulate het volgende:
[..]
Ik heb Dredge 100%, maar het hangt er maar helemaal van af. Het moet niet oneindig grinden worden of iets oneindigs moeilijk doen. Ik moet ook nog paar dingen 5 sterren geven in Death Stranding, maar op een gegeven moment denk ik wel echt waar ben ik mee bezig, alleen voor die mini dopamine hit van een achievement halen.
ik ben inmiddels wel een stap verder(ik hoor het missende item), alleen weet ik nog niet hoe ik daar bij moet komenquote:Op vrijdag 24 juli 2026 14:39 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Alle beetjes kunnen helpen
Ah, das jammer dan ja.
Ken de game niet, dus kan je ook geen tip geven.
Ziet er wel grappig uit, dus staat hier nu op de verlanglijst.
Ga je geen spijt van krijgen.quote:
Welke versie?quote:Op zaterdag 25 juli 2026 12:02 schreef Droopie het volgende:
[..]
mijn eerste aankoop voor de steamdeck is een leesbril![]()
De 512GB Oledquote:Op zaterdag 25 juli 2026 12:06 schreef Mr.Noodle het volgende:
[..]
Welke versie?
En dit als eerste installeren: Aperture Deskjob is een beetje een interactieve wegwijs-tutorial van wat je Steam Deck allemaal kan, maar dan in een game gegoten.
quote:
Bekijk deze YouTube-videoquote:Op vrijdag 24 juli 2026 17:27 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Ik heb Dredge op Xbox 100%.
Ik ben juist best een fan van die lege grauwe bende. Dat droeg wat mij betreft juist bij aan de sfeer. New Vegas is allround wel de betere game ja. Maar net wat minder grauw.quote:Op woensdag 22 juli 2026 09:19 schreef 2dope het volgende:
[..]
I guess. Het befaamde 'emerge from the vault' momentje was leuk en daarna lekker de open wereld exploren, voor 't eerst Megaton betreden... Maar ik heb er niet per se ontzettend warme herinneringen aan. Na een tijdje kom je erachter dat het nogal een lege grauwe bende is, grafisch ontzettend matig, belabberde physics, beroerde shooter mechanics, éénheidsworst binnenlocaties, lelijke/saaie binnenlocaties. Dat had New Vegas m.i. ook maar die had nog toffe storytelling en een wat leukere beginfase.
Ja, fallout 4 "speelde" veruit het lekkerst. Qua verhaal en sfeer deed het me alleen dan weer niets en ik heb altijd al een broertje dood gehad aan settlementsquote:Fallout 4 vond ik qua storytelling weer tegen het lachwekkende aan, maar kon ik op den duur juist meer waarderen vanwege zijn modbaarheid (+ goeie mods op consoles), zijn veel betere shooter mechanics (dankzij id Software) en het settlements bouwen. Dat bouwen was in vanilla fucking matig maar kon je met mods ook een stuk interessanter maken.
Heb een playtest gezien. Zag er best interessant uit.quote:Op zondag 26 juli 2026 10:22 schreef Drankster het volgende:
[..]
[..]
Bekijk deze YouTube-video
6 oktober demo. Ik hoopte al deze te kunnen spelen op Gamescom volgende maand maar 6 oktober is ook prima. 🥰
Ik had de mogelijkheid om ‘m te kopen maar heb het toch niet gedaan.quote:
Die ben ik ook in de gaten aan het houden. Interessant idd.quote:Op zondag 26 juli 2026 13:30 schreef Drankster het volgende:
Over niche games gesproken Terror: Endless Night heeft eindelijk een releasewindow: Q4 2026
Gebasseerd op het waargebeurde horror verhaal van Franklin's lost expedition die op zoek waren naar de Noordwestelijke doorvaart in 1845. Een ware rabbithole waarbij elk detail nog gestoorder en viezer is dan de vorige (hongerige mensen doen rare dingen). AMC heeft een boek over deze gebeurtenis verfilmd met één seizoen, ook echt een aanrader om in het sfeertje te komen.Dredge DLC The Pale Reach is ook gebaseerd op dit verhaal.
Ik wacht eerst even de reviews af denk ik.quote:Op zondag 26 juli 2026 10:22 schreef Drankster het volgende:
[..]
[..]
6 oktober demo. Ik hoopte al deze te kunnen spelen op Gamescom volgende maand maar 6 oktober is ook prima. 🥰
RE 4 remake is wel heel andere ballgame dan SH2 hoor. Bovendien is RE4RE dermate goed dat iedereen best even tijd mag vrijmaken voor die game. Alles klopt gewoon.quote:Op maandag 27 juli 2026 13:02 schreef Discombobulate het volgende:
Het is vervelend als je niet iets kan vinden wat je wil spelen.![]()
Ik zit te denken aan RE 4 remake na SH 2 remake die ik zo tof vond, maar aan de andere kant wil ik ook iets unieks en nieuws.
Hell yeahhhh. Onderschat de rivet gun ook niet, mooi dingquote:Op maandag 27 juli 2026 17:14 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
@:2dope begonnen aan BioShock 2 Remastered. Let's DRILL baby!
Speel op Hard, Rivet Gun is net een handheld sniper.quote:Op maandag 27 juli 2026 18:13 schreef 2dope het volgende:
[..]
Hell yeahhhh. Onderschat de rivet gun ook niet, mooi ding
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |