Best wel vaak.quote:Op donderdag 25 juni 2026 13:54 schreef Tengano het volgende:
Hoor je ooit nog wel eens iemand dat die zielige Gazamensen met een groepje een vrouw aan het verkrachten waren en ondertussen haar borsten er af gesneden werden en toen iedereen zijn zak had geleegd ze werd afgeschoten.
Oh nee, Israel was de bad guy, dat is waar ook.
Zal wel een paar maanden terug zijn toen we de verkrachtingen door de IDF aan het bespreken waren. Ik had het radicale standpunt dat de ene verkrachting de andere niet rechtvaardigt en Israel wappies waren daar boos over.quote:Op donderdag 25 juni 2026 13:57 schreef Tengano het volgende:
[..]
Wanneer heb jij dat voor het laatst te berde gebracht dan?
De twee groepjes kunnen allebei niet meekomen en bengelen onderaan een hele hoop lijstjes.quote:Op donderdag 25 juni 2026 13:39 schreef Tengano het volgende:
[..]
Ik zat gisteren nog even te denken wat het toch is met die twee; (woke?) links en het verbond met de islam. En volgens mij hebben ze inderdaad een bepaalde match. Zowel moslims als linkse mensen ontlenen er (narcistische? danwel emotionele) voeding aan als ze een slachtoffer kunnnen betichten van wat in hun ogen haram is. Op die manier vernederen ze het slachtoffer, maar tegelijkertijd voelt het voor hen dan dat ze boven komen drijven.
En je ziet dat ook hier. Mensen die er genoegdoening in vinden om "rechtse" mensen te veroordelen en voor nazi, racist en zulks uit te maken en voor hen allerlei boosaardige plannen in te vullen die ze wel zullen hebben, en op die manier zelf aan de "goede halal kant" komen te staan.
In feite zijn het een soort energy vampires.
Maar oh wee, als je kritiek op hen hebt....![]()
Ik denk dat het wel meevalt. Er is daar wel veel angst propaganda. Voor de Palestijnen door Israel als bezetter en koloniale macht met gewelddadige neokolonisten op de Westbank. De Israeliers met de Holocaust in het verleden dat gebruikt wordt om hun macht naast de bijbel en thora te vergroten en illegaal grondgebied te annexeren en de Palestijnen met geweld te verdrijven.quote:Op donderdag 25 juni 2026 14:06 schreef AFA2022 het volgende:
Zowel onder de Israeliers als de Palestijnen wordt er vanaf de geboorte met de paplepel ingegoten dat de tegenpartij evil is en dus dood mag, no exeption. Met extremisten aan de macht die je ook nog even laten denken dat je heel goed bezig bent als je de tegenpartij vermoord, maakt niet uit jong oud, no problem, you are doing the right thing.
En hierom mag jij eigenlijk niet in de buurt van vrouwen komen.quote:Op donderdag 25 juni 2026 14:07 schreef Glazenmaker het volgende:
[..]
Zal wel een paar maanden terug zijn toen we de verkrachtingen door de IDF aan het bespreken waren. Ik had het radicale standpunt dat de ene verkrachting de andere niet rechtvaardigt en Israel wappies waren daar boos over.
Niemand ontkent dat er verschrikkelijke dingen gebeuren, ook vanuit Israëlische zijde.quote:Op donderdag 25 juni 2026 14:06 schreef AFA2022 het volgende:
Is het nou echt zo moeilijk voor de ontkenners hier om toe te geven dat dit soort verschrikkelijke dingen gebeuren?
Nederlandse commando's gaan binnenkort op Hezbollah jagen, eindelijk zeg.quote:Op donderdag 25 juni 2026 14:13 schreef LXIV het volgende:
Het ergste als Nederlander vind ik nog het nauwelijks hoorbare protest van de regering en het blijven steunen van Israël zelf.
Dat heeft niet direct met Gaza te maken. Bovendien zijn het toch echt de Europeanen die zichzelf massaal laten vervangen.quote:Op donderdag 25 juni 2026 13:49 schreef Koortsdroom het volgende:
[..]
Vind je het gek?
De moslims hebben nou niet echt hun best gedaan om zich geliefd te maken in het Westen, of wel?![]()
[ afbeelding ]
Het is rechts dat een genocidale macht als Israel steuntquote:
Het is allemaal angst/propaganda.quote:Op donderdag 25 juni 2026 13:55 schreef Glazenmaker het volgende:
[..]
Bla bla wij hebben geen idee hoe het echt zit, maar dat er zwaar gelovigen zijn is wel zeker. En ja ik heb ook de beelden gezien uit Teheran waarin mensen vrij rondlopen en ik heb ook de interviews gezien met gevluchte mensen die vrijheid wilden. De meeste mensen wonen echter niet in Teheran en die stad is zo groot dat het 2km verderop zomaar een ander sfeertje kan hebben. En gevluchte mensen selecteren zichzelf ook al uit natuurlijk. Als je het regime awesome vindt, kom je niet snel in westerse media, want je woont in Iran.
Gaat niet gebeurenquote:Op donderdag 25 juni 2026 14:15 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Nederlandse commando's gaan binnenkort op Hezbollah jagen, eindelijk zeg.
quote:Op donderdag 25 juni 2026 13:51 schreef RealistAtheist het volgende:
[..]in Iran is het grootste deel van het volk juist helemaal klaar met met die kutislam man. Zeker de jongeren en laat Iran nou een hele jonge bevolking hebben. Ik heb 10 keer liever vrijgevochten Iraanse dames hier dan "feministen" die de walgelijke vrouwonvriendelijke ideologie die islam heet tot in den treure blijven verdedigen. Ow en als we dan toch bezig zijn. Dan ook graag het merendeel van Turkse en Marokkaanse mannen in Nederland lekker daarheen exporteren. Dan krijgen die arme meisjes als Lale Gül waarvan er zovelen zijn in Nederland misschien ook eindelijk een keer een prettig leven.
quote:Op donderdag 4 juli 2024 19:43 schreef RealistAtheist het volgende:
Die Lahlah is zo ziekelijk geïndoctrineerd vanaf kleins af aan dat ze niet eens meer door heeft dat het dragen van dat debiele hoofddoekje alles behalve een vrije keus is.echt wat een schertsvertoning. Ga eens praten met de vrouwen in Iran domme achterlijke muts. Ik kots op onderdanige kruipers als jou.
100x meer respect voor Lale Gül.
quote:Op donderdag 25 juni 2026 14:15 schreef LXIV het volgende:
[..]
Dat heeft niet direct met Gaza te maken. Bovendien zijn het toch echt de Europeanen die zichzelf massaal laten vervangen.
De kern van het verhaal is dat er onnodig en op grote schaal kinderen worden vermoord en zoals ik al zei, is welk artikel dan ook daaraan ondergeschikt als je het conflict een beetje kent. De regio heeft een change of mindset nodig, alleen dan is het nog te redden.quote:Op donderdag 25 juni 2026 14:13 schreef Montagui het volgende:
[..]
Niemand ontkent dat er verschrikkelijke dingen gebeuren, ook vanuit Israëlische zijde.
Het gaat er in dit topic om dat de IDF door een arts, overgenomen door de VN, gedemoniseerd wordt zonder daadwerkelijk bewijs te leveren.
Waarom start je zo'n topic? Omdat je zelf volledig achter het demoniseren van alles wat met Israël te maken heeft. De kracht van herhaling.
Hier bv 'een link' naar het onderuit halen van dat 'rapport'.
[ x ]
Dit vind ik zo jammer.quote:Op donderdag 25 juni 2026 13:36 schreef Montagui het volgende:
[..]
Ach, gelogen? Het is een interpretatie van een arts. Overgenomen in een VN rapport.
De claim is zodanig ernstig dat daar duidelijk bewijzen voor moeten zijn, en opgevoerd in een rapport door een onafhankelijke bron.
Dat is dit 'rapport' duidelijk niet. En de VN is overduidelijk niet onpartijdig daar waar het Israël betreft.
Troll topic dus van een user die constant ageert tegen Israël en het opneemt voor terroristen die uit zijn op genocide.
Ahhh duidelijk, jij wilt mensen waar je het niet mee eens bent deporteren.quote:Op donderdag 25 juni 2026 13:38 schreef DobbyDobby het volgende:
[..]
Graag de dolle mina's uitruilen met vrouwen uit Iran.
Wauw een plaatje van Feestboek. Moet vast waar zijn.quote:Op donderdag 25 juni 2026 13:49 schreef Koortsdroom het volgende:
[..]
Vind je het gek?
De moslims hebben nou niet echt hun best gedaan om zich geliefd te maken in het Westen, of wel?![]()
[ afbeelding ]
Dus opnieuw de vraag die ik eerder stelde en waar jij geen antwoord op gaf.quote:Op donderdag 25 juni 2026 13:50 schreef Montagui het volgende:
Dr. Maynard december 2025
[ x ]
Dr. Maynard juli 2025
[ x ]
Constant hetzelfde riedeltje. Daadwerkelijk bewijs? Ho maar.
Stukje projectie? Waarom zou je een random user beschuldigen van verkrachting?quote:Op donderdag 25 juni 2026 14:13 schreef UitStraling het volgende:
[..]
En hierom mag jij eigenlijk niet in de buurt van vrouwen komen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |