abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_221355762
quote:
2s.gif Op donderdag 16 juli 2026 17:00 schreef Drankster het volgende:

[..]
Jij gaat FANTASY LIFE i: The Girl Who Steals Time fantastisch vinden.
Dank je wel voor de tip O+

Het lijkt alsof er in gevochten wordt? Dan vind ik een spelletje niet meer leuk, sorry :@ Krijg daar zo'n stress van. Daarom ben ik ook gestopt met Stardew Valley. Dan moet je vechten in de mijnen en dat is "te spannend". Wil gewoon vrolijk rondhuppelen, dingen zoeken en maken etc.

Dinkum is ook zo'n stressspel dat ik gekregen heb. Dan bijten krokodillen je dood en vlieg je in de fik bij je kampvuur _O- Al is het verder wel leuk. Een soort Animal Crossing, maar dan met gevaar.

Het moet echt cozy en chill zijn

Sorry :*
  donderdag 16 juli 2026 @ 17:34:02 #152
95236 marcb1974
Dakshin Ray
pi_221355971
Powerwash Simulator heeft een Star Wars DLC uitgebracht _O_ *O*
stupidity has become as common as common sense was before
~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~
Travel Is Fatal To Prejudice, Bigotry and Narrow-Mindedness
pi_221356152
quote:
0s.gif Op donderdag 16 juli 2026 17:10 schreef ChildoftheStars het volgende:

[..]
Dank je wel voor de tip O+

Het lijkt alsof er in gevochten wordt? Dan vind ik een spelletje niet meer leuk, sorry :@ Krijg daar zo'n stress van. Daarom ben ik ook gestopt met Stardew Valley. Dan moet je vechten in de mijnen en dat is "te spannend". Wil gewoon vrolijk rondhuppelen, dingen zoeken en maken etc.

Dinkum is ook zo'n stressspel dat ik gekregen heb. Dan bijten krokodillen je dood en vlieg je in de fik bij je kampvuur _O- Al is het verder wel leuk. Een soort Animal Crossing, maar dan met gevaar.

Het moet echt cozy en chill zijn

Sorry :*
Je moet inderdaad vechten. Niet heel moeilijk of uitdagend maar als je helemaal niet wilt vechten dan is het wel snel te veel denk ik.

Dat over Stardew Valley herken ik wel. Ik heb het vooral coop gespeeld met mijn vriendin en zij vindt vissen dus echt vreselijk. Ik moest dus vechten en vissen en zij kon lekker met de dieren knuffelen. _O-
pi_221356202
quote:
2s.gif Op donderdag 16 juli 2026 17:59 schreef Drankster het volgende:

[..]
Je moet inderdaad vechten. Niet heel moeilijk of uitdagend maar als je helemaal niet wilt vechten dan is het wel snel te veel denk ik.

Dat over Stardew Valley herken ik wel. Ik heb het vooral coop gespeeld met mijn vriendin en zij vindt vissen dus echt vreselijk. Ik moest dus vechten en vissen en zij kon lekker met de dieren knuffelen. _O-
Hahaha dat vissen is ook echt lastig bij Stardew. Ik ben daar te onhandig, ongeduldig en/of niet slim genoeg voor _O- Bij andere spellen lukt het vissen me wel :Y
Zou haast een relatie zoeken zodat ik dat kan uitbesteden :+
  Moderator / Redactie FP donderdag 16 juli 2026 @ 18:13:41 #155
183088 crew  TheStigsDutchCousin
Brabo Bastard
pi_221356254
quote:
0s.gif Op donderdag 16 juli 2026 18:07 schreef ChildoftheStars het volgende:

[..]
Hahaha dat vissen is ook echt lastig bij Stardew. Ik ben daar te onhandig, ongeduldig en/of niet slim genoeg voor _O- Bij andere spellen lukt het vissen me wel :Y
Zou haast een relatie zoeken zodat ik dat kan uitbesteden :+
Leuke date wel dan :+
"They are rage. Brutal, without mercy. But you.... You will be worse. Rip and tear, until it is done!"
"Omae wa mou shindeiru."
"All we know is... he's called The Stig!"
pi_221357096
quote:
7s.gif Op donderdag 16 juli 2026 07:58 schreef vosss het volgende:

[..]
Gewoon allin gaan en deze kopen:
https://flight-simulators(...)tor-439.html#SID=121

Heb je misschien wel een extra hypotheek voor nodig lol :D
_O-

denk dat ik dat mn appartement niet inkrijg :D
mentions en alerts staan uit, pm/dm mij