abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_221144097
Kinderen hielden.

De Britse chirurg Nick Maynard ging na oktober 2023 drie keer naar de Gazastrook om daar zorg te leveren. ‘Zoveel dode kinderen; dat is geen collaterale schade, dat is beleid.’

quote:
De eerste keer dat de 64-jarige Britse arts Maynard van het Oxford University Hospital tijdens de genocide naar de Gazastrook ging, was in december 2023. Hij had de jaren daarvoor de Gazastrook al herhaaldelijk bezocht, had er gedoceerd, geopereerd en lezingen gegeven. Maar deze keer was alles anders. ‘Ik arriveerde eind december 2023, via de Egyptische grens kwam ik in de Zuid-Gazaanse stad Rafah’, vertelt hij via zoom. ‘Daarna ben ik doorgereisd naar het Al-Aqsa-ziekenhuis in Deir al-Balah, zo’n beetje halverwege Gaza-stad. Alles was kapot, gebombardeerd en kapotgeschoten.’

Gisteren kwam een VN-rapport uit dat spreekt van het doelbewust doden van kinderen als onderdeel van de genocide in de Gazastrook. Bent u het met die conclusie eens?
‘Het patroon van de verwondingen, de aantallen getroffen kinderen, het moedwillig tegenhouden van hulpgoederen, medicijnen en voedsel, het uithongeren; ik kan niet anders dan het eens zijn met die stelling. In de Gazastrook werden twee jaar lang gemiddeld dertig kinderen per dag gedood, in de oorlog in Oekraïne is dat 0,7, tijdens de oorlog in Irak lag dat aantal op 0,6. Dat is geen collaterale schade, dat is beleid. Wist je dat ouders bij hun kinderen de naam en geboortedatum op het been schreven? Zodat mensen zouden weten hoe hun kind heette en hoe oud het was, in het geval zij zelf dood waren?

U spreekt van een patroon van verwondingen. Wat bedoelt u precies?
‘In de operatiekamer heb ik wonden gezien die het gevolg waren van wapens die worden gebruikt in gevechtssituaties tussen legers. Maar Israël zette die wapens in tegen de Palestijnse burgerbevolking, met verschrikkelijke gevolgen. Ik was aan het opereren, toen er een zoveelste stroom slachtoffers van bombardementen binnenkwam, veel van hen waren in kritieke toestand. Op de grond lag een deken, met een zesjarig jongetje erin, hij heette Alaa. Zijn ouders waren dood. Ik pakte hem op en ontdekte dat hij een groot gat in zijn bovenlijf had, zijn long hing eruit, hij was bijna doodgebloed. Ik heb hem geopereerd, de bloedingen gestelpt, het gat gedicht. Maar hij had ook verschrikkelijke brandwonden, ik weet niet of hij nog leeft.’. Maynard is even stil. ‘Alaa had een zusje, van acht jaar oud, Aya. Haar been was dermate gebroken dat de bloedtoevoer werd afgeknepen. De arts heeft het gezet, zonder pijnbestrijding, want die was er niet meer. Haar gillen, ik hoor het nog steeds. En er was Habiba van elf jaar, ik heb haar geopereerd aan haar slokdarm, maar er was geen vloeibaar voedsel meer, ze is de hongerdood gestorven. En Zainab van zeven maanden, er was geen babyvoedsel meer, ook zij is van de honger doodgegaan. Ik kan doorgaan en doorgaan, ik heb zo veel gewonde en dode kinderen gezien.’

U bent drie keer in de Gazastrook geweest. Was er verschil tussen die drie keer?
‘De situatie was elke keer erger. Begin 2024 viel me al op dat kinderen ondervoed begonnen te raken, maar vorig jaar heeft Israël de Palestijnen in de Gazastrook echt uitgehongerd.

Het heeft elf weken lang de grens hermetisch gesloten, met talloze doodgehongerde kinderen tot gevolg. Op de grens namen de Israëlische militairen het melkpoeder voor baby’s dat Amerikaanse artsen in hun koffer hadden in beslag. Ik heb veel uitgehongerde kinderen geopereerd, maar hun lichamen waren te ernstig aangetast door voedselgebrek, ze hebben het niet gered. De kinderen die het wel hebben overleefd, hebben door ernstige ondervoeding hersenschade opgelopen.’

‘En dan waren er de voedseluitdelingen door de Gaza Humanitarian Foundation, vorig jaar. Daar zijn talloze tienerjongens neergeschoten, al hun families verklaarden dat Israëlische militairen gericht op hen hadden geschoten. Ik heb met de andere artsen de wonden van de jongens vergeleken. De ene dag hadden ze schoten in hoofd en nek, de andere dag in hun buik, weer een andere dag in hun testikels. Alsof de Israëlische soldaten schietoefeningen op de kinderen hadden gedaan. Op een gegeven moment kwam er een kleine, twaalfjarige jongen binnen, ook hij was daar neergeschoten, hij is op de behandeltafel doodgebloed.’

Denkt u dat het VN-rapport dat vandaag verschijnt verschil zal maken?
‘Ik heb de afgelopen jaren vaak met Britse politici gesproken, hen verteld wat ik in de Gazastrook heb gezien, daar heb meegemaakt. Ze hebben zich er niets van aangetrokken. De enige hoop die ik heb is dat politici de druk gaan voelen van de groeiende groep Britten die willen dat het beleid verandert. Dat hoop ik echt.’
https://rightsforum.org/h(...)se-kinderen-hielden/
pi_221144119
Maar natuurlijk spreekt niemand over geplande genocide...
pi_221144122
https://rightsforum.org/

Ziet eruit als een zeer objectieve site
pi_221144126
quote:
1s.gif Op donderdag 25 juni 2026 11:20 schreef Ambtenaar030 het volgende:
een VN-rapport
Schouders ophalen en verdergaan.

De VN heeft zich de afgelopen jaren overbodig gemaakt met vooringenomen resoluties.

Helaas.
pi_221144149
quote:
0s.gif Op donderdag 25 juni 2026 11:27 schreef Mutsaers__78 het volgende:

[..]

De VN heeft zich de afgelopen jaren overbodig gemaakt met vooringenomen resoluties.

Helaas.
quote:
Zijn ouders waren dood. Ik pakte hem op en ontdekte dat hij een groot gat in zijn bovenlijf had, zijn long hing eruit, hij was bijna doodgebloed. Ik heb hem geopereerd, de bloedingen gestelpt, het gat gedicht. Maar hij had ook verschrikkelijke brandwonden, ik weet niet of hij nog leeft.’. Maynard is even stil. ‘Alaa had een zusje, van acht jaar oud, Aya. Haar been was dermate gebroken dat de bloedtoevoer werd afgeknepen. De arts heeft het gezet, zonder pijnbestrijding, want die was er niet meer. Haar gillen, ik hoor het nog steeds. En er was Habiba van elf jaar, ik heb haar geopereerd aan haar slokdarm, maar er was geen vloeibaar voedsel meer, ze is de hongerdood gestorven. En Zainab van zeven maanden, er was geen babyvoedsel meer, ook zij is van de honger doodgegaan. Ik kan doorgaan en doorgaan, ik heb zo veel gewonde en dode kinderen gezien.’
Gelukkig dat Mutsaers het beter weet dan een arts die dit soort taferelen gezien heeft.

Maar geen kwaad woord over die joden. Stel je toch eens voor.

Opgedonderd, die joden zijn daar in gaza werkelijk als beesten tekeer gegaan en dat heeft niets te maken met recht op verdediging van 7 oktober.

Opgetieft. En nu liggen ze ook weer continu heel de zaak te traineren met iran en vs deals.

Kutvolk. Maarja, dat mag allemaal niet gezegd en ik ben een vuile nazi. Koekoek.

Schiet nog wat kinderen dood. Mijn god.
De oude oude layout was veel beter!!
vosss is de naam,
pi_221144202
quote:
13s.gif Op donderdag 25 juni 2026 11:33 schreef vosss het volgende:

[..]
[..]
Gelukkig dat Mutsaers het beter weet dan een arts die dit soort taferelen gezien heeft.

Opgedonderd, die joden zijn daar in gaza werkelijk als beesten tekeer gegaan en dat heeft niets te maken met recht op verdediging van 7 oktober.

Opgetieft. En nu liggen ze ook weer continu heel de zaak te traineren met iran en vs deals.

Kutvolk. Maarja, dat mag allemaal niet gezegd en ik ben een vuile nazi. Koekoek.

:Z

Verder nog wat interessants te vertellen?

Verder weer geen woord over gewonde Hamasstrijders, beschietingen door Hamas zelf, etc.

Alsof er alleen maar kinderen en onschuldige burgers zijn gedood in Gaza. Het zal wel.
pi_221144221
quote:
0s.gif Op donderdag 25 juni 2026 11:44 schreef Mutsaers__78 het volgende:

Alsof er alleen maar kinderen en onschuldige burgers zijn gedood in Gaza. Het zal wel.
Nee er zaten ook een paar hamasterroristen tussen.

Zo gaat dat namelijk als je genocide pleegt. Dan zitten er altijd wel degene tussen die je eigenlijk wilde hebben.

En de rest noemen we dan collateral damage.
vosss is de naam,
pi_221144228
quote:
Dan ben ik maar een 'vuile nazi', ik weet van wat voor soort 'mensen' die term komt dus het doet me niets. Het ís kutvolk. en ik zal er nooit een vinger voor uitsteken. Ofja, 1 specifieke dan ^p^
pi_221144231
65.000 doden. Geschat. Werkelijke aantal waarschijnlijk veel hoger.

Dat staat in geen enkele verhouding tot die 1200 of wat was het dooie Israëlische.
vosss is de naam,
pi_221144259
quote:
0s.gif Op donderdag 25 juni 2026 11:49 schreef PurifieR het volgende:

[..]
Dan ben ik maar een 'vuile nazi', ik weet van wat voor soort 'mensen' die term komt dus het doet me niets. Het ís kutvolk. en ik zal er nooit een vinger voor uitsteken. Ofja, 1 specifieke dan ^p^
Jij bent openlijk een neonazi?

Hoe moet ik dat voor mij zien? Jij doet een Hitler groet en hebt Mein Kampf thuis staan?
pi_221144262
Dit is nog maar het topje van de ijsberg, wat er in Gaza gebeurt is en nog steeds op dagelijkse basis gaande is, is beyond imagination.
Gesterkt en met toestemming van de extremisten die momenteel in Israel aan de macht zijn, hebben ze in de praktijk carte blanche gekregen om op alles te schieten wat Palestijns is. Jonge IDF soldaten die filmpjes op sociale media delen waarin Palestijnse kinderen aan het knikkeren zijn en vervolgens als schietschijf worden gebruikt. Om vervolgens lachend in de camera te kijken, dan heb je het voor mij niet meer over menselijkheid, maar over pure evil in its highest form.
Het bewijs is gewoon overweldigend en er zal nog veel meer naar buiten komen vrees ik.
pi_221144267
quote:
0s.gif Op donderdag 25 juni 2026 11:56 schreef Ambtenaar030 het volgende:

[..]
Jij bent openlijk een neonazi?

Hoe moet ik dat voor mij zien? Jij doet een Hitler groet en hebt Mein Kampf thuis staan?
Jij leest ook alleen wat je wil lezen. Ik reageer niet meer op jou, troll.
pi_221144276
quote:
0s.gif Op donderdag 25 juni 2026 11:59 schreef PurifieR het volgende:

[..]
Jij leest ook alleen wat je wil lezen. Ik reageer niet meer op jou, troll.
Je schrijft zelf: "Dan ben ik maar een vuile nazi"?
pi_221144280
Troll topic.
“To destroy a people you must first sever their roots.”
pi_221144286
Ah, daar is de eerste genocideapologeet. Nu is het wachten op de aanvoerder ..
"Pools are perfect for holding water"
pi_221144312
quote:
0s.gif Op donderdag 25 juni 2026 12:04 schreef probeer het volgende:
Ah, daar is de eerste genocideapologeet. Nu is het wachten op de aanvoerder ..
Huh, nu pas? De eerste genocideapologeet is nog altijd topic starter.
pi_221144323
quote:
0s.gif Op donderdag 25 juni 2026 12:12 schreef Montagui het volgende:

[..]
Huh, nu pas? De eerste genocideapologeet is nog altijd topic starter.
Jij denkt dus dat de arts in kwestie liegt? Er zijn geen kinderen gedood door IDF soldaten?
pi_221144466
quote:
0s.gif Op donderdag 25 juni 2026 12:13 schreef Ambtenaar030 het volgende:

[..]
Jij denkt dus dat de arts in kwestie liegt? Er zijn geen kinderen gedood door IDF soldaten?
In een oorlog zijn ook kinderen slachtoffer. Dat is evident.
pi_221144544
quote:
0s.gif Op donderdag 25 juni 2026 12:26 schreef Montagui het volgende:

[..]
In welke oorlog worden kinderen in de geslachtdelen beschoten, worden ziekenhuizen getroffen, hulpverleners beschoten en begraven, wordt voedsel geweigerd en vernietigd en worden Palestijnen die er naar zoeken en rennen beschoten?
pi_221144562
quote:
0s.gif Op donderdag 25 juni 2026 11:57 schreef AFA2022 het volgende:
Dit is nog maar het topje van de ijsberg, wat er in Gaza gebeurt is en nog steeds op dagelijkse basis gaande is, is beyond imagination.
Gesterkt en met toestemming van de extremisten die momenteel in Israel aan de macht zijn, hebben ze in de praktijk carte blanche gekregen om op alles te schieten wat Palestijns is. Jonge IDF soldaten die filmpjes op sociale media delen waarin Palestijnse kinderen aan het knikkeren zijn en vervolgens als schietschijf worden gebruikt. Om vervolgens lachend in de camera te kijken, dan heb je het voor mij niet meer over menselijkheid, maar over pure evil in its highest form.
Het bewijs is gewoon overweldigend en er zal nog veel meer naar buiten komen vrees ik.
Ook Libanon inmiddels.
pi_221144591
quote:

[..]
quote:
In de Gazastrook werden twee jaar lang gemiddeld dertig kinderen per dag gedood, in de oorlog in Oekraïne is dat 0,7, tijdens de oorlog in Irak lag dat aantal op 0,6.
Dat is een factor 42,8 tot 50 x hoger.

:X
vosss is de naam,
pi_221144607
Waarom start jij geen topics over de vele misdaden die palestijnen en moslims hebben gepleegd tegen joden? :{
pi_221144613
quote:
19s.gif Op donderdag 25 juni 2026 12:38 schreef TwenteFC het volgende:
Waarom start jij geen topics over de vele misdaden die palestijnen en moslims hebben gepleegd tegen joden? :{
Wie zegt dat ik dat niet doe?

Niet iedereen opent selectief topics waar het onderwerp "migranten" zijn
pi_221144634
quote:
10s.gif Op donderdag 25 juni 2026 12:39 schreef Ambtenaar030 het volgende:

[..]

Jouw postgeschiedenis https://forum.fok.nl/user/history/512114
pi_221144644
quote:

[..]

Het is een topic over groep migranten die samen een groepsmoord plegen, het filmen voor content en 0 aandacht hebben voor het slachtoffer terwijl deze nog een tijd lag te creperen.

Dat is een topic waardig en er is niets aan gelogen.
  donderdag 25 juni 2026 @ 12:48:51 #26
140043 Isdatzo
Born in the echoes.
pi_221144688
quote:

[..]
Is het in een oorlog ook evident dat de burgerbevolking en hulpverleners worden aangevallen?

https://www.nrc.nl/nieuws(...)-in-libanon-a4929212
Huilen dan.
pi_221144702
quote:
7s.gif Op donderdag 25 juni 2026 11:47 schreef vosss het volgende:
genocide
Je speelplaats blijft hangen :O
pi_221144712
Wat een obsessie is dit toch voor sommige posters zeg.
pi_221144763
quote:

[..]
[..]

Ook nog iets te melden over hamas, hezbollah , taliban over over conflicten in de wereld waar onschuldige mensen/kinderen het slachtoffer zijn door, voornamelijk , islamitische terreurbewegingen?

Altijd weer ál die dekselse Joden die,het lijkt wel, overal de schuld van krijgen van het onrecht in de wereld....
Goh, waar kennen we dat van?
pi_221144785
quote:

[..]
Je posthistory.
pi_221144796
Schietoefeningen prima toch. Riepen ze 'pang-pang' richting de pallies?
pi_221144797
quote:
1s.gif Op donderdag 25 juni 2026 11:20 schreef Ambtenaar030 het volgende:
Denkt u dat het VN-rapport dat vandaag verschijnt verschil zal maken?
‘Ik heb de afgelopen jaren vaak met Britse politici gesproken, hen verteld wat ik in de Gazastrook heb gezien, daar heb meegemaakt. Ze hebben zich er niets van aangetrokken. De enige hoop die ik heb is dat politici de druk gaan voelen van de groeiende groep Britten die willen dat het beleid verandert. Dat hoop ik echt.’
quote:
0s.gif Op woensdag 24 juni 2026 15:51 schreef Peppert het volgende:
De onuitgesproken conclusie sinds de genocide in Gaza is dat regeringen (en grote delen van de bevolkingen) niet per definitie tegen massamoord en genocide zijn: het lijkt er eerder op dat hun houding afhangt van wie de daders en wie de slachtoffers zijn. Er rust nog wel een zeer zware taboe op om dat hardop te erkennen.

[ x ]
[..]

pi_221144805
quote:
7s.gif Op donderdag 25 juni 2026 12:48 schreef Isdatzo het volgende:

[..]
Is het in een oorlog ook evident dat de burgerbevolking en hulpverleners worden aangevallen?

Zijn deze mensen door Hamas aangeduid als burgers? Of door een onafhankelijk orgaan?
pi_221144812
quote:

[..]
[..]

Niet iedere Israelier is een Jood. Dat jij het gelijk hebt over 'die joden' zonder de feiten te kennen zegt een hoop. Ik wil je geen antisemiet noemen, maar je hebt net zoals veel users op dit forum wel alle schijn tegen.
pi_221144853
quote:
19s.gif Op donderdag 25 juni 2026 12:43 schreef TwenteFC het volgende:

[..]
Het is een topic over groep migranten die samen een groepsmoord plegen, het filmen voor content en 0 aandacht hebben voor het slachtoffer terwijl deze nog een tijd lag te creperen.

Dat is een topic waardig en er is niets aan gelogen.
Zeker. Maar omdat het migranten betreft geef je links de schuld van de instroom. Om vervolgens te negeren dat een 41 jarige Fransoos een 11 jarig meisje verkracht en vermoord heeft.
pi_221144867
quote:
0s.gif Op donderdag 25 juni 2026 13:06 schreef Peppert het volgende:

[..]
[..]

De Israelische versie van "wir habbe es nuch gewust"

In Turkije is de Armeense genocide ook nog steeds taboe.
pi_221144871
Sinds de stichting van dat land brengt dat volk de gruwelen uit het Oude Testament weer volledig tot leven.
pi_221144875
quote:
0s.gif Op donderdag 25 juni 2026 13:14 schreef Ambtenaar030 het volgende:

[..]
Zeker. Maar omdat het migranten betreft geef je links de schuld van de instroom. Om vervolgens te negeren dat een 41 jarige Fransoos een 11 jarig meisje verkracht en vermoord heeft.
Zoals meerdere malen gezegd het staat jou vrij om daarover een topic te starten, dan laat ik graag voor jou een reactie achter. Want het is helemaal niet de gotcha die jij denkt dat het is, wat ik daar ook al zei toen je dat topic expres ontregelde; ze mogen wat mij betreft voor dezelfde muur staan.
pi_221144878
Moet je wel snel wezen want ik moet zo weg. Anders moet je er nog lang op wachten ook :{
pi_221144880
quote:
0s.gif Op donderdag 25 juni 2026 13:16 schreef Ambtenaar030 het volgende:

[..]
De Israelische versie van "wir habbe es nuch gewust"

In Turkije is de Armeense genocide ook nog steeds taboe.
Eens, of misschien zelfs nog ernstiger: een vorm van 'stille' actieve steun. De politiek en media geven daar dan bewust geen ruchtbaarheid aan. Ik heb gelezen dat Keir Starmer en consorten betrokken zouden zijn bij de genocide in Gaza onder meer door regelmatig verkenningsvluchten boven Gaza uit te voeren vanaf de Britse militaire basis op Cyprus en de verzamelde informatie door te geven aan Tel Aviv.
  donderdag 25 juni 2026 @ 13:21:38 #41
433238 Tengano
Try not to think of me
pi_221144895
Wel even respect voor dat zoveelste stukje progagande "nieuwsartikel" }) met al zijn uitgebreidheid en waar tegelijkertijd nergens het woordje human shield in voorkomt.

Dat is best wel een kunst ^O^ mag je toch wel zeggen.
pi_221144899
Aaah het volgende gelogen topic :O
graag verwijderen
pi_221144901
Als Gaza niet islamitisch zou zijn, zouden moslims er dan een fuck om geven? :')

En als ze er al iets om geven, waarom gaan ze dan niet helpen? Het zijn toch allemaal broeders en zusters, of is dat alleen wanneer het uitkomt?
pi_221144910
quote:
19s.gif Op donderdag 25 juni 2026 13:18 schreef TwenteFC het volgende:

[..]
Zoals meerdere malen gezegd het staat jou vrij om daarover een topic te starten, dan laat ik graag voor jou een reactie achter. Want het is helemaal niet de gotcha die jij denkt dat het is, wat ik daar ook al zei toen je dat topic expres ontregelde; ze mogen wat mij betreft voor dezelfde muur staan.
Je moet wel een plaat voor je kop hebben als je door meerdere users wordt terecht gewezen nadat je je eigen topic liet ontsporen en links, buitenlanders en het WEF de schuld gaf.
pi_221144915
quote:
0s.gif Op donderdag 25 juni 2026 13:08 schreef Cruzinats het volgende:

[..]
Niet iedere Israelier is een Jood. Dat jij het gelijk hebt over 'die joden' zonder de feiten te kennen zegt een hoop. Ik wil je geen antisemiet noemen, maar je hebt net zoals veel users op dit forum wel alle schijn tegen.
Komkom, je snapt goed wat ik bedoel.

Zelfde als dat ik het heb over die kutbuitenlanders.

Dan weet je ook dat ik het alleen heb over diegene die kut zijn. Zegmaar de criminelen en verkrachters en onaangepasten en dergelijke en dat ik niet bedoel dat alle buitenlanders kut zijn.

Idem met dit.

Dus ja er zijn ook goede joden. Nou je zin?
Feit blijft echter wel dat ISRAËL als een beest tekeer is gegaan jn Gaza en nu ook in Libanon. Dat gaat werkelijk alle perken te buiten.
vosss is de naam,
pi_221144924
quote:
0s.gif Op donderdag 25 juni 2026 13:23 schreef Ambtenaar030 het volgende:

[..]
Je moet wel een plaat voor je kop hebben als je door meerdere users wordt terecht gewezen nadat je je eigen topic liet ontsporen en links, buitenlanders en het WEF de schuld gaf.
Jij reageert constant offtopic terwijl jij prima zelf een topic kan maken. Dat jij vervolgens dezelfde reacties blijft plaatsen dat ligt buiten mijn macht. Ik wijs je alleen op jouw vrijheden om zelf een topic te starten. Maar zo begaan ben jij dan toch weer niet.
pi_221144934
quote:
0s.gif Op donderdag 25 juni 2026 12:51 schreef Mutsaers__78 het volgende:

[..]
Je speelplaats blijft hangen :O
De trekkers van de geweren van IDF ook terwijl ze nog wat kinderen afslachten.

Maargoed, collateral damage, maakt niks uit toch
vosss is de naam,
pi_221144936
quote:
0s.gif Op donderdag 25 juni 2026 13:08 schreef Cruzinats het volgende:
Ik wil je geen antisemiet noemen, maar je hebt net zoals veel users op dit forum wel alle schijn tegen.
Gelukkig heeft dat woord geen enkele waarde meer. Dus het zal me jeuken of iemand me antisemiet noemt.
pi_221144941
De handicap van moslims is dat ze mogen verzinnen en liegen en zelfs moorden wat ze ook maar willen van hun geloof, zolang het maar tegen kafirs gericht is.

Slechts mentaal beperkte mensen trappen in deze Neonazistische onzin en fantasietjes.
graag verwijderen
pi_221144947
Hypocriet geneuzel. Dit soort zaken zijn in Afrika en China aan de orde van de dag, maar omdat dit christelijke of andere minderheden betreffen kraait er geen haan naar. Bepaalde contreien (m.n. progressieven) zitten vuistdiep in de aars van de radicale islam.
De uil van Minerva spreidt zijn vleugels bij 't vallen van de avond.
pi_221144953
quote:
11s.gif Op donderdag 25 juni 2026 13:22 schreef Koortsdroom het volgende:
Als Gaza niet islamitisch zou zijn, zouden moslims er dan een fuck om geven? :')

En als ze er al iets om geven, waarom gaan ze dan niet helpen? Het zijn toch allemaal broeders en zusters, of is dat alleen wanneer het uitkomt?
Veel Moslims in Moslim landen geven ook geen fuck. De extremisten zitten tegenwoordig meer in Europa dan in landen als Turkije, Marokko en SA hoor.
pi_221144958
quote:
7s.gif Op donderdag 25 juni 2026 13:28 schreef DeVerzamelaar het volgende:
Hypocriet geneuzel. Dit soort zaken zijn in Afrika en China aan de orde van de dag, maar omdat dit christelijke of andere minderheden betreffen kraait er geen haan naar. Bepaalde contreien (m.n. progressieven) zitten vuistdiep in de aars van de radicale islam.
Het grote gevaar van Dom Links.
graag verwijderen
  donderdag 25 juni 2026 @ 13:31:43 #53
504077 Zoddie
Merck toch hoe sterck
pi_221144962
quote:
0s.gif Op donderdag 25 juni 2026 13:30 schreef DobbyDobby het volgende:

[..]
Veel Moslims in Moslim landen geven ook geen fuck. De extremisten zitten tegenwoordig meer in Europa dan in landen als Turkije, Marokko en SA hoor.
Net als toen die westerse anti-palestijnen door Egypte trokken richting de grens en ze werden gestopt door de lokale bevolking in Egypte.
pi_221144969
quote:
7s.gif Op donderdag 25 juni 2026 13:28 schreef DeVerzamelaar het volgende:
Dat is wat mij ook het meeste stoort. Ze geven geen fuck om hun. Allemaal selectief.

Christenen worden in heel veel landen vermoord in naam van Allah. Maar nergens zie ik daar protesten voor. No Jews no news?
quote:
0s.gif Op donderdag 25 juni 2026 13:31 schreef Zoddie het volgende:

[..]
Net als toen die westerse anti-palestijnen door Egypte trokken richting de grens en ze werden gestopt door de lokale bevolking in Egypte.
Klopt. Zegt toch ook wel wat dat hun geen Palestijnen willen opvangen.
pi_221144970
quote:
0s.gif Op donderdag 25 juni 2026 13:30 schreef UitStraling het volgende:

[..]
Het ironische is dat wanneer moslims een flinke vinger in de pap krijgen, de saviours met progressieve waarden en uitingen het eerst zullen worden 'gepakt'.
pi_221144982
quote:
1s.gif Op donderdag 25 juni 2026 13:33 schreef DeVerzamelaar het volgende:

[..]
Het ironische is dat wanneer moslims een flinke vinger in de pap krijgen, de saviours met progressieve waarden en uitingen het eerst zullen worden 'gepakt'.
Ach, dan sterven ze tenminste in hun 'progressieve' harnas. Ik schuif ze daar graag voor naar voren.
pi_221144987
quote:
0s.gif Op donderdag 25 juni 2026 13:21 schreef UitStraling het volgende:
Aaah het volgende gelogen topic :O
Ach, gelogen? Het is een interpretatie van een arts. Overgenomen in een VN rapport.

De claim is zodanig ernstig dat daar duidelijk bewijzen voor moeten zijn, en opgevoerd in een rapport door een onafhankelijke bron.

Dat is dit 'rapport' duidelijk niet. En de VN is overduidelijk niet onpartijdig daar waar het Israël betreft.

Troll topic dus van een user die constant ageert tegen Israël en het opneemt voor terroristen die uit zijn op genocide.
pi_221144993
quote:
0s.gif Op donderdag 25 juni 2026 13:35 schreef PurifieR het volgende:

[..]
Ach, dan sterven ze tenminste in hun 'progressieve' harnas. Ik schuif ze daar graag voor naar voren.
Graag de dolle mina's uitruilen met vrouwen uit Iran.
pi_221144996
quote:
9s.gif Op donderdag 25 juni 2026 13:38 schreef DobbyDobby het volgende:

[..]
Zou ik een prima ruil vinden inderdaad.
  donderdag 25 juni 2026 @ 13:39:19 #60
433238 Tengano
Try not to think of me
pi_221144998
quote:
0s.gif Op donderdag 25 juni 2026 13:30 schreef UitStraling het volgende:
Ik zat gisteren nog even te denken wat het toch is met die twee; (woke?) links en het verbond met de islam. En volgens mij hebben ze inderdaad een bepaalde match. Zowel moslims als linkse mensen ontlenen er (narcistische? danwel emotionele) voeding aan als ze een slachtoffer kunnnen betichten van wat in hun ogen haram is. Op die manier vernederen ze het slachtoffer, maar tegelijkertijd voelt het voor hen dan dat ze boven komen drijven.

En je ziet dat ook hier. Mensen die er genoegdoening in vinden om "rechtse" mensen te veroordelen en voor nazi, racist en zulks uit te maken en voor hen allerlei boosaardige plannen in te vullen die ze wel zullen hebben, en op die manier zelf aan de "goede halal kant" komen te staan.

In feite zijn het een soort energy vampires.

Maar oh wee, als je kritiek op hen hebt.... :X

[ Bericht 1% gewijzigd door Tengano op 25-06-2026 13:45:54 ]
pi_221145003
quote:
0s.gif Op donderdag 25 juni 2026 13:35 schreef PurifieR het volgende:

[..]
Dan opeens wordt er wel een klemmend beroep gedaan op de boze blanke man.
pi_221145017
quote:

[..]

Verder weer geen woord over gewonde Hamasstrijders, beschietingen door Hamas zelf, etc.

De ontkennende Duitser in 46 zou ook zo geklonken hebben. Het niet gebeurd en als er wel wat gebeurd is zal het wel uitgelokt zijn. Ik snap echt niet dat je zo in de moslimhaat kan zitten dat borstvoedende kinderen doodgeschoten mogen worden want Hamas bestaat ook ofzo.
  donderdag 25 juni 2026 @ 13:42:55 #63
504077 Zoddie
Merck toch hoe sterck
pi_221145019
quote:
0s.gif Op donderdag 25 juni 2026 13:33 schreef DobbyDobby het volgende:

[..]
Dat is wat mij ook het meeste stoort. Ze geven geen fuck om hun. Allemaal selectief.

Christenen worden in heel veel landen vermoord in naam van Allah. Maar nergens zie ik daar protesten voor. No Jews no news?

Ik ben dan ook niet eens zozeer Pro-Israel, maar meer anti-pro-Palestijnen.

Het is zo duidelijk dat ze met propaganda zo zijn opgehitst, de pure schuimbekkende haat naar Israel toe is wel zo extreem, dat is zo ver van wat normaal zou zijn.
Geen enkel ander land heeft ooit zo'n haat gehad.
  donderdag 25 juni 2026 @ 13:44:19 #64
486544 RealistAtheist
Realistische Atheist
pi_221145026
quote:
0s.gif Op donderdag 25 juni 2026 12:31 schreef Ambtenaar030 het volgende:

[..]
In welke oorlog worden kinderen in de geslachtdelen beschoten, worden ziekenhuizen getroffen, hulpverleners beschoten en begraven, wordt voedsel geweigerd en vernietigd en worden Palestijnen die er naar zoeken en rennen beschoten?
Eeehhhh in zoveel oorlogen. Hoe denk je dat het er in Darfur aan toe gaat? Minstens net zo erg, en waarschijnlijk nog veel erger. Of in Jemen? Als je nu net doet alsof dit alleen in deze oorlog gebeurt dan heb je echt een gigantische plank voor je kop. Los van dat wat er in Iraël gebeurd erg is (dat ga ik zeker niet ontkennen), heb je al tegen de oorlog in Darfur en Jemen geprotesteerd?
  Redactie Frontpage donderdag 25 juni 2026 @ 13:44:32 #65
381571 crew  Stephan5
Primusch
pi_221145029
Wat een flauwekul dit. Dit schept geen goede basis voor een fatsoenlijke discussie. Brrr.
De haat spat er vanaf.
Ik hou niet van klussers. Boren, timmeren en schuren is uit den boze.
pi_221145038
quote:

[..]
quote:
0s.gif Op donderdag 25 juni 2026 13:39 schreef PurifieR het volgende:

[..]
Zou ik een prima ruil vinden inderdaad.
Gaaf man. De libs ownen door voor een groot deel zwaar gelovige moslim vrouwen te importeren.
pi_221145054
quote:
0s.gif Op donderdag 25 juni 2026 13:44 schreef Stephan5 het volgende:
Brrr.
De haat spat er vanaf.
Vind je het gek?

De moslims hebben nou niet echt hun best gedaan om zich geliefd te maken in het Westen, of wel? :X

pi_221145065
Dr. Maynard december 2025

twitter

Dr. Maynard juli 2025

twitter

Constant hetzelfde riedeltje. Daadwerkelijk bewijs? Ho maar.
  donderdag 25 juni 2026 @ 13:51:19 #69
486544 RealistAtheist
Realistische Atheist
pi_221145069
quote:
0s.gif Op donderdag 25 juni 2026 13:46 schreef Glazenmaker het volgende:

[..]
[..]
Gaaf man. De libs ownen door voor een groot deel zwaar gelovige moslim vrouwen te importeren.
:') in Iran is het grootste deel van het volk juist helemaal klaar met met die kutislam man. Zeker de jongeren en laat Iran nou een hele jonge bevolking hebben. Ik heb 10 keer liever vrijgevochten Iraanse dames hier dan "feministen" die de walgelijke vrouwonvriendelijke ideologie die islam heet tot in den treure blijven verdedigen. Ow en als we dan toch bezig zijn. Dan ook graag het merendeel van Turkse en Marokkaanse mannen in Nederland lekker daarheen exporteren. Dan krijgen die arme meisjes als Lale Gül waarvan er zovelen zijn in Nederland misschien ook eindelijk een keer een prettig leven.
  donderdag 25 juni 2026 @ 13:54:16 #70
433238 Tengano
Try not to think of me
pi_221145095
Hoor je ooit nog wel eens iemand dat die zielige Gazamensen met een groepje een vrouw aan het verkrachten waren en ondertussen haar borsten er af gesneden werden en toen iedereen zijn zak had geleegd ze werd afgeschoten.

Oh nee, Israel was de bad guy, dat is waar ook.
pi_221145097
quote:
0s.gif Op donderdag 25 juni 2026 13:42 schreef Glazenmaker het volgende:

[..]
De ontkennende Duitser in 46 zou ook zo geklonken hebben. Het niet gebeurd en als er wel wat gebeurd is zal het wel uitgelokt zijn. Ik snap echt niet dat je zo in de moslimhaat kan zitten dat borstvoedende kinderen doodgeschoten mogen worden want Hamas bestaat ook ofzo.
Wtf? Rot op met je insinuaties. :{

Serieus: rot op.
pi_221145105
quote:
7s.gif Op donderdag 25 juni 2026 13:26 schreef vosss het volgende:

[..]
De trekkers van de geweren van IDF ook terwijl ze nog wat kinderen afslachten.

Maargoed, collateral damage, maakt niks uit toch
pi_221145111
quote:
7s.gif Op donderdag 25 juni 2026 13:39 schreef DeVerzamelaar het volgende:

[..]
Dan opeens wordt er wel een klemmend beroep gedaan op de boze blanke man.
Deze boze Blanke man laat ze dan een specifieke vinger zien :)
pi_221145113
quote:
0s.gif Op donderdag 25 juni 2026 13:51 schreef RealistAtheist het volgende:

[..]
:') in Iran is het grootste deel van het volk juist helemaal klaar met met die kutislam man. Zeker de jongeren en laat Iran nou een hele jonge bevolking hebben. Ik heb 10 keer liever vrijgevochten Iraanse dames hier dan "feministen" die de walgelijke vrouwonvriendelijke ideologie die islam heet tot in den treure blijven verdedigen. Ow en als we dan toch bezig zijn. Dan ook graag het merendeel van Turkse en Marokkaanse mannen in Nederland lekker daarheen exporteren. Dan krijgen die arme meisjes als Lale Gül waarvan er zoveel zijn misschien ook eindelijk een keer een prettig leven.
Bla bla wij hebben geen idee hoe het echt zit, maar dat er zwaar gelovigen zijn is wel zeker. En ja ik heb ook de beelden gezien uit Teheran waarin mensen vrij rondlopen en ik heb ook de interviews gezien met gevluchte mensen die vrijheid wilden. De meeste mensen wonen echter niet in Teheran en die stad is zo groot dat het 2km verderop zomaar een ander sfeertje kan hebben. En gevluchte mensen selecteren zichzelf ook al uit natuurlijk. Als je het regime awesome vindt, kom je niet snel in westerse media, want je woont in Iran.
  donderdag 25 juni 2026 @ 13:56:17 #75
433238 Tengano
Try not to think of me
pi_221145118
quote:
0s.gif Op donderdag 25 juni 2026 13:54 schreef Mutsaers__78 het volgende:

[..]

Precies wat ik net zei.

quote:
En je ziet dat ook hier. Mensen die er genoegdoening in vinden om "rechtse" mensen te veroordelen en voor nazi, racist en zulks uit te maken en voor hen allerlei boosaardige plannen in te vullen die ze wel zullen hebben,
pi_221145119
Geen topic, valt mij toch tegen van TS.
pi_221145121
quote:
0s.gif Op donderdag 25 juni 2026 13:54 schreef Tengano het volgende:
Hoor je ooit nog wel eens iemand dat die zielige Gazamensen met een groepje een vrouw aan het verkrachten waren en ondertussen haar borsten er af gesneden werden en toen iedereen zijn zak had geleegd ze werd afgeschoten.

Oh nee, Israel was de bad guy, dat is waar ook.
Best wel vaak.
  donderdag 25 juni 2026 @ 13:57:26 #78
433238 Tengano
Try not to think of me
pi_221145129
quote:
0s.gif Op donderdag 25 juni 2026 13:56 schreef Glazenmaker het volgende:

[..]
Best wel vaak.
Wanneer heb jij dat voor het laatst te berde gebracht dan?
pi_221145194
Is het nou echt zo moeilijk voor de ontkenners hier om toe te geven dat dit soort verschrikkelijke dingen gebeuren? Je kunt toch niet om de feiten heen. En als je het conflict een beetje kent, begrijp je hoe wrang het ook klinkt waarom mensen tot dit soort daden in staat zijn.

Zowel onder de Israeliers als de Palestijnen wordt er vanaf de geboorte met de paplepel ingegoten dat de tegenpartij evil is en dus dood mag, no exeption. Met extremisten aan de macht die je ook nog even laten denken dat je heel goed bezig bent als je de tegenpartij vermoord, maakt niet uit jong oud, no problem, you are doing the right thing. Je komt thuis krijgt ook nog eens schouderklopjes van iedereen en misschien wel een onderscheiding, dat is de realiteit.
Kortom je hebt geen artikel of iets dergelijks nodig om te kunnen concluderen dat zulke dingen daar aan de orde van de dag zijn.
pi_221145199
quote:
0s.gif Op donderdag 25 juni 2026 13:57 schreef Tengano het volgende:

[..]
Wanneer heb jij dat voor het laatst te berde gebracht dan?
Zal wel een paar maanden terug zijn toen we de verkrachtingen door de IDF aan het bespreken waren. Ik had het radicale standpunt dat de ene verkrachting de andere niet rechtvaardigt en Israel wappies waren daar boos over.
pi_221145229
quote:
0s.gif Op donderdag 25 juni 2026 13:39 schreef Tengano het volgende:

[..]
Ik zat gisteren nog even te denken wat het toch is met die twee; (woke?) links en het verbond met de islam. En volgens mij hebben ze inderdaad een bepaalde match. Zowel moslims als linkse mensen ontlenen er (narcistische? danwel emotionele) voeding aan als ze een slachtoffer kunnnen betichten van wat in hun ogen haram is. Op die manier vernederen ze het slachtoffer, maar tegelijkertijd voelt het voor hen dan dat ze boven komen drijven.

En je ziet dat ook hier. Mensen die er genoegdoening in vinden om "rechtse" mensen te veroordelen en voor nazi, racist en zulks uit te maken en voor hen allerlei boosaardige plannen in te vullen die ze wel zullen hebben, en op die manier zelf aan de "goede halal kant" komen te staan.

In feite zijn het een soort energy vampires.

Maar oh wee, als je kritiek op hen hebt.... :X
De twee groepjes kunnen allebei niet meekomen en bengelen onderaan een hele hoop lijstjes.
graag verwijderen
pi_221145236
quote:
0s.gif Op donderdag 25 juni 2026 14:06 schreef AFA2022 het volgende:
Zowel onder de Israeliers als de Palestijnen wordt er vanaf de geboorte met de paplepel ingegoten dat de tegenpartij evil is en dus dood mag, no exeption. Met extremisten aan de macht die je ook nog even laten denken dat je heel goed bezig bent als je de tegenpartij vermoord, maakt niet uit jong oud, no problem, you are doing the right thing.
Ik denk dat het wel meevalt. Er is daar wel veel angst propaganda. Voor de Palestijnen door Israel als bezetter en koloniale macht met gewelddadige neokolonisten op de Westbank. De Israeliers met de Holocaust in het verleden dat gebruikt wordt om hun macht naast de bijbel en thora te vergroten en illegaal grondgebied te annexeren en de Palestijnen met geweld te verdrijven.

Israel doet gewoon wat de Duitsers deden tijdens de Holocaust.
pi_221145246
quote:
0s.gif Op donderdag 25 juni 2026 14:07 schreef Glazenmaker het volgende:

[..]
Zal wel een paar maanden terug zijn toen we de verkrachtingen door de IDF aan het bespreken waren. Ik had het radicale standpunt dat de ene verkrachting de andere niet rechtvaardigt en Israel wappies waren daar boos over.
En hierom mag jij eigenlijk niet in de buurt van vrouwen komen.
graag verwijderen
  donderdag 25 juni 2026 @ 14:13:38 #84
129292 LXIV
Cultuurmoslim
pi_221145252
Het ergste als Nederlander vind ik nog het nauwelijks hoorbare protest van de regering en het blijven steunen van Israël zelf.
The End Times are wild
pi_221145253
quote:
0s.gif Op donderdag 25 juni 2026 14:06 schreef AFA2022 het volgende:
Is het nou echt zo moeilijk voor de ontkenners hier om toe te geven dat dit soort verschrikkelijke dingen gebeuren?
Niemand ontkent dat er verschrikkelijke dingen gebeuren, ook vanuit Israëlische zijde.

Het gaat er in dit topic om dat de IDF door een arts, overgenomen door de VN, gedemoniseerd wordt zonder daadwerkelijk bewijs te leveren.

Waarom start je zo'n topic? Omdat je zelf volledig achter het demoniseren van alles wat met Israël te maken heeft. De kracht van herhaling.

Hier bv 'een link' naar het onderuit halen van dat 'rapport'.

twitter
pi_221145266
quote:
0s.gif Op donderdag 25 juni 2026 14:13 schreef LXIV het volgende:
Het ergste als Nederlander vind ik nog het nauwelijks hoorbare protest van de regering en het blijven steunen van Israël zelf.
Nederlandse commando's gaan binnenkort op Hezbollah jagen, eindelijk zeg.
graag verwijderen
  donderdag 25 juni 2026 @ 14:15:32 #87
129292 LXIV
Cultuurmoslim
pi_221145268
quote:
0s.gif Op donderdag 25 juni 2026 13:49 schreef Koortsdroom het volgende:

[..]
Vind je het gek?

De moslims hebben nou niet echt hun best gedaan om zich geliefd te maken in het Westen, of wel? :X

[ afbeelding ]
Dat heeft niet direct met Gaza te maken. Bovendien zijn het toch echt de Europeanen die zichzelf massaal laten vervangen.
The End Times are wild
pi_221145277
quote:
0s.gif Op donderdag 25 juni 2026 13:56 schreef Tengano het volgende:

[..]
Precies wat ik net zei.
[..]

Het is rechts dat een genocidale macht als Israel steunt
Het is rechts dat dictators als Putin (FvD), Netanyahu (Wilders) en Trump (Yesilgoz) steunt
Het is rechts dat tijdens een pandemie scheldt op D66 brrr lockdown, WEF, "laat de 50"ers maar lijden aan corona" - Marianne Zwagerman (oprichter omroep Powned)

Om vervolgens te klagen over oorlogsvluchtelingen, weinig vertrouwen in de maatschappij en een niet werkende overheid
pi_221145293
quote:
0s.gif Op donderdag 25 juni 2026 13:55 schreef Glazenmaker het volgende:

[..]
Bla bla wij hebben geen idee hoe het echt zit, maar dat er zwaar gelovigen zijn is wel zeker. En ja ik heb ook de beelden gezien uit Teheran waarin mensen vrij rondlopen en ik heb ook de interviews gezien met gevluchte mensen die vrijheid wilden. De meeste mensen wonen echter niet in Teheran en die stad is zo groot dat het 2km verderop zomaar een ander sfeertje kan hebben. En gevluchte mensen selecteren zichzelf ook al uit natuurlijk. Als je het regime awesome vindt, kom je niet snel in westerse media, want je woont in Iran.
Het is allemaal angst/propaganda.

Zelfs de Nos spreekt van "regime" en "de oorlog in het Midden-Oosten"

Met dat soort media in het Westen, heb je geen media nodig.

En Trump en Netanyahu gaan er ook nog mee wegkomen, het zal mij niet verbazen als de democraten na de verkiezingen in november maar al te graag met Trump willen samenwerken
  donderdag 25 juni 2026 @ 14:18:33 #90
331899 Irmak_Spermabak
Kwak in mijn smoelwerk
pi_221145295
Maar het is echt GEEN genocide hoor, nee nee!
Blaf me vol
  donderdag 25 juni 2026 @ 14:20:52 #91
129292 LXIV
Cultuurmoslim
pi_221145310
quote:
0s.gif Op donderdag 25 juni 2026 14:15 schreef UitStraling het volgende:

[..]
Nederlandse commando's gaan binnenkort op Hezbollah jagen, eindelijk zeg.
Gaat niet gebeuren
The End Times are wild
pi_221145312
quote:
1s.gif Op donderdag 25 juni 2026 13:51 schreef RealistAtheist het volgende:

[..]
:') in Iran is het grootste deel van het volk juist helemaal klaar met met die kutislam man. Zeker de jongeren en laat Iran nou een hele jonge bevolking hebben. Ik heb 10 keer liever vrijgevochten Iraanse dames hier dan "feministen" die de walgelijke vrouwonvriendelijke ideologie die islam heet tot in den treure blijven verdedigen. Ow en als we dan toch bezig zijn. Dan ook graag het merendeel van Turkse en Marokkaanse mannen in Nederland lekker daarheen exporteren. Dan krijgen die arme meisjes als Lale Gül waarvan er zovelen zijn in Nederland misschien ook eindelijk een keer een prettig leven.
_O-

Het is wel een ontzettende parodie als je jezelf een feminist en vrijheidsstrijder van Iran waant.

Om vervolgens te vergeten dat hij twee jaar geleden een linkse politica helemaal de huid vol schold

quote:
1s.gif Op donderdag 4 juli 2024 19:43 schreef RealistAtheist het volgende:
Die Lahlah is zo ziekelijk geïndoctrineerd vanaf kleins af aan dat ze niet eens meer door heeft dat het dragen van dat debiele hoofddoekje alles behalve een vrije keus is. :') echt wat een schertsvertoning. Ga eens praten met de vrouwen in Iran domme achterlijke muts. Ik kots op onderdanige kruipers als jou. :r

100x meer respect voor Lale Gül.
pi_221145313
quote:
0s.gif Op donderdag 25 juni 2026 14:15 schreef LXIV het volgende:

[..]
Dat heeft niet direct met Gaza te maken. Bovendien zijn het toch echt de Europeanen die zichzelf massaal laten vervangen.
:') _!
graag verwijderen
pi_221145326
quote:
0s.gif Op donderdag 25 juni 2026 14:13 schreef Montagui het volgende:

[..]
Niemand ontkent dat er verschrikkelijke dingen gebeuren, ook vanuit Israëlische zijde.

Het gaat er in dit topic om dat de IDF door een arts, overgenomen door de VN, gedemoniseerd wordt zonder daadwerkelijk bewijs te leveren.

Waarom start je zo'n topic? Omdat je zelf volledig achter het demoniseren van alles wat met Israël te maken heeft. De kracht van herhaling.

[ x ]
De kern van het verhaal is dat er onnodig en op grote schaal kinderen worden vermoord en zoals ik al zei, is welk artikel dan ook daaraan ondergeschikt als je het conflict een beetje kent. De regio heeft een change of mindset nodig, alleen dan is het nog te redden.
  donderdag 25 juni 2026 @ 14:24:05 #95
433238 Tengano
Try not to think of me
pi_221145335
Nog maar een poging wagen dan. Wellicht dat er toch nog wat mensen wakker worden.

Bekijk deze YouTube-video
pi_221145357
quote:
0s.gif Op donderdag 25 juni 2026 13:36 schreef Montagui het volgende:

[..]
Ach, gelogen? Het is een interpretatie van een arts. Overgenomen in een VN rapport.

De claim is zodanig ernstig dat daar duidelijk bewijzen voor moeten zijn, en opgevoerd in een rapport door een onafhankelijke bron.

Dat is dit 'rapport' duidelijk niet. En de VN is overduidelijk niet onpartijdig daar waar het Israël betreft.

Troll topic dus van een user die constant ageert tegen Israël en het opneemt voor terroristen die uit zijn op genocide.
Dit vind ik zo jammer.

Je was bezig met een inhoudelijk debat. Je wordt terecht gewezen en vervolgens negeer je de reacties en ga je op UitStraling die het volledig met je eens is het debat verder.

Dat vind ik dus ontzettend slap! Als jij achter je eigen woord staat, dan verdedig je ze ook tegen mensen die het niet met je eens zijn.

Dan ga je niet als een kind naar mama toe want van papa krijg je geen ja. Heel erg kinderachtig!
pi_221145363
quote:

[..]
Ahhh duidelijk, jij wilt mensen waar je het niet mee eens bent deporteren.

Was er maar een woord voor. :)
pi_221145372
quote:
0s.gif Op donderdag 25 juni 2026 13:49 schreef Koortsdroom het volgende:

[..]
Vind je het gek?

[ afbeelding ]
Wauw een plaatje van Feestboek. Moet vast waar zijn. :)

Anekdotisch bewijs is altijd de doodsteek van intellectualisme
pi_221145379
quote:
0s.gif Op donderdag 25 juni 2026 13:50 schreef Montagui het volgende:

[ x ]

Dr. Maynard juli 2025

[ x ]

Dus opnieuw de vraag die ik eerder stelde en waar jij geen antwoord op gaf.

Liegt deze man?
pi_221145382
quote:
0s.gif Op donderdag 25 juni 2026 14:13 schreef UitStraling het volgende:

[..]
Stukje projectie? Waarom zou je een random user beschuldigen van verkrachting?
  donderdag 25 juni 2026 @ 14:31:02 #101
433238 Tengano
Try not to think of me
pi_221145383
quote:
0s.gif Op donderdag 25 juni 2026 14:29 schreef Ambtenaar030 het volgende:

Hoe tof vindt jij jezelf op een schaal van 1 op 10?
pi_221145387
quote:
0s.gif Op donderdag 25 juni 2026 14:24 schreef Tengano het volgende:
Nog maar een poging wagen dan. Wellicht dat er toch nog wat mensen wakker worden.

JNS het spreekbuis van IDF en extremisten...

Btw ze doen me denken aan _O-
pi_221145390
quote:

[..]

[ x ]
Altijd mooi als een random Twitteraar effe een officieel rapport van de VN onderuit haalt, want ongetwijfeld heeft deze random twitteraar er meer kijk op dan de experts.

Net zoals Willem Engel beter was in virologie dan Jaap van Dissel!
  donderdag 25 juni 2026 @ 14:32:18 #104
433238 Tengano
Try not to think of me
pi_221145391
quote:
0s.gif Op donderdag 25 juni 2026 14:31 schreef AFA2022 het volgende:

[..]
JNS het spreekbuis van IDF en extremisten...

Btw ze doen me denken aan _O-
Duidelijk niet gekeken dus en geluisterd naar de boodschap. Kenmerkend voor dit type "critici".

- Wie zich nergens in verdiept, blijft aan de oppervlakte. -
pi_221145399
quote:
0s.gif Op donderdag 25 juni 2026 14:31 schreef Tengano het volgende:

[..]
Hoe tof vindt jij jezelf op een schaal van 1 op 10?
Op dit soort kinderachtige vragen wens ik geen antwoord te geven. Dit is een beetje wappie niveau Baudet die vraagt aan Rutte of hij ooit gehuild heeft.
pi_221145401
quote:
0s.gif Op donderdag 25 juni 2026 14:12 schreef Ambtenaar030 het volgende:

[..]
Ik denk dat het wel meevalt.
Ok, stop maar.
Onze ambtenaar weet het wel...

quote:
Israel doet gewoon wat de Duitsers deden tijdens de Holocaust.
Echt?
Wat?
Koekoek...
:')

Oh,en hoe verklaar je die 100duizenden palestijnen die in Israël wonen dan?
pi_221145411
quote:
0s.gif Op donderdag 25 juni 2026 14:29 schreef Ambtenaar030 het volgende:

[..]

Watteh? Heb je het nu over anekdotisch bewijs? De OP is daar een schoolvoorbeeld van.
  donderdag 25 juni 2026 @ 14:34:52 #108
433238 Tengano
Try not to think of me
pi_221145412
quote:
0s.gif Op donderdag 25 juni 2026 14:33 schreef Ambtenaar030 het volgende:
Op dit soort kinderachtige vragen wens ik geen antwoord te geven. Dit is een beetje wappie niveau Baudet die vraagt aan Rutte of hij ooit gehuild heeft.
Je bent er niet trots op blijkbaar. Duidelijk antwoord.

En ik begrijp nu ook beter waar je projectie vandaan komt en waarom je hier zo neerbuigend tekeer gaat.
pi_221145417
quote:
0s.gif Op donderdag 25 juni 2026 14:34 schreef Montagui het volgende:

[..]
Watteh? Heb je het nu over anekdotisch bewijs? De OP is daar een schoolvoorbeeld van.
Zeker. Wel onderbouwd op basis van andere rapporteren. Maar die zal jij ook wel negeren.
pi_221145461
quote:
0s.gif Op donderdag 25 juni 2026 14:32 schreef Tengano het volgende:

[..]
Duidelijk niet gekeken dus en geluisterd naar de boodschap. Kenmerkend voor dit type "critici".

- Wie zich nergens in verdiept, blijft aan de oppervlakte. -
Je bedoelt de populariserende Israelische propaganda, waarin Israel zichzelf neerzet als het eeuwige slachtoffer en moslims worden afgeschilderd als een direct gevaar voor de hele wereld? Give me a break. Begin alsjeblieft niet opnieuw met dat verhaal. Zoals ik al zei, ik ken die channel, het is pure propaganda. En op je laatste zin ga ik maar niet eens in.

Vond je niet dat ze op dat wijf van Married with Children leek?
pi_221145467
quote:
0s.gif Op donderdag 25 juni 2026 13:54 schreef Mutsaers__78 het volgende:

[..]

Zelf lekker insinueren dat random Palestijnse kinderen de dood verdienden en de VN alleen maar liegt, maar oh wee als iemand daarom een insinuatie over jou maakt. Dat is niet leuk!
pi_221145470
quote:
0s.gif Op donderdag 25 juni 2026 14:13 schreef UitStraling het volgende:

[..]
En jij niet bij kinderen.
  donderdag 25 juni 2026 @ 14:46:47 #113
433238 Tengano
Try not to think of me
pi_221145472
quote:
0s.gif Op donderdag 25 juni 2026 14:44 schreef AFA2022 het volgende:
Je bedoelt de populariserende Israelische propaganda, waarin Israel zichzelf neerzet als het eeuwige slachtoffer en moslims worden afgeschilderd als een direct gevaar voor de hele wereld? Give me a break. Begin alsjeblieft niet opnieuw met dat verhaal. Zoals ik al zei, ik ken die channel, het is pure propaganda. En op je laatste zin ga ik maar niet eens in.

Jij gelooft zeker ook dat de profeet een hele vredige man was.
pi_221145473
quote:

[..]
Je bedoelt de populariserende Israelische propaganda, waarin Israel zichzelf neerzet als het eeuwige slachtoffer en moslims worden afgeschilderd als een direct gevaar voor de hele wereld?
Je weet dat er heel veel Moslims in Israel leven he? Dus lijkt mij sterk dat ze dat zeggen.
pi_221145474
Oh ja, vergeten op 'stop volgen' te drukken.
pi_221145494
quote:

[..]

Het is simpelheid in optima forma. Een oorlog willen die niet van jou is terwijl Iran de Straat van Hormuz sluit en hun buurlanden aanvalt waardoor Europa (dat als enige continent geen olie produceert) als eerste ervan zal merken. Over een tijd komt de EU in een ernstige economische crisis omdat de oliereserves op zijn en naar gas deze winter mogen we helemaal fluiten omdat de infrastructuur in Qatar kapot is en de reserves op een ongekend laag niveau.

Kunnen rechtse mensen weer gaan vechten om Groningen en iedereen behalve hunzelf de schuld geven
  donderdag 25 juni 2026 @ 14:59:24 #117
129292 LXIV
Cultuurmoslim
pi_221145542
quote:
0s.gif Op donderdag 25 juni 2026 14:21 schreef UitStraling het volgende:

[..]
:') _!
Ja. Het is niet zo dat ze ons hier veroverd hebben of dat het de moslims zijn die Nederlanders verplichten minder kinderen te hebben
The End Times are wild
pi_221145575
quote:
0s.gif Op donderdag 25 juni 2026 14:45 schreef Glazenmaker het volgende:

[..]
Zelf lekker insinueren dat random Palestijnse kinderen de dood verdienden en de VN alleen maar liegt, maar oh wee als iemand daarom een insinuatie over jou maakt. Dat is niet leuk!
Waar oh waar beweer ik #!@$@ ddat Palestijnse kinderen de dood verdienden??

Quoot mij !@#$#@ even letterlijk. Laat !@#$#$!@ zien waar ik dat beweerde.

En kun je dat niet? Excuses graag.

Met je !@#$!@# insinuaties. Het enige waar je gelijk in hebt, is dat ik vind dat de VN een groep leugenaars zijn geworden.
pi_221145581
quote:
0s.gif Op donderdag 25 juni 2026 14:46 schreef DobbyDobby het volgende:

[..]
Je weet dat er heel veel Moslims in Israel leven he? Dus lijkt mij sterk dat ze dat zeggen.
Heb je uberhaupt dat JNS clipje geluisterd? In Marokko en Tunesië wonen ook Joodse mensen met veel plezier, zoals het hoort.
pi_221145588
quote:
0s.gif Op donderdag 25 juni 2026 15:05 schreef Mutsaers__78 het volgende:

[..]
Waar oh waar beweer ik #!@$@ ddat Palestijnse kinderen de dood verdienden??

Quoot mij !@#$#@ even letterlijk. Laat !@#$#$!@ zien waar ik dat beweerde.

En kun je dat niet? Excuses graag.

Met je !@#$!@# insinuaties. Het enige waar je gelijk in hebt, is dat ik vind dat de VN een groep leugenaars zijn geworden.
Waarom blijf je zo doorgaan over Palestijnse kinderen. Waarom geen woord over de joodse kinderen op oktober 7 en die nu nog dagelijks bang moeten zijn voor drones?
pi_221145593
@Ambtenaar030 vindt reageren op sommige posts blijkbaar te lastig...

Past natuurlijk niet in zijn straatje...

_O-
pi_221145612
[dubbel]

[ Bericht 63% gewijzigd door Mutsaers__78 op 25-06-2026 15:35:26 ]
pi_221145613
quote:
0s.gif Op donderdag 25 juni 2026 15:07 schreef Glazenmaker het volgende:
Waarom blijf je zo doorgaan over Palestijnse kinderen. Waarom geen woord over de joodse kinderen op oktober 7 en die nu nog dagelijks bang moeten zijn voor drones?
Quoot mij. Ik daag je uit: quoot mij.

Zo niet, ben je voor mij afgedaan. Ik had je op een aantal gebieden best hoog zitten, maar dat is dan als sneeuw voor de zon verdwenen.

Dus doe een poging: quoot mij waarbij ik beweer dat de Palestijnse kinderen de dood verdienden. Quoot mij.
pi_221145632
quote:
0s.gif Op donderdag 25 juni 2026 14:49 schreef Ambtenaar030 het volgende:

Europa (dat als enige continent geen olie produceert) als eerste ervan zal merken.
Hahahahaha..
_O-
pi_221145641
quote:
0s.gif Op donderdag 25 juni 2026 15:17 schreef Toine51 het volgende:

[..]
Hahahahaha..
_O-
Daar was Ambtenaartje iets te enthousiast in zijn anti-Westerse rant. Oeps.
pi_221145682
quote:
0s.gif Op donderdag 25 juni 2026 14:35 schreef Ambtenaar030 het volgende:

[..]
Zeker. Wel onderbouwd op basis van andere rapporteren. Maar die zal jij ook wel negeren.
Ik kan ook wel een rapport opstellen met 'mijn anekdoties bewijs'.

Daadwerkelijk bewijs is blijkbaar niet nodig. Zeker als het gaat om een dergelijk walgelijke claim mag ik daar graag daadwerkelijk bewijs van willen zien.

Verder negeer je de kritiek op het ontbreken van bewijs zelf gevoeglijk ook. De arts beweert, en dat is voor jou al voldoende.

Zieke tijden waarin we nu leven.
  donderdag 25 juni 2026 @ 15:24:41 #128
486544 RealistAtheist
Realistische Atheist
pi_221145690
quote:
0s.gif Op donderdag 25 juni 2026 14:21 schreef Ambtenaar030 het volgende:

[..]
_O-

Het is wel een ontzettende parodie als je jezelf een feminist en vrijheidsstrijder van Iran waant.

Om vervolgens te vergeten dat hij twee jaar geleden een linkse politica helemaal de huid vol schold
[..]

Denk je nu echt dat je een punt maakt? De meeste Turkse/Marokkaanse meisjes willen helemaal niet als een ingepakte pinguïn over straat. Dat neemt niet weg dat er altijd een extreem kleine minderheid aan mafklappers als lahlah zijn die dit wel willen en het liefst dit opleggen aan andere vrouwen. Juist door de ziekelijke dwang vanuit familie/omgeving weg te nemen door die walgelijke muzelmannen weg te sturen krijgen die meisjes misschien eindelijk een kans om zichzelf te zijn. En ontstaan er minder mafklappers als lahlah.

Maar goed ik laat me nu toch weer verleiden om met een moslim te praten. Dat werkt niet. Zelfreflectie is niet jullie sterkste punt. :')
pi_221145770
quote:
0s.gif Op donderdag 25 juni 2026 15:06 schreef AFA2022 het volgende:

[..]
Heb je uberhaupt dat JNS clipje geluisterd? In Marokko en Tunesië wonen ook Joodse mensen met veel plezier, zoals het hoort.
Dat is nog geen half % in Marokko. Hoe kun je dat nout vergelijken met de enorme Moslim gemeenschap in Israel.

Filmpje niet gezien, dus ik geloof je dan maar op je woord.
  donderdag 25 juni 2026 @ 15:36:13 #130
433238 Tengano
Try not to think of me
pi_221145786
quote:
0s.gif Op donderdag 25 juni 2026 15:06 schreef AFA2022 het volgende:
Zelfs in Engeland wonen er Joodse mensen. Af en toe worden er een paar afgeslacht, maar de meesten voelen zich volkomen veilig en geaccepteerd. Ik snap zelf ook al die negativiteit over de islam niet hoor.

pi_221145815
quote:
0s.gif Op donderdag 25 juni 2026 15:36 schreef Tengano het volgende:

[..]
Zelfs in Engeland wonen er Joodse mensen. Af en toe worden er een paar afgeslacht, maar de meesten voelen zich volkomen veilig en geaccepteerd. Ik snap zelf ook al die negativiteit over de islam niet hoor.

HeEfT op FaCeBoOk gestaan incoming reacties. :O ;( Allemaal fake news volgens de ''deskundigen''. Nothing to see. En waag het woord demografische verandering/omvolking niet te gebruiken!
  donderdag 25 juni 2026 @ 15:46:14 #132
433238 Tengano
Try not to think of me
pi_221145833
quote:
0s.gif Op donderdag 25 juni 2026 15:42 schreef DobbyDobby het volgende:

[..]
HeEfT op FaCeBoOk gestaan incoming reacties. :O ;( Allemaal fake news volgens de ''deskundigen''. Nothing to see. En waag het woord demografische verandering/omvolking niet te gebruiken!
"If Islam is the final revelation... then why isn't it working?" Douglas Murray
  donderdag 25 juni 2026 @ 15:49:47 #133
6253 HeatWave
Apex Predator
pi_221145853
quote:
0s.gif Op donderdag 25 juni 2026 15:42 schreef DobbyDobby het volgende:

[..]
Staat gewoon allemaal in het webcarescript van het moslimbroederschap :').

Ironisch omdat ze zelf helemaal geen mening hebben natuurlijk, alleen wat ze is opgedragen vanuit de koran aangevuld met de wijze haatlessen in de moskee :').
A gentle wave of heat flows over the FOK! forum
Get woke, go broke!
  donderdag 25 juni 2026 @ 15:57:20 #134
433238 Tengano
Try not to think of me
pi_221145903
quote:
10s.gif Op donderdag 25 juni 2026 15:49 schreef HeatWave het volgende:
Staat gewoon allemaal in het webcarescript van het moslimbroederschap :').

Ironisch omdat ze zelf helemaal geen mening hebben natuurlijk, alleen wat ze is opgedragen vanuit de koran aangevuld met de wijze haatlessen in de moskee :').
But if Islam is "the best law in the World", why did they leave their Muslim country?
  donderdag 25 juni 2026 @ 15:58:54 #135
6253 HeatWave
Apex Predator
pi_221145917
quote:
0s.gif Op donderdag 25 juni 2026 15:57 schreef Tengano het volgende:

[..]
But if Islam is "the best law in the World", why did they leave their Muslim country?
Omdat de islam maar 1 doel voor ogen heeft, al 1400 jaar, de hele wereld, gedwongen met geweld, islamitisch maken.

Alleen hebben ze in het westen niet eens geweld nodig deze keer, met dank aan de welbekende useful idiots :').
A gentle wave of heat flows over the FOK! forum
Get woke, go broke!
pi_221145925
quote:
0s.gif Op donderdag 25 juni 2026 15:57 schreef Tengano het volgende:

[..]
Nouja als echte vluchteling kan ik dat nog begrijpen. De betere vraag is, waarom niet naar een veilig Moslim land? Daar had West-Europa ook veel meer op moeten sturen/ afspraken mee maken. Maar waarom zouden ze eens wat logisch doen.
pi_221145933
Een topic over de misdaden van Israël wordt weer door de usual suspects gekaapt en omgebogen naar onderbuikgevoelens over moslims en de islam in de EU.
  donderdag 25 juni 2026 @ 16:01:48 #138
433238 Tengano
Try not to think of me
pi_221145938
quote:
14s.gif Op donderdag 25 juni 2026 15:58 schreef HeatWave het volgende:
Omdat de islam maar 1 doel voor ogen heeft, al 1400 jaar, de hele wereld, gedwongen met geweld, islamitisch maken.

Alleen hebben ze in het westen niet eens geweld nodig deze keer, met dank aan de welbekende useful idiots :').
Dit keer wordt de islamitische overname uit vrije wil door het Westen gefund en gesubsidieerd.

#koekoek
#crazyhenkie
pi_221145949
quote:
0s.gif Op donderdag 25 juni 2026 16:01 schreef Tengano het volgende:

[..]
Dit keer wordt de islamitische overname uit vrije wil door het Westen gefund en gesubsidieerd.

#koekoek
#crazyhenkie
Geen kogel hoeven ze te gebruiken. Slimme jongens.
  donderdag 25 juni 2026 @ 16:04:21 #140
433238 Tengano
Try not to think of me
pi_221145959
quote:
14s.gif Op donderdag 25 juni 2026 15:58 schreef HeatWave het volgende:
Nee, dat zijn onderbuikgevoelens :+
  donderdag 25 juni 2026 @ 16:05:37 #141
433238 Tengano
Try not to think of me
pi_221145967
On topic. Israel bad!!!

pi_221145996
quote:
0s.gif Op donderdag 25 juni 2026 16:01 schreef -Knapzak- het volgende:
Een topic over de misdaden van Israël wordt weer door de usual suspects gekaapt en omgebogen naar onderbuikgevoelens over moslims en de islam in de EU.
Of beiden zijn gewoon waar en niet zo goed bezig. Maar eens, hier off topic. Ik lijk @Ambtenaar030 wel.
pi_221146024
quote:
waarin Israel zichzelf neerzet als het eeuwige slachtoffer en moslims worden afgeschilderd als een direct gevaar voor de hele wereld?
Wat mij betreft zijn ze allebei een gevaar.
pi_221146067
quote:
0s.gif Op donderdag 25 juni 2026 15:13 schreef Mutsaers__78 het volgende:

[..]
Quoot mij. Ik daag je uit: quoot mij.

Zo niet, ben je voor mij afgedaan. Ik had je op een aantal gebieden best hoog zitten, maar dat is dan als sneeuw voor de zon verdwenen.

Dus doe een poging: quoot mij waarbij ik beweer dat de Palestijnse kinderen de dood verdienden. Quoot mij.
Ik quoot je.

quote:
0s.gif Op donderdag 25 juni 2026 11:27 schreef Mutsaers__78 het volgende:

[..]

Helaas.
Hier zeg je dat de VN vooringenomen is. Context waarin je het zegt is een rapport over dode kinderen.

quote:

[..]

Je volgende post gaat over Hamassers die gewond zouden zijn en bagatelliseer je het bestaan van onschuldige burgers. Wederom de context is een rapport over dode kinderen.

Welke andere conclusie zou ik moeten trekken dan dat volgens jou tussen de dode kinderen uit het rapport heel veel hamassers zitten die zelf geschoten hebben en daarom een kogel hebben gekregen?
IK DAAG JE UIT!!! $#%^#$@#
pi_221146074
quote:
0s.gif Op donderdag 25 juni 2026 16:01 schreef -Knapzak- het volgende:
Een topic over de misdaden van Israël
Lekker belangrijk, ieder land doet weleens iets wat niet zo lief is.
pi_221146361
quote:
0s.gif Op donderdag 25 juni 2026 16:19 schreef Glazenmaker het volgende:

[..]
Ik quoot je.
[..]
Hier zeg je dat de VN vooringenomen is. Context waarin je het zegt is een rapport over dode kinderen.
[..]
Je volgende post gaat over Hamassers die gewond zouden zijn en bagatelliseer je het bestaan van onschuldige burgers. Wederom de context is een rapport over dode kinderen.

Welke andere conclusie zou ik moeten trekken dan dat volgens jou tussen de dode kinderen uit het rapport heel veel hamassers zitten die zelf geschoten hebben en daarom een kogel hebben gekregen?
IK DAAG JE UIT!!! $#%^#$@#
Jij moet geen conclusies maken over iets wat er niet staat, maar simpelweg vragen stellen. "Wat bedoel je daarmee, Mutsaers?"

Nergens, maar dan ook nergens staat dat ik vind dat die kinderen de dood verdienden. Letterlijk het enige wat er staat dat ik het opvallend dat er met geen woord over Hamas strijders gerept wordt. Punt. Dat is het.

Het enige wat jij laat zien is dat jij verblindt door een bepaalde woede en daarom maar aannames gaat maken.

Jij maakt verbanden die er letterlijk niet zijn.

Is er wel een normale discussie met jou mogelijk zonder dat jij aannames maakt? Dat jij ergens open voor staat, zonder conclusies te trekken?

Dat dacht ik altijd wel, maar nu laat je toch iets anders zien.
  donderdag 25 juni 2026 @ 17:01:58 #147
496707 HowardRoark
Tacticalized!
pi_221146461
Even voor wat context: The Rights Forum is een pro-Palestijnse actiegroep, die zich voordoet als een NGO voor vrede. Echter plaatst men alleen maar pro-Palestijnse propaganda op hun website en zelfs stukken waarin men het bestaansrecht van Israël in twijfel trekt.
'I moved to Peru and shaved half my head and wrote for Teen Vogue. If I can come back from the depths of leftism, trust me, anyone can.' - Gina Florio
pi_221146468
quote:
0s.gif Op donderdag 25 juni 2026 16:44 schreef Mutsaers__78 het volgende:

[..]
Jij moet geen conclusies maken over iets wat er niet staat, maar simpelweg vragen stellen. "Wat bedoel je daarmee, Mutsaers?"

Nergens, maar dan ook nergens staat dat ik vind dat die kinderen de dood verdienden. Letterlijk het enige wat er staat dat ik het opvallend dat er met geen woord over Hamas strijders gerept wordt. Punt. Dat is het.

Het enige wat jij laat zien is dat jij verblindt door een bepaalde woede en daarom maar aannames gaat maken.

Jij maakt verbanden die er letterlijk niet zijn.

Is er wel een normale discussie met jou mogelijk zonder dat jij aannames maakt? Dat jij ergens open voor staat, zonder conclusies te trekken?

Dat dacht ik altijd wel, maar nu laat je toch iets anders zien.
Dus je wil dat ik de vraag stel die ik stel, maar je geeft er geen antwoord op. Sus.
  donderdag 25 juni 2026 @ 17:05:52 #149
496707 HowardRoark
Tacticalized!
pi_221146478
quote:
7s.gif Op donderdag 25 juni 2026 12:48 schreef Isdatzo het volgende:

[..]

Worden die doelbewust aangevallen dan?
quote:
0s.gif Op donderdag 25 juni 2026 13:50 schreef Montagui het volgende:

[ x ]

Dr. Maynard juli 2025

[ x ]

Dit is het grote probleem met zulke claims. Er is zelden tot nooit bewijs, het zijn altijd aantijgingen zonder enig. bewijs. En dan heb je soms bijvoorbeeld een verhaal als 'een arts vondt bij forensisch onderzoek een kogel in lichaamsdeel X van persoon Y'.

Oké, en nu? Dit is een oorlogsgebied. Dat zegt niets over hoe deze persoon om het leven is gekomen en of er intentie achter het schietincident zit. Echter redeneren deze mensen meteen 'Dit moet wel bewust zijn gebeurd, dus vormt het een bewijs' Uit dat eerst kun je al opmaken dat men niet objectief is want dat is een ongefundeerde aanname.
'I moved to Peru and shaved half my head and wrote for Teen Vogue. If I can come back from the depths of leftism, trust me, anyone can.' - Gina Florio
pi_221146519
quote:
14s.gif Op donderdag 25 juni 2026 17:05 schreef HowardRoark het volgende:

[..]
[..]
Dit is het grote probleem met zulke claims. Er is zelden tot nooit bewijs, het zijn altijd aantijgingen zonder enig. bewijs. En dan heb je soms bijvoorbeeld een verhaal als 'een arts vondt bij forensisch onderzoek een kogel in lichaamsdeel X van persoon Y'.

Oké, en nu? Dit is een oorlogsgebied. Dat zegt niets over hoe deze persoon om het leven is gekomen en of er intentie achter het schietincident zit. Echter redeneren deze mensen meteen 'Dit moet wel bewust zijn gebeurd, dus vormt het een bewijs' Uit dat eerst kun je al opmaken dat men niet objectief is want dat is een ongefundeerde aanname.
Ik was bezig een post in jouw stijl te schrijven over oktober 7, maar ik vond hem te ranzig. Had jij ook maar wat zelfrespect.
pi_221146620
quote:
0s.gif Op donderdag 25 juni 2026 11:27 schreef DrDentz het volgende:

Dat kan niet missen, toch?
THE RIGHTS FORUM zet zich in voor een rechtvaardige uitkomst van de kwestie-Palestina/Israël en komt op voor de rechten van de Palestijnen.
-
  donderdag 25 juni 2026 @ 17:34:24 #152
477768 TweedeKlum
De echte Rico is op Zuid.
pi_221146663
quote:
0s.gif Op donderdag 25 juni 2026 11:27 schreef DrDentz het volgende:

Objectief :')

Staan gewoon leugens in over 1948. _O- _O- _O-
Voor de dagelijkse Trumprotzooi: https://reportersonline.nl/auteur/kirsten-verdel/
Kijk live hoe Trump zijn eigen land sloopt: https://www.project2025.observer/
pi_221146710
quote:
0s.gif Op donderdag 25 juni 2026 15:24 schreef RealistAtheist het volgende:

[..]
Denk je nu echt dat je een punt maakt? De meeste Turkse/Marokkaanse meisjes willen helemaal niet als een ingepakte pinguïn over straat. Dat neemt niet weg dat er altijd een extreem kleine minderheid aan mafklappers als lahlah zijn die dit wel willen en het liefst dit opleggen aan andere vrouwen. Juist door de ziekelijke dwang vanuit familie/omgeving weg te nemen door die walgelijke muzelmannen weg te sturen krijgen die meisjes misschien eindelijk een kans om zichzelf te zijn. En ontstaan er minder mafklappers als lahlah.

Maar goed ik laat me nu toch weer verleiden om met een moslim te praten. Dat werkt niet. Zelfreflectie is niet jullie sterkste punt. :')
Een man die weet wat vrouwen willen zonder het te vragen
  donderdag 25 juni 2026 @ 18:20:42 #154
496707 HowardRoark
Tacticalized!
pi_221147003
quote:
0s.gif Op donderdag 25 juni 2026 17:28 schreef quo_ het volgende:

[..]
Dat kan niet missen, toch?
THE RIGHTS FORUM zet zich in voor een rechtvaardige uitkomst van de kwestie-Palestina/Israël en komt op voor de rechten van de Palestijnen.
Het probleem is echter dat zij het verdwijnen van Israël als en 'rechtvaardigde oplossing' zien en terreurgroeperingen zoals Hamas en Hezbollah slechts wijdt aan Israël, over wiens daden men nagenoeg structureel zwijgt.

Er worden zelfs hele reviews van documentaires geplaatst over de aanslagen van 7 oktober, die het beeld wekken alsof niet de Palestijnen terroristen, maar eigen Israël hier de grote boeman is.

Men verwijt de NOS van het verspreiden van 'Israëlische propaganda' wat nogal bijzonder is, aangezien het sentiment van de berichtgeving van de NOS nu niet bepaald positief is over Israël en zelfs een selectief en eenzijdig slachtoffer-dader narratief hanteert, in het voordeel van de Palestijnen en al meermaals berichtgeving heeft moeten rectificeren of intrekken hierdoor.

Dit soort actiegroepen vermomd als NGO, dienen simpelweg hard aangepakt te worden. Het verspreiden van desinformatie met als doel een land te demoniseren en in te zetten op diens vernietigingen zou onder laster en aanzetten tot haat moeten vallen.
pi_221147029
quote:
0s.gif Op donderdag 25 juni 2026 17:41 schreef Ambtenaar030 het volgende:

[..]
We vragen het hoerenneuker en liefhebber van Arabische vrouwen @Harvest89

Turkse vrouwen trouwens. _O_

Meesten hebben ook geen hoofddoek en zijn modern in Istanbul.

[ Bericht 7% gewijzigd door DobbyDobby op 25-06-2026 18:29:48 ]
  donderdag 25 juni 2026 @ 18:30:21 #156
503714 SebbeSwensje
Heraclied of niet?
pi_221147096
quote:
14s.gif Op donderdag 25 juni 2026 17:05 schreef HowardRoark het volgende:

[..]
[..]

Gelukkig zijn er ook beelden die de leugens van de Israëliërs kunnen ontkrachten zoals met die ambulances toen.
That's the drugs talking and truth be told, I like what they're saying.
  donderdag 25 juni 2026 @ 18:34:32 #157
496707 HowardRoark
Tacticalized!
pi_221147133
quote:
1s.gif Op donderdag 25 juni 2026 18:30 schreef SebbeSwensje het volgende:

[..]
Gelukkig zijn er ook beelden die de leugens van de Israëliërs kunnen ontkrachten zoals met die ambulances toen.
Beelden zijn inderdaad bewijsmateriaal. En Israël zat bij die ambulances gewoon totaal verkeerd.

Natuurlijk niet vreemd dat men dacht dat terroristen weer eens aan het paraderen waren als hulpverleners, maar men moet hier wel zeker van zijn alvorens men ook actie onderneemt. Men zat hier echter mis en heeft dus een oorlogsmisdaad begaan.

De vele honderden als niet duizenden andere aantijgingen, is echter 99% van de keren geen of nauwelijks bewijs voor. Toch schromen media niet deze aantijgingen als feiten te presenteren.
  donderdag 25 juni 2026 @ 18:47:36 #158
503714 SebbeSwensje
Heraclied of niet?
pi_221147226
quote:
14s.gif Op donderdag 25 juni 2026 18:34 schreef HowardRoark het volgende:

[..]
Beelden zijn inderdaad bewijsmateriaal. En Israël zat bij die ambulances gewoon totaal verkeerd.

Natuurlijk niet vreemd dat men dacht dat terroristen weer eens aan het paraderen waren als hulpverleners, maar men moet hier wel zeker van zijn alvorens men ook actie onderneemt. Men zat hier echter mis en heeft dus een oorlogsmisdaad begaan.

De vele honderden als niet duizenden andere aantijgingen, is echter 99% van de keren geen of nauwelijks bewijs voor. Toch schromen media niet deze aantijgingen als feiten te presenteren.
Nette post, sta ik van te kijken. Feit blijft wel dat ze erover logen, het bewijs hebben geprobeerd te verdoezelen en pas met de waarheid kwamen toen de ambulances werden opgegraven. Als je daartoe in staat bent zal het vast ook vaker voorkomen.

Is dit een incident, omdat Israël dit normaal gesproken nooit doet? Of is dit een incident, omdat er een keer keihard bewijs voor is gevonden?
pi_221147248
quote:
1s.gif Op donderdag 25 juni 2026 18:47 schreef SebbeSwensje het volgende:
Nette post, sta ik van te kijken. Feit blijft wel dat ze erover logen, het bewijs hebben geprobeerd te verdoezelen en pas met de waarheid kwamen toen de ambulances werden opgegraven. Als je daartoe in staat bent zal het vast ook vaker voorkomen.

Is dit een incident, omdat Israël dit normaal gesproken nooit doet? Of is dit een incident, omdat er een keer keihard bewijs voor is gevonden?
Het is geen incident (eenmalig of sporadisch). Als het een incident was dan was dit al lang in de vergetelheid geraakt. Het is een genocide als doelbewust beleid van de Israëlische politiek en grote delen van de Israëlische populatie en met steun in verschillende formatten van landen als de VS, VK, Duitsland en nog enkele partners in crime.

quote:
De genocide in Gaza is de voortdurende, opzettelijke en systematische vernietiging van het Palestijnse volk in de Gazastrook, uitgevoerd door Israël tijdens de oorlog in Gaza. Zij omvat massale dodelijke slachtoffers, het opzettelijk doden van kinderen (die ongeveer 30% van de omgekomenen uitmaken), het bewust veroorzaken van hongersnood, het toebrengen van ernstig lichamelijk en geestelijk letsel, en het verhinderen van geboorten.

Andere handelingen omvatten het instellen van een blokkade, het vernietigen van civiele infrastructuur, het verwoesten van gezondheidszorgvoorzieningen, het doden van zorgverleners en mensen die humanitaire hulp zoeken, het veroorzaken van massale gedwongen ontheemding, het plegen van seksueel geweld, en het vernietigen van onderwijsinstellingen en religieuze en culturele locaties.

De genocide is erkend door een speciale commissie van de Verenigde Naties en een onderzoekscommissie, de International Association of Genocide Scholars, meerdere mensenrechtenorganisaties, verschillende regeringen, talrijke deskundigen op het gebied van genocidestudies en internationaal recht, en andere experts.
https://en.wikipedia.org/wiki/Gaza_genocide
  donderdag 25 juni 2026 @ 18:53:56 #160
319685 Mubassie
Hallo kindertjes
pi_221147253
quote:
0s.gif Op donderdag 25 juni 2026 17:41 schreef Ambtenaar030 het volgende:

[..]
Het is er met de paplepel ingegoten helaas.

Ik denk niet dat papa en broers het ermee eens zijn als de vrouw ervoor kiest om haar kopvod af te zetten.

"Eerste dag ik zie nog niks, tweede dag ik zie ook nog niks, derde dag linker oog gaat weer beetje open."
pi_221147275
Gaat het hier om een genocide? De groene landen zeggen van wel. De blauwe landen zeggen van niet. De paarse landen geven geen antwoord en verschuilen zich achter een diplomatiek standpunt.

https://en.wikipedia.org/(...)of_Gaza_genocide.svg

pi_221147296
quote:
1s.gif Op donderdag 25 juni 2026 18:53 schreef Mubassie het volgende:

[..]

Ik denk niet dat papa en broers het ermee eens zijn als de vrouw ervoor kiest om haar kopvod af te zetten.

"Eerste dag ik zie nog niks, tweede dag ik zie ook nog niks, derde dag linker oog gaat weer beetje open."
Is toch hetzelfde als een relatie met een niet Moslim. Mag als vrouw gewoon niet van de Islam. Nou zullen de Turken en oost Europese Moslims wat vrijer zijn. Maar zelfs daar kun je problemen krijgen met je familie. Maar verder zijn de dames heel vrij in hun doen en laten hoor.
  donderdag 25 juni 2026 @ 19:02:28 #163
319685 Mubassie
Hallo kindertjes
pi_221147298
quote:
0s.gif Op donderdag 25 juni 2026 18:59 schreef Peppert het volgende:
Gaat het hier om een genocide? De groene landen zeggen van wel. De blauwe landen zeggen van niet. De paarse landen geven geen antwoord en verschuilen zich achter een diplomatiek standpunt.

[ afbeelding ]
Landen kunnen niet praten. Of is dat daar unaniem bepaald?
  donderdag 25 juni 2026 @ 19:03:58 #164
319685 Mubassie
Hallo kindertjes
pi_221147317
quote:
9s.gif Op donderdag 25 juni 2026 19:02 schreef DobbyDobby het volgende:
Maar verder zijn de dames heel vrij in hun doen en laten hoor.
Zeker :D
  donderdag 25 juni 2026 @ 19:04:40 #165
503714 SebbeSwensje
Heraclied of niet?
pi_221147325
quote:
0s.gif Op donderdag 25 juni 2026 18:52 schreef Peppert het volgende:

[..]
Het is geen incident (eenmalig of sporadisch). Als het een incident was dan was dit al lang in de vergetelheid geraakt. Het is een genocide als doelbewust beleid van de Israëlische politiek en grote delen van de Israëlische populatie en met steun in verschillende formatten van landen als de VS, VK, Duitsland en nog enkele partners in crime.
[..]
https://en.wikipedia.org/wiki/Gaza_genocide
Daar neig ik in principe ook naar, maar heb daarvoor veel te weinig informatie om er echt iets over te kunnen zeggen. Ik kan niets of niemand vertrouwen behalve mijn eigen ogen en beoordelingsvermogen wat dat betreft.
quote:
0s.gif Op donderdag 25 juni 2026 18:59 schreef Peppert het volgende:

[ afbeelding ]
Bijzonder dat Portugal en Spanje hier zo lijnrecht tegenover elkaar staan.
  donderdag 25 juni 2026 @ 19:11:22 #166
503714 SebbeSwensje
Heraclied of niet?
pi_221147382
quote:
9s.gif Op donderdag 25 juni 2026 19:02 schreef DobbyDobby het volgende:

[..]
Is toch hetzelfde als een relatie met een niet Moslim. Mag als vrouw gewoon niet van de Islam. Nou zullen de Turken en oost Europese Moslims wat vrijer zijn. Maar zelfs daar kun je problemen krijgen met je familie. Maar verder zijn de dames heel vrij in hun doen en laten hoor.
Bij ons op de dagbesteding loopt toch echt een onwijs knappe moslima die mij wel een aantal keer in de gelegenheid heeft gebracht om een fatsoenlijk gesprekje met haar aan te knopen. Oké, ze kleedt zich wel heel modieus en ik heb er helemaal niets mee gedaan, maar ze draagt wel ook een hoofddoek.
pi_221147419
quote:
1s.gif Op donderdag 25 juni 2026 19:11 schreef SebbeSwensje het volgende:

[..]
Bij ons op de dagbesteding loopt toch echt een onwijs knappe moslima die mij wel een aantal keer in de gelegenheid heeft gebracht om een fatsoenlijk gesprekje met haar aan te knopen. Oké, ze kleedt zich wel heel modieus en ik heb er helemaal niets mee gedaan, maar ze draagt wel ook een hoofddoek.
Waarom waag je je kans niet :P? Heb ook geen probleem met een hoofddoek als het inderdaad eigen keus is. Ik weet uit ervaring wel dat dat zeker niet voor iedereen geldt. Moslima's kunnen zeker knap zijn. Zeker Arabische dames _O_
  donderdag 25 juni 2026 @ 19:17:11 #168
503714 SebbeSwensje
Heraclied of niet?
pi_221147430
quote:
0s.gif Op donderdag 25 juni 2026 19:15 schreef DobbyDobby het volgende:

[..]
Waarom waag je je kans niet :P? Heb ook geen probleem met een hoofddoek als het inderdaad eigen keus is. Ik weet uit ervaring wel dat dat zeker niet voor iedereen geldt. Moslima's kunnen zeker knap zijn. Zeker Arabische dames _O_
Ik heb er ook wel een zwak voor ja, maar ik ben niet meer in staat tot fatsoenlijke gesprekjes, omdat ik een alternatieve waarheid omarm. Ik denk wel dat het haar eigen keus is en het staat haar icm de rest ook gewoon echt heel goed.
pi_221147432
quote:
14s.gif Op donderdag 25 juni 2026 18:34 schreef HowardRoark het volgende:

[..]

:') Je begon zo goed. Welk bewijsmateriaal deed je overstag gaan wat betreft die ambulances?
What Would Goku Do
pi_221147448
quote:
1s.gif Op donderdag 25 juni 2026 19:17 schreef SebbeSwensje het volgende:

[..]
Ik heb er ook wel een zwak voor ja, maar ik ben niet meer in staat tot fatsoenlijke gesprekjes, omdat ik een alternatieve waarheid omarm. Ik denk wel dat het haar eigen keus is en het staat haar icm de rest ook gewoon echt heel goed.
Wat is een alternatieve waarheid? Agja dat hebben er wel meer toch. Kijk alleen al hoeveel wappies we in NL hebben. Kan ook zeker goed staan. Beetje wat kleur erin i.p.v. al dat zwart.
pi_221147667
quote:
1s.gif Op donderdag 25 juni 2026 18:53 schreef Mubassie het volgende:

[..]

Gelukkig mag ze wel abortus plegen van conservatieve mannen zoals jij
  donderdag 25 juni 2026 @ 19:50:01 #172
503714 SebbeSwensje
Heraclied of niet?
pi_221147739
quote:
6s.gif Op donderdag 25 juni 2026 19:19 schreef DobbyDobby het volgende:

[..]
Wat is een alternatieve waarheid? Agja dat hebben er wel meer toch. Kijk alleen al hoeveel wappies we in NL hebben. Kan ook zeker goed staan. Beetje wat kleur erin i.p.v. al dat zwart.
Dat wat ik altijd heb moeten geloven een leugen is. Ik heb er ook geen enkel probleem mee om wappie of wat dan ook genoemd te worden.
pi_221147800
quote:
0s.gif Op donderdag 25 juni 2026 17:03 schreef Glazenmaker het volgende:

[..]
Dus je wil dat ik de vraag stel die ik stel, maar je geeft er geen antwoord op. Sus.
Jij snapt er echt geen bal van he? Jij wil het ook niet snappen.

@¤!_?# maar op.
  donderdag 25 juni 2026 @ 20:01:02 #174
366724 inslagenreuring
"The bulletdodger"
pi_221147820
Wel vermoeiend dat er 'vrede' in Iran is. Maar dat er altijd weer een voet tussen de deur wordt gevonden om over Israël heen te schijten.

"Nieuws'.
Charlie: How's it going in there?
Alan: Whatever happened to zippers? I miss zippers.
Charlie: I don't know, Alan, maybe there were too many injuries. Nobody ever got their balls caught in a buttonhole
pi_221147868
quote:
14s.gif Op donderdag 25 juni 2026 17:01 schreef HowardRoark het volgende:
Even voor wat context: The Rights Forum is een pro-Palestijnse actiegroep, die zich voordoet als een NGO voor vrede. Echter plaatst men alleen maar pro-Palestijnse propaganda op hun website en zelfs stukken waarin men het bestaansrecht van Israël in twijfel trekt.
Welk bewijs acht jij wel als overtuigend? VN onderzoekscommissies dus niet? Specifiek het ICJ/ICC ook niet? Welke partijen wel? Hoe en wie zouden genocide in die regio wel aan kunnen tonen?

En dan heb ik het dus niet zozeer over enige voorwaarden om van een genocide te spreken, maar meer over door wie en in welke vorm dat bewijs dan gepresenteerd moet worden.
"Pools are perfect for holding water"
pi_221147900
quote:
0s.gif Op donderdag 25 juni 2026 20:05 schreef probeer het volgende:
Welk bewijs acht jij wel als overtuigend? VN onderzoekscommissies dus niet? Specifiek het ICJ/ICC ook niet? Welke partijen wel? Hoe en wie zouden genocide in die regio wel aan kunnen tonen?
Ik zou er niet te veel tijd en energie in steken. Je hebt mensen die niet komen om te praten, maar om hun standpunten (links of rechts) door te drukken. Normaal gesproken is dat op zichzelf geen probleem, maar de verdediging van massamoord en genocide gaat wel een extreem vergaande grens over. Als dat vervolgens met de mantel der liefde wordt bedekt, welke misdaden worden dan nog wel afgekeurd, zolang het maar door de 'juiste' mensen richting de 'juiste' slachtoffers gebeurt? Ik kan me eerlijk gezegd niets ergers bedenken dan genocide.
pi_221147918
quote:
0s.gif Op donderdag 25 juni 2026 20:01 schreef inslagenreuring het volgende:
Wel vermoeiend dat er 'vrede' in Iran is. Maar dat er altijd weer een voet tussen de deur wordt gevonden om over Israël heen te schijten.

"Nieuws'.
Ik wil niet vervelend doen hoor, maar zou het misschien niet een heel klein beetje aan Israel zelf liggen dat het wordt uitgekotst door het overgrote deel van de wereld?
  donderdag 25 juni 2026 @ 20:27:04 #178
496707 HowardRoark
Tacticalized!
pi_221148126
quote:
0s.gif Op donderdag 25 juni 2026 20:05 schreef probeer het volgende:

[..]
Als VN onderzoekscommissies zich nu op aantoonbare feiten concluderen, kunnen zij overtuigend zijn. Als je een kinderen als slachtoffers aanhaalt en hierbij heel eenvoudig de vertaling maakt naar 'Dus moet Israël zich wel bewust richten op kinderen' dan is dat geen logisch redenering.

Er kunnen heel veel andere redenen zijn dat er veel kinderen slachtoffer worden. Denk bijvoorbeeld aan de samenstelling van de Palestijnen samenleving in de Gazastrook, die voor de helft uit minderjarigen bestaat.

Palestijnen hebben doelbewust zeer veel kinderen als een teken van 'verzet'. In tijden van oorlog schermt men deze kinderen niet af, maar kiest ervoor om juist terroristen af te schermen.

Dat is an sich al een logische verklaring voor de vele kinderen die om het leven komen.
quote:
0s.gif Op donderdag 25 juni 2026 20:09 schreef Peppert het volgende:

[..]
Ik zou er niet te veel tijd en energie in steken. Je hebt mensen die niet komen om te praten, maar om hun standpunten (links of rechts) door te drukken. Normaal gesproken is dat op zichzelf geen probleem, maar de verdediging van massamoord en genocide gaat wel een extreem vergaande grens over. Als dat vervolgens met de mantel der liefde wordt bedekt, welke misdaden worden dan nog wel afgekeurd, zolang het maar door de 'juiste' mensen richting de 'juiste' slachtoffers gebeurt? Ik kan me eerlijk gezegd niets ergers bedenken dan genocide.
Hmm. Dat is dan opmerkelijk. Je hebt immers in het verleden de Holocaust al eens proberen weg te zetten als een 'onderdeel van politieke en onderwijspropaganda' en 'niet uitzonderlijk'. Het heeft er met name veel weg van dat jij je selectief drukmaakt over slachtoffers in een oorlog als deze niet-Westers zijn. Hoe komt dat?
pi_221148469
Duurde erg kort deze keer, maar de 'ze neuken bewust te veel'-kaart ligt op tafel.

Uiteraard is je enige concrete verdenkingspunt jegens The Rights Forum iets totaal niet-schokkends. Natuurlijk kun je het bestaansrecht van Israel in twijfel trekken, dat kun je van alle landen doen. En al helemaal van een koloniale erfenis waarbinnen, om nooit zuiver beargumenteeerde redenen, een volk haar trauma mag verwerken op een nogal bedenkelijke manier.
What Would Goku Do
  donderdag 25 juni 2026 @ 21:06:19 #180
319685 Mubassie
Hallo kindertjes
pi_221148515
quote:
0s.gif Op donderdag 25 juni 2026 19:41 schreef Ambtenaar030 het volgende:

[..]
Gelukkig mag ze wel abortus plegen van conservatieve mannen zoals jij
Maar ga eens inhoudelijk Ali.

Abortus plegen heb ik geen mening over.
pi_221148617
quote:
1s.gif Op donderdag 25 juni 2026 21:06 schreef Mubassie het volgende:

[..]
Maar ga eens inhoudelijk Ali.

Abortus plegen heb ik geen mening over.
Wat is jouw mening over abortus?
pi_221148707
quote:
10s.gif Op donderdag 25 juni 2026 20:59 schreef viagraap het volgende:
Duurde erg kort deze keer, maar de 'ze neuken bewust te veel'-kaart ligt op tafel.

Uiteraard is je enige concrete verdenkingspunt jegens The Rights Forum iets totaal niet-schokkends. Natuurlijk kun je het bestaansrecht van Israel in twijfel trekken, dat kun je van alle landen doen. En al helemaal van een koloniale erfenis waarbinnen, om nooit zuiver beargumenteeerde redenen, een volk haar trauma mag verwerken op een nogal bedenkelijke manier.
De Palestijnse interesses liggen eerder bij seks en moorden dan bij lezen en tuinieren.
graag verwijderen
  donderdag 25 juni 2026 @ 21:37:17 #183
496707 HowardRoark
Tacticalized!
pi_221148754
quote:
10s.gif Op donderdag 25 juni 2026 20:59 schreef viagraap het volgende:

Dat is een 'kaart' maar een feit.
quote:
...

Call to arms

Randall’s study, involving interviews with 16,204 Gazan women and 4900 Jordanian women for comparison, concluded that the Intifada was a key driving factor for the surge in marriage and fertility. In the Intifada years of 1989 and 1990, for example, women were 1.4 times more likely to marry than in 1980. The rate during the Intifada was even higher, at twice that in 1980, for more educated women.

“Whether the phenomenally high fertility levels in Gaza are also a more long-term response to political oppression and a perceived need to increase the numbers of Palestinians cannot be inferred from the data available, but it certainly seems to be a plausible hypothesis,” concludes Randall’s study.

“In a situation where disempowerment, underemployment and marginalisation have left few opportunities for expression of identity, reproduction is one of the few liberties which remains, and also contributes to the larger goal of increasing the Palestinian people,” it says.

Pedersen says that a sense of duty to expand the population is a factor that can’t be dismissed. “There have been statements from Hamas urging women to have more children to create a larger army,” he says.

...

Bron
quote:
...

A fertility rate this high is typically associated with short lifespans, poverty and low levels of female education. The Palestinian territories do not have those characteristics.

Average income per person in the territories is $4,600 a year, higher than in Egypt and Jordan. (The figure for Gaza is thought to be considerably lower.) More girls than boys are enrolled in secondary education. The Palestinian territories are unusual in combining poor-country fertility with upper-middle-income social characteristics.

Why? It seems likely that the long conflict with Israel and the influence of Hamas (which runs Gaza but not the West Bank) are partly responsible.

Yasser Arafat, the former president of the Palestinian Authority, once said his people were conducting “a war of cradles”: population growth was a way to affirm Palestinian identity and perseverance. Hamas’s pro-natal rhetoric has been particularly vociferous. After taking control of Gaza in 2007 it sought to maintain the strip’s high fertility rate; which stood at 5.8 from 1999 to 2003, one of the highest anywhere.

...

Bron
Kort gezegd: Palestijnen hebben doelbewust veel kinderen omdat men weet dat een deel toch wel ergens om het leven zal komen in een oplaaiing van het conflict, zij het als terrorist, zij het als slachtoffer en dus 'martelaar'.

Voor Palestijnen is dit allemaal een onderdeel van de strijd tegen Israël. Al moeten ze er miljoenen opofferen maar krijgen ze het ooit voor elkaar om Israël en het Joodse volk te vernietigen, is het hen dit waard.

Dit is ook van de redenen dat mensen zich juist niet druk moeten maken om deze mensen. Als de haat en het antisemitisme zó diep ziet dat je bereid bent meer kinderen te produceren en deze op offeren in de hoop een ander land en volk te kunnen vernietigen, dan zegt dat genoeg over de barbaarse, ongeciviliseerde en fundamentalistische aard van een samenleving.

'Kinderen als wapens' ... daar komt het op neer.

Helaas zijn er echter steeds meer Westerlingen die zijn gevallen voor alle pro-Palestijnse propaganda denken dat dit net mensen zijn zoals wij hier in het Westen. En daarom staat men snikkend op straat tijdens demonstraties met de Palestijnse vlag en foto's van Palestijnse kinderen.
pi_221151500
Dat is niet zo vreemd; Oekraïne is een soort bejaardentehuis geworden (mediane leeftijd is nu 44 jaar) waarbij iedereen die niet opgehaald wilt worden door busjes is gevlucht of al doodgeschoten is, waar gaza een door hamasbeleid extreem dichtbevolkt land (2,3 miljoen mensen op een gebied ter grootte van Vlieland) is geworden (women’s wombs are the greatest weapon aldus Arafat en andere islamistische gekkies) waarbij door het door islamistische groeperingen gesubsidieerde vruchtbaarheidsklinieken heeft gezorgd voor een bevolking waarbij ongeveer 47% juridisch als kind wordt gezien (onder de 18 jaar), ondanks dat er al jaren en jaren geen eten voor deze mensen is, al ruim voor de oorlog niet. Het is nogal een kromme vergelijking op zijn zachtst gezegd. Als je dan als terroristische organisatie die aan de macht heeft schijt hebt aan je bevolking en behalve dat je niet voor eten zorgt om maar iets basaals te noemen tussen hen gaat schuilen en ze als schild gebruikt, dan kun je wel aardig wat doden verwachten. Gaza is 4-6 keer zo dichtbevolkt als de randstad.

Overigens is dat dodental wat genoemd werd door Hamas in dit topic inclusief enkele tienduizenden Hamas-strijders en ook nog natuurlijke doden.

[ Bericht 1% gewijzigd door Akkerdjie op 26-06-2026 01:35:18 ]
Waarheid is datgene dat, als je er niet meer in gelooft, tòch blijft bestaan.
pi_221157003
Goed gehandeld van de VN. Ze hebben families voortijdig beschermd tegen een zekere dood door de namen van vermoorde kinderen voor zich te houden. Gepast en voorzichtig gehandeld, want het bekendmaken van namen aan een genocidaal regime is alsof je de sleutels van de voordeuren van kapitale villa's overhandigt aan doorgewinterde draaideurcriminelen.

quote:
Vertaling

Lees dat nog eens. De VN was bang om de kinderen te noemen die door #Israël zijn gedood, omdat men vreesde dat Israël achter hun families aan zou gaan.

Leg me uit hoe dit normaal is.
twitter
pi_221157027
Er is geen enkele video of foto, en dat met zogenaamd duizenden 'Gazaanse' journalisten ter plekke, dat Israeliërs gericht op kinderen schieten. Gewoon helemaal niks.

Omgekeerd zie je het wel: Palestijnse terroristen die bewust op vrouwen en kinderen inrijden, neersteken en zichzelf opblazen. Talloze video's ervan.

Palestijnen projecteren alles. Hun zieke ideeën, hun zondes, hun verantwoordelijkheid.

Een obsessieve projectie stoornis, laten we het Palestinisme noemen.
pi_221157033
quote:
Vertaling

De moeilijkste beslissing die we moesten nemen bij het afronden van dit rapport was... om de Palestijnse kinderen niet te noemen, van wie we de dood, verwondingen en het lijden beschrijven... we hebben hen niet bij naam genoemd omdat we vreesden voor de gevolgen voor hun families.
twitter
  zaterdag 27 juni 2026 @ 10:29:13 #188
313152 Harvest89
Black Metal fan
pi_221162289
quote:
0s.gif Op donderdag 25 juni 2026 18:21 schreef DobbyDobby het volgende:

[..]
We vragen het hoerenneuker en liefhebber van Arabische vrouwen @:Harvest89

Die zijn hartstikke mooi, en geil, maar zijn inderdaad seksueel onderdrukt.
Deceit for a lifetime has taken it's toll.
An emotional void, I feel numb and cold.
You're all dead to me now. And has been for long.
The time has come to reap what you've sown.
pi_221166074
quote:
14s.gif Op donderdag 25 juni 2026 21:37 schreef HowardRoark het volgende:

[..]
[..]
[..]
Kort gezegd: Palestijnen hebben doelbewust veel kinderen omdat men weet dat een deel toch wel ergens om het leven zal komen in een oplaaiing van het conflict, zij het als terrorist, zij het als slachtoffer en dus 'martelaar'.

Voor Palestijnen is dit allemaal een onderdeel van de strijd tegen Israël. Al moeten ze er miljoenen opofferen maar krijgen ze het ooit voor elkaar om Israël en het Joodse volk te vernietigen, is het hen dit waard.

Dit is ook van de redenen dat mensen zich juist niet druk moeten maken om deze mensen. Als de haat en het antisemitisme zó diep ziet dat je bereid bent meer kinderen te produceren en deze op offeren in de hoop een ander land en volk te kunnen vernietigen, dan zegt dat genoeg over de barbaarse, ongeciviliseerde en fundamentalistische aard van een samenleving.

Helaas zijn er echter steeds meer Westerlingen die zijn gevallen voor alle pro-Palestijnse propaganda denken dat dit net mensen zijn zoals wij hier in het Westen. En daarom staat men snikkend op straat tijdens demonstraties met de Palestijnse vlag en foto's van Palestijnse kinderen.
Ah nu snap ik waarom je het geen genocide wilt noemen. Je ziet ze niet als mensen. Zeg dat dan meteen.
What Would Goku Do
pi_221166085
quote:
0s.gif Op vrijdag 26 juni 2026 16:42 schreef Homey het volgende:
Er is geen enkele video of foto, en dat met zogenaamd duizenden 'Gazaanse' journalisten ter plekke, dat Israeliërs gericht op kinderen schieten. Gewoon helemaal niks.

Omgekeerd zie je het wel: Palestijnse terroristen die bewust op vrouwen en kinderen inrijden, neersteken en zichzelf opblazen. Talloze video's ervan.

Palestijnen projecteren alles. Hun zieke ideeën, hun zondes, hun verantwoordelijkheid.

Een obsessieve projectie stoornis, laten we het Palestinisme noemen.
Jij gelooft pas iets als je er beeld van hebt? Heb je video van je geboorte?
What Would Goku Do
  zaterdag 27 juni 2026 @ 18:37:02 #191
503714 SebbeSwensje
Heraclied of niet?
pi_221166121
quote:
Palestijnen hebben doelbewust zeer veel kinderen als een teken van 'verzet'. In tijden van oorlog schermt men deze kinderen niet af, maar kiest ervoor om juist terroristen af te schermen.
Hier moet je aardig je best op doen. Je hebt in elk geval geprobeerd @HowardRoark en dat is prijzenswaardig.
  zaterdag 27 juni 2026 @ 18:56:57 #192
496707 HowardRoark
Tacticalized!
pi_221166256
quote:
14s.gif Op donderdag 25 juni 2026 21:37 schreef HowardRoark het volgende:

[..]
[..]
[..]

quote:
13s.gif Op zaterdag 27 juni 2026 18:31 schreef viagraap het volgende:

[..]
Ah nu snap ik waarom je het geen genocide wilt noemen. Je ziet ze niet als mensen. Zeg dat dan meteen.
Heel bijzonder. Proberen te beweren dat in een post waar ik verwijs naar een groep als mensen, stellen dat ik hen niet als mensen zie.
quote:
1s.gif Op zaterdag 27 juni 2026 18:37 schreef SebbeSwensje het volgende:

[..]
Hier moet je aardig je best op doen. Je hebt in elk geval geprobeerd @:howardroark en dat is prijzenswaardig.
Integendeel. Dit is toch letterlijk wat hebben gezien? Wie mochten er schuilen in het gigantische gangenstelsel van honderden kilometers? Waren dat kinderen vrouwen of de Palestijnse terroristen zelf die daar gingen zitten? Dit werd zelfs erkend door nota bene de NOS, die toch alles behalve pro-Israël zijn.
quote:
...

Tunnelnetwerk

Ranstorp doelt daarmee op de unieke situatie waar Hamas in zit. "Ze zitten gevangen op een klein stuk land, ze hebben een beperkte hoeveelheid troepen en materieel, maar daar passen ze zich op aan. Ze graven tunnels om zich in te verstoppen en schuilen tussen normale burgers, bijvoorbeeld in ziekenhuizen en woningen."

Het tunnelnetwerk waar Ranstorp naar verwijst, is de belangrijkste troef van Hamas. Het zou gaan om een gangenstelsel van honderden kilometers lang, waar Hamastrijders wapens en nu waarschijnlijk ook gijzelaars verbergen. In 2013 en 2014 sloopten Egypte en Israël een groot deel van de tunnels, maar daar kwamen weer nieuwe tunnels voor in de plaats.

"Hamas is voortdurend bezig met tunnels bouwen", zegt arabist Leo Kwarten. Hij legt uit dat er twee soorten tunnels zijn: tunnels die Gaza verbinden met het gebied daarbuiten, bijvoorbeeld om goederen binnen te halen, en tunnels onder de steden.

...

Bron
En als ik dit benoem, dan stel jij vervolgens dat ik hier erg mijn best op moet doen, alsof het even uit de duim heb gezogen. Hele rare manier van discussiëren dit.
pi_221166278
quote:
0s.gif Op zaterdag 27 juni 2026 18:32 schreef viagraap het volgende:

[..]
Jullie hebben weer eens verloren, ga ermee om als een man, die eer kun je misschien nog pakken.
graag verwijderen
  zaterdag 27 juni 2026 @ 19:05:53 #194
503714 SebbeSwensje
Heraclied of niet?
pi_221166316
quote:
14s.gif Op zaterdag 27 juni 2026 18:56 schreef HowardRoark het volgende:

[..]
[..]
Heel bijzonder. Proberen te beweren dat in een post waar ik verwijs naar een groep als mensen, stellen dat ik hen niet als mensen zie.
[..]
Integendeel. Dit is toch letterlijk wat hebben gezien? Wie mochten er schuilen in het gigantische gangenstelsel van honderden kilometers? Waren dat kinderen vrouwen of de Palestijnse terroristen zelf die daar gingen zitten? Dit werd zelfs erkend door nota bene de NOS, die toch alles behalve pro-Israël zijn.
[..]
En als ik dit benoem, dan stel jij vervolgens dat ik hier erg mijn best op moet doen, alsof het even uit de duim heb gezogen. Hele rare manier van discussiëren dit.
Want ze zitten daar op eigen initiatief _O- alsof ik jouw auto vernietig, jouw huis toe-eigen en zeg dat jij de agressor bent.
pi_221166325
quote:
0s.gif Op zaterdag 27 juni 2026 19:00 schreef UitStraling het volgende:

[..]
Jullie hebben weer eens verloren, ga ermee om als een man, die eer kun je misschien nog pakken.
Je liet me echt schrikken man, ik dacht even dat ik de wedstrijd Nederland – Marokko had gemist.
  zaterdag 27 juni 2026 @ 19:11:49 #196
496707 HowardRoark
Tacticalized!
pi_221166354
quote:
1s.gif Op zaterdag 27 juni 2026 19:05 schreef SebbeSwensje het volgende:

[..]
Want ze zitten daar op eigen initiatief _O- alsof ik jouw auto vernietig, jouw huis toe-eigen en zeg dat jij de agressor bent.
De Palestijnse terroristen zitten daar op eigen initiatief ja? Er is niemand die hem opdraagt in die tunnels te gaan zitten. Daar kiest men zelf voor, die tunnels zijn gebouwd met het hele doel om immuniteit te creëren.
pi_221166360
quote:
0s.gif Op zaterdag 27 juni 2026 19:08 schreef AFA2022 het volgende:

[..]
Je liet me echt schrikken man, ik dacht even dat ik de wedstrijd Nederland – Marokko had gemist.
Dat zal ook nog wel een dingetje worden voor de gemiddelde PRO stemmer (en op het werk gaat dat zeker voor spanning zorgen met een zeer 'diverse' omgeving).
´ Just remember, there's a thin line between being a hero and being a memory´
pi_221166380
Rapporteert Hamas eigenlijk al eens hun gesneuvelde soldaten, of blijven ze nog steeds volhouden dat er alleen maar burgers het leven laten?
  zaterdag 27 juni 2026 @ 19:17:18 #199
503714 SebbeSwensje
Heraclied of niet?
pi_221166393
quote:
14s.gif Op zaterdag 27 juni 2026 19:11 schreef HowardRoark het volgende:

[..]
De Palestijnse terroristen zitten daar op eigen initiatief ja? Er is niemand die hem opdraagt in die tunnels te gaan zitten. Daar kiest men zelf voor, die tunnels zijn gebouwd met het hele doel om immuniteit te creëren.
Niet zo heel gek als je continu opgejaagd wordt.
  zaterdag 27 juni 2026 @ 19:19:30 #200
496707 HowardRoark
Tacticalized!
pi_221166410
quote:
1s.gif Op zaterdag 27 juni 2026 19:17 schreef SebbeSwensje het volgende:

[..]
Niet zo heel gek als je continu opgejaagd wordt.
Opgejaagd waarheen? En heb je hier ook een paar voorbeelden dan? Kun je bijvoorbeeld een aantal momenten noemen waar deze terroristen zijn 'opgejaagd'?
pi_221166412
quote:
0s.gif Op zaterdag 27 juni 2026 19:08 schreef AFA2022 het volgende:

[..]
Winst of verlies, gesloopt zal er worden.
graag verwijderen
pi_221166441
quote:
0s.gif Op zaterdag 27 juni 2026 19:15 schreef William_Papadin het volgende:
Rapporteert Hamas eigenlijk al eens hun gesneuvelde soldaten, of blijven ze nog steeds volhouden dat er alleen maar burgers het leven laten?
Er sterven alleen maar onschuldige baby's, kleuters, journalisten en vrouwen uiteraard, zo zijn ze die vermaledijde Joden.
graag verwijderen
pi_221166443
quote:
0s.gif Op zaterdag 27 juni 2026 19:19 schreef UitStraling het volgende:

[..]
Winst of verlies, gesloopt zal er worden.
Je gaat toch niet stiekem meedoen, he? Zonder jou is het een stuk minder gezellig hier op Fok!
  zaterdag 27 juni 2026 @ 19:29:35 #204
503714 SebbeSwensje
Heraclied of niet?
pi_221166483
quote:
14s.gif Op zaterdag 27 juni 2026 19:11 schreef HowardRoark het volgende:

[..]
Hoe kun je ze hierin ongelijk geven dan?
  zaterdag 27 juni 2026 @ 19:38:05 #205
496707 HowardRoark
Tacticalized!
pi_221166534
quote:
1s.gif Op zaterdag 27 juni 2026 19:29 schreef SebbeSwensje het volgende:

[..]
Hoe kun je ze hierin ongelijk geven dan?
Het valt mij op dat je deze vraag ..
quote:
14s.gif Op zaterdag 27 juni 2026 19:19 schreef HowardRoark het volgende:

[..]
Opgejaagd waarheen? En heb je hier ook een paar voorbeelden dan? Kun je bijvoorbeeld een aantal momenten noemen waar deze terroristen zijn 'opgejaagd'?
... negeert en vervolgens nog maar een keer mijn vorige post quote, waar je eerder al op gereageerd had. Ik maak hieruit op dat je dus helemaal geen voorbeelden hebt van het vermeende 'opjagen' en dit volledig uit de duim hebt gezogen.
  zaterdag 27 juni 2026 @ 19:43:31 #206
503714 SebbeSwensje
Heraclied of niet?
pi_221166576
quote:
14s.gif Op zaterdag 27 juni 2026 19:38 schreef HowardRoark het volgende:

[..]
Het valt mij op dat je deze vraag ..
[..]
... negeert en vervolgens nog maar een keer mijn vorige post quote, waar je eerder al op gereageerd had. Ik maak hieruit op dat je dus helemaal geen voorbeelden hebt van het vermeende 'opjagen' en dit volledig uit de duim hebt gezogen.
Ik had die post in de eerste instantie over het hoofd gezien, maar je hebt gelijk. Hoe zullen de Vietnamezen zich hebben gevoeld met die bombardementen? Ik kan me er iets bij voorstellen.
  zaterdag 27 juni 2026 @ 19:47:20 #207
496707 HowardRoark
Tacticalized!
pi_221166606
quote:
1s.gif Op zaterdag 27 juni 2026 19:43 schreef SebbeSwensje het volgende:

[..]
Ik had die post in de eerste instantie over het hoofd gezien, maar je hebt gelijk. Hoe zullen de Vietnamezen zich hebben gevoeld met die bombardementen? Ik kan me er iets bij voorstellen.
De Palestijnen zijn niet pas bij bombardementen in die tunnels gaan zitten, daar is men direct heengegaan en werden gijzelaars ook vastgehouden. Je bent het namelijk wellicht alweer vergeten, maar de Palestijnen zijn deze recente oorlog zelf begonnen. En na wat zijn geflikt hebben op 7 oktober 2023, waren bombardementen wel op de plaats of vind jij van niet?
  zaterdag 27 juni 2026 @ 20:00:15 #208
503714 SebbeSwensje
Heraclied of niet?
pi_221166692
quote:
14s.gif Op zaterdag 27 juni 2026 19:47 schreef HowardRoark het volgende:

[..]
De Palestijnen zijn niet pas bij bombardementen in die tunnels gaan zitten, daar is men direct heengegaan en werden gijzelaars ook vastgehouden. Je bent het namelijk wellicht alweer vergeten, maar de Palestijnen zijn deze recente oorlog zelf begonnen. En na wat zijn geflikt hebben op 7 oktober 2023, waren bombardementen wel op de plaats of vind jij van niet?
Ik vind er inmiddels van dat het wel een false flag moet zijn. Hoe kun je anders je eigen volk zo meekrijgen met een zinloze oorlog en toch jouw weerloze slachtoffer zo kunnen demoniseren? "Palestina" heeft nooit de upper hand gehad. Waarom zou je zo'n aanval uitvoeren?
  zaterdag 27 juni 2026 @ 20:04:13 #209
496707 HowardRoark
Tacticalized!
pi_221166718
quote:
1s.gif Op zaterdag 27 juni 2026 20:00 schreef SebbeSwensje het volgende:

[..]
Ik vind er inmiddels van dat het wel een false flag moet zijn. Hoe kun je anders je eigen volk zo meekrijgen met een zinloze oorlog en toch jouw weerloze slachtoffer zo kunnen demoniseren? "Palestina" heeft nooit de upper hand gehad. Waarom zou je zo'n aanval uitvoeren?
Ah, ik denk dat we hier tot de kern aan het komen zijn ... De aanslagen van 7 oktober 2023 waren volgens jou dus een false flag?
  zaterdag 27 juni 2026 @ 20:05:18 #210
503714 SebbeSwensje
Heraclied of niet?
pi_221166730
quote:
14s.gif Op zaterdag 27 juni 2026 20:04 schreef HowardRoark het volgende:

[..]
Ah, ik denk dat we hier tot de kern aan het komen zijn ... De aanslagen van 7 oktober 2023 waren volgens jou dus een false flag?
Niet onmogelijk.
  zaterdag 27 juni 2026 @ 20:06:59 #211
496707 HowardRoark
Tacticalized!
pi_221166740
quote:
1s.gif Op zaterdag 27 juni 2026 20:05 schreef SebbeSwensje het volgende:

[..]
Niet onmogelijk.
Het klinkt met name als een complottheorie met als bedoeling van een slachtoffer (Israël) de daders te maken en van de daders (de Palestijnen) de slachtoffers te maken.
  zaterdag 27 juni 2026 @ 20:08:29 #212
503714 SebbeSwensje
Heraclied of niet?
pi_221166748
quote:
14s.gif Op zaterdag 27 juni 2026 20:06 schreef HowardRoark het volgende:

[..]
Het klinkt met name als een complottheorie met als bedoeling van een slachtoffer (Israël) de daders te maken en van de daders (de Palestijnen) de slachtoffers te maken.
Jij vult het in waar ik het kan omdraaien en dan komen we weer terug bij 'start'.
pi_221168091
quote:
0s.gif Op zaterdag 27 juni 2026 18:32 schreef viagraap het volgende:

[..]
Er zijn geen video’s van, maar vorige week hebben Palestijnen een half miljoen Israëlische vrouwen en kinderen onthoofd op straat en hun lijken ritueel verbrand.

Gewoon geloven, ook al zijn hier geen beelden van.
pi_221168122
Een false flag ook….whatever that means
pi_221168127
[quote]0s.gif [b]Op zaterdag 27 juni 2026 22:41 schreef Homey het volgende:[/
pi_221169794
Het was Hamas die zich daar schuldig aan maakt.
Corporate translator
pi_221172522
quote:
0s.gif Op zaterdag 27 juni 2026 19:12 schreef Sherlock_Holmes het volgende:

[..]
Dat zal ook nog wel een dingetje worden voor de gemiddelde PRO stemmer (en op het werk gaat dat zeker voor spanning zorgen met een zeer 'diverse' omgeving).
Geert heeft de oplossing, elke Marokkaan een rode kaart geven _O-

https://www.facebook.com/(...)op/1644707580993458/
pi_221172563
quote:
1s.gif Op zaterdag 27 juni 2026 20:05 schreef SebbeSwensje het volgende:

[..]
Niet onmogelijk.
Heb jij de beelden gezien van 7 oktober van Hamas toen ze Israel binnenvielen?
En 7 oktober is niet het enige al jaaarenlang zijn er aanslagen zelf op schoolbussen etc.
  zondag 28 juni 2026 @ 11:58:06 #219
503714 SebbeSwensje
Heraclied of niet?
pi_221172655
quote:
0s.gif Op zondag 28 juni 2026 11:45 schreef Gizmogirl28 het volgende:

[..]
Heb jij de beelden gezien van 7 oktober van Hamas toen ze Israel binnenvielen?
En 7 oktober is niet het enige al jaaarenlang zijn er aanslagen zelf op schoolbussen etc.
Ik heb een aantal beelden gezien, maar ben te paranoïde geworden door wat de Amerikanen me hebben geflikt. Ik zeg niet dat het geen false flag kan zijn juist uitgevoerd met het idee om een carte blanche te hebben. Geen enkel zichzelf respecterende strijdkracht zou zo'n aanval uitvoeren zonder de mogelijke ernstige repercussies in acht te nemen.
pi_221172664
quote:
0s.gif Op zaterdag 27 juni 2026 19:00 schreef UitStraling het volgende:

[..]
Wie is jullie?
What Would Goku Do
pi_221172673
quote:
0s.gif Op zaterdag 27 juni 2026 22:37 schreef Homey het volgende:

[..]
Er zijn geen video’s van, maar vorige week hebben Palestijnen een half miljoen Israëlische vrouwen en kinderen onthoofd op straat en hun lijken ritueel verbrand.

Gewoon geloven, ook al zijn hier geen beelden van.
Is dit hoe je denkt dat de VN onderzoek doet? :')
What Would Goku Do
pi_221172690
quote:
1s.gif Op zondag 28 juni 2026 11:58 schreef SebbeSwensje het volgende:

[..]
Ik heb een aantal beelden gezien, maar ben te paranoïde geworden door wat de Amerikanen me hebben geflikt. Ik zeg niet dat het geen false flag kan zijn juist uitgevoerd met het idee om een carte blanche te hebben. Geen enkel zichzelf respecterende strijdkracht zou zo'n aanval uitvoeren zonder de mogelijke ernstige repercussies in acht te nemen.
Als er met opzet kinderen zijn gedood dan is dat walgelijk en mag dat om mij keihard gestraft worden.
Het probleem wat ik met zulke berichten heb is dat er al zo vaak gelogen is dat ik het niet meer geloof.
pi_221172700
quote:
0s.gif Op zondag 28 juni 2026 12:04 schreef Gizmogirl28 het volgende:

[..]
Als er met opzet kinderen zijn gedood dan is dat walgelijk en mag dat om mij keihard gestraft worden.
Het probleem wat ik met zulke berichten heb is dat er al zo vaak gelogen is dat ik het niet meer geloof.
Vertel, waarom zou de VN hierover liegen?
What Would Goku Do
  zondag 28 juni 2026 @ 12:10:31 #224
503714 SebbeSwensje
Heraclied of niet?
pi_221172726
quote:

[..]
Ik geloof er ook weinig van. Bnr heeft het elke dag weer over hoe de Russische economie op instorten staat en hoe de werving de gehaktmolen niet kan bijhouden, maar blijkbaar is er nog weinig incentive om eens naar een overeenkomst te gaan werken. Het zal allemaal wel.
pi_221172778
quote:
1s.gif Op zondag 28 juni 2026 12:10 schreef SebbeSwensje het volgende:

[..]
Ik geloof er ook weinig van. Bnr heeft het elke dag weer over hoe de Russische economie op instorten staat en hoe de werving de gehaktmolen niet kan bijhouden, maar blijkbaar is er nog weinig incentive om eens naar een overeenkomst te gaan werken. Het zal allemaal wel.
Ja idd.
  zondag 28 juni 2026 @ 12:31:44 #226
496707 HowardRoark
Tacticalized!
pi_221172895
quote:
10s.gif Op zondag 28 juni 2026 12:05 schreef viagraap het volgende:

[..]
Vertel, waarom zou de VN hierover liegen?
Omdat de VN zeer vooringenomen is op dit gebied. De VN is een internationale organisatie die wordt gebruikt door niet-Westerse actoren om het Westen met de door hen opgestelde regels om de oren te slaan terwijl men zelf doodleuk al deze regels schendt.

Dit is waarom er bij de VN de meeste moties zijn uitgegaan naar Israël, maar amper naar landen zoals China of Iran. Dit is ook de reden waarom Iran als een van de grootste mensenrechtenschenders, toch het hoofd van het 'VN Mensenrechtenforum' kan worden. Dit is alsof je de Mocro Maffia in het bestuur zet van een organisatie tegen drugshandel en drugsgeweld.

En de mensen die uit Westerse contreien betrokken zijn bij de VN, zijn vaak uitgesproken links en daarmee ook zeer gevoelig voor anti-Westerse sentimenten. Het is dan ook geen verassing dat de huidige SG van de VN, Guterres, uit de kringen van de Portuguese Socialistische Partij komt en zelfs jarenlang voorzitter van de Socialistische Internationale was.

Kortom, bij de VN kijkt men naar het conflict in het Midden-Oosten via een uitgesproken vijandige lens jegens Israël, waarbij anti-Westerse sentimenten, Third-worldism, antikolonialisme, intersectionaliteit en in sommige gevallen ook Islamisme en antisemitisme een grote rol spelen.

Als het even kon, dan zou een grote meerderheid van de VN, Israël het liefst vandaag nog zien verdwijnen. Als men in dat soort kringen rapporten gaan schrijven is het dus niet erg serieus te nemen.

En dat zien we dan ook terug in hoe die rapporten zijn geschreven, die hangen aan elkaar van ongefundeerde aantijgingen, drogredeneringen en en een heleboel andere totaal onbewezen claims.
pi_221173002
quote:
14s.gif Op zondag 28 juni 2026 12:31 schreef HowardRoark het volgende:

[..]
Omdat de VN zeer vooringenomen is op dit gebied. De VN is een internationale organisatie die wordt gebruikt door niet-Westerse actoren om het Westen met de door hen opgestelde regels om de oren te slaan terwijl men zelf doodleuk al deze regels schendt.

Dit is waarom er bij de VN de meeste moties zijn uitgegaan naar Israël, maar amper naar landen zoals China of Iran. Dit is ook de reden waarom Iran als een van de grootste mensenrechtenschenders, toch het hoofd van het 'VN Mensenrechtenforum' kan worden. Dit is alsof je de Mocro Maffia in het bestuur zet van een organisatie tegen drugshandel en drugsgeweld.

En de mensen die uit Westerse contreien betrokken zijn bij de VN, zijn vaak uitgesproken links en daarmee ook zeer gevoelig voor anti-Westerse sentimenten. Het is dan ook geen verassing dat de huidige SG van de VN, Guterres, uit de kringen van de Portuguese Socialistische Partij komt en zelfs jarenlang voorzitter van de Socialistische Internationale was.

Kortom, bij de VN kijkt men naar het conflict in het Midden-Oosten via een uitgesproken vijandige lens jegens Israël, waarbij anti-Westerse sentimenten, Third-worldism, antikolonialisme, intersectionaliteit en in sommige gevallen ook Islamisme en antisemitisme een grote rol spelen.

Als het even kon, dan zou een grote meerderheid van de VN, Israël het liefst vandaag nog zien verdwijnen. Als men in dat soort kringen rapporten gaan schrijven is het dus niet erg serieus te nemen.

En dat zien we dan ook terug in hoe die rapporten zijn geschreven, die hangen aan elkaar van ongefundeerde aantijgingen, drogredeneringen en en een heleboel andere totaal onbewezen claims.
Laat vooral voorbeelden zijn van je laatste alinea. Op de overige ga ik niet in, je hebt al vaak genoeg uitgelegd gekregen hoe weinig je nou echt begrijpt van de dingen die je beweert. Ik ga daar niet de zoveelste discussie met je over aan, want je negeert stelselmatig alles wat je niet bevalt en weigert in te zien dat je niet bij machte bent dat soort concepten te bevatten.

in b4 'nee hoor, integendeel, ik baseer me op feiten'
What Would Goku Do
pi_221173016
Overigens bewijzen je 'argumenten' nergens leugens, hooguit verkeerde aannames. Drie keer raden wie daar ook in uitblinkt op dit forum.
What Would Goku Do
  zondag 28 juni 2026 @ 12:57:35 #229
496707 HowardRoark
Tacticalized!
pi_221173110
quote:
0s.gif Op zondag 28 juni 2026 12:46 schreef viagraap het volgende:

[..]
Laat vooral voorbeelden zijn van je laatste alinea. Op de overige ga ik niet in, je hebt al vaak genoeg uitgelegd gekregen hoe weinig je nou echt begrijpt van de dingen die je beweert. Ik ga daar niet de zoveelste discussie met je over aan, want je negeert stelselmatig alles wat je niet bevalt en weigert in te zien dat je niet bij machte bent dat soort concepten te bevatten.

Die voorbeelden zijn al gegeven. Zoals bijvoorbeeld het vertalen van omgekomen kinderen naar 'Ah, dus Israël schiet kinderen bewust dood' en zelfs complottheorieën over 'schietspelletjes op Palestijnse kinderen'. Dat zijn zeer zware aantijgingen waar goed bewijs voor moet zijn. Een claim van een vermeende Palestijnse dokter, vormt daar geen sterk of overtuigend bewijs in.

En dit heeft helemaal niets te maken met wat mij wel of niet bevalt, ik concludeer simpelweg de aard van de VN en het gebrek aan bewijs voor alle claims die de VN maakt in hun rapporten over Israël.

De vraag is dus niet waarom ik dit soort rapporten bekritiseer omdat dit voortvloeit uit logisch redeneren en het uitgangspunt dat voor zware beschuldigingen ook een zware bewijslast nodig is.

De vraag is meer waarom jij dit soort claims meteen voor de waarheid aanneemt? Het lijkt er dan ook meer op dat jij je zelf schuldig maakt aan wat je mij verwijt.

Dit soort rapporten neem je meteen de waarheid aan omdat de conclusies in lijn zijn met de eigen onderbuikgevoelens die bol staan van een gigantische haat jegens Israël. Zoals bekend heb je het Palestijnse terreur al eens als 'terecht' hebt omschreven en ook het bestaansrecht van Israël hebt ontkend. Dan zijn zulke rapporten, natuurlijk koren op de molen.
pi_221173193
quote:

[..]
Zoek voor de grap eens op hoeveel vervolgingen er al zijn gedaan van Israëlische einsatzgruppen na "onderzoek". Er is uren aan beeld van militairen die plunderen, burgers inzetten als levend schild en zelfs als levende mijnenveger. Zelfs de mannen die bijna iemand hadden doodverkracht op beeld zijn vrij en een paar ervan zijn succesvolle influencers geworden. Het is zelfs zo wetteloos dat een heel groot deel van die beelden van de eigen socials zijn.
pi_221173233
quote:
0s.gif Op zondag 28 juni 2026 13:07 schreef Glazenmaker het volgende:

[..]
Zoek voor de grap eens op hoeveel vervolgingen er al zijn gedaan van Israëlische einsatzgruppen na "onderzoek". Er is uren aan beeld van militairen die plunderen, burgers inzetten als levend schild en zelfs als levende mijnenveger. Zelfs de mannen die bijna iemand hadden doodverkracht op beeld zijn vrij en een paar ervan zijn succesvolle influencers geworden. Het is zelfs zo wetteloos dat een heel groot deel van die beelden van de eigen socials zijn.
En aan de andere kant heb je weer dit nieuws.

https://www.hln.be/buiten(...)rgevechten~a6ebb4e1/

Het is zoals elke oorlog een walgelijke oorlog.
En wat ik zeg degene die zich er schuldig aan maken gelijk afstraffen maar dan wel van beide kanten.
pi_221173236
quote:
14s.gif Op zondag 28 juni 2026 12:57 schreef HowardRoark het volgende:

[..]
Die voorbeelden zijn al gegeven. Zoals bijvoorbeeld het vertalen van omgekomen kinderen naar 'Ah, dus Israël schiet kinderen bewust dood' en zelfs complottheorieën over 'schietspelletjes op Palestijnse kinderen'. Dat zijn zeer zware aantijgingen waar goed bewijs voor moet zijn. Een claim van een vermeende Palestijnse dokter, vormt daar geen sterk of overtuigend bewijs in.

En dit heeft helemaal niets te maken met wat mij wel of niet bevalt, ik concludeer simpelweg de aard van de VN en het gebrek aan bewijs voor alle claims die de VN maakt in hun rapporten over Israël.

De vraag is dus niet waarom ik dit soort rapporten bekritiseer omdat dit voortvloeit uit logisch redeneren en het uitgangspunt dat voor zware beschuldigingen ook een zware bewijslast nodig is.

De vraag is meer waarom jij dit soort claims meteen voor de waarheid aanneemt? Het lijkt er dan ook meer op dat jij je zelf schuldig maakt aan wat je mij verwijt.

Dit soort rapporten neem je meteen de waarheid aan omdat de conclusies in lijn zijn met de eigen onderbuikgevoelens die bol staan van een gigantische haat jegens Israël. Zoals bekend heb je het Palestijnse terreur al eens als 'terecht' hebt omschreven en ook het bestaansrecht van Israël hebt ontkend. Dan zijn zulke rapporten, natuurlijk koren op de molen.
Zeer zwak van je om die laatste twee zaken er weer eens bij te halen. Voor de 99999e keer: geen enkel land heeft bestaansrecht, dus ik heb werkelijk geen idee wat je probeert hier. Verder vind ik alle manieren waarop Palestijnen zich proberen te verdedigen terecht, het land waarop ze wonen is namelijk sinds de stichting van Israel bezet. Of dat volgens iemand terreur heet of niet, maakt daarvoor weinig verschil. En voor eveneens de 99999e keer: iets terecht noemen wilt nog niet zeggen dat je er blij mee bent. Ik vind dat Nederland in 2010 terecht verloor, denk je dat ik dat leuk vind?

Ik heb je 'voorbeelden' gezien maar ben niet bepaald onder de indruk. Ze bewijzen vooral (weer eens) hoe slecht je bent in bronnen beoordelen. Ik heb bijvoorbeeld geen idee waarom je probeert te doen alsof één vermeende Palestijnse dokter de enige getuige is. IDF soldaten zélf stellen dat wat de VN zegt klopt, wat heb je nog meer nodig?
What Would Goku Do
  zondag 28 juni 2026 @ 13:15:48 #233
496707 HowardRoark
Tacticalized!
pi_221173255
quote:
0s.gif Op zondag 28 juni 2026 13:13 schreef viagraap het volgende:

[..]
Zeer zwak van je om die laatste twee zaken er weer eens bij te halen. Voor de 99999e keer: geen enkel land heeft bestaansrecht, dus ik heb werkelijk geen idee wat je probeert hier. Verder vind ik alle manieren waarop Palestijnen zich proberen te verdedigen terecht, het land waarop ze wonen is namelijk sinds de stichting van Israel bezet. Of dat volgens iemand terreur heet of niet, maakt daarvoor weinig verschil. En voor eveneens de 99999e keer: iets terecht noemen wilt nog niet zeggen dat je er blij mee bent. Ik vind dat Nederland in 2010 terecht verloor, denk je dat ik dat leuk vind?

Ik heb je 'voorbeelden' gezien maar ben niet bepaald onder de indruk. Ze bewijzen vooral (weer eens) hoe slecht je bent in bronnen beoordelen. Ik heb bijvoorbeeld geen idee waarom je probeert te doen alsof één vermeende Palestijnse dokter de enige getuige is. IDF soldaten zélf stellen dat wat de VN zegt klopt, wat heb je nog meer nodig?
Bijzondere claim. En waar zeggen Israëlische soldaten dat alles wat de VN hier claimt zou kloppen?
pi_221173291
quote:
0s.gif Op zondag 28 juni 2026 13:13 schreef Gizmogirl28 het volgende:

[..]
En aan de andere kant heb je weer dit nieuws.

https://www.hln.be/buiten(...)rgevechten~a6ebb4e1/

Het is zoals elke oorlog een walgelijke oorlog.
En wat ik zeg degene die zich er schuldig aan maken gelijk afstraffen maar dan wel van beide kanten.
Vindt je het niet gek dat drone piloten uit Oekraïne overal beeld van hebben, maar Israel niet? Daarnaast is Hamas een terreurorganisatie en doen we hier alsof Israel een respectabel westers land is. Verwacht je daar niet beter gedrag van, dan van een islamitische terreurorganisatie?
pi_221173407
quote:
14s.gif Op zondag 28 juni 2026 13:15 schreef HowardRoark het volgende:

[..]
Bijzondere claim. En waar zeggen Israëlische soldaten dat alles wat de VN hier claimt zou kloppen?
'BiJzOnDeRe ClAiM' :') het wordt een beetje ongeloofwaardig dat je iedere fucking keer precies dit soort berichten niet mee gekregen zegt te hebben. Dit zijn nog niet eens berichten van de huidige situatie, waarin de IDF alle scrupules van zich afgeworpen heeft.

En ik stel niet dat soldaten zeggen dat alles wat de VN zegt klopt, waarom voel je de behoefte om steeds aan te tonen dat je moeite hebt met begrijpend lezen?
What Would Goku Do
  zondag 28 juni 2026 @ 13:41:31 #236
496707 HowardRoark
Tacticalized!
pi_221173452
quote:
0s.gif Op zondag 28 juni 2026 13:34 schreef viagraap het volgende:

[..]
'BiJzOnDeRe ClAiM' :') het wordt een beetje ongeloofwaardig dat je iedere fucking keer precies dit soort berichten niet mee gekregen zegt te hebben. Dit zijn nog niet eens berichten van de huidige situatie, waarin de IDF alle scrupules van zich afgeworpen heeft.

En ik stel niet dat soldaten zeggen dat alles wat de VN zegt klopt, waarom voel je de behoefte om steeds aan te tonen dat je moeite hebt met begrijpend lezen?
Je linkt hier nu:

• Een artikel van de linkse Israëlische krant Haaretz uit 2025;
• Een artikel van de linkse krant The Guardian uit 2013;
• Een rapport van de actiegroep 'Breaking The Silence' over vermeende getuigenissen tussen 2005 en 2011;
• Een artikel van het antizionistische en extreemlinkse +972 magazine uit 2012.

Op welke manier zou dit in hemelsnaam een bewijs vormen van de claims in een rapport van de VN gepubliceerd in juni 2026? Je besef hopelijk zelf ook wel dat dit natuurlijk geen overtuigend argument is.
pi_221173453
quote:
0s.gif Op zondag 28 juni 2026 13:20 schreef Glazenmaker het volgende:

[..]
Vindt je het niet gek dat drone piloten uit Oekraïne overal beeld van hebben, maar Israel niet? Daarnaast is Hamas een terreurorganisatie en doen we hier alsof Israel een respectabel westers land is. Verwacht je daar niet beter gedrag van, dan van een islamitische terreurorganisatie?
Jazeker dat ben ik met eens. :)
Edit. Ik had een zin niet gelezen. Ik verwacht van elk land elk mens geen wraakmoorden of wat voor barbaarse praktijken dan ook.

[ Bericht 7% gewijzigd door Gizmogirl28 op 28-06-2026 13:48:22 ]
  zondag 28 juni 2026 @ 13:44:13 #238
496707 HowardRoark
Tacticalized!
pi_221173473
quote:
0s.gif Op zondag 28 juni 2026 13:20 schreef Glazenmaker het volgende:

[..]
Jij hanteert dus twee maatstaven als het om oorlogsvoering, een voor Westerse landen en een voor niet-Westerse landen? Niet-Westerse landen of partijen hebben een vrijbrief om te doen wat men wil, Westerse landen niet. Maar tegelijkertijd keer je je tegen die Westerse landen, bijvoorbeeld als het om Israël en de VS gaat.
pi_221173487
quote:
14s.gif Op zondag 28 juni 2026 13:41 schreef HowardRoark het volgende:

[..]
Je linkt hier nu:

• Een artikel van de linkse Israëlische krant Haaretz uit 2025;
• Een artikel van de linkse krant The Guardian uit 2013;
• Een rapport van de actiegroep 'Breaking The Silence' over vermeende getuigenissen tussen 2005 en 2011;
• Een artikel van het antizionistische en extreemlinkse +972 magazine uit 2012.

Op welke manier zou dit in hemelsnaam een bewijs vormen van de claims in een rapport van de VN gepubliceerd in juni 2026? Je besef hopelijk zelf ook wel dat dit natuurlijk geen overtuigend argument is.
'Interessant' hoe je negeert wat ik zelf al zeg over de leeftijd van deze bronnen. Net alsof je altijd negeert wat je niet uitkomt...
What Would Goku Do
pi_221173496
quote:
14s.gif Op zondag 28 juni 2026 13:44 schreef HowardRoark het volgende:

[..]
Jij hanteert dus twee maatstaven als het om oorlogsvoering, een voor Westerse landen en een voor niet-Westerse landen? Niet-Westerse landen of partijen hebben een vrijbrief om te doen wat men wil, Westerse landen niet. Maar tegelijkertijd keer je je tegen die Westerse landen, bijvoorbeeld als het om Israël en de VS gaat.
Westerse landen krijgen van zichzelf en elkaar een vrijbrief, dat zien we nu bijvoorbeeld inzake Israel, dus waarom mogen anderen dat niet? En nee, demonstraties en social media-discours bewijzen niet dat er geen vrijbrief is. Steun in woord en daad, daar moet je naar kijken.
What Would Goku Do
  zondag 28 juni 2026 @ 13:54:31 #241
396550 Richestorags
Usluzhlivyy durak opasnee vrag
pi_221173534
quote:
0s.gif Op zondag 28 juni 2026 12:47 schreef viagraap het volgende:
Overigens bewijzen je 'argumenten' nergens leugens, hooguit verkeerde aannames. Drie keer raden wie daar ook in uitblinkt op dit forum.
Jij?
  zondag 28 juni 2026 @ 13:55:10 #242
496707 HowardRoark
Tacticalized!
pi_221173542
quote:
0s.gif Op zondag 28 juni 2026 13:48 schreef viagraap het volgende:

[..]
Westerse landen krijgen van zichzelf en elkaar een vrijbrief, dat zien we nu bijvoorbeeld inzake Israel, dus waarom mogen anderen dat niet? En nee, demonstraties en social media-discours bewijzen niet dat er geen vrijbrief is. Steun in woord en daad, daar moet je naar kijken.
Andere landen doen niet anders. Precies dáár zit de crux. Westerse landen proberen nog, alles behalve perfect, zich enigszins moreel op te stellen. Veel niet-Westerse landen hanteren per definitie ongeciviliseerde en barbaarse manieren van vechten, wat natuurlijk rechtstreeks voortvloeit uit hun culturen, die niet anders in elkaar zitten.

Dit ook nog eens terwijl zij vaak zelf de enige reden achter het ontstaan van oorlogen zijn. Dit waar Westerse landen hiertegen moeten optreden. En dan heb je een groeiende groep Westerlingen die zich achter de niet-Westerse landen scharen. Die lachen zich binnenkamers kapot dat ze hele delen van jongere generaties in het Westen zover hebben weten te krijgen.
pi_221175264
quote:
10s.gif Op zondag 28 juni 2026 12:01 schreef viagraap het volgende:

[..]
Is dit hoe je denkt dat de VN onderzoek doet? :')
Ik volg jouw logica hier.
pi_221175484
Gaat er weleens 1 dag voorbij dat Israel niemand vermoord? Hoor net weer 8 kinderen in een opvangtent in Gaza gedood, die mochten even een bom koppen, gewoon omdat het kan.

[ Bericht 0% gewijzigd door AFA2022 op 28-06-2026 18:07:48 ]
pi_221175791
quote:
14s.gif Op zondag 28 juni 2026 13:44 schreef HowardRoark het volgende:

[..]
Ik verwacht niet dat een terreurgroep zich aan de wet gaat houden nee. Anders zou het geen terreurgroep zijn. Ze mogen niet stout zijn, maar doen het toch. Een westers land zou zich aan de wet moeten houden.
pi_221175964
quote:

[..]

Weet je dit heel zeker?
Hoeren neuken, nooit meer werken.
pi_221176771
quote:
0s.gif Op zondag 28 juni 2026 18:29 schreef Glazenmaker het volgende:

[..]
Ik verwacht niet dat een terreurgroep zich aan de wet gaat houden nee. Anders zou het geen terreurgroep zijn. Ze mogen niet stout zijn, maar doen het toch. Een westers land zou zich aan de wet moeten houden.
Raar.
  zondag 28 juni 2026 @ 20:58:48 #248
396550 Richestorags
Usluzhlivyy durak opasnee vrag
pi_221176841
quote:
0s.gif Op zondag 28 juni 2026 19:04 schreef Ludachrist het volgende:

[..]
Weet je dit heel zeker?
Ja.
pi_221176866
quote:
0s.gif Op zondag 28 juni 2026 17:44 schreef AFA2022 het volgende:
Gaat er weleens 1 dag voorbij dat Israel niemand vermoord? Hoor net weer 8 kinderen in een opvangtent in Gaza gedood, die mochten even een bom koppen, gewoon omdat het kan.
Gemeld door Hamas?
pi_221176997
quote:
0s.gif Op zondag 28 juni 2026 20:50 schreef William_Papadin het volgende:

[..]
Raar.
Wat?
pi_221177691
quote:
0s.gif Op zondag 28 juni 2026 21:10 schreef Glazenmaker het volgende:

[..]
Wat?
Dat je twee zijden die in een gewapend conflict met elkaar bezig zijn, aan verschillende standaarden houdt.
pi_221178443
quote:
0s.gif Op zondag 28 juni 2026 21:49 schreef William_Papadin het volgende:

[..]
Dat je twee zijden die in een gewapend conflict met elkaar bezig zijn, aan verschillende standaarden houdt.
Totaal niet. Ze lijken teveel op elkaar dus ik noem hamas een terroristische organisatie en het land een terreurstaat. Van een "westers" land zou je beter moeten verwachten.

Ik weet trouwens oprecht niet of jullie weer een of ander semantisch spelletje spelen of echt verbaasd zijn dat mensen beter gedrag verwachten van bijvoorbeeld een politieagent, dan een draaideurcrimineel. Ze mogen allebei niet stelen, maar van de een verwacht je het sneller zeg maar. Als diegene waarvan je het niet verwacht toch doet is mijn teleurstelling groter.
pi_221178502
quote:
0s.gif Op zondag 28 juni 2026 22:37 schreef Glazenmaker het volgende:

[..]
Totaal niet. Ze lijken teveel op elkaar dus ik noem hamas een terroristische organisatie en het land een terreurstaat. Van een "westers" land zou je beter moeten verwachten.

Ik weet trouwens oprecht niet of jullie weer een of ander semantisch spelletje spelen of echt verbaasd zijn dat mensen beter gedrag verwachten van bijvoorbeeld een politieagent, dan een draaideurcrimineel. Ze mogen allebei niet stelen, maar van de een verwacht je het sneller zeg maar. Als diegene waarvan je het niet verwacht toch doet is mijn teleurstelling groter.
Het klinkt vooral als iets wat je voor jezelf in je hoofd hebt bedacht.
pi_221178755
quote:
0s.gif Op zondag 28 juni 2026 22:41 schreef William_Papadin het volgende:

[..]
Het klinkt vooral als iets wat je voor jezelf in je hoofd hebt bedacht.
Jij laat je denken en schrijven liever door chat doen?
pi_221178849
quote:
0s.gif Op zondag 28 juni 2026 12:46 schreef viagraap het volgende:

[..]

Het is net een crimineel die de wetgeving niet eerlijk vindt na de zoveelste moord.

[ Bericht 0% gewijzigd door Chadi op 28-06-2026 23:16:18 ]
pi_221178866
quote:
0s.gif Op zondag 28 juni 2026 22:55 schreef Glazenmaker het volgende:

[..]
Jij laat je denken en schrijven liever door chat doen?
Geef me 1 gewapend conflict waarbij 1 van de partijen zich hield aan de door jou zo gedicteerde conventie van netjes oorlog voeren.
  zondag 28 juni 2026 @ 23:16:34 #257
430220 Joopklepzeiker
Tjemig de pemig
pi_221178879
Deden de SS er's in de kampen ook.
pi_221178892
quote:
0s.gif Op zondag 28 juni 2026 23:13 schreef William_Papadin het volgende:

[..]
Geef me 1 gewapend conflict waarbij 1 van de partijen zich hield aan de door jou zo gedicteerde conventie van netjes oorlog voeren.
En dan?
pi_221178898
quote:
0s.gif Op zondag 28 juni 2026 23:22 schreef Glazenmaker het volgende:

[..]
En dan?
Je voelt zelf dus ook al de nattigheid. Mooi.
pi_221178949
quote:
14s.gif Op zondag 28 juni 2026 23:24 schreef William_Papadin het volgende:

[..]
Je voelt zelf dus ook al de nattigheid. Mooi.
Je vindt het mooi dat ik je al doorheb? Raar gesprek.
pi_221178970
quote:
0s.gif Op zondag 28 juni 2026 23:53 schreef Glazenmaker het volgende:

[..]
Je vindt het mooi dat ik je al doorheb? Raar gesprek.
Het is een leuk bedacht trucje wat je gebruikt, maar erg doorzichtig. Je gebruikt een leeg containerbegrip "Israel verwacht ik meer van" om daar te pas en te onpas van alles onder te schuiven wat jou niet bevalt en alles van de partij die je (stiekem) een warm hart toedraagt weg te wuiven.

Bombardement met burgerdoden? Israel zou beter moeten weten! Aanval met onschuldige slachtoffers, gerapporteerd door Hamas? Ja maar Israel hou ik aan een hogere standaard!

7 oktober? Ja nee dat moet je zien in een grotere context, was een reactie, is niet zo erg, moeten we niet te zwaar aan tillen, de joden zijn het echte gevaar.

Dat werkt best lekker voor de gemiddelde na-aper die erin trapt, maar zodra we jouw containergebruik gaan toepassen op andere gewapende conflicten met andere partijen zien we dat daar eigenlijk best veel op aan te merken is. Want je zou met jouw nogal beperkte manier van redeneren dus ook moeten verzetten tegen zo ongeveer alles wat de geallieerden deden in WO2.

Of ga je dan opeens heel stoer lopen roepen dat je tegen de bombardementen van Dresden, Berlijn, Hiroshima en Nagasaki was vanaf het begin? En wat te denken van de Vietcong oorlog, Afghanistan deel 1 en 2, Zuid-Amerikaanse oorlog, en recent nog Rusland/Oekraine?

Jouw lege containerbegrip kan je dan op elke gevestigde partij stempelen die aan welke oorlog hierboven ook meedeed; ze hebben allemaal op grote schaal dingen gedaan die in jouw eigen geschreven boekje bon-ton zijn.

Zien we jou daar verongelijkt over discussiëren, topic na topic na topic? Neen. Heb je ooit geageerd tegen die zaken? Neen. En nu zal je ongetwijfeld de easy way out kiezen door te zeggen dat je "ook heus wel tegen die misdaden bent" of "maar daar gaat het nu niet over", het feit blijft dat je een hol containerbegrip gebruikt om alles wat in jouw straatje onwelgevallig is van Israel erin te douwen, en de gemiddelde proleet trapt daar nog in ook.

Dus, leuk geprobeerd, erg doorzichtig, werkt maar half.
pi_221179062
quote:
0s.gif Op zondag 28 juni 2026 21:00 schreef William_Papadin het volgende:

[..]
Gemeld door Hamas?
Maakt de bron in dit soort topics wat uit voor veel users hier? Zelfs als het recht onder hun neus gebeurt, blijven ze het alsnog ontkennen. Waarschijnlijk denken ze dat al die bommenwerpers die elke dag opstijgen marshmallows droppen voor de kinderen daar.

[ Bericht 4% gewijzigd door AFA2022 op 29-06-2026 02:01:00 ]
  Moderator maandag 29 juni 2026 @ 05:35:35 #263
14679 crew  sp3c
Geef me die goud!!!
pi_221179125
quote:
0s.gif Op zondag 28 juni 2026 23:13 schreef William_Papadin het volgende:

[..]
Falklands
Op zondag 8 december 2013 00:01 schreef Karina het volgende:
Dat gaat me te diep sp3c, daar is het te laat voor.
pi_221179660
quote:
0s.gif Op maandag 29 juni 2026 00:02 schreef William_Papadin het volgende:

[..]
Het is een leuk bedacht trucje wat je gebruikt, maar erg doorzichtig. Je gebruikt een leeg containerbegrip "Israel verwacht ik meer van" om daar te pas en te onpas van alles onder te schuiven wat jou niet bevalt en alles van de partij die je (stiekem) een warm hart toedraagt weg te wuiven.

Bombardement met burgerdoden? Israel zou beter moeten weten! Aanval met onschuldige slachtoffers, gerapporteerd door Hamas? Ja maar Israel hou ik aan een hogere standaard!

7 oktober? Ja nee dat moet je zien in een grotere context, was een reactie, is niet zo erg, moeten we niet te zwaar aan tillen, de joden zijn het echte gevaar.

Dat werkt best lekker voor de gemiddelde na-aper die erin trapt, maar zodra we jouw containergebruik gaan toepassen op andere gewapende conflicten met andere partijen zien we dat daar eigenlijk best veel op aan te merken is. Want je zou met jouw nogal beperkte manier van redeneren dus ook moeten verzetten tegen zo ongeveer alles wat de geallieerden deden in WO2.

Of ga je dan opeens heel stoer lopen roepen dat je tegen de bombardementen van Dresden, Berlijn, Hiroshima en Nagasaki was vanaf het begin? En wat te denken van de Vietcong oorlog, Afghanistan deel 1 en 2, Zuid-Amerikaanse oorlog, en recent nog Rusland/Oekraine?

Jouw lege containerbegrip kan je dan op elke gevestigde partij stempelen die aan welke oorlog hierboven ook meedeed; ze hebben allemaal op grote schaal dingen gedaan die in jouw eigen geschreven boekje bon-ton zijn.

Zien we jou daar verongelijkt over discussiëren, topic na topic na topic? Neen. Heb je ooit geageerd tegen die zaken? Neen. En nu zal je ongetwijfeld de easy way out kiezen door te zeggen dat je "ook heus wel tegen die misdaden bent" of "maar daar gaat het nu niet over", het feit blijft dat je een hol containerbegrip gebruikt om alles wat in jouw straatje onwelgevallig is van Israel erin te douwen, en de gemiddelde proleet trapt daar nog in ook.

Heel veel gelul, maar ik zie nergens wat een voorbeeld zou bewijzen en wat je zou doen als je het voorbeeld had. Ben je bang ofzo?
pi_221179770
quote:
0s.gif Op maandag 29 juni 2026 09:04 schreef Glazenmaker het volgende:

[..]
Heel veel gelul, maar ik zie nergens wat een voorbeeld zou bewijzen en wat je zou doen als je het voorbeeld had. Ben je bang ofzo?
quote:
0s.gif Op maandag 29 juni 2026 00:02 schreef William_Papadin het volgende:
Bedankt voor het bewijzen van mijn punt. Ik zal erop letten je te wijzen op de flaw in je logica, iedere keer dat je weer je trucje van stal probeert te halen.
pi_221180210
quote:
14s.gif Op maandag 29 juni 2026 09:13 schreef William_Papadin het volgende:

[..]
[..]
Bedankt voor het bewijzen van mijn punt. Ik zal erop letten je te wijzen op de flaw in je logica, iedere keer dat je weer je trucje van stal probeert te halen.
Lol.
Bang dus.
pi_221180255
Waarom nemen Arabische landen geen Palestijnse vluchtelingen meer op?
Egypte zet er bijvoorbeeld nog liever een machinegeweer op.

Ik weet het antwoord, ik wil het echter horen van de Pallie fanclub.
graag verwijderen
pi_221181006
quote:
0s.gif Op maandag 29 juni 2026 10:27 schreef UitStraling het volgende:
Waarom nemen Arabische landen geen Palestijnse vluchtelingen meer op?
Egypte zet er bijvoorbeeld nog liever een machinegeweer op.

Ik weet het antwoord, ik wil het echter horen van de Pallie fanclub.
Please enlighten us with your wisdom. _O_
  maandag 29 juni 2026 @ 11:54:29 #269
496707 HowardRoark
Tacticalized!
pi_221181017
quote:
0s.gif Op maandag 29 juni 2026 01:54 schreef AFA2022 het volgende:

[..]
Maakt de bron in dit soort topics wat uit voor veel users hier? Zelfs als het recht onder hun neus gebeurt, blijven ze het alsnog ontkennen. Waarschijnlijk denken ze dat al die bommenwerpers die elke dag opstijgen marshmallows droppen voor de kinderen daar.
Wat zou er dan gebeuren? En wat is er mis met bombardementen in een gebied waar een terreurgroepering zit?
pi_221181432
quote:
14s.gif Op maandag 29 juni 2026 11:54 schreef HowardRoark het volgende:

[..]
Wat zou er dan gebeuren? En wat is er mis met bombardementen in een gebied waar een terreurgroepering zit?
Does that hit too close to home? Nahhh just joking, no worries.

Gelukkig ken ik jou een beetje en weet ik dat je je bekommert om de kinderen en de burgers in Gaza. Respect daarvoor, ik wou dat iedereen zo menselijk was.
Ik denk dat het artikel ernaast zat, my bad, ik zal even de goede versie geven: De Israelische luchtmacht dacht laten we de kinderen eens goed verwennen, dat hebben die arme kinderen wel verdiend.
Eenmaal in de lucht dropte ze hun lading marshmallows en de Palestijnse kinderen waren helemaal door het dolle heen en riepen: “I love you, IDF!” Toen kwamen de slechte boze terorristen die dit op een afstandje hadden gevolgd en schoten zomaar uit het niets lulraak op de kinderen, met als gevolg die 8 dode kinderen. En als klap op de vuurpijl gingen ze er ook nog eens vandoor met de marshmallows.
  maandag 29 juni 2026 @ 13:48:14 #271
496707 HowardRoark
Tacticalized!
pi_221181655
quote:
0s.gif Op maandag 29 juni 2026 13:07 schreef AFA2022 het volgende:

[..]
Does that hit too close to home? Nahhh just joking, no worries.

Gelukkig ken ik jou een beetje en weet ik dat je je bekommert om de kinderen en de burgers in Gaza. Respect daarvoor, ik wou dat iedereen zo menselijk was.
Ik denk dat het artikel ernaast zat, my bad, ik zal even de goede versie geven: De Israelische luchtmacht dacht laten we de kinderen eens goed verwennen, dat hebben die arme kinderen wel verdiend.
Eenmaal in de lucht dropte ze hun lading marshmallows en de Palestijnse kinderen waren helemaal door het dolle heen en riepen: “I love you, IDF!” Toen kwamen de slechte boze terorristen die dit op een afstandje hadden gevolgd en schoten zomaar uit het niets lulraak op de kinderen, met als gevolg die 8 dode kinderen. En als klap op de vuurpijl gingen ze er ook nog eens vandoor met de marshmallows.
Ik bekommer mij helemaal niet om die mensen omdat ik vind dat hun situatie het resultaat is van hun eigen cultuur en het daaruit voortvloeiende handelen en tevens van mening ben dat zijn flink op de blaren mogen zitten. Ik heb dan ook aangegeven dat ik vind dat de Palestijnen nog veel harder aangepakt hadden mogen worden.

Waarom zit je eigenlijk zo selectief in met de Palestijnse burgers en kinderen? Je doet dit bijvoorbeeld niet bij burgers en kinderen in Soedan of Jemen, het lijkt specifiek iets te zijn met de Palestijnen. Hoe komt dit?
  Moderator maandag 29 juni 2026 @ 13:56:29 #272
14679 crew  sp3c
Geef me die goud!!!
pi_221181694
Eaarom altijd die rare vraag op het einde?
Op zondag 8 december 2013 00:01 schreef Karina het volgende:
Dat gaat me te diep sp3c, daar is het te laat voor.
pi_221181729
quote:
14s.gif Op maandag 29 juni 2026 13:48 schreef HowardRoark het volgende:

[..]
Ik bekommer mij helemaal niet om die mensen omdat ik vind dat hun situatie het resultaat is van hun eigen cultuur en het daaruit voortvloeiende handelen en tevens van mening ben dat zijn flink op de blaren mogen zitten. Ik heb dan ook aangegeven dat ik vind dat de Palestijnen nog veel harder aangepakt hadden mogen worden.

Waarom zit je eigenlijk zo selectief in met de Palestijnse burgers en kinderen? Je doet dit bijvoorbeeld niet bij burgers en kinderen in Soedan of Jemen, het lijkt specifiek iets te zijn met de Palestijnen. Hoe komt dit?
Jodenhaat is al eeuwenlang het ultieme excuus om eigen falen te verklaren en te maskeren.
graag verwijderen
  maandag 29 juni 2026 @ 14:27:41 #274
496707 HowardRoark
Tacticalized!
pi_221181860
quote:
0s.gif Op maandag 29 juni 2026 14:01 schreef UitStraling het volgende:

[..]
Jodenhaat is al eeuwenlang het ultieme excuus om eigen falen te verklaren en te maskeren.
Ja en nee.

Dit speelt bij genoeg mensen natuurlijk zeker een rol en ook is er inderdaad een unieke geschiedenis mbt antisemitisme en het verantwoordelijkheden van het Jodendom of Joodse individuen, groepen of organisaties als een soort zondebok voor alles wat er mis is.

Je ziet dit met betrekking tot deze oorlog weer sterk terug in alle complottheorieën over alle zogenaamde 'Joodse/Israëlische invloed', waar media links en rechts aan meedoen.

Complotten over 'AIPAC' die de VS runt, of de zogenaamde 'Israëlische lobby' in de Tweede Kamer waar NRC vorig jaar een heel artikel aan had gewijd. Israël dat de Amerikaanse regering 'in de macht' zou hebben en natuurlijk alle complotmeuk over Epstein, diens zogenaamde banden met Israël wat dan weer kan worden vergroot naar 'het Epstein regime' een soort complot over een machtige elite gelinkt aan Israël en Joden die de wereld bestuurd.

Maar dit is zeker niet het hele verhaal, bij het inmiddels breed gedragen pro-Palestijnse en anti-Israël sentiment spelen veel meer dingen mee zoals anti-Westers gedachtegoed, Third-worldism, Islamisme en intersectionaliteit.

Wat echter met name opvallend is gebleken is dat hoe makkelijk beïnvloedbaar mensen zijn. Je laat ze een paar maanden een continue stroom aan eenzijdige en selectieve berichtgeving gezien met een dader-slachtoffer narratief.

In dit geval is de zogenaamde dader dan Israël en de zogenaamde slachtoffers de Palestijnen. Dagelijks beelden van huilende Palestijnen en mensen krijgen een steeds negatiever beeld van Israël en sympathie voor de Palestijnen.

Ik kan mij herinneren dat de NOS een interview had met een paar mensen bij de befaamde Rode Lijn demonstratie vorig jaar, daar was een vrouw met een kind die zei iets in de trant van 'Ik kan het gewoon niet meer zien, ik wil dat het stopt'. Ik denk niet dat zo een vrouw een antisemiet is, maar wel sterk beïnvloed door de berichtgeving van media zoals de NOS.

Als media objectief en niet partijdig zouden berichten over deze oorlog en dit conflict dan zouden de sentimenten totaal anders liggen. Dan had je alsnog twee kampen, maar ook veel meer nuance en minder polarisering.

Dan zou het pro-Palestijnse sentiment ook snel afzwakken doordat er eerlijk bericht zou kunnen worden over de cultuur in die samenleving en de geschiedenis van het conflict, iets dat nu structureel wordt verzwegen en de historie zelfs openlijk verdraaid in een poging ook daar het gewenste slachtoffer vs. dader narratief toe te passen.

De nodige mensen in het Westen lopen inmiddels rond met het idee dat de helft van Israël een soort van quasi etnische Oost-Europeanen zijn, die een land hebben gestolen van 'inheemse' Arabieren en nu doelbewust een genocide uitvoeren om een 'Groot-Israël' te creëren waarbij Israël tevens nog een apartheidsstaat is en Arabische moslims wettelijk zoals in Zuid-Afrika tot tweederangsburgers zijn gedegradeerd. Geen wonder dat de publieke opinie zeer negatief is over Israël.
pi_221196848
quote:
14s.gif Op maandag 29 juni 2026 13:48 schreef HowardRoark het volgende:

Our own Ben Gvirtje vindt 70.000+ aan doden nog niet genoeg...
quote:
Die vraag kun je beter omdraaien, waarom loop jij oorlogsmisdadigers te verdedigen? Dat is een veel interessantere vraag dan mensen die zich om weerloze burgers bekommeren.
quote:
Geen wonder dat de publieke opinie zeer negatief is over Israël.
Nooit een hand in eigen boezem steken he, altijd maar naar andere wijzen. Ik denk dat jij slim genoeg bent om de negativiteit rondom Israel zelf te benoemen.

[ Bericht 0% gewijzigd door AFA2022 op 30-06-2026 13:43:28 ]
  dinsdag 30 juni 2026 @ 14:39:43 #276
496707 HowardRoark
Tacticalized!
pi_221197358
quote:
0s.gif Op dinsdag 30 juni 2026 13:37 schreef AFA2022 het volgende:

[..]
Our own Ben Gvirtje vindt 70.000+ aan doden nog niet genoeg...
Dat maak jij er nu van, dat zijn niet mijn woorden.
quote:
[..]
Die vraag kun je beter omdraaien, waarom loop jij oorlogsmisdadigers te verdedigen? Dat is een veel interessantere vraag dan mensen die zich om weerloze burgers bekommeren.
Een tegenvraag stellen als ontwijking van een andere vraag is een zwaktebod. Waarom begin je niet met zelf eerst een antwoord te geven? Dan zal ik volgen.
quote:
[..]
Nooit een hand in eigen boezem steken he, altijd maar naar andere wijzen. Ik denk dat jij slim genoeg bent om de negativiteit rondom Israel zelf te benoemen.
Aangezien dit een resultaat is van propaganda is het inderdaad logisch dat er daar naar wordt gewezen.
pi_221198244
quote:
14s.gif Op dinsdag 30 juni 2026 14:39 schreef HowardRoark het volgende:

[..]
Dat maak jij er nu van, dat zijn niet mijn woorden.
Je bent wel een pro in het verdraaien van dingen, dat moet ik je nageven. Het waren je eigen woorden: ' ik vind dat de Palestijnen nog veel harder aangepakt hadden mogen worden.' En zoiets zeg je als er al 70.000+ doden gevallen zijn?
quote:
[..]
Een tegenvraag stellen als ontwijking van een andere vraag is een zwaktebod. Waarom begin je niet met zelf eerst een antwoord te geven? Dan zal ik volgen.
Het is al triest dat je die vraag stelt, althans voor een normaal denkend iemand, niet voor een geradicaliseerde extremist.

Voor mij en voor veel mensen wereldwijd, staan de Palestijnen symbool voor onrecht, bezetting, humanitaire nood en een langdurige grove schending van mensenrechten, een antikoloniale strijd die nauwelijks in woorden te vatten is, high tech leger vs burgers, ect, etc... Just too much to mention.

Nelson Mandela zei ooit: “But we know too well that our freedom is incomplete without the freedom of the Palestinians.”

quote:
Aangezien dit een resultaat is van propaganda is het inderdaad logisch dat er daar naar wordt gewezen.
Ben jij zelf ook niet onderdeel van massive propaganda?
  dinsdag 30 juni 2026 @ 17:54:31 #278
496707 HowardRoark
Tacticalized!
pi_221198348
quote:
0s.gif Op dinsdag 30 juni 2026 17:35 schreef AFA2022 het volgende:

[..]
Je bent wel een pro in het verdraaien van dingen, dat moet ik je nageven. Het waren je eigen woorden: ' ik vind dat de Palestijnen nog veel harder aangepakt hadden mogen worden.' En zoiets zeg je als er al 70.000+ doden gevallen zijn?
[..]
Ik geef inderdaad aan dat de Palestijnen nog veel harder aangepakt hadden moeten worden. Ik heb hier al vaak voorbeelden van gegeven zoals Westerse landen die actief Israël waren komen helpen en een deradicalisering van de samenleving bij de capitulatie van de terreurgroeperingen zoals Hamas, wat op een gegeven moment onafwendbaar zou zijn.

Dit zou echter niet per se tot meer slachtoffers hebben weten te leiden. Sterker nog, het zou het aantal slachtoffers naar alle waarschijnlijkheid hebben beperkt.

Verder is het aantal slachtoffers ook verder niet zo relevant, die slachtoffers vallen niet omdat Israël dit wil maar de Palestijnen hun eigen burgers opofferen. Dat is een keuze die zij maken. Als gooien ze er honderduizenden voor, dat is hun eigen keuze. Het zegt weer genoeg over de cultuur daar.
quote:

[..]
Voor mij en voor veel mensen wereldwijd, staan de Palestijnen symbool voor onrecht, bezetting, humanitaire nood en een langdurige grove schending van mensenrechten, een antikoloniale strijd die nauwelijks in woorden te vatten is, high tech leger vs burgers, ect, etc... Just too much to mention.
Tja, dan verdraai je natuurlijk de situatie en hou je vooral jezelf voor de gek. Zoals inmiddels al honderden keren herhaald: de Palestijnen hebben hier nooit een eigen land gehad, de Palestijnen waren al bezig met geweld tegen Joden nog voordat de staat Israël überhaupt was opgericht.

De Palestijnen wezen het VN-verdelingsplan af en begonnen een burgeroorlog en nadien nog talloze opladingen in dit conflict waar terreur de norm was aan Palestijnse kant. De Palestijnen hebben nooit enige bereidheid getoond tot vrede.

Deze mensen zijn dus niet de slachtoffers, maar de daders. Een samenleving vol moslimfundamentalisme en antisemitisme, dat dus al aanwezigheid was voor Israël was opgericht.

En dat je dit conflict 'antikoloniaal' noemt is bespottelijk, Israël is namelijk geen kolonie van iets of iemand. Het is een legitiem land van de inheemse bewoners (Joden) van dit gebied met hun inheemse religie, cultuur en taal (Joods & Hebreeuws)
quote:
[..]
Ben jij zelf ook niet onderdeel van massive propaganda?
Nee, ik kijk naar historische feiten.
pi_221198453
quote:
14s.gif Op dinsdag 30 juni 2026 17:54 schreef HowardRoark het volgende:

[..]
Ik geef inderdaad aan dat de Palestijnen nog veel harder aangepakt hadden moeten worden. Ik heb hier al vaak voorbeelden van gegeven zoals Westerse landen die actief Israël waren komen helpen en een deradicalisering van de samenleving bij de capitulatie van de terreurgroeperingen zoals Hamas, wat op een gegeven moment onafwendbaar zou zijn.

Dit zou echter niet per se tot meer slachtoffers hebben weten te leiden. Sterker nog, het zou het aantal slachtoffers naar alle waarschijnlijkheid hebben beperkt.

Verder is het aantal slachtoffers ook verder niet zo relevant, die slachtoffers vallen niet omdat Israël dit wil maar de Palestijnen hun eigen burgers opofferen. Dat is een keuze die zij maken. Als gooien ze er honderduizenden voor, dat is hun eigen keuze. Het zegt weer genoeg over de cultuur daar.
[..]
Tja, dan verdraai je natuurlijk de situatie en hou je vooral jezelf voor de gek. Zoals inmiddels al honderden keren herhaald: de Palestijnen hebben hier nooit een eigen land gehad, de Palestijnen waren al bezig met geweld tegen Joden nog voordat de staat Israël überhaupt was opgericht.

De Palestijnen wezen het VN-verdelingsplan af en begonnen een burgeroorlog en nadien nog talloze opladingen in dit conflict waar terreur de norm was aan Palestijnse kant. De Palestijnen hebben nooit enige bereidheid getoond tot vrede.

Deze mensen zijn dus niet de slachtoffers, maar de daders. Een samenleving vol moslimfundamentalisme en antisemitisme, dat dus al aanwezigheid was voor Israël was opgericht.

En dat je dit conflict 'antikoloniaal' noemt is bespottelijk, Israël is namelijk geen kolonie van iets of iemand. Het is een legitiem land van de inheemse bewoners (Joden) van dit gebied met hun inheemse religie, cultuur en taal (Joods & Hebreeuws)
[..]
Nee, ik kijk naar historische feiten.
Krijg steeds meer het gevoel dat ik tegen een voorgeprogrameerde AI bot aan het lullen ben. Steeds dezelfde bulshit over and over again.
  dinsdag 30 juni 2026 @ 18:17:21 #280
496707 HowardRoark
Tacticalized!
pi_221198459
quote:
0s.gif Op dinsdag 30 juni 2026 18:15 schreef AFA2022 het volgende:

[..]
Krijg steeds mer het gevoel dat ik tegen een voorgeprogrameerde AI bot aan het lullen ben. Steeds dezelfde bulshit over and over again.
Het valt met name op dat je zelden tot nooit een inhoudelijke reactie hebt op de tegenargument die je krijgt op jouw claims. Zo eindigt elke discussie, jij claimt van alles, daar komt een inhoudelijke reactie op, je weet het niet meer en begint vervolgens ad hominem een oplossing te zoeken.
pi_221198543
quote:
14s.gif Op dinsdag 30 juni 2026 18:17 schreef HowardRoark het volgende:

[..]
Het valt met name op dat je zelden tot nooit een inhoudelijke reactie hebt op de tegenargument die je krijgt op jouw claims. Zo eindigt elke discussie, jij claimt van alles, daar komt een inhoudelijke reactie op, je weet het niet meer en begint vervolgens ad hominem een oplossing te zoeken.
Sure sure, delusional. Gelukkig deelt het overgrote deel van de wereld mijn opinie en mening en niet yours. Good luck with your hatred man.
  dinsdag 30 juni 2026 @ 20:25:42 #282
496707 HowardRoark
Tacticalized!
pi_221199638
quote:
0s.gif Op dinsdag 30 juni 2026 18:36 schreef AFA2022 het volgende:

[..]
Sure sure, delusional. Gelukkig deelt het overgrote deel van de wereld mijn opinie en mening en niet yours. Good luck with your hatred man.
Je bedoelt sterke afkeer van moslimfundamentalisme, antisemitisme en Islamitische terreurgroeperingen? Die heb ik inderdaad zeker en daar ben ik trots op ook.

De haat zit echter niet bij mij, wel bij jou, een totaal ongefundeerde antipathie jegens Israël waarbij er de verwachting is dat het grote probleem niet onderontwikkelde en moslimlanden zijn die zonder enige concrete aanleiding Joodse gemeenschappen en Israël aanvielen en aanvallen, maar Israël zelf.

Het enige piepkleine Joodse landje ter wereld moet vooral maar concessies doen tegenover zulke terroristen. En omdat beeld (dat dus eigenlijk stoelt op leugens en geschiedvervalsing) in stand te kunnen houden moet je wel de geschiedenis en andere feiten negeren omdat het anders als een kaartenhuis in elkaar stort.
pi_221200408
quote:
14s.gif Op dinsdag 30 juni 2026 20:25 schreef HowardRoark het volgende:

[..]
Je bedoelt sterke afkeer van moslimfundamentalisme, antisemitisme en Islamitische terreurgroeperingen? Die heb ik inderdaad zeker en daar ben ik trots op ook.

De haat zit echter niet bij mij, wel bij jou, een totaal ongefundeerde antipathie jegens Israël waarbij er de verwachting is dat het grote probleem niet onderontwikkelde en moslimlanden zijn die zonder enige concrete aanleiding Joodse gemeenschappen en Israël aanvielen en aanvallen, maar Israël zelf.

Het enige piepkleine Joodse landje ter wereld moet vooral maar concessies doen tegenover zulke terroristen. En omdat beeld (dat dus eigenlijk stoelt op leugens en geschiedvervalsing) in stand te kunnen houden moet je wel de geschiedenis en andere feiten negeren omdat het anders als een kaartenhuis in elkaar stort.
Amen.
graag verwijderen
pi_221201834
We kunnen gewoon bijna live meegenieten via sociale media. Volgens mij is dit zowat de eerste bijna live gestreamde genocide en massamoord in de geschiedenis van de mensheid. Allemaal mogelijk gemaakt door de ontwikkeling van sociale media en communicatietechnologie, die vandaag veel verder staan dan twintig a dertig jaar geleden.

Ik zal niet alles delen wat ik ben tegengekomen, want dan wordt dit een eindeloze post. Hieronder een extreem kleine selectie van de meest vriendelijke en nette tweets. Ik zou veel erger kunnen posten, maar ik bespaar jullie de smerigste bloederige beelden. Hiermee laat ik het voor nu.

quote:
Vertaling

Ik liep gisteren langs een luchthaven. In de lounge hing een muur vol schermen. Een voetbalwedstrijd, Dua Lipa die zong, Trump die een toespraak hield, zwerfhonden die zich tegoed deden aan het lichaam van een kind in Gaza…
twitter

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
twitter

twitter

[ Bericht 12% gewijzigd door Peppert op 01-07-2026 00:32:12 ]
  woensdag 1 juli 2026 @ 20:32:38 #285
504912 AFA2022
pi_221208647
Ana _O_ stay safe pls.

woensdag 1 juli 2026 @ 20:37:15 #286
70620 Bart2002
pi_221208672
quote:
0s.gif Op zondag 28 juni 2026 22:37 schreef Glazenmaker het volgende:

[..]

Ja ik begrijp wel wat je bedoelt en ben het ermee eens. Je wordt uiteraard weer volledig afgebrand als je zoiets beweert.
vrijdag 9 december 2016 15:58 schreef Ringo het volgende:
Welke discussie? Ik zie alleen maar harige kerels die elkaar de rug inzepen.
  donderdag 2 juli 2026 @ 12:37:09 #287
308523 the-eye
I'm a Live Wire
pi_221214605
quote:
0s.gif Op woensdag 1 juli 2026 00:14 schreef Peppert het volgende:
We kunnen gewoon bijna live meegenieten via sociale media. Volgens mij is dit zowat de eerste bijna live gestreamde genocide en massamoord in de geschiedenis van de mensheid. Allemaal mogelijk gemaakt door de ontwikkeling van sociale media en communicatietechnologie, die vandaag veel verder staan dan twintig a dertig jaar geleden.

Ik zal niet alles delen wat ik ben tegengekomen, want dan wordt dit een eindeloze post. Hieronder een extreem kleine selectie van de meest vriendelijke en nette tweets. Ik zou veel erger kunnen posten, maar ik bespaar jullie de smerigste bloederige beelden. Hiermee laat ik het voor nu.
[..]
[ x ]

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Maar is dit nu bewijs van genocide of van propaganda voor jou?
Heb je trouwens ook de beelden gezien van de Gazanen die om een tweede 7 oktober roepen?
  donderdag 2 juli 2026 @ 12:47:07 #288
442397 UitStraling
pi_221214641
quote:
0s.gif Op woensdag 1 juli 2026 20:37 schreef Bart2002 het volgende:

[..]
Ja ik begrijp wel wat je bedoelt en ben het ermee eens. Je wordt uiteraard weer volledig afgebrand als je zoiets beweert.
Is gewoon racisme natuurlijk, waarom denk je zo laag van Arabieren en Palestijnen, het zijn toch geen beesten?
graag verwijderen
  donderdag 2 juli 2026 @ 18:54:05 #289
504912 AFA2022
pi_221217131
The audience will judge, yes they will…

donderdag 2 juli 2026 @ 18:56:29 #290
497374 Peppert
pi_221217176
Ik heb zelf het contact met een Israëlische ex-vriend verbroken. Ik kan hem niet meer ontmoeten zonder voortdurend te denken aan de massamoord, de genocide en de genocidale retoriek die, naar mijn indruk, inmiddels wijdverbreid is in de Israëlische samenleving. Ik geef de voorkeur aan afstand van alles wat daarmee is verbonden.

quote:
Vertaling

De schijnvertoning gaat door. Je leest dit en zou denken dat er een overstroming of aardbeving in Gaza heeft plaatsgevonden. Een groteske, obscene schijnvertoning.

twitter

quote:
Vertaling

Israëli's spreken over etnische zuivering op een manier die je zelden hoort, zelfs niet van bijvoorbeeld fascisten uit de Balkan of radicale salafistische geestelijken.
twitter

quote:
Vertaling

Gaza beschikt nog altijd vrijwel niet over drinkwater.
twitter

[ Bericht 20% gewijzigd door Peppert op 02-07-2026 19:02:41 ]
  vrijdag 3 juli 2026 @ 09:06:39 #291
504912 AFA2022
pi_221221528
Pussys blijven alle questions dodgen, Carrie _O_

vrijdag 3 juli 2026 @ 10:42:54 #292
496707 HowardRoark
Tacticalized!
pi_221222153
quote:
0s.gif Op vrijdag 3 juli 2026 09:06 schreef AFA2022 het volgende:
Pussys blijven alle questions dodgen, Carrie _O_

Dit ziet er weer uit als een fantastische bron. Een kanaal volledig gewijd aan het demoniseren van Israël. Ik begin steeds beter te begrijpen waarom jij zo anti-Israël bent, maar hier nooit een inhoudelijke discussie over kunt of wilt voeren. Het zijn allemaal sentimenten aangewakkerd door dit soort propaganda.

Deze vrouw is trouwens een voormalig model en nu activist, die onder meer mensen als Tucker Carlson verdedigd. Zelfs alle bizarre claims van Owens over waar Joden verantwoordelijk voor zijn is volgens haar 'niet antisemitisch'.

Hmm.

Hmm.
quote:
The removal came after some of Prejean's comments while questioning witnesses about the differences between anti-Zionism and antisemitism during a commission hearing on antisemitism earlier that week had sparked controversy.

Prejean questioned Ari Berman, President of Yeshiva University, saying, "Catholics do not embrace Zionism, just so you know. So are all Catholics antisemites?" and asked the witnesses, who were testifying about their experiences with antisemitism on college campuses after the October 7 attacks, "are you willing to condemn what Israel has done in Gaza?"

During the hearing, Prejean defended Candace Owens and Tucker Carlson from charges of antisemitism. When asked by journalist Yair Rosenberg about antisemitic conspiracy theories promoted by Owens, including claims that Jews were responsible for the American Civil War and the Atlantic slave trade, Prejean said "I watched her show, and I have never heard anything out of her mouth that is anti-Semitic. So I'm not gonna make a statement on something that I haven't heard the full context of."

Bron
Vindt je dit nu vrouw die we serieus zouden moeten nemen? En waarom laat je je beïnvloeden door zulke kanalen?
  vrijdag 3 juli 2026 @ 13:54:48 #293
504912 AFA2022
pi_221223484
quote:
14s.gif Op vrijdag 3 juli 2026 10:42 schreef HowardRoark het volgende:

The world has woken up to the truth, one day your bubble will burst.

With tears in his eyes, thank you David!
  vrijdag 3 juli 2026 @ 15:47:12 #294
2905 Montagui
pi_221224415
quote:
0s.gif Op vrijdag 3 juli 2026 13:54 schreef AFA2022 het volgende:

[..]

David, dat is nog eens een mooie Joodse naam.
  vrijdag 3 juli 2026 @ 16:05:18 #295
504912 AFA2022
pi_221224719
quote:
0s.gif Op vrijdag 3 juli 2026 15:47 schreef Montagui het volgende:

[..]
David, dat is nog eens een mooie Joodse naam.
Idd prachtige naam. Mocht hij Joods zijn, dan heb ik alleen maar nog meer diep respect voor hem.
  vrijdag 3 juli 2026 @ 19:27:44 #296
496707 HowardRoark
Tacticalized!
pi_221225761
quote:
0s.gif Op vrijdag 3 juli 2026 13:54 schreef AFA2022 het volgende:

[..]

Meer propaganda dus en weer geen inhoudelijke reactie, dat dacht ik al. Het enige wat je kunt doen is dit soort videos delen. Een inhoudelijke discussie is niet mogelijk omdat het narratieven zijn op basis van emotie, niet op basis van kennis en feiten.

En dat is een veel breder probleem, dat mag duidelijk zijn. De wereld is is dan in zekere zin ook 'wakker' geworden, maar niet op basis van kennis en rationaliteit, maar velen zijn er gevallen voor propaganda en allerlei complottheorieën.
  zaterdag 4 juli 2026 @ 17:42:34 #297
497374 Peppert
pi_221234119
quote:
Vertaling

De wreedheden die in Gaza door het Westen en zijn liberale opiniemakers werden gelegitimeerd, vormden geen historische uitzondering. Drie denktradities — over intentie, over genocide en over luchtbombardementen — maakten de vernietiging van Gaza mogelijk.
twitter

Een zeer lang maar sterk kwaliteitsartikel. Ik weet niet waarom de auteur het zo uitgebreid heeft gemaakt, want het aantal mensen dat zo'n boekwerk daadwerkelijk gaat lezen, zal op een hand te tellen zijn. Ach ja, zijn keuze. Het laten vertalen via een chatbot heeft me al een kwartier gekost.

SPOILER
https://caravanmagazine.in/conflict/gaza-liberalism-west
https://archive.fo/I3CKV#selection-811.0-815.695

[ Bericht 44% gewijzigd door Peppert op 04-07-2026 18:05:51 ]
  zondag 5 juli 2026 @ 19:24:10 #298
504912 AFA2022
pi_221246599

God bless you for speaking the truth _O_
  zondag 5 juli 2026 @ 20:05:56 #299
496707 HowardRoark
Tacticalized!
pi_221246897
quote:
0s.gif Op zondag 5 juli 2026 19:24 schreef AFA2022 het volgende:

God bless you for speaking the truth _O_
Ah.

Bijzonder kanaal ook weer:

In tegenstelling tot het vorige kanaal waar je van deelde genaamd 'Breezy Politics' heet dit dan 'Arch Politics' en wederom is het qua thematiek eenheidsworst: Israël demoniseren.

Heb je nu oprecht het gevoel dat dit soort eenzijdige en wellicht vanuit Qatar of Iran gefinancierde anti-Westerse propaganda goede en betrouwbare bronnen zijn?
  maandag 6 juli 2026 @ 00:20:35 #300
497374 Peppert
pi_221250528
Martelgevangenissen naar het voorbeeld van Abu Ghraib en Sde Teiman: wat hebben ze met het lichaam gedaan nadat ze hem een hongerdood hebben laten sterven? Is het daarna ontdaan van kostbare organen? Zou dat de reden kunnen zijn dat het niet aan de familie wordt overgedragen?

quote:
Vertaling

De Israëlische autoriteiten blijven het lichaam van de 17-jarige Walid Ahmad achterhouden voor zijn familie, ondanks de afronding van het interne gerechtelijke onderzoek naar zijn overlijden.

De middelbare scholier uit de stad Silwad op de Westelijke Jordaanoever werd in september 2024 gearresteerd omdat hij ervan werd beschuldigd stenen te hebben gegooid. Na zes maanden detentie zonder dat er een procesdatum was vastgesteld, zakte hij in maart 2025 in elkaar en overleed hij in de Megiddo-gevangenis.

Een autopsie wees uit dat hij extreem veel gewicht had verloren, ernstige spierafbraak had en zwaar ondervoed was. Een onafhankelijke arts die de autopsie observeerde, verklaarde dat uithongering waarschijnlijk de voornaamste oorzaak van zijn overlijden was. Daarnaast leed hij aan onbehandelde aandoeningen, zoals schurft en een darminfectie.

Een Israëlische rechtbank erkende dat de tiener tijdens zijn detentie was uitgehongerd, maar oordeelde dat er juridisch geen direct en definitief oorzakelijk verband kon worden bewezen tussen de uithongering en de onmiddellijke doodsoorzaak. Er werden geen aanklachten ingediend en de rechter sloot het onderzoek naar zijn overlijden af.
twitter

[ Bericht 2% gewijzigd door Peppert op 06-07-2026 00:28:04 ]
  maandag 6 juli 2026 @ 08:36:53 #301
442397 UitStraling
pi_221251518
quote:
0s.gif Op maandag 6 juli 2026 00:20 schreef Peppert het volgende:
Martelgevangenissen naar het voorbeeld van Abu Ghraib en Sde Teiman: wat hebben ze met het lichaam gedaan nadat ze hem een hongerdood hebben laten sterven? Is het daarna ontdaan van kostbare organen? Zou dat de reden kunnen zijn dat het niet aan de familie wordt overgedragen?
[..]
[ x ]
Stop eens met deze onzin propaganda aub.
graag verwijderen
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')