Dat maak jij er nu van, dat zijn niet mijn woorden.quote:Op dinsdag 30 juni 2026 13:37 schreef AFA2022 het volgende:
[..]
Our own Ben Gvirtje vindt 70.000+ aan doden nog niet genoeg...
Een tegenvraag stellen als ontwijking van een andere vraag is een zwaktebod. Waarom begin je niet met zelf eerst een antwoord te geven? Dan zal ik volgen.quote:Op dinsdag 30 juni 2026 13:37 schreef AFA2022 het volgende:
[..]
Die vraag kun je beter omdraaien, waarom loop jij oorlogsmisdadigers te verdedigen? Dat is een veel interessantere vraag dan mensen die zich om weerloze burgers bekommeren.
Aangezien dit een resultaat is van propaganda is het inderdaad logisch dat er daar naar wordt gewezen.quote:Op dinsdag 30 juni 2026 13:37 schreef AFA2022 het volgende:
[..]
Nooit een hand in eigen boezem steken he, altijd maar naar andere wijzen. Ik denk dat jij slim genoeg bent om de negativiteit rondom Israel zelf te benoemen.
Je bent wel een pro in het verdraaien van dingen, dat moet ik je nageven. Het waren je eigen woorden: ' ik vind dat de Palestijnen nog veel harder aangepakt hadden mogen worden.' En zoiets zeg je als er al 70.000+ doden gevallen zijn?quote:Op dinsdag 30 juni 2026 14:39 schreef HowardRoark het volgende:
[..]
Dat maak jij er nu van, dat zijn niet mijn woorden.
Het is al triest dat je die vraag stelt, althans voor een normaal denkend iemand, niet voor een geradicaliseerde extremist.quote:[..]
Een tegenvraag stellen als ontwijking van een andere vraag is een zwaktebod. Waarom begin je niet met zelf eerst een antwoord te geven? Dan zal ik volgen.
Ben jij zelf ook niet onderdeel van massive propaganda?quote:Aangezien dit een resultaat is van propaganda is het inderdaad logisch dat er daar naar wordt gewezen.
Ik geef inderdaad aan dat de Palestijnen nog veel harder aangepakt hadden moeten worden. Ik heb hier al vaak voorbeelden van gegeven zoals Westerse landen die actief Israël waren komen helpen en een deradicalisering van de samenleving bij de capitulatie van de terreurgroeperingen zoals Hamas, wat op een gegeven moment onafwendbaar zou zijn.quote:Op dinsdag 30 juni 2026 17:35 schreef AFA2022 het volgende:
[..]
Je bent wel een pro in het verdraaien van dingen, dat moet ik je nageven. Het waren je eigen woorden: ' ik vind dat de Palestijnen nog veel harder aangepakt hadden mogen worden.' En zoiets zeg je als er al 70.000+ doden gevallen zijn?
[..]
Tja, dan verdraai je natuurlijk de situatie en hou je vooral jezelf voor de gek. Zoals inmiddels al honderden keren herhaald: de Palestijnen hebben hier nooit een eigen land gehad, de Palestijnen waren al bezig met geweld tegen Joden nog voordat de staat Israël überhaupt was opgericht.quote:Op dinsdag 30 juni 2026 17:35 schreef AFA2022 het volgende:
[..]
Voor mij en voor veel mensen wereldwijd, staan de Palestijnen symbool voor onrecht, bezetting, humanitaire nood en een langdurige grove schending van mensenrechten, een antikoloniale strijd die nauwelijks in woorden te vatten is, high tech leger vs burgers, ect, etc... Just too much to mention.
Nee, ik kijk naar historische feiten.quote:Op dinsdag 30 juni 2026 17:35 schreef AFA2022 het volgende:
[..]
Ben jij zelf ook niet onderdeel van massive propaganda?
Krijg steeds meer het gevoel dat ik tegen een voorgeprogrameerde AI bot aan het lullen ben. Steeds dezelfde bulshit over and over again.quote:Op dinsdag 30 juni 2026 17:54 schreef HowardRoark het volgende:
[..]
Ik geef inderdaad aan dat de Palestijnen nog veel harder aangepakt hadden moeten worden. Ik heb hier al vaak voorbeelden van gegeven zoals Westerse landen die actief Israël waren komen helpen en een deradicalisering van de samenleving bij de capitulatie van de terreurgroeperingen zoals Hamas, wat op een gegeven moment onafwendbaar zou zijn.
Dit zou echter niet per se tot meer slachtoffers hebben weten te leiden. Sterker nog, het zou het aantal slachtoffers naar alle waarschijnlijkheid hebben beperkt.
Verder is het aantal slachtoffers ook verder niet zo relevant, die slachtoffers vallen niet omdat Israël dit wil maar de Palestijnen hun eigen burgers opofferen. Dat is een keuze die zij maken. Als gooien ze er honderduizenden voor, dat is hun eigen keuze. Het zegt weer genoeg over de cultuur daar.
[..]
Tja, dan verdraai je natuurlijk de situatie en hou je vooral jezelf voor de gek. Zoals inmiddels al honderden keren herhaald: de Palestijnen hebben hier nooit een eigen land gehad, de Palestijnen waren al bezig met geweld tegen Joden nog voordat de staat Israël überhaupt was opgericht.
De Palestijnen wezen het VN-verdelingsplan af en begonnen een burgeroorlog en nadien nog talloze opladingen in dit conflict waar terreur de norm was aan Palestijnse kant. De Palestijnen hebben nooit enige bereidheid getoond tot vrede.
Deze mensen zijn dus niet de slachtoffers, maar de daders. Een samenleving vol moslimfundamentalisme en antisemitisme, dat dus al aanwezigheid was voor Israël was opgericht.
En dat je dit conflict 'antikoloniaal' noemt is bespottelijk, Israël is namelijk geen kolonie van iets of iemand. Het is een legitiem land van de inheemse bewoners (Joden) van dit gebied met hun inheemse religie, cultuur en taal (Joods & Hebreeuws)
[..]
Nee, ik kijk naar historische feiten.
Het valt met name op dat je zelden tot nooit een inhoudelijke reactie hebt op de tegenargument die je krijgt op jouw claims. Zo eindigt elke discussie, jij claimt van alles, daar komt een inhoudelijke reactie op, je weet het niet meer en begint vervolgens ad hominem een oplossing te zoeken.quote:Op dinsdag 30 juni 2026 18:15 schreef AFA2022 het volgende:
[..]
Krijg steeds mer het gevoel dat ik tegen een voorgeprogrameerde AI bot aan het lullen ben. Steeds dezelfde bulshit over and over again.
Sure sure, delusional. Gelukkig deelt het overgrote deel van de wereld mijn opinie en mening en niet yours. Good luck with your hatred man.quote:Op dinsdag 30 juni 2026 18:17 schreef HowardRoark het volgende:
[..]
Het valt met name op dat je zelden tot nooit een inhoudelijke reactie hebt op de tegenargument die je krijgt op jouw claims. Zo eindigt elke discussie, jij claimt van alles, daar komt een inhoudelijke reactie op, je weet het niet meer en begint vervolgens ad hominem een oplossing te zoeken.
Je bedoelt sterke afkeer van moslimfundamentalisme, antisemitisme en Islamitische terreurgroeperingen? Die heb ik inderdaad zeker en daar ben ik trots op ook.quote:Op dinsdag 30 juni 2026 18:36 schreef AFA2022 het volgende:
[..]
Sure sure, delusional. Gelukkig deelt het overgrote deel van de wereld mijn opinie en mening en niet yours. Good luck with your hatred man.
Amen.quote:Op dinsdag 30 juni 2026 20:25 schreef HowardRoark het volgende:
[..]
Je bedoelt sterke afkeer van moslimfundamentalisme, antisemitisme en Islamitische terreurgroeperingen? Die heb ik inderdaad zeker en daar ben ik trots op ook.
