Ik kan ook wel een rapport opstellen met 'mijn anekdoties bewijs'.quote:Op donderdag 25 juni 2026 14:35 schreef Ambtenaar030 het volgende:
[..]
Zeker. Wel onderbouwd op basis van andere rapporteren. Maar die zal jij ook wel negeren.
Denk je nu echt dat je een punt maakt? De meeste Turkse/Marokkaanse meisjes willen helemaal niet als een ingepakte pinguïn over straat. Dat neemt niet weg dat er altijd een extreem kleine minderheid aan mafklappers als lahlah zijn die dit wel willen en het liefst dit opleggen aan andere vrouwen. Juist door de ziekelijke dwang vanuit familie/omgeving weg te nemen door die walgelijke muzelmannen weg te sturen krijgen die meisjes misschien eindelijk een kans om zichzelf te zijn. En ontstaan er minder mafklappers als lahlah.quote:Op donderdag 25 juni 2026 14:21 schreef Ambtenaar030 het volgende:
[..]
Het is wel een ontzettende parodie als je jezelf een feminist en vrijheidsstrijder van Iran waant.
Om vervolgens te vergeten dat hij twee jaar geleden een linkse politica helemaal de huid vol schold
[..]
Dat is nog geen half % in Marokko. Hoe kun je dat nout vergelijken met de enorme Moslim gemeenschap in Israel.quote:Op donderdag 25 juni 2026 15:06 schreef AFA2022 het volgende:
[..]
Heb je uberhaupt dat JNS clipje geluisterd? In Marokko en Tunesië wonen ook Joodse mensen met veel plezier, zoals het hoort.
Zelfs in Engeland wonen er Joodse mensen. Af en toe worden er een paar afgeslacht, maar de meesten voelen zich volkomen veilig en geaccepteerd. Ik snap zelf ook al die negativiteit over de islam niet hoor.quote:Op donderdag 25 juni 2026 15:06 schreef AFA2022 het volgende:
Heb je uberhaupt dat JNS clipje geluisterd? In Marokko en Tunesië wonen ook Joodse mensen met veel plezier, zoals het hoort.
HeEfT op FaCeBoOk gestaan incoming reacties.quote:Op donderdag 25 juni 2026 15:36 schreef Tengano het volgende:
[..]
Zelfs in Engeland wonen er Joodse mensen. Af en toe worden er een paar afgeslacht, maar de meesten voelen zich volkomen veilig en geaccepteerd. Ik snap zelf ook al die negativiteit over de islam niet hoor.
Bekijk deze YouTube-video
"If Islam is the final revelation... then why isn't it working?" Douglas Murrayquote:Op donderdag 25 juni 2026 15:42 schreef DobbyDobby het volgende:
[..]
HeEfT op FaCeBoOk gestaan incoming reacties.![]()
Allemaal fake news volgens de ''deskundigen''. Nothing to see. En waag het woord demografische verandering/omvolking niet te gebruiken!
Staat gewoon allemaal in het webcarescript van het moslimbroederschapquote:Op donderdag 25 juni 2026 15:42 schreef DobbyDobby het volgende:
[..]
HeEfT op FaCeBoOk gestaan incoming reacties.![]()
Allemaal fake news volgens de ''deskundigen''. Nothing to see. En waag het woord demografische verandering/omvolking niet te gebruiken!
But if Islam is "the best law in the World", why did they leave their Muslim country?quote:Op donderdag 25 juni 2026 15:49 schreef HeatWave het volgende:
Staat gewoon allemaal in het webcarescript van het moslimbroederschap.
Ironisch omdat ze zelf helemaal geen mening hebben natuurlijk, alleen wat ze is opgedragen vanuit de koran aangevuld met de wijze haatlessen in de moskee.
Omdat de islam maar 1 doel voor ogen heeft, al 1400 jaar, de hele wereld, gedwongen met geweld, islamitisch maken.quote:Op donderdag 25 juni 2026 15:57 schreef Tengano het volgende:
[..]
But if Islam is "the best law in the World", why did they leave their Muslim country?
Nouja als echte vluchteling kan ik dat nog begrijpen. De betere vraag is, waarom niet naar een veilig Moslim land? Daar had West-Europa ook veel meer op moeten sturen/ afspraken mee maken. Maar waarom zouden ze eens wat logisch doen.quote:Op donderdag 25 juni 2026 15:57 schreef Tengano het volgende:
[..]
But if Islam is "the best law in the World", why did they leave their Muslim country?
Dit keer wordt de islamitische overname uit vrije wil door het Westen gefund en gesubsidieerd.quote:Op donderdag 25 juni 2026 15:58 schreef HeatWave het volgende:
Omdat de islam maar 1 doel voor ogen heeft, al 1400 jaar, de hele wereld, gedwongen met geweld, islamitisch maken.
Alleen hebben ze in het westen niet eens geweld nodig deze keer, met dank aan de welbekende useful idiots.
Geen kogel hoeven ze te gebruiken. Slimme jongens.quote:Op donderdag 25 juni 2026 16:01 schreef Tengano het volgende:
[..]
Dit keer wordt de islamitische overname uit vrije wil door het Westen gefund en gesubsidieerd.
#koekoek
#crazyhenkie
Nee, dat zijn onderbuikgevoelensquote:Op donderdag 25 juni 2026 15:58 schreef HeatWave het volgende:
Omdat de islam maar 1 doel voor ogen heeft, al 1400 jaar, de hele wereld, gedwongen met geweld, islamitisch maken.
Of beiden zijn gewoon waar en niet zo goed bezig. Maar eens, hier off topic. Ik lijk @Ambtenaar030 wel.quote:Op donderdag 25 juni 2026 16:01 schreef -Knapzak- het volgende:
Een topic over de misdaden van Israël wordt weer door de usual suspects gekaapt en omgebogen naar onderbuikgevoelens over moslims en de islam in de EU.
Wat mij betreft zijn ze allebei een gevaar.quote:Op donderdag 25 juni 2026 14:44 schreef AFA2022 het volgende:
waarin Israel zichzelf neerzet als het eeuwige slachtoffer en moslims worden afgeschilderd als een direct gevaar voor de hele wereld?
Ik quoot je.quote:Op donderdag 25 juni 2026 15:13 schreef Mutsaers__78 het volgende:
[..]
Quoot mij. Ik daag je uit: quoot mij.
Zo niet, ben je voor mij afgedaan. Ik had je op een aantal gebieden best hoog zitten, maar dat is dan als sneeuw voor de zon verdwenen.
Dus doe een poging: quoot mij waarbij ik beweer dat de Palestijnse kinderen de dood verdienden. Quoot mij.
Hier zeg je dat de VN vooringenomen is. Context waarin je het zegt is een rapport over dode kinderen.quote:Op donderdag 25 juni 2026 11:27 schreef Mutsaers__78 het volgende:
[..]
Schouders ophalen en verdergaan.
De VN heeft zich de afgelopen jaren overbodig gemaakt met vooringenomen resoluties.
Helaas.
Je volgende post gaat over Hamassers die gewond zouden zijn en bagatelliseer je het bestaan van onschuldige burgers. Wederom de context is een rapport over dode kinderen.quote:Op donderdag 25 juni 2026 11:44 schreef Mutsaers__78 het volgende:
[..]
Verder nog wat interessants te vertellen?
Verder weer geen woord over gewonde Hamasstrijders, beschietingen door Hamas zelf, etc.
Alsof er alleen maar kinderen en onschuldige burgers zijn gedood in Gaza. Het zal wel.
Lekker belangrijk, ieder land doet weleens iets wat niet zo lief is.quote:Op donderdag 25 juni 2026 16:01 schreef -Knapzak- het volgende:
Een topic over de misdaden van Israël
Jij moet geen conclusies maken over iets wat er niet staat, maar simpelweg vragen stellen. "Wat bedoel je daarmee, Mutsaers?"quote:Op donderdag 25 juni 2026 16:19 schreef Glazenmaker het volgende:
[..]
Ik quoot je.
[..]
Hier zeg je dat de VN vooringenomen is. Context waarin je het zegt is een rapport over dode kinderen.
[..]
Je volgende post gaat over Hamassers die gewond zouden zijn en bagatelliseer je het bestaan van onschuldige burgers. Wederom de context is een rapport over dode kinderen.
Welke andere conclusie zou ik moeten trekken dan dat volgens jou tussen de dode kinderen uit het rapport heel veel hamassers zitten die zelf geschoten hebben en daarom een kogel hebben gekregen?
IK DAAG JE UIT!!! $#%^#$@#
Dus je wil dat ik de vraag stel die ik stel, maar je geeft er geen antwoord op. Sus.quote:Op donderdag 25 juni 2026 16:44 schreef Mutsaers__78 het volgende:
[..]
Jij moet geen conclusies maken over iets wat er niet staat, maar simpelweg vragen stellen. "Wat bedoel je daarmee, Mutsaers?"
Nergens, maar dan ook nergens staat dat ik vind dat die kinderen de dood verdienden. Letterlijk het enige wat er staat dat ik het opvallend dat er met geen woord over Hamas strijders gerept wordt. Punt. Dat is het.
Het enige wat jij laat zien is dat jij verblindt door een bepaalde woede en daarom maar aannames gaat maken.
Jij maakt verbanden die er letterlijk niet zijn.
Is er wel een normale discussie met jou mogelijk zonder dat jij aannames maakt? Dat jij ergens open voor staat, zonder conclusies te trekken?
Dat dacht ik altijd wel, maar nu laat je toch iets anders zien.
Worden die doelbewust aangevallen dan?quote:Op donderdag 25 juni 2026 12:48 schreef Isdatzo het volgende:
[..]
Is het in een oorlog ook evident dat de burgerbevolking en hulpverleners worden aangevallen?
https://www.nrc.nl/nieuws(...)-in-libanon-a4929212
Dit is het grote probleem met zulke claims. Er is zelden tot nooit bewijs, het zijn altijd aantijgingen zonder enig. bewijs. En dan heb je soms bijvoorbeeld een verhaal als 'een arts vondt bij forensisch onderzoek een kogel in lichaamsdeel X van persoon Y'.quote:Op donderdag 25 juni 2026 13:50 schreef Montagui het volgende:
Dr. Maynard december 2025
[ x ]
Dr. Maynard juli 2025
[ x ]
Constant hetzelfde riedeltje. Daadwerkelijk bewijs? Ho maar.
Ik was bezig een post in jouw stijl te schrijven over oktober 7, maar ik vond hem te ranzig. Had jij ook maar wat zelfrespect.quote:Op donderdag 25 juni 2026 17:05 schreef HowardRoark het volgende:
[..]
Worden die doelbewust aangevallen dan?
[..]
Dit is het grote probleem met zulke claims. Er is zelden tot nooit bewijs, het zijn altijd aantijgingen zonder enig. bewijs. En dan heb je soms bijvoorbeeld een verhaal als 'een arts vondt bij forensisch onderzoek een kogel in lichaamsdeel X van persoon Y'.
Oké, en nu? Dit is een oorlogsgebied. Dat zegt niets over hoe deze persoon om het leven is gekomen en of er intentie achter het schietincident zit. Echter redeneren deze mensen meteen 'Dit moet wel bewust zijn gebeurd, dus vormt het een bewijs' Uit dat eerst kun je al opmaken dat men niet objectief is want dat is een ongefundeerde aanname.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |