abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_221144097
Kinderen hielden.

De Britse chirurg Nick Maynard ging na oktober 2023 drie keer naar de Gazastrook om daar zorg te leveren. ‘Zoveel dode kinderen; dat is geen collaterale schade, dat is beleid.’

quote:
De eerste keer dat de 64-jarige Britse arts Maynard van het Oxford University Hospital tijdens de genocide naar de Gazastrook ging, was in december 2023. Hij had de jaren daarvoor de Gazastrook al herhaaldelijk bezocht, had er gedoceerd, geopereerd en lezingen gegeven. Maar deze keer was alles anders. ‘Ik arriveerde eind december 2023, via de Egyptische grens kwam ik in de Zuid-Gazaanse stad Rafah’, vertelt hij via zoom. ‘Daarna ben ik doorgereisd naar het Al-Aqsa-ziekenhuis in Deir al-Balah, zo’n beetje halverwege Gaza-stad. Alles was kapot, gebombardeerd en kapotgeschoten.’

Gisteren kwam een VN-rapport uit dat spreekt van het doelbewust doden van kinderen als onderdeel van de genocide in de Gazastrook. Bent u het met die conclusie eens?
‘Het patroon van de verwondingen, de aantallen getroffen kinderen, het moedwillig tegenhouden van hulpgoederen, medicijnen en voedsel, het uithongeren; ik kan niet anders dan het eens zijn met die stelling. In de Gazastrook werden twee jaar lang gemiddeld dertig kinderen per dag gedood, in de oorlog in Oekraïne is dat 0,7, tijdens de oorlog in Irak lag dat aantal op 0,6. Dat is geen collaterale schade, dat is beleid. Wist je dat ouders bij hun kinderen de naam en geboortedatum op het been schreven? Zodat mensen zouden weten hoe hun kind heette en hoe oud het was, in het geval zij zelf dood waren?

U spreekt van een patroon van verwondingen. Wat bedoelt u precies?
‘In de operatiekamer heb ik wonden gezien die het gevolg waren van wapens die worden gebruikt in gevechtssituaties tussen legers. Maar Israël zette die wapens in tegen de Palestijnse burgerbevolking, met verschrikkelijke gevolgen. Ik was aan het opereren, toen er een zoveelste stroom slachtoffers van bombardementen binnenkwam, veel van hen waren in kritieke toestand. Op de grond lag een deken, met een zesjarig jongetje erin, hij heette Alaa. Zijn ouders waren dood. Ik pakte hem op en ontdekte dat hij een groot gat in zijn bovenlijf had, zijn long hing eruit, hij was bijna doodgebloed. Ik heb hem geopereerd, de bloedingen gestelpt, het gat gedicht. Maar hij had ook verschrikkelijke brandwonden, ik weet niet of hij nog leeft.’. Maynard is even stil. ‘Alaa had een zusje, van acht jaar oud, Aya. Haar been was dermate gebroken dat de bloedtoevoer werd afgeknepen. De arts heeft het gezet, zonder pijnbestrijding, want die was er niet meer. Haar gillen, ik hoor het nog steeds. En er was Habiba van elf jaar, ik heb haar geopereerd aan haar slokdarm, maar er was geen vloeibaar voedsel meer, ze is de hongerdood gestorven. En Zainab van zeven maanden, er was geen babyvoedsel meer, ook zij is van de honger doodgegaan. Ik kan doorgaan en doorgaan, ik heb zo veel gewonde en dode kinderen gezien.’

U bent drie keer in de Gazastrook geweest. Was er verschil tussen die drie keer?
‘De situatie was elke keer erger. Begin 2024 viel me al op dat kinderen ondervoed begonnen te raken, maar vorig jaar heeft Israël de Palestijnen in de Gazastrook echt uitgehongerd.

Het heeft elf weken lang de grens hermetisch gesloten, met talloze doodgehongerde kinderen tot gevolg. Op de grens namen de Israëlische militairen het melkpoeder voor baby’s dat Amerikaanse artsen in hun koffer hadden in beslag. Ik heb veel uitgehongerde kinderen geopereerd, maar hun lichamen waren te ernstig aangetast door voedselgebrek, ze hebben het niet gered. De kinderen die het wel hebben overleefd, hebben door ernstige ondervoeding hersenschade opgelopen.’

‘En dan waren er de voedseluitdelingen door de Gaza Humanitarian Foundation, vorig jaar. Daar zijn talloze tienerjongens neergeschoten, al hun families verklaarden dat Israëlische militairen gericht op hen hadden geschoten. Ik heb met de andere artsen de wonden van de jongens vergeleken. De ene dag hadden ze schoten in hoofd en nek, de andere dag in hun buik, weer een andere dag in hun testikels. Alsof de Israëlische soldaten schietoefeningen op de kinderen hadden gedaan. Op een gegeven moment kwam er een kleine, twaalfjarige jongen binnen, ook hij was daar neergeschoten, hij is op de behandeltafel doodgebloed.’

Denkt u dat het VN-rapport dat vandaag verschijnt verschil zal maken?
‘Ik heb de afgelopen jaren vaak met Britse politici gesproken, hen verteld wat ik in de Gazastrook heb gezien, daar heb meegemaakt. Ze hebben zich er niets van aangetrokken. De enige hoop die ik heb is dat politici de druk gaan voelen van de groeiende groep Britten die willen dat het beleid verandert. Dat hoop ik echt.’
https://rightsforum.org/h(...)se-kinderen-hielden/
pi_221144119
Maar natuurlijk spreekt niemand over geplande genocide...
pi_221144122
https://rightsforum.org/

Ziet eruit als een zeer objectieve site
pi_221144126
quote:
1s.gif Op donderdag 25 juni 2026 11:20 schreef Ambtenaar030 het volgende:
een VN-rapport
Schouders ophalen en verdergaan.

De VN heeft zich de afgelopen jaren overbodig gemaakt met vooringenomen resoluties.

Helaas.
pi_221144149
quote:
0s.gif Op donderdag 25 juni 2026 11:27 schreef Mutsaers__78 het volgende:

[..]
Schouders ophalen en verdergaan.

De VN heeft zich de afgelopen jaren overbodig gemaakt met vooringenomen resoluties.

Helaas.
quote:
Zijn ouders waren dood. Ik pakte hem op en ontdekte dat hij een groot gat in zijn bovenlijf had, zijn long hing eruit, hij was bijna doodgebloed. Ik heb hem geopereerd, de bloedingen gestelpt, het gat gedicht. Maar hij had ook verschrikkelijke brandwonden, ik weet niet of hij nog leeft.’. Maynard is even stil. ‘Alaa had een zusje, van acht jaar oud, Aya. Haar been was dermate gebroken dat de bloedtoevoer werd afgeknepen. De arts heeft het gezet, zonder pijnbestrijding, want die was er niet meer. Haar gillen, ik hoor het nog steeds. En er was Habiba van elf jaar, ik heb haar geopereerd aan haar slokdarm, maar er was geen vloeibaar voedsel meer, ze is de hongerdood gestorven. En Zainab van zeven maanden, er was geen babyvoedsel meer, ook zij is van de honger doodgegaan. Ik kan doorgaan en doorgaan, ik heb zo veel gewonde en dode kinderen gezien.’
Gelukkig dat Mutsaers het beter weet dan een arts die dit soort taferelen gezien heeft.

Maar geen kwaad woord over die joden. Stel je toch eens voor.

Opgedonderd, die joden zijn daar in gaza werkelijk als beesten tekeer gegaan en dat heeft niets te maken met recht op verdediging van 7 oktober.

Opgetieft. En nu liggen ze ook weer continu heel de zaak te traineren met iran en vs deals.

Kutvolk. Maarja, dat mag allemaal niet gezegd en ik ben een vuile nazi. Koekoek.

Schiet nog wat kinderen dood. Mijn god.
De oude oude layout was veel beter!!
vosss is de naam,
pi_221144202
quote:
13s.gif Op donderdag 25 juni 2026 11:33 schreef vosss het volgende:

[..]
[..]
Gelukkig dat Mutsaers het beter weet dan een arts die dit soort taferelen gezien heeft.

Opgedonderd, die joden zijn daar in gaza werkelijk als beesten tekeer gegaan en dat heeft niets te maken met recht op verdediging van 7 oktober.

Opgetieft. En nu liggen ze ook weer continu heel de zaak te traineren met iran en vs deals.

Kutvolk. Maarja, dat mag allemaal niet gezegd en ik ben een vuile nazi. Koekoek.

:Z

Verder nog wat interessants te vertellen?

Verder weer geen woord over gewonde Hamasstrijders, beschietingen door Hamas zelf, etc.

Alsof er alleen maar kinderen en onschuldige burgers zijn gedood in Gaza. Het zal wel.
pi_221144221
quote:
0s.gif Op donderdag 25 juni 2026 11:44 schreef Mutsaers__78 het volgende:

Alsof er alleen maar kinderen en onschuldige burgers zijn gedood in Gaza. Het zal wel.
Nee er zaten ook een paar hamasterroristen tussen.

Zo gaat dat namelijk als je genocide pleegt. Dan zitten er altijd wel degene tussen die je eigenlijk wilde hebben.

En de rest noemen we dan collateral damage.
vosss is de naam,
pi_221144228
quote:
Dan ben ik maar een 'vuile nazi', ik weet van wat voor soort 'mensen' die term komt dus het doet me niets. Het ís kutvolk. en ik zal er nooit een vinger voor uitsteken. Ofja, 1 specifieke dan ^p^
pi_221144231
65.000 doden. Geschat. Werkelijke aantal waarschijnlijk veel hoger.

Dat staat in geen enkele verhouding tot die 1200 of wat was het dooie Israëlische.
vosss is de naam,
pi_221144259
quote:
0s.gif Op donderdag 25 juni 2026 11:49 schreef PurifieR het volgende:

[..]
Dan ben ik maar een 'vuile nazi', ik weet van wat voor soort 'mensen' die term komt dus het doet me niets. Het ís kutvolk. en ik zal er nooit een vinger voor uitsteken. Ofja, 1 specifieke dan ^p^
Jij bent openlijk een neonazi?

Hoe moet ik dat voor mij zien? Jij doet een Hitler groet en hebt Mein Kampf thuis staan?
pi_221144262
Dit is nog maar het topje van de ijsberg, wat er in Gaza gebeurt is en nog steeds op dagelijkse basis gaande is, is beyond imagination.
Gesterkt en met toestemming van de extremisten die momenteel in Israel aan de macht zijn, hebben ze in de praktijk carte blanche gekregen om op alles te schieten wat Palestijns is. Jonge IDF soldaten die filmpjes op sociale media delen waarin Palestijnse kinderen aan het knikkeren zijn en vervolgens als schietschijf worden gebruikt. Om vervolgens lachend in de camera te kijken, dan heb je het voor mij niet meer over menselijkheid, maar over pure evil in its highest form.
Het bewijs is gewoon overweldigend en er zal nog veel meer naar buiten komen vrees ik.
pi_221144267
quote:
0s.gif Op donderdag 25 juni 2026 11:56 schreef Ambtenaar030 het volgende:

[..]
Jij bent openlijk een neonazi?

Hoe moet ik dat voor mij zien? Jij doet een Hitler groet en hebt Mein Kampf thuis staan?
Jij leest ook alleen wat je wil lezen. Ik reageer niet meer op jou, troll.
pi_221144276
quote:
0s.gif Op donderdag 25 juni 2026 11:59 schreef PurifieR het volgende:

[..]
Jij leest ook alleen wat je wil lezen. Ik reageer niet meer op jou, troll.
Je schrijft zelf: "Dan ben ik maar een vuile nazi"?
pi_221144280
Troll topic.
“To destroy a people you must first sever their roots.”
pi_221144286
Ah, daar is de eerste genocideapologeet. Nu is het wachten op de aanvoerder ..
"Pools are perfect for holding water"
pi_221144312
quote:
0s.gif Op donderdag 25 juni 2026 12:04 schreef probeer het volgende:
Ah, daar is de eerste genocideapologeet. Nu is het wachten op de aanvoerder ..
Huh, nu pas? De eerste genocideapologeet is nog altijd topic starter.
pi_221144323
quote:
0s.gif Op donderdag 25 juni 2026 12:12 schreef Montagui het volgende:

[..]
Huh, nu pas? De eerste genocideapologeet is nog altijd topic starter.
Jij denkt dus dat de arts in kwestie liegt? Er zijn geen kinderen gedood door IDF soldaten?
pi_221144466
quote:
0s.gif Op donderdag 25 juni 2026 12:13 schreef Ambtenaar030 het volgende:

[..]
Jij denkt dus dat de arts in kwestie liegt? Er zijn geen kinderen gedood door IDF soldaten?
In een oorlog zijn ook kinderen slachtoffer. Dat is evident.
pi_221144544
quote:
0s.gif Op donderdag 25 juni 2026 12:26 schreef Montagui het volgende:

[..]
In welke oorlog worden kinderen in de geslachtdelen beschoten, worden ziekenhuizen getroffen, hulpverleners beschoten en begraven, wordt voedsel geweigerd en vernietigd en worden Palestijnen die er naar zoeken en rennen beschoten?
pi_221144562
quote:
0s.gif Op donderdag 25 juni 2026 11:57 schreef AFA2022 het volgende:
Dit is nog maar het topje van de ijsberg, wat er in Gaza gebeurt is en nog steeds op dagelijkse basis gaande is, is beyond imagination.
Gesterkt en met toestemming van de extremisten die momenteel in Israel aan de macht zijn, hebben ze in de praktijk carte blanche gekregen om op alles te schieten wat Palestijns is. Jonge IDF soldaten die filmpjes op sociale media delen waarin Palestijnse kinderen aan het knikkeren zijn en vervolgens als schietschijf worden gebruikt. Om vervolgens lachend in de camera te kijken, dan heb je het voor mij niet meer over menselijkheid, maar over pure evil in its highest form.
Het bewijs is gewoon overweldigend en er zal nog veel meer naar buiten komen vrees ik.
Ook Libanon inmiddels.
pi_221144591
quote:

[..]
quote:
In de Gazastrook werden twee jaar lang gemiddeld dertig kinderen per dag gedood, in de oorlog in Oekraïne is dat 0,7, tijdens de oorlog in Irak lag dat aantal op 0,6.
Dat is een factor 42,8 tot 50 x hoger.

:X
vosss is de naam,
pi_221144607
Waarom start jij geen topics over de vele misdaden die palestijnen en moslims hebben gepleegd tegen joden? :{
pi_221144613
quote:
19s.gif Op donderdag 25 juni 2026 12:38 schreef TwenteFC het volgende:
Waarom start jij geen topics over de vele misdaden die palestijnen en moslims hebben gepleegd tegen joden? :{
Wie zegt dat ik dat niet doe?

Niet iedereen opent selectief topics waar het onderwerp "migranten" zijn
pi_221144634
quote:
10s.gif Op donderdag 25 juni 2026 12:39 schreef Ambtenaar030 het volgende:

[..]

Jouw postgeschiedenis https://forum.fok.nl/user/history/512114
pi_221144644
quote:

[..]

Het is een topic over groep migranten die samen een groepsmoord plegen, het filmen voor content en 0 aandacht hebben voor het slachtoffer terwijl deze nog een tijd lag te creperen.

Dat is een topic waardig en er is niets aan gelogen.
  donderdag 25 juni 2026 @ 12:48:51 #26
140043 Isdatzo
Born in the echoes.
pi_221144688
quote:

[..]
Is het in een oorlog ook evident dat de burgerbevolking en hulpverleners worden aangevallen?

https://www.nrc.nl/nieuws(...)-in-libanon-a4929212
Huilen dan.
pi_221144702
quote:
7s.gif Op donderdag 25 juni 2026 11:47 schreef vosss het volgende:
genocide
Je speelplaats blijft hangen :O
pi_221144712
Wat een obsessie is dit toch voor sommige posters zeg.
pi_221144763
quote:

[..]
[..]

Ook nog iets te melden over hamas, hezbollah , taliban over over conflicten in de wereld waar onschuldige mensen/kinderen het slachtoffer zijn door, voornamelijk , islamitische terreurbewegingen?

Altijd weer ál die dekselse Joden die,het lijkt wel, overal de schuld van krijgen van het onrecht in de wereld....
Goh, waar kennen we dat van?
pi_221144785
quote:

[..]
Je posthistory.
pi_221144796
Schietoefeningen prima toch. Riepen ze 'pang-pang' richting de pallies?
pi_221144797
quote:
1s.gif Op donderdag 25 juni 2026 11:20 schreef Ambtenaar030 het volgende:
Denkt u dat het VN-rapport dat vandaag verschijnt verschil zal maken?
‘Ik heb de afgelopen jaren vaak met Britse politici gesproken, hen verteld wat ik in de Gazastrook heb gezien, daar heb meegemaakt. Ze hebben zich er niets van aangetrokken. De enige hoop die ik heb is dat politici de druk gaan voelen van de groeiende groep Britten die willen dat het beleid verandert. Dat hoop ik echt.’
quote:
0s.gif Op woensdag 24 juni 2026 15:51 schreef Peppert het volgende:
De onuitgesproken conclusie sinds de genocide in Gaza is dat regeringen (en grote delen van de bevolkingen) niet per definitie tegen massamoord en genocide zijn: het lijkt er eerder op dat hun houding afhangt van wie de daders en wie de slachtoffers zijn. Er rust nog wel een zeer zware taboe op om dat hardop te erkennen.

[ x ]
[..]

pi_221144805
quote:
7s.gif Op donderdag 25 juni 2026 12:48 schreef Isdatzo het volgende:

[..]
Is het in een oorlog ook evident dat de burgerbevolking en hulpverleners worden aangevallen?

https://www.nrc.nl/nieuws(...)-in-libanon-a4929212
Zijn deze mensen door Hamas aangeduid als burgers? Of door een onafhankelijk orgaan?
pi_221144812
quote:

[..]
[..]

Niet iedere Israelier is een Jood. Dat jij het gelijk hebt over 'die joden' zonder de feiten te kennen zegt een hoop. Ik wil je geen antisemiet noemen, maar je hebt net zoals veel users op dit forum wel alle schijn tegen.
pi_221144853
quote:
19s.gif Op donderdag 25 juni 2026 12:43 schreef TwenteFC het volgende:

[..]
Het is een topic over groep migranten die samen een groepsmoord plegen, het filmen voor content en 0 aandacht hebben voor het slachtoffer terwijl deze nog een tijd lag te creperen.

Dat is een topic waardig en er is niets aan gelogen.
Zeker. Maar omdat het migranten betreft geef je links de schuld van de instroom. Om vervolgens te negeren dat een 41 jarige Fransoos een 11 jarig meisje verkracht en vermoord heeft.
pi_221144867
quote:
0s.gif Op donderdag 25 juni 2026 13:06 schreef Peppert het volgende:

[..]
[..]

De Israelische versie van "wir habbe es nuch gewust"

In Turkije is de Armeense genocide ook nog steeds taboe.
pi_221144871
Sinds de stichting van dat land brengt dat volk de gruwelen uit het Oude Testament weer volledig tot leven.
pi_221144875
quote:
0s.gif Op donderdag 25 juni 2026 13:14 schreef Ambtenaar030 het volgende:

[..]
Zeker. Maar omdat het migranten betreft geef je links de schuld van de instroom. Om vervolgens te negeren dat een 41 jarige Fransoos een 11 jarig meisje verkracht en vermoord heeft.
Zoals meerdere malen gezegd het staat jou vrij om daarover een topic te starten, dan laat ik graag voor jou een reactie achter. Want het is helemaal niet de gotcha die jij denkt dat het is, wat ik daar ook al zei toen je dat topic expres ontregelde; ze mogen wat mij betreft voor dezelfde muur staan.
pi_221144878
Moet je wel snel wezen want ik moet zo weg. Anders moet je er nog lang op wachten ook :{
pi_221144880
quote:
0s.gif Op donderdag 25 juni 2026 13:16 schreef Ambtenaar030 het volgende:

[..]
De Israelische versie van "wir habbe es nuch gewust"

In Turkije is de Armeense genocide ook nog steeds taboe.
Eens, of misschien zelfs nog ernstiger: een vorm van 'stille' actieve steun. De politiek en media geven daar dan bewust geen ruchtbaarheid aan. Ik heb gelezen dat Keir Starmer en consorten betrokken zouden zijn bij de genocide in Gaza onder meer door regelmatig verkenningsvluchten boven Gaza uit te voeren vanaf de Britse militaire basis op Cyprus en de verzamelde informatie door te geven aan Tel Aviv.
  donderdag 25 juni 2026 @ 13:21:38 #41
433238 Tengano
Try not to think of me
pi_221144895
Wel even respect voor dat zoveelste stukje progagande "nieuwsartikel" }) met al zijn uitgebreidheid en waar tegelijkertijd nergens het woordje human shield in voorkomt.

Dat is best wel een kunst ^O^ mag je toch wel zeggen.
pi_221144899
Aaah het volgende gelogen topic :O
graag verwijderen
pi_221144901
Als Gaza niet islamitisch zou zijn, zouden moslims er dan een fuck om geven? :')

En als ze er al iets om geven, waarom gaan ze dan niet helpen? Het zijn toch allemaal broeders en zusters, of is dat alleen wanneer het uitkomt?
pi_221144910
quote:
19s.gif Op donderdag 25 juni 2026 13:18 schreef TwenteFC het volgende:

[..]
Zoals meerdere malen gezegd het staat jou vrij om daarover een topic te starten, dan laat ik graag voor jou een reactie achter. Want het is helemaal niet de gotcha die jij denkt dat het is, wat ik daar ook al zei toen je dat topic expres ontregelde; ze mogen wat mij betreft voor dezelfde muur staan.
Je moet wel een plaat voor je kop hebben als je door meerdere users wordt terecht gewezen nadat je je eigen topic liet ontsporen en links, buitenlanders en het WEF de schuld gaf.
pi_221144915
quote:
0s.gif Op donderdag 25 juni 2026 13:08 schreef Cruzinats het volgende:

[..]
Niet iedere Israelier is een Jood. Dat jij het gelijk hebt over 'die joden' zonder de feiten te kennen zegt een hoop. Ik wil je geen antisemiet noemen, maar je hebt net zoals veel users op dit forum wel alle schijn tegen.
Komkom, je snapt goed wat ik bedoel.

Zelfde als dat ik het heb over die kutbuitenlanders.

Dan weet je ook dat ik het alleen heb over diegene die kut zijn. Zegmaar de criminelen en verkrachters en onaangepasten en dergelijke en dat ik niet bedoel dat alle buitenlanders kut zijn.

Idem met dit.

Dus ja er zijn ook goede joden. Nou je zin?
Feit blijft echter wel dat ISRAËL als een beest tekeer is gegaan jn Gaza en nu ook in Libanon. Dat gaat werkelijk alle perken te buiten.
vosss is de naam,
pi_221144924
quote:
0s.gif Op donderdag 25 juni 2026 13:23 schreef Ambtenaar030 het volgende:

[..]
Je moet wel een plaat voor je kop hebben als je door meerdere users wordt terecht gewezen nadat je je eigen topic liet ontsporen en links, buitenlanders en het WEF de schuld gaf.
Jij reageert constant offtopic terwijl jij prima zelf een topic kan maken. Dat jij vervolgens dezelfde reacties blijft plaatsen dat ligt buiten mijn macht. Ik wijs je alleen op jouw vrijheden om zelf een topic te starten. Maar zo begaan ben jij dan toch weer niet.
pi_221144934
quote:
0s.gif Op donderdag 25 juni 2026 12:51 schreef Mutsaers__78 het volgende:

[..]
Je speelplaats blijft hangen :O
De trekkers van de geweren van IDF ook terwijl ze nog wat kinderen afslachten.

Maargoed, collateral damage, maakt niks uit toch
vosss is de naam,
pi_221144936
quote:
0s.gif Op donderdag 25 juni 2026 13:08 schreef Cruzinats het volgende:
Ik wil je geen antisemiet noemen, maar je hebt net zoals veel users op dit forum wel alle schijn tegen.
Gelukkig heeft dat woord geen enkele waarde meer. Dus het zal me jeuken of iemand me antisemiet noemt.
pi_221144941
De handicap van moslims is dat ze mogen verzinnen en liegen en zelfs moorden wat ze ook maar willen van hun geloof, zolang het maar tegen kafirs gericht is.

Slechts mentaal beperkte mensen trappen in deze Neonazistische onzin en fantasietjes.
graag verwijderen
pi_221144947
Hypocriet geneuzel. Dit soort zaken zijn in Afrika en China aan de orde van de dag, maar omdat dit christelijke of andere minderheden betreffen kraait er geen haan naar. Bepaalde contreien (m.n. progressieven) zitten vuistdiep in de aars van de radicale islam.
De uil van Minerva spreidt zijn vleugels bij 't vallen van de avond.
pi_221144953
quote:
11s.gif Op donderdag 25 juni 2026 13:22 schreef Koortsdroom het volgende:
Als Gaza niet islamitisch zou zijn, zouden moslims er dan een fuck om geven? :')

En als ze er al iets om geven, waarom gaan ze dan niet helpen? Het zijn toch allemaal broeders en zusters, of is dat alleen wanneer het uitkomt?
Veel Moslims in Moslim landen geven ook geen fuck. De extremisten zitten tegenwoordig meer in Europa dan in landen als Turkije, Marokko en SA hoor.
pi_221144958
quote:
7s.gif Op donderdag 25 juni 2026 13:28 schreef DeVerzamelaar het volgende:
Hypocriet geneuzel. Dit soort zaken zijn in Afrika en China aan de orde van de dag, maar omdat dit christelijke of andere minderheden betreffen kraait er geen haan naar. Bepaalde contreien (m.n. progressieven) zitten vuistdiep in de aars van de radicale islam.
Het grote gevaar van Dom Links.
graag verwijderen
  donderdag 25 juni 2026 @ 13:31:43 #53
504077 Zoddie
Merck toch hoe sterck
pi_221144962
quote:
0s.gif Op donderdag 25 juni 2026 13:30 schreef DobbyDobby het volgende:

[..]
Veel Moslims in Moslim landen geven ook geen fuck. De extremisten zitten tegenwoordig meer in Europa dan in landen als Turkije, Marokko en SA hoor.
Net als toen die westerse anti-palestijnen door Egypte trokken richting de grens en ze werden gestopt door de lokale bevolking in Egypte.
pi_221144969
quote:
7s.gif Op donderdag 25 juni 2026 13:28 schreef DeVerzamelaar het volgende:
Dat is wat mij ook het meeste stoort. Ze geven geen fuck om hun. Allemaal selectief.

Christenen worden in heel veel landen vermoord in naam van Allah. Maar nergens zie ik daar protesten voor. No Jews no news?
quote:
0s.gif Op donderdag 25 juni 2026 13:31 schreef Zoddie het volgende:

[..]
Net als toen die westerse anti-palestijnen door Egypte trokken richting de grens en ze werden gestopt door de lokale bevolking in Egypte.
Klopt. Zegt toch ook wel wat dat hun geen Palestijnen willen opvangen.
pi_221144970
quote:
0s.gif Op donderdag 25 juni 2026 13:30 schreef UitStraling het volgende:

[..]
Het ironische is dat wanneer moslims een flinke vinger in de pap krijgen, de saviours met progressieve waarden en uitingen het eerst zullen worden 'gepakt'.
pi_221144982
quote:
1s.gif Op donderdag 25 juni 2026 13:33 schreef DeVerzamelaar het volgende:

[..]
Het ironische is dat wanneer moslims een flinke vinger in de pap krijgen, de saviours met progressieve waarden en uitingen het eerst zullen worden 'gepakt'.
Ach, dan sterven ze tenminste in hun 'progressieve' harnas. Ik schuif ze daar graag voor naar voren.
pi_221144987
quote:
0s.gif Op donderdag 25 juni 2026 13:21 schreef UitStraling het volgende:
Aaah het volgende gelogen topic :O
Ach, gelogen? Het is een interpretatie van een arts. Overgenomen in een VN rapport.

De claim is zodanig ernstig dat daar duidelijk bewijzen voor moeten zijn, en opgevoerd in een rapport door een onafhankelijke bron.

Dat is dit 'rapport' duidelijk niet. En de VN is overduidelijk niet onpartijdig daar waar het Israël betreft.

Troll topic dus van een user die constant ageert tegen Israël en het opneemt voor terroristen die uit zijn op genocide.
pi_221144993
quote:
0s.gif Op donderdag 25 juni 2026 13:35 schreef PurifieR het volgende:

[..]
Ach, dan sterven ze tenminste in hun 'progressieve' harnas. Ik schuif ze daar graag voor naar voren.
Graag de dolle mina's uitruilen met vrouwen uit Iran.
pi_221144996
quote:
9s.gif Op donderdag 25 juni 2026 13:38 schreef DobbyDobby het volgende:

[..]
Zou ik een prima ruil vinden inderdaad.
  donderdag 25 juni 2026 @ 13:39:19 #60
433238 Tengano
Try not to think of me
pi_221144998
quote:
0s.gif Op donderdag 25 juni 2026 13:30 schreef UitStraling het volgende:
Ik zat gisteren nog even te denken wat het toch is met die twee; (woke?) links en het verbond met de islam. En volgens mij hebben ze inderdaad een bepaalde match. Zowel moslims als linkse mensen ontlenen er (narcistische? danwel emotionele) voeding aan als ze een slachtoffer kunnnen betichten van wat in hun ogen haram is. Op die manier vernederen ze het slachtoffer, maar tegelijkertijd voelt het voor hen dan dat ze boven komen drijven.

En je ziet dat ook hier. Mensen die er genoegdoening in vinden om "rechtse" mensen te veroordelen en voor nazi, racist en zulks uit te maken en voor hen allerlei boosaardige plannen in te vullen die ze wel zullen hebben, en op die manier zelf aan de "goede halal kant" komen te staan.

In feite zijn het een soort energy vampires.

Maar oh wee, als je kritiek op hen hebt.... :X

[ Bericht 1% gewijzigd door Tengano op 25-06-2026 13:45:54 ]
pi_221145003
quote:
0s.gif Op donderdag 25 juni 2026 13:35 schreef PurifieR het volgende:

[..]
Dan opeens wordt er wel een klemmend beroep gedaan op de boze blanke man.
pi_221145017
quote:
0s.gif Op donderdag 25 juni 2026 11:44 schreef Mutsaers__78 het volgende:

[..]

Verder nog wat interessants te vertellen?

Verder weer geen woord over gewonde Hamasstrijders, beschietingen door Hamas zelf, etc.

De ontkennende Duitser in 46 zou ook zo geklonken hebben. Het niet gebeurd en als er wel wat gebeurd is zal het wel uitgelokt zijn. Ik snap echt niet dat je zo in de moslimhaat kan zitten dat borstvoedende kinderen doodgeschoten mogen worden want Hamas bestaat ook ofzo.
  donderdag 25 juni 2026 @ 13:42:55 #63
504077 Zoddie
Merck toch hoe sterck
pi_221145019
quote:
0s.gif Op donderdag 25 juni 2026 13:33 schreef DobbyDobby het volgende:

[..]
Dat is wat mij ook het meeste stoort. Ze geven geen fuck om hun. Allemaal selectief.

Christenen worden in heel veel landen vermoord in naam van Allah. Maar nergens zie ik daar protesten voor. No Jews no news?

Ik ben dan ook niet eens zozeer Pro-Israel, maar meer anti-pro-Palestijnen.

Het is zo duidelijk dat ze met propaganda zo zijn opgehitst, de pure schuimbekkende haat naar Israel toe is wel zo extreem, dat is zo ver van wat normaal zou zijn.
Geen enkel ander land heeft ooit zo'n haat gehad.
  donderdag 25 juni 2026 @ 13:44:19 #64
486544 RealistAtheist
Realistische Atheist
pi_221145026
quote:
0s.gif Op donderdag 25 juni 2026 12:31 schreef Ambtenaar030 het volgende:

[..]
In welke oorlog worden kinderen in de geslachtdelen beschoten, worden ziekenhuizen getroffen, hulpverleners beschoten en begraven, wordt voedsel geweigerd en vernietigd en worden Palestijnen die er naar zoeken en rennen beschoten?
Eeehhhh in zoveel oorlogen. Hoe denk je dat het er in Darfur aan toe gaat? Minstens net zo erg, en waarschijnlijk nog veel erger. Of in Jemen? Als je nu net doet alsof dit alleen in deze oorlog gebeurt dan heb je echt een gigantische plank voor je kop. Los van dat wat er in Iraël gebeurd erg is (dat ga ik zeker niet ontkennen), heb je al tegen de oorlog in Darfur en Jemen geprotesteerd?
  Redactie Frontpage donderdag 25 juni 2026 @ 13:44:32 #65
381571 crew  Stephan5
Primusch
pi_221145029
Wat een flauwekul dit. Dit schept geen goede basis voor een fatsoenlijke discussie. Brrr.
De haat spat er vanaf.
Ik hou niet van klussers. Boren, timmeren en schuren is uit den boze.
pi_221145038
quote:

[..]
quote:
0s.gif Op donderdag 25 juni 2026 13:39 schreef PurifieR het volgende:

[..]
Zou ik een prima ruil vinden inderdaad.
Gaaf man. De libs ownen door voor een groot deel zwaar gelovige moslim vrouwen te importeren.
pi_221145054
quote:
0s.gif Op donderdag 25 juni 2026 13:44 schreef Stephan5 het volgende:
Brrr.
De haat spat er vanaf.
Vind je het gek?

De moslims hebben nou niet echt hun best gedaan om zich geliefd te maken in het Westen, of wel? :X

pi_221145065
Dr. Maynard december 2025

twitter

Dr. Maynard juli 2025

twitter

Constant hetzelfde riedeltje. Daadwerkelijk bewijs? Ho maar.
  donderdag 25 juni 2026 @ 13:51:19 #69
486544 RealistAtheist
Realistische Atheist
pi_221145069
quote:
0s.gif Op donderdag 25 juni 2026 13:46 schreef Glazenmaker het volgende:

[..]
[..]
Gaaf man. De libs ownen door voor een groot deel zwaar gelovige moslim vrouwen te importeren.
:') in Iran is het grootste deel van het volk juist helemaal klaar met met die kutislam man. Zeker de jongeren en laat Iran nou een hele jonge bevolking hebben. Ik heb 10 keer liever vrijgevochten Iraanse dames hier dan "feministen" die de walgelijke vrouwonvriendelijke ideologie die islam heet tot in den treure blijven verdedigen. Ow en als we dan toch bezig zijn. Dan ook graag het merendeel van Turkse en Marokkaanse mannen in Nederland lekker daarheen exporteren. Dan krijgen die arme meisjes als Lale Gül waarvan er zovelen zijn in Nederland misschien ook eindelijk een keer een prettig leven.
  donderdag 25 juni 2026 @ 13:54:16 #70
433238 Tengano
Try not to think of me
pi_221145095
Hoor je ooit nog wel eens iemand dat die zielige Gazamensen met een groepje een vrouw aan het verkrachten waren en ondertussen haar borsten er af gesneden werden en toen iedereen zijn zak had geleegd ze werd afgeschoten.

Oh nee, Israel was de bad guy, dat is waar ook.
pi_221145097
quote:
0s.gif Op donderdag 25 juni 2026 13:42 schreef Glazenmaker het volgende:

[..]
De ontkennende Duitser in 46 zou ook zo geklonken hebben. Het niet gebeurd en als er wel wat gebeurd is zal het wel uitgelokt zijn. Ik snap echt niet dat je zo in de moslimhaat kan zitten dat borstvoedende kinderen doodgeschoten mogen worden want Hamas bestaat ook ofzo.
Wtf? Rot op met je insinuaties. :{

Serieus: rot op.
pi_221145105
quote:
7s.gif Op donderdag 25 juni 2026 13:26 schreef vosss het volgende:

[..]
De trekkers van de geweren van IDF ook terwijl ze nog wat kinderen afslachten.

Maargoed, collateral damage, maakt niks uit toch
pi_221145111
quote:
7s.gif Op donderdag 25 juni 2026 13:39 schreef DeVerzamelaar het volgende:

[..]
Dan opeens wordt er wel een klemmend beroep gedaan op de boze blanke man.
Deze boze Blanke man laat ze dan een specifieke vinger zien :)
pi_221145113
quote:
0s.gif Op donderdag 25 juni 2026 13:51 schreef RealistAtheist het volgende:

[..]
:') in Iran is het grootste deel van het volk juist helemaal klaar met met die kutislam man. Zeker de jongeren en laat Iran nou een hele jonge bevolking hebben. Ik heb 10 keer liever vrijgevochten Iraanse dames hier dan "feministen" die de walgelijke vrouwonvriendelijke ideologie die islam heet tot in den treure blijven verdedigen. Ow en als we dan toch bezig zijn. Dan ook graag het merendeel van Turkse en Marokkaanse mannen in Nederland lekker daarheen exporteren. Dan krijgen die arme meisjes als Lale Gül waarvan er zoveel zijn misschien ook eindelijk een keer een prettig leven.
Bla bla wij hebben geen idee hoe het echt zit, maar dat er zwaar gelovigen zijn is wel zeker. En ja ik heb ook de beelden gezien uit Teheran waarin mensen vrij rondlopen en ik heb ook de interviews gezien met gevluchte mensen die vrijheid wilden. De meeste mensen wonen echter niet in Teheran en die stad is zo groot dat het 2km verderop zomaar een ander sfeertje kan hebben. En gevluchte mensen selecteren zichzelf ook al uit natuurlijk. Als je het regime awesome vindt, kom je niet snel in westerse media, want je woont in Iran.
  donderdag 25 juni 2026 @ 13:56:17 #75
433238 Tengano
Try not to think of me
pi_221145118
quote:
0s.gif Op donderdag 25 juni 2026 13:54 schreef Mutsaers__78 het volgende:

[..]
Wtf? Rot op met je insinuaties. :{

Serieus: rot op.
Precies wat ik net zei.

quote:
En je ziet dat ook hier. Mensen die er genoegdoening in vinden om "rechtse" mensen te veroordelen en voor nazi, racist en zulks uit te maken en voor hen allerlei boosaardige plannen in te vullen die ze wel zullen hebben,
pi_221145119
Geen topic, valt mij toch tegen van TS.
pi_221145121
quote:
0s.gif Op donderdag 25 juni 2026 13:54 schreef Tengano het volgende:
Hoor je ooit nog wel eens iemand dat die zielige Gazamensen met een groepje een vrouw aan het verkrachten waren en ondertussen haar borsten er af gesneden werden en toen iedereen zijn zak had geleegd ze werd afgeschoten.

Oh nee, Israel was de bad guy, dat is waar ook.
Best wel vaak.
  donderdag 25 juni 2026 @ 13:57:26 #78
433238 Tengano
Try not to think of me
pi_221145129
quote:
0s.gif Op donderdag 25 juni 2026 13:56 schreef Glazenmaker het volgende:

[..]
Best wel vaak.
Wanneer heb jij dat voor het laatst te berde gebracht dan?
pi_221145194
Is het nou echt zo moeilijk voor de ontkenners hier om toe te geven dat dit soort verschrikkelijke dingen gebeuren? Je kunt toch niet om de feiten heen. En als je het conflict een beetje kent, begrijp je hoe wrang het ook klinkt waarom mensen tot dit soort daden in staat zijn.

Zowel onder de Israeliers als de Palestijnen wordt er vanaf de geboorte met de paplepel ingegoten dat de tegenpartij evil is en dus dood mag, no exeption. Met extremisten aan de macht die je ook nog even laten denken dat je heel goed bezig bent als je de tegenpartij vermoord, maakt niet uit jong oud, no problem, you are doing the right thing. Je komt thuis krijgt ook nog eens schouderklopjes van iedereen en misschien wel een onderscheiding, dat is de realiteit.
Kortom je hebt geen artikel of iets dergelijks nodig om te kunnen concluderen dat zulke dingen daar aan de orde van de dag zijn.
pi_221145199
quote:
0s.gif Op donderdag 25 juni 2026 13:57 schreef Tengano het volgende:

[..]
Wanneer heb jij dat voor het laatst te berde gebracht dan?
Zal wel een paar maanden terug zijn toen we de verkrachtingen door de IDF aan het bespreken waren. Ik had het radicale standpunt dat de ene verkrachting de andere niet rechtvaardigt en Israel wappies waren daar boos over.
pi_221145229
quote:
0s.gif Op donderdag 25 juni 2026 13:39 schreef Tengano het volgende:

[..]
Ik zat gisteren nog even te denken wat het toch is met die twee; (woke?) links en het verbond met de islam. En volgens mij hebben ze inderdaad een bepaalde match. Zowel moslims als linkse mensen ontlenen er (narcistische? danwel emotionele) voeding aan als ze een slachtoffer kunnnen betichten van wat in hun ogen haram is. Op die manier vernederen ze het slachtoffer, maar tegelijkertijd voelt het voor hen dan dat ze boven komen drijven.

En je ziet dat ook hier. Mensen die er genoegdoening in vinden om "rechtse" mensen te veroordelen en voor nazi, racist en zulks uit te maken en voor hen allerlei boosaardige plannen in te vullen die ze wel zullen hebben, en op die manier zelf aan de "goede halal kant" komen te staan.

In feite zijn het een soort energy vampires.

Maar oh wee, als je kritiek op hen hebt.... :X
De twee groepjes kunnen allebei niet meekomen en bengelen onderaan een hele hoop lijstjes.
graag verwijderen
pi_221145236
quote:
0s.gif Op donderdag 25 juni 2026 14:06 schreef AFA2022 het volgende:
Zowel onder de Israeliers als de Palestijnen wordt er vanaf de geboorte met de paplepel ingegoten dat de tegenpartij evil is en dus dood mag, no exeption. Met extremisten aan de macht die je ook nog even laten denken dat je heel goed bezig bent als je de tegenpartij vermoord, maakt niet uit jong oud, no problem, you are doing the right thing.
Ik denk dat het wel meevalt. Er is daar wel veel angst propaganda. Voor de Palestijnen door Israel als bezetter en koloniale macht met gewelddadige neokolonisten op de Westbank. De Israeliers met de Holocaust in het verleden dat gebruikt wordt om hun macht naast de bijbel en thora te vergroten en illegaal grondgebied te annexeren en de Palestijnen met geweld te verdrijven.

Israel doet gewoon wat de Duitsers deden tijdens de Holocaust.
pi_221145246
quote:
0s.gif Op donderdag 25 juni 2026 14:07 schreef Glazenmaker het volgende:

[..]
Zal wel een paar maanden terug zijn toen we de verkrachtingen door de IDF aan het bespreken waren. Ik had het radicale standpunt dat de ene verkrachting de andere niet rechtvaardigt en Israel wappies waren daar boos over.
En hierom mag jij eigenlijk niet in de buurt van vrouwen komen.
graag verwijderen
  donderdag 25 juni 2026 @ 14:13:38 #84
129292 LXIV
Cultuurmoslim
pi_221145252
Het ergste als Nederlander vind ik nog het nauwelijks hoorbare protest van de regering en het blijven steunen van Israël zelf.
The End Times are wild
pi_221145253
quote:
0s.gif Op donderdag 25 juni 2026 14:06 schreef AFA2022 het volgende:
Is het nou echt zo moeilijk voor de ontkenners hier om toe te geven dat dit soort verschrikkelijke dingen gebeuren?
Niemand ontkent dat er verschrikkelijke dingen gebeuren, ook vanuit Israëlische zijde.

Het gaat er in dit topic om dat de IDF door een arts, overgenomen door de VN, gedemoniseerd wordt zonder daadwerkelijk bewijs te leveren.

Waarom start je zo'n topic? Omdat je zelf volledig achter het demoniseren van alles wat met Israël te maken heeft. De kracht van herhaling.

Hier bv 'een link' naar het onderuit halen van dat 'rapport'.

twitter
pi_221145266
quote:
0s.gif Op donderdag 25 juni 2026 14:13 schreef LXIV het volgende:
Het ergste als Nederlander vind ik nog het nauwelijks hoorbare protest van de regering en het blijven steunen van Israël zelf.
Nederlandse commando's gaan binnenkort op Hezbollah jagen, eindelijk zeg.
graag verwijderen
  donderdag 25 juni 2026 @ 14:15:32 #87
129292 LXIV
Cultuurmoslim
pi_221145268
quote:
0s.gif Op donderdag 25 juni 2026 13:49 schreef Koortsdroom het volgende:

[..]
Vind je het gek?

De moslims hebben nou niet echt hun best gedaan om zich geliefd te maken in het Westen, of wel? :X

[ afbeelding ]
Dat heeft niet direct met Gaza te maken. Bovendien zijn het toch echt de Europeanen die zichzelf massaal laten vervangen.
The End Times are wild
pi_221145277
quote:
0s.gif Op donderdag 25 juni 2026 13:56 schreef Tengano het volgende:

[..]
Precies wat ik net zei.
[..]

Het is rechts dat een genocidale macht als Israel steunt
Het is rechts dat dictators als Putin (FvD), Netanyahu (Wilders) en Trump (Yesilgoz) steunt
Het is rechts dat tijdens een pandemie scheldt op D66 brrr lockdown, WEF, "laat de 50"ers maar lijden aan corona" - Marianne Zwagerman (oprichter omroep Powned)

Om vervolgens te klagen over oorlogsvluchtelingen, weinig vertrouwen in de maatschappij en een niet werkende overheid
pi_221145293
quote:
0s.gif Op donderdag 25 juni 2026 13:55 schreef Glazenmaker het volgende:

[..]
Bla bla wij hebben geen idee hoe het echt zit, maar dat er zwaar gelovigen zijn is wel zeker. En ja ik heb ook de beelden gezien uit Teheran waarin mensen vrij rondlopen en ik heb ook de interviews gezien met gevluchte mensen die vrijheid wilden. De meeste mensen wonen echter niet in Teheran en die stad is zo groot dat het 2km verderop zomaar een ander sfeertje kan hebben. En gevluchte mensen selecteren zichzelf ook al uit natuurlijk. Als je het regime awesome vindt, kom je niet snel in westerse media, want je woont in Iran.
Het is allemaal angst/propaganda.

Zelfs de Nos spreekt van "regime" en "de oorlog in het Midden-Oosten"

Met dat soort media in het Westen, heb je geen media nodig.

En Trump en Netanyahu gaan er ook nog mee wegkomen, het zal mij niet verbazen als de democraten na de verkiezingen in november maar al te graag met Trump willen samenwerken
  donderdag 25 juni 2026 @ 14:18:33 #90
331899 Irmak_Spermabak
Kwak in mijn smoelwerk
pi_221145295
Maar het is echt GEEN genocide hoor, nee nee!
Blaf me vol
  donderdag 25 juni 2026 @ 14:20:52 #91
129292 LXIV
Cultuurmoslim
pi_221145310
quote:
0s.gif Op donderdag 25 juni 2026 14:15 schreef UitStraling het volgende:

[..]
Nederlandse commando's gaan binnenkort op Hezbollah jagen, eindelijk zeg.
Gaat niet gebeuren
The End Times are wild
pi_221145312
quote:
1s.gif Op donderdag 25 juni 2026 13:51 schreef RealistAtheist het volgende:

[..]
:') in Iran is het grootste deel van het volk juist helemaal klaar met met die kutislam man. Zeker de jongeren en laat Iran nou een hele jonge bevolking hebben. Ik heb 10 keer liever vrijgevochten Iraanse dames hier dan "feministen" die de walgelijke vrouwonvriendelijke ideologie die islam heet tot in den treure blijven verdedigen. Ow en als we dan toch bezig zijn. Dan ook graag het merendeel van Turkse en Marokkaanse mannen in Nederland lekker daarheen exporteren. Dan krijgen die arme meisjes als Lale Gül waarvan er zovelen zijn in Nederland misschien ook eindelijk een keer een prettig leven.
_O-

Het is wel een ontzettende parodie als je jezelf een feminist en vrijheidsstrijder van Iran waant.

Om vervolgens te vergeten dat hij twee jaar geleden een linkse politica helemaal de huid vol schold

quote:
1s.gif Op donderdag 4 juli 2024 19:43 schreef RealistAtheist het volgende:
Die Lahlah is zo ziekelijk geïndoctrineerd vanaf kleins af aan dat ze niet eens meer door heeft dat het dragen van dat debiele hoofddoekje alles behalve een vrije keus is. :') echt wat een schertsvertoning. Ga eens praten met de vrouwen in Iran domme achterlijke muts. Ik kots op onderdanige kruipers als jou. :r

100x meer respect voor Lale Gül.
pi_221145313
quote:
0s.gif Op donderdag 25 juni 2026 14:15 schreef LXIV het volgende:

[..]
Dat heeft niet direct met Gaza te maken. Bovendien zijn het toch echt de Europeanen die zichzelf massaal laten vervangen.
:') _!
graag verwijderen
pi_221145326
quote:
0s.gif Op donderdag 25 juni 2026 14:13 schreef Montagui het volgende:

[..]
Niemand ontkent dat er verschrikkelijke dingen gebeuren, ook vanuit Israëlische zijde.

Het gaat er in dit topic om dat de IDF door een arts, overgenomen door de VN, gedemoniseerd wordt zonder daadwerkelijk bewijs te leveren.

Waarom start je zo'n topic? Omdat je zelf volledig achter het demoniseren van alles wat met Israël te maken heeft. De kracht van herhaling.

Hier bv 'een link' naar het onderuit halen van dat 'rapport'.

[ x ]
De kern van het verhaal is dat er onnodig en op grote schaal kinderen worden vermoord en zoals ik al zei, is welk artikel dan ook daaraan ondergeschikt als je het conflict een beetje kent. De regio heeft een change of mindset nodig, alleen dan is het nog te redden.
  donderdag 25 juni 2026 @ 14:24:05 #95
433238 Tengano
Try not to think of me
pi_221145335
Nog maar een poging wagen dan. Wellicht dat er toch nog wat mensen wakker worden.

Bekijk deze YouTube-video
pi_221145357
quote:
0s.gif Op donderdag 25 juni 2026 13:36 schreef Montagui het volgende:

[..]
Ach, gelogen? Het is een interpretatie van een arts. Overgenomen in een VN rapport.

De claim is zodanig ernstig dat daar duidelijk bewijzen voor moeten zijn, en opgevoerd in een rapport door een onafhankelijke bron.

Dat is dit 'rapport' duidelijk niet. En de VN is overduidelijk niet onpartijdig daar waar het Israël betreft.

Troll topic dus van een user die constant ageert tegen Israël en het opneemt voor terroristen die uit zijn op genocide.
Dit vind ik zo jammer.

Je was bezig met een inhoudelijk debat. Je wordt terecht gewezen en vervolgens negeer je de reacties en ga je op UitStraling die het volledig met je eens is het debat verder.

Dat vind ik dus ontzettend slap! Als jij achter je eigen woord staat, dan verdedig je ze ook tegen mensen die het niet met je eens zijn.

Dan ga je niet als een kind naar mama toe want van papa krijg je geen ja. Heel erg kinderachtig!
pi_221145363
quote:

[..]
Ahhh duidelijk, jij wilt mensen waar je het niet mee eens bent deporteren.

Was er maar een woord voor. :)
pi_221145372
quote:
0s.gif Op donderdag 25 juni 2026 13:49 schreef Koortsdroom het volgende:

[..]
Vind je het gek?

[ afbeelding ]
Wauw een plaatje van Feestboek. Moet vast waar zijn. :)

Anekdotisch bewijs is altijd de doodsteek van intellectualisme
pi_221145379
quote:
0s.gif Op donderdag 25 juni 2026 13:50 schreef Montagui het volgende:
Dr. Maynard december 2025

[ x ]

Dr. Maynard juli 2025

[ x ]

Constant hetzelfde riedeltje. Daadwerkelijk bewijs? Ho maar.
Dus opnieuw de vraag die ik eerder stelde en waar jij geen antwoord op gaf.

Liegt deze man?
pi_221145382
quote:
0s.gif Op donderdag 25 juni 2026 14:13 schreef UitStraling het volgende:

[..]
En hierom mag jij eigenlijk niet in de buurt van vrouwen komen.
Stukje projectie? Waarom zou je een random user beschuldigen van verkrachting?
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')