De haat zit echter niet bij mij, wel bij jou, een totaal ongefundeerde antipathie jegens Israël waarbij er de verwachting is dat het grote probleem niet onderontwikkelde en moslimlanden zijn die zonder enige concrete aanleiding Joodse gemeenschappen en Israël aanvielen en aanvallen, maar Israël zelf.
Het enige piepkleine Joodse landje ter wereld moet vooral maar concessies doen tegenover zulke terroristen. En omdat beeld (dat dus eigenlijk stoelt op leugens en geschiedvervalsing) in stand te kunnen houden moet je wel de geschiedenis en andere feiten negeren omdat het anders als een kaartenhuis in elkaar stort.
quote:Vertaling
Ik liep gisteren langs een luchthaven. In de lounge hing een muur vol schermen. Een voetbalwedstrijd, Dua Lipa die zong, Trump die een toespraak hield, zwerfhonden die zich tegoed deden aan het lichaam van een kind in Gaza…
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ja ik begrijp wel wat je bedoelt en ben het ermee eens. Je wordt uiteraard weer volledig afgebrand als je zoiets beweert.quote:Op zondag 28 juni 2026 22:37 schreef Glazenmaker het volgende:
[..]
Totaal niet. Ze lijken teveel op elkaar dus ik noem hamas een terroristische organisatie en het land een terreurstaat. Van een "westers" land zou je beter moeten verwachten.
Ik weet trouwens oprecht niet of jullie weer een of ander semantisch spelletje spelen of echt verbaasd zijn dat mensen beter gedrag verwachten van bijvoorbeeld een politieagent, dan een draaideurcrimineel. Ze mogen allebei niet stelen, maar van de een verwacht je het sneller zeg maar. Als diegene waarvan je het niet verwacht toch doet is mijn teleurstelling groter.
quote:Op woensdag 1 juli 2026 00:14 schreef Peppert het volgende:
We kunnen gewoon bijna live meegenieten via sociale media. Volgens mij is dit zowat de eerste bijna live gestreamde genocide en massamoord in de geschiedenis van de mensheid. Allemaal mogelijk gemaakt door de ontwikkeling van sociale media en communicatietechnologie, die vandaag veel verder staan dan twintig a dertig jaar geleden.
Ik zal niet alles delen wat ik ben tegengekomen, want dan wordt dit een eindeloze post. Hieronder een extreem kleine selectie van de meest vriendelijke en nette tweets. Ik zou veel erger kunnen posten, maar ik bespaar jullie de smerigste bloederige beelden. Hiermee laat ik het voor nu.
[..]
[ x ]Maar is dit nu bewijs van genocide of van propaganda voor jou?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Heb je trouwens ook de beelden gezien van de Gazanen die om een tweede 7 oktober roepen?
Is gewoon racisme natuurlijk, waarom denk je zo laag van Arabieren en Palestijnen, het zijn toch geen beesten?quote:Op woensdag 1 juli 2026 20:37 schreef Bart2002 het volgende:
[..]
Ja ik begrijp wel wat je bedoelt en ben het ermee eens. Je wordt uiteraard weer volledig afgebrand als je zoiets beweert.
De schijnvertoning gaat door. Je leest dit en zou denken dat er een overstroming of aardbeving in Gaza heeft plaatsgevonden. Een groteske, obscene schijnvertoning.
Israëli's spreken over etnische zuivering op een manier die je zelden hoort, zelfs niet van bijvoorbeeld fascisten uit de Balkan of radicale salafistische geestelijken.
Gaza beschikt nog altijd vrijwel niet over drinkwater.
Dit ziet er weer uit als een fantastische bron. Een kanaal volledig gewijd aan het demoniseren van Israël. Ik begin steeds beter te begrijpen waarom jij zo anti-Israël bent, maar hier nooit een inhoudelijke discussie over kunt of wilt voeren. Het zijn allemaal sentimenten aangewakkerd door dit soort propaganda.quote:Op vrijdag 3 juli 2026 09:06 schreef AFA2022 het volgende:
Pussys blijven alle questions dodgen, Carrie![]()
Bekijk deze YouTube-video
Vindt je dit nu vrouw die we serieus zouden moeten nemen? En waarom laat je je beïnvloeden door zulke kanalen?quote:The removal came after some of Prejean's comments while questioning witnesses about the differences between anti-Zionism and antisemitism during a commission hearing on antisemitism earlier that week had sparked controversy.
Prejean questioned Ari Berman, President of Yeshiva University, saying, "Catholics do not embrace Zionism, just so you know. So are all Catholics antisemites?" and asked the witnesses, who were testifying about their experiences with antisemitism on college campuses after the October 7 attacks, "are you willing to condemn what Israel has done in Gaza?"
During the hearing, Prejean defended Candace Owens and Tucker Carlson from charges of antisemitism. When asked by journalist Yair Rosenberg about antisemitic conspiracy theories promoted by Owens, including claims that Jews were responsible for the American Civil War and the Atlantic slave trade, Prejean said "I watched her show, and I have never heard anything out of her mouth that is anti-Semitic. So I'm not gonna make a statement on something that I haven't heard the full context of."
Bron
The world has woken up to the truth, one day your bubble will burst.quote:
David, dat is nog eens een mooie Joodse naam.quote:Op vrijdag 3 juli 2026 13:54 schreef AFA2022 het volgende:
[..]
The world has woken up to the truth, one day your bubble will burst.
With tears in his eyes, thank you David!
Idd prachtige naam. Mocht hij Joods zijn, dan heb ik alleen maar nog meer diep respect voor hem.quote:Op vrijdag 3 juli 2026 15:47 schreef Montagui het volgende:
[..]
David, dat is nog eens een mooie Joodse naam.
Meer propaganda dus en weer geen inhoudelijke reactie, dat dacht ik al. Het enige wat je kunt doen is dit soort videos delen. Een inhoudelijke discussie is niet mogelijk omdat het narratieven zijn op basis van emotie, niet op basis van kennis en feiten.quote:Op vrijdag 3 juli 2026 13:54 schreef AFA2022 het volgende:
[..]
The world has woken up to the truth, one day your bubble will burst.
With tears in his eyes, thank you David!
De wreedheden die in Gaza door het Westen en zijn liberale opiniemakers werden gelegitimeerd, vormden geen historische uitzondering. Drie denktradities — over intentie, over genocide en over luchtbombardementen — maakten de vernietiging van Gaza mogelijk.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.https://caravanmagazine.in/conflict/gaza-liberalism-west
https://archive.fo/I3CKV#selection-811.0-815.695
Ah.quote:Op zondag 5 juli 2026 19:24 schreef AFA2022 het volgende:
God bless you for speaking the truth
De Israëlische autoriteiten blijven het lichaam van de 17-jarige Walid Ahmad achterhouden voor zijn familie, ondanks de afronding van het interne gerechtelijke onderzoek naar zijn overlijden.
De middelbare scholier uit de stad Silwad op de Westelijke Jordaanoever werd in september 2024 gearresteerd omdat hij ervan werd beschuldigd stenen te hebben gegooid. Na zes maanden detentie zonder dat er een procesdatum was vastgesteld, zakte hij in maart 2025 in elkaar en overleed hij in de Megiddo-gevangenis.
Een autopsie wees uit dat hij extreem veel gewicht had verloren, ernstige spierafbraak had en zwaar ondervoed was. Een onafhankelijke arts die de autopsie observeerde, verklaarde dat uithongering waarschijnlijk de voornaamste oorzaak van zijn overlijden was. Daarnaast leed hij aan onbehandelde aandoeningen, zoals schurft en een darminfectie.
Een Israëlische rechtbank erkende dat de tiener tijdens zijn detentie was uitgehongerd, maar oordeelde dat er juridisch geen direct en definitief oorzakelijk verband kon worden bewezen tussen de uithongering en de onmiddellijke doodsoorzaak. Er werden geen aanklachten ingediend en de rechter sloot het onderzoek naar zijn overlijden af.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |