abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_221146620
quote:
0s.gif Op donderdag 25 juni 2026 11:27 schreef DrDentz het volgende:
https://rightsforum.org/

Ziet eruit als een zeer objectieve site
Dat kan niet missen, toch?
THE RIGHTS FORUM zet zich in voor een rechtvaardige uitkomst van de kwestie-Palestina/Israël en komt op voor de rechten van de Palestijnen.
-
  donderdag 25 juni 2026 @ 17:34:24 #152
477768 TweedeKlum
De echte Rico is op Zuid.
pi_221146663
quote:
0s.gif Op donderdag 25 juni 2026 11:27 schreef DrDentz het volgende:
https://rightsforum.org/

Ziet eruit als een zeer objectieve site
Objectief :')

Staan gewoon leugens in over 1948. _O- _O- _O-
Voor de dagelijkse Trumprotzooi: https://reportersonline.nl/auteur/kirsten-verdel/
Kijk live hoe Trump zijn eigen land sloopt: https://www.project2025.observer/
pi_221146710
quote:
0s.gif Op donderdag 25 juni 2026 15:24 schreef RealistAtheist het volgende:

[..]
Denk je nu echt dat je een punt maakt? De meeste Turkse/Marokkaanse meisjes willen helemaal niet als een ingepakte pinguïn over straat. Dat neemt niet weg dat er altijd een extreem kleine minderheid aan mafklappers als lahlah zijn die dit wel willen en het liefst dit opleggen aan andere vrouwen. Juist door de ziekelijke dwang vanuit familie/omgeving weg te nemen door die walgelijke muzelmannen weg te sturen krijgen die meisjes misschien eindelijk een kans om zichzelf te zijn. En ontstaan er minder mafklappers als lahlah.

Maar goed ik laat me nu toch weer verleiden om met een moslim te praten. Dat werkt niet. Zelfreflectie is niet jullie sterkste punt. :')
Een man die weet wat vrouwen willen zonder het te vragen
  donderdag 25 juni 2026 @ 18:20:42 #154
496707 HowardRoark
Tacticalized!
pi_221147003
quote:
0s.gif Op donderdag 25 juni 2026 17:28 schreef quo_ het volgende:

[..]
Dat kan niet missen, toch?
THE RIGHTS FORUM zet zich in voor een rechtvaardige uitkomst van de kwestie-Palestina/Israël en komt op voor de rechten van de Palestijnen.
Het probleem is echter dat zij het verdwijnen van Israël als en 'rechtvaardigde oplossing' zien en terreurgroeperingen zoals Hamas en Hezbollah slechts wijdt aan Israël, over wiens daden men nagenoeg structureel zwijgt.

Er worden zelfs hele reviews van documentaires geplaatst over de aanslagen van 7 oktober, die het beeld wekken alsof niet de Palestijnen terroristen, maar eigen Israël hier de grote boeman is.

Men verwijt de NOS van het verspreiden van 'Israëlische propaganda' wat nogal bijzonder is, aangezien het sentiment van de berichtgeving van de NOS nu niet bepaald positief is over Israël en zelfs een selectief en eenzijdig slachtoffer-dader narratief hanteert, in het voordeel van de Palestijnen en al meermaals berichtgeving heeft moeten rectificeren of intrekken hierdoor.

Dit soort actiegroepen vermomd als NGO, dienen simpelweg hard aangepakt te worden. Het verspreiden van desinformatie met als doel een land te demoniseren en in te zetten op diens vernietigingen zou onder laster en aanzetten tot haat moeten vallen.
'I moved to Peru and shaved half my head and wrote for Teen Vogue. If I can come back from the depths of leftism, trust me, anyone can.' - Gina Florio
pi_221147029
quote:
0s.gif Op donderdag 25 juni 2026 17:41 schreef Ambtenaar030 het volgende:

[..]
We vragen het hoerenneuker en liefhebber van Arabische vrouwen @Harvest89

Turkse vrouwen trouwens. _O_

Meesten hebben ook geen hoofddoek en zijn modern in Istanbul.

[ Bericht 7% gewijzigd door DobbyDobby op 25-06-2026 18:29:48 ]
  donderdag 25 juni 2026 @ 18:30:21 #156
503714 SebbeSwensje
Heraclied of niet?
pi_221147096
quote:
14s.gif Op donderdag 25 juni 2026 17:05 schreef HowardRoark het volgende:

[..]
Worden die doelbewust aangevallen dan?
[..]
Dit is het grote probleem met zulke claims. Er is zelden tot nooit bewijs, het zijn altijd aantijgingen zonder enig. bewijs. En dan heb je soms bijvoorbeeld een verhaal als 'een arts vondt bij forensisch onderzoek een kogel in lichaamsdeel X van persoon Y'.

Oké, en nu? Dit is een oorlogsgebied. Dat zegt niets over hoe deze persoon om het leven is gekomen en of er intentie achter het schietincident zit. Echter redeneren deze mensen meteen 'Dit moet wel bewust zijn gebeurd, dus vormt het een bewijs' Uit dat eerst kun je al opmaken dat men niet objectief is want dat is een ongefundeerde aanname.
Gelukkig zijn er ook beelden die de leugens van de Israëliërs kunnen ontkrachten zoals met die ambulances toen.
That's the drugs talking and truth be told, I like what they're saying.
  donderdag 25 juni 2026 @ 18:34:32 #157
496707 HowardRoark
Tacticalized!
pi_221147133
quote:
1s.gif Op donderdag 25 juni 2026 18:30 schreef SebbeSwensje het volgende:

[..]
Gelukkig zijn er ook beelden die de leugens van de Israëliërs kunnen ontkrachten zoals met die ambulances toen.
Beelden zijn inderdaad bewijsmateriaal. En Israël zat bij die ambulances gewoon totaal verkeerd.

Natuurlijk niet vreemd dat men dacht dat terroristen weer eens aan het paraderen waren als hulpverleners, maar men moet hier wel zeker van zijn alvorens men ook actie onderneemt. Men zat hier echter mis en heeft dus een oorlogsmisdaad begaan.

De vele honderden als niet duizenden andere aantijgingen, is echter 99% van de keren geen of nauwelijks bewijs voor. Toch schromen media niet deze aantijgingen als feiten te presenteren.
'I moved to Peru and shaved half my head and wrote for Teen Vogue. If I can come back from the depths of leftism, trust me, anyone can.' - Gina Florio
  donderdag 25 juni 2026 @ 18:47:36 #158
503714 SebbeSwensje
Heraclied of niet?
pi_221147226
quote:
14s.gif Op donderdag 25 juni 2026 18:34 schreef HowardRoark het volgende:

[..]
Beelden zijn inderdaad bewijsmateriaal. En Israël zat bij die ambulances gewoon totaal verkeerd.

Natuurlijk niet vreemd dat men dacht dat terroristen weer eens aan het paraderen waren als hulpverleners, maar men moet hier wel zeker van zijn alvorens men ook actie onderneemt. Men zat hier echter mis en heeft dus een oorlogsmisdaad begaan.

De vele honderden als niet duizenden andere aantijgingen, is echter 99% van de keren geen of nauwelijks bewijs voor. Toch schromen media niet deze aantijgingen als feiten te presenteren.
Nette post, sta ik van te kijken. Feit blijft wel dat ze erover logen, het bewijs hebben geprobeerd te verdoezelen en pas met de waarheid kwamen toen de ambulances werden opgegraven. Als je daartoe in staat bent zal het vast ook vaker voorkomen.

Is dit een incident, omdat Israël dit normaal gesproken nooit doet? Of is dit een incident, omdat er een keer keihard bewijs voor is gevonden?
pi_221147248
quote:
1s.gif Op donderdag 25 juni 2026 18:47 schreef SebbeSwensje het volgende:
Nette post, sta ik van te kijken. Feit blijft wel dat ze erover logen, het bewijs hebben geprobeerd te verdoezelen en pas met de waarheid kwamen toen de ambulances werden opgegraven. Als je daartoe in staat bent zal het vast ook vaker voorkomen.

Is dit een incident, omdat Israël dit normaal gesproken nooit doet? Of is dit een incident, omdat er een keer keihard bewijs voor is gevonden?
Het is geen incident (eenmalig of sporadisch). Als het een incident was dan was dit al lang in de vergetelheid geraakt. Het is een genocide als doelbewust beleid van de Israëlische politiek en grote delen van de Israëlische populatie en met steun in verschillende formatten van landen als de VS, VK, Duitsland en nog enkele partners in crime.

quote:
De genocide in Gaza is de voortdurende, opzettelijke en systematische vernietiging van het Palestijnse volk in de Gazastrook, uitgevoerd door Israël tijdens de oorlog in Gaza. Zij omvat massale dodelijke slachtoffers, het opzettelijk doden van kinderen (die ongeveer 30% van de omgekomenen uitmaken), het bewust veroorzaken van hongersnood, het toebrengen van ernstig lichamelijk en geestelijk letsel, en het verhinderen van geboorten.

Andere handelingen omvatten het instellen van een blokkade, het vernietigen van civiele infrastructuur, het verwoesten van gezondheidszorgvoorzieningen, het doden van zorgverleners en mensen die humanitaire hulp zoeken, het veroorzaken van massale gedwongen ontheemding, het plegen van seksueel geweld, en het vernietigen van onderwijsinstellingen en religieuze en culturele locaties.

De genocide is erkend door een speciale commissie van de Verenigde Naties en een onderzoekscommissie, de International Association of Genocide Scholars, meerdere mensenrechtenorganisaties, verschillende regeringen, talrijke deskundigen op het gebied van genocidestudies en internationaal recht, en andere experts.
https://en.wikipedia.org/wiki/Gaza_genocide
  donderdag 25 juni 2026 @ 18:53:56 #160
319685 Mubassie
Hallo kindertjes
pi_221147253
quote:
0s.gif Op donderdag 25 juni 2026 17:41 schreef Ambtenaar030 het volgende:

[..]
Het is er met de paplepel ingegoten helaas.

Ik denk niet dat papa en broers het ermee eens zijn als de vrouw ervoor kiest om haar kopvod af te zetten.

"Eerste dag ik zie nog niks, tweede dag ik zie ook nog niks, derde dag linker oog gaat weer beetje open."
pi_221147275
Gaat het hier om een genocide? De groene landen zeggen van wel. De blauwe landen zeggen van niet. De paarse landen geven geen antwoord en verschuilen zich achter een diplomatiek standpunt.

https://en.wikipedia.org/(...)of_Gaza_genocide.svg

pi_221147296
quote:
1s.gif Op donderdag 25 juni 2026 18:53 schreef Mubassie het volgende:

[..]

Ik denk niet dat papa en broers het ermee eens zijn als de vrouw ervoor kiest om haar kopvod af te zetten.

"Eerste dag ik zie nog niks, tweede dag ik zie ook nog niks, derde dag linker oog gaat weer beetje open."
Is toch hetzelfde als een relatie met een niet Moslim. Mag als vrouw gewoon niet van de Islam. Nou zullen de Turken en oost Europese Moslims wat vrijer zijn. Maar zelfs daar kun je problemen krijgen met je familie. Maar verder zijn de dames heel vrij in hun doen en laten hoor.
  donderdag 25 juni 2026 @ 19:02:28 #163
319685 Mubassie
Hallo kindertjes
pi_221147298
quote:
0s.gif Op donderdag 25 juni 2026 18:59 schreef Peppert het volgende:
Gaat het hier om een genocide? De groene landen zeggen van wel. De blauwe landen zeggen van niet. De paarse landen geven geen antwoord en verschuilen zich achter een diplomatiek standpunt.

[ afbeelding ]
Landen kunnen niet praten. Of is dat daar unaniem bepaald?
  donderdag 25 juni 2026 @ 19:03:58 #164
319685 Mubassie
Hallo kindertjes
pi_221147317
quote:
9s.gif Op donderdag 25 juni 2026 19:02 schreef DobbyDobby het volgende:
Maar verder zijn de dames heel vrij in hun doen en laten hoor.
Zeker :D
  donderdag 25 juni 2026 @ 19:04:40 #165
503714 SebbeSwensje
Heraclied of niet?
pi_221147325
quote:
0s.gif Op donderdag 25 juni 2026 18:52 schreef Peppert het volgende:

[..]
Het is geen incident (eenmalig of sporadisch). Als het een incident was dan was dit al lang in de vergetelheid geraakt. Het is een genocide als doelbewust beleid van de Israëlische politiek en grote delen van de Israëlische populatie en met steun in verschillende formatten van landen als de VS, VK, Duitsland en nog enkele partners in crime.
[..]
https://en.wikipedia.org/wiki/Gaza_genocide
Daar neig ik in principe ook naar, maar heb daarvoor veel te weinig informatie om er echt iets over te kunnen zeggen. Ik kan niets of niemand vertrouwen behalve mijn eigen ogen en beoordelingsvermogen wat dat betreft.
quote:
0s.gif Op donderdag 25 juni 2026 18:59 schreef Peppert het volgende:

[ afbeelding ]
Bijzonder dat Portugal en Spanje hier zo lijnrecht tegenover elkaar staan.
  donderdag 25 juni 2026 @ 19:11:22 #166
503714 SebbeSwensje
Heraclied of niet?
pi_221147382
quote:
9s.gif Op donderdag 25 juni 2026 19:02 schreef DobbyDobby het volgende:

[..]
Is toch hetzelfde als een relatie met een niet Moslim. Mag als vrouw gewoon niet van de Islam. Nou zullen de Turken en oost Europese Moslims wat vrijer zijn. Maar zelfs daar kun je problemen krijgen met je familie. Maar verder zijn de dames heel vrij in hun doen en laten hoor.
Bij ons op de dagbesteding loopt toch echt een onwijs knappe moslima die mij wel een aantal keer in de gelegenheid heeft gebracht om een fatsoenlijk gesprekje met haar aan te knopen. Oké, ze kleedt zich wel heel modieus en ik heb er helemaal niets mee gedaan, maar ze draagt wel ook een hoofddoek.
pi_221147419
quote:
1s.gif Op donderdag 25 juni 2026 19:11 schreef SebbeSwensje het volgende:

[..]
Bij ons op de dagbesteding loopt toch echt een onwijs knappe moslima die mij wel een aantal keer in de gelegenheid heeft gebracht om een fatsoenlijk gesprekje met haar aan te knopen. Oké, ze kleedt zich wel heel modieus en ik heb er helemaal niets mee gedaan, maar ze draagt wel ook een hoofddoek.
Waarom waag je je kans niet :P? Heb ook geen probleem met een hoofddoek als het inderdaad eigen keus is. Ik weet uit ervaring wel dat dat zeker niet voor iedereen geldt. Moslima's kunnen zeker knap zijn. Zeker Arabische dames _O_
  donderdag 25 juni 2026 @ 19:17:11 #168
503714 SebbeSwensje
Heraclied of niet?
pi_221147430
quote:
0s.gif Op donderdag 25 juni 2026 19:15 schreef DobbyDobby het volgende:

[..]
Waarom waag je je kans niet :P? Heb ook geen probleem met een hoofddoek als het inderdaad eigen keus is. Ik weet uit ervaring wel dat dat zeker niet voor iedereen geldt. Moslima's kunnen zeker knap zijn. Zeker Arabische dames _O_
Ik heb er ook wel een zwak voor ja, maar ik ben niet meer in staat tot fatsoenlijke gesprekjes, omdat ik een alternatieve waarheid omarm. Ik denk wel dat het haar eigen keus is en het staat haar icm de rest ook gewoon echt heel goed.
pi_221147432
quote:
14s.gif Op donderdag 25 juni 2026 18:34 schreef HowardRoark het volgende:

[..]

:') Je begon zo goed. Welk bewijsmateriaal deed je overstag gaan wat betreft die ambulances?
What Would Goku Do
pi_221147448
quote:
1s.gif Op donderdag 25 juni 2026 19:17 schreef SebbeSwensje het volgende:

[..]
Ik heb er ook wel een zwak voor ja, maar ik ben niet meer in staat tot fatsoenlijke gesprekjes, omdat ik een alternatieve waarheid omarm. Ik denk wel dat het haar eigen keus is en het staat haar icm de rest ook gewoon echt heel goed.
Wat is een alternatieve waarheid? Agja dat hebben er wel meer toch. Kijk alleen al hoeveel wappies we in NL hebben. Kan ook zeker goed staan. Beetje wat kleur erin i.p.v. al dat zwart.
pi_221147667
quote:
1s.gif Op donderdag 25 juni 2026 18:53 schreef Mubassie het volgende:

[..]

Gelukkig mag ze wel abortus plegen van conservatieve mannen zoals jij
  donderdag 25 juni 2026 @ 19:50:01 #172
503714 SebbeSwensje
Heraclied of niet?
pi_221147739
quote:
6s.gif Op donderdag 25 juni 2026 19:19 schreef DobbyDobby het volgende:

[..]
Wat is een alternatieve waarheid? Agja dat hebben er wel meer toch. Kijk alleen al hoeveel wappies we in NL hebben. Kan ook zeker goed staan. Beetje wat kleur erin i.p.v. al dat zwart.
Dat wat ik altijd heb moeten geloven een leugen is. Ik heb er ook geen enkel probleem mee om wappie of wat dan ook genoemd te worden.
pi_221147800
quote:
0s.gif Op donderdag 25 juni 2026 17:03 schreef Glazenmaker het volgende:

[..]
Dus je wil dat ik de vraag stel die ik stel, maar je geeft er geen antwoord op. Sus.
Jij snapt er echt geen bal van he? Jij wil het ook niet snappen.

@¤!_?# maar op.
  donderdag 25 juni 2026 @ 20:01:02 #174
366724 inslagenreuring
"The bulletdodger"
pi_221147820
Wel vermoeiend dat er 'vrede' in Iran is. Maar dat er altijd weer een voet tussen de deur wordt gevonden om over Israël heen te schijten.

"Nieuws'.
Charlie: How's it going in there?
Alan: Whatever happened to zippers? I miss zippers.
Charlie: I don't know, Alan, maybe there were too many injuries. Nobody ever got their balls caught in a buttonhole
pi_221147868
quote:
14s.gif Op donderdag 25 juni 2026 17:01 schreef HowardRoark het volgende:
Even voor wat context: The Rights Forum is een pro-Palestijnse actiegroep, die zich voordoet als een NGO voor vrede. Echter plaatst men alleen maar pro-Palestijnse propaganda op hun website en zelfs stukken waarin men het bestaansrecht van Israël in twijfel trekt.
Welk bewijs acht jij wel als overtuigend? VN onderzoekscommissies dus niet? Specifiek het ICJ/ICC ook niet? Welke partijen wel? Hoe en wie zouden genocide in die regio wel aan kunnen tonen?

En dan heb ik het dus niet zozeer over enige voorwaarden om van een genocide te spreken, maar meer over door wie en in welke vorm dat bewijs dan gepresenteerd moet worden.
"Pools are perfect for holding water"
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')